Nk155 Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 baieti am nevoie de un mecanic bun in bucuresti de preferat in militari sa imi schimbe uleiul si semeringurile la furca. 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 baieti am nevoie de un mecanic bun in bucuresti de preferat in militari sa imi schimbe uleiul si semeringurile la furca. 10x recomand cu caldura mecanicu` lu` dobrescu...Profesoru (Bld Iuliu Maniu vis-a-vis de politehnica, langa BGS) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 20, 2008 Autor Share Postat Decembrie 20, 2008 Locatia s-a schimbat de asta-vara - Sos. Viilor 14 (langa Fabrica Excelent - HARTA LOCATIE) - tel 072MOTOARE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 Ore este careva prin cluj care se pricepe si m-ar ajuta si pe mine la un sincronizat ? dupa sarbatori te duc eu la un mecanic bun si ieftin. dai si o bere cu ocazia asta... A mai intalnit cineva aceasta probema si anume datorita jocului prea mare dintre supapa si axa cu came sa se auda o bataie destul de puternica atunci cand motorul merge la relanti sau cand revine din turatie mai mare ? da. eu am intalnit la a mea. nu am facut inca nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 Hai ca de cand tot citesc de sincronizat carburatoare, si tot n-am inteles cum iti dai seama ca trebuie sincronizate. Eu unu nu-s mecanic si habar n-am, dar cred ca ale mele sunt ok...sau poate ca nu sunt. Cum imi dau seama? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 Hai ca de cand tot citesc de sincronizat carburatoare, si tot n-am inteles cum iti dai seama ca trebuie sincronizate. Eu unu nu-s mecanic si habar n-am, dar cred ca ale mele sunt ok...sau poate ca nu sunt. Cum imi dau seama? nu stiu sigur dar cred k iti dai seama din faptul cum porneste.unu da benzina mai devreme decat celalalt si atunci sau nu porneste si se ineaca sau porneste si una dintre bujii este mai neagra decat cealalta.cam asta cred eu k e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 nu stiu sigur dar cred k iti dai seama din faptul cum porneste.unu da benzina mai devreme decat celalalt si atunci sau nu porneste si se ineaca sau porneste si una dintre bujii este mai neagra decat cealalta.cam asta cred eu k e... mai fratilor metoda sigura de sigura si cea mai sigura pentru a fi siguri ca sunt sincronizate in siguranta carburatoarele este sa faceti treaba asta 1 data,o singura data la un mecanic de care sunteti siguri ca este sigur ca face treaba sigura.Punct. Cand se desincronizeaza iar,atunci puteti sa faceti voi treaba asta acasa avand un termen de comparatie. Eu personal stiu sigur ca la suzi mea carb. sunt perfect sincronizate. Asta de sincronizare e o chestie de ureche.Daca nu ai termen de comparatie pa si pusi.Ca doar nu o sa desfac juma de motocicleta doar ca sa verific ''daca'' sunt sincronizate.Se simte la mers asa esti cel mai sigur. Deci sfatul meu il aveti. Gasiti pe cineva care chiar stie si pe viitor o sa aveti cu ce sa comparati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DHL Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 baieti am nevoie de un mecanic bun in bucuresti de preferat in militari sa imi schimbe uleiul si semeringurile la furca. 10x Cunosc eu un mecanic unde iti poti repara furca. Suna la Adrian 0720400534. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 (editat) NEED HELP!!! Intru in garaj sa pornesc motoru, dau de 2 ori la automat cand da un rateu si se aude un POC!!! tare , iese taicamiu din casa linistit ii mai dau de o ori la automat si moare bateria, cand vad pe jos niste urme de cauciuc, il intreb pe taicamiu ce e cu ele la care imi zice ca a incercat ieri sa porneasca motoru nu a reusit la automat asa ca a incercat sa il impinga cum facea el in tinerete acum un secol jumatate, normal ca nu a reusit sa o porneasca ci doar ca reusit sa o inece. Are experienta la stricat lucruri, in primavara mi-a spalat motoru la masina dupa ce i-am zis tare si raspicat sa nu il spele lucru care ma costat 200ieuro, de azi o sa ascund toate cheile. Acum ce fac cu motoru? am reincarcat bateria, iam dat la automat si nu o ia plus ca da rateuri cateodata. Cand l-am pornit eu ultima oara acum o saptamana a pornit din prima. Editat Decembrie 23, 2008 de KTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 (editat) Salut KTA, Poti sa detaliezi partea cu rateurile? Ai spus ca nu doar nu porneste sub nici o forma, ci da si rateuri. In ce sens? Nu da mereu scanteie la bujie si se simt intreruperi? Imi dau si eu cu parerea despre problema ta..(mare parte cu ce stiu doar din teorie ): 1. Daca dai mai mult de 5 secunde continuu la starter, risti sa il arzi (cica se incinge excesiv). Sa lasi pauze intre tentative (cateva zeci de secunde bune). Sa incerci sa o pornesti cu si fara soc tras, iar in timp ce dai la automat sa tragi de acceleratie progresiv. Am avut si eu o data carburatoarele infundate, nu reuseam sa o mai pornesc si mi-a aratat un alt motociclist cum sa o urnesc 2. Daca a impins la ea si a incercat sa o porneasca, probabil ca a inecat bine carburatoarele. Nu stiu ce sa iti zic in cazul acesta, la mine am reusit sa o pornesc si am tinut-o la relanti pana s-a dus tot fumul gros si s-a scurs jos benzina in exces; Poate ne lamureste pe amandoi cineva cu mai multa experienta. 3. Ma intreb daca nu cumva s-au innegrit si bujiile. Ai putea sa le desfaci, sa le verifici si eventual sa le cureti. Ai in Hayens detalii despre distanta intre contacte etc. Si eu am avut multe belele chiar la inceput cand imi era lumea mai draga, asa ca te sfatuiesc sa nu te demoralizezi; sunt lucruri mici care o sa se rezolve si o sa-ti serveasca mai tarziu experienta acumulata. Editat Decembrie 23, 2008 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 (editat) Trebuie stabilita cauza, cum se spunea mai devreme. Bujiile trebuie scoase, arse, curatate, verificata distanta la electrod sa fie intre 0,7-0,9 mm. Se probeaza scanteia, punand o bujie in mufa insa scoasa din motor. Se pune partea metalica a bujiei la o parte metalica a motorului sau cadrului. Se da la automat (cu ambele bujii scoase) si se observa bujia (trebuie sa se vada scanteia). Momentan am o bobina arsa, asa ca vorbesc din experienta. Daca scanteie exista, inseamna ca posibil sa fie pe alimentare ceva, carburatoare cu ceva gunoaie. Incerci mai intai sa cureti bujiile/arse/verificate, tragi soclul si dai cheie. Daca nu vrea, incepi verificarile. Spor! Editat Decembrie 23, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 (editat) Poti sa detaliezi partea cu rateurile? Ai spus ca nu doar nu porneste sub nici o forma, ci da si rateuri.In ce sens? Nu da mereu scanteie la bujie si se simt intreruperi? in timp ce dau la starter se aude o explozie puternica, am incercat de vreo 7-8 ori sa o pornesc tinand la starter 3-4sec din incercarile astea 3 au fost cu explozie si am renuntat sa nu agravez situatia. nu am umblat la bujii ca nu am cheie, o sa cumpar maine o cheie de buji si un set de lere. Nu este riscant sa tot dau la automat daca are explozile alea? Editat Decembrie 23, 2008 de KTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 (editat) am avut o problema identica. dat la automat cateva secunde si BAU de am speriat vecinii. rezolvare: set nou de bujii Editat Decembrie 23, 2008 de maxxlg3100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 aia cred ca e benzina din exces care explodeaza in galerii sau toba cred ca e innecat asa cum ziceau si ceilalti. Incearca cu socul bagat la loc si gazul tras la max - sa primeasca cat se poate de mult aer si asa sa ii dai la demaror. va mai pocni dar tre sa porneasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 nu mai da la automat, nu mai incerca nimic. crede'ma ca 3 zile m'am invartit pe langa ea.am curatat si bujiile si degeaba. am gasit o bujie prin garaj, am pus'o doar pe aia si a plecat intr'un singur piston. am cumparat bujii noi si a plecat din prima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 nu mai da la automat, nu mai incerca nimic. crede'ma ca 3 zile m'am invartit pe langa ea.am curatat si bujiile si degeaba. am gasit o bujie prin garaj, am pus'o doar pe aia si a plecat intr'un singur piston. am cumparat bujii noi si a plecat din prima Iar prevad o cearta despre bujii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 cu ocazia Craciunului urez tuturor posesorilor de gs un craciun cat mai frumos, sanatate si multe bucurii!!! craciun fericit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Sarbatori cu bine si sa ne vedem pe strada, cat mai multi si cat mai des. Spor la kilometri si intalniri. Craciun fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Craciun Fericit si "La Multi Ani!", mai geseistilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 Am rezolvat problema care o aveam cu pornirea, am scos bujiile, le-am ars si pe urma a pornit foarte usor. Un Craciun Fericit tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 Si urarea specifica sfarsitului de an...La Multi Ani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Ianuarie 5, 2009 Share Postat Ianuarie 5, 2009 dezmembreaza cineva un gs500 E ??? imi trebuie accea masca in care stau cele 2 ceasuri (turometru/vitezometru) respectiv si cele 2 ceasuri daca are cineva. ma refer la cele 2 "pahare" de plastic in care stau ceasurile. daca are cineva asa ceva ma poate gasi pe Y Messenger : nimicnicie@yahoo.com caci vad ca forumul mai mul NU merge.. multumesc anticipat ! George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 Vreau sa comand o pereche de oglinzi si am nevoie de ajutor de la cineva care stie germana sau care a comandat oglinzi pt gs de la louise, eu am gasit ceva dar nu stiu care din ele s-ar potrivi 100%. 10028930 10028946 10028152 atasez si o poza cu oglinda care o am acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 @KTA, foloseste cu incredere http://www1.worldlingo.com/en/products_ser...translator.html pentru traducere.foloseste copy/paste. Primul cod e 1 oglinda de stanga,al 2-lea 1 oglinda de dreapta,al 3-lea e set de 2 oglinzi stanga si dreapta normale(adica filetul este in sensul acelor de ceasornic la ambele cu M10x1.25).Verifica cu atentie ce filet ai.La mine este M10x1.00. Ca sa verifici ce filet ai gaseste un surub M10x1.25(este standardul normal,deci orice surub gasesti va fi asa) si insurubeaza-l in locul oglinzii(daca nu intra atunci ai M10x1.00 ca la mine. Toata pledoaria asta am tinut-o pentru ca mi-am luat plasa in urma cu ceva timp la chestia asta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Se vinde GS 500 informatii si poze mai multe pe mess id flory_k ....motociclism.ro nu merge cum trebuie....dar se intelege , e iarna si e frig:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.