andreiganea Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 frati gs-isti care ma ajuta intr-o chestiune? am nevoie de un portbagaj pt gs' meu (2003) si nu vreau sa dau 100 de euroi pe el de pe louis? are careva de vanzare? sau macar niste planuri/schite/ desene dupa care ati vacut unul artizanal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) Salutare,gs-istilor! Se pare ca am revenit tot la GS ,imi era dor de consumul mic si intretinerea usoara. Pt uz zilnic e ideala. Editat Martie 15, 2010 de pantera002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 frati gs-isti care ma ajuta intr-o chestiune? am nevoie de un portbagaj pt gs' meu (2003) si nu vreau sa dau 100 de euroi pe el de pe louis? are careva de vanzare? sau macar niste planuri/schite/ desene dupa care ati vacut unul artizanal? http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=41876.0 Ce am facut eu destul de exact este in link la punctul 8. poza din dreapta. Gasesti aici datele de care ai nevoie.Sfatul meu daca te apuci sa faci unul este sa folosesti mai intai fier moale gen ''fier-beton'' pentru armaturi de 8-10 mm ca sa faci un model asupra caruia sa intervii sa mai ajustezi pana iese ce iti place.Abia apoi sa faci rack-ul efectiv. Eu l-am facut pe al meu din bara patrata goala de 16x2 mm si fara sa exagerez poate sa stea o persoana pe el deci nu supradimensiona teava asa cum a facut tipul asta din link. Tipul respectiv a renuntat la manerul pentru pasager.Eu l-am pastrat lucrand pe langa el. Pe masura ce lucrezi o sa apara cateva chestii de care o sa te lovesti: 1. ca sa pastrezi manerul de pasager trebuie sa pui o platbanda sub acesta de care sa prinzi rackul,insa manerul are pe fiecare parte muchii de 5 mm iesite inafara la partea de jos.Pe astea trebuie sa le polizezi insa atentie ca se va vedea pe maner daca suprafata este prost polizata. 2.cineva pe undeva mananca rahat cu rack-urile astea sudate in fabrica care doar se pun direct.Nu merge intrucat va lovi in carene la montare.Sfatul meu este sa gandesti o prindere cu surub pe una dintre parti pe ''contra-vantuirea'' care coboara sub carena. 3.sub manerul pasagerului incearca sa iesi cat mai putin inafara cu teava sudata pe platbanda intrucat aceasta va agata blugii//pielea pasagerului. 4.plate-ul in pozitia finala trebuie sa fie paralel cu codita chiar daca iti da senzatia ca top-caseul e foarte inclinat-vezi poza de mai jos.In realitate cand te asezi pe moto pozitia acestuia va fi orizontala.Atentie si cat de departe pui plate-ul de manerul pasagerului astfel incat acesta sa se poata tine. 5.incearca sa integrezi in rack locuri pentru mutat semnalizatoarele.Foarte util daca pui si 2 gentute laterale pe moto. Spor la treaba! PS: daca te descurci cat de cat cu un aparat de sudura, o bormasina si o menghina e treaba de cateva ore intr-un weekend. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 question : cand pornesc motorul, porneste numai intr-un piston, celalalt mai da numai cate un rateu din cand in cand, dupa ce se incalzeste merge normal si celalalt ?? need help... anul trecut am schimbat o bobina de inductie, pe partea care face figuri si am pus una second, o mers perfect o vreme dupa care a inceput sa faca figuri... oare poate sa fie fisa ?? daca da, unde gasesc si la ce scor fise ? astept pareri, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 question : cand pornesc motorul, porneste numai intr-un piston, celalalt mai da numai cate un rateu din cand in cand, dupa ce se incalzeste merge normal si celalalt ?? need help... anul trecut am schimbat o bobina de inductie, pe partea care face figuri si am pus una second, o mers perfect o vreme dupa care a inceput sa faca figuri... oare poate sa fie fisa ?? daca da, unde gasesc si la ce scor fise ? astept pareri, multumesc Salve, poate ar trebui sa verifici si senzorul aferent bobinei si fisei respective... si nu in ultimul rand bujia...daca nici astea nu schimba "mersul"....verifica compresia la rece pe cilindrul respectiv, daca este mica...ai o supapa (sau ambele) "vagaboanta" ,in functie de locul rateului...admisie sau evacuare. Stima, Liviu P.S. Nu uita sa dai un ochi si la carburatie si la jocurile culbutorilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) Salve, poate ar trebui sa verifici si senzorul aferent bobinei si fisei respective... si nu in ultimul rand bujia...daca nici astea nu schimba "mersul"....verifica compresia la rece pe cilindrul respectiv, daca este mica...ai o supapa (sau ambele) "vagaboanta" ,in functie de locul rateului...admisie sau evacuare. Stima, Liviu P.S. Nu uita sa dai un ochi si la carburatie si la jocurile culbutorilor... carburatoarele vreau sa le duc la reglat oricum la mures, numai sa vina vremea buna... senzorul aferent bobinei ?? la ce te referi ?? si supapele.. nush ce sa zic, dupa ce se incalzeste motorul merge super, nu face abs nici o figura. ast rasp, multumesc Mesaj completat tot eu ... un prieten de-al meu, tot cu un gs, are o problema... ii revin greu la relantiu, cand lasa acceleratia, decelereaza pana in 3000 de ture, dupa care cade f f greu pana la 1200 sau cat trebuie sa fie... idei ?? ms mult Editat Martie 16, 2010 de kanguru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 carburatoarele vreau sa le duc la reglat oricum la mures, numai sa vina vremea buna... senzorul aferent bobinei ?? la ce te referi ?? si supapele.. nush ce sa zic, dupa ce se incalzeste motorul merge super, nu face abs nici o figura. ast rasp, multumesc Mesaj completat tot eu ... un prieten de-al meu, tot cu un gs, are o problema... ii revin greu la relantiu, cand lasa acceleratia, decelereaza pana in 3000 de ture, dupa care cade f f greu pana la 1200 sau cat trebuie sa fie... idei ?? ms mult sa verifice mansonul sa nu frece cu partea de cauciuc de capul de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 sa verifice mansonul sa nu frece cu partea de cauciuc de capul de ghidon SA verifice cablurile de acceleratie sa le unga si sa nu fie desprinsa sufa pe undeva[cum i sa intamplat? deodata? sau are istorie mai lunga?erau bune niste detalii in plus] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 ma cel mai bine e sa verifice cablul de la acceleratie ca alea in timp mai ruginesc si indiferent de starea lui sa-l unga putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 vand carena dreapta fata de la un gs din 2006. este de culoare gri, are o mica julitura pe stikere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) [cum i sa intamplat? deodata? sau are istorie mai lunga? acuma a luat motorul in starea in care e... chestia e, ca daca scoate furtunasul ala de vacum de pe spatele robinetului de benzina, merge bine atata timp cat are benzina in carburatoare... nu cred ca e de la acceleratie, posibil sa traga aer fals pe undeva ?? cine stie ? oricum o sa-i spun si ideea cu cablu, alea alea... mersi mult la toata lumea, mai astept pareri respect Editat Martie 22, 2010 de kanguru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 acuma a luat motorul in starea in care e... chestia e, ca daca scoate furtunasul ala de vacum de pe spatele robinetului de benzina, merge bine atata timp cat are benzina in carburatoare... nu cred ca e de la acceleratie, posibil sa traga aer fals pe undeva ?? cine stie ? oricum o sa-i spun si ideea cu cablu, alea alea... mersi mult la toata lumea, mai astept pareri respect S-ar putea sa fie dereglate carburatoarele . Asa am patit eu cand am umblat la suruburile de sub carburatoare (pilot jet pe scheme parca) adica am incercat sa le reglez asa mai dupa ureche . O acceleram si cand dadeam drumu la acceleratie ramanea undeva la 3000 de turatii dupa care revenea destul de greu la 1000 . Oricum daca ii scoti furtunul de la robinet si nu il astupi cu ceva trage aer pe acolo la cilindrul din stanga . Si tot furtunu asta da drumu la benzina . Daca nu e ala pus la robinet nu curge benzina. Mesaj completat Ca sa vezi daca e cablul blocat poti sa o pornesti fara rezervor ( dar sa ii astupi furtunul de la vacuum bagi o surubelnita pe el din aia in stea ) o accelerezi si cand revine se vede la carburatoare cat coboara piese care deschide clapele alea . Daca se opreste in surub nu e cablul . Oricum cel mai probabil sunt carburatoarele dereglate .Adica pentru a-l face sa stea la 1000 dereglandu-i carburatoarele trebuia sa ii umblu la surubul de relanti . De fapt ii dadeam relantiul foarte mare si in prima faza ramanea la 3000 de turatii pt ca acolo era data dar din cauza ca nu era reglat dupa un timp revenea pe la 1000 . De fapt normal e aia de 3000 doar ca daca ai incerca atunci sa il lasi la 1000 se opreste . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 S-ar putea sa fie dereglate carburatoarele . Asa am patit eu cand am umblat la suruburile de sub carburatoare (pilot jet pe scheme parca) adica am incercat sa le reglez asa mai dupa ureche . O acceleram si cand dadeam drumu la acceleratie ramanea undeva la 3000 de turatii dupa care revenea destul de greu la 1000 . Oricum daca ii scoti furtunul de la robinet si nu il astupi cu ceva trage aer pe acolo la cilindrul din stanga . Si tot furtunu asta da drumu la benzina . Daca nu e ala pus la robinet nu curge benzina.Mesaj completat Ca sa vezi daca e cablul blocat poti sa o pornesti fara rezervor ( dar sa ii astupi furtunul de la vacuum bagi o surubelnita pe el din aia in stea ) o accelerezi si cand revine se vede la carburatoare cat coboara piese care deschide clapele alea . Daca se opreste in surub nu e cablul . Oricum cel mai probabil sunt carburatoarele dereglate .Adica pentru a-l face sa stea la 1000 dereglandu-i carburatoarele trebuia sa ii umblu la surubul de relanti . De fapt ii dadeam relantiul foarte mare si in prima faza ramanea la 3000 de turatii pt ca acolo era data dar din cauza ca nu era reglat dupa un timp revenea pe la 1000 . De fapt normal e aia de 3000 doar ca daca ai incerca atunci sa il lasi la 1000 se opreste . o sa tin cont si de spusele tale, sa vad pe week-end cand ma intalnesc cu tipu sa mai mesterim ce mai aflu... ms mult de pareri si de interesul acordat asfalt uscat, sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 acuma a luat motorul in starea in care e... chestia e, ca daca scoate furtunasul ala de vacum de pe spatele robinetului de benzina, merge bine atata timp cat are benzina in carburatoare... nu cred ca e de la acceleratie, posibil sa traga aer fals pe undeva ?? cine stie ? oricum o sa-i spun si ideea cu cablu, alea alea... mersi mult la toata lumea, mai astept pareri respect Salut, merge suprasaturat cu benzina....pe fundul fiecarui carburator(pe exterior, nu in interiorul lor)exista cate un jiclor (de aer cum ii spunem noi)din care poti regla cat de bogat poate sa fie amestecul...in lipsa de alte scule poti desface cate o jumatate de tura la fiecare dintre carbe cu o surubelnita ff scurta sau cu o surubelnita speciala la 90*, incearca asta si vorbim dupa Inainte sa faci modificarile astea trebuie sa te asiguri ca iti functioneaza corespunzator cablurile de shoc si cel de acceleratie(le poti spala cu wd40 si apoi gresa cu ceva vasilina la spray) Bafta, Liviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Salut, merge suprasaturat cu benzina....pe fundul fiecarui carburator(pe exterior, nu in interiorul lor)exista cate un jiclor (de aer cum ii spunem noi)din care poti regla cat de bogat poate sa fie amestecul...in lipsa de alte scule poti desface cate o jumatate de tura la fiecare dintre carbe cu o surubelnita ff scurta sau cu o surubelnita speciala la 90*, incearca asta si vorbim dupa Inainte sa faci modificarile astea trebuie sa te asiguri ca iti functioneaza corespunzator cablurile de shoc si cel de acceleratie(le poti spala cu wd40 si apoi gresa cu ceva vasilina la spray) Bafta, Liviu ms unchiule', am sa vad si asta... oricum cred ca ar trebui sa o duca la un meserias bun sa-i regleze putin carburatoarele, ceea ce trebuie sa fac si eu... la cluj sau la mures ca la noi nu le prea are nimeni cu carburatoarele... o sa-i spun si aspectul asta ms mult, respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 vand carena dreapta fata de la un gs din 2006. este de culoare gri, are o mica julitura pe stikere. bai jhon ..eu zic sa o dai cu totu', motoreta , ca uite ce a ajuns ... scuzati oftopicul!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 bai jhon ..eu zic sa o dai cu totu', motoreta , ca uite ce a ajuns ... scuzati oftopicul!! Inca unul care o sa fie "condamnat" pentru proxenetism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 hmm... se f** si pisicile pe moto ca deh, e senzatie tare:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 si eu am vaz duminica dimneata niste matze la mine pe motor... tot una mi-o facut pe el si vai ce slapi in gura isi iau de la mine cand le mai vad prin zona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brow Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Salut, ma alatur si eu grupului vostru de GS-isti Este prima mea motocicleta, iar mai la noapte ies la prima tura cu ea. Intentionez sa o fac naked in viitorul apropiat si as vrea sa stiu cam cat ma costa un far+elementele de prindere fie noi fie sh. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Salut, ma alatur si eu grupului vostru de GS-isti Este prima mea motocicleta, iar mai la noapte ies la prima tura cu ea. Intentionez sa o fac naked in viitorul apropiat si as vrea sa stiu cam cat ma costa un far+elementele de prindere fie noi fie sh. Va multumesc. Bine ai venit in grup! Ai grija la primele ture, pana te inveti cu ea. Ai un pm... Daca vrei s-o faci naked, parerea mea ar fi sa nu ii modifici fairingu'. Te va ajuta modelul asta la drumurile in afara orasului. E de ajuns sa ii scoti doar carenele laterale, eventual poti monta niste crash-bars, ca aici. Spor la calarit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Salut, ma alatur si eu grupului vostru de GS-isti Este prima mea motocicleta, iar mai la noapte ies la prima tura cu ea. Intentionez sa o fac naked in viitorul apropiat si as vrea sa stiu cam cat ma costa un far+elementele de prindere fie noi fie sh. Va multumesc. salut si bun venit! zi niste detalii despre suzi! cati km , de unde o ai.. vinzi carenele si fairingul? sau facem schib: de far/fairing: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Salut, ma alatur si eu grupului vostru de GS-isti Este prima mea motocicleta, iar mai la noapte ies la prima tura cu ea. Intentionez sa o fac naked in viitorul apropiat si as vrea sa stiu cam cat ma costa un far+elementele de prindere fie noi fie sh. Va multumesc. WELLCOME ... sa ai parte de GS si multi km fara evenimente negative , numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brow Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Salut, multumesc tuturor pt bun venit:) Tura nu am apucat sa o fac, sper in seara asta. Am inca o nelamurire legata de ghidon: joaca foarte usor dintr-o parte in alta (stanga-dreapta) si am inteles ca se poate strange de undeva.. imi trebuie o cheie speciala? Cei de la care am cumparat motocicleta mi-au explicat insa nu am retinut f bine, si nici la mecanica nu ma pricep absolut deloc. Despre moto : an 2004, putin peste 21000km, adusa din Italia, q_simi primul proprietar in tara, eu al doilea salut si bun venit! zi niste detalii despre suzi! cati km , de unde o ai.. vinzi carenele si fairingul? sau facem schib: de far/fairing: Nu as vrea sa renunt la carenaj, cine stie cand mi se pune pata sa il montez la loc.. Insa astept in continuare oferte de pret pt un far rotund Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Salut, multumesc tuturor pt bun venit:)Tura nu am apucat sa o fac, sper in seara asta. Am inca o nelamurire legata de ghidon: joaca foarte usor dintr-o parte in alta (stanga-dreapta) si am inteles ca se poate strange de undeva.. imi trebuie o cheie speciala? Cei de la care am cumparat motocicleta mi-au explicat insa nu am retinut f bine, si nici la mecanica nu ma pricep absolut deloc. Despre moto : an 2004, putin peste 21000km, adusa din Italia, q_simi primul proprietar in tara, eu al doilea Nu as vrea sa renunt la carenaj, cine stie cand mi se pune pata sa il montez la loc.. Insa astept in continuare oferte de pret pt un far rotund Salut Dupa primii 100 de km de mers fara carene o sa le pui la loc . Mai bine da banii pe cauciucuri ulei echipament si altele decat pe far si prinderi si in plus mai pierzi si o zi sa le dai jos . Chiar si alea laterale sunt bune la drum lung ca nu iti mai ingeata picioarele . Oricum mai cauta pe aici pe forum sa vezi cum sta treaba cu carenele si cati dintre cei care au gs asa le au dat jos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.