Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

frati gs-isti care ma ajuta intr-o chestiune? am nevoie de un portbagaj pt gs' meu (2003) si nu vreau sa dau 100 de euroi pe el de pe louis? are careva de vanzare? sau macar niste planuri/schite/ desene dupa care ati vacut unul artizanal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

frati gs-isti care ma ajuta intr-o chestiune? am nevoie de un portbagaj pt gs' meu (2003) si nu vreau sa dau 100 de euroi pe el de pe louis? are careva de vanzare? sau macar niste planuri/schite/ desene dupa care ati vacut unul artizanal?

 

http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=41876.0

Ce am facut eu destul de exact este in link la punctul 8. poza din dreapta.

Gasesti aici datele de care ai nevoie.Sfatul meu daca te apuci sa faci unul este sa folosesti mai intai fier moale gen ''fier-beton'' pentru armaturi de 8-10 mm ca sa faci un model asupra caruia sa intervii sa mai ajustezi pana iese ce iti place.Abia apoi sa faci rack-ul efectiv.

Eu l-am facut pe al meu din bara patrata goala de 16x2 mm si fara sa exagerez poate sa stea o persoana pe el deci nu supradimensiona teava asa cum a facut tipul asta din link. Tipul respectiv a renuntat la manerul pentru pasager.Eu l-am pastrat lucrand pe langa el.

Pe masura ce lucrezi o sa apara cateva chestii de care o sa te lovesti:

1. ca sa pastrezi manerul de pasager trebuie sa pui o platbanda sub acesta de care sa prinzi rackul,insa manerul are pe fiecare parte muchii de 5 mm iesite inafara la partea de jos.Pe astea trebuie sa le polizezi insa atentie ca se va vedea pe maner daca suprafata este prost polizata.

2.cineva pe undeva mananca rahat cu rack-urile astea sudate in fabrica care doar se pun direct.Nu merge intrucat va lovi in carene la montare.Sfatul meu este sa gandesti o prindere cu surub pe una dintre parti pe ''contra-vantuirea'' care coboara sub carena.

3.sub manerul pasagerului incearca sa iesi cat mai putin inafara cu teava sudata pe platbanda intrucat aceasta va agata blugii//pielea pasagerului.

4.plate-ul in pozitia finala trebuie sa fie paralel cu codita chiar daca iti da senzatia ca top-caseul e foarte inclinat-vezi poza de mai jos.In realitate cand te asezi pe moto pozitia acestuia va fi orizontala.Atentie si cat de departe pui plate-ul de manerul pasagerului astfel incat acesta sa se poata tine.

5.incearca sa integrezi in rack locuri pentru mutat semnalizatoarele.Foarte util daca pui si 2 gentute laterale pe moto.

Spor la treaba!

post-32975-1268655005_thumb.jpg

 

PS: daca te descurci cat de cat cu un aparat de sudura, o bormasina si o menghina e treaba de cateva ore intr-un weekend.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

question : cand pornesc motorul, porneste numai intr-un piston, celalalt mai da numai cate un rateu din cand in cand, dupa ce se incalzeste merge normal si celalalt ?? need help... anul trecut am schimbat o bobina de inductie, pe partea care face figuri si am pus una second, o mers perfect o vreme dupa care a inceput sa faca figuri... oare poate sa fie fisa ?? daca da, unde gasesc si la ce scor fise ?

 

astept pareri, multumesc :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

question : cand pornesc motorul, porneste numai intr-un piston, celalalt mai da numai cate un rateu din cand in cand, dupa ce se incalzeste merge normal si celalalt ?? need help... anul trecut am schimbat o bobina de inductie, pe partea care face figuri si am pus una second, o mers perfect o vreme dupa care a inceput sa faca figuri... oare poate sa fie fisa ?? daca da, unde gasesc si la ce scor fise ?

 

astept pareri, multumesc :P

Salve, poate ar trebui sa verifici si senzorul aferent bobinei si fisei respective... :bounce:

si nu in ultimul rand bujia...daca nici astea nu schimba "mersul"....verifica compresia la rece pe cilindrul respectiv, daca este mica...ai o supapa (sau ambele) "vagaboanta" ,in functie de locul rateului...admisie sau evacuare.

 

Stima,

 

Liviu

 

P.S.

 

Nu uita sa dai un ochi si la carburatie si la jocurile culbutorilor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve, poate ar trebui sa verifici si senzorul aferent bobinei si fisei respective... :bounce:

si nu in ultimul rand bujia...daca nici astea nu schimba "mersul"....verifica compresia la rece pe cilindrul respectiv, daca este mica...ai o supapa (sau ambele) "vagaboanta" ,in functie de locul rateului...admisie sau evacuare.

 

Stima,

 

Liviu

 

P.S.

 

Nu uita sa dai un ochi si la carburatie si la jocurile culbutorilor...

 

 

carburatoarele vreau sa le duc la reglat oricum la mures, numai sa vina vremea buna... senzorul aferent bobinei ?? la ce te referi ?? si supapele.. nush ce sa zic, dupa ce se incalzeste motorul merge super, nu face abs nici o figura. ast rasp, multumesc :P

Mesaj completat

tot eu :)... un prieten de-al meu, tot cu un gs, are o problema... ii revin greu la relantiu, cand lasa acceleratia, decelereaza pana in 3000 de ture, dupa care cade f f greu pana la 1200 sau cat trebuie sa fie... idei ??

 

ms mult

Editat de kanguru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatoarele vreau sa le duc la reglat oricum la mures, numai sa vina vremea buna... senzorul aferent bobinei ?? la ce te referi ?? si supapele.. nush ce sa zic, dupa ce se incalzeste motorul merge super, nu face abs nici o figura. ast rasp, multumesc :drink:

Mesaj completat

tot eu :wink:... un prieten de-al meu, tot cu un gs, are o problema... ii revin greu la relantiu, cand lasa acceleratia, decelereaza pana in 3000 de ture, dupa care cade f f greu pana la 1200 sau cat trebuie sa fie... idei ??

 

ms mult

sa verifice mansonul sa nu frece cu partea de cauciuc de capul de ghidon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa verifice mansonul sa nu frece cu partea de cauciuc de capul de ghidon

SA verifice cablurile de acceleratie sa le unga si sa nu fie desprinsa sufa pe undeva[cum i sa intamplat? deodata? sau are istorie mai lunga?erau bune niste detalii in plus]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[cum i sa intamplat? deodata? sau are istorie mai lunga?

 

acuma a luat motorul in starea in care e... chestia e, ca daca scoate furtunasul ala de vacum de pe spatele robinetului de benzina, merge bine atata timp cat are benzina in carburatoare... nu cred ca e de la acceleratie, posibil sa traga aer fals pe undeva ?? cine stie ? oricum o sa-i spun si ideea cu cablu, alea alea...

 

mersi mult la toata lumea, mai astept pareri

 

respect

Editat de kanguru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma a luat motorul in starea in care e... chestia e, ca daca scoate furtunasul ala de vacum de pe spatele robinetului de benzina, merge bine atata timp cat are benzina in carburatoare... nu cred ca e de la acceleratie, posibil sa traga aer fals pe undeva ?? cine stie ? oricum o sa-i spun si ideea cu cablu, alea alea...

 

mersi mult la toata lumea, mai astept pareri

 

respect

 

S-ar putea sa fie dereglate carburatoarele . Asa am patit eu cand am umblat la suruburile de sub carburatoare (pilot jet pe scheme parca) adica am incercat sa le reglez asa mai dupa ureche . O acceleram si cand dadeam drumu la acceleratie ramanea undeva la 3000 de turatii dupa care revenea destul de greu la 1000 . Oricum daca ii scoti furtunul de la robinet si nu il astupi cu ceva trage aer pe acolo la cilindrul din stanga . Si tot furtunu asta da drumu la benzina . Daca nu e ala pus la robinet nu curge benzina.

Mesaj completat

Ca sa vezi daca e cablul blocat poti sa o pornesti fara rezervor ( dar sa ii astupi furtunul de la vacuum bagi o surubelnita pe el din aia in stea ) o accelerezi si cand revine se vede la carburatoare cat coboara piese care deschide clapele alea . Daca se opreste in surub nu e cablul . Oricum cel mai probabil sunt carburatoarele dereglate .Adica pentru a-l face sa stea la 1000 dereglandu-i carburatoarele trebuia sa ii umblu la surubul de relanti . De fapt ii dadeam relantiul foarte mare si in prima faza ramanea la 3000 de turatii pt ca acolo era data dar din cauza ca nu era reglat dupa un timp revenea pe la 1000 . De fapt normal e aia de 3000 doar ca daca ai incerca atunci sa il lasi la 1000 se opreste .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa fie dereglate carburatoarele . Asa am patit eu cand am umblat la suruburile de sub carburatoare (pilot jet pe scheme parca) adica am incercat sa le reglez asa mai dupa ureche . O acceleram si cand dadeam drumu la acceleratie ramanea undeva la 3000 de turatii dupa care revenea destul de greu la 1000 . Oricum daca ii scoti furtunul de la robinet si nu il astupi cu ceva trage aer pe acolo la cilindrul din stanga . Si tot furtunu asta da drumu la benzina . Daca nu e ala pus la robinet nu curge benzina.

Mesaj completat

Ca sa vezi daca e cablul blocat poti sa o pornesti fara rezervor ( dar sa ii astupi furtunul de la vacuum bagi o surubelnita pe el din aia in stea ) o accelerezi si cand revine se vede la carburatoare cat coboara piese care deschide clapele alea . Daca se opreste in surub nu e cablul . Oricum cel mai probabil sunt carburatoarele dereglate .Adica pentru a-l face sa stea la 1000 dereglandu-i carburatoarele trebuia sa ii umblu la surubul de relanti . De fapt ii dadeam relantiul foarte mare si in prima faza ramanea la 3000 de turatii pt ca acolo era data dar din cauza ca nu era reglat dupa un timp revenea pe la 1000 . De fapt normal e aia de 3000 doar ca daca ai incerca atunci sa il lasi la 1000 se opreste .

 

 

o sa tin cont si de spusele tale, sa vad pe week-end cand ma intalnesc cu tipu sa mai mesterim ce mai aflu... ms mult de pareri si de interesul acordat

 

asfalt uscat, sanatate :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma a luat motorul in starea in care e... chestia e, ca daca scoate furtunasul ala de vacum de pe spatele robinetului de benzina, merge bine atata timp cat are benzina in carburatoare... nu cred ca e de la acceleratie, posibil sa traga aer fals pe undeva ?? cine stie ? oricum o sa-i spun si ideea cu cablu, alea alea...

 

mersi mult la toata lumea, mai astept pareri

 

respect

Salut, merge suprasaturat cu benzina....pe fundul fiecarui carburator(pe exterior, nu in interiorul lor)exista cate un jiclor (de aer cum ii spunem noi)din care poti regla cat de bogat poate sa fie amestecul...in lipsa de alte scule poti desface cate o jumatate de tura la fiecare dintre carbe cu o surubelnita ff scurta sau cu o surubelnita speciala la 90*, incearca asta si vorbim dupa :rose:

Inainte sa faci modificarile astea trebuie sa te asiguri ca iti functioneaza corespunzator cablurile de shoc si cel de acceleratie(le poti spala cu wd40 si apoi gresa cu ceva vasilina la spray)

 

Bafta,

 

Liviu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, merge suprasaturat cu benzina....pe fundul fiecarui carburator(pe exterior, nu in interiorul lor)exista cate un jiclor (de aer cum ii spunem noi)din care poti regla cat de bogat poate sa fie amestecul...in lipsa de alte scule poti desface cate o jumatate de tura la fiecare dintre carbe cu o surubelnita ff scurta sau cu o surubelnita speciala la 90*, incearca asta si vorbim dupa :rose:

Inainte sa faci modificarile astea trebuie sa te asiguri ca iti functioneaza corespunzator cablurile de shoc si cel de acceleratie(le poti spala cu wd40 si apoi gresa cu ceva vasilina la spray)

 

Bafta,

 

Liviu

 

ms unchiule', am sa vad si asta... oricum cred ca ar trebui sa o duca la un meserias bun sa-i regleze putin carburatoarele, ceea ce trebuie sa fac si eu... la cluj sau la mures ca la noi nu le prea are nimeni cu carburatoarele... o sa-i spun si aspectul asta

 

ms mult, respect :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand carena dreapta fata de la un gs din 2006. este de culoare gri, are o mica julitura pe stikere.

 

bai jhon ..eu zic sa o dai cu totu', motoreta , ca uite ce a ajuns ... :rose:

 

scuzati oftopicul!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am vaz duminica dimneata niste matze la mine pe motor... tot una mi-o facut pe el si vai ce slapi in gura isi iau de la mine cand le mai vad prin zona :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma alatur si eu grupului vostru de GS-isti :rose:

Este prima mea motocicleta, iar mai la noapte ies la prima tura cu ea.

Intentionez sa o fac naked in viitorul apropiat si as vrea sa stiu cam cat ma costa un far+elementele de prindere fie noi fie sh.

Va multumesc.

post-43312-1269447877_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma alatur si eu grupului vostru de GS-isti :rose:

Este prima mea motocicleta, iar mai la noapte ies la prima tura cu ea.

Intentionez sa o fac naked in viitorul apropiat si as vrea sa stiu cam cat ma costa un far+elementele de prindere fie noi fie sh.

Va multumesc.

post-43312-1269447877_thumb.jpg

 

Bine ai venit in grup! :rose:

Ai grija la primele ture, pana te inveti cu ea. Ai un pm...

Daca vrei s-o faci naked, parerea mea ar fi sa nu ii modifici fairingu'. Te va ajuta modelul asta la drumurile in afara orasului. E de ajuns sa ii scoti doar carenele laterale, eventual poti monta niste crash-bars, ca aici.

Spor la calarit! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma alatur si eu grupului vostru de GS-isti :rose:

Este prima mea motocicleta, iar mai la noapte ies la prima tura cu ea.

Intentionez sa o fac naked in viitorul apropiat si as vrea sa stiu cam cat ma costa un far+elementele de prindere fie noi fie sh.

Va multumesc.

post-43312-1269447877_thumb.jpg

 

salut si bun venit!

 

zi niste detalii despre suzi! cati km , de unde o ai..

vinzi carenele si fairingul?

sau facem schib: de far/fairing:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma alatur si eu grupului vostru de GS-isti :rose:

Este prima mea motocicleta, iar mai la noapte ies la prima tura cu ea.

Intentionez sa o fac naked in viitorul apropiat si as vrea sa stiu cam cat ma costa un far+elementele de prindere fie noi fie sh.

Va multumesc.

post-43312-1269447877_thumb.jpg

 

WELLCOME :(... sa ai parte de GS si multi km fara evenimente negative :P, numai bine :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, multumesc tuturor pt bun venit:)

Tura nu am apucat sa o fac, sper in seara asta. Am inca o nelamurire legata de ghidon: joaca foarte usor dintr-o parte in alta (stanga-dreapta) si am inteles ca se poate strange de undeva.. imi trebuie o cheie speciala? Cei de la care am cumparat motocicleta mi-au explicat insa nu am retinut f bine, si nici la mecanica nu ma pricep absolut deloc.

Despre moto : an 2004, putin peste 21000km, adusa din Italia, q_simi primul proprietar in tara, eu al doilea

 

salut si bun venit!

 

zi niste detalii despre suzi! cati km , de unde o ai..

vinzi carenele si fairingul?

sau facem schib: de far/fairing:

 

Nu as vrea sa renunt la carenaj, cine stie cand mi se pune pata sa il montez la loc.. :cheers:

Insa astept in continuare oferte de pret pt un far rotund ;)

Salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, multumesc tuturor pt bun venit:)

Tura nu am apucat sa o fac, sper in seara asta. Am inca o nelamurire legata de ghidon: joaca foarte usor dintr-o parte in alta (stanga-dreapta) si am inteles ca se poate strange de undeva.. imi trebuie o cheie speciala? Cei de la care am cumparat motocicleta mi-au explicat insa nu am retinut f bine, si nici la mecanica nu ma pricep absolut deloc.

Despre moto : an 2004, putin peste 21000km, adusa din Italia, q_simi primul proprietar in tara, eu al doilea

 

 

 

Nu as vrea sa renunt la carenaj, cine stie cand mi se pune pata sa il montez la loc.. :cheers:

Insa astept in continuare oferte de pret pt un far rotund ;)

Salut

 

Dupa primii 100 de km de mers fara carene o sa le pui la loc . Mai bine da banii pe cauciucuri ulei echipament si altele decat pe far si prinderi si in plus mai pierzi si o zi sa le dai jos . Chiar si alea laterale sunt bune la drum lung ca nu iti mai ingeata picioarele . Oricum mai cauta pe aici pe forum sa vezi cum sta treaba cu carenele si cati dintre cei care au gs asa le au dat jos .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...