intrusu Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 salut, imi trebuie fieru asta ca sa trec de la semighidoane la ghidon cinstit: http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/UkAAAOxye9lSFV1L/$%28KGrHqQOKp0FIFocPUVHBSFV1L!ppg~~60_57.JPG http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/~sEAAOxymspSFV1H/$T2eC16FHJIIFHJMs8mTWBSFV1HSi%29w~~60_57.JPG in final vreau sa arate asa: http://i930.photobucket.com/albums/ad147/Mountain_01/GS500/vdsr006.jpg deci imi trebuie si un ghidon sh de ...sa zicem honda cb 500 sau similar ca dimensiuni si inaltime. imi mai trebuie in principiu si un crashbar care poate sa fie si bricolat si sh; si eventual o toba stock sh. astept cu interes variante - de preferat din bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 saluti! am si eu o problema: as vrea sa schimb lampa de frana, ca e urata cu draci. si pt Suzuki GS 500 E din 1996, nu am prea gasit variante. singura este http://www.louis.de/index.php?topic=search&searchterm=10033232 dar nu mi se pare o mare schimbare. cautand pe net diverse oferte, am vazut GS uri cu stopul schimbat. dar par luate de la alte motoare. am mai gasit si la achimoto.ro ceva pt GS, dar si universale. a folosit careva? aveti idee daca se potriveste ceva pe GS ul meu? sau astept recomandari. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Si eu as fi intresat, sa adaptez un stop de la alt model, ceva mai rotunjit... cel stock zici ca e cutie de papuci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 dap; despre povestea cu semighidoanele de mai sus: se pare ca si la cele de dupa 2001 - gs 500F - prinderea dintre cele doua placi se face TOT prin 2 suruburi; doar ca la F-uri placa superioara vine cu locasuri pentru cele 4 suruburi necesare prinderii ghidonului; asa ca nu merita schimbata placa superioara ci doar montate raiser-e ca astea: http://www.okazii.ro/ghidoane-moto/scar-prindere-inaltata-ghidon-22-mm-a127358418?icid=recomandari_cross&ibid=prod_activ_ngr_1[127358418] are cineva asa ceva de vanzare; noi sau sh pentru ghidon normal de 22 mm ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 intru si eu in randul vostru pe forum. am achizitionat un gs 500 1990, de la mymoto(campina), sezanu trecut lam alergat fara nici cea mai mica investitie. iam schimbat semnalele fata si o spalare all inclusiv. deocamdata. urmeaza scimbul de ulei si cele aferente pentru un nou sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 baieti , nustiu daca s-a mai discutat... insa cam ce consum scoateti voi cu capra (gs500) ? si speicificati va rog si orasu , caci difera de la oras la oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 la drum ploiesti-brasov(pe cheia) am scos undeva la 4.5%(mers normal) viteza medie 70-100km/h asa in ploiesti la mers normal undeva la 5%.la mers batraneste schimbat maxim 7000rpm scoti undeva la 4 si cv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 aveti idee cam cat m-ar costa asigurarea pe mine , iau carnetu luna ce vine (cat. A2, B am de 2ani) , la un suzuki gs500 din 2000 ? Eu tocmai ce mi-am facut pe un an la Astra cu 290 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 la drum ploiesti-brasov(pe cheia) am scos undeva la 4.5%(mers normal) viteza medie 70-100km/h asa in ploiesti la mers normal undeva la 5%.la mers batraneste schimbat maxim 7000rpm scoti undeva la 4 si cv Ma asteptam totusi la un consum de 3 , 3.5 inafara... is curios ce consum voi scoate si eu avand in vedere ca nu voi merge cu mai mult de 80-90 km/h . Pe siteu acela german de consumuri am vazut consumuri de 3-4 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) Cel mai putin am reusit sa scot la GS500e 3.8% cu pasager, fara bagaj la un drum de 200 km cu viteza intre 60 si 80 la ora, dar mixtul de la plin la gol mai tot timpul imi iesea undeva la 5%. Editat Martie 15, 2014 de Error Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Ma asteptam totusi la un consum de 3 , 3.5 inafara... is curios ce consum voi scoate si eu avand in vedere ca nu voi merge cu mai mult de 80-90 km/h . Pe siteu acela german de consumuri am vazut consumuri de 3 Cel mai putin am reusit sa scot la GS500e 3.8% cu pasager, fara bagaj la un drum de 200 km cu viteza intre 60 si 80 la ora, dar mixtul de la plin la gol mai tot timpul imi iesea undeva la 5%. eu unu nu m scos maii putin de 4 niciodata, cand oi schimba toate filtrele o sai mai fac un consum, OFFF: are careva parbriz dinala puig? foloseste la cv sau doar de frumusete??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 are careva parbriz dinala puig? foloseste la cv sau doar de frumusete??? eu am , insa nu am reusit sa merg cu mai mult de 70 la ora sa-l testez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Ma asteptam totusi la un consum de 3 , 3.5 inafara... is curios ce consum voi scoate si eu avand in vedere ca nu voi merge cu mai mult de 80-90 km/h . Pe siteu acela german de consumuri am vazut consumuri de 3-4 ... Depinde de multi factori consumul, in principal ar fi starea tehnica si modul de condus si pozitia in cazul motocicletei. Problema cea mare este rezistenta aerului, peste 90 e jale la naked-uri, aerul te franeaza rau. Consumul dat de producator e evident pt o motoreta impecabila tehnic, adica daca iti iei una de noua il atingi dar altfel uzura isi spune cuvantul mai mult decat la masini. Daca folosesti frana de motor, nu accelerezi prea brusc, stai in zona de jos cu rpm-urile si stai peburta chircit sub parbriz ca sa fie motoreta aerodinamica si mergi cu un 70-80 asa cred ca obtii consumul cel mai bun... poate aproape de datele date de Suzuki re careva parbriz dinala puig? foloseste la cv sau doar de frumusete??? Pai fara parbriz la 150 la ora e sport extrem... foloseste taman la ce-am zis in reply-ul precedent, sa devieze curentul de aer ca sa nu-ti vina fix in piept. Primele mele reactii fata de parbriz au fost "ce-i porcaria asta mica?" dar erau reactii de incepator, habar n-aveam care-i scopul lui si mi se parea micut si fragil. Ce-i drept, nu se compara cu parbrizul de la motoarele de turing si e cam micut dar, la drum lung n-as vrea sa merg fara el ( am mers odata si a fost destul de neplacut ); decat deloc, mai bine il avem. Chiar poate o exista vreun parbriz mai mare de gs, pana acum n-am avut curiozitatea... Editat Martie 16, 2014 de adrian_mirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 am experimentat si viteze mari si la 130-150 daca nu stai pe rezervor simti ca iti iei zborul, e foarte deranjant, Depinde de multi factori consumul, in principal ar fi starea tehnica si modul de condus si pozitia in cazul motocicletei. Problema cea mare este rezistenta aerului, peste 90 e jale la naked-uri, aerul te franeaza rau. Consumul dat de producator e evident pt o motoreta impecabila tehnic, adica daca iti iei una de noua il atingi dar altfel uzura isi spune cuvantul mai mult decat la masini. Daca folosesti frana de motor, nu accelerezi prea brusc, stai in zona de jos cu rpm-urile si stai peburta chircit sub parbriz ca sa fie motoreta aerodinamica si mergi cu un 70-80 asa cred ca obtii consumul cel mai bun... poate aproape de datele date de Suzuki Pai fara parbriz la 150 la ora e sport extrem... foloseste taman la ce-am zis in reply-ul precedent, sa devieze curentul de aer ca sa nu-ti vina fix in piept. Primele mele reactii fata de parbriz au fost "ce-i porcaria asta mica?" dar erau reactii de incepator, habar n-aveam care-i scopul lui si mi se parea micut si fragil. Ce-i drept, nu se compara cu parbrizul de la motoarele de turing si e cam micut dar, la drum lung n-as vrea sa merg fara el ( am mers odata si a fost destul de neplacut ); decat deloc, mai bine il avem. Chiar poate o exista vreun parbriz mai mare de gs, pana acum n-am avut curiozitatea... poti pune o poza cu el? sau care mai are sa puna poze ca sa stiu si eu unde ma orientez sau la ce model!!! un pret orintativ la unul sh sau nou??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 salutare colegi am si eu o intrebare scurta la voi: daca bag ulei 10W60 in motor in loc de 10W40 (recomandat) ce se poate intampla sau care e diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 deoarece vad activitate, revin: cu ce as putea schimba stopul de la GS ul meu, in sens-ul de upgrade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 salutare colegi am si eu o intrebare scurta la voi: daca bag ulei 10W60 in motor in loc de 10W40 (recomandat) ce se poate intampla sau care e diferenta? Eu am bagat si 20w60 si nu a avut nimic, din cate stiu e mai gros(vascos) lucru poate si indicat pt motoarele mai vechi pe timp de vara, doar iarna simteam diferenta doar la pornire, invartea mai greu din cauza vascozitatii. Respecte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 deoarece vad activitate, revin: cu ce as putea schimba stopul de la GS ul meu, in sens-ul de upgrade? eu stiu pe cineva ca l-a schimbat si intradevar arata foarte bine cu ce l-a schimbat dar din cate imi aduc aminte a fost foarte costisitor gen 80-100 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 un stop de pe un gs500f ar da bine acolo.. insa nu am prea gasit baieti care dezmembreaza F-uri prin Ro.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 pai ala de gs500f se potriveste? pt ca sigur ar arata bine. @Remus20 - cel costisitor de 80-100 eur... ce si de unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 pai ala de gs500f se potriveste? pt ca sigur ar arata bine. @Remus20 - cel costisitor de 80-100 eur... ce si de unde? daca o sa cauti aici topic o sa gasesti ci siguranta cu toate explicatiile .nu stiu sa iti zic cu exactitate numarul paginii dar stiu sigur ca cel care si-a schimbat stopul era kanguru sau cva de genu.spor la cautat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niku 87 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 asta a fost a unui prieten. chiar arata bine stopul(facut de kanguru) /index.php?/topic/693762-suzuki-gs500/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) salutare colegi am si eu o intrebare scurta la voi: daca bag ulei 10W60 in motor in loc de 10W40 (recomandat) ce se poate intampla sau care e diferenta? Diferenta .... este in vascozitate. Motorul (nou/vechi) are nevoie de ungere atat la temperatura mediului (pornire) cat mai ales la cald (in timpul functionarii normale). Vascozitatea nu se pierde cand motorul este incins (asta este si scopul ei, in cifre pentru a fi aleasa), prin urmare este foarte posibil sa NU AI UNGERE CORECTA in anumite zone. Nu uita ca, o diferenta majora intre motociclete si masini este ca in acest ulei avem si cutia de viteza + ambreiaj. Ca si concluzie: 1. poti uza motorul mult mai repede 2. datorita vascozitatii mari se poate crea o presiune mult mai mare (necalculata) asupra anumitor elemente de etansietate atat in motor cat si in transmisie. Rezulta pierdere ulei. Recomandare Respectati pe cat posibil pe acei oameni care au creat acest motor. Ei stiu de ce. Aceia nu fac speculatii. Au zeci de ani de teste si calcule. Nu sunt prosti. Daca sunt si alte comentarii ..... le astept. Cu respect. Editat Martie 26, 2014 de CezarCV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Diferenta .... este in vascozitate. Motorul (nou/vechi) are nevoie de ungere atat la temperatura mediului (pornire) cat mai ales la cald (in timpul functionarii normale). Vascozitatea nu se pierde cand motorul este incins (asta este si scopul ei, in cifre pentru a fi aleasa), prin urmare este foarte posibil sa NU AI UNGERE CORECTA in anumite zone. Nu uita ca, o diferenta majora intre motociclete si masini este ca in acest ulei avem si cutia de viteza + ambreiaj. Ca si concluzie: 1. poti uza motorul mult mai repede 2. datorita vascozitatii mari se poate crea o presiune mult mai mare (necalculata) asupra anumitor elemente de etansietate atat in motor cat si in transmisie. Rezulta pierdere ulei. Recomandare Respectati pe cat posibil pe acei oameni care au creat acest motor. Ei stiu de ce. Aceia nu fac speculatii. Au zeci de ani de teste si calcule. Nu sunt prosti. Daca sunt si alte comentarii ..... le astept. Cu respect. am inteles unde bati,dar chiar asa de mult conteaza diferenta asta mica, de la 10W40 la 10W60? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) am inteles unde bati,dar chiar asa de mult conteaza diferenta asta mica, de la 10W40 la 10W60? Este prea tarziu pentru o discutie ampla. Insa, deoarece am avut candva probleme cu uleiurile [exemplu: ce inseamna 10W40], consider ca este normal sa incerc sa aduc aici ceea ce-au scris altii. Citez [de aici] Vascozitatea, cea mai importanta proprietate a unui ulei se refera la rezistenta la scurgere a uleiului. Vascozitatea unui ulei variaza cu schimbarile de temperatura – mai mica atunci cand este cald, mai mare cand este frig. Un ulei trebuie sa poata curge la temperaturi mici pentru a lubrifia partile interne ale motorului. Trebuie, de asemenea, sa ramana vascos pentru a proteja motorul la temperaturi ridicate. incheiat citat Vascozitatea optima este determinata de fabricantul motorului. Inca un citat [ de aici ] de la un producator PREMIUM si anume CASTROL (vezi nota lor aplicabila la toate uleiurile). Exemplu pt. SAE 10W-40 Condiţii de temperatură: peste -20° C Descriere: Primul ulei multigrad introdus pe piaţă. O alegere bună pentru controlarea uzurii motorului şi prevenirea cedării uleiului din cauza oxidării. Notă: Întotdeauna verificaţi manualul de utilizare sau cerinţele de garanţie înainte de a folosi acest grad de ulei. Ca o idee, intotdeauna m-a frapat ideea schimbului la timp [1 an] . Ideea schimbului la numar de Km este de bun simt. In urma unei discutii cu un inginer chimist, am inteles ca nu este chiar o idee de marketing. Este mai mult o idee de siguranta. In exploatare, uleiul isi schimba proprietatile chimice, devine acid, deci poate coroda parti din motor chiar daca are proprietati de ungere [masurabile chiar]. In fine, fiecare isi poate pune ce ulei doreste, il poate schimba cand crede, dar revin pentru cei care doresc sa aplice anumite informatii. RESPECTATI-VA !!! atat pe Dvs cat si pe cei care au adaugat plus valoare si a rezultat un motor compact care ruleaza in conditii total diferite de ale unui motor auto. In acelasi ulei avem atat motorul cat si transmisia [cutia de viteze, ambreiaj]. Legat de recomandarile producatorului ..... Cum ti se pare ca atunci cand mi-am luat masina dintr-o reprezentanta, am semnat un angajament cum ca voi folosi combustibil minim euro4, altfel puteam pierdeam garantia?! [in caz ca se defecta si se dovedea ca n-am respectat angajamentul] ..... Mult succes in alegerea calitatii uleiului, nu si a vascozitatii, pe aceea a ales-o proiectantul. Nota N-am gasit la castrol decat 20W50 nicidecum ceva cu W60 ( in dreapta literei "W" se noteaza vascozitatea pe timp de vara, iar in stanga cea de iarna). Editat Martie 26, 2014 de CezarCV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.