Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu sunt sigur daca e clara pentru toata lumea diferenta intre "ghidon" si "semighidoane", GS-ul fiind dotat cu una din cele doua variante. Treaba e simpla pentru majoritatea dar stiu multi incepatori care au dileme. Carevasazica, desi le spunem generic "ghidon" semighidoanele sunt prezente in cele mai multe cazuri pe motoretele sport si arata fiecare ca o teava dreapta si relativ scurta, cat sa incapa strict comenzile fata de pe o parte sau alta. In general ele, semighidoanele, sunt responsabile pentru pozitia "merg mai mult in maini decat in fund" desi la GS nu au o pozitie joasa atat de exagerata. Pe de alta parte "ghidonul" e ala care seamana cu majoritatea ghidoanelor de bicicleta (evident comparatia e oarecum fortata) si asigura pentru o parte din noi un confort sporit fata de semighidoane, mai pe scurt "merg mai mult in fund decat in maini".

In alta ordine de idei, parca din ce imi aduc eu aminte, la unele modele se pot schimba semighidoanele cu ghidoane sau invers, fara complicatii nemaivazute. Nu sunt sigur 100% dar asa imi amintesc. Uite, la GS-ul meu din 96 cred ca merge. Da' m-am uitat la un GS din 2006 si nu parea ca merge schimbarea.

Acum, pentru extremisti, daca nici ghidonul nu e suficient de inalt, recomand ape hangerul :)) Nu e teribil de comod dar o sa aveti un GS cel putin interesant. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am zis solutiile pentru baiatul cu pozitia lui pentru ghidon asa cum l-a numit el. problema lor ca inca nu stiu diferenta intre semighidon si ghidon. nu am auzit de ape hanger dar banuiesc ca e tot aia cu handlebars risers.[ ma apuc de cautat sa vad ce sunt alea].. ps: am mai avansat la schimbarea telescoapelor si a sistemului de franare pe 2 discuri, imi ast placutele semeringurile si uleiul de furca. o seara buna

 

 

da nu e tot aia dar oricum arata "altfel" :alcy: :crack:

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a aparut o problema ciudata la mobra, ieri cand am iesit din benzinarie am simtit ca merge 'necata, trag pe dreapta si vad cum pe furtunul de golire al filtrului de aer curge benzina.

Merg imd cu ea la "medic", imi desface carburatoarele, le curata/calibreaza, era intradevar destula mizerie in ele. Monteaza tot inapoi, porneste si merge fara probleme.

Dupa vreo 30 de km o opresc si ma uit sub ea, tot curat, nu mai curgea benzina, deci problem solved. In aprox o ora, repornesc si nu apuc sa merg 300 de metri si poc, aceasi problema, imi inunda un carburator :(( . Ma gandesc, ca daca ar fi fost cuiul ponton curgea tot timpul, nu pe reprize, la fel si daca era plutitorul, ma gandesc poate nivelul mare... dar dc pana acum a mers... Oricum am programare pe joi iar la "medic", dar pana atunci, m-am gandit sa va intreb pe voi, poate e vreun defect ascuns sau careva a mai avut aceasta problema... Mersi anticipat

P.S. Apuca sa o inece doar la turatii mici, daca merg in trepte superioare la peste 3k turatii merge perfect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca e un cui problema.... nu nivelul

Am fost la mecanic cu ea, culmea culmilor, cand am ajuns acolo, mobra merge perfect, nu mai curge, nu se mai ineaca tot ok. Imi zice ca nu are rost sa le demonteze degeaba(carburatoarele) si ca ar fi bine sa imi pun un filtru de benzina pe furtunul de tur. Fara sa o mai pornesc, fug la o benzinarie, cumpar filtru din ala de pus pe furtun, il monteaza si imi ureaza drum bun. La fiecare pornire o verificam, de multe ori obsedat fiind de aceasta problema, o porneam doar sa vad daca nu curge iar, dar nu a mai curs deloc, asta pana dupa vreo 100Km. In aceasta seara constat cu stupoare ca iar imi curge benzina pe furtunul de golire al filtrului de aer(filtrul de aer schimbat de 2 zile, preventiv). Am cosmaruri deja cu aceasta problema, de ar fi ceva sa stiu clar ce e, as cumpara/schimba si gata, dar asa este verificat plutitor/nivel/cui ponton/tot si tot nu merge. Partea proasta e ca nu pot avea incredere in ea sa ma avant la drumuri lungi in starea asta, si bani sa cumpar carburatoare noi, nu am. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba cuiele. Asa mi s-a intamplat la TDM cand era in teste la service. Nici nu am stat pe ganduri daca sa nu le iau. E 30 de lei bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba cuiele. Asa mi s-a intamplat la TDM cand era in teste la service. Nici nu am stat pe ganduri daca sa nu le iau. E 30 de lei bucata.

Asta va fi urmatorul pas, sper ca macar de data asta sa am un rezultat pozitiv. Ms de sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut aceaiasi problema am avuto si eu m-am trezit cu benzina in cutia filtrului de aer ,am duso la mecanic a curatat carburatoarele le-a sincronizat si am montat un filtru de benzina.Acum sunt in probe cu ea inca imi este frica sa ma avant in curse lungi .Daca depistezi problema te rog sa postezi aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut aceaiasi problema am avuto si eu m-am trezit cu benzina in cutia filtrului de aer ,am duso la mecanic a curatat carburatoarele le-a sincronizat si am montat un filtru de benzina.Acum sunt in probe cu ea inca imi este frica sa ma avant in curse lungi .Daca depistezi problema te rog sa postezi aici.

ciao.eu am montat filtru de benzina pe ea de 3 ani, tot dupa o scena de asta,sistemul e sigur! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciao.eu am montat filtru de benzina pe ea de 3 ani, tot dupa o scena de asta,sistemul e sigur! ;)

Cred ca ai avut norocul de care eu nu am avut parte.

 

Salut aceaiasi problema am avuto si eu m-am trezit cu benzina in cutia filtrului de aer ,am duso la mecanic a curatat carburatoarele le-a sincronizat si am montat un filtru de benzina.Acum sunt in probe cu ea inca imi este frica sa ma avant in curse lungi .Daca depistezi problema te rog sa postezi aici.

Am rezolvat 100 la 100 problema. Buba era urmatoarea:

- Garniturile acelor bucse ce intra in carburator, in care inchide cuiul ponton, erau slabite, nu foarte mult, dar destul incat uneori sa inchida corect pe corpul carburatorului si alteori NU, si daca a-ti avut aceasta problema(benzina in filtrul de aer) sunt aproape sigur ca e din aceasi cauza.

 

Am rezovat problema personal, m-am saturat de service, in care sa aud acelas lucru: "Poate a prins mizerie la cuiul ponton, cu un filtru se rezolva.". Se rezolva pe draq, cand ti-e lumea mai draga te lasa mobra in drum.

 

Am rezolvat procedand la:

- Demontarea carburatoarelor, cu ele intoarse invers, adica cu plutitoarele pe inchis am suflat aer pe furtunul de tur, si se auzea cum pe langa acele bucse scapa aer.

- Scoaterea acelor bucse, curatarea lor cu putin diluant, lasat putin la uscat si aplicat un strat de silicon negru din ala nemtesc la tub mare(din ala scump) pe partea cu garniturile si respectiv partea unde inchid pe corpul carburatorului.

 

Bineinteles voi cumpara garnituri noi, pentru a le inlocui pe cele vechi, dar pana atunci sunt convins ca voi face multe sute de km fara probleme.

 

Parerea mea este ca daca iti baga odata benzina in carcasa filtrului de aer si ulterior ii pui un filtru de benzina, daca face si a doua oara e clar ca ai aceasi problema ca si mine.

 

Multa bafta va doresc si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Etansarea cu silicon negru sau rosu nu e indicata pentru locurile unde vin in contact cu benzina.

Stiu, este o solutie de moment, nu permanenta, saptamana viitoare imi iau garniturile necesare, dar le voi schimba atunci cand va fi nevoie, oricum, cred ca va tine mult si bine asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mi-am luat de curand si eu un GS500 la mana a doua si mergand destul de mult pe audostrada as vrea sa imi iau un parbriz de la Louis, care credeti ca ar fi cel mai bun (calitate-pret)? Si a doua intrebare, de unde as putea sa iau un manual de reparatie Haynes pentru modelele 88-02, as vrea daca se poate un link de download ca sa vad cum e..... si daca imi place promit sa-l cumpar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Am si eu niste probleme la mobra (de ceva timp) si cred ca e momentul sa le rezolv (era de mult momentul dar au tot fost altele mai importante). O sa incep prin a spune ca am cautat din greu mobra asta acum 2 ani si inca consider ca am luat una din cele bune. In cei 2 ani nu am investit nimic in ea exceptand consumabilele, mobra nu e picata si merge bine. Peste o saptamana urmeaza si primul nostru itp si imediat dupa asta o sa inceapa reparatiile.

 

Problemele sunt urmatoarele:

- surubul de scurgere al uleiului e intepenit (am schimbat uleiul tot cu seringa)

- mananca ulei (si destul de mult, dar fun nu scoate niciodata)

- ambreiajul patineaza, dar doar cand e "solicitat". Adica, daca urc un deal foarte abrupt cu bagaje si ma infig putin mai tare in acceleratie, sau daca plec de pe loc mai tare, patineaza..altfel, pe drept si in conditii normale nu patineaza si nici cand merg cu viteza mai mare (pe autostrada am mers cu 140 si pasager si nu au fost probleme)

 

Alte mentiuni:

- am consum cam mare (scot undeva la 5-6% in conditiile in care merg civilizat si destul de mult extra-urban)

- la rece sta la 1000 rpm dar mereu cand ajung acasa si e incalzita bine sta pe la 2000 rpm

- porneste bine (90% din cazuri la prima cheie)

- mobra are ~35.000 km

- motorul trage bine, nu se balbaie, sta bine la relanti si urca bine in ture

 

 

Din pacate gs-urile astea sunt tot folosite de incepatori, iar proprietarul anterior a fost o fata. Deci problemele la ambreiaj sunt oarecum justificate, iar pentru numarul de km...probabil si cele la motor.

 

Mai este de mentionat faptul ca ma simt foarte confortabil cu mobra asta, m-am invatat foarte bine pe ea si este exact ce-mi trebuie. Puterea imi ajunge, prin oras e foarte manevrabila si ma ajuta mereu, consumul e bun, piesele destul de ieftine si ma simt bine pe ea. Motiv pentru care nu ma gandesc sa o schimb in viitorul apropiat. Poate peste vreo 2-3 ani o sa ma gandesc la un naked de 6-700, insa pana atunci vreau sa pastrez gs-ul. Asadar repararea mobrei e necesara, utila si inevitabila :D.

 

Intrebarea mea pentru voi este: cam cat de grave credeti ca sunt problemele si cam cat m-ar costa toate reparatiile + sincronizare si schimbul de bujii?...asa...la prima vedere.

Editat de Tince1290
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...