Sanim Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 www_gs500_de_HoseRouting.jpg deci pun pe ON hose nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Pot sa-ti recomand linkul asta: http://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.FuelFilter Si eu m-am gandit la asta dar pana la urma n-am mai pus filtru, poate o sa fac la un moment dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 deci pun pe ON hose nu ? Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 deci pun pe ON hose nu ? In principal, filtrul se pune pe furtunul pe care il folosesti. Cum este posibil sa ramai pe rezerva, inseamna ca si acel furtun are nevoie de filtru. Ca si concluzie, ai nevoie de 2 filtre pe ambele furtune care vin din rezervor in robinetul - vacum. adrian_mireaPot sa-ti recomand linkul asta: http://wiki.gstwins....ades.FuelFilter M-am uitat pe acel link (legatura). Pentru prima postare (nu cea dupa doua sezoane) . Autorul a pus filtrul dupa robinet. Am vazut multe motoare (GS-uri) cu filtrarea facuta pe ultimul furtun (unicul) care intra in carb. Pot sa-ti spun ca ar putea fi o greseala deoarece daca exista "murdarie" in rezervor aceasta ajunge in membrana robinetului rezultand neetansietate.... etc.. Nota Iti recomand sa-ti cumperi filtre speciale, pentru motocicleta, cel putin din simplul motiv si anume acela al rezistentei mecanice. Nu cred ca-ti sta bine sa ramai cu motorul in drum, noaptea. Filtrele "clasice" se pot "desface/deteriora" si ramai fara benzina, daca nu esti atent. Un alt motiv este dezbatut de autorul articolului de mai sus, legat de curgerea benzinei gravitational in carb. Mii de km fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Eu l-am pus pe furtunul de dupa robinet, n-am avut probleme din cauza lui pana acum. Offtopic: ne dam catre asigurari? Parca a inceput vremea de motociclit si tare dor imi mai e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 aveti idee cam cat m-ar costa asigurarea pe mine , iau carnetu luna ce vine (cat. A2, B am de 2ani) , la un suzuki gs500 din 2000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 De pe la 200 de lei in sus, cred. Pe 6 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Salut! Vand GS 500 E pentru acte si piese 150E - 0721 888 403 Vad ca nu merge forumul sa incarc foto incercati aici /index.php?/topic/708969-van-gs-500-e-pentru-acte-si-piese/ Salut! Vand GS 500 E pentru acte si piese 150E - 0721 888 403 Vad ca nu merge forumul sa incarc foto incercati aici /index.php?/topic/708969-van-gs-500-e-pentru-acte-si-piese/ Vandut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 salut, imi trebuie fieru asta ca sa trec de la semighidoane la ghidon cinstit: http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/UkAAAOxye9lSFV1L/$%28KGrHqQOKp0FIFocPUVHBSFV1L!ppg~~60_57.JPG http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/~sEAAOxymspSFV1H/$T2eC16FHJIIFHJMs8mTWBSFV1HSi%29w~~60_57.JPG in final vreau sa arate asa: http://i930.photobucket.com/albums/ad147/Mountain_01/GS500/vdsr006.jpg deci imi trebuie si un ghidon sh de ...sa zicem honda cb 500 sau similar ca dimensiuni si inaltime. imi mai trebuie in principiu si un crashbar care poate sa fie si bricolat si sh; si eventual o toba stock sh. astept cu interes variante - de preferat din bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 saluti! am si eu o problema: as vrea sa schimb lampa de frana, ca e urata cu draci. si pt Suzuki GS 500 E din 1996, nu am prea gasit variante. singura este http://www.louis.de/index.php?topic=search&searchterm=10033232 dar nu mi se pare o mare schimbare. cautand pe net diverse oferte, am vazut GS uri cu stopul schimbat. dar par luate de la alte motoare. am mai gasit si la achimoto.ro ceva pt GS, dar si universale. a folosit careva? aveti idee daca se potriveste ceva pe GS ul meu? sau astept recomandari. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Si eu as fi intresat, sa adaptez un stop de la alt model, ceva mai rotunjit... cel stock zici ca e cutie de papuci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 dap; despre povestea cu semighidoanele de mai sus: se pare ca si la cele de dupa 2001 - gs 500F - prinderea dintre cele doua placi se face TOT prin 2 suruburi; doar ca la F-uri placa superioara vine cu locasuri pentru cele 4 suruburi necesare prinderii ghidonului; asa ca nu merita schimbata placa superioara ci doar montate raiser-e ca astea: http://www.okazii.ro/ghidoane-moto/scar-prindere-inaltata-ghidon-22-mm-a127358418?icid=recomandari_cross&ibid=prod_activ_ngr_1[127358418] are cineva asa ceva de vanzare; noi sau sh pentru ghidon normal de 22 mm ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 intru si eu in randul vostru pe forum. am achizitionat un gs 500 1990, de la mymoto(campina), sezanu trecut lam alergat fara nici cea mai mica investitie. iam schimbat semnalele fata si o spalare all inclusiv. deocamdata. urmeaza scimbul de ulei si cele aferente pentru un nou sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 baieti , nustiu daca s-a mai discutat... insa cam ce consum scoateti voi cu capra (gs500) ? si speicificati va rog si orasu , caci difera de la oras la oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 la drum ploiesti-brasov(pe cheia) am scos undeva la 4.5%(mers normal) viteza medie 70-100km/h asa in ploiesti la mers normal undeva la 5%.la mers batraneste schimbat maxim 7000rpm scoti undeva la 4 si cv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 aveti idee cam cat m-ar costa asigurarea pe mine , iau carnetu luna ce vine (cat. A2, B am de 2ani) , la un suzuki gs500 din 2000 ? Eu tocmai ce mi-am facut pe un an la Astra cu 290 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 la drum ploiesti-brasov(pe cheia) am scos undeva la 4.5%(mers normal) viteza medie 70-100km/h asa in ploiesti la mers normal undeva la 5%.la mers batraneste schimbat maxim 7000rpm scoti undeva la 4 si cv Ma asteptam totusi la un consum de 3 , 3.5 inafara... is curios ce consum voi scoate si eu avand in vedere ca nu voi merge cu mai mult de 80-90 km/h . Pe siteu acela german de consumuri am vazut consumuri de 3-4 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) Cel mai putin am reusit sa scot la GS500e 3.8% cu pasager, fara bagaj la un drum de 200 km cu viteza intre 60 si 80 la ora, dar mixtul de la plin la gol mai tot timpul imi iesea undeva la 5%. Editat Martie 15, 2014 de Error Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Ma asteptam totusi la un consum de 3 , 3.5 inafara... is curios ce consum voi scoate si eu avand in vedere ca nu voi merge cu mai mult de 80-90 km/h . Pe siteu acela german de consumuri am vazut consumuri de 3 Cel mai putin am reusit sa scot la GS500e 3.8% cu pasager, fara bagaj la un drum de 200 km cu viteza intre 60 si 80 la ora, dar mixtul de la plin la gol mai tot timpul imi iesea undeva la 5%. eu unu nu m scos maii putin de 4 niciodata, cand oi schimba toate filtrele o sai mai fac un consum, OFFF: are careva parbriz dinala puig? foloseste la cv sau doar de frumusete??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 are careva parbriz dinala puig? foloseste la cv sau doar de frumusete??? eu am , insa nu am reusit sa merg cu mai mult de 70 la ora sa-l testez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Ma asteptam totusi la un consum de 3 , 3.5 inafara... is curios ce consum voi scoate si eu avand in vedere ca nu voi merge cu mai mult de 80-90 km/h . Pe siteu acela german de consumuri am vazut consumuri de 3-4 ... Depinde de multi factori consumul, in principal ar fi starea tehnica si modul de condus si pozitia in cazul motocicletei. Problema cea mare este rezistenta aerului, peste 90 e jale la naked-uri, aerul te franeaza rau. Consumul dat de producator e evident pt o motoreta impecabila tehnic, adica daca iti iei una de noua il atingi dar altfel uzura isi spune cuvantul mai mult decat la masini. Daca folosesti frana de motor, nu accelerezi prea brusc, stai in zona de jos cu rpm-urile si stai peburta chircit sub parbriz ca sa fie motoreta aerodinamica si mergi cu un 70-80 asa cred ca obtii consumul cel mai bun... poate aproape de datele date de Suzuki re careva parbriz dinala puig? foloseste la cv sau doar de frumusete??? Pai fara parbriz la 150 la ora e sport extrem... foloseste taman la ce-am zis in reply-ul precedent, sa devieze curentul de aer ca sa nu-ti vina fix in piept. Primele mele reactii fata de parbriz au fost "ce-i porcaria asta mica?" dar erau reactii de incepator, habar n-aveam care-i scopul lui si mi se parea micut si fragil. Ce-i drept, nu se compara cu parbrizul de la motoarele de turing si e cam micut dar, la drum lung n-as vrea sa merg fara el ( am mers odata si a fost destul de neplacut ); decat deloc, mai bine il avem. Chiar poate o exista vreun parbriz mai mare de gs, pana acum n-am avut curiozitatea... Editat Martie 16, 2014 de adrian_mirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 am experimentat si viteze mari si la 130-150 daca nu stai pe rezervor simti ca iti iei zborul, e foarte deranjant, Depinde de multi factori consumul, in principal ar fi starea tehnica si modul de condus si pozitia in cazul motocicletei. Problema cea mare este rezistenta aerului, peste 90 e jale la naked-uri, aerul te franeaza rau. Consumul dat de producator e evident pt o motoreta impecabila tehnic, adica daca iti iei una de noua il atingi dar altfel uzura isi spune cuvantul mai mult decat la masini. Daca folosesti frana de motor, nu accelerezi prea brusc, stai in zona de jos cu rpm-urile si stai peburta chircit sub parbriz ca sa fie motoreta aerodinamica si mergi cu un 70-80 asa cred ca obtii consumul cel mai bun... poate aproape de datele date de Suzuki Pai fara parbriz la 150 la ora e sport extrem... foloseste taman la ce-am zis in reply-ul precedent, sa devieze curentul de aer ca sa nu-ti vina fix in piept. Primele mele reactii fata de parbriz au fost "ce-i porcaria asta mica?" dar erau reactii de incepator, habar n-aveam care-i scopul lui si mi se parea micut si fragil. Ce-i drept, nu se compara cu parbrizul de la motoarele de turing si e cam micut dar, la drum lung n-as vrea sa merg fara el ( am mers odata si a fost destul de neplacut ); decat deloc, mai bine il avem. Chiar poate o exista vreun parbriz mai mare de gs, pana acum n-am avut curiozitatea... poti pune o poza cu el? sau care mai are sa puna poze ca sa stiu si eu unde ma orientez sau la ce model!!! un pret orintativ la unul sh sau nou??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 salutare colegi am si eu o intrebare scurta la voi: daca bag ulei 10W60 in motor in loc de 10W40 (recomandat) ce se poate intampla sau care e diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 deoarece vad activitate, revin: cu ce as putea schimba stopul de la GS ul meu, in sens-ul de upgrade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 salutare colegi am si eu o intrebare scurta la voi: daca bag ulei 10W60 in motor in loc de 10W40 (recomandat) ce se poate intampla sau care e diferenta? Eu am bagat si 20w60 si nu a avut nimic, din cate stiu e mai gros(vascos) lucru poate si indicat pt motoarele mai vechi pe timp de vara, doar iarna simteam diferenta doar la pornire, invartea mai greu din cauza vascozitatii. Respecte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.