hawk Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 Totusi, cred ca e de la senzor, nu ma duc nicaieri cu ea. Intensitatea luminoasa la beculetul de ulei cand am doar contactul pus este foarte mare. Neutralul are o intensitate constanta, indiferent daca-i contactul pus sau e pornit motorul. Imediat ce pornesc, intensitatea beculetului la ulei scade astfel incat abia e vizibil...Din ceea ce stiu eu, ar trebui sa aiba o intensitate luminoasa poate mai mare cu motorul pornit, becul fiind alimentat la o tensiune mai mare decat cea a bateriei. Nu inteleg de ce sta aprins la o intensitate scazuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 .. din cate stiu eu cand pui cantactul se aprinde si becul de ulei rosu si neutru verde dar dupa ce pornesti becul de ulei tre sa se stinga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 Pai vad ca ai manualul - scrie acolo si cum se verifica. Intrucat nu cred ca ai manometrul pentru verificarea directa a presiunii, verifica senzorul si conexuinile electrice intai. A, verifica si altceva mai inainte: daca nu cumva s-au stricat "gulerele" de la becurile din bord, si pur si simplu iti bate lumina de la becul de neutru de exemplu prin gaura de la becul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 Nu bate lumina de la neutral pentru ca eu am observat in mers ca se aprinde ceva la oil. Deci eu cand pornesc motoru se stinge beculetul de oil, dar nu in totalitate daca pot spune asa. Intensitatea beculetului scade foarte mult, "aproape" ca se stinge. Pana am sa verific exact de ce aprinde voi incerca sa aflu in ce conditii un beculet de pe bord are o intensitate diferita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 La mine se aprinde beculetul rosu si verde la contact, dupa pornire nu se stinge beculetul rosu imediat, abia dupa ce accelerez putin. Nu fac inca mare caz din treaba asta, stiind ca sunt inanitea unui schimb de ulei deja absolut necesar. Saptamana viitoare vine uleiul si filtrul comandat si atunci vedem ce face. Mi s-a spus ca la motoare nu ar fi o problema, daca nu se stinge automat dupa pornire. La mine dispare lumina rosie automat la accelerare. intrebare: e normal asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 Nu, nu e deloc normal. Ar trebui sa se stinga la cateva secunde dupa pornirea motorului. Daca are nevoie de acceleratie e probabil o problema la regulatorul de presiune, pompa la GS (si majoritatea) e de fapt un pinion, nu prea are cum sa se strice decat daca (nu-mi imaginez de ce) se sparge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 La celelalte motocicleta, dupa ce opresti motoru si lasi contactu, cam la cate secunde se aprinde becu ala de ulei? La mine se aprinde cu intensitate maxima dupa vreo 4-5 secunde, timp suficient. Daca si la ceilalti se aprinde la aceeasi perioada de timp inseamna ca totu-i ok la mine, dar vreau sa ma asigur. Oricum, azi am facut 70-80 de km cu ea si s-a comportat ca de obicei, fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 ...are cineva idee cat trebuie sa fie jocul la lant cand o pui pe cricul central? .. mi se pare ca a meu e cam larg si l am strans un pic dupa ochi.. ..dar as vrea sa stiu o valoare exacta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Da e normal sa se aprinda cand e motorul OPRIT. Daca motorul este rece becul se aprinde cam dupa 4-5 secunde. Daca se aprinde acel bec atunci cand motorul este pornit TREBUIE SA OPRESTI MOTRUL IMEDAT SI SA VERIFCI CAUZA. Eu am patit vara trecuta asa deoarece am folosit alt ulei decat cel care trebuia (i-am bagat 15W50 - ca asa spun unii "mecanici", care "stiu" mai bine ca producatorul, ca e mai bine pe caldura). Rezultatul a fost ca se aprindea becul de ulei la relanti . Am opritn imediat motorul si am schimbat uleiul. Deci folositi doar 10W40 cum spune la carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 20-30 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Baieti, ce baterii v-ati cumparat pentru GS-uri? A mea a murit azi la o intersectie... Salut, m-am uitat la bateria mea, fara sa o scot de la locul ei (deh, graba de dimineatza). Are codul asta, daca te ajuta cu ceva (toate literele sunt albastre, bateria e un alb laptos, primele 2 litere sunt scrise foarte mare comparativ cu celelalte): GS CB10L-B2 Daca iti iei baterie sa-mi zici si mie de unde si cat... Si acuma am si eu o problema. M-am uitat pe talon si pe 13.06 imi expira ITP-ul . Cum azi deja e jumate dusa si de pe 13 pe 15 o sa fiu ocupat pana peste cap, ar trebui sa-mi fac ITP-ul maine. Stie careva pe unde se poate face ITP-ul in Bucuresti? La reprezentantza, in alta parte? Am fost sambata la Bucov. Am plecat tarziu din Buc pt ca a vrut prietena sa vina si ea. Am ajuns pe la 15:00 in Ploiesti cand am fost stropiti de o mica ploaie torentiala. Am ajuns la destinatie, am dat de Ugluck, pe Tendon l-am ratat, plecase deja spre Buc, pe la 16:30 ne-am intors si noi, pe drum a tot plouat si batea un vant nasol din lateral. Per total, o experientza nu foarte placuta, pt ca bineinteles am lasat captuselile de la jachete acasa, doar era cald de mureai in suc propriu. Am ajuns acasa pe la 18:30, mergand cu mari precautii, nu de alta dar la 1-2 minute trebuia sa sterg vizorul de apa. Concluzia: mai bine pleci cu toate cele necesare dupa tine, decat sa te prinda ploaia pe drum . Si duminica amandoi am suferit de febra musculara. Halal de motociclisti ce suntem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 11, 2007 Autor Share Postat Iunie 11, 2007 ITP - Mogosoaia (intrare dinspre Bucuresti, vis-a-vis de PETROM) - Razvan Mezdrea (aka Profesorul de pe forum) Ieftin si bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Salut, m-am uitat la bateria mea, fara sa o scot de la locul ei (deh, graba de dimineatza). Are codul asta, daca te ajuta cu ceva (toate literele sunt albastre, bateria e un alb laptos, primele 2 litere sunt scrise foarte mare comparativ cu celelalte): GS CB10L-B2 Daca iti iei baterie sa-mi zici si mie de unde si cat... Si acuma am si eu o problema. M-am uitat pe talon si pe 13.06 imi expira ITP-ul . Cum azi deja e jumate dusa si de pe 13 pe 15 o sa fiu ocupat pana peste cap, ar trebui sa-mi fac ITP-ul maine. Stie careva pe unde se poate face ITP-ul in Bucuresti? La reprezentantza, in alta parte? Am fost sambata la Bucov. Am plecat tarziu din Buc pt ca a vrut prietena sa vina si ea. Am ajuns pe la 15:00 in Ploiesti cand am fost stropiti de o mica ploaie torentiala. Am ajuns la destinatie, am dat de Ugluck, pe Tendon l-am ratat, plecase deja spre Buc, pe la 16:30 ne-am intors si noi, pe drum a tot plouat si batea un vant nasol din lateral. Per total, o experientza nu foarte placuta, pt ca bineinteles am lasat captuselile de la jachete acasa, doar era cald de mureai in suc propriu. Am ajuns acasa pe la 18:30, mergand cu mari precautii, nu de alta dar la 1-2 minute trebuia sa sterg vizorul de apa. Concluzia: mai bine pleci cu toate cele necesare dupa tine, decat sa te prinda ploaia pe drum . Si duminica amandoi am suferit de febra musculara. Halal de motociclisti ce suntem La spitalul fundeni este un pod. Pe partea stanga a podului cum te duci catre spital este un service autorizat care face itp la motoare. Este un tip , fost motociclist, care in amintirea vremurilor frumose te serveste destul de repede. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Da e normal sa se aprinda cand e motorul OPRIT. Daca motorul este rece becul se aprinde cam dupa 4-5 secunde. Daca se aprinde acel bec atunci cand motorul este pornit TREBUIE SA OPRESTI MOTRUL IMEDAT SI SA VERIFCI CAUZA. Eu am patit vara trecuta asa deoarece am folosit alt ulei decat cel care trebuia (i-am bagat 15W50 - ca asa spun unii "mecanici", care "stiu" mai bine ca producatorul, ca e mai bine pe caldura). Rezultatul a fost ca se aprindea becul de ulei la relanti . Am opritn imediat motorul si am schimbat uleiul. Deci folositi doar 10W40 cum spune la carte. Si a mea tot 15w50 are, mi-a dat-o cu schimbu facut in fata mea... mobil1 racing full sintetic. Eu i-as fi pus 10w40 simplu daca era dupa mine, doar pentru simplul fapt ca nu-mi place sa ma complic si e mai sanatos pentru pacea mea sufleteasca. Oricum, acest 15w50 are calitati superioare fata de un 10w40. Dar daca zici ca din cauza tipului de ulei iti licarea si tie beculetul, inseamna ca e o chestie pe-aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 (editat) Nu, nu e deloc normal. Ar trebui sa se stinga la cateva secunde dupa pornirea motorului. Daca are nevoie de acceleratie e probabil o problema la regulatorul de presiune... se stinge beculetul la max 2 sec dupa ce pornesc motorul, dar am observat daca trag putin acceleratia se stinge automat. Poate fi si uleiul (zic eu), pentru ca tin minte am bagat OMV 4t 10W50. Mi s-a spus ca rezista mai mult la caldura, nu se incalzeste asa repede motorul. De atunci m-am documentat, si sunt de parere: daca din fabrica se recomanda 10W40, atata sa fie, nu vreau sa fiu mai istetz, mai mester ca ei. Oricum, de vreo 300 km incoace n-am mai verificat nivelul uleiului, fiind sigur ca-l schimb. Acum totul e pregatit, si cand revin din delegatie din Bucuresti, primul lucru e schimbul de ulei si dupa aceea montarea placutei. M-au amendat gaborii din salaj, pt nr. desenat pe carton. Asa ca atentie mare people, astia nu inteleg ca nu e vina mea ca intarzie placuta. La inmatriculari se spune "puteti merge pe raspunderea DVS" tradus liber mai pe limbajul nostru: "esti bun de plata". DE CE NU TRAIM IN F*CKIN' EUROPA, UNDE-I UNIUNEA CAND AI NEVOIE DE EA?????? Alta abereala: domiciliul in MS, moto inmatriculat in MS. Placuta se imprima la Cluj. Mi se explica clar: intarzierea se datoreaza transportului de la imprimare pana la MS (undeva la 120 km). Intreb si eu politicos: Da' domn'le, nu se poate ridica direct din Cluj, doara acolo am flotantul, acolo stau?!!!! NU, pentru ca placuta trebuie sa mearga la MS, eu trebuie sa ma duc la MS (poate depasesc masina transportatoare pe drum ) si ca doi clujeni, ne intalnim in MS la inmatriculari. ASA CA FRATILOR, CONTINUATI CU BANCURI CU SI DESPRE POLITISTI, PENTRU CA MERITA DIN PLIN!!! Editat Iunie 12, 2007 de gombocka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 Daaa.. foarte tare faza cu numerele astea, cam asa se vine in intampinarea cetateanului platitor de taxe si amenzi.. ii duci acasa placuta chiar daca el nu vrea.. Ref la beculet de ulei cred ca cateva sec e normal sa mai stea pana se face destula presiune ca becul sa se stinga. La mine cum am dat drumul la buton, deci a pornit motorul s-a si stins.. da nu cred ca e caz mare daca mai "asteapta" 2-3 sec la altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marse Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 Daaa.. foarte tare faza cu numerele astea, cam asa se vine in intampinarea cetateanului platitor de taxe si amenzi.. ii duci acasa placuta chiar daca el nu vrea.. Ref la beculet de ulei cred ca cateva sec e normal sa mai stea pana se face destula presiune ca becul sa se stinga. La mine cum am dat drumul la buton, deci a pornit motorul s-a si stins.. da nu cred ca e caz mare daca mai "asteapta" 2-3 sec la altii Si la mine se intampla acelas lucru pana sa schimb uleiul se stingea mai greu cateva secunde, dar cica nu e in regula ca atunci se uzeza motorul si cica ar merge fara ulei in sec alea(asa zice mecanicul) acum dupa schimb cum apas butonul start s a si stins, deci verifica uleiul ..... Care e metoda voastra de curatat lantul ? eu il curat clasic cu motorina dee e mai ieftin, ati fost vreunul la spalatorie sa vi l curete, a iesti bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 Oameni buni, pe mine m-au lamurit cei de pe daciaclub.ro, imi pare rau ca nu mai gasesc topicul in momentul asta. Explicau niste baieti cum ca presiunea uleiului este scazuta atunci cand e la relanti si cand e cald motorul. Cand e rece si ai turatie mare presiunea creste si trebuie neaparat sa se stinga beculetul. Asta in caz ca chiar e presiunea scazuta. La mine isi schimba imediat intensitatea luminoasa beculetul dupa ce pornesc motorul, la mai putin de o secunda. Problema este electrica, un contact imperfect sau ceva asemanator pentru ca beculetul ramane aprins cu o intensitate mult mai slaba decat atunci cand e oprita motoreta oricat de mult as accelera. Bine ca nu m-am dus la service imediat ca mai mult ca sigur ma faceau mecanicii astia smecheri de bani. Cu alte cuvinte am retinut ca e pe duca motoru, iar senzoru/partea electrica functioneaza atunci cand e nevoie de accelerari puternice pentru a se stinge beculetul de presiune la ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 (editat) Care e metoda voastra de curatat lantul ? eu il curat clasic cu motorina dee e mai ieftin, ati fost vreunul la spalatorie sa vi l curete, a iesti bine ? Eu la-am curatat cu Kerosen. se zicea pe aici pe undeva de asta. dar fac asta doar odata la inceput de sezon. in rest am grija sa ii dau cu spray de lant. Am uitat sa mentionez: daca esti sadic dai cu periuta de dinti altfel merge si pensula Editat Iunie 13, 2007 de flusturel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marse Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 Eu la-am curatat cu Kerosen. se zicea pe aici pe undeva de asta. dar fac asta doar odata la inceput de sezon. in rest am grija sa ii dau cu spray de lant. Am uitat sa mentionez: daca esti sadic dai cu periuta de dinti altfel merge si pensula Nu sunt chiar asa de sadic sa l spal cu periuta de dinti, am pensula mare cu care il curat, la am curatat de 2 ori pana acum o data cand am luat o si o data cand am mers pe ploaie ca era numai nisip pe el si arata groaznic, si mie chiar imi place sa arate curat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 Eu la-am curatat cu Kerosen. se zicea pe aici pe undeva de asta. dar fac asta doar odata la inceput de sezon. in rest am grija sa ii dau cu spray de lant. Am uitat sa mentionez: daca esti sadic dai cu periuta de dinti altfel merge si pensula Salut, din cate-mi aduc eu aminte scrie in manual sa nu-l speli decat cu kerosen (care nu stiu pe unde dreaku se gaseste la noi) sau cu alta solutie speciala. Si eu folosesc spray de lant, totusi si cu ala parca trebuia la 10 utilizari sa dai si cu o solutie de curatare a lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bo_D Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 salut, Sunt un motociclist incepator (2 saptamani de carnet), detin un gs500 f si am si eu o intrebare legate de cutia de viteze. cand merg si am peste 40 km/h si sa zicem ca este semaforul rosu...invatzat de la conserva..o pun pe neutru. Daca se face verde, cand incerc sa ii dau a doua, imi arunca pedala inapoi..sau intra greu...asa trebuie sa faca? ........ar trebui la reducerea vitezei sa folosesc frana de motor?....ce nu fac cum trebuie (motocicleta e noua, am cu ea doar 500 km facuti). Va multumesc anticipat si.....apropo de lantz....la cat timp/km trebuie curatat.....eu il am cu vaselina acceea speciala...din fabrica...si arata ca nou dupa 500km (sau cel putin asa mi se pare mie) merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tendon Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 salut... in primul rand daca tii la ea fa-i rodaju' cum scrie in carte si lasa franele de motor si alte alea... in al doilea rand e normal ca la viteza mai mare...sa zicem 40km/h sa-ti intre greu (daca ai noroc) sau deloc majoritatea timpului... obishnuieshte-te cu ideea ca trotineta nu-i mashina... e diferentza ca de la cer la pamant... itzi recomand sa nu mai dai neutru la 40 la ora... da-i inferioara odata ce scade viteza... si mentine-te in treapta potrivita vitezei de deplasare (chiar daca ai ambreajul apasat si tu stii/presupui ca o sa incetineshti in continuare). eu unul n-o las in neutru decat cand stau pe loc la semafor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bo_D Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 salut... in primul rand daca tii la ea fa-i rodaju' cum scrie in carte si lasa franele de motor si alte alea... in al doilea rand e normal ca la viteza mai mare...sa zicem 40km/h sa-ti intre greu (daca ai noroc) sau deloc majoritatea timpului... obishnuieshte-te cu ideea ca trotineta nu-i mashina... e diferentza ca de la cer la pamant... itzi recomand sa nu mai dai neutru la 40 la ora... da-i inferioara odata ce scade viteza... si mentine-te in treapta potrivita vitezei de deplasare (chiar daca ai ambreajul apasat si tu stii/presupui ca o sa incetineshti in continuare). eu unul n-o las in neutru decat cand stau pe loc la semafor ok...merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tendon Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 a. si te asteptam la plimbari cand om mai face intalniri urmareste topicul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.