calinbac Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 ...va cam invidiez pe astia cu gs din bucuresti, ca sunteti multi si chiar va intalniti...la o bere si o discutie despre gs si problemele lor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katul Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 sal stie cineva de unde as putea procura niste carene bune pt un gs 500 din 2003 sh (cu tot cu far oglinzi si semnale). a mea e necarenata si le simt lipsa afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 ... am si eu o rugaminte .... vreau sa verific daca incarcarea acumulatorului este buna ... poate sa-mi explice cineva ce trebuie sa fac pentru asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny72 Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 (editat) sal pune un aparat de masura pe borne la baterie porneste moto si vezi cit baga.... Editat Septembrie 2, 2007 de johny72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 sal pune un aparat de masura pe borne la baterie porneste moto si vezi cit baga.... ....asta imi inchipuiam si eu ...dar imi poti spune ce tensiune trebuie sa am pe borne cu motorul pornit ? ... in cazul in care tensiunea masurata e ''<'' sau ''>'' decat cea care trebuie ...care sunt cauzele si remedierea lor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 13.5 - 15.5 V la 5000 rpm daca e mai mare e dus regulatorul-rectificatorul daca e mai mica pot fi mai multe motive: - baterie f descarcata - un semi-scurt pe undeva (adica strapungerea are cativa ohmi rezistenta) - prea multi consumatori fata de standard (becuri mai mari, manere incalzite, etc) - RR dus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 13.5 - 15.5 V la 5000 rpm daca e mai mare e dus regulatorul-rectificatorul daca e mai mica pot fi mai multe motive: - baterie f descarcata - un semi-scurt pe undeva (adica strapungerea are cativa ohmi rezistenta) - prea multi consumatori fata de standard (becuri mai mari, manere incalzite, etc) - RR dus ... multumesc de informatii ... voi verifica si voi trage concluziile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 dar ce, masurarea se face cu farul aprins? sau cu orice alti consumatori in functiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 lol, evident ca masori cu consumatorii in functiune, cel putin cei uzuali. Eventual daca asa nu-ti da destul curent, te apuci sa stingi ca sa vezi care-i treaba, dar te intereseaza sa stii daca ai curent in regimul normal de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 Sper sa iau permis peste o luna si vreau sa-mi iau un motor. Avind in vedere ca am 1.87/100 si nu sunt un vitezoman, m-as orienta spre un spre street sau naked. Cum este GS500 pentru unul ca mine? As dori o pozitie comoda, nu aplecat pe ghidon. Daca nu circuli cu viteza, avind in vedere ca racirea e pe aer, se supraincalzeste? Cit este de fiabil motorul? Ce consum are? Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tendon Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 Sper sa iau permis peste o luna si vreau sa-mi iau un motor. Avind in vedere ca am 1.87/100 si nu sunt un vitezoman, m-as orienta spre un spre street sau naked. Cum este GS500 pentru unul ca mine? As dori o pozitie comoda, nu aplecat pe ghidon. Daca nu circuli cu viteza, avind in vedere ca racirea e pe aer, se supraincalzeste? Cit este de fiabil motorul? Ce consum are? Va multumesc. consum mic... 4-5 la suta... manevrabilitate maxima... excelenta pt incepatori... pozitie foarte comoda la viteza mica...pana in 100... dar nu foarte comoda peste daca nu e carenat... sau macar parbriz sa aiba... in general o trotineta recomandabila pt incepatori... nu foarte puternica dar de ajuns sa pleci primul de la semafor e si foarte fiabil... rezista la tyemperaturi mari si in general la cam tot ce poti tu sa-i faci sa abuzezi de el... urci si pe munte cu el daca te superi... intreaba-l pe ugluk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 ..caut maneta ambreiaj, ca a mea a capatat forma S dupa ce am trantit o la balea lac ( a venit unu cu masina pe contrasens si m a scos in decor) ..sh sau noua.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 ..caut maneta ambreiaj, ca a mea a capatat forma S dupa ce am trantit o la balea lac ( a venit unu cu masina pe contrasens si m a scos in decor) ..sh sau noua.. Gasesti in Bucuresti la magazinul din Cotroceni( My moto tuning...parca asa se cheama magazinul) Vorbeste cu Thomas si poate te ajuta el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 3, 2007 Autor Share Postat Septembrie 3, 2007 Da mail la mymotobucuresti@yahoo.com sau suna la 021 311 42 67 intre 12-20, zilnic. Te ajuta baietii de-acolo In alta ordine de idei, pe care GS-ist am depasit in Rucar, vineri seara ? Nu am apucat sa vad numarul, doar ca erau un grup de 3-4 moto de Bucuresti. Noi ne cam grabeam ca ne prindea noaptea si nu am putut sta sa vedem bine numerele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Cum este GS500 pentru unul ca mine? As dori o pozitie comoda, nu aplecat pe ghidon. Daca nu circuli cu viteza, avind in vedere ca racirea e pe aer, se supraincalzeste? Cit este de fiabil motorul? Ce consum are? Va multumesc. GS500 este un motor ideal pt incepatori. NU TE TAXEAZA LA FIECARE GRESEALA - as zice ca este cel mai mare avantaj fata de alte modele. Pozitia de mers este comoda. Intr-adevar iti trebuie un parbriz pt ca altfel te cam enerveaza vantul. Consumul: iti consuma chiar si sub 4 (daca iti mananca peste 5 la mers fara excese, e ceva bai mare ). Mie nu imi ia niciodata chiar 4 (daca vrei sa stii exact cata benzina consuma, alimenteaza la 200 km parcursi la aceasi benzinarie, la aceasi pompa, in aceeasi pozitie si pana la acelasi nivel ca si inainte cu 200km - crazy things for crazy people ), de obicei cosuma undeva la 3,6 L/100km mers in oras si afara. Racire: nu se incalzeste motorul, contrar barfelor! In cei 15000km parcursi cu el inca nu am reusit sa-l incalzesc cat sa fie o problema. Am stat si o juma de ora in aglomeratie in oras (conservarii n-au lasat loc nici pentru o bicicleta!!!), nu a avut nimic. Urca dealuri cu mult peste cei 10% (zona Taietura turcului din Cluj) in prima treapta fara probleme. ////Am auzit pareri ca rezista la dealuri unde motorul cu racire pe lichid - ulei si apa - "fierbe apa".//// Succes la examen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 G Consumul: iti consuma chiar si sub 4 (daca iti mananca peste 5 la mers fara excese, e ceva bai mare ). Mie nu imi ia niciodata chiar 4 (daca vrei sa stii exact cata benzina consuma, alimenteaza la 200 km parcursi la aceasi benzinarie, la aceasi pompa, in aceeasi pozitie si pana la acelasi nivel ca si inainte cu 200km - crazy things for crazy people ), de obicei cosuma undeva la 3,6 L/100km mers in oras si afara. inseamna ca eu am o problema am fost sambata pe transfagarasan l am alimentat in sebes la petrom la dus si la intors la acceasi pompa , si din coincidenta am avut 199 km si am alimentat 10.8l concluzia 5,4 la 100 sa fie consum mai mare pt ca am fost 2 si incarcati cu bagaje? cel mai bun consum a fost 4,9 daca e o problema cumo remediez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 inseamna ca eu am o problema am fost sambata pe transfagarasan l am alimentat in sebes la petrom la dus si la intors la acceasi pompa , si din coincidenta am avut 199 km si am alimentat 10.8l concluzia 5,4 la 100 sa fie consum mai mare pt ca am fost 2 si incarcati cu bagaje? cel mai bun consum a fost 4,9 daca e o problema cumo remediez? Si eu am consum undeva pe la 4,5-5, bine, n-am facut niciodata un consum de genul celui mentionat . Sigur ai consum mai mare cu 2 pasageri si bagaj. Plus ca si urcatul la deal zic eu ca iti mai consuma ceva . Si mai zicea cineva de atmosfera rarefiata care schimba rata amestecului in carburator... Transfagarasanul nu cred ca e cel mai indicat traseu ca sa-ti faci consumul . Apropo, ti s-a mai oprit/inecat motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micisoara Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Sal. A mea afara papa cam 3 si un pic (300 km cu 10 litri ) iar in oras nu am apucat sa vad cat papa . Miki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Si eu am consum undeva pe la 4,5-5, bine, n-am facut niciodata un consum de genul celui mentionat . Sigur ai consum mai mare cu 2 pasageri si bagaj. Plus ca si urcatul la deal zic eu ca iti mai consuma ceva . Si mai zicea cineva de atmosfera rarefiata care schimba rata amestecului in carburator... Transfagarasanul nu cred ca e cel mai indicat traseu ca sa-ti faci consumul . Apropo, ti s-a mai oprit/inecat motorul? se pare ca a fost greseala mea de incepator, il tineam subturat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Linksuletu Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 okei am facut buba .. am luat motorul si nu l-am mai pornit de vreo 2 sapt el e cam pe rezerva cu benzina am incercat azi sa il pornesc dupa ce m-a sfatuit vechiul proprietar si nimic caraie doar ... am un beculet aprins pe acolo sub care scrie oil #$@%#$ WTF ?? probleme ? sau e normal? si 2 .... unde e shocu ?? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Socul e manetutza aia mica de pe interiorul manerului din stanga. Becul de la ulei e normal sa fie aprins pana la cateva secunde dupa ce porneste motorul. In nici un caz dupa aia!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Linksuletu Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 ah e ok atunci cred ... pt ca eu nu am reusit sa pornesc motorul maine ma duc sa ii pun 2 -3 l de benzina in burtica ca acum e pe rezerva sa vedem ce iese merci de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tendon Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 ah e ok atunci cred ... pt ca eu nu am reusit sa pornesc motorul maine ma duc sa ii pun 2 -3 l de benzina in burtica ca acum e pe rezerva sa vedem ce iese merci de raspuns daca face ca si cum ar vrea sa porneasca atunci pune-i benzina si lasa-l un pic pe PRI... daca face un fel de tzacanit-clicait asa cand ii dai contact vezi cum te descurci de o baterie noua... sau incearca sa-l porneshti impins... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 GS500 este un motor ideal pt incepatori. NU TE TAXEAZA LA FIECARE GRESEALA - as zice ca este cel mai mare avantaj fata de alte modele. Pozitia de mers este comoda. Intr-adevar iti trebuie un parbriz pt ca altfel te cam enerveaza vantul. Consumul: iti consuma chiar si sub 4 (daca iti mananca peste 5 la mers fara excese, e ceva bai mare ). Mie nu imi ia niciodata chiar 4 (daca vrei sa stii exact cata benzina consuma, alimenteaza la 200 km parcursi la aceasi benzinarie, la aceasi pompa, in aceeasi pozitie si pana la acelasi nivel ca si inainte cu 200km - crazy things for crazy people ), de obicei cosuma undeva la 3,6 L/100km mers in oras si afara. Racire: nu se incalzeste motorul, contrar barfelor! In cei 15000km parcursi cu el inca nu am reusit sa-l incalzesc cat sa fie o problema. Am stat si o juma de ora in aglomeratie in oras (conservarii n-au lasat loc nici pentru o bicicleta!!!), nu a avut nimic. Urca dealuri cu mult peste cei 10% (zona Taietura turcului din Cluj) in prima treapta fara probleme. ////Am auzit pareri ca rezista la dealuri unde motorul cu racire pe lichid - ulei si apa - "fierbe apa".//// Succes la examen! Iti multumesc mult pentru raspuns. Chiar mi-ai fost de ajutor. Aceasta motocicleta imi place mult insa aveam o grija cu racirea deoarece nu cred ca voi fi prea curind un vitezoman. La fel si cu pozitia. Ma bucur ca e comoda. Nu mi-ar place sa stau aplecat peste rezervor prea tare. Chiar am oprit un tip pe strada si l-am rugat sa ma lase sa vad care e pozitia. E OK. Cred ca am sa aleg acest motor pina la urma. Oscilez intre acesta si CBF 600 S. Se pare insa ca CBF-ul e cam greu si nu cred ca e un avantaj pentru mine. In plus mai e si pretul..... Oricum, multumesc pentru detalii si urari. Asfalt uscat si numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 si ca sa fie si mai comod, se poate schimba ghidonul care sa nu fie ca la speed-uri ci asa dintr-una si mai lata.. am mers cu un gs cu ghidon din ala si e ca m ciudat la inceput da e f comod. ( daca nu ma insel ala e modelul tipic de ghidoane pt streetfighter-e) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.