banicaiulian Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Consumul fiecaruia este relativ si tine de atatea probleme... daca va consuma mai putin decat ce spune producatorul, cu atat mai bine. S-au mai schimbat si materialele, manualul nu prea s-a schimbat. Atata timp cat nu consuma ulei cat un motor in 2 timpi, eu zic ca nu e nevoie de interventii(unul in doi timpi i-a cam 2L/1000 km ). Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 7, 2008 Autor Share Postat Octombrie 7, 2008 (editat) Multumesc baieti , m-am linistit. Ramine sa schimb marca de ulei(am folosit Mobil) Schimba indicativul cu ce-i trebuie, nu neaparat marca. Subsemnatul: Iarna - un 10w40 semi-sintetic Vara - un 15w50 semi-sintetic Consum - aprox 500 ml la ~7-8000 km Si inca merge bine, rotund, are aproape 100.000 km (l-am vandut la o scoala moto) Editat Octombrie 7, 2008 de Thomas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Salut!Am o intrebare legata de modelele carenate de gs500e...Imi puteti spune unde gasesc tipul acesta de carene(din poza) sau de la ce alte moto ar potrivi carenele la gs500e?Asfalt uscat! la 500 euro avea de vanzare cineva de pe aici Eu zic ca nu merita banul ca ii strica aspectul Am vrut si eu sa fac miscarea ,am renuntat .Mai apoi am vrut un front fairing si un bugspoiler .Intr-un final cand am facut niste calcule am renuntat si la varianta asta(acum am vandut-o si mi-am luat un CBR) .Las-o asa ca i frumoasa Si ai mai putin de spart la ea in varianta naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 (editat) la 500 euro avea de vanzare cineva de pe aici Eu zic ca nu merita banul ca ii strica aspectul Am vrut si eu sa fac miscarea ,am renuntat .Mai apoi am vrut un front fairing si un bugspoiler .Intr-un final cand am facut niste calcule am renuntat si la varianta asta(acum am vandut-o si mi-am luat un CBR) .Las-o asa ca i frumoasa Si ai mai putin de spart la ea in varianta naked ne-ai si parasit? urat later edit: cu cat ai dat gs-ul? Editat Octombrie 7, 2008 de black_killer_reloaded Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 (editat) Schimba indicativul cu ce-i trebuie, nu neaparat marca. Subsemnatul: Iarna - un 10w40 semi-sintetic Vara - un 15w50 semi-sintetic Consum - aprox 500 ml la ~7-8000 km Si inca merge bine, rotund, are aproape 100.000 km (l-am vandut la o scoala moto) A se nota ca intervalele de service, schimb de ulei, trebuie facute la 6.000 km conform manualului de intretinere. Sunt ok si alte uleiuri cu alti indicativi, lucrul asta e precizat tot in manualul de utilizare. Singura diferenta intre uleiurile cu indicativii diferiti este temperatura de pornire si uzura pana se incalzeste. Dup-aia nu prea mai conteaza asa mult indicativul uleiului. Din cate-mi amintesc in manual (al lui piratu') scrie ca se pot folosi mai multe uleiuri cu diferiti indicativi. 10w40 e recomandat pentru porniri ale motorului de pana la -20 grade C, 15W50 pentru porniri la rece de pana la -15 grade. Eu oricum nu merg cu ea la mai putin de 0 grade, folosesc numai mobil 1 racing full synthetic, 15w50. Ce mai trebuie retinut este ca uleiul la gs500 se verifica cu joja neinfiletata. Eu verificam inainte cu joja infiletata si cred ca-mi lua mai mult de 1l la schimb. Acum imi ia sub 1l, deci ar fi in limitele normale pentru un gs500 din '94 cu peste 71.000 km. Editat Octombrie 7, 2008 de FilthyAnimal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 care din posesorii de GS500 e mai mare de gabarit. ma intereseaza cum se preteaza gs-ul pentru cineva de....1,90 m si 100 kile. e ok, sau e prea mic motorul ptr asa gabarit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 (editat) Eu am 1,83 cm si 90 kg si ma simt excelent pe el.Este exact cum trebuie, as putea zice. La gabaritul tau, eu zic ca nu o sa ti se para mic. Preferabil ar fi sa faci un drive test cu unul in prealabil.Pana la urma, depinde de fiecare in parte cu se simte pe acelasi model de mobra. Oricum, se poate "seta" inaltimea, daca ai picioare mai lungi. Editat Octombrie 8, 2008 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 care din posesorii de GS500 e mai mare de gabarit. ma intereseaza cum se preteaza gs-ul pentru cineva de....1,90 m si 100 kile. e ok, sau e prea mic motorul ptr asa gabarit? Eu am 1,76 si ~97 kg. Aveam cam 80 cand l-am luat, mi se parea usurel doar dupa ce lasam pasagera acasa (45kg). Poate inaltimea sa puna ceva probleme, gabaritul zic eu ca merge fara probleme. Daca ai si picioare lungi nu stiu daca te poti sui pe modelul carenat (poate dai cu genunchii in margini, trebuie sa testezi ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maverik10 Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Salut, Ce recomandati unui calaret de GS 500 in materie de oglinzi aftermarket? Cele cu care am luat-o sunt cam inguste si nu mi se pare ca vad destul in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doumy Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Va salut dragi colegi GS-isti! Sunt si eu nou printre voi si cum o sa-mi expire ITP-ul in curand la suzi, ma gandeam ca puteti sa-mi recomandati si mie pe cineva la care sa ma duc sa fac inspectia Multumiri anticipate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 9, 2008 Autor Share Postat Octombrie 9, 2008 SAM-TRADI SRL MOGOSOAIA, STR. BUCURESTI - TIRGOVISTE NR. 56, TEL/FAX: 4904252 /4904253 Cum intri in Mogosoaia, ai un LOKOIL pe stanga, la ramificatia cu Sos. de Centura, statia ITP e pe dreapta, mai in fata la 50 m. Razvan Mezdrea - recomand. Motociclist vechi si de bun simt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 unde gasesc ulei mobil in bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Va salut dragi colegi GS-isti!Sunt si eu nou printre voi si cum o sa-mi expire ITP-ul in curand la suzi, ma gandeam ca puteti sa-mi recomandati si mie pe cineva la care sa ma duc sa fac inspectia Multumiri anticipate! Eu am facut vara trecuta ITP-ul la un service de sub podul de pe soseaua Fundeni (Timas sau ceva de genul asta). Cum vii dinspre Colentina, in loc sa urci pe pod o iei pe straduta din dreapta, la nici 50m e service-ul. Chestia e ca stai la rand cu auto, deci depinde de inghesuiala. Eu am prins doar 3 masini la coada, am scapat dupa o ora si ceva. N-am avut probleme, dar era la prima revizie din viata ei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 la 500 euro avea de vanzare cineva de pe aici Eu zic ca nu merita banul ca ii strica aspectul Am vrut si eu sa fac miscarea ,am renuntat .Mai apoi am vrut un front fairing si un bugspoiler .Intr-un final cand am facut niste calcule am renuntat si la varianta asta(acum am vandut-o si mi-am luat un CBR) .Las-o asa ca i frumoasa Si ai mai putin de spart la ea in varianta naked Inima mea are mereu un loc pentru GS 500(dupa cum vezi topicul nu mi-a ramas strain)...e o super motocicleta.... Am dat-o cu 1700 euro dar facea toti banii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 (editat) Eu am facut vara trecuta ITP-ul la un service de sub podul de pe soseaua Fundeni (Timas sau ceva de genul asta). Cum vii dinspre Colentina, in loc sa urci pe pod o iei pe straduta din dreapta, la nici 50m e service-ul. Chestia e ca stai la rand cu auto, deci depinde de inghesuiala. Eu am prins doar 3 masini la coada, am scapat dupa o ora si ceva. N-am avut probleme, dar era la prima revizie din viata ei . In ce consta revizia ITP la moto?Ce verifica?Exista stand special pentru moto?Doar anumite statii ITP pot efectua aceasta operatiune? Urmeaza sa fac si eu prima revizie ITP la primavara si vreau sa am un pic habar despre ce ma asteapta... Merci anticipat. Editat Octombrie 9, 2008 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 9, 2008 Autor Share Postat Octombrie 9, 2008 Anvelope Frane Stopuri + far Semnalizari Poze din 4 unghiuri Si basta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 (editat) Anvelope Frane Stopuri + far Semnalizari Poze din 4 unghiuri Si basta Sar'mana!Si inca una scurta! Vreo Statie ITP moto prin Militari-Dr.Taberei? 10x! LE:Noxe nu? (deh, gandesc cu minte de sofer batran...) Editat Octombrie 9, 2008 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 In ce consta revizia ITP la moto?Ce verifica?Exista stand special pentru moto?Doar anumite statii ITP pot efectua aceasta operatiune?Urmeaza sa fac si eu prima revizie ITP la primavara si vreau sa am un pic habar despre ce ma asteapta... Merci anticipat. Pai da, nu toate fac si pt moto . Eu am intrebat aici anul trecut, si cea mai apropiata de casa era unde m-am dus, la Fundeni. Trebuie sa te duci cu actele, ca si la auto. Iti baga o sonda pe teava de esapament, sa-ti verifice nivelul de emisii. Si tipul care face verificarea, cel putin in cazul meu, a facut o tura cu ea, ca sa-i verifice franele si cum merge. Am inteles ca pici ITP-ul pt chestii gen carene/far/semnalizare sparte, roti diferite de ce scrie in talon, toba sport (nu stiu daca la toate, sau doar alea care depasesc un anumit nivel de poluare fonica ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 9, 2008 Autor Share Postat Octombrie 9, 2008 Topic de ITP-uri -> /index.php?showtopic=275874 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 (editat) Merci fain pentru reply @Thomas & anescu. PS:vad ca e una chiar pe Preciziei!Stie cineva cum stau lucrurile acolo? Editat Octombrie 9, 2008 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cccc_vasy Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Am mare nevoie de ajutorul vostru. Caut de jumatate de an alternator de suzuki gsx 400e si de curand am aflat ca se potriveste cel de gs 500.Spuneti-mi va rog daca stiti de unde sa iau un alternator sh (ca nou am vazut ca e 500 de euroi). Multumesc pentru ajutor!!! salut daca te intereseaza......am eu motor complet......sau dezmembrez.....vezi in profil si vb pe mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Salut baieti. Vreau si eu sa cumpar niste topcase si sidecase pt gs500e din 93 dar SH ca nu am prea mult malai.Stie cineva pe undeva de vinzare? Eventual ceva preturi? Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iony Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 dezmembrez un gs 500 e,rosu, din 1992lipseste rezervorul si suport maneta ambreiaj,in rest e ok il gasiti in oradea salut, as avea nevoie de releu de incarcare de pe el daca mai este functionabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doumy Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Multumesc pentru raspunsuri baieti! A inceput sa-mi placa si mie comunitatea asta a GS-istilor Oricum batranica mea, fiind din '91, e trecuta prin viata si are ceva revizii la activ. Sper sa n-am probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 toate sunt functionale pe el,doar rezervorul e indoit vad ca n am succes cu dezmembrarea,doar ceva interesati de furca si alternator(si as ramane cu restul pe cap) deci nu l mai dau,ii caut rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.