Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Poate sunt eu cu capu dar mie imi fuge spatele aproape in fiecare zi mai ales dimineata cand e rece anvelopa :D , m-am speriat prima data a 2-a oara mai putin acum chiar incepe sa-mi placa ca se sperie cei din spate si-mi lasa loc prima oara cand s-a intamplat eram la carrefour otopeni in rond in treapta 1 am schimbat a-2a acceleratie si bineinteles a fugit de fund rau de tot dar am controlat-o.chiar marfa!

 

 

2.2 pe fata, 2.5 pe spate singur, 2.7 cu pasager. personal prefer 2.5 atat singur cat si cu pasager .ar trebui sa ai notate datele astea pe o placuta pe langa roata spata(parca langa lant?!!??)

bafta!

 

 

chiar in rond la carrefour baneasa (otopeni- am impresia ca ne referim la acelasi) am patit si eu, dar faza e ca a fugit chiar urat, cu ala vechi ma mai jucam si eu pe ud sau rece dar acum eram si inclinat....aiurea....azi vad ca a stat bine :D a fost si cald asfaltul....

 

apropo, m-as apuca intr-un weekend apropiat sa ii desfac capacul la chiulasa sa ii strang lantul si piulitele alea...any tips? pana una alta i-am luat bujii noi si ulei motul sintetic 10W50 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

chiar in rond la carrefour baneasa (otopeni- am impresia ca ne referim la acelasi) am patit si eu, dar faza e ca a fugit chiar urat, cu ala vechi ma mai jucam si eu pe ud sau rece dar acum eram si inclinat....aiurea....azi vad ca a stat bine :D a fost si cald asfaltul....

 

apropo, m-as apuca intr-un weekend apropiat sa ii desfac capacul la chiulasa sa ii strang lantul si piulitele alea...any tips? pana una alta i-am luat bujii noi si ulei motul sintetic 10W50 :D

In primul rand te ajuta mult manualul ca iti explica exact pasii care trebuiesc facuti. Atentie mare la scos capacul ca are o garnitura destul de proasta si moale.Ai 2 variante fie cumperi alta garnitura fie cumperi silicon rosu pentru temperaturi inalte(e gandit special pentru garnituri de motor si foarte bun) de la orice magazin de piese auto(maxim 10 lei).Ca sa poti scoate capacul trebuie sa desfaci cablul de la soc parca si sa apleci un pic cablurile de acceleratie.Nu forta capacul bate-l usor din lateral(pe toate partile de jos in sus) cu un ciocan si o surubelnita lata pana isi da drumul singur.Desfa un pic toate piulitele de chiulasa si abia apoi strange in ordinea indicata in manual.Respecta cuplul necesar la strangere si nu folosi altceva decat cheia dinamometrica. Daca tot ajungi pana aici verifica si jocul in supape cu un set de lere. Gasesti in manual explicatii cum se face.

Bafta si ai grija sa nu strici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand te ajuta mult manualul ca iti explica exact pasii care trebuiesc facuti. Atentie mare la scos capacul ca are o garnitura destul de proasta si moale.Ai 2 variante fie cumperi alta garnitura fie cumperi silicon rosu pentru temperaturi inalte(e gandit special pentru garnituri de motor si foarte bun) de la orice magazin de piese auto(maxim 10 lei).Ca sa poti scoate capacul trebuie sa desfaci cablul de la soc parca si sa apleci un pic cablurile de acceleratie.Nu forta capacul bate-l usor din lateral(pe toate partile de jos in sus) cu un ciocan si o surubelnita lata pana isi da drumul singur.Desfa un pic toate piulitele de chiulasa si abia apoi strange in ordinea indicata in manual.Respecta cuplul necesar la strangere si nu folosi altceva decat cheia dinamometrica. Daca tot ajungi pana aici verifica si jocul in supape cu un set de lere. Gasesti in manual explicatii cum se face.

Bafta si ai grija sa nu strici!

cine poate sa mi spuna cum se schimba brculetul care lumineaza cadranul km.?la GS 500 e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine poate sa mi spuna cum se schimba brculetul care lumineaza cadranul km.?la GS 500 e

Dai jos bordul din cele 2 suruburi mari desfaci cele 2 piulite de 10 parca ce tin ceasul de kilometraj si voila ai ajuns la bec.Iti trebuie un bec de 3,4W dar nu stiu cum se cheama sochetu'...tot becul e din sticla apare destul de clar in pozele alea.

 

 

Am si eu o intrebare la voi.Trebuie sa-mi schimb oglinzile pentru ca cele pe care le am sunt prea mici si au forma de picatura.Se potrivesc de minune cu motorul dar ma simt destul de orb cu ele. Cele rotunde nu ma tenteaza dar din pacate nu gasesc ceva sa se potriveasca.Voi ce oglinzi aveti?Puneti niste poze va rog sa vad si eu cum arata ale voastre montate pe motor.Cautand pe net am gasit diverse modele dar cand le-am vazut in magazine nu mi-au mai placut.

Multumesc!

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dai jos bordul din cele 2 suruburi mari desfaci cele 2 piulite de 10 parca ce tin ceasul de kilometraj si voila ai ajuns la bec.Iti trebuie un bec de 3,4W dar nu stiu cum se cheama sochetu'...tot becul e din sticla apare destul de clar in pozele alea.

 

 

Am si eu o intrebare la voi.Trebuie sa-mi schimb oglinzile pentru ca cele pe care le am sunt prea mici si au forma de picatura.Se potrivesc de minune cu motorul dar ma simt destul de orb cu ele. Cele rotunde nu ma tenteaza dar din pacate nu gasesc ceva sa se potriveasca.Voi ce oglinzi aveti?Puneti niste poze va rog sa vad si eu cum arata ale voastre montate pe motor.Cautand pe net am gasit diverse modele dar cand le-am vazut in magazine nu mi-au mai placut.

Multumesc!

 

 

arata si tu o poza cu oglinzile tale ca si eu vreau sa le schimb pe ale mele si nu gasesc nimic pe filet de 8.te intereseaza un schimb cu unele originale ? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare la voi.Trebuie sa-mi schimb oglinzile pentru ca cele pe care le am sunt prea mici si au forma de picatura.Se potrivesc de minune cu motorul dar ma simt destul de orb cu ele. Cele rotunde nu ma tenteaza dar din pacate nu gasesc ceva sa se potriveasca.Voi ce oglinzi aveti?Puneti niste poze va rog sa vad si eu cum arata ale voastre montate pe motor.Cautand pe net am gasit diverse modele dar cand le-am vazut in magazine nu mi-au mai placut.

Multumesc!

... oglinzile alea ce le ai si tu... sunt RACE&SHOW Only .. arata bine ...dar nu sunt omologate ..sunt plane si nu prea vezi mare lucru... plus de asta la viteza mare mai si incepe sticla sa vibreze.... practic le fac inutile

... si eu am din alea .. am rezolvat problema vibratiilor (prin siliconarea sticlei de carcasa...sau cel putin am redus substantial vibratiile) .. mi-e si obisnuit campul vizual acuma .. dar tot le-as schimba cu altceva

 

...aici sunt o gramada de oglinzi... http://pdfkatalog1.louis.de/cgi-bin/thumbs...=778&max=18 eu am avut Nr. 4 de la Pg.788 nu erau cele mai estetice dar se reglau super fain si aveai si un camp vizual extraordinar..oricum eu nu prea agreez oglinzile rotunde dar sunt multe optiuni dreptunghiulare/alte forme

...partea faina este ca in catalogul asta ai si dimensiunile oglinzii ...inaltime, latime, latime brat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! :P

 

Cred ca am gasit de ce tevile mele de esapament au nuante/culori diferite... :scratch: Am desfacut bujiile si am vazut ca cea din stanga (toba din stanga pare putin mai "ruginita") are capul indoit si era curata fata de cea din dreapta care era destul de neagra. M-am uitat si cu o lanterna inauntru si am vazut ca "cilindrul" din dreapta era uscat iar cel din stanga era cam "umed", am schimbat bujiile cu unele noi, iar acum mi se pare ca are un "tacanit" ca un diesel... :kiss:

A mai avut cineva "problema" asta? Cat de grav vi se pare? :kiss:

 

Multumesc! :)

 

Bafta! :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! :kiss:

 

Cred ca am gasit de ce tevile mele de esapament au nuante/culori diferite... :scratch: Am desfacut bujiile si am vazut ca cea din stanga (toba din stanga pare putin mai "ruginita") are capul indoit si era curata fata de cea din dreapta care era destul de neagra. M-am uitat si cu o lanterna inauntru si am vazut ca "cilindrul" din dreapta era uscat iar cel din stanga era cam "umed", am schimbat bujiile cu unele noi, iar acum mi se pare ca are un "tacanit" ca un diesel... :huh:

A mai avut cineva "problema" asta? Cat de grav vi se pare? :kiss:

 

Multumesc! :)

 

Bafta! :unsure:

 

Problema ta s-ar putea sa fie din carburator.Si la mine e ceva asemanator,dar eu trebuie sa-mi reglez debitul de benzina.Eu nu cred ca e tare grav.

Asfalt uscat! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ta s-ar putea sa fie din carburator.Si la mine e ceva asemanator,dar eu trebuie sa-mi reglez debitul de benzina.Eu nu cred ca e tare grav.

Asfalt uscat! :unsure:

 

 

Salut! :kiss:

 

M-am gandit la carburator cu faza ca 1 piston era uscat si altul umed si ca 1 bujie era neagra si alta aproape noua, dar nu-mi explic de ce bujia care era curata era si indoita, indoita la modul ca electrozii aproape se atingeau :scratch: . Si dupa ce am schimbat bujia indoita mi se pare ca face ca un diesel :kiss: . Singura explicatie pe care o am (nu prea am cunostiinte de mecanica) :) , este ca pistonul bate in bujie, am vazut ca pistoanele la GS sunt curbate in sus (convexe).

As vrea sa aflu si alte pareri, alte idei, daca este posibil sa bata pistonul in bujie si daca da din ce cauza ar bate, sau daca este alta problema. :huh:

 

Multumesc! :hug:

 

Bafta! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! :kiss:

 

M-am gandit la carburator cu faza ca 1 piston era uscat si altul umed si ca 1 bujie era neagra si alta aproape noua, dar nu-mi explic de ce bujia care era curata era si indoita, indoita la modul ca electrozii aproape se atingeau :scratch: . Si dupa ce am schimbat bujia indoita mi se pare ca face ca un diesel :kiss: . Singura explicatie pe care o am (nu prea am cunostiinte de mecanica) :unsure: , este ca pistonul bate in bujie, am vazut ca pistoanele la GS sunt curbate in sus (convexe).

As vrea sa aflu si alte pareri, alte idei, daca este posibil sa bata pistonul in bujie si daca da din ce cauza ar bate, sau daca este alta problema. :huh:

 

Multumesc! :hug:

 

Bafta! :P

Bate in bujie daca aceeasta e prea lunga dar nu e cazul daca ai luat bujii aprobate de producatorul suzuki pt gs.Sunetul de care zici poate proveni de la o reglare proasta a bujiilor. Pt gs distanta trebuie sa fie 0.8-0.9 mm.Ale mele sunt reglate la 0.85 mm.

Pai sunt 100% sigur ca bujia neagra provenea de la cilindrul umed.Scoate iar bujiile si uitate la ele daca mai sunt ude."Bujie aproape noua"? adica era noua sau doar asa parea?Daca doar asa parea atunci nu o mai arde in 8000-9000 rot./min. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bate in bujie daca aceeasta e prea lunga dar nu e cazul daca ai luat bujii aprobate de producatorul suzuki pt gs.Sunetul de care zici poate proveni de la o reglare proasta a bujiilor. Pt gs distanta trebuie sa fie 0.8-0.9 mm.Ale mele sunt reglate la 0.85 mm.

Pai sunt 100% sigur ca bujia neagra provenea de la cilindrul umed.Scoate iar bujiile si uitate la ele daca mai sunt ude."Bujie aproape noua"? adica era noua sau doar asa parea?Daca doar asa parea atunci nu o mai arde in 8000-9000 rot./min. :scratch:

 

ma ajuti si pe mine cu o cheie dinamometrica ? ai cumva ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce genti de bagaje agatati de GSul vostru si de unde le-ati procurat? Eu am doar un suport de topcase Givi si ma bate gandul sa imi iau niste genti laterale ptr drumuri mai lungi

 

Are cineva asa ceva de la Louis ?

 

Da.. am prieteni care au exact la fel pe GS si pe Bandit. Sunt foarte misto si incap multe in ele.

Singurele dezavantaje:

1. in contact cu partea din plastic de pe partea laterala a motorului poate zgaria si deteriora vopseaua - deci trebuie pus ceva acolo

2. Dificil si laborios de montat si demontat in cazul turelor de mai multe zile unde le dai jos de pe motor sa le duci in camera sau cort.. etc. Pierzi cam juma de ora cu montatul si legatul lor

 

Partea buna e ca incap mult mai multe in ele decat in cutiile mele rigide ( din plastic) si sunt modulare - cu mai multe buzunarele si chestii plus nu ai nevoie si de cadruri speciale de montat pe motor.

 

Ia-le!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ajuti si pe mine cu o cheie dinamometrica ? ai cumva ? :hug:

Da te ajut dar nu o dau din mana! deci hotaraste-te exact cand ai nevoie de ea si stabilim cum facem. cand vrei contact pe pm sau mess.

Bafta!

 

Salut! :P

 

M-am gandit la carburator cu faza ca 1 piston era uscat si altul umed si ca 1 bujie era neagra si alta aproape noua, dar nu-mi explic de ce bujia care era curata era si indoita, indoita la modul ca electrozii aproape se atingeau :scratch: . Si dupa ce am schimbat bujia indoita mi se pare ca face ca un diesel :kiss: . Singura explicatie pe care o am (nu prea am cunostiinte de mecanica) :) , este ca pistonul bate in bujie, am vazut ca pistoanele la GS sunt curbate in sus (convexe).

As vrea sa aflu si alte pareri, alte idei, daca este posibil sa bata pistonul in bujie si daca da din ce cauza ar bate, sau daca este alta problema. :kiss:

 

Multumesc! :huh:

 

Bafta! :unsure:

Ai facut ceva?ai scos bujiile? zi o vorba sa stim si noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.. am prieteni care au exact la fel pe GS si pe Bandit. Sunt foarte misto si incap multe in ele.

Singurele dezavantaje:

1. in contact cu partea din plastic de pe partea laterala a motorului poate zgaria si deteriora vopseaua - deci trebuie pus ceva acolo

2. Dificil si laborios de montat si demontat in cazul turelor de mai multe zile unde le dai jos de pe motor sa le duci in camera sau cort.. etc. Pierzi cam juma de ora cu montatul si legatul lor

 

Partea buna e ca incap mult mai multe in ele decat in cutiile mele rigide ( din plastic) si sunt modulare - cu mai multe buzunarele si chestii plus nu ai nevoie si de cadruri speciale de montat pe motor.

 

Ia-le!

 

 

Tu ce cutii ai? M-am uitat si de asa ceva dar din pacate nu am gasit nimic pentru GS :scratch:. Daca ai cum sa imi trimiti ceva poze cu gentile de la Louis montate pe un GS500 ar fi minunat, nu sunt f lamurit cu sistemul lor de prindere. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare...

 

Care sunt simptomele care ar arata un lant de distributie sau cum i-o spune(cel mic) uzat? Ideea e ca de doua saptamani la decelarari,cand mobra ajunge la un 20km/h se aude la motor un fel de uruit ce am banuit eu ca ar fi lantul .Si asta DOAR la decelerari- daca accelerez dipare zgomotul.Zgomotul dispare si cand motorul ajunge la un 5km/ora...Am intins lantul rotii care e drept necesita aceasta operatiune si zgomotul a ramas.Deci nu e de acolo.S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema ?Motorul are 22k si nu cred ca la km astia ar trebui sa apara asa ceva.Ala se intinde sau se schimba?(lantul din motor desigur)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

Poti sa scoti acum iara bujia afara sa vezi daca e iara apropiata...Nu prea cred sa-ti bata pistonul in ea

Bafta!

 

 

Bate in bujie daca aceeasta e prea lunga dar nu e cazul daca ai luat bujii aprobate de producatorul suzuki pt gs.Sunetul de care zici poate proveni de la o reglare proasta a bujiilor. Pt gs distanta trebuie sa fie 0.8-0.9 mm.Ale mele sunt reglate la 0.85 mm.

Pai sunt 100% sigur ca bujia neagra provenea de la cilindrul umed.Scoate iar bujiile si uitate la ele daca mai sunt ude."Bujie aproape noua"? adica era noua sau doar asa parea?Daca doar asa parea atunci nu o mai arde in 8000-9000 rot./min. :)

 

Salut! :P

 

"Bujie aproape noua", scuze de exprimare dar cred ca aveam un lapsus cand am scris, ma refeream la bujie curata. :P

 

Am luat bujii NGK DPR8EA-9 (cu acelasi model am cumparat-o). Tocmai ca bujia neagra era la cilindrul uscat, iar la cel umed (cu bujia indoita) nu avea mai de loc negreala.

Azi le-am scos sa vad ce s-a intamplat si tot am vazut niste diferente, adica: Bujia din dreapta era inegrita si pe margine langa filet si electrodul cu plasticul ala alb de langa, (oricum aici nu cred ca sunt probleme), dar bujia din stanga, avea negreala doar langa filet, iar electrodul si plasticul sunt curate, iar filetul 70-80% are ulei cred (filetul celei din dreapta era curat). M-am uitat din nou in cilindrii iar pistonul din dreapta era uscat si negru, iar cel din stanga (unde a fost bujia problema) de data asta era uscat, negru dar avea niste urme pe el. :rose:

 

P.S. Nu stiu daca am trecut vreodata de 7000rot/min, in primul rand ca ma enerveaza cat de tare poate sa vibreze, iar la inceput de pe la 6000 incepea sa se auda un zgomot/bataie (care cred ca era din cauza la bujia "stricata") :laugh: , si + ca inca sunt incepator si mi-e destul de "frica" de cuplul si puterea pe care la simt de la 5000 in sus, + ca din cauza ca e din 95 inca nu am incredere in ea. :)

 

Multumesc! :rose:

 

Bafta! :D

Editat de Lysergic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...