Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Atentie cu invartitul suruburilor de amestec ca difera in functie de anul de productie a motocicletei/carburatoarelor.Nu toate carburatoarele de pe gs500 sunt identice,din acest motiv la unele apare la amestec 2 ture sau 2 1/2 sau 1 3/4.Valorile exacte nu le stiu la fiecare in parte insa sunt date tabelar in manuale in functie de an productie/serie(tip) carburator.Imi pare rau ca nu il am acum.Postez maine tabelele respective si daca cineva vrea respectivul manual sa-mi dea pm si de maine il trimit.

In alta ordine de idei stiti vreun site pe care pot face upload permanent/sau pe perioada foarte lunga?

Bafta si si atentie doumy nu regla nimic pana nu esti sigur!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti!

Abia in weekend cred ca o sa reusesc sa verific filtru de aer ca n-am unde pana atunci. Acum oricat de mult mi-ar placea mie sa ma manjesc, nu m-as baga inca la desfacut carburatoare, cel putin nu singur. As putea poate sa le curat dar de reglat in niciun caz. Stiti pe unde as putea sa ma duc sa fac o curatare/reglare? Si cam cat ar costa, ca as vrea ceva mai ieftinache daca se poate. :D

In alta ordine de idei i-am mai redus ieri relantiul si am facut si o tura sa vad cum se comporta. Am fost surprins sa vad ca n-a mai facut deloc figuri si a mers bine, nu s-a mai turat ca nebuna. Daca stau bine sa ma gandesc inainte sa faca figuri avea relantiul cam mare, adica statea cand se incalzea bine pe la 1700, dar statea acolo nu mai crestea aiurea asa. Acum sta la 1300 calda dar m-am mirat ca nu s-a mai turat ieri :rusinica:

Si cu relantiul cred ca m-am exprimat eu prost. O pornesc cu el tras maxim dupa care il las imediat pana se mai incalzeste la 1500 asa, cat sa nu moara. Poate nici nu dureaza 5 min, il tin pana sta ea la relanti singura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai lamurit din problema inseamna, mai mult cred ca te-ai lamurit singur. Turatia de ralanti normala este de 1250+- 100 ture. 1700 la tine tinea prea deschis ralanti-ul si de aceea nu mai revenea, sau revenea foarte greu. Am banuit o problema de genul asta si de asta am zis sa cobori ralantiul (eu crezand ca il ai la 1200-1300), sunt patit, altfel nu sugeram solutia asta.

O curatire, reglare, sincronizare nu strica niciodata, dar o poti amana daca nu iti mai face figura pentru o perioada, cred. Noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare GS-isti :rusinica: . In cateva zile ma apuc sa dezmembrez un GS 500E care are probleme la motor iar furca si farul o sa le folosesc pt a o repara pe a mea. Daca aveti nevioe de ceva componente astept PM cu cereri de piese si vedem cum ne putem intelege :D . Nu am oglinzile, nu dau galeria, am in schimb o toba originala fara galerie si nezgariata. Liciteaza cineva vreo piesa...? bursa inca mai e deschisa! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult "colega" mai ma apuc s-o fac bucati ....care vi sa ma ajuti s-o montez la loc ;))

 

 

 

voi fi plecat din bucuresti, dar daca nu o termini saptamana care vine, te ajut cu cea mai mare placere :blbl: mai invatz si eu cate ceva ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Flacai... si fete...

 

Acu'vreo 3 luni m-a rugat cineva sa-i comand 2cuie de Carb ptr unGS500... din nefericire m-am trezit cu 2 pipe de dojaj nu cu cuiele mult dorite... s-a intamplat... asa ca am ramas cu ele.

 

Daca cineva le duce lipsa... si il pot ajuta... cu placere... sa- mi scrie un PM... piesele sunt OEM-uri Suzuki...Japan

 

 

 

Cele Bune. ;)

 

a se citi Dozaj in loc de dojaj... lenea de peste weekend... e de vina.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://ca.youtube.com/watch?v=d2efIWY2QnM - un sistem de evacuare pt GS de zile mari, de la brazilieni :blbl:

 

;) Aoleu de unde iau si eu una ca tare frumos te mai unge pe suflet. Si ca tot veni vorba de tobe care urla "suav", ce as putea sa pun si eu pe suzi sa mai raguseasca putin, sa urle mai gros? Stiu ca faceau niste baieti tobe de carbon, alea AZF parca de pe http://www.evacuarecarbon.com/ dar siteu nu mai merge. Oricum la iarna vreau neaparat sa-i schimb vocea suzanei ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. Azi miam verificat cu un prieten bateria sa vad cat imi indica .Cu motorul oprit indica 12.8 insa cu motorul pornit imi indica aproximativ 17, 18.Din cate stiu normal ar trebuii sa indice o valoare aproximativa de vreo 13.Intrebarea este , care ar putea fii problema , ar trebuii sa imi fac griji .. o idee ceva?! . mersi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. Azi miam verificat cu un prieten bateria sa vad cat imi indica .Cu motorul oprit indica 12.8 insa cu motorul pornit imi indica aproximativ 17, 18.Din cate stiu normal ar trebuii sa indice o valoare aproximativa de vreo 13.Intrebarea este , care ar putea fii problema , ar trebuii sa imi fac griji .. o idee ceva?! . mersi ;)

din pacate, grijile sunt fondate. valorile maxime din ce stiu sunt pe la 5000 de ture, si e max 15 V

Ce spui tu inseamna baterie fiarta sau elemente de instalatie in pericol(becuri, bobine, aprindere, etc)

Inspecteaza legaturile si regulatorul de incarcare. Cel mai usor ar fi cu altul de la alt GS, dar in principiu cred ca posibil sa te pasca un nou regulator:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerca sa fac rost de o baterie sa vad ca poate e fiarta si scap mai usor. . Legat de partea electrica, ideea e ca eu nu ma prea pricep , probabil o sa ma duc la ceva service ,nu stiu ce sa fac . Mersi de rapuns. Daca mai sunt altii care mai au o idee ceva, e binevenita. Numa bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria fiarta este o urmare a regulatorului defect, care strica bateria practic si alte elemente electrice(tensiuni prea mari de incarcare). bateria trebuie schimbata doar daca nu mai are putere de invartit motorul sau daca se descarca repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fericire sa rezolvat problema foarte usor.Adica nici nu a fost o problema. Aparatul cu care am masurat initial nu indica bine.Am masurat cu un alt aparat si mi-a indicat aproximativ 13.4 v. Banicaiulian mersi mult de sfaturi , pareri . Numa bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fericire sa rezolvat problema foarte usor.Adica nici nu a fost o problema. Aparatul cu care am masurat initial nu indica bine.Am masurat cu un alt aparat si mi-a indicat aproximativ 13.4 v. Banicaiulian mersi mult de sfaturi , pareri . Numa bine ;)

cu placere, imi pare bine ca s-a sfarsit cu bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Am o problema cu mobra. Vineri m-a lasat in drum. Am fost cu ea la RAR, si la intoarcere a inceput sa faca figuri. Dupa ce trec de 3-4000 de rpm, incepe sa piarda din putere, se aprinde becul de ulei si incetineste pana moare. Apoi pleaca numai cu shockul tras, chiar daca motorul e cald (gen, abia mersesem cu el). A trebuit sa o las pe undeva, ca nu am mai putut sa o pornesc. Oricum trebuie sa o duc la un mecanic, da' acum imi trebuie o platforma...

 

Any ideas de la ce pot fi problemele ? Si eventual un mecanic ok ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Am o problema cu mobra. Vineri m-a lasat in drum. Am fost cu ea la RAR, si la intoarcere a inceput sa faca figuri. Dupa ce trec de 3-4000 de rpm, incepe sa piarda din putere, se aprinde becul de ulei si incetineste pana moare. Apoi pleaca numai cu shockul tras, chiar daca motorul e cald (gen, abia mersesem cu el). A trebuit sa o las pe undeva, ca nu am mai putut sa o pornesc. Oricum trebuie sa o duc la un mecanic, da' acum imi trebuie o platforma...

 

Any ideas de la ce pot fi problemele ? Si eventual un mecanic ok ?

Prima oara, becul de la ulei, ai verificat nivelul de ulei? Despre functionare, pot fi multe cauze, mai ales ca a aparut asa brusc (gunoaie in carburatoare, aprindere cu defecte). Cel mai bine vede un mecanic, ca asa cu presupusu e cam greu. Daca iti porneste doar cu socul tras si cald, as tinde sa zic gunoaie in carburatoare, orificii infundate sau altceva prin carburatoare(rupt, desfacut, nelalocul lui). Sper sa nu ai complicatii... din bucale nu am pe cine sa iti recomand ca mecanic, sorry

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Am o problema cu mobra. Vineri m-a lasat in drum. Am fost cu ea la RAR, si la intoarcere a inceput sa faca figuri. Dupa ce trec de 3-4000 de rpm, incepe sa piarda din putere, se aprinde becul de ulei si incetineste pana moare. Apoi pleaca numai cu shockul tras, chiar daca motorul e cald (gen, abia mersesem cu el). A trebuit sa o las pe undeva, ca nu am mai putut sa o pornesc. Oricum trebuie sa o duc la un mecanic, da' acum imi trebuie o platforma...

 

Any ideas de la ce pot fi problemele ? Si eventual un mecanic ok ?

Uite Derek poti sa mergi la astia.

Adresa: Str. Viitorului nr. 123, sector 2,Bucuresti

Telefon: Tel. 031.805.49.57; 021.212.02.02; 0723.590.803; 0740.079.777

Email: office@kaore.net; www.kaore.net

Web: www.kaore.net;

Orar: L-S: 12.30-20

E un nene japonez la ei care se ocupa de toata gama de motoare japoneze si e foarte ieftin.

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mc pt sfaturi si sugestii. Intre timp am gasit un mecanic ok, recomandat de un amic. Azi o duc sa vad ce are. Cel mai probabil e de la carburator.

 

Legat de nenea ala japonez, am avut un alt prieten, cu o Hornet care a fost la el, si nu a fost foarte multumit. A trebuit sa se intoarca la el de vreo trei ori din cauza manoperei (odata pentru ca i-a cazut schimbatorul de viteze dupa ce a scos-o din serviceul lor, dupa ce umblase nenea nipon la el).

 

Multumesc inca odata pentru sugestii. Mai postez cand aflu ce-a avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mc pt sfaturi si sugestii. Intre timp am gasit un mecanic ok, recomandat de un amic. Azi o duc sa vad ce are. Cel mai probabil e de la carburator.

 

Legat de nenea ala japonez, am avut un alt prieten, cu o Hornet care a fost la el, si nu a fost foarte multumit. A trebuit sa se intoarca la el de vreo trei ori din cauza manoperei (odata pentru ca i-a cazut schimbatorul de viteze dupa ce a scos-o din serviceul lor, dupa ce umblase nenea nipon la el).

 

Multumesc inca odata pentru sugestii. Mai postez cand aflu ce-a avut.

Mecanic perfect....nu cred ca exista!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...