Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salutare oameni buni,

Aveti careva habar daca GS'urile din 2003 sau mai noi(2003 ma intereseaza in mod special) vin limitate din fabrica in vreun fel?

Manualul ala din 87 pana in era noastra, care a fost "vehiculat" :crack: si aici pe forum mai e valabil pt GS'uri 2003 ?

Merci si asfalt uscat !

Editat de AlexLau_81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

GS 500 nu exista in 87 :crack:

Doar din 89 incoance. Eu cred ca se potri pt ca in afara de cateva retusari estetice, tehnica e aceeasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS 500 nu exista in 87 :wave:

Doar din 89 incoance. Eu cred ca se potri pt ca in afara de cateva retusari estetice, tehnica e aceeasi.

 

:crack: Merci..asa ma gandeam si eu...cu limitarea aia ai idee cam care ar fi "simptomele" a auzit cineva ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, ziceti-mi si mie ce ulei puneti in GS-urile voastre. Pana acum am folosit 4T full syntetic de la OMV, am iesit cam scump, iar filtru champions care era vreo 500mii prin toamna anului trecut.

 

Am inteles ca acum s-ar putea si mai ieftin.

 

Pentru farul fata, faza scurta m-ar interesa un bec performant, sa fie halogen. Mi-am cumparat nu demult la vreo 10 RON, dar ala-i orice numai halogen nu e. Abia se vede noaptea. Cineva are idee ce halogene sunt mai bune?

 

Asfalt uscat!

Editat de gombocka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Cineva are idee ce halogene sunt mai bune?

 

Asfalt uscat!

... alea puse de fabrica :crack:

daca pui un halogen prea puternic risti sa degaje prea multa caldura si sa bulesti oglinda de la far..asta e valabil la orice fel de far!

 

ulei ei am pus REPSOL de 330.000 litrul si filtru de la MANN

uleiul l-am ales asa pt ca tipul de la Targu Mures de unde l-am luat spunea ca restul de uleiuri vin imbuteliate in bidoane mari si in romania este tranferat in bidoane mici si sigilat si vandut

cica asta de la repsol vine asa, ambalat direct in cutii mici de afara..fara sa mai umble romanii prin el

cat e de adevart..nu stiu..dar din asta am luat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dorele, daca gombocka are gs'u din avatar atunci are cu doua faruri cum am avut io si nu ii pune fabrica farurile alea.

oricum, se poate folosi orice bec halogen cu socket H4, gasesti la OMV becuri narva daca nu ma insel.

ca si ulei, io foloseam castrol RS4 10W-50 full syntetic, la vreo 50ron litrul. filtrul champion e 4.95euro pe louis, nu are cum sa fie 50ron!!! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asigura-te ca-ti curge benzina in carburatoare. Trage socul. Ia-o la impins cuplat a-ntaia cu ambreiaju tras. Ia ceva viteza, da scurt automat. Drumu ambreiaj frana fatza. Io asa am pornit-o dupa ce a stat o zi intreaga la minus afara in fata serviciului.

 

Am redresat bateria, dupa ce i-am facut plimul cu apa distilata. Am banuit si eu faza cu benzina in carburator, am pus robinetul la pozitia PRI we trecut, dar degeaba. Trebuie sa las si contactul pornit (pe on) mai mult timp ca sa curga benzina in carburator? Cam cat pot sa-l las in pozitia aia fara sa o inec?

Intre timp am mai aflat ca problema ar putea fi de la bujii (condens, cica se rezolva daca o lasi la soare o ora doua). Vad eu in we, pana atunci ma uit lung la ea :crack:. In cel mai rau caz scot bujiile si le "usuc" :wave:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wave: Merci..asa ma gandeam si eu...cu limitarea aia ai idee cam care ar fi "simptomele" a auzit cineva ceva ?

 

Te sui pe el, te duci pe autostrada si-i dai blana. Daca-t duci bine in ture, e sincronizat bine, te lasi pe burta si nu prinzi/treci de 160 ai toate sansele sa fie limitat.

 

Nu puneti full sintetic in GSuri pt ca 1. nu-i nevoie si 2. nu e indicat. GSul ca si Banditu au ambreiajul in ulei si cica patineaza cu full sintetic fata de un mineral sau un semisintetic. Bagati si voi semisintetic indicat de fabrica adica SAE 10W40, dar un ulei BUN si nu pierdeti absolut nimic. Si schimbati-l la timp, adica maxin 6k KM. Nu trebe ulei de GSX-R in GS.

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-8568-1173813677_thumb.jpg

dorele, daca gombocka are gs'u din avatar atunci are cu doua faruri cum am avut io si nu ii pune fabrica farurile alea.

oricum, se poate folosi orice bec halogen cu socket H4, gasesti la OMV becuri narva daca nu ma insel.

ca si ulei, io foloseam castrol RS4 10W-50 full syntetic, la vreo 50ron litrul. filtrul champion e 4.95euro pe louis, nu are cum sa fie 50ron!!! :wave:

 

e modelul carenat, insemnand: separat pozitie, faza scurta si faza lunga, adica 3 becuri. Pozitia e un bec obisnuit cu 12V, faza scurta si cea lunga iara separat.

 

 

La capitolul ulei: intr-adevar langa capacel scrie SAE 10W-40, :hug: habar n-am ce ulei e, unde poate fi gasit si la ce pret. La filtru am luat teapa, am constientizat deja in urmatoarea zi. :crack: cum se zice in fata preotului: nu o sa se mai intample :eek:

 

Oricum, mersi pt ajutor.

La multi KM!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAE 10W-40 nu este marca uleiului este tipul lui. SAE este prescurtare de la Society of Automotive Engineers.

SAE 10W-40 este fabricat de majoritatea marcilor, gen repsol, castrol, aral....etc

 

daca stii engleza uite aici:

 

Single-grade motor oil

The Society of Automotive Engineers, usually abbreviated as SAE, has established a numerical code system for grading motor oils according to their kinematic viscosity. For single-grade oils, the kinematic viscosity is measured at a reference temperature of 100 °C (212 °F) in units of mm²/s or the equivalent older non-SI units, centistokes (abbreviated cSt). Based on the range of viscosity the oil falls in at that temperature, the oil is graded as an SAE number 0, 5, 10, 20, 30, 40, 50, 60 or 70. The higher the viscosity, the higher the SAE grade number is. These numbers are often referred to as the weight of a motor oil. The reference temperature is meant to approximate the operating temperature to which motor oil is exposed in an engine.

 

The viscosity of single-grade oil derived from petroleum unimproved with additives changes considerably with temperature. As the temperature increases, the viscosity of the oil decreases logarithmically in a relatively predictable manner. On single-grade oils, viscosity testing can be done at cold winter (W) temperature (as well as checking minimum viscosity at 100 °C or 212 °F) to grade an oil as SAE number 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, or 25W. A single-grade oil graded at the hot temperature is expected to test into the corresponding grade at the winter temperature; i.e. a 10 grade oil should correspond to a 10W oil. For some applications, such as when the temperature ranges in use are not very wide, single-grade motor oil is satisfactory; for example, lawn mower engines.

 

 

Multi-grade motor oil

The temperature range the oil is exposed to in most vehicles can be wide, ranging from cold ambient temperatures in the winter before the vehicle is started up to hot operating temperatures when the vehicle is fully warmed up in hot summer weather. The difference in viscosities for any single-grade oil is too large between the extremes of temperature. To bring the difference in viscosities closer together, special polymer additives called viscosity index improvers are added to the oil. These additives make the oil a multi-grade motor oil. The viscosity of a multi-grade oil still varies logarithmically with temperature, but the slope representing the change is lessened. This slope representing the change with temperature depends on the nature and amount of the additives to the base oil.

 

The API/SAE designation for multi-grade oils includes two grade numbers; for example, 10W-30 designates a common multi-grade oil. The first number associated with the W is not rated at any single temperature. The "10W" means that this oil can be pumped by your engine as cold as a single-grade 10 weight oil can be pumped. "5W" can be pumped at a lower temperature than "10W". "0W" can be pumped at a lower temperature than "5W", and thins less at temperatures above 99°C (210°F). The second number, 30, means that the viscosity of this multi-grade oil at 100°C (212°F) operating temperature corresponds to the viscosity of a single-grade 30 oil at same temperature. The governing SAE standard is called SAE J300. The motor oil grade and viscosity to be used in a given vehicle is specified by the manufacturer of the vehicle.

 

Many new vehicles are marked to use 5W20 oil (Honda, Ford and more recently Toyota). Some ultra fuel efficient and hybrid vehicles are marked to use 0W20 oil.

 

Many synthetic motor oils are rated as if they were an polymer-additive containing multi-grade motor oil, because they have the broad temperature range of polymer-enhanced oils without the thermal breakdown products associated with the use of long hydrocarbon-based molecules at high temperatures.

 

 

Common multi-grade oils

Some of the common multi-grade oils are:

 

0W-20

5W-20

0W-30

5W-30

10W-30

0W-40

5W-40

10W-40

15W-40

20W-40

5W-50

10W-50

15W-50

20W-50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu puneti full sintetic in GSuri pt ca 1. nu-i nevoie si 2. nu e indicat. GSul ca si Banditu au ambreiajul in ulei si cica patineaza cu full sintetic fata de un mineral sau un semisintetic. Bagati si voi semisintetic indicat de fabrica adica SAE 10W40, dar un ulei BUN si nu pierdeti absolut nimic. Si schimbati-l la timp, adica maxin 6k KM. Nu trebe ulei de GSX-R in GS.

1. marea majoritate a motoarelor au ambreiajul in baie de ulei. nu uleiul full sintetic cauzeaza patinarea ambreiajului ci modificatorii de frictiune care se gasesc in uleiurile auto. uleiurile moto nu contin asa ceva tocmai pentru a nu patina ambreiajul.

2. exista uleiuri 10W-40 full synth, de exemplu Motul din seria factory line - dublu ester. avantajul acestor uleiuri sintetice consta in rezistenta mult mai buna la variatiile de temperatura, formeaza o pelicula mai stabila pe piesele in miscare, rezistenta mare la oxidare, etc, etc.

asa ca, daca bugetul va permite, alegeti intotdeauna sintetic. evident, cu vascozitatea indicata.

 

ps: eu am folosit la GS ulei full sintetic 10w-50 deoarece vascozitatea lui la rece era identica cu cea recomandata de producator si, in acelasi timp, la cald oferea o protectie mai buna ca uleiul 40 (ma interesa acest aspect avand in vedere ca mergeam 80% urban si motorul de gs e racit cu aer..)

 

ps2: piratule, ca vad ca citesti: gs'ul tau a vazut numai ulei bun in romania, sa stii: Castrol RS4 Superbike 10W-50. Asa sa il tratezi si tu! Vezi ca gasesti ulei d'asta la amiauto, vis-a-vis de aeroportul baneasa. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAE 10W-40 nu este marca uleiului este tipul lui. SAE este prescurtare de la Society of Automotive Engineers.

SAE 10W-40 este fabricat de majoritatea marcilor, gen repsol, castrol, aral....etc

 

daca stii engleza uite aici:

 

Single-grade motor oil

The Society of Automotive Engineers, usually abbreviated as SAE, has established a numerical code system .....

 

......... oils without the thermal breakdown products associated with the use of long hydrocarbon-based molecules at high temperatures.

Common multi-grade oils

Some of the common multi-grade oils are:

 

0W-20

5W-20

0W-30

5W-30

10W-30

0W-40

5W-40

10W-40

15W-40

20W-40

5W-50

10W-50

15W-50

20W-50

 

Mersi pentru informatii. Stiu numai in mare engleza, cred ca am inteles deocamdata. Cred ca raman la full syntetic, nu stiu inca ce, mai caut.

 

1. marea majoritate a motoarelor au ambreiajul in baie de ulei. nu uleiul full sintetic cauzeaza patinarea ambreiajului ci modificatorii de frictiune care se gasesc in uleiurile auto. uleiurile moto nu contin asa ceva tocmai pentru a nu patina ambreiajul.

2. exista uleiuri 10W-40 full synth, de exemplu Motul din seria factory line - dublu ester. avantajul acestor uleiuri sintetice consta in rezistenta mult mai buna la variatiile de temperatura, formeaza o pelicula mai stabila pe piesele in miscare, rezistenta mare la oxidare, etc, etc.

asa ca, daca bugetul va permite, alegeti intotdeauna sintetic. evident, cu vascozitatea indicata.

 

ps: eu am folosit la GS ulei full sintetic 10w-50 deoarece vascozitatea lui la rece era identica cu cea recomandata de producator si, in acelasi timp, la cald oferea o protectie mai buna ca uleiul 40 (ma interesa acest aspect avand in vedere ca mergeam 80% urban si motorul de gs e racit cu aer..)

 

ps2: piratule, ca vad ca citesti: gs'ul tau a vazut numai ulei bun in romania, sa stii: Castrol RS4 Superbike 10W-50. Asa sa il tratezi si tu! Vezi ca gasesti ulei d'asta la amiauto, vis-a-vis de aeroportul baneasa. Bafta!

 

 

cred ca si eu am pus o data 10W-50, dar fiind atunci in primul meu sezon moto, nu prea imi dau seama de diferente.

 

Totusi cum iti dai seama daca patineaza ambreajul, si nu calaretul e de vina de exemplu pt ca e incepator???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

patinarea ambreiajului nu are a face cu cat de incepator e calaretul!

patineaza datorita uzurii.

cel mai bine realizezi ca patineaza in momentul in care vezi ca iti creste turatia pe turometru dar nu creste si viteza sau nu simti senzatia de acceleratie (de obicei se intampla la accelerari bruste)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bine realizezi ca patineaza in momentul in care vezi ca iti creste turatia pe turometru dar nu creste si viteza sau nu simti senzatia de acceleratie (de obicei se intampla la accelerari bruste)

 

Corect! :crack: Exact beleaua pe care o am si io.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scumpa? ba, cand va aud!

pai la mine aproape atat e un filtru de aer KN!

sau juma de lantz. :crack:

si pana la urma ce preferi negru voda? sa iti patineze ragalia dar sa stai cu banii la ciorap?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

patinarea ambreiajului nu are a face cu cat de incepator e calaretul!

patineaza datorita uzurii.

cel mai bine realizezi ca patineaza in momentul in care vezi ca iti creste turatia pe turometru dar nu creste si viteza sau nu simti senzatia de acceleratie (de obicei se intampla la accelerari bruste)

 

m-ai linistit, la mine inca trage mobra ca lumea cand accelerez, cu turatia aferenta.

de altfel, ar trebui sa fiu atent la asa ceva, sau se observa si fiind atent la drum? :crack:

 

la multe gs-uri apare problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scumpa? ba, cand va aud!

pai la mine aproape atat e un filtru de aer KN!

sau juma de lantz. :crack:

si pana la urma ce preferi negru voda? sa iti patineze ragalia dar sa stai cu banii la ciorap?

 

RAGALIA??

io cred ca esti doar invidios, ti-ai dat si tu seama ca nu face honda scule ca GS-ul! mai bine il intrebi pe pirat daca nu fac schimb de moto cu tine! repede, pana nu se razgandeste piratul si ramai fara GS! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt, doar de gs'u lui ahonen am auzit pana acuma. se mai intampla. daca nu s'ar intampla nu ar exista piese de schimb! :crack:

 

ps: scuze ptr remarca cu banii la ciorap. am gresit. vroiam sa zic sa nu'i mai investeasca in matz. aka food. aka ce are el la avatar pe YM ca mor de foame de fiecare data cand il vad. HUO!

:wave:

 

LE: io'te mah ca poti posta la 15 minute si fix acuma te bagasi in fatza! HUO again!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt, doar de gs'u lui ahonen am auzit pana acuma. se mai intampla. daca nu s'ar intampla nu ar exista piese de schimb! :wave:

 

ps: scuze ptr remarca cu banii la ciorap. am gresit. vroiam sa zic sa nu'i mai investeasca in matz. aka food. aka ce are el la avatar pe YM ca mor de foame de fiecare data cand il vad. HUO!

:hug:

 

LE: io'te mah ca poti posta la 15 minute si fix acuma te bagasi in fatza! HUO again!

 

 

acum oricum ma intereseaza alte lucruri, dar e bine de stiut. Mersi. Trebuie sa-l fac pe gs-ul meu fit pentru asfalt si ture lungi: schimb de ulei si filtru, schimb de filtru de aer, suport bagaje, mi s-a terminat si spray-ul pentru lant (il cumpar azi :crack: ). deci sunt lucruri de facut, chiar daca nu investesti mult, intr-un motor trebuie investit, altfel faci economii pe propria sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt, doar de gs'u lui ahonen am auzit pana acuma. se mai intampla. daca nu s'ar intampla nu ar exista piese de schimb! :wave:

 

nu e deloc scump la aproape 60.000 de kilometri zic io. :crack: mersi ca m-ai scutit de cautat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...