Attila_the_Hun Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Si ale mele(cele de pe spate) scartaie, desi sunt originale, adica din fabrica...nu le-am schimbat niciodata pana acum...zici ca e Dacie 1300.... Vorba unui mecanic:daca te deranjeaza, da-le cu vaselina.... scartaie ca nu este forta de franare mare pe ele.. forteaza mai serios cu spatele.. cand e loc drept si fara sa blochezi si vezi ca nu mai scartaie. cand o placuta de frana incepe sa fie putin uzata si presiunea de franare este destul de mare nu are ce sa scartaie acolo.. incepe sa scartaie iarasi cand deja e ros ferodoul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 scartaie ca nu este forta de franare mare pe ele.. forteaza mai serios cu spatele.. cand e loc drept si fara sa blochezi si vezi ca nu mai scartaie. cand o placuta de frana incepe sa fie putin uzata si presiunea de franare este destul de mare nu are ce sa scartaie acolo.. incepe sa scartaie iarasi cand deja e ros ferodoul.. Corect!Asa e cum zici matale! De fel, franez usor cu spatele la viteze mari si cresc presiunea pe masura ce viteza scade!Am observat ca exista un regim de viteza la care scartaie:cam intre 60 km/h si pana ajung spre 20km/h.Sub 20 km/h, cand apas zdravan franele, se face liniste! Uneori chiar imi convine scartaitul ala, mai ales cand ma apropii de semafoare, printre conserve, folosit in loc de turatii sau goarne!E mult mai strident! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 evident ca.. .. acum consum 4-4.5 ..yupii unde ai gasit filtru de aer si cat te-a costat de asemenea ma mai intereseaza si pe mine un capac motor dreapta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 salutari.poate cineva sa-mi spuna unde gasesc oglinzi de suzuki gs 500 f in alta parte decat la reprezentanta?!!! acolo o singura oglinda ma ajunge 89 de euro. Bre, eu mi-am luat cu 30 roni perechea, prindere pe filet de 10 mm. Mi-a fost furata o oglinda din pacate si n-aveam chef sa caut una singura sa fac pereche. Cam aceleasi produse gasesti si aici daca vrei sa-ti vina acasa oglinda: http://www.accesorii-moto.ro/index.php?cPa...t=2a&page=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2008 Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Dar sub nici o forma nu te gandesti ca poate de la montajul vostru si nu intr-un service, au inceput sa cedeze ? salut ! stie cineva ce cantitate de ulei trebuie sa intre in furca dupa schimbarea semeringurilor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2008 Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Dar sub nici o forma nu te gandesti ca poate de la montajul vostru si nu intr-un service, au inceput sa cedeze ? salut ! stie cineva ce cantitate de ulei trebuie sa intre in furca dupa schimbarea semeringurilor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Scrie undeva in manual.. in functie de model.. eu stiu ca trebuia sa masor cu centimetrul.. adica cu un liniar.. iti da cm cat tre sa fie de la capatul furcii. La astea ale noastre scrie 105 mm masurat de sus aah si scrie si ca asta inseamna 377 cc Ti-ar prinde bine maualul la chestia asta.. era undeva pe aici postat unde se gaseste de downloadat .. cineva l-a pus undeva ca e cam 75mb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Vreau si eu doua carburatoare de GS 500E din 1992.Crede cineva ca ma poate ajuta?Multam. salut !stie cineva ce cantitate de ulei trebuie sa intre in furca dupa schimbarea semeringurilor ? Intra 382 ml ulei.Asa zice cartea mea.Densitatea o alegi functie de ce vrei.Suspensie mai dura sau mai moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyk0 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 vand suport porbagaj(suport cutie 40 de litrii) si bord suzuki gs 500, bordul nu este nou dar se poate reconditiona putin si merge f bine pus pt cei care au cazut si l-au spart sau ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 unde ai gasit filtru de aer si cat te-a costatde asemenea ma mai intereseaza si pe mine un capac motor dreapta.... Salut, Filtru de aer gasesti la Motorteam pe stoc(cam 30 roni parca) si capac motor dreapta tot acolo(90 roni fara sigla). Sigla mai e vreo 30. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Salut,Filtru de aer gasesti la Motorteam pe stoc(cam 30 roni parca) si capac motor dreapta tot acolo(90 roni fara sigla). Sigla mai e vreo 30. Bafta! mersi mult de informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2008 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 ok multumesc de informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 stie careva care e volumul de ulei reprezentat de spatiu dintre nivelul minim si maxim de ulei de pe joja? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2008 Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 stie careva care e volumul de ulei reprezentat de spatiu dintre nivelul minim si maxim de ulei de pe joja? la suzuki gs 500 este cam 0.5 litri . asa am complectat eu acum vreo doua zile. iti scade uleiul din baie ? cam la cati km ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Daca e motorul vechi sa il verifici cam la 1000-1500 km.. sau nah. cand iti mai aduci aminte eu am shimbat la 5000 uleiul si am completat ceva la 3000 da mai trageam asa cu ochiul de curioizitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 da, e vb de gs 500. cand am schimbat uleiul nivelul era la jumate intre cele 2 gradatii ( min si max). dupa aproape 4000 km vad ca a ajuns la gradatia minima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Salut toturor in primul rand Nou posesor de GS 500 din 93...motor super intretinut si super functional din cate mi-am putut da seama pana acum ( nu am decat 250 km facuti cu el!) Dar... pentru ca trebuie sa existe si un dar as avea nevoie de acel capac -ornament sau cum so numi pe care scrie suzuki -pe partea dreapta .Si o maneta de frana(levier cred ca i zice) Maneta am mostenit-o stramba si capacul lipsa Nu as fi apelat daca as fi gasit in Brasov pentru ca de acolo sunt.Raspunsul a fost " E prea veche si nu putem aduce piese!...."Asa o fi sau sunt astia idioti? Deci una peste alta daca e posibil sa gasesc de noi piesele ar fi perfect dar de unde? Inca o data preferabil in Brasov ...sau comanda de pe net? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 23, 2008 Autor Share Postat Iulie 23, 2008 Ambele piese le gasesti in BV la MyMoto - Str. Mihai Viteazul 79 brasov@mymoto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Ambele piese le gasesti in BV la MyMoto - Str. Mihai Viteazul 79 brasov@mymoto.ro Mc mult...adevarul e ca am mers la altii care mi au spus ca sunt singurii care aduc piese in Brasov Cred ca Total Motto le spune...am sa merg maine la cei indicati de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 (editat) Dar... pentru ca trebuie sa existe si un dar as avea nevoie de acel capac -ornament sau cum so numi pe care scrie suzuki -pe partea dreapta .Si o maneta de frana(levier cred ca i zice) Maneta am mostenit-o stramba si capacul lipsa Nu as fi apelat daca as fi gasit in Brasov pentru ca de acolo sunt.Raspunsul a fost " E prea veche si nu putem aduce piese!...."Asa o fi sau sunt astia idioti? Eu as zice ca-s dobitoci, nu de alta dar banuiesc ca sunt aceleasi piese ca la GS-urile mai recente. Si cum se mai fabrica si acuma... Maneta oricum cred ca puteai pune si de la alt model. Alternativa ar mai fi si louis.de, daca stii germana. Editat Iulie 23, 2008 de anescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 Thomas Multumiri intradevar am gasit tot ce mi-a trebuit.Si inca multe altele de care ma lipesc cum dau de niste banuti.Gen spray de curatat lantul,spray de uns lantul s.a.m.d.Mansoanele am sa le schimb ca am vazut unele care m-ar aranja.Una peste alta m-am mai linistit ca ma speriase dobitocul ala de vorbisem cu el prima oara.Auzi ineptie -"e prea veche si nu se mai fac piese" un ciudat nush ce cauta intr-un magazin de profil o asemenea proba de om.Deci pentru brasovenii care nu stiu de magazin e OK Serviabili oamenii si mi-au recomandat un mecanic bun ( din cele spuse de ei)-om ce a lucrat ani buni in echipa la GIRI(Gartofan ) la rally team. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasquez Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 Salut toturor in primul rand Nou posesor de GS 500 din 93...motor super intretinut si super functional din cate mi-am putut da seama pana acum ( nu am decat 250 km facuti cu el!) Dar... pentru ca trebuie sa existe si un dar as avea nevoie de acel capac -ornament sau cum so numi pe care scrie suzuki -pe partea dreapta .Si o maneta de frana(levier cred ca i zice) Maneta am mostenit-o stramba si capacul lipsa Nu as fi apelat daca as fi gasit in Brasov pentru ca de acolo sunt.Raspunsul a fost " E prea veche si nu putem aduce piese!...."Asa o fi sau sunt astia idioti? Deci una peste alta daca e posibil sa gasesc de noi piesele ar fi perfect dar de unde? Inca o data preferabil in Brasov ...sau comanda de pe net? salut Autonet aduce piese (doar ca ei nu lucreaza cu persoane fizice dar poti cumpara prin Domar sau alta firma care lucreaza cu ei) eu te pot ajuta sa aduci de la ei costa in jur de 50 de lei capacul, levierul de frana nu stiu sa-ti zic un pret problema este ca dureaza cam 1 luna pana vin piesele si eu am gs 500 e din 96 si mi-am cumparat far si capac de bord prin Autonet dar am asteptat 1 luna si 1 sapt. insa am iesit mai ieftin decat la mymoto si avantajul a fost ca am stiut pretul de la inceput cei de la mymoto au zis ca imi pot da pret exact abia cand intra piesele in tara eu m-am interesat atunci si de capace pt. ca le-am zgariat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 salutare tuturor! Am o problema urgenta . Astazi am coborat hotarat la garaj sa fac si eu schimbul de ulei la Suzi.ToAte bune si frumoase pana cand pun noul filtru si pun capacul. Strang 2 suruburi si la al 3 lea pusca.Fratilor sa rupt surubul de la jumatate .Am auzit ca sa mai intamplat la lume astfel de necazuri si chiar de aceea am strans cu simt suruburile , insa Ce e de facut acuma , ce as putea sa fac ?Am vazut ca inauntru unde vine bagat filtrul sunt doua suruburi,imbus , daca le desfac acelea nu pot cumva sa scot sa schimb surubu , chiar nu stiu ce sa fac . dati mi va rog voi ceva sfaturi ca sigur ati trecut careva prin asa ceva. multumesc mult salutare tuturor! Am o problema urgenta . Astazi am coborat hotarat la garaj sa fac si eu schimbul de ulei la Suzi.ToAte bune si frumoase pana cand pun noul filtru si pun capacul. Strang 2 suruburi si la al 3 lea pusca.Fratilor sa rupt surubul de la jumatate .Am auzit ca sa mai intamplat la lume astfel de necazuri si chiar de aceea am strans cu simt suruburile , insa Ce e de facut acuma , ce as putea sa fac ?Am vazut ca inauntru unde vine bagat filtrul sunt doua suruburi,imbus , daca le desfac acelea nu pot cumva sa scot sa schimb surubu , chiar nu stiu ce sa fac . dati mi va rog voi ceva sfaturi ca sigur ati trecut careva prin asa ceva. multumesc mult nu stie nimenii ?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Ai si tu nitica rabdare pana maine....e week-end si lumea nu e pe net!Sigur vei primi un raspuns de la altul care a patit asa ceva!Daca nu il poti scoate nicicum, ai mai multe variante la indemana(nu am incercat niciuna in cazul concret prezentat de tine, dar seamana cu alte situatii similare de care m-am lovit si eu de-a lungul timpului): 1.incerci usurel cu o bormasina care are are miscare de rotatie in ambele sensuri sa deblochezi usor surubul:burghiul se incastreaza in corpul surubului si in il desface prin rotatie; 2.sudezi un alt surub de restul surubului(asta in cazul in care restul surubului iese din corpul motorului); daca e rupt inauntru e mai complicata varianta asta! 3.in cel mai rau caz trebuie data o gaura mai mare ca diametru si facut alt filet...ca solutie finala! Pentru primele doua variante, da in prealabil cu un spray degripant inainte si lasa-l cateva minute sa patruda in spirele filetului! Toate astea mi-aduc aminte de Dacia 1300 cu suruburi, prezoane , bujii intepenite, care atunci cand incercai sa le desfaci crapau....ce vremuri... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandros Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Ai si tu nitica rabdare pana maine....e week-end si lumea nu e pe net!Sigur vei primi un raspuns de la altul care a patit asa ceva!Daca nu il poti scoate nicicum, ai mai multe variante la indemana(nu am incercat niciuna in cazul concret prezentat de tine, dar seamana cu alte situatii similare de care m-am lovit si eu de-a lungul timpului): 1.incerci usurel cu o bormasina care are are miscare de rotatie in ambele sensuri sa deblochezi usor surubul:burghiul se incastreaza in corpul surubului si in il desface prin rotatie; 2.sudezi un alt surub de restul surubului(asta in cazul in care restul surubului iese din corpul motorului); daca e rupt inauntru e mai complicata varianta asta! 3.in cel mai rau caz trebuie data o gaura mai mare ca diametru si facut alt filet...ca solutie finala! Pentru primele doua variante, da in prealabil cu un spray degripant inainte si lasa-l cateva minute sa patruda in spirele filetului! Toate astea mi-aduc aminte de Dacia 1300 cu suruburi, prezoane , bujii intepenite, care atunci cand incercai sa le desfaci crapau....ce vremuri... Bafta! salutare is cu totul deacord cu tinne numai ca nu uita faptul ca surubul este calit si cu o bormasina de mina nu poti face ceea ce ai zis u , sfatul meu ar fi sa dea jos motorul si sa il duca la un atelier si acolo aia or sa il prinda pe o kmasina de gaurit cu coloana si atfel evita sa ii scepe burghiul in blocul kmotor si sa faca cine stie ce traznaie aia acolo ii vor face si o bucsa filetata sau o gaura liletata mai mare putin decit cea initiala . Vorbesc toate astea din experianta si de la dacie si de la motor . Sper ca nu te=am suparat cu comentariul meu dar era ceva ce probabil ti-a scapat. Salutare si pe curind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.