Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

sa o iau in ordine... geseuol meu este gata. maine ii fac ITp'ul, miercuri imi recuperez permisul si vor curge din nou kilometrii. el este de vanzare, insa pretul a ami crescut deoarece are carene noi noute, toba carbon ( o montez maine seaar sa trec ITP'ul mai intai) semnale etc. se va vedea la fata locului.

 

 

cat despre vadu ... ce spune'ti de weekendul viitor??? plecare sambata la ora 7 ( la 7 adunarea la 7:30 plecarea). putem la dus sa mergem pe drumul vechi, si intoarcerea duminica pe seara. de preferabil pe autostrada. totusi, plecarea sa o facem pe la 7-8 seara. deci, doritorii sa se anunte. nu este batut in cuie, putem face si altfel programul.

 

am uitat sa zic.... uleiul si filtrele schimbate acum 100 kilometrii, in curand schimb si placutele de frana.

app, ce placute recomandati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut

 

am vazut la gs-ul meu pe partea dreapta un furtunas care care are in capatul lui un fel de capac, tot din cauciuc. Furtunul asta am vazut ca se mufeaza in cutia aia neagra (ca sa-i zic asa) de sub carburatoare. Are cineva idee ce rol are acest furtun?? Ca am vazut pe capacul lui ceva uleios... (f putin dar vroiam sa stiu ce e)

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre vadu ... ce spune'ti de weekendul viitor??? plecare sambata la ora 7 ( la 7 adunarea la 7:30 plecarea). putem la dus sa mergem pe drumul vechi, si intoarcerea duminica pe seara. de preferabil pe autostrada. totusi, plecarea sa o facem pe la 7-8 seara. deci, doritorii sa se anunte. nu este batut in cuie, putem face si altfel programul.

 

pai e batut in cuie ca se merge week-endul urmator sau nu? ca m-as baga si eu tendon...nu stim inca sigur dar...e o idee...piratule..ce zici ma? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut la gs-ul meu pe partea dreapta un furtunas care care are in capatul lui un fel de capac, tot din cauciuc. Furtunul asta am vazut ca se mufeaza in cutia aia neagra (ca sa-i zic asa) de sub carburatoare. Are cineva idee ce rol are acest furtun?? Ca am vazut pe capacul lui ceva uleios... (f putin dar vroiam sa stiu ce e)

Merci

Te referi cumva la "cutia" de mai jos? :(

Nu stiu ce furtun ai gasit tu acolo.poate o fi. capacul negru de sub carb adaposteste electromotorul.Ai in figura 29.7 o garnitura s-ar putea de la ea sa fie problema.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca este vorba de furtunul din partea de jos a cutiei filtrului de aer. Din ce imi dau eu seama, este pentru adunarea impuritatilor in acel furtun, eventuale reziduuri lichide cred, pe care il poti purja la nevoie. Doar o presupunere, nu cunosc rolul exact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-36446-1216028721_thumb.jpg

 

Unde am incercuit cu rosul este furtunasul de care vorbeam, ce e cu verde este zona in care se prinde, numai ca pe partea stanga a motocicletei. Merci.

Editat de adi_mot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-36446-1216028721_thumb.jpg

 

Unde am incercuit cu rosul este furtunasul de care vorbeam, ce e cu verde este zona in care se prinde, numai ca pe partea stanga a motocicletei. Merci.

 

Da, cutia este a filtrului de aer si in ea se prinde respectiv. Prinderea fiind in partea de jos a cutiei, m-am gandit ca este pentru purjare, daca ai ceva benzina in filtru, pe el ar trebui in principiu sa o scoti. Langa furtunasul de care spui este si cel de supraplin a carburatoarelor. Si la mine si cred ca toate GS-urile, acel furtun cu "rosu" trebuie sa fie astupat pentru ca altfel iti va trage aer fals in carburatoare. Sper ca am reusit cu o lamurire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este si la mine si rar am observat si eu sa fie umed.. da cred ca explicatia este ok.. cam asa am observat si eu ca i-ar fi rolul

ideea... daca ceva din cand in cand curge pe acolo.. e normal . aia tre sa faca. unii au spus ca poate fi vb si de eliminarea unor vapori de gaze de la carburatoare sau de la rezervor. Oeicum. pe mine mai mult furca din care imi iese iarasi ulei dupa nici 7000km cu noile semeringuri imi cam da de.... furca :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este si la mine si rar am observat si eu sa fie umed.. da cred ca explicatia este ok.. cam asa am observat si eu ca i-ar fi rolul

ideea... daca ceva din cand in cand curge pe acolo.. e normal . aia tre sa faca. unii au spus ca poate fi vb si de eliminarea unor vapori de gaze de la carburatoare sau de la rezervor. Oeicum. pe mine mai mult furca din care imi iese iarasi ulei dupa nici 7000km cu noile semeringuri imi cam da de.... furca :(

 

se intampla mai des se pare treaba cu semeringurile de furca... am ajutat un prieten sa schimbe la gs-ul lui si dupa max 1000 km cred deja plange unul din semeringuri, so.. shit happens. Cred ca e o problema cu fabricarea lor, defecte de noi, ori firma mai slaba.. nush

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok daca bag ulei motul 5100 - 15W50?

 

Mototrasu meu e din 89 toamna:)

 

In carte scrie sa bagi 10W40, daca nu ma insel. S-a mai discutat pe aici si despre 15W50, cauta in paginile anterioare (daca ai rabdare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se intampla mai des se pare treaba cu semeringurile de furca... am ajutat un prieten sa schimbe la gs-ul lui si dupa max 1000 km cred deja plange unul din semeringuri, so.. shit happens. Cred ca e o problema cu fabricarea lor, defecte de noi, ori firma mai slaba.. nush

Dar sub nici o forma nu te gandesti ca poate de la montajul vostru si nu intr-un service, au inceput sa cedeze ? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok daca bag ulei motul 5100 - 15W50?

 

Mototrasu meu e din 89 toamna:)

 

Daca nu obisnuiesti sa mergi in ture mari(8-10000), pune 15W50, daca mergi in ture mai mari 15W40 ca e putin mai fluid si ai ungere mai buna in ture mari. Numai bine

 

Dar sub nici o forma nu te gandesti ca poate de la montajul vostru si nu intr-un service, au inceput sa cedeze ? :baldy:

 

Omule, la a mea am destui km fara nici o problema de scuipat si eu le-am schimbat. Nu cred ca e o problema cu montajul, ca a fost facut mai mult decat corect. E problema de calitate produs, am spus-o eu si altii din esperenta. Noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca s-a mai discutat dar, cati km faceti voi pana sa intre pe rezerva?? Asta dupa ce faceti plinul bineinteles.

 

Merci

 

Salut,

eu am modelul carenat 2004 si la mine rezervorul are cam 17 litri(fara rezerva) din care plin pot face in jur de 350-400km condus normal (max 100-120 sosea) chiar si sportiv pe curbe cu reprize mai lungi de acceleratie. Asta inseamna un consum de 4.2-4.5 l% . Am reusit chiar si un consum mai mic de 4 ...(mers in coloana DN1-Valeni-Cislau-Buzau cu media de 60km/h)

In oras consuma cam cu un litru mai mult!

Mentionez ca motorul e destul de nou(abia am facut 11000) am grija sa schimb mai des filtrele si uleiul si il las de fiecare data cand e rece pana la max 5 minute sa se incalzeasca!

Editat de ravemaker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si il las de fiecare data cand e rece pana la max 5 minute sa se incalzeasca!

 

Nu e necesar sa astepti 5 minute ca sa se incalzeasca, mai ales vara!Dupa un minut, poti pleca cu socul jumatate tras, iar dupa 200 metri poti inchide complet clapeta de soc, motorul fiind deja cald.Stand pe loc si functionand la ralanti, se incalzeste mai greu.E doar o varianta...Fiecare procedeaza cum s-a obisnuit.In carte spun sa inchizi socul vara dupa 30 de secunde.Daca faci asta, moare motorul si nici nu poti pleca de pe loc.... :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e necesar sa astepti 5 minute ca sa se incalzeasca, mai ales vara!Dupa un minut, poti pleca cu socul jumatate tras, iar dupa 200 metri poti inchide complet clapeta de soc, motorul fiind deja cald.Stand pe loc si functionand la ralanti, se incalzeste mai greu.E doar o varianta...Fiecare procedeaza cum s-a obisnuit.In carte spun sa inchizi socul vara dupa 30 de secunde.Daca faci asta, moare motorul si nici nu poti pleca de pe loc.... :kiss:

 

Pai de fapt mie dealerul mi-a zis altceva, cand am luat troaca. Si chiar functioneaza:

Dai drumul la soc la maxim, o lasi sa mearga pana ajunge la 4000 turatii (adica relanti-ul), dupa care incepi sa inchizi socul (daca il lasi deschis la maxim incepe sa urce spre 5000) - deja poti sa pleci, mai inchizi socul avand grija ca relanti-ul sa fie peste 1000 turatii. Daca inchizi prea brusc socul risti sa se opreasca motorul :lol:. Si fac sigur mai mult de 200m pana sa il inchid de tot, de obicei parcurg mai mult de 1km...

Editat de anescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie neaparat sa mergi 1000 km cu socul, poti sa folosesti acceleratia ca sa turezi si ambreiajul ca sa nu ai viteza prea mare. Daca tii socul prea mult nu e sanatos pentru motocicleta, din pacate nu mai stiu motivele tehnice in afara de o carte de service de GS500 care zicea ca afumi bujiile sau asa ceva. Aale mele erau negre cand le-am schimbat pentru ca si eu fac abuz de soc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...