JhOn Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 sa o iau in ordine... geseuol meu este gata. maine ii fac ITp'ul, miercuri imi recuperez permisul si vor curge din nou kilometrii. el este de vanzare, insa pretul a ami crescut deoarece are carene noi noute, toba carbon ( o montez maine seaar sa trec ITP'ul mai intai) semnale etc. se va vedea la fata locului. cat despre vadu ... ce spune'ti de weekendul viitor??? plecare sambata la ora 7 ( la 7 adunarea la 7:30 plecarea). putem la dus sa mergem pe drumul vechi, si intoarcerea duminica pe seara. de preferabil pe autostrada. totusi, plecarea sa o facem pe la 7-8 seara. deci, doritorii sa se anunte. nu este batut in cuie, putem face si altfel programul. am uitat sa zic.... uleiul si filtrele schimbate acum 100 kilometrii, in curand schimb si placutele de frana. app, ce placute recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 salut am vazut la gs-ul meu pe partea dreapta un furtunas care care are in capatul lui un fel de capac, tot din cauciuc. Furtunul asta am vazut ca se mufeaza in cutia aia neagra (ca sa-i zic asa) de sub carburatoare. Are cineva idee ce rol are acest furtun?? Ca am vazut pe capacul lui ceva uleios... (f putin dar vroiam sa stiu ce e) Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 cat despre vadu ... ce spune'ti de weekendul viitor??? plecare sambata la ora 7 ( la 7 adunarea la 7:30 plecarea). putem la dus sa mergem pe drumul vechi, si intoarcerea duminica pe seara. de preferabil pe autostrada. totusi, plecarea sa o facem pe la 7-8 seara. deci, doritorii sa se anunte. nu este batut in cuie, putem face si altfel programul. pai e batut in cuie ca se merge week-endul urmator sau nu? ca m-as baga si eu tendon...nu stim inca sigur dar...e o idee...piratule..ce zici ma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 am vazut la gs-ul meu pe partea dreapta un furtunas care care are in capatul lui un fel de capac, tot din cauciuc. Furtunul asta am vazut ca se mufeaza in cutia aia neagra (ca sa-i zic asa) de sub carburatoare. Are cineva idee ce rol are acest furtun?? Ca am vazut pe capacul lui ceva uleios... (f putin dar vroiam sa stiu ce e)Merci Te referi cumva la "cutia" de mai jos? Nu stiu ce furtun ai gasit tu acolo.poate o fi. capacul negru de sub carb adaposteste electromotorul.Ai in figura 29.7 o garnitura s-ar putea de la ea sa fie problema. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Cred ca este vorba de furtunul din partea de jos a cutiei filtrului de aer. Din ce imi dau eu seama, este pentru adunarea impuritatilor in acel furtun, eventuale reziduuri lichide cred, pe care il poti purja la nevoie. Doar o presupunere, nu cunosc rolul exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Ma bag si eu la plimbare la Vadu 100%. Pe acolo sunt si pensiuni sau se merge doar la cort? Ca tre sa imi iau cort in cazul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 NU EXISTA PENSIUNI...SATUL ESTE LA CEVA KM DISTANTA...DECI..CORT SAU CERUL INSTELAT.. CUM PREFERI... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 (editat) Unde am incercuit cu rosul este furtunasul de care vorbeam, ce e cu verde este zona in care se prinde, numai ca pe partea stanga a motocicletei. Merci. Editat Iulie 14, 2008 de adi_mot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Unde am incercuit cu rosul este furtunasul de care vorbeam, ce e cu verde este zona in care se prinde, numai ca pe partea stanga a motocicletei. Merci. Da, cutia este a filtrului de aer si in ea se prinde respectiv. Prinderea fiind in partea de jos a cutiei, m-am gandit ca este pentru purjare, daca ai ceva benzina in filtru, pe el ar trebui in principiu sa o scoti. Langa furtunasul de care spui este si cel de supraplin a carburatoarelor. Si la mine si cred ca toate GS-urile, acel furtun cu "rosu" trebuie sa fie astupat pentru ca altfel iti va trage aer fals in carburatoare. Sper ca am reusit cu o lamurire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 asa este si la mine si rar am observat si eu sa fie umed.. da cred ca explicatia este ok.. cam asa am observat si eu ca i-ar fi rolul ideea... daca ceva din cand in cand curge pe acolo.. e normal . aia tre sa faca. unii au spus ca poate fi vb si de eliminarea unor vapori de gaze de la carburatoare sau de la rezervor. Oeicum. pe mine mai mult furca din care imi iese iarasi ulei dupa nici 7000km cu noile semeringuri imi cam da de.... furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 asa este si la mine si rar am observat si eu sa fie umed.. da cred ca explicatia este ok.. cam asa am observat si eu ca i-ar fi rolulideea... daca ceva din cand in cand curge pe acolo.. e normal . aia tre sa faca. unii au spus ca poate fi vb si de eliminarea unor vapori de gaze de la carburatoare sau de la rezervor. Oeicum. pe mine mai mult furca din care imi iese iarasi ulei dupa nici 7000km cu noile semeringuri imi cam da de.... furca se intampla mai des se pare treaba cu semeringurile de furca... am ajutat un prieten sa schimbe la gs-ul lui si dupa max 1000 km cred deja plange unul din semeringuri, so.. shit happens. Cred ca e o problema cu fabricarea lor, defecte de noi, ori firma mai slaba.. nush Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin de pe forum Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 e vorba de weekendul asta la vadu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 nu, weekendul viitor. Piratule, te bagi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobobarosanu Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Perfect pentru weekendul viitor;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 bei...ia stati sa ne intelegem...nu e asta acuma adica 19-20 iulie??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 E ok daca bag ulei motul 5100 - 15W50? Mototrasu meu e din 89 toamna:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 E ok daca bag ulei motul 5100 - 15W50? Mototrasu meu e din 89 toamna:) In carte scrie sa bagi 10W40, daca nu ma insel. S-a mai discutat pe aici si despre 15W50, cauta in paginile anterioare (daca ai rabdare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 17, 2008 Autor Share Postat Iulie 17, 2008 se intampla mai des se pare treaba cu semeringurile de furca... am ajutat un prieten sa schimbe la gs-ul lui si dupa max 1000 km cred deja plange unul din semeringuri, so.. shit happens. Cred ca e o problema cu fabricarea lor, defecte de noi, ori firma mai slaba.. nush Dar sub nici o forma nu te gandesti ca poate de la montajul vostru si nu intr-un service, au inceput sa cedeze ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 E ok daca bag ulei motul 5100 - 15W50? Mototrasu meu e din 89 toamna:) Daca nu obisnuiesti sa mergi in ture mari(8-10000), pune 15W50, daca mergi in ture mai mari 15W40 ca e putin mai fluid si ai ungere mai buna in ture mari. Numai bine Dar sub nici o forma nu te gandesti ca poate de la montajul vostru si nu intr-un service, au inceput sa cedeze ? Omule, la a mea am destui km fara nici o problema de scuipat si eu le-am schimbat. Nu cred ca e o problema cu montajul, ca a fost facut mai mult decat corect. E problema de calitate produs, am spus-o eu si altii din esperenta. Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Stiu ca s-a mai discutat dar, cati km faceti voi pana sa intre pe rezerva?? Asta dupa ce faceti plinul bineinteles. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) Stiu ca s-a mai discutat dar, cati km faceti voi pana sa intre pe rezerva?? Asta dupa ce faceti plinul bineinteles. Merci Salut, eu am modelul carenat 2004 si la mine rezervorul are cam 17 litri(fara rezerva) din care plin pot face in jur de 350-400km condus normal (max 100-120 sosea) chiar si sportiv pe curbe cu reprize mai lungi de acceleratie. Asta inseamna un consum de 4.2-4.5 l% . Am reusit chiar si un consum mai mic de 4 ...(mers in coloana DN1-Valeni-Cislau-Buzau cu media de 60km/h) In oras consuma cam cu un litru mai mult! Mentionez ca motorul e destul de nou(abia am facut 11000) am grija sa schimb mai des filtrele si uleiul si il las de fiecare data cand e rece pana la max 5 minute sa se incalzeasca! Editat Iulie 17, 2008 de ravemaker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 ...si il las de fiecare data cand e rece pana la max 5 minute sa se incalzeasca! Nu e necesar sa astepti 5 minute ca sa se incalzeasca, mai ales vara!Dupa un minut, poti pleca cu socul jumatate tras, iar dupa 200 metri poti inchide complet clapeta de soc, motorul fiind deja cald.Stand pe loc si functionand la ralanti, se incalzeste mai greu.E doar o varianta...Fiecare procedeaza cum s-a obisnuit.In carte spun sa inchizi socul vara dupa 30 de secunde.Daca faci asta, moare motorul si nici nu poti pleca de pe loc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) Nu e necesar sa astepti 5 minute ca sa se incalzeasca, mai ales vara!Dupa un minut, poti pleca cu socul jumatate tras, iar dupa 200 metri poti inchide complet clapeta de soc, motorul fiind deja cald.Stand pe loc si functionand la ralanti, se incalzeste mai greu.E doar o varianta...Fiecare procedeaza cum s-a obisnuit.In carte spun sa inchizi socul vara dupa 30 de secunde.Daca faci asta, moare motorul si nici nu poti pleca de pe loc.... Pai de fapt mie dealerul mi-a zis altceva, cand am luat troaca. Si chiar functioneaza: Dai drumul la soc la maxim, o lasi sa mearga pana ajunge la 4000 turatii (adica relanti-ul), dupa care incepi sa inchizi socul (daca il lasi deschis la maxim incepe sa urce spre 5000) - deja poti sa pleci, mai inchizi socul avand grija ca relanti-ul sa fie peste 1000 turatii. Daca inchizi prea brusc socul risti sa se opreasca motorul . Si fac sigur mai mult de 200m pana sa il inchid de tot, de obicei parcurg mai mult de 1km... Editat Iulie 17, 2008 de anescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Nu trebuie neaparat sa mergi 1000 km cu socul, poti sa folosesti acceleratia ca sa turezi si ambreiajul ca sa nu ai viteza prea mare. Daca tii socul prea mult nu e sanatos pentru motocicleta, din pacate nu mai stiu motivele tehnice in afara de o carte de service de GS500 care zicea ca afumi bujiile sau asa ceva. Aale mele erau negre cand le-am schimbat pentru ca si eu fac abuz de soc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 mda... faza e ca am facut doar 120 km si mi-a intrat pe rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.