Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

salutare , urmeaza sa ii fac si eu schimbul de ulei la Suzi si as vrea sa stiu de ce chei as avea nevoie. Am vazut ca la filtrul de ulei imi trebuie cheie de 10, mai trebuie ceva cheie la filtru? La buson cheie de cat trebuie 14 15? :blbl: , primul schimb asta e :burnout: multumes si eventual daca se poate sa imi dati un cod de pe louis la placute de frana pe fata ca nu ma descurc cu germana deloc. multumesc inca o data .

Cheie de 10 si 21 la buson. Filtrul stiu ca iese pe urma singur, fara alte complicatii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cheie de 10 si 21 la buson. Filtrul stiu ca iese pe urma singur, fara alte complicatii :burnout:

 

sa nu te atingi cu vre o cheie de nici o piulita de la motor !!!

 

vorbesc ff serios ! fa rost de tubulare cu dimensiunile corespunzatoare altfel risti sa f**i piulita si sa iti blestemi apoi zilele... vorbeste cineva care a trecut prin asta ! morala "CHEIE NU , TUBULARA DA !"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu te atingi cu vre o cheie de nici o piulita de la motor !!!

 

vorbesc ff serios ! fa rost de tubulare cu dimensiunile corespunzatoare altfel risti sa f**i piulita si sa iti blestemi apoi zilele... vorbeste cineva care a trecut prin asta ! morala "CHEIE NU , TUBULARA DA !"

 

secondez.. si eu tot tubulare folosesc.. dar, daca danutz a intrebat de cheie, a primit raspunsul cautat :burnout:

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la intalnirea gs-istilor : ramane stabilit la 06:00 in fata ACADEMIA MILITARA eu o sa lucrez astazi (din pacate) asa ca daca ajung si nu va gasesc acolo vin/merg la apasu.

 

daca se schimba ceva dati un semn pe 0726524741-george

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la intalnirea gs-istilor : ramane stabilit la 06:00 in fata ACADEMIA MILITARA eu o sa lucrez astazi (din pacate) asa ca daca ajung si nu va gasesc acolo vin/merg la apasu.

 

daca se schimba ceva dati un semn pe 0726524741-george

 

 

Fac tot posobilul sa ajung la 6 la academie...daca nu apasu pe unde e...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite mai multe informatii aici , pe unde este Apasu ! /index.php?...229494&st=0

De la statia de metrou de la Politehnica (Apaca - sau Bulevardul Vasile Milea ) , sau cum vii dinspre Cotroceni ( in intersectia de la Apaca ) faci dreapta , ai sa vezi pe partea stanga Connex-ul , apoi terenurile de baschet din Politehnica , Universitatea "Artifex" , si prima strada pe stanga( in orice caz cat tine linia de tramvai - prima straduta- de fapt e singura ) ! Mergi pana in capatul strazii aproape ! O sa vezi sediul Electrica , apoi o spalatorie si langa spalatorie este "APASU" :blbl: ! Sper sa ajungi la Academie! Take care of all :burnout: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfaturi , bine ca am intrebat. Pai in acest caz cel mai bine fac rost de tubulare si stiu o treaba . :burnout: . Am gasit pe louis ceva aparatori pentru praf care se pun din cate am vazut deasupra semeringurlor. Ajuta acestea in vreun fel ? sau ce fac de fapt aceste aparatori de praf ? Urmeaza sa ii schimb si semeringurile , merita sa ii pun si aceste aparatori de praf ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vand geseul . nu am pus anunt , zilele astea o sa pun . am zis sa anunt aici prima oara. cine e interesat pm . aa, naked, 2007 (inmatriculata martie 2008 ) 6000 km , revizia de 6000 am facut-o azi. e cazuta usor pe stanga . 4200 E

in alta ordine de ide .. nu am mai ajuns la apasu ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fuse si prima intunire a gs-istilor pe anul asta !!! hehe intr un mod bizar tocmai initiatorul intrunirii nu a venit pe motor (detalii !!!) dar ne vazuram , cunoscuram,beuram (nu aveau bere far de alchool); si am stabilit cumva o iesire spre "taramul fagaduintei" Dacorum Bike Fest . asa ca pina vineri asteptam noi inscrisi :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfaturi , bine ca am intrebat. Pai in acest caz cel mai bine fac rost de tubulare si stiu o treaba . :burnout: . Am gasit pe louis ceva aparatori pentru praf care se pun din cate am vazut deasupra semeringurlor. Ajuta acestea in vreun fel ? sau ce fac de fapt aceste aparatori de praf ? Urmeaza sa ii schimb si semeringurile , merita sa ii pun si aceste aparatori de praf ?

Pune-ti ca merita.... prelungeste viata simeringurilor. Eu am schimbat fix acum un an si deja iara imi curge ulei de la toata mizeria ce probabil o intrat ca nu o reusit simeringul de praf sa tina afara. mie imi pare rau ca nu mi-am pus atunci daca iarasi voi schimba simeringuri voi pune ca si altii o spus ca e mai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fuse si prima intunire a gs-istilor pe anul asta !!! hehe intr un mod bizar tocmai initiatorul intrunirii nu a venit pe motor (detalii !!!) dar ne vazuram , cunoscuram,beuram (nu aveau bere far de alchool); si am stabilit cumva o iesire spre "taramul fagaduintei" Dacorum Bike Fest . asa ca pina vineri asteptam noi inscrisi :burnout:

 

 

A fost misto, mi-a placut la Apasul. Mergem si alta data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacorum Bike Fest . asa ca pina vineri asteptam noi inscrisi :angryfire:

 

Pai ceva detalii... Unde cum cand... Daca e uichendu asta nu pot, ca-s invitat la o nunta.

 

PS: si intalniri mai in weekend, totusi. Ca in timpul saptamanii mai si muncim, eu oricum ajung acasa pe la 19:30, eventual pot sa dau o fuga la Biker's daca va mai adunati ca-i aproape de mine :P. Stiu, sunt lenes...

 

PPS: aseara la intersectia Ferdinand/Mihai Bravu ~ 21:00 am vazut o fatuca cu un GS500F alb/albastru. B-xx-ZKA parca. E pe aici?

Editat de anescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut preas tarziu anuntul cu intalnirea. totusi, peste vreo 2 sapt mergem un weekend la vadu? ceva de genul plecat sambata dim si intors duminica seara? ceva doritori?

 

 

 

p.s. voi avea nevoie pt maxim o sapt de un suport top'case de GS... ma poate ajuta cineva? macar suportul, sper ca de cutie s afac rost din alta parte.

 

P.p.s. am nevoie de o oglinda de Gs carenat model 2004 + pt o ora sa trec ITP'ul. ma poate ajuta careva?:angryfire: recompensa va fi in bere:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea! Am un gs500e din 2003 si am facut de curand 6000 km cu el.Pentru ca in cartea tehnica scrie revizie la 6000 km am zis ca stiu ei ce vorbesc.Stiind cum lucreaza astia pe la service-urile noastre m-am hotarat sa o fac eu la mine acasa avand si sculele necesare(inclusiv cheie dinamometrica).Am sarit cativa pasi gen ulei filtre lichid frane placute de frane baterie,ulei si garnituri furca pentru ca astea au fost verificate sau schimbate la 5000 km (tot de mine).Lucrurile cele mai importante care ma interesau erau strangerea chiulasei,verificare intinzator lant distributie,echilibrare carburatoare.

Am inceput prin a da jos rezervorul,scoaterea cablului de soc si a celui de ambreiaj(altfel nu are loc sa iasa capacul chiulasei).Atentie mare la scoaterea acestui capac ( poza mai jos) chiar daca are garnitura de cauciuc.Eu l-am desfacut din suruburi si l-am luat usor la ciocanit pe toate partile pana s-a eliberat singur. Scoaterea capacului se face prin ridicare si deplasare catre partea din spate a motocicletei aplecand un pic cablurile de acceleratie.Pentru strangerea suruburilor de chiulasa am facut asa cum scrie in haines desfacute si restranse.Chinuiala mare la desfacut suruburile exterioare ale chiulasei dar surpriza la cele interioare(cele care sunt udate de ulei) erau aproape libere( adica 1,2,3 si 4 din poza).Am facut o masuratoare de proba la dimensiunile piulitelor astora nenorocite si a spatiilor libere pe acolo si am descoperit ca au loc sa gripeze lantul de distributie daca zboara de tot(imaginatia mea se opreste aici ca ma apuca spaima...). Le-am strans apoi in ordine inversa dar am aplicat o forta de 50 Nm fata de 30-40 Nm cat e dat in carte(nu faceti ca mine decat pe riscul vostru ). Am montat la loc capacul dar pentru siguranta am sigilat garnitura cu silicon rosu pentru temperaturi inalte(e special pentru garnituri de motor) imi pare rau ca nu mai stiu cum se numeste dar e pe la orice magazin de piese auto.Intinzatorul de lant distributie nu l-am mai desfacut pentru ca lantul era bine intins cu un mic joc necesar.Atentie daca faceti ca mine bagati in viteza a 3-a preferabil sau mai sus ca sa invartiti motorul tragand de roata. Lantul are pozitii cand e liber sau intins,ideal e ca diferenta dintre liber si intins sa fie cat mai mica(adica intinzatorul isi face treaba).

Am mai strans un pic ghidonul ca mi se parea cam liber. Sistemul de incarcare baga 13.2 V la 5000 rot :angryfire: nu ideal dar merge tinand cont ca la dacia veche a mea nu trecea de 13 nici moarta,iar aici consumatorii sunt clar mai putini.

Am luat la strans toate suruburile.Nu pot spune ca erau libere dar nici mult nu cred ca mai rezistau.

Echilibrarea carburatoarelor nu am facut inca. Am cumparat 2 vacuumetre si ma pregatesc sa o fac azi. Sper sa nu am surprize ca am auzit ca acele la vacuumetre se misca tot timpul. O sa vad.

Atentie cu capacul de la ambreiaj.Am gasit o gramada de mizerie acolo nisip pietricele etc. amestecate cu ulei.Am facut greseala sa dau pe lant cu ulei si tot ce a colectat a aruncat sub capacul asta(cerc rosu in poza).

Cam atat ar fi. Daca voi ati mai avut surprize cu diverse chestii spuneti-mi si mie.

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce puteti sa-mi spuneti de un GS500 F. as vrea sa-mi iau unul Sh (am gasit mai multe intre 2200 si 3000 euro). este un motor bun ptr un incepator? si mai ales cum sta pe partea de fiabilitate si costuri intretinere.care-s bubele care apar mai des la acest model?

merci

 

P.S daca mai sitit pe careva sa vanda GS500 F bine intretinut dati-mi de veste, eventual un link ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit ulei MOTUL de 2 feluri, unul la 30 ron litru si unu la 46 ron. primul e MOTUL 3000 daca nu ma insel si al doilea Motul 7000 , Are mare importanta pe care il iau?

 

Nu am putut sa imi masor compresia, in schimb am mers cu un GS carenat (cu 5500 km la bord) si nu am simtit nici o diferenta intre cele doua la accelerare. La 5000 km a mea a mancat 1 litru de ulei....e normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce puteti sa-mi spuneti de un GS500 F. as vrea sa-mi iau unul Sh (am gasit mai multe intre 2200 si 3000 euro). este un motor bun ptr un incepator? si mai ales cum sta pe partea de fiabilitate si costuri intretinere.care-s bubele care apar mai des la acest model?

merci

 

P.S daca mai sitit pe careva sa vanda GS500 F bine intretinut dati-mi de veste, eventual un link ceva.

 

Nu prea vad eu sa fie vandute la pret asa mic. Ca n-au aparut decat in 2004... Parca Jhon il vindea pe al lui acu' ceva vreme...la vreo 3500E

 

E acelasi motor ca la GS500E (naked), diferenta e carena + partea din fatza (far street fighter, oglinzi, etc). Excelent pt un incepator. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am putut sa imi masor compresia, in schimb am mers cu un GS carenat (cu 5500 km la bord) si nu am simtit nici o diferenta intre cele doua la accelerare. La 5000 km a mea a mancat 1 litru de ulei....e normal?

Papa de ulei la orice motor nu are voie sa apara.punct.Daca papa ulei inseamna lipsa compresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce puteti sa-mi spuneti de un GS500 F. as vrea sa-mi iau unul Sh (am gasit mai multe intre 2200 si 3000 euro). este un motor bun ptr un incepator? si mai ales cum sta pe partea de fiabilitate si costuri intretinere.care-s bubele care apar mai des la acest model?

merci

 

P.S daca mai sitit pe careva sa vanda GS500 F bine intretinut dati-mi de veste, eventual un link ceva.

 

E excelenta alegerea pentru un incepator.

 

Daca ma rogi frumos, poate ti-l las la 4.800... :P (din 2007 si are 1.800Km).

 

Bafta oricum! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Papa de ulei la orice motor nu are voie sa apara.punct.Daca papa ulei inseamna lipsa compresie.

 

 

Hm...nu stiu....eu lucrez la o firma unde avem si service de specialitate la conserve, cei de acolo au spus ca pana si masinile noi mananca ceva ulei, e adevarat foarte putin ...la 15.000 km undeva 100-200 grame max...ceea ce nu se observa. Dat fiind ca mobra e cu 2 cilindii si mai primeste si rotatii de 9000 - 10 000 ma gandeam ....ca un pic de oloi poate sa consume ...sa digere bine benzina de 95 :angryfire:

 

Sincer nu am un mecanic in zona la care sa o duc si sa o las cu inima usoara. Sunt din Odorhei....si pe la noi asa numitii mecanici de mobre sunt ..."seriosi".

 

Am auzit de un baiat "Eger" din Gheorgheni are service exact langa BB Moto ...cica se pricepe. Cineva ...o recomandare?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine se pleca la DACorum bike fest (ptr cei ce nu stiu e intrunirea Dac Motors de la Ciolpani) - s au anuntat urmatoarele facilitati ptr bikeri : -bere rece si multa

-gagici bune si multe

-muzica tare si buna

-concursuri... fara numaaaaaaaaaaar !!!

-aaa.. era sa uit ,si multe motoare la care sa cascam ochii !

 

Deci eu propun intalnirea maine la ora 18:00(pentru cei ce stiu ca intarzaie sau sunt lenesi) iar la un 19:00 am plecat de la ARC spre fest ! intrarea e 150mii din cate am inteles eu pe cap de vi... biker/bike nici aici nu sunt sigur. oricum ideia e ca e pomana fata de ce o sa fie acolo!

 

p.s. in caz de intarziati sau asa uite numarul me 0726524741

p.p.s eu plec din drumul taberii cine sta prin zona ma poate insoti pina la arc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma ce ai dezmembrat? GS500E sau GS500F (ala nou cu carena)? Ca eu am vers F si m-ar interesa un set de "plastice" de rezerva, just in case :angryfire:

 

gs500E

ala fara carene

mai bine sa nu cazi, sa pari carenele....

:P

bafta!....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...