Attila_the_Hun Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 pe acolo se elimina ceva apa sau condens .. pe partea dreapta sus a bateriei tre sa fie un loc unde sa bagi acel furtun. cu surubul buclucas.. eu aveam pe motor 30 k cand s-a rupt.. deci banuiesc ca o avut cam 6-7 schimburi de ulei.. cel mai bine e sa iti fabrici suruburi din alea si sa le inlocuiesti la 3-4 schimbari. si nah. evisi turprizele plus sa ai mereu una de rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 problema in premiera pentru mine: o mana criminala mi-a provocat o pana super naspa la cauciucu spate. ca atare trebuie sa-l schimb. care stiti oferte sau preturi si locuri in bucuresti unde pot gasi asa ceva, pentru ca habar nu am nici macar orientativ. Cand mi-am taiat eu cauciucul, am cautat si eu disperat. Baietii din Cotroceni au (sau aduc repede) . MyMoto parca se cheama. Da si tu un google. Mai au si cei de la Suzuki (B&S). Problema e ca preturile sunt... spre 200 E sau peste. Eu am avut noroc si s-a putut vulcaniza (La SAMA pe Plevnei). Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Pana una alta de la baterie este ceva furtunel,acela ce este , trebuie bagat undeva sau pe acolo elimina bateria ceva, nu stiu explicatimi voi sa stiu . multumesc. O zi buna Da, bateria cum e montata are o iesire pe partea dreapta, indreptata in jos. Trebuie sa ai un furtun bagat pe acolo, prin spatele rezervorului. E lung, al meu iese pe jos, pe langa motor (e din cauciuc negru, destul de greu de observat traseul). E un fel de preaplin, banuiesc, ca sa nu-ti cada acid pe moto (in caz de condens, accident sau dracu mai stie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Furtunul ala foloseste la a elimina hidrogenul care se formeaza la incarcarea bateriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Asa cu asta m am lamurit multumesc tuturor de raspunsuri si de rabdare .Acuma vine alta intrebare . Eu daca imi las pe ON robinetul de benzina merge motorul vreo 2 minute dupa care nu o mai ia . Daca mut pe PRI merge motorul ok din toate punctele de vedere.Care ar fi problema ?Stiu ca ar trebuii sa tin robinetul pe ON insa nu merge . Ce e de facut? ,,sa desfac furtunul sa vad daca nu e infundat ... nu stiu datimi ceva pareri multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 (editat) Asa cu asta m am lamurit multumesc tuturor de raspunsuri si de rabdare .Acuma vine alta intrebare . Eu daca imi las pe ON robinetul de benzina merge motorul vreo 2 minute dupa care nu o mai ia . Daca mut pe PRI merge motorul ok din toate punctele de vedere.Care ar fi problema ?Stiu ca ar trebuii sa tin robinetul pe ON insa nu merge . Ce e de facut? ,,sa desfac furtunul sa vad daca nu e infundat ... nu stiu datimi ceva pareri multumesc Ai doua variante cred posibile de defect: furtunul care vine de la rezervor pentru partea de ON sa fie infundat, la rezervor sau chiar la robinet (poti verifica sufland pe furtun dupa robinet si inainte); a doua varianta este ca nu etanseaza sau este desprins furtunasul de vacuum care vine de la carburator spre robinet, care comanda caderea benzinei(verifica traseul sa fie infipt bine si sa nu aiba crapaturi)- furtunul vine in spatele robinetului, este transparent de obicei. Noroc Editat Iulie 28, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Mda nasol.....si ma gandesc ca luni ii fac si eu schimbul...inclin sa nu mai schimb filtrul ca nu are decat 2000 facuti cu filtrul de pe ea .Schimb uleiul ca e sub minim si nu stiu ce a avut cel dinaintea mea. Apropos am luat MOTOREX Switzerland made ,O fi bun no fi bun...ideea e ca e sintetic 10W40 .Si in mod sigur am sa i fac si un Metabond...pareri ceva? Vezi ca este un topic la sectiunea "articole si tutoriale" si e lamurita treba cu uleiurile se aditivi de ulei pentru motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Vezi ca este un topic la sectiunea "articole si tutoriale" si e lamurita treba cu uleiurile se aditivi de ulei pentru motor. Nea Daniele...pune te rog un link direct ca am searchuit de mam zapacit si nu am gasit.Sa ma lamuresc si eu de problema .Ca nu am pus Metabondul inca Ideea e ca ala trateaza doar suprafetele metalice si nu si discurile nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Seara tuturor . Mi am desfacut toate furtunele leam suflat am desfacut robinetul,absolut tot curatat, nici urma de mizerie.Am constatat ca robinetul daca il pun pe ON nu pot nici sufla in robinet nici sa trag aer,practic imi inchide alimentarea catre carburatoare punctu care lam gasit ca ar fii ok si merge motorul fara sa se opreasca e intre ON si RES. Am iesit la o proba acuma merge tot ok .Nu pot sa imi dau seama care e problema.Deocamdata il las asa ca merge si cat de curand o sa il duc la doctor sa vada exact care e faza cu robinetul asta. Noapte buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Nea Daniele...pune te rog un link direct ca am searchuit de mam zapacit si nu am gasit.Sa ma lamuresc si eu de problema .Ca nu am pus Metabondul inca Ideea e ca ala trateaza doar suprafetele metalice si nu si discurile nu? Sa ma scuzi ca am uitat unde am citit, nu pe forumul asta dar uite niste articole care te informeaza bine in ceea ce priveste uleiul pentru motor /index.php?...62409&st=10 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=22179 si cred ca asta e si despre aditivi de ulei moto: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=22266 Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Multumesc ...chiar utile informatiile pe care recunosc ca nu le-am gasit. Slava domnului nu am bagat metabond .Poate imi plangeam in pumni. Sa lasam atunci uleiurile sa-si faca treaba singure.Insa m-ai bagat in ceata....se pare ca se utilizeaza 15W40 mai des decat 10W 40-ul.Insa daca asta imi spune nenea Haynes eu dasta am bagat .Ideea e ca oricum o data pe an il voi schimba si nu cred ca fac mai mult de 2000 km( in cel mai fericit caz) .Insa Motorexul full sintetic de l-am bagat l-a mai folosit cineva?O fi bun nu o fi bun...sau macar comparativ cu Motulul atat de slavit cum o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 (editat) Ideea e ca oricum o data pe an il voi schimba si nu cred ca fac mai mult de 2000 km( in cel mai fericit caz). Si eu tot cam atat fac pe an, maxim 2500 Km. Cred ca totusi trebuie schimbat o data pe an, chiar daca nu a atins limita de kilometrii recomandata de producator. Editat Iulie 30, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Lasa ca il schimb eu mai des ca bag Agip 15W50 semisintetic si isi face treaba destul de bine la 25Lei/litru si pe la 3500 jos cu el si la 2 schimburi un filtru nou. Ideea e ca nu are rost sa bagi uleiuri scumpe intrun motor de 1000 si ceva de euroi, ca nu ajuta la nimic mai mult decat celelalte, iar aditivi in ulei de motor eu nu am vazut inca sa scrie pe ei ca sunt 4T chear si pentru moto Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 salutare. Am inceput azi sa imi schimb placutele pe fata , tot a fost ok pana a venit momentul sa scot placuta aceea mai mare care vine pe cele 2 bolturi.Cum pot sa fac sa o scot ca nu pot sa imi dau seama nici cum .Ma duc jos sa mai incerc.....din cate am vazut etrierul e dintr o bucata,nu am ce sa desfac,habar nu am. LUMINATIMAA salutare. Am inceput azi sa imi schimb placutele pe fata , tot a fost ok pana a venit momentul sa scot placuta aceea mai mare care vine pe cele 2 bolturi.Cum pot sa fac sa o scot ca nu pot sa imi dau seama nici cum .Ma duc jos sa mai incerc.....din cate am vazut etrierul e dintr o bucata,nu am ce sa desfac,habar nu am. LUMINATIMAA Am rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 (editat) de care, de unde ti-ai luat si cat a costat? cauciuc pe spate de unde cel mai bun si cel mai ieftin? ce recomandati? am 130/70/17 Metzeler Suzuki GS 500 Multumesc. Dau o bere in weekend la intalnirea de la Zetea (Harghita) Editat August 4, 2008 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Metzeler am si eu si crede-ma ca e tocit 40% si merg cu el sanie de cate ori natura e potrivnica.Culmea e ca -mi vobleaza si la liniile de marcaj rutiere(zebra, linie continua, discontinua nu are preferinte.)Oare sa fie asa de proaste ca daca raportezi la pret mie mi se par f scumpe.Si apropos de cauciucuri.Cat e maximum ce suporta GS-ul pe spate ca am impresia ca e si cam ingust-Am vazut scutere cu guma mai lata .Am rasfoit netul asa ca nu sariti pe mine si nu am gasit aceasta informatie.Deci in loc de 130/17 cat pot pune maxim? Si inca ceva acel suport de etrier spate ca nush cum sa-l numesc am vazut ca din constructie are o curbura...daca ar fi sa amplific acea curbura oare ce s-ar intampla?.Ca daca as putea face asta sunt convins ca ar incapea un 150...si alta ar fi stabilitatea ca sa fim seriosi consumul va creste cu putin iar top speedul nu cred ca va avea de suferit asa de drastic.Si cine se da cu ele in top speed de fapt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Sunt destule posturi pe aici care explica de ce nu e bine sa pui anvelopa mai mare.Nu cred ca degeaba firma producatoare de moto a ales anumite caracteristici.In primul rand pierzi manevrabilitate pentru ca strici echilibrul dintre roata spate si fata.Viteza maxima daca nu te deranjeaza nu e nici o problema.dar oare de ce mi-am luat motor? E adevarat ca la ce anvelope avem noi pe gs fuge curu' repede pe orice, dar mai important e sa te astepti ca o sa se intample asta.Am permisu de 2 luni si in fiecare zi pleaca de spate si in frana si in accelerare pe zebre linii etc dar m-am obisnuit.Nici gazul nu-l mai inchid apas un pic in scarita trag de ghidon si vine singura inapoi.Pe ploaie e varza am facut destule serpentine pe ploaie si e naspa rau dar o sa ma obisnuiesc si cu asta.Anvelopa fata noua bridgestone bt 45 si spate anvelopa noua dunlop arrowmax(nu recomand nimanui anvelopa asta pe umed). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 O anvelopa mai mare de 140, necesita schimbarea jantei; In nici un caz nu incercati sa puneti cauciucuri de 150 pe janta de GS pentru ca o sa aveti mari surprize in curbe. Pentru doritori exista pe net pagini in care se poate vedea cum se adapteaza rotile de GSXR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 am pirelli daemon si e destul de tocit si vechi si la fel pierd aderenta si la accelerare si la franare foarte usor, voblaje la fel.M-am gandit ca o fi de la guma dar se pare ca asa va fi orice guma as pune, pentru ca e subtire.De pus guma mai lata nici nu ma gandesc pentru ca stric toata ciclistica..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Ce intelegeti voi prin acel:"Stric toata ciclistica" Si aici as dori pareri avizate- nu de genul: "Sunt destule pagini pe net..." Nu mi-o luati in nume de rau dar asa sunt eu mai sceptic (Greu de cap daca vreti sa -i spuneti asa) O roata mai lata inseamna o suprafata de rulare mai mare =o stabilitate mai buna.Guma ingusta =stabilitate mai mica logic...care ar fi insa logica voastra cand afirmati contrariul? Si dati fratilor si voi direct linkuri la ce sustineti ca e mai usor pentru cei ca mine ... Cat despre janta ce trebuie schimbata ...da aici cred ca ai dreptate ...si spre rusinea mea la asta nu m-am gandit. O alta intrebare a mea a fost-Are cineva guma mai lata pe spate? Si cat de lata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Ce intelegeti voi prin acel:"Stric toata ciclistica" Si aici as dori pareri avizate- nu de genul: "Sunt destule pagini pe net..." Nu mi-o luati in nume de rau dar asa sunt eu mai sceptic (Greu de cap daca vreti sa -i spuneti asa) O roata mai lata inseamna o suprafata de rulare mai mare =o stabilitate mai buna.Guma ingusta =stabilitate mai mica logic...care ar fi insa logica voastra cand afirmati contrariul? Si dati fratilor si voi direct linkuri la ce sustineti ca e mai usor pentru cei ca mine ... Cat despre janta ce trebuie schimbata ...da aici cred ca ai dreptate ...si spre rusinea mea la asta nu m-am gandit. O alta intrebare a mea a fost-Are cineva guma mai lata pe spate? Si cat de lata? Gasesti pe topicul asta cu multe pagini in urma discutii despre asta. La curbe nu mai stai pe partea centrala a rotii, te apleci...vezi niste curse de moto GP, daca nu ma crezi (Nu e ca la masina ). Acolo conteaza daca ai alta guma. In plus, daca n-ai ce scrie in talon, n-o sa treci de ITP. Tine cont si de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Nu stiu cum sunteti voi cu gumele, eu am Metzeler si sincer sa va spun nu alunec deloc cu ele, si pe ploaie merg lejer de tot(imi place sa ma dau pe ploaie) de aceea ma doare sufletelul ca tre sa le chimb si nu am bani de Metzeler acum. Am comandat Continental Avenue fata spate....vom vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Roata spate de GSXR pe GS.... http://pantablo500.tripod.com/id50.html Sau aici... http://www.bikepower.net/gs500e-power/modi.../gsxrwheel1.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katul Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 salut! unde gasesc si eu o anvelopa spate noua pt gs500 , 130/70/17 . mi-ar trebui luni si la un pret convenabil !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Ce intelegeti voi prin acel:"Stric toata ciclistica" Si aici as dori pareri avizate- nu de genul: "Sunt destule pagini pe net..." Nu mi-o luati in nume de rau dar asa sunt eu mai sceptic (Greu de cap daca vreti sa -i spuneti asa) O roata mai lata inseamna o suprafata de rulare mai mare =o stabilitate mai buna.Guma ingusta =stabilitate mai mica logic...care ar fi insa logica voastra cand afirmati contrariul? Si dati fratilor si voi direct linkuri la ce sustineti ca e mai usor pentru cei ca mine ... Cat despre janta ce trebuie schimbata ...da aici cred ca ai dreptate ...si spre rusinea mea la asta nu m-am gandit. O alta intrebare a mea a fost-Are cineva guma mai lata pe spate? Si cat de lata? una e sa schimbi cu tot cu janta si alta e sa schimbi doar cauciucul janta standard este proiectata pentru un cauciuc cu o latime de 130.tu daca pui mai mare o sa ai probleme in ce sens:sa zicem de exemplu ca pui un cauciuc de 150.daca lasi janta originala cauciucul va trebuie sa se muleze dupa janta iar marginile suprafetei de contact vor tinde sa fie mai incurbate ceea ce iti va afecta aderenta si felul in care simti mobra pe curbe.sa nu mai zic de manevrabilitate care va scadea si riscul de a atinge cauciucul de bascula fiind mai lat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.