Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

O anvelopa mai mare de 140, necesita schimbarea jantei; In nici un caz nu incercati sa puneti cauciucuri de 150 pe janta de GS pentru ca o sa aveti mari surprize in curbe. Pentru doritori exista pe net pagini in care se poate vedea cum se adapteaza rotile de GSXR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am pirelli daemon si e destul de tocit si vechi si la fel pierd aderenta si la accelerare si la franare foarte usor, voblaje la fel.M-am gandit ca o fi de la guma dar se pare ca asa va fi orice guma as pune, pentru ca e subtire.De pus guma mai lata nici nu ma gandesc pentru ca stric toata ciclistica.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce intelegeti voi prin acel:"Stric toata ciclistica" Si aici as dori pareri avizate- nu de genul: "Sunt destule pagini pe net..."

 

 

Nu mi-o luati in nume de rau dar asa sunt eu mai sceptic (Greu de cap daca vreti sa -i spuneti asa) O roata mai lata inseamna o suprafata de rulare mai mare =o stabilitate mai buna.Guma ingusta =stabilitate mai mica logic...care ar fi insa logica voastra cand afirmati contrariul? Si dati fratilor si voi direct linkuri la ce sustineti ca e mai usor pentru cei ca mine ...

 

 

Cat despre janta ce trebuie schimbata ...da aici cred ca ai dreptate ...si spre rusinea mea la asta nu m-am gandit.

 

O alta intrebare a mea a fost-Are cineva guma mai lata pe spate? Si cat de lata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce intelegeti voi prin acel:"Stric toata ciclistica" Si aici as dori pareri avizate- nu de genul: "Sunt destule pagini pe net..."

 

 

Nu mi-o luati in nume de rau dar asa sunt eu mai sceptic (Greu de cap daca vreti sa -i spuneti asa) O roata mai lata inseamna o suprafata de rulare mai mare =o stabilitate mai buna.Guma ingusta =stabilitate mai mica logic...care ar fi insa logica voastra cand afirmati contrariul? Si dati fratilor si voi direct linkuri la ce sustineti ca e mai usor pentru cei ca mine ...

 

 

Cat despre janta ce trebuie schimbata ...da aici cred ca ai dreptate ...si spre rusinea mea la asta nu m-am gandit.

 

O alta intrebare a mea a fost-Are cineva guma mai lata pe spate? Si cat de lata?

 

Gasesti pe topicul asta cu multe pagini in urma discutii despre asta. La curbe nu mai stai pe partea centrala a rotii, te apleci...vezi niste curse de moto GP, daca nu ma crezi (Nu e ca la masina :lol:). Acolo conteaza daca ai alta guma. In plus, daca n-ai ce scrie in talon, n-o sa treci de ITP. Tine cont si de asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum sunteti voi cu gumele, eu am Metzeler si sincer sa va spun nu alunec deloc cu ele, si pe ploaie merg lejer de tot(imi place sa ma dau pe ploaie) de aceea ma doare sufletelul ca tre sa le chimb si nu am bani de Metzeler acum. Am comandat Continental Avenue fata spate....vom vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce intelegeti voi prin acel:"Stric toata ciclistica" Si aici as dori pareri avizate- nu de genul: "Sunt destule pagini pe net..."

 

 

Nu mi-o luati in nume de rau dar asa sunt eu mai sceptic (Greu de cap daca vreti sa -i spuneti asa) O roata mai lata inseamna o suprafata de rulare mai mare =o stabilitate mai buna.Guma ingusta =stabilitate mai mica logic...care ar fi insa logica voastra cand afirmati contrariul? Si dati fratilor si voi direct linkuri la ce sustineti ca e mai usor pentru cei ca mine ...

 

 

Cat despre janta ce trebuie schimbata ...da aici cred ca ai dreptate ...si spre rusinea mea la asta nu m-am gandit.

 

O alta intrebare a mea a fost-Are cineva guma mai lata pe spate? Si cat de lata?

 

una e sa schimbi cu tot cu janta si alta e sa schimbi doar cauciucul

janta standard este proiectata pentru un cauciuc cu o latime de 130.tu daca pui mai mare o sa ai probleme in ce sens:sa zicem de exemplu ca pui un cauciuc de 150.daca lasi janta originala cauciucul va trebuie sa se muleze dupa janta iar marginile suprafetei de contact vor tinde sa fie mai incurbate ceea ce iti va afecta aderenta si felul in care simti mobra pe curbe.sa nu mai zic de manevrabilitate care va scadea si riscul de a atinge cauciucul de bascula fiind mai lat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca-ta un raspuns pertinent.Intradevar daca pun cauciuc mai lat se modifica raza acestuia si implicit si curbura- acesta fiind mai balonat.Deci singura solutie fiind aceea de a schimba cu tot cu janta-lucru care ma lasa rece ca nu am de gand sa fac modificari de genul asta. .Cu toate ca am gasit un tutorial(altul decat cel postat aici mai sus ) in care doar cu un distantier sa se pastreze alinierea lantului se poate pune roata de Bandit.Dar pas...asa ca

 

 

Si acum impresii de la ultima iesire.

 

Cu aceleasi Metzeler-uri cu uzura 30-40%Dar cu o presiune de 2.5spate si 2.2 fata NU mai vobleza si se aseaza ff bine.Ideea e ca aveam prea putin in gume si de aici senzatia de instabilitate.Nu le-am probat pe ploaie insa dar banuiesc ca si atunci se schimba aritmetica.

 

 

Cat despre nebunia modificarilor tot ma urmareste .Pinten si o carena pe far oare cineva aduce? sau cineva face in Romanica? La asa ceva ma refer cand zic pinten ...

 

 

albumpichg4.th.jpg

 

 

Astea fiind spuse asfalt uscat tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre nebunia modificarilor tot ma urmareste .Pinten si o carena pe far oare cineva aduce? sau cineva face in Romanica? La asa ceva ma refer cand zic pinten ...

 

 

Pai ai un pinten (dar mai mic) la versiunea carenata: GS500F. Si are si farul incorporat in carena. Banuiesc ca se pot monta si pe GS500, da trebuie sa-ti iei si farul :D. Se fac carene custom, costa cam 500E (am intrebat la un SMAEB, nu mai stiu firma). Oricum daca iti faci carena custom tot nu cred ca ramai cu farul de pe GS500E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca-ta un raspuns pertinent.Intradevar daca pun cauciuc mai lat se modifica raza acestuia si implicit si curbura- acesta fiind mai balonat.Deci singura solutie fiind aceea de a schimba cu tot cu janta-lucru care ma lasa rece ca nu am de gand sa fac modificari de genul asta. .Cu toate ca am gasit un tutorial(altul decat cel postat aici mai sus ) in care doar cu un distantier sa se pastreze alinierea lantului se poate pune roata de Bandit.Dar pas...asa ca

 

 

Si acum impresii de la ultima iesire.

 

Cu aceleasi Metzeler-uri cu uzura 30-40%Dar cu o presiune de 2.5spate si 2.2 fata NU mai vobleza si se aseaza ff bine.Ideea e ca aveam prea putin in gume si de aici senzatia de instabilitate.Nu le-am probat pe ploaie insa dar banuiesc ca si atunci se schimba aritmetica.

 

 

Cat despre nebunia modificarilor tot ma urmareste .Pinten si o carena pe far oare cineva aduce? sau cineva face in Romanica? La asa ceva ma refer cand zic pinten ...

 

 

albumpichg4.th.jpg

 

 

Astea fiind spuse asfalt uscat tuturor.

 

De asta ma miram cum vobleaza la tine ca si eu tot Metzeler am si e soooper...adika a fost ca acum sunt slick.:D( Maine trebuie sa imi vina Continentalurile...asa ca vom testa si pe acestea.

 

Grecia...vin.

 

Inca mai sunt locuri pentru excursia in Grecia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se mai doreste plecarea la Vadu? Ar fi fost interesanta o plecare numai cu Gs-uri. Dus pe drumul care trece pe la calarasi(cu bacul) si intors pe drumul normal. Weekend-ul asta?sau din partea mea in orice zi. Sau daca nu se doreste la mare poate o plimbare pe la lacul Vidra, eventual cu intoarcere sau ducere pe Transalpina(chiar daca nu prea e de Gs acolo). Ce spuneti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am pornit la un drum mai lung din bucuresti dar am avut o surpriza. in timpului mersului deodata motorul s a innecat. aceleasi simptome ca si atunci cand ramai fara gaz. tragi de acceleratie dar te duci in cap. am putut sa merg in continuare dar fara demaraj si cu limita de 80 km/h. filtru de aer schimbat de 2 sapt; am filtru de benzina; carburatoarele curatate si sincronizate acu 2 luni. am fost in buc la un service si baietii de acolo mi au schimbat bujiile. dar nu alea erau problema. m au trimis la un electrician ca cica ar fi de la cititor. nici aia nu era problema. am fost apoin la un service al unui nene japonez din buc si mi am facut programare pe sambata cu diagnosticu "probleme la carburatoare". faptul ca am avut diagnostice total diferite de la fiecare service, m a pus pe ganduri. daca vreoa careva din voi s a confruntat cu o problema asemanatoare va rog dati mi sfaturi. sanatate si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica aprinderea, alimentarea si carburatia.in principal pe aici se invarte problema.as miza pe alimentare, ia vezi ce mizerii ai prin rezervor si verifica filtrul ala de benzina.vezi relantiul, vezi socul, raspunsul la acceleratie in sarcina si neutral...dupa anomalii iti poti da seama de unde e.bafta si sa ne tii la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am pornit la un drum mai lung din bucuresti dar am avut o surpriza. in timpului mersului deodata motorul s a innecat. aceleasi simptome ca si atunci cand ramai fara gaz. tragi de acceleratie dar te duci in cap. am putut sa merg in continuare dar fara demaraj si cu limita de 80 km/h. filtru de aer schimbat de 2 sapt; am filtru de benzina; carburatoarele curatate si sincronizate acu 2 luni. am fost in buc la un service si baietii de acolo mi au schimbat bujiile. dar nu alea erau problema. m au trimis la un electrician ca cica ar fi de la cititor. nici aia nu era problema. am fost apoin la un service al unui nene japonez din buc si mi am facut programare pe sambata cu diagnosticu "probleme la carburatoare". faptul ca am avut diagnostice total diferite de la fiecare service, m a pus pe ganduri. daca vreoa careva din voi s a confruntat cu o problema asemanatoare va rog dati mi sfaturi. sanatate si asfalt uscat

salut

 

ai mizerie un carburatoare......eu am avut aceeas problema de vreo 2 ori.......apa un carburator......benzina de calitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Unde gasesc si eu o maneta de ambreiaj pt GS -ul meu?

 

Un magazin sau daca dezmembreaza cineva....eu am fost la KTM si nu aveau pt modelul asta.

 

 

Salut,

Poti sa gasesti pe Louis( e 6 euro o maneta de ambreaj) Maneta ambreaj GS

Vorbesti cu Romi sau altcineva care aduce de pe Louis si o ai acasa.

bafta

PS: la suzuki e vreo 90 roni maneta si nu e nici o diferenta intre aia originala si cea de pe Louis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

90 de euro,nu de ron, e la suzuki

plus tva

 

 

O fi aurita....

 

 

 

Lasind gluma- cauta la mymoto...eu am luat una- ce" i drept cea de frana- cu 75lei.Si o avea pe stoc .De aici pana la 90 oiro + TVA.....

 

 

Buuuun....

 

 

Si acum sa trecem la treburi serioase

 

 

Cine poate aduce asa ceva ?

 

 

http://bs-motoparts.de/Streetfighter-Verkl...rz_p4647_x2.htm

 

http://bs-motoparts.de/Streetfighter-Verkl...rz_p4999_x2.htm

 

http://www.whaccessories.com/GIMBellyPanGS500.gif

 

 

 

Intreb la modul cel mai serios.

Editat de Thunder Rock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi aurita....

 

 

 

Lasind gluma- cauta la mymoto...eu am luat una- ce" i drept cea de frana- cu 75lei.Si o avea pe stoc .De aici pana la 90 oiro + TVA.....

 

 

Buuuun....

 

 

Si acum sa trecem la treburi serioase

 

 

Cine poate aduce asa ceva ?

 

 

http://bs-motoparts.de/Streetfighter-Verkl...rz_p4647_x2.htm

 

http://bs-motoparts.de/Streetfighter-Verkl...rz_p4999_x2.htm

 

http://www.whaccessories.com/GIMBellyPanGS500.gif

 

 

 

Intreb la modul cel mai serios.

 

prima o gasesti pe louis.de la acelasi pret

restul....gasesti pe e-bay si te costa pretul de acolo +~20e

 

eu de exemplu mi-am luat un far de pe e-bay cu 50 e si am platit in total 70e.gasesti pe forum o groaza de oameni care aduc.

post-37993-1218742533_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. As avea nevoie de scula cu care se regleaza pretensionarea amortizorului spate, aceasta ar trebui sa fie in trusa de scule cu care vine motocicleta dar eu din pacate nu o am. In primele 2 poze din link se vede despre ce este vorba : http://cgi.stanford.edu/~sanjayd/gs500/Upgrades/RearShock

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. As avea nevoie de scula cu care se regleaza pretensionarea amortizorului spate, aceasta ar trebui sa fie in trusa de scule cu care vine motocicleta dar eu din pacate nu o am. In primele 2 poze din link se vede despre ce este vorba : http://cgi.stanford.edu/~sanjayd/gs500/Upgrades/RearShock

 

Te pot ajuta eu cu instrumentu' ala pentru amortizor...

ti-am trimis un pm..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...