Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De comandat pe internet(indiferent despre ce este vorba) este relativ simplu:

 

1.trebuie sa ai un card bancar valid(de preferat VISA, VISA ELECTRON sau MasterCard)

2.platesti folosind acel card direct pe site(ai grija ca site-ul sa aiba securizat transferul bancar din contul de card in contul de unde cumperi; apare un lacatel mic in pagina de internet explorer, ca dovada ca transferul se face in conditii de siguranta).Personal, pentru mai multa siguranta, mi-a facut un card special pentru plati pe internet(fac destule comenzi si plati cu el) pe care il alimentez cu cateva minute inainte de tranzactie doar cu suma in cauza.

3.ai grija ce modalitate de transport alegi:unele variante de transport prezente pe site-uri nu au corespondent posta romana, deci s-ar putea sa nu ajunga!

4.vei plati produsul si transportul cu cardul bancar pe site.

 

Coletul il primesti prin posta si esti chemat la oficiul postal de care apartii intr-o anumita zi si la o anumita ora, cand e prezent si reprezentantul vamal acolo.Acesta iti face vama pentru produsul comandat:platesti TVA-ul aferent sumei platite pe internet(inclusiv transport) si vama(nu la toate produsele se plateste vama, iar daca produsul e importat din UE, nu se mai plateste vama).In plus vei plati si cativa lei la posta romana.

 

Pana in prezent nu mi-am luat teapa.

 

Ar fi bine sa verifici site-ul inainte sa cumperi de pe el(sa ceri relatii la cunoscuti daca au accesat si cumparat de acolo) si e bine sa stii ca transferul din lei in valuta acceptata cu care platesti se face la un curs de schimb diferit de cel oficial(isi pun nu stiu ce comisioane de schimb valutar).

 

Bafta!

Editat de PNL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lool: Salutare! :lol:

 

Sper ca mai este inca 1 loc in "Grupul posesorilor de SuzukiGS500" si pentru mine, :D un incepator in :wave: lumea moto - permis Cat A si GS-ul luate acum ~ 2luni :lol: -

 

Am reusit sa citesc toate cele 300+ pagini, in care am gasit raspunsuri la multe intrebari. :)

 

Poate om reusi sa ne vedem candva la o plimbare... :blink:

 

Bafta! si.. Asfalt Uscat! :lol: :lol: :)

 

 

 

P.S. Ea este Suzy a mea >>> :) :laugh: :laugh:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lool: Salutare! :lol:

 

Sper ca mai este inca 1 loc in "Grupul posesorilor de SuzukiGS500" si pentru mine, :D un incepator in :wave: lumea moto - permis Cat A si GS-ul luate acum ~ 2luni :lol: -

 

Am reusit sa citesc toate cele 300+ pagini, in care am gasit raspunsuri la multe intrebari. :)

 

Poate om reusi sa ne vedem candva la o plimbare... :blink:

 

Bafta! si.. Asfalt Uscat! :lol: :lol: :)

 

 

 

P.S. Ea este Suzy a mea >>> :) :laugh: :laugh:

 

Bun venit si la multi km impreuna cu suzi-ul tau. Arata foarte bine motorasul, sa ai grija de ea ca sa aibe si ea de tine :D.

Se vede ca ai rabdare, daca ai citit atatea pagini. Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Salutare! :lool:

Sper ca mai este inca 1 loc in "Grupul posesorilor de SuzukiGS500" si pentru mine, :wave: un incepator in :lol: lumea moto - permis Cat A si GS-ul luate acum ~ 2luni

Poate om reusi sa ne vedem candva la o plimbare... :)

Bafta! si.. Asfalt Uscat! :lol: :D :lol:

P.S. Ea este Suzy a mea >>> :blink: :) :laugh:

 

Bine ai venit printre noi.

Frumoasa achizitie.S-o stapanesti sanatos.

Ia-o incet pana te obisnuiesti cu ea si cu traficul.

Cati mai multi km fara probleme!

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am pornit la un drum mai lung din bucuresti dar am avut o surpriza. in timpului mersului deodata motorul s a innecat. aceleasi simptome ca si atunci cand ramai fara gaz. tragi de acceleratie dar te duci in cap. am putut sa merg in continuare dar fara demaraj si cu limita de 80 km/h. filtru de aer schimbat de 2 sapt; am filtru de benzina; carburatoarele curatate si sincronizate acu 2 luni. am fost in buc la un service si baietii de acolo mi au schimbat bujiile. dar nu alea erau problema. m au trimis la un electrician ca cica ar fi de la cititor. nici aia nu era problema. am fost apoin la un service al unui nene japonez din buc si mi am facut programare pe sambata cu diagnosticu "probleme la carburatoare". faptul ca am avut diagnostice total diferite de la fiecare service, m a pus pe ganduri. daca vreoa careva din voi s a confruntat cu o problema asemanatoare va rog dati mi sfaturi. sanatate si asfalt uscat

 

i am dat de cap. era un cui pontou nefixat. deci nu lucra deloc. cei care mi au reglat carburatoarele mai inainte le au asamblat prost si au omis o piesa de fixare(o saiba in forma de potcoava ce pe cuiu pontou). asa ceva mai rar.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut toti posesorii de GS 500. Sunt proaspatul proprietar al unui GS 500F din 2006.

Am citit aproape in totalitate cele peste 300 de pagini si vreau sa-i felicit pe membrii acestui forum pentru felul cum se ajuta intre ei. De altfel si alegerea mototcicletei am facut-o tot cu ajutorul vostru, fiind foarte dezorientat la inceput in privinta alegerii.

As avea cateva intrebari :

1. mi se intampla uneori sa nu reusesc sa scot maneta in liber. oricat incerc nu mi se aprinde beculetul verde. am mai patit o data sa fie in liber (am lasat ambreiajul liber), dar becul tot nu se aprindea. cateodata intra usor in liber, cateodata doar dupa cateva incercari. care ar putea fi problema?

2. care ar fi plaja de turatii la care e indicat sa-ti folosesti motorul?

Editat de -Rookie-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ca depinde si de temperatura uleiului usurinta in manevrarea cutiei de viteze

faptul ca nu aprinde becul verde poate insemna ca ai un fals neutral sau ca e un contact imperfect la senzor

iar plaja de turatie...dela 3000 in sus,pana pe la vreo 7000.ce e peste inseamna consum mult mai mare,cred eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut toti posesorii de GS 500. Sunt proaspatul proprietar al unui GS 500F din 2006.

1. mi se intampla uneori sa nu reusesc sa scot maneta in liber. oricat incerc nu mi se aprinde beculetul verde. am mai patit o data sa fie in liber (am lasat ambreiajul liber), dar becul tot nu se aprindea. cateodata intra usor in liber, cateodata doar dupa cateva incercari. care ar putea fi problema?

2. care ar fi plaja de turatii la care e indicat sa-ti folosesti motorul?

 

 

Bine ai venit in comunitate!

 

1.Si la mine apare fenomenul asta, mai ales cand eram la inceput, atunci cand opream, strangeam ambreiajul si opream pe loc folosind franele, insa schimbatorul ramanea cuplat in viteza 3 sau 4.Era imposibil s-o aduc in punct mort.Singura solutie era sa eliberez un pic maneta de la ambreiaj si cu rabdare sa schimb in punctul mort.Intr-un fel e bine ca e asa, ca te invata sa lucrezi cu downshiftingul(schimbatul treptelor in trepte inferioare pe masura ce viteza scade si folosirea franei de motor in locul franelor fata-spate).Nu cred sa fie o defectiune.Si motorul pe care am facut scoala tot la fel se comporta.Ideea e s-o aduci in punctul mort cat esti in miscare, nu fiind pe loc.

 

2.Intre 4k si 10k.Mai sus face urat... :)

 

Bafta!

Editat de PNL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te ai oprit si a ramas sa zicem in a 4 si vrei sa o bagi in neutru si ramane blocata,mnisca usor motocicleta cu ajutorul picioarelor in fata si in spate si o sa vezi ca schimbatorul de viteze asculta

 

Dap, asa faceam si eu la inceput, opream la stop intr-a 4-a :) Schimba in timp ce opresti. O sa te obisnuiesti repede si o sa o faci automat, in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In aceeasi ordine de idei:

 

:blink: Ai sa observi uneori ca vrei sa pleci de pe loc, esti in punctul mort si nu poti impinge pedala in treapta I, desi ai decuplat ambreiajul.Am observat ca in general cand se incinge motorul apare fenomenul asta.Rezolvarea e identica:eliberezi treptat ambreiajulsi tinand apasata pedala, aceasta va cupla intr-a'ntaia.Ar fi bine sa tii frana pe fata stransa sa nu te trezesti cu ea ca pleaca mai devreme decat ti-ai dori.

 

Au mai observat si altii chestia asta? :)

Editat de PNL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! :blink:

 

As avea si eu o intrebare/problema, poate cineva o sa fie binevoitor sa ma ajute.

Problema ar fi (nu stiu sigur daca chiar este o problema sau o paranoia de-a mea) ca in timpul mersului daca eliberez acceleratia "brusc" motocicleta face ca si cum pentru 1 secunda as pune frana foarte tare (la inceput ma duceam si eu 1 pic inspre ghidon) si dupa decelereaza lin. Ca sa evit "faza" asta trebuie sa eliberez acc foarte foarte incet si daca fac asa decelereaza fara sa se "smuceasca".

As vrea sa stiu daca alte GS-uri fac la fel si e normal sau chiar are a mea 1 problema. Pana acum, in afara de GS, am condus doar motocicletele de la scoala... :)

 

Vroiam sa mai va intreb daca ar putea fi din cauza lantului care, dupa parerea mea ar avea joc (sus-jos) mai mult de 2-3cm?

 

 

P.S. Nu imi amintesc sa se mai fi discutat problema asta...

 

Bafta!

Editat de Lysergic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s ar putea sa fie frana de motor,cu care nu esti obisnuit,daca ai facut scoala pe vreun 125 sau ceva in 2 timpi

te ai gandit la asta?e destul de puternica,la drum intins daca stii aproape ca nu mai trebuie sa franezi,desi masinile o fac,tu rezolvi totul din acceleratie si din frana de motor,asta daca mergi relaxat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! :blink:

 

As avea si eu o intrebare/problema, poate cineva o sa fie binevoitor sa ma ajute.

Problema ar fi (nu stiu sigur daca chiar este o problema sau o paranoia de-a mea) ca in timpul mersului daca eliberez acceleratia "brusc" motocicleta face ca si cum pentru 1 secunda as pune frana foarte tare (la inceput ma duceam si eu 1 pic inspre ghidon) si dupa decelereaza lin. Ca sa evit "faza" asta trebuie sa eliberez acc foarte foarte incet si daca fac asa decelereaza fara sa se "smuceasca".

As vrea sa stiu daca alte GS-uri fac la fel si e normal sau chiar are a mea 1 problema. Pana acum, in afara de GS, am condus doar motocicletele de la scoala... :)

 

Vroiam sa mai va intreb daca ar putea fi din cauza lantului care, dupa parerea mea ar avea joc (sus-jos) mai mult de 2-3cm?

 

 

P.S. Nu imi amintesc sa se mai fi discutat problema asta...

 

Bafta!

la motoarele cu doi cilindri ai ceva cuplu si pe frana de motor. intinde lantul. cel mai important, invata sa inchizi gazu'. Joaca-te cu ea in a 6a cand mergi intins, pana nu se mai simte soc intre frana de motor si tractiune. It's a must pt un motociclist bun.

 

pt cei care baga greu in viteza, trebuie verificat nivelul uleiului exact cum scrie la carte (sa nu fie prea mult)

pt cei care baga putin greu in viteza cand e f cald motoru', au gs500

Editat de ZLI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eeee dragilor, se pare ca strang belelele cu bratu' . iata alt drum lung si alta problema. s a blocat busonu de la rezorvor. nu pot sa l deschid. cheia se invarte doar jumate din cat ar trebui.ce draq sa fac??????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iama vezi sa nu-ti fi intrat jeg acolo la cheie... mai are careva carene spate pt gs 500 ?! sau daca nu poate sa ma ajute careva sa mergem sa facem o macheta dupa carena spate ? pt gs 2006 (cel cu carena noua / ghidon dintr'o bucata etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eeee dragilor, se pare ca strang belelele cu bratu' . iata alt drum lung si alta problema. s a blocat busonu de la rezorvor. nu pot sa l deschid. cheia se invarte doar jumate din cat ar trebui.ce draq sa fac??????????

 

incearca sa apesi capacul de la rezervor si dupa aia sa invarti cheia, cel putin la mine nu pot deschide rezervorul sub nici o forma daca nu apas pe capac sa "eliberez" nitel piedica pe care ar trebui s-o retraga cheia...am incercat odata doar cu cheia si am stanbat cheia :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa apesi capacul de la rezervor si dupa aia sa invarti cheia, cel putin la mine nu pot deschide rezervorul sub nici o forma daca nu apas pe capac sa "eliberez" nitel piedica pe care ar trebui s-o retraga cheia...am incercat odata doar cu cheia si am stanbat cheia :))

pai da. asa mergea si la mine. apasam oleaca si roteam cheia. acu pot sa apas cu totul si nu merge. plus ca am dat cu spray de degresat si deztepenit si nici gand.si nici nu ma incumet sa rotesc mai strasnic cheia ca nu am decat una si dak o rup ....mai strang o belea la colectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...