vanatorul Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Pana la urma am aflat ca mi sau dus bucsele,am desfacut furca si am constatat ca am joc.Stie cineva de unde pot face rost/comanda acele bucse? Poti sa dai comanda la suzuki (motorteam bvd. Timisoara) sau e un magazin la Cotroceni ( langa Dambovita)- e mai ieftin decat la suzuki , termen livrare 2 saptamani. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Salut In weekend am facut o plimbarica cu GS ul dar din pacte drumul nu afost chiar bun ( gropi si denivelari) , m am trezit cu o durere de spate de toata frumusetea.. oare pot sa i fac ceva la suspensie sa fie ceva mai moale?? Bafta Da, daca mai ai trusa de scule e o piesa folosita pt suspensie. Are 7 setari, de la moale la tare . Suspensia e chiar in fata rotii spate, o piesa oblica, formata dintr-un cilindru central infasurat de un arc. Cheia se pune in partea de jos, pe langa cricul central, de pe partea stanga. A fost chiar postat un filmulet de pe youTube in care arata cum se modifica setarea. Have fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Da, daca mai ai trusa de scule e o piesa folosita pt suspensie. Are 7 setari, de la moale la tare . Suspensia e chiar in fata rotii spate, o piesa oblica, formata dintr-un cilindru central infasurat de un arc. Cheia se pune in partea de jos, pe langa cricul central, de pe partea stanga. A fost chiar postat un filmulet de pe youTube in care arata cum se modifica setarea. Have fun Multumesc.. ma apuc de surubarit:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nou_nascut Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Salut, Am o nelamurire oameni dragi N-am mai pornit mobrica (gs500f) de 5 zile si dau azi dimineata cheie...ioc , la pranz la fel (se aude clinchetul ala dar nu invarte).Bateria este ok, adica e incarcata, bornele sunt puse bine.Credeti ca este de la releu,bujii,sigurante? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Salut,Am o nelamurire oameni dragi N-am mai pornit mobrica (gs500f) de 5 zile si dau azi dimineata cheie...ioc , la pranz la fel (se aude clinchetul ala dar nu invarte).Bateria este ok, adica e incarcata, bornele sunt puse bine.Credeti ca este de la releu,bujii,sigurante? A venit frigul . Soc tras la maxim, eventual pus un pic pe RES ca sa mai curga ceva benzina in carburator. Nu o ia intotdeauna din prima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 A venit frigul . Soc tras la maxim, eventual pus un pic pe RES ca sa mai curga ceva benzina in carburator. Nu o ia intotdeauna din prima... Si daca e pe rezerva se intampla ce? Acu pe bune mai curata tu o data bornele si verifica tensiunea din baterie.Daca iti indica bine dar in schimb tot nu o ia....imprumuta o baterie.Daca asa o ia atunci stii ce ai de facut. PS: motorul se invarte cu curent electric nu cu benzina cursa in carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 (editat) motorul se invarte cu curent electric nu cu benzina cursa in carburator ... atunci cand se da de cheie teoretic fi asa: - nu mai ai baterie (nu mai are putere sa mai invarta) - contact imperfect pe undeva si cand cere putere de la baterie nu mai face contact - stricat ceva pe la electromotor (dar daca auzi "clinchetul" nu cred ca e asta) cei mai experiementati in ale surubaritului cred ca ar avea idei mai bune. Editat Noiembrie 13, 2008 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 (editat) Din cate stiu eu are o singura siguranta sub sa intr-o cutie patrata mica iar cand se arde nu mai merge nimic deci nu cred ca e de la siguranta . Poti sa incerci sa o pornesti impinsa . Editat Noiembrie 14, 2008 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Si daca e pe rezerva se intampla ce?Acu pe bune mai curata tu o data bornele si verifica tensiunea din baterie.Daca iti indica bine dar in schimb tot nu o ia....imprumuta o baterie.Daca asa o ia atunci stii ce ai de facut. PS: motorul se invarte cu curent electric nu cu benzina cursa in carburator Pai daca nu mai are destul gaz in rezervor n-o sa mearga decat pe res . Iar daca incearca s-o porneasca de vreo 5-6 ori i se duce si bateria, eu am patit-o intr-o primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2008 Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 salut , sunt curios care dintre voi a mers cel mai tare cu un GS. al meu ajunge la 180 km/h si uneori la 190 (depinde dince parte bate vantul , nu ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TurboSnail Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Care Âştiți cum naiba reglez farul la Gs. Că bate prea sus. Tre să înclin farul cu totul ? sau se reglează doar un mecanism interior ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 (editat) Care Âştiți cum naiba reglez farul la Gs. Că bate prea sus. Tre să înclin farul cu totul ? sau se reglează doar un mecanism interior ? Cum te uiti din fata farului, pe partea stanga, ai suportul lateral, si intre oala farului si suportul lateral, ai o flansa in care intra un surub. Acest surub trebuie slabit, inclusiv cele laterale. Dupa slabire, farul se regleaza rabatandu-l cu totul . E posibil sa ai nevoie sa dai jos geamul cu tot cu suport pentru a strange la loc suruburile laterale. Spor la treaba! @ady2008... 170, cu roata descentrata fata si carburatie aiurea(6% mixt) Editat Noiembrie 17, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 salut , sunt curios care dintre voi a mers cel mai tare cu un GS. al meu ajunge la 180 km/h si uneori la 190 (depinde dince parte bate vantul , nu ?) 160 dar e din 89 asa ca nu am vrut sa risc sa sparg vreun piston. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 A venit frigul . Soc tras la maxim, eventual pus un pic pe RES ca sa mai curga ceva benzina in carburator. Nu o ia intotdeauna din prima... pe PRI,nu pe res Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 exact... PRI este punctul unde benzina teoretic ar curge libera in carburatoare. E bine sa o lasi in pozitia aia cateva min. daca vrei sa o pornesti dupa mult stat. Dar si fara un strop de benzina ar trebui sa se invarte de la demaror o idee: vezi sa nu fie in viteza si piciorul lateral deschis - e cam stupid nah.. da mi s-o intamplat si ma miram de ce nu vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2008 Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 160 dar e din 89 asa ca nu am vrut sa risc sa sparg vreun piston. inseamna ca , ar trebui sa fiu multumit de 180 , eu eram cam suparat ca nu ajunge acul la capat si nu pot sa fac un Kawasaki de 400 cmc cu 75 CP care are 180 pe bord si se duce acu mult peste... @ady2008... 170, cu roata descentrata fata si carburatie aiurea(6% mixt) super tare , bine ca ai avut curaj , eu nu m-as risca . al meu GS merge super si nu creste consumul mai mult de 4.5 l/100 km oricat as da in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 (editat) faza cu cricul am patit o si eu de cateva ori 180,cam asa ceva ,am mers si eu,si singur si cu pasager pe bord cel putin ca sa ajunga la 200 cred ca i ar trebui carene,aerodinamica zic eu ca e baiu oricum,nu e deloc ok la viteze de peste 150 si sub 4 consum la drum intins si cu grija si probabil 5 mixt si dat la ea Editat Noiembrie 17, 2008 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TurboSnail Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Aveți careva manualul ăla, Haynes? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 cauta prin forum ca este undeva uploadat.. s-a mai discutat mai demult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TurboSnail Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 cauta prin forum ca este undeva uploadat.. s-a mai discutat mai demult Da, Âştiu, dar nu mai e linkul valabil. Care-l aveți să mi-l dați Âşi mie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 (editat) Salutare. De aproximativ 2 luni sunt si eu posesorul unei motociclete Suzuki GS 500 F Am avut deja partea mea de peripetii de incepator , plus ceva mici reparatii de facut la moto (carburatie, filtru aer / ulei). Pana acum am parcurs o mica parte din topic-ul acesta si am aflat raspunsuri la multe din curiozitatile mele sau la diverse intrebari. Va multumesc la toti cu ocazia aceasta! Recent, am dat insa de o noua duda: se aude un sunet ciudat de la motor - si in mers si cand sta pe loc, dar nu intotdeauna.. Ca o statistica: apare la 1 din 3 porniri ale motocicletei (porniri cu pauze intre ele). L-am auzit atunci cand motorul era atat cald cat si rece, deci nu pare sa fie legat de asta. Atasez o inregistrare, poate stie cineva exact de la ce este. Trebuie sa recunosc ca sunt cam praf la partea de mecanica, dar vreau sa invat sa pot face singur macar cateva verificari sau ajustari de baza. Movie.wmv Editat Noiembrie 19, 2008 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Salutare. De aproximativ 2 luni sunt si eu posesorul unei motociclete Suzuki GS 500 F Am avut deja partea mea de peripetii de incepator , plus ceva mici reparatii de facut la moto (carburatie, filtru aer / ulei). Pana acum am parcurs o mica parte din topic-ul acesta si am aflat raspunsuri la multe din curiozitatile mele sau la diverse intrebari. Va multumesc la toti cu ocazia aceasta! Recent, am dat insa de o noua duda: se aude un sunet ciudat de la motor - si in mers si cand sta pe loc, dar nu intotdeauna.. Ca o statistica: apare la 1 din 3 porniri ale motocicletei (porniri cu pauze intre ele). L-am auzit atunci cand motorul era atat cald cat si rece, deci nu pare sa fie legat de asta. Atasez o inregistrare, poate stie cineva exact de la ce este. Trebuie sa recunosc ca sunt cam praf la partea de mecanica, dar vreau sa invat sa pot face singur macar cateva verificari sau ajustari de baza. Exact acelasi sunet il am si eu.Un fel de balanganeala ciudata care apare imediat dupa pornire(la mine de obicei la cald).Nu este din motor ci din cutia de viteze( oare asta schimba cu ceva datele problemei? ).Mai multe nu stiu.Poate daca am timp iarna asta dau jos cutia si vad ce se intampla.A mea tocmai face 10.000 km. Zgomotul persista fara sa ia amploare de la 5000 km. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nox1300 Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Exact acelasi sunet il am si eu.Un fel de balanganeala ciudata care apare imediat dupa pornire(la mine de obicei la cald).Nu este din motor ci din cutia de viteze( oare asta schimba cu ceva datele problemei? ).Mai multe nu stiu.Poate daca am timp iarna asta dau jos cutia si vad ce se intampla.A mea tocmai face 10.000 km. Zgomotul persista fara sa ia amploare de la 5000 km.Bafta! cand te apuci de treaba asta sa-mi spui si mie sa vin sa vad si eu, te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 cand te apuci de treaba asta sa-mi spui si mie sa vin sa vad si eu, te rog! Same here.. Apropo, voi cand aveti probleme pe care nu le puteti repara, unde mergeti de obicei cu motoarele? Exista vreun mecanic specializat in GS-uri sau service-uri de incredere? De cand am luat motocicleta, am cam bagat o groaza de bani in diverse reparatii. Pe principiul ca o problema nu vine niciodata singura, tot aparea cate ceva de la o saptamana la alta - si a trebuit sa o tin 2 saptamani pe bara. Acum insa merge iarasi bine , cu exceptia sunetului precizat mai devreme. Asa ca as prefera sa o duc la primavara la o verificare generala, la cineva care se pricepe foarte bine. Astept sugestii daca aveti. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 (editat) Same here..Apropo, voi cand aveti probleme pe care nu le puteti repara, unde mergeti de obicei cu motoarele? Exista vreun mecanic specializat in GS-uri sau service-uri de incredere? De cand am luat motocicleta, am cam bagat o groaza de bani in diverse reparatii. Pe principiul ca o problema nu vine niciodata singura, tot aparea cate ceva de la o saptamana la alta - si a trebuit sa o tin 2 saptamani pe bara. Acum insa merge iarasi bine , cu exceptia sunetului precizat mai devreme. Asa ca as prefera sa o duc la primavara la o verificare generala, la cineva care se pricepe foarte bine. Astept sugestii daca aveti. Multumesc anticipat! Da am eu o sugestie! Adu-o la mine cand ai probleme cu ea! A mea in afara de problema sus mentionata merge ireprosabil.Revizia de 6000 km i-am facut-o eu.(uite-te in manual ce scrie acolo ca trebuie facut si o sa intelegi amploarea) Am cateva conditii ! 1.Timisoreana sau Ciuc-daca se rezolva repede. 2.Ieftin-daca dureaza mai mult. 3.Nu suport baraiala la cap in timp ce lucrez.Iti dau un scaun o bere tigari si poti sa ma intrebi orice,dar nu ''de ce cu surubelnita si nu cu patentul'', ''cum ciocanul face parte din ustensilele unui mecanic?'' etc. 4.De obicei nu am nevoie de ajutor in timp ce lucrez .Daca am totusi nevoie iti cer. Bafta! Nox-ule cand am cutia pe masa te sun macar nu stau singur la bere. Editat Noiembrie 20, 2008 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.