cristydan11 Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Salutare!Revin cu o intrebare pe care am postat-o si mai demult pe forum dar nu amprimit raspuns: gasesc undeva carene pt modelul nostru de moto?daca da,la ce preturi?m-ar interesa si de la alte modele dar care potrivesc si la gs500.mi-e indiferent daca e din magazin sau din dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 sal. am carena dreapta fff putin zgariata, originala la 175 e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Pun si eu o intrebare de necunoscator, toate modelele de GS 500 au cutie in 6 trepte? Iar a doua intrebare ar fi: E o diferenta intre GS 500 si GS 500 E? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 - toate au 6 trepte - diferenta intre GS500 si GS500E este chiar E-ul, pe care unii din lene nu il mai pun. Modelul GS500E s-a inceput fabricatia din anii '79 si a suferit modificari pana in 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 problema: ma cam "lanseaza" amortizorul spate, am impresia ca a si curs putin pt ca e un pic murdar de ulei. intrebare: se poate reconditiona in vreun fel amortizorul (ulei, simeringuri, etc) ? sau tre' sa iau altul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Am citit prin alte posturi ca ar fi persoane care ar reconditiona amortizorul, insa pretul si fiabilitatea cred ca nu ar merita investitia. Ce ar merita, parerea mea, este un amortizor de gsx sau sv, e mai rigid si ridica putin spatele. Cel de SV este nevoie sa se dea alte gauri, pt ca ridica prea mult spatele, cu gaurile originale . Doar o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Salutare Am o rugaminte. Poate cineva sa masoare ce diametru are "eticheta" aceea rotunda pe care scrie suzuki de pe capacel"motorului, stanga-dreapta (la aprindere).Am posibilitatea sa-mi fac la comanda.........gratis si as profita de ocazie Aia care se zgarie/distruge in caz de cazatura. Eu sunt deeeeeparte de motor si p-aici n-am prea vazut gs-uri. Mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Salutare Am o rugaminte. Poate cineva sa masoare ce diametru are "eticheta" aceea rotunda pe care scrie suzuki de pe capacel"motorului, stanga-dreapta (la aprindere).Am posibilitatea sa-mi fac la comanda.........gratis si as profita de ocazie Aia care se zgarie/distruge in caz de cazatura. Eu sunt deeeeeparte de motor si p-aici n-am prea vazut gs-uri. Mersi mult 9 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dare50 Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 piesa aia costa originala 8,82$, la noi probabil cam tot atat in euro, merita facuta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 piesa aia costa originala 8,82$, la noi probabil cam tot atat in euro, merita facuta ? Se pare ca ai mai multe date decat noi.Si mie imi trebuie.De unde pot sa o iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dare50 Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 Se pare ca ai mai multe date decat noi.Si mie imi trebuie.De unde pot sa o iau? http://www.babbittsonline.com/pages/parts/...d/1/Suzuki.aspx pe pagina cu crankcase cover SKU: 68233-01D10 EMBLEM MODEL K4/K5/K6 in principiu daca le dai codul iti aduce pe original oricine aduce piese suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2008 Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 salut ! stie cineva cum trebuie sincronizate carburatoarele ? eu le-am reglat cu sincronizator ( doua sticle cu ulei... ) si cand scot fisele ( pe rand ) un piston intrerupe mai mult decat celalalt ( adica se opreste motorul cand scot pe stanga si se simte putin cand il scot pe dreapta ) deci nu merg egal dar dezvolta putere mai mare . sau le-am reglat dupa ureche si intrerupe la fel si pe stanga si pe dreapta , dar nu mai are asa putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 (editat) salut !stie cineva cum trebuie sincronizate carburatoarele ? eu le-am reglat cu sincronizator ( doua sticle cu ulei... ) si cand scot fisele ( pe rand ) un piston intrerupe mai mult decat celalalt ( adica se opreste motorul cand scot pe stanga si se simte putin cand il scot pe dreapta ) deci nu merg egal dar dezvolta putere mai mare . sau le-am reglat dupa ureche si intrerupe la fel si pe stanga si pe dreapta , dar nu mai are asa putere. Eu am facut si cu furtun cu apa, dupa ureche. Sincer, sunt la fel de bune ambele metode, insa cand sincronizezi, sa incerci sa sincronizezi la o turatie mai mare (3000 de ture de ex, acolo folosesti mai mult motorul, nu la 1700 cum scrie in carte). Motorul nu are o functionare liniara, plus ca daca ai ca si mine, compresie diferita pe cilindrii, o sa iti vina foarte greu sa le reglezi corect. Pentru a face un reglaj bunicel, poti incalzi motorul, scoti pe rand cate un capacel, asculti sunetul produs la gaura de sincronizare, dupa care pui la loc capacelul si asculti si la celalalt. Daca este diferit, umbli la surubul de reglaj si repeti procedura pana cand seamana/sunt la fel sunetele. INAINTE DE PROCEDURA ASTA TREBUIE SA PROBEZI DACA PRIN SCOATEREA CAPACELELOR AI RATEURI IN CARBURATOR, PENTRU CA E POSIBIL SA TE RANESTI LA RATEU, APLECAND URECHEA SA ASCULTI SUNETUL. Ideea este ca motorul are o functionare neliniara, cand vrei sa faci sincronizari, mai ales daca uzura este mai mare. Sincronizati motorul cat mai aproape de turatia pe care o folositi cel mai des (nu sprinturi sau ralanti, vorbesc de turatia de croaziera ). Spor! Editat Decembrie 7, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2008 Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Eu am facut si cu furtun cu apa, dupa ureche. Sincer, sunt la fel de bune ambele metode, insa cand sincronizezi, sa incerci sa sincronizezi la o turatie mai mare (3000 de ture de ex, acolo folosesti mai mult motorul, nu la 1700 cum scrie in carte). Motorul nu are o functionare liniara, plus ca daca ai ca si mine, compresie diferita pe cilindrii, o sa iti vina foarte greu sa le reglezi corect.Pentru a face un reglaj bunicel, poti incalzi motorul, scoti pe rand cate un capacel, asculti sunetul produs la gaura de sincronizare, dupa care pui la loc capacelul si asculti si la celalalt. Daca este diferit, umbli la surubul de reglaj si repeti procedura pana cand seamana/sunt la fel sunetele. INAINTE DE PROCEDURA ASTA TREBUIE SA PROBEZI DACA PRIN SCOATEREA CAPACELELOR AI RATEURI IN CARBURATOR, PENTRU CA E POSIBIL SA TE RANESTI LA RATEU, APLECAND URECHEA SA ASCULTI SUNETUL. Ideea este ca motorul are o functionare neliniara, cand vrei sa faci sincronizari, mai ales daca uzura este mai mare. Sincronizati motorul cat mai aproape de turatia pe care o folositi cel mai des (nu sprinturi sau ralanti, vorbesc de turatia de croaziera ). Spor! multumesc de ajutor , eu am citit pe forum ca se regleaza la 1200 de rotatii si asa am si facut . poate din acest motiv nu se sincroniza bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 a mea e din 2006 si in primavara aveam probleme cu amortizorul. am fost la reprezentanta ( era in garantie) si mi l'a schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Cine da un suc la primavara are de la baiatu" un manual printat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 (editat) multumesc de ajutor ,eu am citit pe forum ca se regleaza la 1200 de rotatii si asa am si facut . poate din acest motiv nu se sincroniza bine ? mai mult ca sigur din cauza asta nu se regla bine, imediat dupa ralanti, vacuumul este diferit pe cilindrii si in plus de asta, evolueaza ciudat. E bine sa faci reglajul cum am precizat, cat mai aproape de turatia de mers la drum intins ( de croaziera). Spor! Editat Decembrie 7, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2008 Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 mai mult ca sigur din cauza asta nu se regla bine, imediat dupa ralanti, vacuumul este diferit pe cilindrii si in plus de asta, evolueaza ciudat. E bine sa faci reglajul cum am precizat, cat mai aproape de turatia de mers la drum intins ( de croaziera). Spor! asa am sa fac .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Ore este careva prin cluj care se pricepe si m-ar ajuta si pe mine la un sincronizat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 A mai intalnit cineva aceasta probema si anume datorita jocului prea mare dintre supapa si axa cu came sa se auda o bataie destul de puternica atunci cand motorul merge la relanti sau cand revine din turatie mai mare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 A mai intalnit cineva aceasta probema si anume datorita jocului prea mare dintre supapa si axa cu came sa se auda o bataie destul de puternica atunci cand motorul merge la relanti sau cand revine din turatie mai mare ? Salut. Si a mea tot asa face, dar nu stiu daca se merita sa desfaci motorul pentru atata lucru, atata timp cit motorul merge bine.Sa ne anunti daca faci ceva. Numai bineee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Salut. Si a mea tot asa face, dar nu stiu daca se merita sa desfaci motorul pentru atata lucru, atata timp cit motorul merge bine.Sa ne anunti daca faci ceva. Numai bineee Varule gresesti.E pacat sa iti bati joc de motorul tau.Fiecare cu parerea lui dar nu da sfaturi gresite ca nu e vorba de desfacut motorul ci de desfacut capacul de chiulasa.Operatia este destul de simpla cu putina atentie. Sunteti siguri ca zgomotul provine din jocul supapelor? Daca da mai bine remediati repede problema pentru ca orice joc se amplifica pe scara exponentiala.Sa nu considerati ca mai puteti merge 10.000 km cu motorul asa ca o sa se duca dreaqu de tot.Nu sunt piese scumpe e vorba de acele saibe despre care cred ca stiu de unde se pot comanda mai ieftin. Incercati aici pentru Bucuresti : www.kaore.net Bafta si sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 (editat) Nu cred ca trebuie desfacut motorul ci doar schimbate pestilele din capatul supapelor iar pentru asta se da jos capacul de la chiulasa si in cel mai rau caz si axele cu came . Din pacate nu am lera care sa masoare intre 0.03 si 0.08 ca sa vad ce pastile trebuie sa ii pun (oricum trebuie sa se masoare si axele cu came existand un tabel cu valorile axei cu came jocul intre supapa si axa si pastila care trebuie pusa ). Eram curios daca mai are cineva problema asta . Prea bine nu cred ca este pentru ca probabil se strica axa cu came mult mai repede . Oricum eu am niste pastile si o sa incerc sa le schimb sa vad daca dispare acea bataie . Daca nu e ceva mai nasol . Editat Decembrie 11, 2008 de dragos11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Salut! Vreau sa-mi iau si eu un gs ,am gasit unul dar are nevoie de aprindere,furca si comenzi .Stiti cat ar costa astea? Sau daca stiti pe cineva care vinde un gs mai ieftin(in jur de 1000 euro) ,ideea este sa nu aibe probleme tehnice,de estetic ma ocup eu .Sau dau la schimb yamaha virago 250xv foarte bine intretinuta +dif pt unul dupa anul 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 (editat) Salut! Vreau sa-mi iau si eu un gs ,am gasit unul dar are nevoie de aprindere,furca si comenzi .Stiti cat ar costa astea? Sau daca stiti pe cineva care vinde un gs mai ieftin(in jur de 1000 euro) ,ideea este sa nu aibe probleme tehnice,de estetic ma ocup eu .Sau dau la schimb yamaha virago 250xv foarte bine intretinuta +dif pt unul dupa anul 2000. Cauta undeva pe la paginile 340-345 erau 2 tipi care dezmembrau gs-uri mihai 2b3 si inca cineva sau cauta pe la vanzari,service. Da-i pe google 'dezmembrare/dezmembrez gs 500'' si sigur gasesti.Vezi ca e si un tip care dadea un gs 500 dupa 2000 cu 1000 euroi(si aici pe forum si pe bikeshop) Editat Decembrie 11, 2008 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.