Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Intrebare - daca faci modificari la moto, de genul schimbat farul stock cu unul xenon, pus crashpad-uri sau suporturi pt cutii in spate...trebuie mers la RAR din nou ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebare - daca faci modificari la moto, de genul schimbat farul stock cu unul xenon, pus crashpad-uri sau suporturi pt cutii in spate...trebuie mers la RAR din nou ?

Pentru nici una din chestiile de mai sus nu se merge la RAR.Insa xenoanele trebuie sa fie omologate,altfel ai probleme la itp sau in caz de accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru nici una din chestiile de mai sus nu se merge la RAR.Insa xenoanele trebuie sa fie omologate,altfel ai probleme la itp sau in caz de accident.

 

Aha, thx for the info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Azi dimineata cand am dat contact la moreta mea a tacut malc :lol: ,aseara cand am oprit-o nu a dat semn ca are problema ceva.

Presupun ca este siguranta arsa,dar asa peste noapte :unsure: ,cam ciudat,precizez ca nu se aprinde nimic ,nu se aude nimic.Am verificat bornele,sunt bine.

 

Acum 1 saptamana am patit si eu acelasi lucru. Mi s-a ars siguranta principala.. singura de altfel. De ce s-a ars? Nu stiu. Am schimbat siguranta, si a pornit fara probleme.. fara sa se arda din nou. Deci... nici un scurt. Dar partea amuzanta e ca m-am uitat in manualul motocicletei: siguranta poate sa se arda din senin!! Fara nici un motiv. :blink: Efectiv se arde. Asta era scris in manual.

 

Deci, daca ti se arde siguranta, fi fara griji, se poate intampla fara nici un motiv. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 saptamana am patit si eu acelasi lucru. Mi s-a ars siguranta principala.. singura de altfel. De ce s-a ars? Nu stiu. Am schimbat siguranta, si a pornit fara probleme.. fara sa se arda din nou. Deci... nici un scurt. Dar partea amuzanta e ca m-am uitat in manualul motocicletei: siguranta poate sa se arda din senin!! Fara nici un motiv. :blink: Efectiv se arde. Asta era scris in manual.

 

Deci, daca ti se arde siguranta, fi fara griji, se poate intampla fara nici un motiv. :unsure:

chiar tare treaba asta.. din cate am citit prin manuale, pe asta nu am intalnit-o. zic si eu un multumesc, sa stiu pe viitor. oricum, o verificare scurta nu strica niciodata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 saptamana am patit si eu acelasi lucru. Mi s-a ars siguranta principala.. singura de altfel. De ce s-a ars? Nu stiu. Am schimbat siguranta, si a pornit fara probleme.. fara sa se arda din nou. Deci... nici un scurt. Dar partea amuzanta e ca m-am uitat in manualul motocicletei: siguranta poate sa se arda din senin!! Fara nici un motiv. :lol: Efectiv se arde. Asta era scris in manual.

 

Deci, daca ti se arde siguranta, fi fara griji, se poate intampla fara nici un motiv. :blink:

 

Am mai auzit treaba asta...e cam ciudat si fara acoperire teoretica a fenomenului... :blink: Din cauza asta e bine de avut in trusa aia mica de scule si o siguranta de 20 A.Nu se stie niciodata cand si mai ales UNDE se arde blestemata aia de siguranta. :unsure:

 

Si daca intereseaza pe cineva, am gasit un link destul de interesant.

 

Off-topic:BTW, daca stiti pe cineva(incepator eventual)interesat sa cumpere un GS carenat, al meu e de vanzare.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întradevăr este bine să ai o siguranță la tine, dar eu știu unde se arde blestemata aia de siguranță pe A2...

E posibil să se fi dus din cauza căldurii excesive, în cazul meu, zilele aceastea este însă exclus ca aceasta să fie cauza.

 

Mai mult sau puțin inconștient am adoptat ideea că s-a ars din senin fără am habar. Eu eram foarte relaxat mai ales că aveam un kilogram de siguranțe după mine tot timpul. Ulterior a venit și ideea cu supra-încălzirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele astea am petrecut cam 5-6 ore pe motocicleta,cu mici pauze.Cam dupa o ora de mers,incep sa ma doara incheieturile mainilor si salele.Ati simtit si voi ceva de genul?Ca mie cu cat fac mai multi km cu gsu,cu atat mi se pare mai incomod.O fi de la faptul ca sunt eu cam mare(1.81m)?

P.S.:Pozitia era una lejera,normala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 182 si ai dreptate,peste 180 cm te rupe de incheieturi si shale gs ul,mai ales in oras,la drum intins mai reusesti sa gasesti o pozitie si o viteza la care sa descarce vantul ceva din greutatea ta de pe incheieturi

mi am luat acuma si un bmw f 650 si pot merge o zi intreaga fara disconfort,in afara de cel cauzat de vant si de gropi

iar urmatoarea va fi probabil honda varadero,de la care astept confort maxim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci înseamnă că trebuie să mă consider norocos. Am 1.72 și atunci când fac București-Mangalia, 3 ore de obicei, nu fac popas și nu am probleme cu disconfortul, poate termic de tre să mă hidratez.

 

Eu mi-am dat ghidonul mai in jos azi, cât să nu atingă nimic de rezervor când iau viraj maxim. Poziția este senzațională îmi place la nebunie doar că trebuie să modific unghiul comenzilor că nu prea mai ajung la flash și claxon, iar maneta de ambreiaj am rezolvat-o i-am rupt șurubul de fixare și acum pot să-i schimb poziți din mers.

 

Care sunteți din București dați-mi și mie vă rog o părere despre BardakMotors, mai vreau păreri că am și pro și contra dar nu am argumente(doar din auzite, de fapt nu au apelat niciodată la ei).

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Azi dimineata cand am dat contact la moreta mea a tacut malc :blink: ,aseara cand am oprit-o nu a dat semn ca are problema ceva.

Presupun ca este siguranta arsa,dar asa peste noapte :blink: ,cam ciudat,precizez ca nu se aprinde nimic ,nu se aude nimic.Am verificat bornele,sunt bine.

In weekend vroiam sa schimb gentile cu tot cu gume(am un gs de dezmembrat)dar am observat ca discurile sunt un pic strambe ,daca pun un reper aproape de disc si invart roata la o rotatie atinge in lateral.Ma gandeam sa incerc sa le indrept usor pana le aduc pe linie cat de cat :unsure: ,ce parere aveti?

Sa vedeti,dupa ce am verificat sigurante si toate cele a pornit impins,era bateria supta.Cum a scris un coleg mai sus,era de la lumini,cand am blocat ghidonul seara si am dat sa plec de langa el ,am facut 2 pasi si ce sa vezi ,motorul meu imi lumina calea ,se aprinsese faza scurta cu pozitie spate :lol: (pe fata se aprinde faza scurta direct la mine,nu mai am pozitii).

Am un mic joc la contact si probabil ramanea intre ghidon blocat si parcare,asa imi explic.

Despre roti ,am renuntat,am schimbat decat gumele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele astea am petrecut cam 5-6 ore pe motocicleta,cu mici pauze.Cam dupa o ora de mers,incep sa ma doara incheieturile mainilor si salele.Ati simtit si voi ceva de genul?Ca mie cu cat fac mai multi km cu gsu,cu atat mi se pare mai incomod.O fi de la faptul ca sunt eu cam mare(1.81m)?

P.S.:Pozitia era una lejera,normala.

Si eu am patit la fel.. :blink: am crezut ca asa trebuie sa fie pe motocicleta pe drumurile noastre minunate- mai avem si motocicleta de oras :unsure: .. am slabit si amortizorul la maxim doar doar o fi mai bine..am 1.80cm inaltime.

 

Pe unde se ascunde siguranta aia cu probleme? sa mi cumpar si eu una atunci.. cine stie cand ma lasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am vazut eu,este pe partea dreapta la releul de pornire,daca nu ma insel.La mine mai era una de rezerva in locasul special in acela de cauciuc.

Vreau si eu o parere,cineva sa-mi asculte un pic motorul,cred ca am o bataie la supape dar nu sunt sigur ,se ofera cineva? :blink: sau eventual cineva care stie sa regleze supapele ,berea va fi de la rece :blink: plus comision :unsure:

Editat de pantera002
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot incercat zilele acestea sa ridic gsu intr-o roata,si nam reusit decat involuntar,urcand un deal si cu pasager.Distanta dintre roata fata si asfalt n-a fost mai mare de 10cm.Sa fie din cauza puterii mici-25kw?Mentionez ca incercarile au fost facute din ambreiaj si nu din gaz.

Inca o problema care ma sacaie de ceva vreme:cum pot sa schimb puterea motorului,adica sa trec de cei 25 kw?trebuie sa schimb jigloarele sau altceva?cat de costisitoare si utila ar fi aceasta operatie?

Astept parerile voastre!Ride safe :laugh:

Sanatate,numai bine! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot incercat zilele acestea sa ridic gsu intr-o roata,si nam reusit decat involuntar,urcand un deal si cu pasager.Distanta dintre roata fata si asfalt n-a fost mai mare de 10cm.Sa fie din cauza puterii mici-25kw?Mentionez ca incercarile au fost facute din ambreiaj si nu din gaz.

Inca o problema care ma sacaie de ceva vreme:cum pot sa schimb puterea motorului,adica sa trec de cei 25 kw?trebuie sa schimb jigloarele sau altceva?cat de costisitoare si utila ar fi aceasta operatie?

Astept parerile voastre!Ride safe :laugh:

Sanatate,numai bine! :rolleyes:

pentru a putea ridica intr-o roata cat de cat usor un gs este nevoie sa umbli la pinioane. motorul nu te ajuta prea mult (chiar delimitat) cu raportul clasic de 16/39. Pentru motoarele delimitate, un pinion de 15 in fata ajuta putin iar unul de 14 face weelie fara sa vrei.

Pinionul mic nu este reomandat in schimb sa fie mai mic de 16, pentru ca se uzeaza foarte repede. Ce se poate face in schimb, este marirea foii de la 39 la 42 sau 45 de dinti. 42 pe spate este echivalent cu 15 la cel mic, iar 45 este echivalent cu 14 la cel mic.

 

referitor la delimitare, din cate stiu se schimba jicloarele, slide-urile acelea cu membrana de cauciuc si inca ceva, dar nu mai imi aduc aminte ce anume. piesele cred ca ar costa undeva la 70 eur noi (daca se gasesc toate noi).

 

O idee ar fi ca gs-ul este greu pentru motorul lui oricu fie el si delimitat. Daca vrei sa faci broscute doar de aratat la prieteni, recomand sa ai grija de gs mai bine. Daca ai inclinatii spre stunt si bani de reparat motorul (intr-o roata nu prea mai ajunge uleiul in chiulasa), atunci pune foaie mare si poti merge cu el tot orasul intr-o roata, fara ambreiaj

 

@pantera002 - nu e problema de a sti cum se regleaza, ci cum se masoara mai mult. Ai nevoie de lera care sa masoare cateva sutimi de mm, de la 0,04 la 0,08 cel putin, din sutime in sutime. Problema cu atat mai mare este ca pentru a regla, trebuie masurat si dupa ce ai masurat, dat comanda de pastile noi cu noua dimensiune (sau luate la masina specializata daca e nevoie de pastile mai mici/joc prea mic)

 

PS: imi pare bine sa aud ca s-a elucidat misterul cu bateria (am avut o presimtire cu lumina aia)

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa bravez pt prieteni.Vreau sa fac asta pt mine,sa experimentez.Nu vreau sa o fac repetat,si nici sa modific ceva la kit-ul de lant.Stiu ce implica wheelie-ul legat de ulei.Nu vreau sa fac wheelie doar de cateva ori,pentru a nu strica motorul.

Cat despre marirea puterii,nu s-ar putea rezolva cu un set de carburatoare de la un gs cu putere mai mare?Sau e mai costisitor asa?

Multumesc pt raspuns Iuliane,asfalt uscat si multa atentie!

Sanatate,numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mult mai putina bataie de cap cu un set de carburatoare de la un gs delimitat iar cu finantele.. depinde cat de bine negociezi :rolleyes:. legat de weelie, probabil ca ai putea face intr-un final dar amortizorul spate de pe gs nu o sa te prea lase (e moale), la fel si fata (are cursa de zici ca e enduro, dar macar nu faci stoppie imediat cum pui frana brusca).

Cand incerci sa ridici fata, spatele se cam infunda.. probabil daca o sa te joci putin sa intaresti spatele spre maxim, si cu masele ce se invart pe motor (adica tu), sa tragi si de ghidon si mai stiu eu ce (mai bine te documentezi, ca eu nu am explorat taramul asta inca cu GS-ul), zic ca ai reusi. Mare grija dupa ce reusesti, pentru ca probabil vei incerca in a-1a si o sa raspunda foarte repede cand o sa vrei sa lasi acceleratia. Oricum, asa cum am spus si mai sus, GS-ul nu vrea intr-o roata cu kit-ul de lant original. Daca reusesti sa il ridici, nu o sa fie prea incantat, parerea mea :laugh:

Astea fiind zise, spor la treaba si la cheltuit ;)

 

PS: Sambata trebuie sa ajung in poligonul de la Ilioara, din Bucale. Care imi da si mie ceva indicatii, pentru a ajunge de pe iesirea din autostrada? Danke

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Sambata trebuie sa ajung in poligonul de la Ilioara, din Bucale. Care imi da si mie ceva indicatii, pentru a ajunge de pe iesirea din autostrada? Danke

 

Vezi link-ul asta.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot incercat zilele acestea sa ridic gsu intr-o roata,si nam reusit decat involuntar,urcand un deal si cu pasager.Distanta dintre roata fata si asfalt n-a fost mai mare de 10cm.Sa fie din cauza puterii mici-25kw?Mentionez ca incercarile au fost facute din ambreiaj si nu din gaz.

Inca o problema care ma sacaie de ceva vreme:cum pot sa schimb puterea motorului,adica sa trec de cei 25 kw?trebuie sa schimb jigloarele sau altceva?cat de costisitoare si utila ar fi aceasta operatie?

Astept parerile voastre!Ride safe :laugh:

Sanatate,numai bine! :rolleyes:

 

Eu l-am ridicat pe la vreo 30 de grade la plecare fara se vreau. Am vrut sa fac un burn out si mi-a iesit wheely:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: Se pare ca am joc in pastile,se aude un tacanit ascutit si sacadat,posibil si lantul de distributie slab.

Este o operatie complexa reparatia/schimbatul pastilelor? Adica trebuie desfacut motorul sau doar capacul de sus,in caz ca merg la un mecanic sa nu ma abureasca cu genul asta de complicatii.

Aveti idee de un pret pastile si lant distributie,care a-ti mai facut operatia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam Kassu de harta

Eu l-am ridicat pe la vreo 30 de grade la plecare fara se vreau. Am vrut sa fac un burn out si mi-a iesit wheely:))

data aviatoare incearca sa stai mai in picioare, nu pe ea (la wheelie)... nu de alta, dar posibil sa ai surpriza sa plece fara tine sau altele, de genul

 

:rolleyes: Se pare ca am joc in pastile,se aude un tacanit ascutit si sacadat,posibil si lantul de distributie slab.

Este o operatie complexa reparatia/schimbatul pastilelor? Adica trebuie desfacut motorul sau doar capacul de sus,in caz ca merg la un mecanic sa nu ma abureasca cu genul asta de complicatii.

Aveti idee de un pret pastile si lant distributie,care a-ti mai facut operatia asta?

Pentru reglare joc, e nevoie doar de capacul de sus dat jos. Pastilele sunt cam 40-50 de RON/buc, daca tin bine minte. Pentru schimbarea lantului de distributie este nevoie de desfacerea completa a motorului, daca este lant fara za de imbinare. Daca este cu za de imbinare, ar fi posibil si doar prin capacul de sus. Din ce am gasit, un lant de distributie este cam 300 RON. Trebuie avut in vedere ca din cate stiu, lantul de distributie da o bataie in motor (deci nu prea un zgomot ascutit) si trebuie verificat inainte de a te gandi la schimbarea lantului de distributie, la verificarea intinzatorului, sa isi faca treaba.

Legat de complexitatea verificarii/schimbarii pastilelor, nu este atat de complexa sincer. Verificarea se face dand capacul jos, cu motorul rece (preferabil nerulat de o juma de zi cel putin), se da treapta a 6-a si se da motorul peste cap (este mai usor daca nu mai sunt bujiile puse) pana cand cama de atac(de la axa cu came) de la pastila la care se face verificarea este diametral opusa cu pastila(nu este atacata pastila-supapa).

Se introduce cate o lama a lerei intre cama si pastila pana cand intra o lama putin greu. Se citeste valoarea de pe lamela (valorile normale sunt intre 0,04 - 0,08 mm). Daca valoarea este mai mare, se schimba pastila cu una cu o marime mai mare (sunt din 0,05 in 0,05.. daca ai 260 marime, treci la 265). Daca este mai mica, invers. Pentru extra siguranta, e bine sa fie masurata si pastila cu un micrometru, sa fie confruntat marimea inscrisa cu cea adevarata.

Daca pornirea moto-ului este ok, fara probleme, zic sa nu te deranjezi momentan. Marea problema este doar sa nu fie prea stranse jocurile. Jocurile prea mari in schimb dau porniri defectuoase. Depinde de tine pana la urma.

Spor!

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pornit,o ia la sfert,consum normal,nu papa ulei.

Problema ar fi daca se poate intampla ceva grav din chestia asta,gen blocat motor ,indoit supape etc.

Daca vad ca se accentueaza o sa schimb motorul ,mai am unul complet decat sa-l montez :laugh:

Sa auzim de bine :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blocaj motor si indoit supape se intampla la ruperea lantului de distributie. degeaba il schimbi daca intinzatorul e prost. eu zic sa verifici intinzatorul iar daca e bun, verificat si lantul de distributie. Oricum ca sa schimbi motorul, trebuie sa il desfaci daca vrei sa fii in regula (ca trebuie pastrat blocul, pe care este stantata seria din acte)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...