mihai_2b3 Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 sorry, am uitat sa specific. Intradevar am nevoie pentru GS 500 E (modelul naked). Merci, Uite aici ..ieftin si bun. Geamul e destul de mare si sunt si f ieftine... http://www.accesorii-moto.ro/product_info....products_id=320 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 @pogor Zi cât vrei pe oglinzi, că îmi trebuie mie cel puțin una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 @pogorZi cât vrei pe oglinzi, că îmi trebuie mie cel puțin una. 80 ron ambele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 niste oglinzi pentru gs unde gasescmai ieftin... Eu am cumparat oglinzi din targ Vitan cu 25 de ron,arata chiar bine pe ea. In principiu se poate pune orice tip de oglinda, doar sa se tina cont ca sa fie cu filet de 10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Eu am cumparat oglinzi din targ Vitan cu 25 de ron,arata chiar bine pe ea.In principiu se poate pune orice tip de oglinda, doar sa se tina cont ca sa fie cu filet de 10. Baga te rog o poza cu ele.Si eu am vazut cateva modele prin vitan dar nu am luat ca nu-mi dadeam seama cum arata cu ele.Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Cu stima, va salut. Iata dar, am o posibila belea la gs-u meu. model naked din '92. De ceva timp am observat o "trancaneala" metalica la motor si cand e cald si cand e rece. Se aude mai bine la relanti, ca dupa ce il turez nu se mai sesiseaza. Cam odata cu trancaneala, cred, au aparut si vibratii mai puternice, care le simt si in scarite si in ghidon si in tot. De mers, merge la fel ca inainte. Daca ati mai intalnit simptomul asta , va rog dati sfaturi. Sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Eu am cumparat oglinzi din targ Vitan cu 25 de ron,arata chiar bine pe ea.In principiu se poate pune orice tip de oglinda, doar sa se tina cont ca sa fie cu filet de 10. da pt model naked .ale mele sunt originale de gs 500 F. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Cu stima, va salut. Iata dar, am o posibila belea la gs-u meu. model naked din '92. De ceva timp am observat o "trancaneala" metalica la motor si cand e cald si cand e rece. Se aude mai bine la relanti, ca dupa ce il turez nu se mai sesiseaza. Cam odata cu trancaneala, cred, au aparut si vibratii mai puternice, care le simt si in scarite si in ghidon si in tot. De mers, merge la fel ca inainte. Daca ati mai intalnit simptomul asta , va rog dati sfaturi. Sanatate. Salut! Si eu am patit la fel,tot model din '92,trancaneala metalica ,vibratii foarte sesizabile(atentie,astea pot fi si de la carburatoare desincronizate). Am fost la service,rezultat evaluare = lant distributie si pastile/supape. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Salut!Si eu am patit la fel,tot model din '92,trancaneala metalica ,vibratii foarte sesizabile(atentie,astea pot fi si de la carburatoare desincronizate). Am fost la service,rezultat evaluare = lant distributie si pastile/supape. Bafta. Salut Vreau sa schimb si eu lantul si pastilele .Cam cat te a costat si unde le ai schimbat in buc ? Poate ai un nr de tel de la service . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Eu am fost azi la băieții de la Suka Motors care mi s-au părut mai mult decât OK. Sună și tu după Paște și cere un preț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Zilele trecute am patit un mic incident cu gsu meu si am nevoie de urmatoarele piese: far(original daca se poate),plasticul care acopera ceasurile de bord,capac bobina electrica sau magnetou,oglinda originala stanga.Pt cei interesati astept PM! Sanatate si numai bine!Sarbatori Fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Sarbatori Fericite fostilor, actualilor si viitorilor posesori de GS(carenat au ba)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Sarbatori Fericite fostilor, actualilor si viitorilor posesori de GS(carenat au ba)! Paste fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 (editat) Salut colegi, Am achizitionat un Suzuki GS500E, model 2002, anul trecut. Permisul il am tot de anul trecut insa sunt "extrem" de incepator, daca ma pot exprima in acest mod. Momentan cred ca am parcurs aproximativ 100 km din care 70 km doar ieri. Am facut cunostinta si cu asfaltul (nu ieri, anul trecut) cand m-am speriat de o masina ce venea din dreapta mea, am apasat frana fata si, fiind ud pe jos, am pierdut imediat aderenta si m-am trezit pe jos...desi aveam doar vreo 10-15 km/h . Prin urmare, nu am patit nimic. Nici motocicleta. Dar, de ajuns cu povestile mele. Legat de acest thread, va pot spune ca m-a ajutat sa invat destule. Pe partea mecanica insa, sunt afon asa ca nu stiu cat de mult voi aplica sfaturile colegilor experimentati. Vin insa in ajutorul tuturor membrilor, actuali sau viitori posesori de GS500. Parcurgand cele 408 pagini am facut si un rezumat al acestora. Sunt in jur de 30 de pagini. In cadrul lor veti gasi informatii utile despre motocicleta voastra dar si alte informatii pe care, fie le-am gasit in urma postarilor de aici (mai mult de 95%), fie le-am luat din alte parti (mai putin de 5% din totalul informatiilor). Sper sa va fie de folos asa cum mi-au fost si mie. Cu siguranta ca nu am reusit sa cuprind absolut toate informatiile si sfaturile din cele 408 pagini insa, sper, ca rezumatul realizat sa va ofere raspuns la majoritatea intrebarilor voastre. Sper ca unii dintre colegii de pe acest thread al caror user l-am mentionat in cadrul rezumatului, nu se vor supara pe mine pentru acest lucru. Este doar un semn al respectului pe care i-l arat fiecaruia, deoarece sfaturile lor au fost extrem de utile. De asemenea, am omis user-ul altor membrii dar nu din rea vointa ci pur si simplu pentru ca am uitat sa copiez si user-ul lor. Nici acestia sper sa nu se supere. Asadar, gasiti rezumatul aici: Rezumatul paginilor 1-408 Si acum, vine si randul meu sa va adresez cateva intrebari (tinand cont ca modelul de motor e GS500E, an 2002 - model GM51B): 1. De unde iau niste „capete de ghidon”? Cat m-ar costa? Ce dimensiuni am nevoie? 2. Cat costa o reglare, curatare si sincronizare de carburatoare? Cand ar trebui facute aceste operatiuni? Unde recomandati (in Bucuresti)? 3. Am inteles ca o baterie noua trebuie formatata. Ce inseamna? Cine face aceasta operatiune? 4. Unde gasesc filtru de benzina? Cat costa? Unde se monteaza? 5. Unde arunci uleiul dupa ce il schimbi? Exista vreun centru unde sa il colecteze si recicleze? Nu radeti de intrebarea mea... 6. Cand se unge lantul cu spray special? Inainte sa pornesti la drum, dupa ce te-ai intors, la ce perioada? 7. Cand se ung placutele de frana cu spray special? Cand sunt reci sau cand sunt calde? Ca cantitate trebuie data? 8. Care este codul Louis.de sau unde gasesc si la ce pret o maneta de frana? 9. Imi puteti recomanda o trusa cu minimul necesar de scule? De pe Louis.de daca se poate 10. Ce fel de cauciucuri sunt pe GS500E din 2002? Tubeless sau normale? Stiu ca alea tubeless nu explodeaza, doar scapa aer. 11. Am inteles ca probemele la carburator pot fi diagnosticate in functie de culoarea bujiilor; care anume trebuie sa fie culoarea lor? Sunt mai multe culori? Ce semnifica? Din ce scrie pe thread, am gasit urmatoarele: Albe-amestec sarac, negre-amestec bogat, maroniu mai deschis (pe aici e bine). Pentru a-ti da seama cum sunt culorile, trebuie facut testul la diferite turatii: -incalzesti bine motorul, sa mearga un 10 minute sa zic si obligatoriu sa tina ralantiul fara sa fie nevoie de soclu tras -la ralanti odata.. umbli din surubul de aer al fiecarui carb pana ies bine -la 3000 de ture, sa zic... mergi juma de minut/un minut la 3000 de ture constant(nu neaparat 3000), in o treapta oarecare, opresti motorul in mers din contactul rosu, tragi pe dreapta si vezi cum e bujia .. e albicioasa, urci cuiul de dozaj..e neagra,cobori cuiul.. e maronie, ai scapat de reglaje -poti incerca si la alta turatie, procedand la fel. 12. Ce fel de placute de frana sunt pe GS500E din 2002? Ce model? De unde pot cumpara unele noi? Care este codul pe louis.de pentru cele de fata si pentru cele de spate? Ma intereseaza unele care sa ma ajute la franari de urgenta, in special, pt un incepator. 13. Ce cauciucuri recomandati unui incepator care, mai mult de 90% din timp, va circula doar pe asfalt uscat? Mers normal, fara "vitejii"! Multumesc, P.S. Sarbatori Fericite!! ........ cu o mica intarziere Editat Aprilie 20, 2009 de Pentarus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Salut colegi, Am achizitionat un Suzuki GS500E, model 2002, anul trecut. Permisul il am tot de anul trecut insa sunt "extrem" de incepator, daca ma pot exprima in acest mod. Momentan cred ca am parcurs aproximativ 100 km din care 70 km doar ieri. Am facut cunostinta si cu asfaltul (nu ieri, anul trecut) cand m-am speriat de o masina ce venea din dreapta mea, am apasat frana fata si, fiind ud pe jos, am pierdut imediat aderenta si m-am trezit pe jos...desi aveam doar vreo 10-15 km/h . Prin urmare, nu am patit nimic. Nici motocicleta. Dar, de ajuns cu povestile mele. Legat de acest thread, va pot spune ca m-a ajutat sa invat destule. Pe partea mecanica insa, sunt afon asa ca nu stiu cat de mult voi aplica sfaturile colegilor experimentati. Vin insa in ajutorul tuturor membrilor, actuali sau viitori posesori de GS500. Parcurgand cele 408 pagini am facut si un rezumat al acestora. Sunt in jur de 30 de pagini. In cadrul lor veti gasi informatii utile despre motocicleta voastra dar si alte informatii pe care, fie le-am gasit in urma postarilor de aici (mai mult de 95%), fie le-am luat din alte parti (mai putin de 5% din totalul informatiilor). Sper sa va fie de folos asa cum mi-au fost si mie. Cu siguranta ca nu am reusit sa cuprind absolut toate informatiile si sfaturile din cele 408 pagini insa, sper, ca rezumatul realizat sa va ofere raspuns la majoritatea intrebarilor voastre. Sper ca unii dintre colegii de pe acest thread al caror user l-am mentionat in cadrul rezumatului, nu se vor supara pe mine pentru acest lucru. Este doar un semn al respectului pe care i-l arat fiecaruia, deoarece sfaturile lor au fost extrem de utile. De asmenea, am si omis user-ul altor membrii dar nu din rea vointa ci pur si simplu am uitat sa copiez si user-ul lor. Nici acestia sper sa nu se supere. Asadar, gasiti rezumatul aici: Rezumatul paginilor 1-408 Si acum, vine si randul meu sa va adresez cateva intrebari (tinand cont ca modelul de motor e GS500E, an 2002 - model GM51B): 1. De unde iau niste „capete de ghidon”? Cat m-ar costa? Ce dimensiuni am nevoie? 2. Cat costa o reglare, curatare si sincronizare de carburatoare? Cand ar trebui facute aceste operatiuni? Unde recomandati (in Bucuresti)? 3. Am inteles ca o baterie noua trebuie formatata. Ce inseamna? Cine face aceasta operatiune? 4. Unde gasesc filtru de benzina? Cat costa? Unde se monteaza? 5. Unde arunci uleiul dupa ce il schimbi? Exista vreun centru care il colecteze si recicleze? Nu radeti de intrebarea mea... 6. Cand se unge lantul cu spray special? Inainte sa pornesti la drum, dupa ce te-ai intors, la ce perioada? 7. Cand se ung placutele de frana cu spray special? Cand sunt reci sau cand sunt calde? Ca cantitate trebuie data? 8. Care este codul Louis.de sau unde gasesc si la ce pret o maneta de frana? 9. Imi puteti recomanda o trusa cu minimul necesar de scule? De pe Louis.de daca se poate 10. Ce fel de cauciucuri sunt pe GS500E din 2002? Tubeless sau normale? Stiu ca alea tubeless nu explodeaza, doar scapa aer. 11. Am inteles ca probemele la carburator pot fi diagnosticate in functie de culoarea bujiilor; care anume trebuie sa fie culoarea lor? Sunt mai multe culori? Ce semnifica? Din ce scrie pe thread, am gasit urmatoarele: Albe-amestec sarac, negre-amestec bogat, maroniu mai deschis (pe aici e bine). Pentru a-ti da seama cum sunt culorile, trebuie facut testul la diferite turatii: -incalzesti bine motorul, sa mearga un 10 minute sa zic si obligatoriu sa tina ralantiul fara sa fie nevoie de soclu tras -la ralanti odata.. umbli din surubul de aer al fiecarui carb pana ies bine -la 3000 de ture, sa zic... mergi juma de minut/un minut la 3000 de ture constant(nu neaparat 3000), in o treapta oarecare, opresti motorul in mers din contactul rosu, tragi pe dreapta si vezi cum e bujia .. e albicioasa, urci cuiul de dozaj..e neagra,cobori cuiul.. e maronie, ai scapat de reglaje -poti incerca si la alta turatie, procedand la fel. 12. Ce fel de placute de frana sunt pe GS500E din 2002? Ce model? De unde pot cumpara unele noi? Care este codul pe louis.de pentru cele de fata si pentru cele de spate? Ma intereseaza unele care sa ma ajute la franari de urgenta, in special, pt un incepator. 13. Ce cauciucuri recomandati unui incepator care, mai mult de 90% din timp, va circula doar pe asfalt uscat? Mers normal, fara "vitejii"! Multumesc, P.S. Sarbatori Fericite!! ........ cu o mica intarziere 1.PREA MULTE INTREBARI 2 cauta si tu pe paginile acestui topic si vei gasi majoritatea raspunsurilor la intrebarile tale.Ceea ce nu gasesti, sigur nu se supara nimeni sa iti dea o informatie. A MEU E DIN 2005 cred ca destul de asemanatoare in privinta pieselor.asa ca daca nu gasesti pe nesfarsitul topic!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 (editat) 1.PREA MULTE INTREBARI 2 cauta si tu pe paginile acestui topic si vei gasi majoritatea raspunsurilor la intrebarile tale.Ceea ce nu gasesti, sigur nu se supara nimeni sa iti dea o informatie. A MEU E DIN 2005 cred ca destul de asemanatoare in privinta pieselor.asa ca daca nu gasesti pe nesfarsitul topic!! te doare mintea.... Salut colegi, Am achizitionat un Suzuki GS500E, model 2002, anul trecut. Permisul il am tot de anul trecut insa sunt "extrem" de incepator, daca ma pot exprima in acest mod. Momentan cred ca am parcurs aproximativ 100 km din care 70 km doar ieri. Am facut cunostinta si cu asfaltul (nu ieri, anul trecut) cand m-am speriat de o masina ce venea din dreapta mea, am apasat frana fata si, fiind ud pe jos, am pierdut imediat aderenta si m-am trezit pe jos...desi aveam doar vreo 10-15 km/h . Prin urmare, nu am patit nimic. Nici motocicleta. Dar, de ajuns cu povestile mele. Legat de acest thread, va pot spune ca m-a ajutat sa invat destule. Pe partea mecanica insa, sunt afon asa ca nu stiu cat de mult voi aplica sfaturile colegilor experimentati. Vin insa in ajutorul tuturor membrilor, actuali sau viitori posesori de GS500. Parcurgand cele 408 pagini am facut si un rezumat al acestora. Sunt in jur de 30 de pagini. In cadrul lor veti gasi informatii utile despre motocicleta voastra dar si alte informatii pe care, fie le-am gasit in urma postarilor de aici (mai mult de 95%), fie le-am luat din alte parti (mai putin de 5% din totalul informatiilor). Sper sa va fie de folos asa cum mi-au fost si mie. Cu siguranta ca nu am reusit sa cuprind absolut toate informatiile si sfaturile din cele 408 pagini insa, sper, ca rezumatul realizat sa va ofere raspuns la majoritatea intrebarilor voastre. Sper ca unii dintre colegii de pe acest thread al caror user l-am mentionat in cadrul rezumatului, nu se vor supara pe mine pentru acest lucru. Este doar un semn al respectului pe care i-l arat fiecaruia, deoarece sfaturile lor au fost extrem de utile. De asemenea, am omis user-ul altor membrii dar nu din rea vointa ci pur si simplu pentru ca am uitat sa copiez si user-ul lor. Nici acestia sper sa nu se supere. Asadar, gasiti rezumatul aici: Rezumatul paginilor 1-408 Si acum, vine si randul meu sa va adresez cateva intrebari (tinand cont ca modelul de motor e GS500E, an 2002 - model GM51B): 1. De unde iau niste ?capete de ghidon?? Cat m-ar costa? Ce dimensiuni am nevoie? 2. Cat costa o reglare, curatare si sincronizare de carburatoare? Cand ar trebui facute aceste operatiuni? Unde recomandati (in Bucuresti)? 3. Am inteles ca o baterie noua trebuie formatata. Ce inseamna? Cine face aceasta operatiune? 4. Unde gasesc filtru de benzina? Cat costa? Unde se monteaza? 5. Unde arunci uleiul dupa ce il schimbi? Exista vreun centru unde sa il colecteze si recicleze? Nu radeti de intrebarea mea... 6. Cand se unge lantul cu spray special? Inainte sa pornesti la drum, dupa ce te-ai intors, la ce perioada? 7. Cand se ung placutele de frana cu spray special? Cand sunt reci sau cand sunt calde? Ca cantitate trebuie data? 8. Care este codul Louis.de sau unde gasesc si la ce pret o maneta de frana? 9. Imi puteti recomanda o trusa cu minimul necesar de scule? De pe Louis.de daca se poate 10. Ce fel de cauciucuri sunt pe GS500E din 2002? Tubeless sau normale? Stiu ca alea tubeless nu explodeaza, doar scapa aer. 11. Am inteles ca probemele la carburator pot fi diagnosticate in functie de culoarea bujiilor; care anume trebuie sa fie culoarea lor? Sunt mai multe culori? Ce semnifica? Din ce scrie pe thread, am gasit urmatoarele: Albe-amestec sarac, negre-amestec bogat, maroniu mai deschis (pe aici e bine). Pentru a-ti da seama cum sunt culorile, trebuie facut testul la diferite turatii: -incalzesti bine motorul, sa mearga un 10 minute sa zic si obligatoriu sa tina ralantiul fara sa fie nevoie de soclu tras -la ralanti odata.. umbli din surubul de aer al fiecarui carb pana ies bine -la 3000 de ture, sa zic... mergi juma de minut/un minut la 3000 de ture constant(nu neaparat 3000), in o treapta oarecare, opresti motorul in mers din contactul rosu, tragi pe dreapta si vezi cum e bujia .. e albicioasa, urci cuiul de dozaj..e neagra,cobori cuiul.. e maronie, ai scapat de reglaje -poti incerca si la alta turatie, procedand la fel. 12. Ce fel de placute de frana sunt pe GS500E din 2002? Ce model? De unde pot cumpara unele noi? Care este codul pe louis.de pentru cele de fata si pentru cele de spate? Ma intereseaza unele care sa ma ajute la franari de urgenta, in special, pt un incepator. 13. Ce cauciucuri recomandati unui incepator care, mai mult de 90% din timp, va circula doar pe asfalt uscat? Mers normal, fara "vitejii"! Multumesc, P.S. Sarbatori Fericite!! ........ cu o mica intarziere 1.capete de ghidon gasesti cam la orice magazin moto.pret 1-2mil, in functie de model.gasesti si pe louis 3.in mod normal bateria o formateaza cel de la care o cumperi.....doar la telefon se face asta 4.filtru de benzina gasesti si la magazinele auto....e ieftin si simplu de montat 5.eu am pus uleiul intr-un bidon la ghena...am inteles ca este o comoara pentru cei care stau la tara si au soba... 6.lantul il ungi cam la 500km.cam la 2-3 ungeri se si curata....e bine sa il ungi la cald...dupa ce ai mers cu motoreta ca sa se prinda bine,sa se usuce si sa nu sara in mers prea mult 7.placutele nu se ung.... 10.tubless.scrie si pe ele 13.Michelin Pilot Power.Daca vrei sa ai aderenta si sa nu cazi cum ai mai cazut....cauta pe forum la vanzari consumabile.pe louis nu cred ca vei gasi. Editat Aprilie 20, 2009 de black_killer_reloaded Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Salut colegi, Am achizitionat un Suzuki GS500E, model 2002, anul trecut. Permisul il am tot de anul trecut insa sunt "extrem" de incepator, daca ma pot exprima in acest mod. Momentan cred ca am parcurs aproximativ 100 km din care 70 km doar ieri. Am facut cunostinta si cu asfaltul (nu ieri, anul trecut) cand m-am speriat de o masina ce venea din dreapta mea, am apasat frana fata si, fiind ud pe jos, am pierdut imediat aderenta si m-am trezit pe jos... Vin insa in ajutorul tuturor membrilor, actuali sau viitori posesori de GS500. Parcurgand cele 408 pagini am facut si un rezumat al acestora. Sunt in jur de 30 de pagini. Asadar, gasiti rezumatul aici: Rezumatul paginilor 1-408 Si acum, vine si randul meu sa va adresez cateva intrebari (tinand cont ca modelul de motor e GS500E, an 2002 - model GM51B): 7. Cand se ung placutele de frana cu spray special? Cand sunt reci sau cand sunt calde? Ca cantitate trebuie data? Multumesc, P.S. Sarbatori Fericite!! ........ cu o mica intarziere Salut, Sa-ti stapanesti mobra sanatos si sa te bucuri de ea pe deplin.De cazut, cadem cu totii....doar d'asta ne-am luat mobre, nu? Iar daca ieri ai facut 70 de km inseamna ca nu te-ai speriat prea tare cand ai cazut... Ai facut o treaba buna cu rezumatul ala...nimeni nu mai are timp si rabdare sa citeasca 4xx de pagini ca sa gaseasca un mizilic.Pune intrebarea si isi ia bruftuluiala de rigoare de la "avansatii" prea plictisiti de atata tastat. Ref. la intrebarea ta de la punctul 7), pot sa-ti recomand Motul. Sarbatori Fericite si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 20, 2009 Autor Share Postat Aprilie 20, 2009 1. De unde iau niste „capete de ghidon”? Cat m-ar costa? Ce dimensiuni am nevoie?2. Cat costa o reglare, curatare si sincronizare de carburatoare? Cand ar trebui facute aceste operatiuni? Unde recomandati (in Bucuresti)? 3. Am inteles ca o baterie noua trebuie formatata. Ce inseamna? Cine face aceasta operatiune? 4. Unde gasesc filtru de benzina? Cat costa? Unde se monteaza? 5. Unde arunci uleiul dupa ce il schimbi? Exista vreun centru unde sa il colecteze si recicleze? Nu radeti de intrebarea mea... 6. Cand se unge lantul cu spray special? Inainte sa pornesti la drum, dupa ce te-ai intors, la ce perioada? 7. Cand se ung placutele de frana cu spray special? Cand sunt reci sau cand sunt calde? Ca cantitate trebuie data? 8. Care este codul Louis.de sau unde gasesc si la ce pret o maneta de frana? 9. Imi puteti recomanda o trusa cu minimul necesar de scule? De pe Louis.de daca se poate 10. Ce fel de cauciucuri sunt pe GS500E din 2002? Tubeless sau normale? Stiu ca alea tubeless nu explodeaza, doar scapa aer. 11. Am inteles ca probemele la carburator pot fi diagnosticate in functie de culoarea bujiilor; care anume trebuie sa fie culoarea lor? Sunt mai multe culori? Ce semnifica? Din ce scrie pe thread, am gasit urmatoarele: Albe-amestec sarac, negre-amestec bogat, maroniu mai deschis (pe aici e bine). Pentru a-ti da seama cum sunt culorile, trebuie facut testul la diferite turatii: -incalzesti bine motorul, sa mearga un 10 minute sa zic si obligatoriu sa tina ralantiul fara sa fie nevoie de soclu tras -la ralanti odata.. umbli din surubul de aer al fiecarui carb pana ies bine -la 3000 de ture, sa zic... mergi juma de minut/un minut la 3000 de ture constant(nu neaparat 3000), in o treapta oarecare, opresti motorul in mers din contactul rosu, tragi pe dreapta si vezi cum e bujia .. e albicioasa, urci cuiul de dozaj..e neagra,cobori cuiul.. e maronie, ai scapat de reglaje -poti incerca si la alta turatie, procedand la fel. 12. Ce fel de placute de frana sunt pe GS500E din 2002? Ce model? De unde pot cumpara unele noi? Care este codul pe louis.de pentru cele de fata si pentru cele de spate? Ma intereseaza unele care sa ma ajute la franari de urgenta, in special, pt un incepator. 13. Ce cauciucuri recomandati unui incepator care, mai mult de 90% din timp, va circula doar pe asfalt uscat? Mers normal, fara "vitejii"! 1. Orice magazin moto are pe stoc, mai ales in Bucuresti. Daca le schimbi doar de fite, mai bine le lasi pe cele vechi. Daca ai nevoie ca le-ai lovit/pierdut atunci cauta unele destul de grele intrucat ele au rol in reducerea vibratiilor si nu doar decorativ 2. Vezi rubrica Servicii sau search cu "service Bucuresti" Locuri sunt destule, nu vreau sa fac publicitate Ca pret nu trebuie sa depaseasca 100-150 lei daca e cu acte in regula. Iti recomand sa NU le faci la service-uri de garaj, la coltul blocului, etc. 3. Un magazin care se respecta, avand in vedere ca GS-urile merg pe baterii CU intretinere, el trebuie sa ti-o formateze si sa iti masoare gratuit si releul de incarcare pentru a-ti oferi si garantie full. 4. Magazine de piese auto/moto - 5 lei/buc 5. Daca ti-l schimbi in fata blocului, il pui in bidon si-l depui la orice benzinarie mare (au obligatia sa preia uleiuri uzate) 6. Lantul se unge "la cald" (deci dupa o tura) si nu foarte mult incat sa musteasca. Se ung si exterioarele dar si interiorul (O-ringurile) 7. Placutele MAXIM se curata cu spray special degresant (Power Brake Clean, de ex. ) ce te ajuta sa scapi si de eventualele impuritati dintre ele si disc ce pot cauza acele scartaieturi deranjante 8. Daca esti din Bucuresti, te poti duce la un magazin ce are si maneta pe stoc - MyMotoTuning - Sos. Cotroceni 19 (use google pt detalii) 9. O trusa trebuie sa contina chei sa poti desface suruburile de urgenta (de ex. etrieri pt schimbat placute, roata in caz de pana, etc. Daca iti intretii motoreta bine, nu trebuie sa te cari precum cei cu comuniste, cu motoare de rezerva dupa ei 10. Tubeless. ATENTIE cand iti cumperi, verifica DOT-ul, anume anul fabricatiei. Degeaba e o guma prezentabila si la pret extrem de bun, daca e facuta acum 3 ani si s-a "uscat". 11. Cand iti faci sincronizarea la un service, trateaza-ti si problema cu bujiile. Eventual schimba-le daca nu stii cand au fost ultima data schimbate. 12. Gasesti la magazinele dedicate din Bucuresti nenumarate marci. Alege variantele ceramice sau maxim semi-sinterizate, iar ca marci incearca sa folosesti ceva bun calitativ: EBC, SBS, Braking, NISSIN, Ferodo. Ordinea este aleatorie. 13. Continental: fata http://www.pam.ro/shop/index.php?target=pr...roduct_id=29985 spate http://www.pam.ro/shop/index.php?target=pr...roduct_id=30000 Preturile sunt aceleasi si la dealerii lor din Bucuresti, deci poti lua fara probleme cand te duci de ex. la service, sa iti faca operatiune completa: anvelope, bujii, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 sapt trecuta am ajuns si eu in tara, si am scos furia de la iernat... totul a fost bine si frumos, dar am o singura problema.... daca imi poate spune cineva, de ce nu imi sta constant la relantiu, varoiaza turatia...si nu e din carburatoare pt ca le-am curatat si le-am reglat daca stie cineva ce ar putea fi, v-as multumi mult pt ajutor asfalt uscat tuturor...ciao ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khazar Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) sapt trecuta am ajuns si eu in tara, si am scos furia de la iernat...totul a fost bine si frumos, dar am o singura problema.... daca imi poate spune cineva, de ce nu imi sta constant la relantiu, varoiaza turatia...si nu e din carburatoare pt ca le-am curatat si le-am reglat daca stie cineva ce ar putea fi, v-as multumi mult pt ajutor asfalt uscat tuturor...ciao ciao Eu am patit asta de la rugina din rezervor (motoru era radiat si statea pe dreapta din 2005 cand l-am cumparat).Eu am dat jos rezervorul si l-am curatat cu un lant si diluant apoi am montat un filtru pe furtunul de alimentare caci era grava problema, tu cred ca scapi doar cu un filtru de benzina. Apropo stie cineva de ce gs-ul meu are golul din poza? in manual arata ca ar trebui sa fie prinse intre ele, dar la mine sunt prea mult scurte... Banuiesc ca ar fi avut crash bar-uri sau ceva in genu'.... http://img232.imageshack.us/my.php?image=dsc00012ruf.jpg Editat Aprilie 21, 2009 de khazar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Crash-bars nu se prind acolo.Nu stiu care ar fi cauza problemei tale,la mine cele doua sunt prinse in suruburi,cea mica din poza ta la mine e mai lunga,imbinandu-se undeva aproape de mijloc,doar ca un pic mia in stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) Eu am fost azi la băie?ii de la Suka Motors care mi s-au părut mai mult decât OK.Sună ?i tu după Pa?te ?i cere un pre?. Nu stiu ce ai facut tu la ei dar mie imi cer 100 E manopera pt lant de distributie si pastile de la supape . Editat Aprilie 22, 2009 de dragos11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) Nu stiu ce ai facut tu la ei dar mie imi cer 100 E manopera pt lant de distributie si pastile de la supape . Pai astia de care zici tu au luat in calcul probabil 4-5 ore de manopera.La auto manopera e in jur de 60 de lei pe ora la service de colt de strada,la moto conform celor 100 E rezulta undeva la 1 milion/ora.Daca service-ul e in genul celor care iti fac revizia la motor in 5 zile,dar nu schimba filtrul de ulei/aer,lichid de frana,nu aerisesc instalatia de racire,etc dar te taxeaza pentru ele...atunci mai bine mergi asa. LE:datele tale la profil?macar localitatea Editat Aprilie 22, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Pai astia de care zici tu au luat in calcul probabil 4-5 ore de manopera.La auto manopera e in jur de 60 de lei pe ora la service de colt de strada,la moto conform celor 100 E rezulta undeva la 1 milion/ora.Daca service-ul e in genul celor care iti fac revizia la motor in 5 zile,dar nu schimba filtrul de ulei/aer,lichid de frana,nu aerisesc instalatia de racire,etc dar te taxeaza pentru ele...atunci mai bine mergi asa.LE:datele tale la profil?macar localitatea salut andu.ai mai terminat instalatia de ungere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 salut andu.ai mai terminat instalatia de ungere? Am facut-o si am testat-o aproximativ 500 km.Am mers primii 100 km cu instalatia pornita. Imi arunca ulei pe janta care se prelingea pe anvelopa,deci functionarea continua iese din discutie.Nu intelegeam de ce dreaqu nu am aderenta buna in curbe.M-am oprit si cand am vazut ce-i pe roata am innebunit.Am vazut dupa asta ca e mai bine sa mearga 5 minute la 200-300 km. Dezavantaj:cel de mai sus+mizerie multa stransa in zona pinionului mic.Avantaj:lantul ramane curat si uns uniform.Per total nu mi se pare o chestie foarte utila,mai bine dau io cu ulei de transmisie/spray manual. Reglajul il facusem asa cum zic cei de la scottoil cu 1 picatura la 40 secunde,cu ungere pe o singura parte ca e mai simplu asa.Aia cu ungere pe ambele parti e o mare tampenie,pentru ca uleiul oricum se imprastie.Nu am vazut nici o diferenta de ungere intre oring-urile de pe stanga si cele de pe dreapta. Pun poze diseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.