Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Care aveti cheie ca sa intaresc si eu suspensia spate? Ca e la minim si cand merg cu pasager la unele denivelari (micute) ating cu cricul central cred. Merci.

aaa si sa fiti in Bucuresti.

Surubelnita mai mare si ciocan.Da-i incet ca merge. Sau un fier curbat care sa agate in santuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care aveti cheie ca sa intaresc si eu suspensia spate? Ca e la minim si cand merg cu pasager la unele denivelari (micute) ating cu cricul central cred. Merci.

aaa si sa fiti in Bucuresti.

 

Daca vrei, ti-o imprumut eu.

 

Te astept la garaj sa iti reglezi suspensia.Da-mi PM daca te intereseaza.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu si eu la ce zici cu benzina multa. Si scutura putin mobra sa se creeze putina presiune in rezervor. GS-ul se alimenteaza prin cadere, n-are pompa......deci toate astea ajuta la o alimentare mai buna.

 

Si fa niste operatii simple ......Schimba sau curata bujiile ( le arzi la flacara aragazului si le dai putin cu peria de sarma), si inainte sa le pui, injecteaza cu o siringa putina benzina la cilindrii prin orificiul bujiei. Asta-i metoda batraneasca. Si nu te mai chinuii sa dai la automat. La-sa orgoliul de posesor de japoneza deoparte si impinge-o cu un pretin cativa metrii cu socul tras, si daca da semne ca porneste, sa n-o accelerezi.....las-o in relantin.

 

A da, si ai chiar la baza carburatoarelor cate un surub......desfa-le si vezi daca nu curge apa. Daca vine apa, lasi sa curga toata pana iese doar benzina.

 

Astea-s chestii ce le poti face singur......si tine de placerea de a fii motociclist. O sa visezi cu gesy doua nopti daca stii ca ai pornit-o singur :finger: :)

 

Bafta :bigstar:

 

 

MUltumesc celor cu sfaturi si mai mult decat atat!

Azi am facut ce mi-ai spus si a pornit, dar nu tine relanti-ul de loc..am tinut-o pornita cam jumatate de ora, numai din acceleratie si tot nu sta la relanti.

Am facut ce mi-ai spus, sa desfac suruburile alea doua..dar partea naspa este ca pe unul a curs ceva (apa / benzina) si s-a oprit, pe cand pe carburatorul celalalt continua sa curga oricat il las. O fi un semn ca e infundat carburatorul ala pe unde nu mai curge?

ma mai pot juca la ceva ca sa tina relati-ul? Are un surub intre cele 2 carburatoare, ma cam manca mana ca sa invart de el....

am uitat sa spun, dupa ce a mers juma' de ora nu am mai incercat sa vad daca curge ceva pe ala infundatu' ca imi era sa nu curga benzina pe motorul fierbinte si sa ma joc de-a Ana LesKo..."flacari..ard in flacari....."

Editat de HONDANEGRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MUltumesc celor cu sfaturi si mai mult decat atat!

Azi am facut ce mi-ai spus si a pornit, dar nu tine relanti-ul de loc..am tinut-o pornita cam jumatate de ora, numai din acceleratie si tot nu sta la relanti.

Am facut ce mi-ai spus, sa desfac suruburile alea doua..dar partea naspa este ca pe unul a curs ceva (apa / benzina) si s-a oprit, pe cand pe carburatorul celalalt continua sa curga oricat il las. O fi un semn ca e infundat carburatorul ala pe unde nu mai curge?

ma mai pot juca la ceva ca sa tina relati-ul? Are un surub intre cele 2 carburatoare, ma cam manca mana ca sa invart de el....

am uitat sa spun, dupa ce a mers juma' de ora nu am mai incercat sa vad daca curge ceva pe ala infundatu' ca imi era sa nu curga benzina pe motorul fierbinte si sa ma joc de-a Ana LesKo..."flacari..ard in flacari....."

 

1.Benzina o sa curga in continuu pe cel care zici tu ca nu e infundat asta pana cand opresti robinetul de benzina de sus(sub rezervor e un mic surubel pe filtru de benzina)

2.La surubelul dintre cele 2 carburatoare(sub filtru de aer) se umbla doar la sincronizare deci daca nu faci sincronizare nu invarti de el pentru ca vei zapaci reglajele!

3.Pentru relanti este intra-adevar un alt surubel(o rotita orientata in jos ) la care umbli si ii mai cresti turatia doar dupa ce ai incalzit motoru!

4.E posibil ca unul din cuiele ponto sa fie blocat ...ca sa deblochezi trage acceleratia (motorul oprit) pana la capat de vreo cateva ori!

 

Cam atat deocamdata! daca tot nu se comporta ok la relanti trebuie curatat probabil carburatorul!

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MUltumesc celor cu sfaturi si mai mult decat atat!

Azi am facut ce mi-ai spus si a pornit, dar nu tine relanti-ul de loc..am tinut-o pornita cam jumatate de ora, numai din acceleratie si tot nu sta la relanti.

Am facut ce mi-ai spus, sa desfac suruburile alea doua..dar partea naspa este ca pe unul a curs ceva (apa / benzina) si s-a oprit, pe cand pe carburatorul celalalt continua sa curga oricat il las. O fi un semn ca e infundat carburatorul ala pe unde nu mai curge?

ma mai pot juca la ceva ca sa tina relati-ul? Are un surub intre cele 2 carburatoare, ma cam manca mana ca sa invart de el....

am uitat sa spun, dupa ce a mers juma' de ora nu am mai incercat sa vad daca curge ceva pe ala infundatu' ca imi era sa nu curga benzina pe motorul fierbinte si sa ma joc de-a Ana LesKo..."flacari..ard in flacari....."

:bigstar: Ce tare a fost aia cu gesy "umeda"...De surubal ala dintre carburatoare poti sa reglezi relantiul...dar se pare ca la tine este o problema mai naspa.Incearca intai sa pui ceva de curatit carburatoarele in benzina ,apoi daca nu mere nici asa...desfacut si curatat... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate (pentru mine) visele mele umede se refera la faptul ca bag cheia in contact si am plecat unde vrea muschiu' meu...

Nu am valente de mecanic si nici nu tin sa le dezvolt pe motoru' personal :)

Si uita ca am ajuns sa mesteresc la ea...vine o vreme in viatza oricarui barbat....

 

Ce se pune in benzina ca sa curete carburatoarele? E ceva special de moto? Voi ce ati pus?

SA fiu al dracu' de cand aveam dacie 1310 nu am mai avut problemele astea....sa suflu prin jigloare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat o tura prin cartier, daca o forjam poate se mai desfunda...nu am reusit decat sa sperii 3 taximetristi si 4 babe de la rateurile care le dadea. Prima daca nici nu am crezut ca sunt de la mine ..doar cand s-au inoportunat babele m-am prins ca pot da la cartier pre-infarcturi.

Apoi am pus si in benzina un lichid de curatat carburatoarele, tot nu a mers....aceeasi poveste, nu tine relati-ul.

I am running out of options here!

 

 

AAA, am uitat, am dat jos rezervorul si am desfacut capacul la un carburator..l-am pus repede la loc cand am vazut ca are un arc si un capac de cauciuc...ala de dacie nu avea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hondanegru, inteleg ca stai prin Drumul Taberei?! :D

 

Daca tot reusesti sa o pornesti si sa mergi cat de cat pe mobra, de ce nu incerci mai bine sa treci pe la Motorteam, poate te ajuta ei cu o verificare, reparatie?

 

Zic si eu asa! :D

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari.am o problema cu saua, mai exact cu prinderea ei. banuiesc ca nu este saua originala a motoretei mele. se misca orizontal si vertical si nu e fixata cum trebuie. recomanda cineva vreun mecanic sau....cineva care repara asa ceva, in bucuresti. mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hondanegru, inteleg ca stai prin Drumul Taberei?! :D

 

Daca tot reusesti sa o pornesti si sa mergi cat de cat pe mobra, de ce nu incerci mai bine sa treci pe la Motorteam, poate te ajuta ei cu o verificare, reparatie?

 

Zic si eu asa! :D

 

fost, rezolvat! Curatat carburatoare, schimbat semeringuri si ulei in furci, intins lantul si curatat, spalat motor. Mecanicul mi-a spus ca era un carburator infundat de tot si ca nu a mai intalnit pana acum, cica erau ca niste dopuri..un material ceva gen matasea broastei ;)

Probabil ca am si ceva plancton in rezervor si mormoloci pe teava de esapament..banuiesc ca de acolo erau rateurile alea zgomotoase care speriau babele prin cartier :D

Daca o mai lasam un an probabil ca intreg motorul devenea o noua forma de viatza! Ma duceam la Animal Planet cu el!

Umflat roti (dupa 1,5 ani de stat in garaj aveam 1 pe fata si 1,5 pe spate), facut plinul...I'am back in business!

Multam' de idee, habar nu aveam de service-ul ala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari.am o problema cu saua, mai exact cu prinderea ei. banuiesc ca nu este saua originala a motoretei mele. se misca orizontal si vertical si nu e fixata cum trebuie. recomanda cineva vreun mecanic sau....cineva care repara asa ceva, in bucuresti. mersi.

 

Ai incercat cu o alta sa? de la alt GS ?...incearca intai asa si vezi cum e...daca tot se misca atunci tre sa umblii nitel la "suportii" pt sa...

 

fost, rezolvat! Curatat carburatoare, schimbat semeringuri si ulei in furci, intins lantul si curatat, spalat motor. Mecanicul mi-a spus ca era un carburator infundat de tot si ca nu a mai intalnit pana acum, cica erau ca niste dopuri..un material ceva gen matasea broastei :D

Probabil ca am si ceva plancton in rezervor si mormoloci pe teava de esapament..banuiesc ca de acolo erau rateurile alea zgomotoase care speriau babele prin cartier :D

Daca o mai lasam un an probabil ca intreg motorul devenea o noua forma de viatza! Ma duceam la Animal Planet cu el!

Umflat roti (dupa 1,5 ani de stat in garaj aveam 1 pe fata si 1,5 pe spate), facut plinul...I'am back in business!

Multam' de idee, habar nu aveam de service-ul ala!

 

Cat te-a dus toata treaba ... ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fost, rezolvat! Curatat carburatoare, schimbat semeringuri si ulei in furci, intins lantul si curatat, spalat motor. Mecanicul mi-a spus ca era un carburator infundat de tot si ca nu a mai intalnit pana acum, cica erau ca niste dopuri..un material ceva gen matasea broastei :D

Probabil ca am si ceva plancton in rezervor si mormoloci pe teava de esapament..banuiesc ca de acolo erau rateurile alea zgomotoase care speriau babele prin cartier :D

Daca o mai lasam un an probabil ca intreg motorul devenea o noua forma de viatza! Ma duceam la Animal Planet cu el!

Umflat roti (dupa 1,5 ani de stat in garaj aveam 1 pe fata si 1,5 pe spate), facut plinul...I'am back in business!

Multam' de idee, habar nu aveam de service-ul ala!

 

:D Faina expunere!

 

Cu placere, bine ca ti-au rezolvat-o!Practic inteleg ca ti-au facut o revizie generala!Mie mi-au lasat o impresie buna, de cate ori am apelat la ei, au fost serviabili!

 

Off-topic:ma gandeam sa inchegam un grup al posesorilor de GS din Dr.Taberei.Cunosc vreo 3 insi care stam prin zona asta:intre Prelungirea Ghencea si Bd.Timisoara.Poate stabilim si o zi de intalnire.Mai schimbam impresii, ne dam cu parerea, stabilim iesiri in week-end and stuff!

 

;)

 

LE:Precizare necesara:daca se stabileste o zi si un punct de intalnire, oricine are GS e bine venit, indiferent de "zona" de bastina.

 

:D

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari.am o problema cu saua, mai exact cu prinderea ei. banuiesc ca nu este saua originala a motoretei mele. se misca orizontal si vertical si nu e fixata cum trebuie. recomanda cineva vreun mecanic sau....cineva care repara asa ceva, in bucuresti. mersi.

 

 

Din ce an e GS-ul? Am o sa in plus ramasa de la dezmembrare, in stare ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ma gandeam sa inchegam un grup al posesorilor de GS din Dr.Taberei.Cunosc vreo 3 insi care stam prin zona asta:intre Prelungirea Ghencea si Bd.Timisoara.Poate stabilim si o zi de intalnire.Mai schimbam impresii, ne dam cu parerea, stabilim iesiri in week-end and stuff!

 

;)

 

LE:Precizare necesara:daca se stabileste o zi si un punct de intalnire, oricine are GS e bine venit, indiferent de "zona" de bastina.

 

:D

 

eu ma bag :D si la intalniri si la iesiri :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) Faina expunere!

 

Cu placere, bine ca ti-au rezolvat-o!Practic inteleg ca ti-au facut o revizie generala!Mie mi-au lasat o impresie buna, de cate ori am apelat la ei, au fost serviabili!

 

Off-topic:ma gandeam sa inchegam un grup al posesorilor de GS din Dr.Taberei.Cunosc vreo 3 insi care stam prin zona asta:intre Prelungirea Ghencea si Bd.Timisoara.Poate stabilim si o zi de intalnire.Mai schimbam impresii, ne dam cu parerea, stabilim iesiri in week-end and stuff!

 

:D

 

LE:Precizare necesara:daca se stabileste o zi si un punct de intalnire, oricine are GS e bine venit, indiferent de "zona" de bastina.

 

:D

 

 

Ma primiti si dava vin fara GS ul meu... nu am unde sa l tin in Bucuresti din pacate.. dar stau pe Timisoara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stabiliți că eu vin și de la Mangalia dacă e nevoie.

Chiar caut brigadă de plmibat cu viteză de croazieră de bun simț. Unde m-aș fi băgat erau doar vitezane și mai bine nu-i încurc.

 

Din acelasi motiv am facut propunerea de mai sus.

 

Din pacate vad ca pana acum au raspuns afirmativ doar 3 geseisti, din care unul fara mobra.Mai asteptam.... :D Oricum se pare ca pana duminica va ploua.... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off-topic:ma gandeam sa inchegam un grup al posesorilor de GS din Dr.Taberei.Cunosc vreo 3 insi care stam prin zona asta:intre Prelungirea Ghencea si Bd.Timisoara.Poate stabilim si o zi de intalnire.Mai schimbam impresii, ne dam cu parerea, stabilim iesiri in week-end and stuff!

 

Eu sunt din Crangasi. Ma "acceptati" si pe mine? :baldy:

 

fost, rezolvat! Curatat carburatoare, schimbat semeringuri si ulei in furci, intins lantul si curatat, spalat motor. Mecanicul mi-a spus ca era un carburator infundat de tot si ca nu a mai intalnit pana acum, cica erau ca niste dopuri..un material ceva gen matasea broastei [....]

 

deci, cat te-a costat? am si eu nevoie de o astfel de revizie + schimbat uleiul

Editat de Pentarus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din acelasi motiv am facut propunerea de mai sus.

 

Din pacate vad ca pana acum au raspuns afirmativ doar 3 geseisti, din care unul fara mobra.Mai asteptam.... :wacko:

 

Buna initiativa! Ma bag si eu.

 

de unde pot lua un manual de intretinere /reparare[sau cum s-o chema ]pt gesy.stie cineva?am ceva problema la ea si nu dau de capat :baldy: ms mult

 

Cauta aici: http://www.manualedereparatie.info/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna initiativa! Ma bag si eu.

 

Bun!Hai sa trecem la fapte concrete! Nu de alta da' trece sesozonul pana ne miscam si noi un pic... :baldy:

 

Hai sa propunem fiecare dintre cei interesati o zi, o ora si un loc de intalnire pentru zona Dr.Taberei, Militari, Rahova, Cotroceni, Crangasi.

Spre exemplu, eu propun ziua de vineri, ora 19:00, Academia Militara.

 

Argumente: vineri, pentru ca putem stabili de comun acord iesirile pentru week-end.Ora zic eu ca este ok, astfel incat sa putem ajunge in timp util la intalnire dupa ce iesim de la munca.Oricum ziua se va mari, se va intuneca in jur de 21:00, deci e timp suficient de barfa si planuri de week-end.

 

Zona propusa mai sus nu limiteaza accesul celorlalti posesorilor de GS din alte zone ale Bucurestiului.Sunt bineveniti toti cei care doresc sa participe la aceste intalniri.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...