Raisa_c Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 ulei poate o sa ziceti k is nebun da am pus din ala hidraulic.la 10 ron 1l.am 1000 km cu el facuti si se comporta bine.furca ceva mai tare fata de ce a avut inainte. *raisa:ai fost la mecanic sau tu schimbasi uleiul si semeringurile??? am fost la mecanic, ca n-am avut nici unde nici cu ce chingi sa spanzur motoreta sa stea suspendata dar n-a parut cine stie ce actiune complexa, daca ai un garaj sau undeva unde sa nu arunce vecinii de bloc cu rosii in tine ca le murdaresti bunul comun poti sa le schimbi si singur...am mai auzit pe cineva ca si-a pus hidraulic, si era destul de multumit, dar eu am pus motul medium 10W, just to be sure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Apropo de vopsit galeriile...am facut si eu sapt trecuta operatiunea asta... Treaba e in felul urmator.... NU smilgher.....va ia o zi intreaga mai ales prin locurile greu accesibile...cautati o perie de sarma rotativa....cat mai mica sa intre prin toate locurile inguste...o puteti folosi fie cu un flex fie cu o bormasina....depinde de care va luati. Nu va temeti ca astfel o sa zgariati galeriile; nu aveti cum sa apasati asa tare pe peria care se roteste, astfel incat sa se zgarie, daca incerci sa apesi iti "arunca" peria in lateral...nu are cum sa-ti ia mai mult de 5 minute s-o cureti pe toata si sa arate ca una nichelata (mat) Degresata bine...cu ce aveti...degresant, diluant sau daca ati uitat sa luati, bagati nitel o carpa in rezervor si uite degresantu.... Acu mai ramane sa-i dai cu spray(rezistent la temp inalte - eu am dat vreo 80 ron pe el)...galerie trebuie neaparat tre sa fie la temperatura camerei. Ai grija c-o sa trebuiasca intoarsa pe toate partile; atentie dupa ce o intorci pe ce o sprijini sa nu strici vopseaua, iar daca o agati de ceva vezi cum faci s-o vopsesti si pe acolo pe unde ai agatat-o sa nu ramana in dungi. Dupa vreo ora e gata toata operatiunea cu demontat-montat si lasat sa se usuce (daca dai in straturi subtiri se usuca instant). Dupa ce-o montezi o sa fumege nitel....nu panica, e normal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Problema e in felul urmator : accelerez la 4 5000 de ture si ii dau drumul la acceleratie . La carburatoare se vede ca revine clapeta dar turatia nu mai revine ramane la 3 4000 de turatii . Revine doar daca umblu la surubul de relanti adica daca il dau in jos de tot dar atunci nu mai tine relantiul . Ii dau iar relantiul la 1200 1300 de turatii accelerez si aceeasi problema iar ramane accelerata .I am desfacut carburatoarele le am curatat tot nimic . Bujiile nu sunt negre sunt caramizii deci nu e nivelul mare la benzina . Singura dilema care mi a ramas sunt suruburile de sub carburatoare acele pilot jet nu stiu care este rolul lor si ce se regleaza cu ele . Gata s-a rezolvat problema . Nu inchidea o supapa pe evacuare . Am schimbat pastila si acum merge (chiar daca tacane cam rau din cauza jocului prea mare ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 pe joja scri 10W40 acum nush ce sa zic ..zilele astea fac comanda. spune0mi te rog ca am vazut poze cu GS-ul tau, cu ce fel de vopsea ti-ai dat galeriile de evacuare (ale mele sunt ruginite). Si eu am gasit la un magazin de piese auto ultimul Spray, rezista pana la 700grade F, trebuiesc bine curatate cu smirghel, de rugina, apoi slefuite cu smirghel de 600 cu apa si degresate bine. apoi aplici un strat, lasi sa se usate vreo 10min, si dupaia dai alte straturi (in jur de 4). Sa nu fie apa pe ea ca nu tine vopseaua! Montezi evacuarea pe motor si o lasi sa se "incinga", o sa faca mult fum dar dupaia nu mai ai treaba! Respect si spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Va saluti dragi GS-isiti!! Caut si eu un magneto pentru un suzuki gs de 250 fw din 1989. Daca stie careva unde si cat, as ramane recunoscator! Multumesc si astept pareri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 ulei poate o sa ziceti k is nebun da am pus din ala hidraulic.la 10 ron 1l.am 1000 km cu el facuti si se comporta bine.furca ceva mai tare fata de ce a avut inainte.*raisa:ai fost la mecanic sau tu schimbasi uleiul si semeringurile??? am fost la mecanic, ca n-am avut nici unde nici cu ce chingi sa spanzur motoreta sa stea suspendata dar n-a parut cine stie ce actiune complexa, daca ai un garaj sau undeva unde sa nu arunce vecinii de bloc cu rosii in tine ca le murdaresti bunul comun poti sa le schimbi si singur...am mai auzit pe cineva ca si-a pus hidraulic, si era destul de multumit, dar eu am pus motul medium 10W, just to be sure. nu trebuie sa o spanzuri cu chingi.daca ai pe cineva sa te ajute 5 min o faci si singura acasa.pui suza pe cricul mare,pui a 2 persoana care te ajuta sa tina de spatele motocicletei sa nu se ridice desfaci roata fata si o plasezi frumos pe locul pasagerului.dupa care lucrezi in voie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobobarosanu Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 As dori sa stiu daca are cineva un parbriz destul de inalt astfel incat sa fie total protejat in spatele lui la viteze de 100km/h.Si daca da, de care? Eu am un parbriz mic, de la Puig,cel mai ieftin de pe Louis, cum am vazut ca au multi.Cu asta pot spune ca sunt protejat de vant doar de la gat in jos.Il are cineva pe acesta?http://www.louis.de/_400ac148398cd85c7d49debf7e3f8ad6ba/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=450&wgr=260&list_total=28&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10006548 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shultz Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 asta e moreta mea...si era sa cad in seara asta cu ea ... asa ca am venit repede acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Faina mobritza ai, da' cred ca n-ar strica sa verifici nitel gumele alea.In poza, par cam obosite... Off-Topic:Da' cu casca de ce ai dat de pamant?Ce ti-a facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shultz Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) Faina mobritza ai, da' cred ca n-ar strica sa verifici nitel gumele alea.In poza, par cam obosite... Off-Topic:Da' cu casca de ce ai dat de pamant?Ce ti-a facut? sunt doar murdare... in realitate sunt mai bune:d, revin cu poze mai insorite Editat Iunie 19, 2009 de shultz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Va saluti dragi GS-isiti!! Caut si eu un magneto pentru un suzuki gs de 250 fw din 1989. Daca stie careva unde si cat, as ramane recunoscator! Multumesc si astept pareri! Salutare....vezi aici http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...ew&ID=59622 poate ai noroc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 farul ........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 farul ........... ce-i cu el ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 (editat) Postul anului Editat Iunie 20, 2009 de vazilro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 (editat) Farul este pt. mine,multumesc @dragos11 ,e foarte bun. Te astept cu el Editat Iunie 20, 2009 de pantera002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Farul este pt. mine,multumesc @dragos11 ,e foarte bun.Te astept cu el asa asa... nu stiam ce e cu postul ala...SCUZE numai bine, sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 nu are cineva un suport de topcase pt un gs500e din 91???astept un PM cu cei care au un suport de vanzare!!!ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shultz Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 nu trebuie sa o spanzuri cu chingi.daca ai pe cineva sa te ajute 5 min o faci si singura acasa.pui suza pe cricul mare,pui a 2 persoana care te ajuta sa tina de spatele motocicletei sa nu se ridice desfaci roata fata si o plasezi frumos pe locul pasagerului.dupa care lucrezi in voie. salut!! am citit in manual etapele dar nu pre am inteles ce si cum . daca vrei sa0mi explici detaliat cum trebuie schimbat uleiul (demontarea furcii). nu stiu exact cu ce trebuie sa incept ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Cum naiba se verifica uleiul asta domle? In carte zice ca se verifica cu motorul rece, incercand sa o tii dreapta fara sa stea pe cric, prin a baga joja pana la filet fara sa o infiletezi. Pe un manual special de la Clymer zice sa o lasi sa mearga cateva minute sa o lasi sa se raceasca cateva minute si sa verifici pe cricul central la fel ca mai sus. De ce pusca mea nu zice frate... Lasi motorul mergand fix 2 minute, verifici dupa fix 3.5 minute, "cateva" nu este o valoare ideala pentru mine. Deci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khazar Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Motorul nu trebuie sa fie rece, dar nici sa fi mers mult ca dupaia e fierbinte si iti ramane pielea de la degete pe joja. In carti scrie "cateva" pt ca depinde de sezon. Vara dai o tura de cartier si gata, iarna dai o tura de oras. Ca sa verifici uleiul ai nevoie de un prieten care sa tina motorul drept fara sa fie pe cric sau poti sa o incaleci si sa o tii cu picioarele daca esti mai flexibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) Motorul nu trebuie sa fie rece, dar nici sa fi mers mult ca dupaia e fierbinte si iti ramane pielea de la degete pe joja. In carti scrie "cateva" pt ca depinde de sezon. Vara dai o tura de cartier si gata, iarna dai o tura de oras. Ca sa verifici uleiul ai nevoie de un prieten care sa tina motorul drept fara sa fie pe cric sau poti sa o incaleci si sa o tii cu picioarele daca esti mai flexibil. hai ca acuma m-ati facut curios si pe mine... pana aici am inteles totul, dar joja... pana la urma cum trebuie sa fie ???... numai bine Editat Iunie 21, 2009 de kanguru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AadaA Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Buna! Sunt proaspat-posesoare de gs 500.... si e prima oara cand intru pe topicul asta. Am o curiozitate pliz: iese careva la plimbarica acum? Ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Piratul asta e pentru tine Salut toti posesorii de GS 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khazar Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 hai ca acuma m-ati facut curios si pe mine... pana aici am inteles totul, dar joja... pana la urma cum trebuie sa fie ???... numai bine Sa nu fie infiletata! Adica o scoti, o stergi si o bagi inapoi cat merge, fara sa infiletezi si verifici nivelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) Buna!Sunt proaspat-posesoare de gs 500.... si e prima oara cand intru pe topicul asta. Am o curiozitate pliz: iese careva la plimbarica acum? Ciao Iete cine a aparut!Gs-isti faceti cunostiinta cu noua proprietara a gs-ului meu si primiti-o cum se cuvine. Ia zi-ne tu mai fata pe unde umblai joi seara cand erai invitata la intalnire,hmmm? Editat Iunie 21, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.