Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

ulei poate o sa ziceti k is nebun da am pus din ala hidraulic.la 10 ron 1l.am 1000 km cu el facuti si se comporta bine.furca ceva mai tare fata de ce a avut inainte.

*raisa:ai fost la mecanic sau tu schimbasi uleiul si semeringurile???

am fost la mecanic, ca n-am avut nici unde nici cu ce chingi sa spanzur motoreta sa stea suspendata :cheers: dar n-a parut cine stie ce actiune complexa, daca ai un garaj sau undeva unde sa nu arunce vecinii de bloc cu rosii in tine ca le murdaresti bunul comun poti sa le schimbi si singur...am mai auzit pe cineva ca si-a pus hidraulic, si era destul de multumit, dar eu am pus motul medium 10W, just to be sure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropo de vopsit galeriile...am facut si eu sapt trecuta operatiunea asta...

Treaba e in felul urmator....

NU smilgher.....va ia o zi intreaga mai ales prin locurile greu accesibile...cautati o perie de sarma rotativa....cat mai mica sa intre prin toate locurile inguste...o puteti folosi fie cu un flex fie cu o bormasina....depinde de care va luati. Nu va temeti ca astfel o sa zgariati galeriile; nu aveti cum sa apasati asa tare pe peria care se roteste, astfel incat sa se zgarie, daca incerci sa apesi iti "arunca" peria in lateral...nu are cum sa-ti ia mai mult de 5 minute s-o cureti pe toata si sa arate ca una nichelata (mat)

Degresata bine...cu ce aveti...degresant, diluant sau daca ati uitat sa luati, bagati nitel o carpa in rezervor si uite degresantu....

Acu mai ramane sa-i dai cu spray(rezistent la temp inalte - eu am dat vreo 80 ron pe el)...galerie trebuie neaparat tre sa fie la temperatura camerei. Ai grija c-o sa trebuiasca intoarsa pe toate partile; atentie dupa ce o intorci pe ce o sprijini sa nu strici vopseaua, iar daca o agati de ceva vezi cum faci s-o vopsesti si pe acolo pe unde ai agatat-o :cheers: sa nu ramana in dungi.

Dupa vreo ora e gata toata operatiunea cu demontat-montat si lasat sa se usuce (daca dai in straturi subtiri se usuca instant). Dupa ce-o montezi o sa fumege nitel....nu panica, e normal...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e in felul urmator : accelerez la 4 5000 de ture si ii dau drumul la acceleratie . La carburatoare se vede ca revine clapeta dar turatia nu mai revine ramane la 3 4000 de turatii . Revine doar daca umblu la surubul de relanti adica daca il dau in jos de tot dar atunci nu mai tine relantiul . Ii dau iar relantiul la 1200 1300 de turatii accelerez si aceeasi problema iar ramane accelerata .

I am desfacut carburatoarele le am curatat tot nimic . Bujiile nu sunt negre sunt caramizii deci nu e nivelul mare la benzina . Singura dilema care mi a ramas sunt suruburile de sub carburatoare acele pilot jet nu stiu care este rolul lor si ce se regleaza cu ele .

 

 

Gata s-a rezolvat problema . Nu inchidea o supapa pe evacuare . Am schimbat pastila si acum merge (chiar daca tacane cam rau din cauza jocului prea mare ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe joja scri 10W40 acum nush ce sa zic ..zilele astea fac comanda. spune0mi te rog ca am vazut poze cu GS-ul tau, cu ce fel de vopsea ti-ai dat galeriile de evacuare (ale mele sunt ruginite).

 

Si eu am gasit la un magazin de piese auto ultimul Spray, rezista pana la 700grade F, trebuiesc bine curatate cu smirghel, de rugina, apoi slefuite cu smirghel de 600 cu apa si degresate bine. apoi aplici un strat, lasi sa se usate vreo 10min, si dupaia dai alte straturi (in jur de 4). Sa nu fie apa pe ea ca nu tine vopseaua!

 

Montezi evacuarea pe motor si o lasi sa se "incinga", o sa faca mult fum dar dupaia nu mai ai treaba!

 

Respect si spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va saluti dragi GS-isiti!! Caut si eu un magneto pentru un suzuki gs de 250 fw din 1989. Daca stie careva unde si cat, as ramane recunoscator! Multumesc si astept pareri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei poate o sa ziceti k is nebun da am pus din ala hidraulic.la 10 ron 1l.am 1000 km cu el facuti si se comporta bine.furca ceva mai tare fata de ce a avut inainte.

*raisa:ai fost la mecanic sau tu schimbasi uleiul si semeringurile???

 

am fost la mecanic, ca n-am avut nici unde nici cu ce chingi sa spanzur motoreta sa stea suspendata :cheers: dar n-a parut cine stie ce actiune complexa, daca ai un garaj sau undeva unde sa nu arunce vecinii de bloc cu rosii in tine ca le murdaresti bunul comun poti sa le schimbi si singur...am mai auzit pe cineva ca si-a pus hidraulic, si era destul de multumit, dar eu am pus motul medium 10W, just to be sure.

nu trebuie sa o spanzuri cu chingi.daca ai pe cineva sa te ajute 5 min o faci si singura acasa.pui suza pe cricul mare,pui a 2 persoana care te ajuta sa tina de spatele motocicletei sa nu se ridice desfaci roata fata si o plasezi frumos pe locul pasagerului.dupa care lucrezi in voie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As dori sa stiu daca are cineva un parbriz destul de inalt astfel incat sa fie total protejat in spatele lui la viteze de 100km/h.Si daca da, de care? Eu am un parbriz mic, de la Puig,cel mai ieftin de pe Louis, cum am vazut ca au multi.Cu asta pot spune ca sunt protejat de vant doar de la gat in jos.Il are cineva pe acesta?http://www.louis.de/_400ac148398cd85c7d49debf7e3f8ad6ba/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=450&wgr=260&list_total=28&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10006548

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina mobritza ai, da' cred ca n-ar strica sa verifici nitel gumele alea.In poza, par cam obosite... :rolleyes:

 

Off-Topic:Da' cu casca de ce ai dat de pamant?Ce ti-a facut? :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina mobritza ai, da' cred ca n-ar strica sa verifici nitel gumele alea.In poza, par cam obosite... :rolleyes:

 

Off-Topic:Da' cu casca de ce ai dat de pamant?Ce ti-a facut? :drink:

 

sunt doar murdare... in realitate sunt mai bune:d, revin cu poze mai insorite

Editat de shultz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:makeout: Farul este pt. mine,multumesc @dragos11 ,e foarte bun.

Te astept cu el :rolleyes:

 

 

asa asa... nu stiam ce e cu postul ala...SCUZE :drink:

 

numai bine, sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie sa o spanzuri cu chingi.daca ai pe cineva sa te ajute 5 min o faci si singura acasa.pui suza pe cricul mare,pui a 2 persoana care te ajuta sa tina de spatele motocicletei sa nu se ridice desfaci roata fata si o plasezi frumos pe locul pasagerului.dupa care lucrezi in voie.

salut!!

am citit in manual etapele dar nu pre am inteles ce si cum . daca vrei sa0mi explici detaliat cum trebuie schimbat uleiul (demontarea furcii). nu stiu exact cu ce trebuie sa incept ... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum naiba se verifica uleiul asta domle?

 

In carte zice ca se verifica cu motorul rece, incercand sa o tii dreapta fara sa stea pe cric, prin a baga joja pana la filet fara sa o infiletezi.

 

Pe un manual special de la Clymer zice sa o lasi sa mearga cateva minute sa o lasi sa se raceasca cateva minute si sa verifici pe cricul central la fel ca mai sus.

 

De ce pusca mea nu zice frate... Lasi motorul mergand fix 2 minute, verifici dupa fix 3.5 minute, "cateva" nu este o valoare ideala pentru mine.

 

Deci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul nu trebuie sa fie rece, dar nici sa fi mers mult ca dupaia e fierbinte si iti ramane pielea de la degete pe joja. In carti scrie "cateva" pt ca depinde de sezon. Vara dai o tura de cartier si gata, iarna dai o tura de oras. Ca sa verifici uleiul ai nevoie de un prieten care sa tina motorul drept fara sa fie pe cric sau poti sa o incaleci si sa o tii cu picioarele daca esti mai flexibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul nu trebuie sa fie rece, dar nici sa fi mers mult ca dupaia e fierbinte si iti ramane pielea de la degete pe joja. In carti scrie "cateva" pt ca depinde de sezon. Vara dai o tura de cartier si gata, iarna dai o tura de oras. Ca sa verifici uleiul ai nevoie de un prieten care sa tina motorul drept fara sa fie pe cric sau poti sa o incaleci si sa o tii cu picioarele daca esti mai flexibil.

 

hai ca acuma m-ati facut curios si pe mine... pana aici am inteles totul, dar joja... pana la urma cum trebuie sa fie ???... :drink:

 

numai bine :rolleyes:

Editat de kanguru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca acuma m-ati facut curios si pe mine... pana aici am inteles totul, dar joja... pana la urma cum trebuie sa fie ???... :drink:

 

numai bine :rolleyes:

Sa nu fie infiletata! Adica o scoti, o stergi si o bagi inapoi cat merge, fara sa infiletezi si verifici nivelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna!

Sunt proaspat-posesoare de gs 500.... si e prima oara cand intru pe topicul asta.

Am o curiozitate pliz: iese careva la plimbarica acum? :rolleyes:

Ciao

Iete cine a aparut!Gs-isti faceti cunostiinta cu noua proprietara a gs-ului meu si primiti-o cum se cuvine.

Ia zi-ne tu mai fata pe unde umblai joi seara cand erai invitata la intalnire,hmmm?

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...