Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Am venit azi dinspre autogara Militari inspre Universitate, luand-o pe la Gradina Botanica.

F. f.f.f.f.f aglomerat. Nu am avut loc sa ma strecor decat f rar.

 

Pe la eroilor, am observat ca intra mai gru in viteza 1, adica intra fie daca strangeam ambreajul de 2 ori sau daca turam un pic motorul.

 

Si am mai observat asta si anu trecut tot pe aglomeratie mare. Adica tot cand nu am avut loc sa ma strecor si a trebuit sa stau mult pe loc.

 

Are cineva idee de ce se intampla faza asta?

 

Merci,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti.

 

Azi am luat prima tranta cu mobra. Pe la Charles des Gaulles, pe piatra cubica uda, in fine. Eu intreg, cu o mica durere de genunchi, motorul zgariat pe dreapta, carena, un pic din capacul de la ulei si un pic pe oglinda. Eram echipat full, thank God, si n-am patit mare lucru. In schimb, as dori sa pun niste crashpad-uri pe mobra. Are cineva idee de unde as putea cumpara ? Am un GS500F.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista multi soferi(masini/motoare) carora le consuma foarte mult in oras vehiculul pe care il conduc.De ce?Pentru ca merg prost!!!Merg subturat,dupa 1 minut accelereaza in disperare,dupa care o uita intr-o viteza oarecare fara sa tina cont de turatie,etc.

In oras:plec rezonabil de la semafor fara intentia de a ma da mare si tare,schimb la 4000 in a 2-a,daca am loc ii dau a 3-a la 5000-5500.Mai sus ajung rar.Fara accelerari foarte bruste,fara mana in gaz pana la capat.O las pe ea sa accelereze rezonabil.Pe decelerare,niciodata nu ajung cu turatia sub 3800 de ture,exceptand viteza 1-a.

Incearca deci sa te mentii in mers prin oras intre 3800-5500 ture. Consumul la mers subturat este comparabil cu cel de supraturare.

In afara orasului lucrurile se mai schimba,atentie doar la mers cat mai liniar,cat mai putine frane,anticiparea traficului,depasiri line neagresive,anticiparea vitezei necesare in urmatoarea curba.

Exemplu:in weekend am fost la Siriu si fiind mai multi nu am putut merge in stilul meu.Mai puneam frana inainte de curbe(pentru ca cel din fata mea punea frana),acceleram mai mult decat trebuia pe iesire ca asa facea si cel din fata,etc.Rezultatul: consum 3,8 l/100 km cu pasager si bagaje(cort,mancare,saci de dormit,etc.).Consumul normal ar fi fost de 3,4 in conditiile in care schimbam in jos la 4000 si in sus la 6000-6500.

Bafta si asfalt uscat!

 

 

 

Cum sa completezi mah bateria cu electrolit?Se completeaza cu apa distilata.La prima incarcare a bateriei cu electrolit au loc procese chimice prin care elctrolitul isi modifica proprietatile.Ai picat cu motorul?S-a scurs electrolitul cu aceeasta ocazie?Ai gasit motorul plin de acid?Ai gasit balta de acid pe jos sub motor?Nu?Atunci electrolitul este inca acolo,ceea ce s-a evaporat este componenta inerta din electrolit.Se completeaza cu apa distilata!!!!

 

 

 

 

buna din nou.....am luat aminte la "invataturile" tale legate de consum si am facut intocmai.....rezlultat:5,6/100 km (acceptabil) acum legat de chestia cu bateria......mi-o omoara motoru.......cica e incarcarea prea mare......sa fie problema de la releul de incarcare?astept pareri.multam frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti.

 

Azi am luat prima tranta cu mobra. Pe la Charles des Gaulles, pe piatra cubica uda, in fine. Eu intreg, cu o mica durere de genunchi, motorul zgariat pe dreapta, carena, un pic din capacul de la ulei si un pic pe oglinda. Eram echipat full, thank God, si n-am patit mare lucru. In schimb, as dori sa pun niste crashpad-uri pe mobra. Are cineva idee de unde as putea cumpara ? Am un GS500F.

 

Salut

vezi /index.php?...p;#entry1584913

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti.

 

Azi am luat prima tranta cu mobra. Pe la Charles des Gaulles, pe piatra cubica uda, in fine. Eu intreg, cu o mica durere de genunchi, motorul zgariat pe dreapta, carena, un pic din capacul de la ulei si un pic pe oglinda. Eram echipat full, thank God, si n-am patit mare lucru. In schimb, as dori sa pun niste crashpad-uri pe mobra. Are cineva idee de unde as putea cumpara ? Am un GS500F.

 

Salut,

 

Tocmai ce am terminat eu de pus crash-pad-urile pe a mea.

Am ajuns la concluzia ca cel mai bine se pun cu gaura data prin carena si prinse direct de cadru (desi pe unii nu ii incanta faza cu gaura).

 

Eu le-am pus pe ale mele direct prin gaurile de prins carena, si am inlocuit urechile de prindere ale carenei cu altele facute la un "mester". Inainte sa le inlocuiesc, am cazut cu crash-pad-uri si cu tablele originale, s-au indoit si s-a crapat carena; deci nu ai cum sa montezi direct buloanele.

Toata operatia asta m-a costat 4 mil buloane (2 perechi - sus si jos) + 1,5 mil urechile de prindere de la carena (crash-pad-urile sunt facute din textolit de un mecanic).

 

La final mi-am dat seama ca, la o cazatura mai serioasa surubul o sa se indoie sau se rupe, lucru care o sa duca sigur la o alta avariere a carenei.

Asta e si motivul pentru care acum consider ca eram mai castigat cu crash-pad-uri montate prin gaurirea carenei (o gaura care sa permita o oarecare libertate de miscare la crashpad).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La final mi-am dat seama ca, la o cazatura mai serioasa surubul o sa se indoie sau se rupe, lucru care o sa duca sigur la o alta avariere a carenei.

Asta e si motivul pentru care acum consider ca eram mai castigat cu crash-pad-uri montate prin gaurirea carenei (o gaura care sa permita o oarecare libertate de miscare la crashpad).

 

Got it. Ok then. Singura problema ar fi sa gasesc un mester sa imi gaureasca carena ok :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite si poza cum au iesit (daca am timp deseara, fac una mai indeaproape)[

attachment=479765:P1080533.JPG]

 

Got it. Ok then. Singura problema ar fi sa gasesc un mester sa imi gaureasca carena ok :)

 

Cu o freza se face treaba foarte buna.

Uite, la Motor Team am intrebat de crash-pad-uri pe toamna, si daca imi amintesc bine, ziceau ca pot sa dea ei gaurile.

post-38382-1243440561_thumb.jpg

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Aveti idee unde gasesc si la ce pret niste capete de ghidon?

 

Multumesc,

 

 

cauta in piese de schim daca vrei second daca nu pe louis sunt o gramada de modele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Aveti idee unde gasesc si la ce pret niste capete de ghidon?

 

Multumesc,

 

 

daca iti tre ca si alea originale de gs... se pot face pe strung :) ...successs si asfalt uscat tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna din nou.....am luat aminte la "invataturile" tale legate de consum si am facut intocmai.....rezlultat:5,6/100 km (acceptabil) acum legat de chestia cu bateria......mi-o omoara motoru.......cica e incarcarea prea mare......sa fie problema de la releul de incarcare?astept pareri.multam frumos

Hai sa o luam cu inceputul.Tu in aceeasta baterie ai bagat electrolit in plus.Degeaba o mai masori sa vezi cat incarca ca o sa-ti dea valori proaste.

1.imprumuta de la cineva o baterie care stii ca este in parametri.Verifica incarcarea la ea atat tensiune,cat si amperaj.Asta cu amperajul este mai greu.Trebuie sa folosesti un shunt(o sarma foarte groasa) pe care o pui pe plus(borna de plus nelegata la baterie).In paralel cu acest shunt se pune un ampermetru,reglat pe scala de 10A(atentie cum pui bornele ampermetrului: ''+'' al ampermetrului pe cablul de plus ce vine de la regulator si ''-'' al ampermetrului pe borna de plus a bateriei).Pornesti motorul cu shunt-ul pus si il dai la o parte dupa pornire lasand doar ampermetrul.daca valoarea amperajului este sa zicem 0.8 A inseamna ca in 10 ore bateria se incarca cu 8A. O valoare mare dar acceptabila ar fi 1,5A, dar 2-3A e mult pentru ca in acest caz se depaseste regimul optim de incarcare,optim fiind in jurul valorii de 1A.

Tensiunea 13,5-15,5V.Nu te lua dupa relanti.Vezi in regim cat ai.La fel si pentru amperaj.

Daca totul e ok,arunca bateria veche si ia alta.

2.pentru masurarea releului de incarcare ai nevoie de un ohmetru cu scala 1-60 ohmi.Scump domne scump,io nu mi-am permis unul.Astea obisnuite(pana in 100 lei) au scala de 1-1000 ohmi dar cu eroare 5-10% deci n-ai ce face cu ele.

Exista in manual o schema o releului de incarcare si un tabel cu valori.iti explica foarte bine ce si cum sa masori.Vezi ca in interiorul releului sunt diode zener si alte prostii d-astea in care nu ma bag,dar despre care stiu ca trebuie sa functioneze perfect.Adica valorile din manual sunt valorile pe care trebuie sa le obtii.

3.Daca tot faci chestia asta masoara si alternatorul.Sa nu cumva sa bage ala mai mult si sa beleasca ceva in releul de incarcare. Ai 3 fire care vin de la alternator.Le decuplezi, si de asemenea sa fie decuplat si releul de incarcare de la baterie(bateria in schimb montata).pornesti motorul si verifici tensiunea intre cele 3 fire ale alternatorului.Trebuie sa obtii 75V+/-

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello! am o intrebare, in special pt cei cu GSuri mai"batranele". ce tip de ulei folositi, la cat il schimbati si cat ulei are voie sa manance fara a trece in sfera patologicului...?suzi a mea a mancat cam 150-200 ml la 2000 km. e mult? si de ceva vreme in ture joase si la relanti are un zgomot supraadaugat, un fel de fashait, un fel de frecare dar parca nu suna chiar a metal pe metal.. any ideas? ca eu nu prea am :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello! am o intrebare, in special pt cei cu GSuri mai"batranele". ce tip de ulei folositi, la cat il schimbati si cat ulei are voie sa manance fara a trece in sfera patologicului...?suzi a mea a mancat cam 150-200 ml la 2000 km. e mult? si de ceva vreme in ture joase si la relanti are un zgomot supraadaugat, un fel de fashait, un fel de frecare dar parca nu suna chiar a metal pe metal.. any ideas? ca eu nu prea am :D

al meu e din 95 si folosesc ce scrie in cartea lui adica 10 w 40!eu ii bag castrol.cam la 4000 5000 maxim il dau jos si consumatul nu stiu ce sa ti zic!nu mi se pare mult!asta inseamna cam 100 grame la 1000km!acum depinde si in ce regim de ture mergi cu el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu e din 95 si folosesc ce scrie in cartea lui adica 10 w 40!eu ii bag castrol.cam la 4000 5000 maxim il dau jos si consumatul nu stiu ce sa ti zic!nu mi se pare mult!asta inseamna cam 100 grame la 1000km!acum depinde si in ce regim de ture mergi cu el!

rectific, mi-a mancat 400/450 ml la 3000 km, am verificat acum nivelul la ulei si nici nu mai atinge de joja...nu pare sa piarda pe nicaieri.completez pana la nivel si cred ca cel mai bine o duc la verificat. nu stiu la ce fel de regim de ture te referi, nu pot spune ca o turez foarte tare, sau ca o subturez, plaja de turatii in care o tin e 4500-7000 , cu rare abateri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rectific, mi-a mancat 400/450 ml la 3000 km, am verificat acum nivelul la ulei si nici nu mai atinge de joja...nu pare sa piarda pe nicaieri.completez pana la nivel si cred ca cel mai bine o duc la verificat. nu stiu la ce fel de regim de ture te referi, nu pot spune ca o turez foarte tare, sau ca o subturez, plaja de turatii in care o tin e 4500-7000 , cu rare abateri...

o compresie poate i faci sa vezi care i treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de ulei... stie careva ce se poate intampla daca pun prea mult ulei? adica pe joja, la rece e cu 2-3 mm peste limita de sus....

 

 

 

am pus si eu o data mai mult ulei si mi-a dat afara pe la garnitura de la motor din partea dreapta...eu zic ca cel mai bine ar fi sa mai scoti putin, cu o seringa is un furtun sau cv...ai grija, ca daca nu iti dai de lucru..

spor la treaba, numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am si eu nevoie de cablul pt turometru, cel care duce din motor la "paharul"pt turometru, al meu s-a desurubat in mers si i s-a rupt una din cele 2 lamele care intra in motor, daca are cineva as fi vesnic recunoscator. contra cost evident

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

garnitura de la motor din partea dreapta

spor la treaba, numai bine

La tine a fost un noroc ca ai pus mai mult ulei si in felul asta ai vazut ca acea garnitura e dusa.Presiunea uleiului de sub pistoane,cat si cea de deasupra chiulasei sunt de 1 bar,adica presiunea atmosferica.In pompa nu stiu care e presiunea,dar sigur e ca nu variaza cu cantitatea de ulei.

La care garnitura te referi exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de ulei... stie careva ce se poate intampla daca pun prea mult ulei? adica pe joja, la rece e cu 2-3 mm peste limita de sus....

eu zic ca nu e nici o problema!in principiu nu poti sa pui perfect pana la maxim!1 mm sau 2 in plus nu au cum sa afecteze cu nimic!asta inseamna max 100 ml de ulei!eu am vb cu un mecanic de motoare si ala mi a zis ca pana la 300 400 ml nu ai nici o problema!in ceea ce l priveste pe colegul cu garnitura ca i a refulat pe acolo nu cred ca era de la uleiul in plus ci mai degraba de la uzura garniturii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dezbatere! in manual specifica clar faptul ca uleiul se masoara cu capacul jojei SPRIJINIT , si nu infiletat, insa toti mecanicii cu care am vorbit mi-au spus ca e de bun simt clar sa o infiletezi cand masori uleiul.. care e varianta corecta???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dezbatere! in manual specifica clar faptul ca uleiul se masoara cu capacul jojei SPRIJINIT , si nu infiletat, insa toti mecanicii cu care am vorbit mi-au spus ca e de bun simt clar sa o infiletezi cand masori uleiul.. care e varianta corecta???

Clar,ce scrie in manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tine a fost un noroc ca ai pus mai mult ulei si in felul asta ai vazut ca acea garnitura e dusa.Presiunea uleiului de sub pistoane,cat si cea de deasupra chiulasei sunt de 1 bar,adica presiunea atmosferica.In pompa nu stiu care e presiunea,dar sigur e ca nu variaza cu cantitatea de ulei.

La care garnitura te referi exact?

 

ups, scuze, m-am incurcat...cand am bagat prea mult ulei, mi s-a dus garnitura de la capacul de la motor din partea stanga, deci rectific, partea stanga nu dreapta ;) ...oricum s-a rezolvat treaba....afalt uscat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...