warlock Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 santul din mijlocul unui cauciuc sporeste aderenta pe asfalt cu apa, asa cum este cel din a doua poza. este foarte frumos explicata aici, intr-un episod "How does it work" (pe la minutul 02:00) http://www.youtube.com/watch?v=gcxq1E9mAlo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 (editat) santul din mijlocul unui cauciuc sporeste aderenta pe asfalt cu apa, asa cum este cel din a doua poza. este foarte frumos explicata aici, intr-un episod "How does it work" (pe la minutul 02:00) http://www.youtube.com/watch?v=gcxq1E9mAlo exact la asta m-am gandit si eu de dunga aia, aderenta pe ploaie... din ala cum e in a doua poza am acuma, dar as pune din alalalt ca e dunlop si sa fie pereche cu guma spate si ca pret e vreo 100 de lei diferenta intre ele... app, de unde imi dau seama daca guma fata e dusa, de ex a mea are creste bune inca, dar mi se pare ca s-a denivelat, parca o facut asa cv umflaturi pe mijoc, nu le simt dar le vad :|... sa o schimb sau nu ? era sa uit, ms de filmuet... este "educativ" Editat Ianuarie 31, 2010 de kanguru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sulta_00 Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 (editat) salutare la toti GS-istii, va saluta un ER-5-iist. Vreau sa va intreb ceva pe voi, deoarece noi cu ER-5-uri suntem mai putini ca voi. Vreau sa imi schimb toba la moto, si vreau sa fac in felul urmator: toba mea este toata dintr-o singura bucata (ca la gs500), ma intereseaza sa o tai de pe undeva de sub scarita pilotului si sa montez alta peste teava ce imi ramane mie din motor, si sa fac un fel de slip-on. Acum ea as vrea o varianta mai acceptabila, si am vazut pe net ca se potriveste o toba stoc de R6 sau CBR. in principiu ma intereseaza cum suna. (adica toba e de un motor de 600cm in cazul R6 si CBR si montata pe un motor mai mic de 500cm) A vazut cineva montat o astfel de toba pe un GS500? Dar asa ca idee, procedez bine? multumesc Editat Februarie 3, 2010 de sulta_00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 (editat) Salutari ..Are cineva idee unde pot gasi un kit de reparatie pt carburatoarele mikuni bst33 de pe gs ? La Louis man : 10042435 VERGASER-REPARATUR-KIT GS 500 / GSX 1100 SUZUKI GS 500 E/EU (GM51B) 16,95 euro Foto este nereprezenbtativa Editat Februarie 3, 2010 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 salutare la toti GS-istii, va saluta un ER-5-iist. Vreau sa va intreb ceva pe voi, deoarece noi cu ER-5-uri suntem mai putini ca voi. Vreau sa imi schimb toba la moto, si vreau sa fac in felul urmator: toba mea este toata dintr-o singura bucata (ca la gs500), ma intereseaza sa o tai de pe undeva de sub scarita pilotului si sa montez alta peste teava ce imi ramane mie din motor, si sa fac un fel de slip-on. Acum ea as vrea o varianta mai acceptabila, si am vazut pe net ca se potriveste o toba stoc de R6 sau CBR. in principiu ma intereseaza cum suna. (adica toba e de un motor de 600cm in cazul R6 si CBR si montata pe un motor mai mic de 500cm) A vazut cineva montat o astfel de toba pe un GS500? Dar asa ca idee, procedez bine? multumesc tipu care mi-a facut mie toba, a zis ca tobele sunt bune cam intre 400cmc si 750cmc , adica o toba de la un motor de 750 o poti pune si la un motor de 400. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Piese ieftine pentru GS 500 -le tau. /index.php?...t&p=2290702 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Salut, Inca de anul trecut am vazut in Bucuresti in Cringasi in parcarea caminelor studentesti A6 A7 A8 un Suzuki GS 500 negru cu numar de Constanta . Stie cineva al cui este ? Este bagat in mai in spate pe partea cu spitalul de drogati si este intr-o stare destul de nasoala . Daca proprietarul nu mai are nevoie de ea macar sa o dea la altcineva desi nu cred ca il intereseaza prea mult de ea . Nu cred ca a mai fost miscat de acolo de foarte mult timp . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Vine calduraaaa.Poate ne mai dezmortim si noi mobrele weekendul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 daca ma poate ajuta cineva ? . Un coleg vrea sa puna o roata spate la un gs500 care sa suporte cauciuc de 160 . poate sa-mi spuna cineva ce roata se potriveste la GS ? oara de la gsxf ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 daca ma poate ajuta cineva ? . Un coleg vrea sa puna o roata spate la un gs500 care sa suporte cauciuc de 160 . poate sa-mi spuna cineva ce roata se potriveste la GS ? oara de la gsxf ? Pot sa glumesc....? O roata de GS 500! 160 mmmm, cam mult fara a mai face si alte modificari....chiar si 150 este la limita, daca vrea sa faca un "custom" poate pune orice fel de janta mai lata (bascula, frina modificata) cu conditia sa fie completa(cupla, pinion,etrier ... etc) Ar putea colegul sa incerce pur si simplu un cauciuc mai lat (150 spre ex) si dupa mine ar arata bine o roata spate de bandit. Spor si bafta P.S. Poate sunt baieti care au facut modificarea si stiu exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Pot sa glumesc....? O roata de GS 500! 160 mmmm, cam mult fara a mai face si alte modificari....chiar si 150 este la limita, daca vrea sa faca un "custom" poate pune orice fel de janta mai lata (bascula, frina modificata) cu conditia sa fie completa(cupla, pinion,etrier ... etc) Ar putea colegul sa incerce pur si simplu un cauciuc mai lat (150 spre ex) si dupa mine ar arata bine o roata spate de bandit. Spor si bafta P.S. Poate sunt baieti care au facut modificarea si stiu exact. janta de bandit de 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 janta de bandit de 400 Sau 250..... or fi lafel??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 http://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.RearWheel Multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 mersi mult pentru lamuriri, o sa-i transmit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 http://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.RearWheelMulta bafta De exceptie documentatia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AliNOS Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Va salut! Sunt nou posesor de GS500E din 1996. L-am achizitionat anul trecut de la @Nk155. Din pacate nu am apucat sa merg cu el decat vro 5-600km (sunt incepator) si sper sa recuperez timpul pierdut anul asta Insa, pentru a putea incepe sezonul, as avea nevoie de putin ajutor din partea voastra. Am cateva intrebari la care nu am gasit raspuns destul de clar (sincer nu am putut citi toate paginile acestui topic): 1. Anul trecut cand l-am bagat la iernat am rupt o borna de la baterie. Avea spuma pe ea si cand am pus cheia sa desfac surubul s-a rupt pur si simplu borna. Intrebarea este: Ce tip de baterie imi trebuie si unde pot gasi? Am gasit niste info cum ca mi-ar trebui baterie cod YB10L-B2 insa nu am gasit pe net decat YB10L-B (tot 12V - 11A). Sa inteleg ca aceasta din urma nu este buna? 2. Un mecanic bun si onest pentru a face urmatoarele operatiuni imi puteti recomanda? 2.1 Schimb consumabile: ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru benzina 2.2 Curatare, sincronizare carburatoare 2.3 Schimb ulei in furca 2.4 Daca mai sunt si alte operatii care trebuie efectuate la revizie va rog sa le mentionati voi. Motocicleta are in jur 50.000+ km. (Ex: verificat distributia?) 3. Ce consumabile imi recomandati pentru schimb (marca/model) si ce ulei (motor/furca)? Va multumesc anticipat pentru raspunsuri. Abia astept sa vina caldura sa ne vedem pe strazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 (editat) Va salut! Sunt nou posesor de GS500E din 1996. L-am achizitionat anul trecut de la @Nk155. Din pacate nu am apucat sa merg cu el decat vro 5-600km (sunt incepator) si sper sa recuperez timpul pierdut anul asta Insa, pentru a putea incepe sezonul, as avea nevoie de putin ajutor din partea voastra. Am cateva intrebari la care nu am gasit raspuns destul de clar (sincer nu am putut citi toate paginile acestui topic): 1. Anul trecut cand l-am bagat la iernat am rupt o borna de la baterie. Avea spuma pe ea si cand am pus cheia sa desfac surubul s-a rupt pur si simplu borna. Intrebarea este: Ce tip de baterie imi trebuie si unde pot gasi? Am gasit niste info cum ca mi-ar trebui baterie cod YB10L-B2 insa nu am gasit pe net decat YB10L-B (tot 12V - 11A). Sa inteleg ca aceasta din urma nu este buna? 2. Un mecanic bun si onest pentru a face urmatoarele operatiuni imi puteti recomanda? 2.1 Schimb consumabile: ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru benzina 2.2 Curatare, sincronizare carburatoare 2.3 Schimb ulei in furca 2.4 Daca mai sunt si alte operatii care trebuie efectuate la revizie va rog sa le mentionati voi. Motocicleta are in jur 50.000+ km. (Ex: verificat distributia?) 3. Ce consumabile imi recomandati pentru schimb (marca/model) si ce ulei (motor/furca)? Va multumesc anticipat pentru raspunsuri. Abia astept sa vina caldura sa ne vedem pe strazi. salut si bine ai venit 1]baterie de pe louis sau pe forum la: vanzari consumabile noi.sunt 2-3 useri care aduc. 2.1,2,3]aici nu cred ca iti trebuie mecanic[mai ales cu criza asta]un prieten de nadejdie e numa bun , lucrarile sunt simple le poti face chiar tu[unde nu stii mai intrebi sunt sigur ca o sa iti sara in ajutor multe lume].filtru benzina hmm are gs ul asa ceva eu nu am vazut nicaieri dar tare i-as pune unul,restul de filtre le gasesti pe louis sau alte magazine moto. 2,4;nu sunt sigur dar lantul de distributie se verifica la gs la 40.000 parca[repet nu stiu sigur],schimbat un lichid de frana ,placute verificate ,strans suruburi si mai sunt dar nu imi vin acum in minte. 3]eu am pus motul 10w40 pana acum si a mers perfect [eu cred ca daca il schimbi la timp poti pune aproape orice fel de ulei pentru moto]cat despre uleiul in furca eu am exprimentat un ulei hidraulic [se gaseste la orice magazin de uleiuri costa 7 lei/l]merge perfect am facut 6000 km cu el si nu am observat nici o diferenta intre el si cel vechi care era special pentru furca. spor la munca Editat Februarie 22, 2010 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 (editat) ... daca vrei sa-ti faci o idee de piese: http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/51078/?prshow=all 1) Eu mi-am luat in toamna baterie YB10L-B (12V - 11A). O am si pe cea veche, dar nu prea te mai ajuta daca sta pe margine 3-4 zile. 2) Am facut la florin-v (zona drumul taberei) operatiile dorite de tine, fara schimb ulei de furca, dar face si operatiunea asta (a facut pt goul) 3) Am facut un singur schimb de ulei (am doar 4mii calare pe GS): Motul... nu mai stiu mai departe exact, poate ma ajuta florin. bine ai venit in grup, si joia incepand cu ora 18 te asteptam... Editat Februarie 22, 2010 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AliNOS Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Multumesc pentru urari si pentru info. Din pacate eu muncesc in Baneasa si chiar daca as veni direct de la munca nu cred ca as ajunge la ora 6. O sa ma uit pe topicul de intalniri (banuiesc ca exista) sa vad mai multe detalii despre locul intalnirii si atunci cand o sa scot motocicleta promit sa va fac ce putin o vizita.. Legat de piese: am magazinul kronaumoto cel de pe dimitrie cantemir la 15minute de mers de locul unde stau. Deci o sa le fac o vizita cu talonul sa ii intreb de piese. In ceea ce priveste mecanicul, as sta mai intai langa el (sau langa altcineva care se pricepe) sa vad cum se fac toate operatiunile prima data, apoi m-as baga eu sa le fac Dar mai studiez.. Buna ideea cu verificarea franelor, nu stiu de ce mi-a scapat cand am intocmit lista. Sper sa nu fiu nevoit sa schimb si cauciucurile sezonul asta, insa daca va fi cazul, le voi schimba. Va multumesc si mai astept si alte pareri/ sugestii/ opinii/ etc.. ce mai vreti voi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 (editat) Multumesc pentru urari si pentru info. Din pacate eu muncesc in Baneasa si chiar daca as veni direct de la munca nu cred ca as ajunge la ora 6. O sa ma uit pe topicul de intalniri (banuiesc ca exista) sa vad mai multe detalii despre locul intalnirii si atunci cand o sa scot motocicleta promit sa va fac ce putin o vizita.. Legat de piese: am magazinul kronaumoto cel de pe dimitrie cantemir la 15minute de mers de locul unde stau. Deci o sa le fac o vizita cu talonul sa ii intreb de piese. In ceea ce priveste mecanicul, as sta mai intai langa el (sau langa altcineva care se pricepe) sa vad cum se fac toate operatiunile prima data, apoi m-as baga eu sa le fac Dar mai studiez.. Buna ideea cu verificarea franelor, nu stiu de ce mi-a scapat cand am intocmit lista. Sper sa nu fiu nevoit sa schimb si cauciucurile sezonul asta, insa daca va fi cazul, le voi schimba. Va multumesc si mai astept si alte pareri/ sugestii/ opinii/ etc.. ce mai vreti voi.. intalniri pentru bucuresti si imprejurimi se "organizeaza" pe aici /index.php?showtopic=143185 Pe la 6 incepe lumea sa vina.... acu daca ajungi la 6:30 nici o suparare...ne mai gasesti pe acolo. dar pe la 7 fara 5 nu cred ca mai e nimeni Editat Februarie 23, 2010 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Deci o sa le fac o vizita cu talonul sa ii intreb de piese. Nu e nev. sa te deplasezi pana acolo pestru asta. Fa asa: www.louis.de, alege din meniul de sus pe fond negru bike datenbank,introdu motorul tau in casute si apasa produkte zeigen. Am facut eu asta pentru tine pentru gs 1996-2000 si rezultatul e aici. PS: lucas/saito la frane uita ca exista,mergi pe ferodo platinum(nu exista pe louis,dar gasesti la magazinele specializate din targ vitan).Filtru de aer champion(vine cu garnitura), K&N nu sunt gandite pentru strada(tb. sa muti cuiele de dozaj si sa ai grija sa fie filtrul permanent curat). Ulei motul 5100 10w-40 semi-sintetic schimbat la 6000-10.000 km in functie de cum mergi. Lichidul de frana e bun si ala din louis de la lucas(ce ramane in sticla nefolosit se poate arunca ca nu va mai fi bun peste 1 an). Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AliNOS Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 (editat) Multumesc andu pentru mesaj. Abia astept sa scot motoreta. Inca mai caut info despre baterie. Daca aveti ceva link-uri, va rog sa le postati si aici. O alta intrebare ar fi: la cat timp se schimba lichidul de frana? Oricum nu stiu cand a fost schimbat dar ca idee Si ultima pentru azi: un mecanic bun pentru reglat carburatia aveti sa-mi recomandati? Multumesc anticipat! Editat Februarie 24, 2010 de AliNOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 (editat) .. - motoretu meu a fost curatata la carburatoare si sync la florin (/index.php?showtopic=359929) - nu uita de bujii: bujiile se schimba la 12.000 km (inspectie la 6.000) - baterie poti lua ORICE de 12V si 11 Ah, care sa aiba loc in cutie. nu mai cauta detalii milimetrice in alegerea bateriei. - lichidul de frana se schimba teoretic la 2 ani Daca vrei manualul pt GS ori il gasesti pe net sau pe aici pe forum.. Si n-ar strica sa-ti completezi pe la profil.... Editat Februarie 24, 2010 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 (editat) Multumesc andu pentru mesaj. Abia astept sa scot motoreta. Inca mai caut info despre baterie. Daca aveti ceva link-uri, va rog sa le postati si aici. O alta intrebare ar fi: la cat timp se schimba lichidul de frana? Oricum nu stiu cand a fost schimbat dar ca idee Si ultima pentru azi: un mecanic bun pentru reglat carburatia aveti sa-mi recomandati? Multumesc anticipat! Daca ai nevoie de baterie pe codul original cauta-ma pe messenger si rezolvam. Tipul de baterie este TB10L-B2 si este facuta de YUASA(Nitro) Si pentru orice altceva, poti veni la noi in service la MV Agusta(undeva le B-dul Expozitiei, in acelasi corp cu reprezentanta Honda) Stima, Liviu Editat Februarie 24, 2010 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 24, 2010 Autor Share Postat Februarie 24, 2010 Tipul de baterie este TB10L-B2 si este facuta de YUASA(Nitro) OffTopic De cand Yuasa fabrica si marca Nitro ? Ca m-ai facut curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.