Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aaa nici nu ma chinui atunci cu cauciuc mai mare bine ca nu am cumparat ca poate imi atingea cadru sau lantu si atunci ma zgariam pe ochi.Mai bine cumbar unu de 150/60 cum e si acuma.DAR CINE ARE ASA CEVA second ca nu prea am bani acuma pt unu nou...

 

 

eu am avut pe janta de gs guma pe 140 daca vrei si incape fara nici o modificare :nono:... good luck :crack: :laugh:

Editat de kanguru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinde cineva carene complete pt un gs500.As vrea sa ii fac o surpriza prietenei mele se apropie ziua ei si vreau sa ii montez niste carene pe gs u ei.Cred ca ar fii super fericita daca as reusii....binenteles cu ajutorul vostru ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut pe janta de gs guma pe 140 daca vrei si incape fara nici o modificare :lol:... good luck :) :)

daca doreste cineva o pereche de anvelope BRIDGESTONE batlax BT45R 140/70/18 SI 110/80/17 FAB 2005, au "carne" 70%. 150 lei setul pentru cei interesati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau o roata spate complet echipata(roata cu guma , cupla si pinion ok)...sa aveti cuce mere la Academie :) ,pret de primavara(aka astept oferta...primul venit, primul servit) si o baterie de carbe.

Sau o Suzeta, nu de alta, dar nu prea mai am unde o tine...si ar fi pacat sa o dau afara ca inca e rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ,

sunt incepator si acum imi caut primul motor.

 

Un coleg are de vanzare un GS500 din '89 care ma tenteaza . Am inteles ca este un motor potrivit pentru incepatori.

M-am suit pe el ,dar din cauza vremii de afara nu m-am plimbat deloc cu el .

GS-ul il vreau ca sa invat efectiv sa merg pe el , urmand ca urmatorul motor sa-l aleg mai in cunostinta de cauza.

 

Dilemele mele:

1.am 1,87m si nu imi dau seama cat de confortabila va fi pozitia mea la ture mai lungi (am doar orele de scoala pe motor, deci experienta 0).

Sfaturi , opinii in directia asta ?

 

off-topic

2. RAR-ul ! sunt din alt judet , motorul e inmatriculat in Bucuresti . Nu as pleca la drum lung cu motorul , mai ales ca nu am experientza.

Doar la RAR trebuie sa vada motorul . Presupun ca poate sa-mi dea actul in Bucuresti si sa fie dovada la Politia din judetul meu .

Poate cineva sa confirme ?

 

Multam fain ..si bine v-am gasit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa iti formezi mana pe el e ok. Nu iti face inca griji in privinta inaltimii. Abia la a doua motocicleta ar trebui sa te preocupe asta.

Sunt putin mai inalt ca tine si nu am avut nicio problema din cauza inaltimii.

 

Eu in schimb iti recomand sa cauti ceva mai nou si neaparat sa mergi cu un mecanic neutru la vizionarea motocicletei.

 

Bafta!

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. RAR-ul ! sunt din alt judet , motorul e inmatriculat in Bucuresti . Nu as pleca la drum lung cu motorul , mai ales ca nu am experientza.

Doar la RAR trebuie sa vada motorul . Presupun ca poate sa-mi dea actul in Bucuresti si sa fie dovada la Politia din judetul meu .

Poate cineva sa confirme ?

booh, nici n-ai inteles ce vrei in primul rand.

 

Daca moto este inmatriculata, POTI circula cu ea. PUNCT.

 

Apoi, de bun simt este sa-ti inmatriculezi / inregistrezi moto pe numele tau: financiar si politie (in care se schimba talonul cu numele tau si eventual numar de inmatriculare - in cazul tau DA);

 

De la RAR ai nevoie de certificat de autenticitate, nu conteaza de la care RAR, necesar la inmatriculare (+ itp valabil, +rca, +inregistrat adm financiara, + taxe, +contract vanzare-cumparare); O inmatriculezi in judetul unde ai domiciliul.

 

 

Mesaj completat

sa invat pe el si apoi sa-mi iau ce-mi doresc.

la mine e a doua moto. inca mai invat...

nu stiu ce/cand o sa fie next moto. acum imi place bandit 650 sau 1250 (diferenta in jur de 1000E noua) sau gladius. Cand m-oi decide ce voi vrea poate o sa fie altceva. Poate M800... Oricum cu injectie si ABS.

Eu sunt foarte multumit de GS500. Face tot ce-mi doresc, deocamdata.

Mesaj completat

Bafta!

hai cu soseaua uscata!

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la RAR ai nevoie de certificat de autenticitate, nu conteaza de la care RAR, necesar la inmatriculare (+ itp valabil, +rca, +inregistrat adm financiara, + taxe, +contract vanzare-cumparare); O inmatriculezi in judetul unde ai domiciliul.

 

Asta era informatia ..multam fain pentru raspunsuri ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@warlock nu am zis ca vreau sa devin V.Rossi pe GS500 :) Doar sa trec perioada in care probabilitatea de a face greseli de incepator este mai mare. Mai mult ca sigur voi mai avea de invatat si dupa ce voi vinde GS-ul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati gs-isti care ma ajuta intr-o chestiune? am nevoie de un portbagaj pt gs' meu (2003) si nu vreau sa dau 100 de euroi pe el de pe louis? are careva de vanzare? sau macar niste planuri/schite/ desene dupa care ati vacut unul artizanal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati gs-isti care ma ajuta intr-o chestiune? am nevoie de un portbagaj pt gs' meu (2003) si nu vreau sa dau 100 de euroi pe el de pe louis? are careva de vanzare? sau macar niste planuri/schite/ desene dupa care ati vacut unul artizanal?

 

http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=41876.0

Ce am facut eu destul de exact este in link la punctul 8. poza din dreapta.

Gasesti aici datele de care ai nevoie.Sfatul meu daca te apuci sa faci unul este sa folosesti mai intai fier moale gen ''fier-beton'' pentru armaturi de 8-10 mm ca sa faci un model asupra caruia sa intervii sa mai ajustezi pana iese ce iti place.Abia apoi sa faci rack-ul efectiv.

Eu l-am facut pe al meu din bara patrata goala de 16x2 mm si fara sa exagerez poate sa stea o persoana pe el deci nu supradimensiona teava asa cum a facut tipul asta din link. Tipul respectiv a renuntat la manerul pentru pasager.Eu l-am pastrat lucrand pe langa el.

Pe masura ce lucrezi o sa apara cateva chestii de care o sa te lovesti:

1. ca sa pastrezi manerul de pasager trebuie sa pui o platbanda sub acesta de care sa prinzi rackul,insa manerul are pe fiecare parte muchii de 5 mm iesite inafara la partea de jos.Pe astea trebuie sa le polizezi insa atentie ca se va vedea pe maner daca suprafata este prost polizata.

2.cineva pe undeva mananca rahat cu rack-urile astea sudate in fabrica care doar se pun direct.Nu merge intrucat va lovi in carene la montare.Sfatul meu este sa gandesti o prindere cu surub pe una dintre parti pe ''contra-vantuirea'' care coboara sub carena.

3.sub manerul pasagerului incearca sa iesi cat mai putin inafara cu teava sudata pe platbanda intrucat aceasta va agata blugii//pielea pasagerului.

4.plate-ul in pozitia finala trebuie sa fie paralel cu codita chiar daca iti da senzatia ca top-caseul e foarte inclinat-vezi poza de mai jos.In realitate cand te asezi pe moto pozitia acestuia va fi orizontala.Atentie si cat de departe pui plate-ul de manerul pasagerului astfel incat acesta sa se poata tine.

5.incearca sa integrezi in rack locuri pentru mutat semnalizatoarele.Foarte util daca pui si 2 gentute laterale pe moto.

Spor la treaba!

post-32975-1268655005_thumb.jpg

 

PS: daca te descurci cat de cat cu un aparat de sudura, o bormasina si o menghina e treaba de cateva ore intr-un weekend.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

question : cand pornesc motorul, porneste numai intr-un piston, celalalt mai da numai cate un rateu din cand in cand, dupa ce se incalzeste merge normal si celalalt ?? need help... anul trecut am schimbat o bobina de inductie, pe partea care face figuri si am pus una second, o mers perfect o vreme dupa care a inceput sa faca figuri... oare poate sa fie fisa ?? daca da, unde gasesc si la ce scor fise ?

 

astept pareri, multumesc :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

question : cand pornesc motorul, porneste numai intr-un piston, celalalt mai da numai cate un rateu din cand in cand, dupa ce se incalzeste merge normal si celalalt ?? need help... anul trecut am schimbat o bobina de inductie, pe partea care face figuri si am pus una second, o mers perfect o vreme dupa care a inceput sa faca figuri... oare poate sa fie fisa ?? daca da, unde gasesc si la ce scor fise ?

 

astept pareri, multumesc :P

Salve, poate ar trebui sa verifici si senzorul aferent bobinei si fisei respective... :bounce:

si nu in ultimul rand bujia...daca nici astea nu schimba "mersul"....verifica compresia la rece pe cilindrul respectiv, daca este mica...ai o supapa (sau ambele) "vagaboanta" ,in functie de locul rateului...admisie sau evacuare.

 

Stima,

 

Liviu

 

P.S.

 

Nu uita sa dai un ochi si la carburatie si la jocurile culbutorilor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve, poate ar trebui sa verifici si senzorul aferent bobinei si fisei respective... :bounce:

si nu in ultimul rand bujia...daca nici astea nu schimba "mersul"....verifica compresia la rece pe cilindrul respectiv, daca este mica...ai o supapa (sau ambele) "vagaboanta" ,in functie de locul rateului...admisie sau evacuare.

 

Stima,

 

Liviu

 

P.S.

 

Nu uita sa dai un ochi si la carburatie si la jocurile culbutorilor...

 

 

carburatoarele vreau sa le duc la reglat oricum la mures, numai sa vina vremea buna... senzorul aferent bobinei ?? la ce te referi ?? si supapele.. nush ce sa zic, dupa ce se incalzeste motorul merge super, nu face abs nici o figura. ast rasp, multumesc :P

Mesaj completat

tot eu :)... un prieten de-al meu, tot cu un gs, are o problema... ii revin greu la relantiu, cand lasa acceleratia, decelereaza pana in 3000 de ture, dupa care cade f f greu pana la 1200 sau cat trebuie sa fie... idei ??

 

ms mult

Editat de kanguru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatoarele vreau sa le duc la reglat oricum la mures, numai sa vina vremea buna... senzorul aferent bobinei ?? la ce te referi ?? si supapele.. nush ce sa zic, dupa ce se incalzeste motorul merge super, nu face abs nici o figura. ast rasp, multumesc :drink:

Mesaj completat

tot eu :wink:... un prieten de-al meu, tot cu un gs, are o problema... ii revin greu la relantiu, cand lasa acceleratia, decelereaza pana in 3000 de ture, dupa care cade f f greu pana la 1200 sau cat trebuie sa fie... idei ??

 

ms mult

sa verifice mansonul sa nu frece cu partea de cauciuc de capul de ghidon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa verifice mansonul sa nu frece cu partea de cauciuc de capul de ghidon

SA verifice cablurile de acceleratie sa le unga si sa nu fie desprinsa sufa pe undeva[cum i sa intamplat? deodata? sau are istorie mai lunga?erau bune niste detalii in plus]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[cum i sa intamplat? deodata? sau are istorie mai lunga?

 

acuma a luat motorul in starea in care e... chestia e, ca daca scoate furtunasul ala de vacum de pe spatele robinetului de benzina, merge bine atata timp cat are benzina in carburatoare... nu cred ca e de la acceleratie, posibil sa traga aer fals pe undeva ?? cine stie ? oricum o sa-i spun si ideea cu cablu, alea alea...

 

mersi mult la toata lumea, mai astept pareri

 

respect

Editat de kanguru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma a luat motorul in starea in care e... chestia e, ca daca scoate furtunasul ala de vacum de pe spatele robinetului de benzina, merge bine atata timp cat are benzina in carburatoare... nu cred ca e de la acceleratie, posibil sa traga aer fals pe undeva ?? cine stie ? oricum o sa-i spun si ideea cu cablu, alea alea...

 

mersi mult la toata lumea, mai astept pareri

 

respect

 

S-ar putea sa fie dereglate carburatoarele . Asa am patit eu cand am umblat la suruburile de sub carburatoare (pilot jet pe scheme parca) adica am incercat sa le reglez asa mai dupa ureche . O acceleram si cand dadeam drumu la acceleratie ramanea undeva la 3000 de turatii dupa care revenea destul de greu la 1000 . Oricum daca ii scoti furtunul de la robinet si nu il astupi cu ceva trage aer pe acolo la cilindrul din stanga . Si tot furtunu asta da drumu la benzina . Daca nu e ala pus la robinet nu curge benzina.

Mesaj completat

Ca sa vezi daca e cablul blocat poti sa o pornesti fara rezervor ( dar sa ii astupi furtunul de la vacuum bagi o surubelnita pe el din aia in stea ) o accelerezi si cand revine se vede la carburatoare cat coboara piese care deschide clapele alea . Daca se opreste in surub nu e cablul . Oricum cel mai probabil sunt carburatoarele dereglate .Adica pentru a-l face sa stea la 1000 dereglandu-i carburatoarele trebuia sa ii umblu la surubul de relanti . De fapt ii dadeam relantiul foarte mare si in prima faza ramanea la 3000 de turatii pt ca acolo era data dar din cauza ca nu era reglat dupa un timp revenea pe la 1000 . De fapt normal e aia de 3000 doar ca daca ai incerca atunci sa il lasi la 1000 se opreste .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...