Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

am si eu o intrebare...mi se misca turometrul..nu am observat pana azi...dar azi cand am curatat-o si am dat cu carpa am vazut ca se misca...am tras de el sa vad daca e desprins dar nu iese inafara

 

se misca doar acolo in suportul lui...e grav?...parea destul de complicat de scos (am si geam) si nu m-am incumetat...cu atat mai mult ca am motocicleta de putin timp...in mers nu se misca deloc...nu vibreaza...nu troncane..nu nimic

 

acelasi tip de joc l-am observat si la stopul spate...ceva sugestii?...multumesc anticipat :D

 

Un pic offtopic : Tin minte dupa ce am lasat motorul la iernat (pe cand aveam gs-ul), l-am scos si am zis sa il alerg putin si nu stiu ce naiba a facut turometrul ca s'a dat peste cap :laugh: ajunsese turometrul in dreptul motzotzoiului ala care il tine sa nu coboare prea jos cand e motorul oprit. Dupa cateva zile si-a revenit (a sarit iar nu stiu cum a facut el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stie cineva cum se poate poate verifica un releu de incarcare daca e ok sau nu? cum trebuie masurat? daca se masoara? in afara ca il montezi pe motor si iti verifici incarcarea la bornele bateriei.... astept sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pui la borne aparatul de masura si trebuie sa iti arate 14.3-4 volti la ture mai mari .Mai putin inseamna ca nu incarca ..bateria nu are de avace cu acest voltaj .ea doar retine curentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pui la borne aparatul de masura si trebuie sa iti arate 14.3-4 volti la ture mai mari .Mai putin inseamna ca nu incarca ..bateria nu are de avace cu acest voltaj .ea doar retine curentul.

[/quote

 

 

 

am verificat incarcarea, voltajul indicat este de 14v asta fara nici un consumator...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci este bine cu incarcara.Da care ar fii problema ?

[/quote

 

 

pai mi se termina bateria nu mai are putere sa invarta. si daca ii dau drumu si la un consumator atunci nu mai incarca atat....(14v) ci numai 13. de asta am intrebat daca cumva se poate verifica in alt mod releul ca sa-l exclud si atunci ar fi problema bateriei iar daca e bateria vinovata sa iau alta noua si gata balciu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci este bine cu incarcara.Da care ar fii problema ?

nu este bine deloc! scoate releul din instalatie si masoara-l. vezi in cele 2 secunde cat dai la automat pana la cat iti scade bateria(atentie ai foarte putin timp sa citesti ceasul) daca este sub 10, atunci bateria nu este buna.

tine turat pe la 4000 ture cu faza lunga aprinsa si vezi cat incarca!

vorbim dupa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal sa scada sub 14v cind dai drumul la consumatori.Eu cred ca este bateria de vina.Cind este cald motorul porneste motoreta ?Si cind este rece nu mai porneste ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal sa scada sub 14v cind dai drumul la consumatori.Eu cred ca este bateria de vina.Cind este cald motorul porneste motoreta ?Si cind este rece nu mai porneste ?

Manualul spune asa: Voltajul trebuie sa fie intre 13,5V - 15,5V la 5000Rot/m cu farul aprins pe faza lunga. (testul trebuie facut cu bateria cat de cat incarcata, altfel va absorbi mult curent) Citez din manualul Haynes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu porneste nici cu motorul cald,numai impinsa

Cel mai bine incarci bateria pe un redresor si dupa faci masuratorile asa cum am scris mai sus. Releul il poti masura dar iti trebuie un manual sa gasesti terminalele. (valorile ti-le pot da, dar nu ma pune sa desenez conexiunile)

 

Cel mai bine incarci bateria pe un redresor si dupa faci masuratorile asa cum am scris mai sus. Releul il poti masura dar iti trebuie un manual sa gasesti terminalele. (valorile ti-le pot da, dar nu ma pune sa desenez conexiunile)

Ia vezi sper sa te ajute cu masuratorile post-17555-0-09647400-1312706217_thumb.jpgpost-17555-0-62265000-1312706384_thumb.jpg

post-17555-0-47622000-1312705452_thumb.jpg

post-17555-0-95414600-1312705761_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu porneste cinde este calda iti trebuie alta baterie.Si dupa masori incarcarea dar nu cred sa mai fie nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De vinerea trecuta am in randul posesorilor de gs500 si pana azi am reusit sa adun in jur de 300 km.

Uitandu-ma mai atent la motor am observat niste scurgeri de ulei.

A mai patit cineva asa ceva?

Ce e de facut?

 

Multumesc

nu stiu daca 'procesez " bine pozele insa cred ca scurgerile sunt intre cilindru si blocul motor. in cazul asta dai jos capacul de sus si srtangi gilindrii. sau mai bine vedem live ce se intampla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tind sa cred ca e ulei de la intinzator (verifica daca uleiul provine de deasupra electromotorului, dar sub carburatoare pe cilindru.) eventual vezi daca sunt bine stranse suruburile cu un imbus...

post-42710-0-82027800-1312896491_thumb.jpg

Editat de Cipsk4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa verific si intinzatorul, dar din ce-am observat eu, uleiul vine ori pe la surubul acela, ori pe langa capac.

Apropo, capacul ala ce rol are acolo?

sub capac se afla electromotorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut..sper sa nu te superi ca nu te ajut cu nimic in problema ta...si eu sunt proaspat gs-ist :P

 

insa mi se pare amuzanta asemanarea...am inconjurat cu galben :laugh:

 

post-48713-0-67526000-1312909726_thumb.jpg post-48713-0-54231100-1312909736_thumb.jpg

 

si de curios...din ce oras ai luat gs-ul?....mersi si spor...sper sa rezolvi cu bine si sa ai parte de el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa verific si intinzatorul, dar din ce-am observat eu, uleiul vine ori pe la surubul acela, ori pe langa capac.

Apropo, capacul ala ce rol are acolo?

Sub capacul ala o sa gasesti electromotorul, care la un capat este prins in 2 suruburi iar in capatul celalalt are un O-ring de cauciuc. Desfa suruburile de la capac si vezi exact ce gasesti acolo, cel mai probabil intra ulei din cutie pe langa O-ringul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

si de curios...din ce oras ai luat gs-ul?....mersi si spor...sper sa rezolvi cu bine si sa ai parte de el!

 

Din Bucuresti l-am luat, dar are numere de Prahova (deocamdata)

 

Daca sub capacul ala se afla electromotorul, e clar ca nu pe acolo iese uleiul. Cred ca pe la intainzator. Oricum o sa vad diseara ce si cum.

Azi am lasat mobra acasa si am facut 5 km in juma' de ora cu masina.:kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti pe cineva care a schimbat bascula pe spate la GS pentru a pune o roata de 180 ? m-ar interesa cum a facut cu suspensia ca la GS putin altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...