Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

intre timp am terminat si eu cu surubaritul pe la motoreta si a iesit cam asa:

 

 

Arata foarte tare. Imi atrage atentia mult toba scurta. Vreau sa stiu daca este o toba omologata cu care nu ai probleme la rar, itp etc, sau este doar o teava prin care trece fum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

intre timp am terminat si eu cu surubaritul pe la motoreta si a iesit cam asa:

 

 

Arata foarte tare. Imi atrage atentia mult toba scurta. Vreau sa stiu daca este o toba omologata cu care nu ai probleme la rar, itp etc, sau este doar o teava prin care trece fum?

te-ai uitat bine? :D sunt 2 tobe scurte :lol:

 

 

galagie e putin spus :D tobele vin cu recomandarea "Race & Show ONLY" hahahhahahahah

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te-ai uitat bine? :D sunt 2 tobe scurte :lol:

 

Sunet bestial ce sa zic, dar daca te verifica cumva niste cap creta pe strada, ai de dat explicatii...multe. Nu vazusem ca sunt 2, arata si se aude prea misto, dar exista totusi minusuri in cazul in care trebuie sa treaca pe la RAR ITP etc... :(. Pentru a mea, raman la varianta stock, silent si atentie.

Editat de dan_pustan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari ... au iesit identice cu ale mele ... pe care am dat 100 euro; dar care si-au scos banii "pe ambele parti" :D

 

intre timp am terminat si eu cu surubaritul pe la motoreta si a iesit cam asa:

 

foarte tare! felicitari tie!!!:ok: imi place cum arata cu cele 2 faruri! cum se vede noaptea? ceasurile din bord vad ca au disparut :wink: cum e cu afisajul digital? cu turometrul ai facut ceva? sau fara? merg senzorii de ulei, neutru, semnal, faza lunga? tobele parca erau de pe louis :unsure:...sau ma insel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-a oprit unu intr-o dimineatza pe la 8 cand eram pe magheru cu vreo 8.000-9.000 de prm :D, m-a oprit la universitate si mi-a zis ca ma astepta de cand eram prin romana :lol: dar ... fara finalizare din partea lui ... ca sa zic asa :D

 

iar la rar nu cred ca e greu sa dai toba jos o data la 2 ani ca sa faci rar-ul si s-o montezi la loc (in 5 minute le-am schimbat intre ele).

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare! felicitari tie!!!:ok: imi place cum arata cu cele 2 faruri! cum se vede noaptea? ceasurile din bord vad ca au disparut :wink: cum e cu afisajul digital? cu turometrul ai facut ceva? sau fara? merg senzorii de ulei, neutru, semnal, faza lunga? tobele parca erau de pe louis :unsure:...sau ma insel?

pai in ordinea nr de pe tricou:

inca n-am apucat sa merg cu ea. faza scurta nu mi se pare cine stie ce. dar lunga e criminala. am 2 xenoane pe lunga :D

bordul are tot: turometru, vitezometru, indicatoare (neutral, ulei, semnal, faza lunga) are si nivel benzina dar n-am eu sonda la mobra pentru asa ceva

tobele sunt de pe louis ca si bordul, farurile, oglinzile cu semnal si toate cele.

 

m-am mai uitat inca odata la film, nu credeam ca poate sa iasa asa sunet dintr-un gs 500. Cred ca ai o lista foarte lunga de injuraturi din partea celor care vor sa doarma. Mergi si tu la 4-5 mii nu fii rau!

vezi ca-s mai multe filmulete care au in titlu "Suzuki GS 500 E - 2 exhaust" urmareste-le pe toate la cel numit "flacarele" tre sa fi putin atent sa-ti dai seama despre ce e vorba... :D

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai in ordinea nr de pe tricou:

inca n-am apucat sa merg cu ea. faza scurta nu mi se pare cine stie ce. dar lunga e criminala. am 2 xenoane pe lunga :D

bordul are tot: turometru, vitezometru, indicatoare (neutral, ulei, semnal, faza lunga) are si nivel benzina dar n-am eu sonda la mobra pentru asa ceva

tobele sunt de pe louis ca si bordul, farurile, oglinzile cu semnal si toate cele.

 

asta este vinovatul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"probleme" la cap la mine! Aveam un tacanit ca de diesel pana in 2500-3000 rpm :angryfire: si a trebuit investigatie pana-n burta ei sa aflam ce ar putea fi: un cuzinet era crapat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"probleme" la cap la mine! Aveam un tacanit ca de diesel pana in 2500-3000 rpm :angryfire: si a trebuit investigatie pana-n burta ei sa aflam ce ar putea fi: un cuzinet era crapat.

pai si cand iti vine piesa bre ? cat stai pe bara ... tocmai acu cand ziceam ca vin si eu joia asta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-34332-0-80430600-1309772065_thumb.jpg

 

zuka mea e imprastiata asteptand o piesa "mica"

 

te-ai apucat singur de operatie sau e la un doctor specialist? intreb, pentru ca sunt curios, daca ai avut nevoie de vreo scula mai speciala ???:blink:(orice altceva in afara de o cheie fixa, tubulara,rozete, inelare, patent, cleste etc.... ustensile pe care le gasesti de regula intr-un garaj)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te-ai apucat singur de operatie sau e la un doctor specialist? intreb, pentru ca sunt curios, daca ai avut nevoie de vreo scula mai speciala ???:blink:(orice altceva in afara de o cheie fixa, tubulara,rozete, inelare, patent, cleste etc.... ustensile pe care le gasesti de regula intr-un garaj)

iti mai trebuiesc si alte scule fata de inelare, tubulare si imbusuri

 

pai si cand iti vine piesa bre ? cat stai pe bara ... tocmai acu cand ziceam ca vin si eu joia asta :D

vineri ajung axul balansier, cuzinetii de palier si garnitura de chiulasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti mai trebuiesc si alte scule fata de inelare, tubulare si imbusuri

vineri ajung axul balansier, cuzinetii de palier si garnitura de chiulasa

 

si ca idee pe unde se invarte pretul la operatie? (manopera + piese)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de o sugestie...

Ce ulei(marca) sa folosesc ptr. schimbul de acum?Pana acum foloseam motul,dar m-am lecuit de el ca mi-a facut motorul praf(tacanea de nu puteai sta langa el).

Mi-a recomandat cineva Mobil,dar n-am vazut decat ulei full sintetic,cei drept,eu as vrea unul daca nu mineral,cel mult semi-sintetic.

Editat de lipton_gs5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce i-ai facut de nu mai? Putin probabil ca uleiul sa fie de vina.

 

Problema motorului-Motul 300V.Desfacut motorul,si nu avea nimic.toate piesele luate la calibrat,toate bune.

Pana cand m-a intrebat mecanicul ce ulei folosesc,si cand i-am zis 300v,mai sa-mi dea o palma,si dupa aia am realizat ca are dreptate(grad de vascozitate scazut,facut ptr. ungeri in locuri foarte inguste,abil ptr. turatii mari...)dupa ce am pus motorul la loc intr-o bucata,am bagat un ulei romanesc(ceva gen 20W-nustiucat)si al naiba daca se mai auzea ceva!

De asta zic,motul este un ulei pentru motoare mult mai noi,si performante decat babuta mea(din 93').

Cu tacanitul nu i-am facut nimic,pur si simplu am bagat un ulei mai vascos pentru 1 pornire.L-am scos dupa,si cand cumpar uleiul(acum sunt in foarte mari dubii,ca nu stiu de care)filtrul l-am am cumparat+aditiv de ulei(parca duralube scrie pe el).

Editat de lipton_gs5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema motorului-Motul 300V.Desfacut motorul,si nu avea nimic.toate piesele luate la calibrat,toate bune.

Pana cand m-a intrebat mecanicul ce ulei folosesc,si cand i-am zis 300v,mai sa-mi dea o palma,si dupa aia am realizat ca are dreptate(grad de vascozitate scazut,facut ptr. ungeri in locuri foarte inguste,abil ptr. turatii mari...)dupa ce am pus motorul la loc intr-o bucata,am bagat un ulei romanesc(ceva gen 20W-nustiucat)si al naiba daca se mai auzea ceva!

De asta zic,motul este un ulei pentru motoare mult mai noi,si performante decat babuta mea(din 93').

Cu tacanitul nu i-am facut nimic,pur si simplu am bagat un ulei mai vascos pentru 1 pornire.L-am scos dupa,si cand cumpar uleiul(acum sunt in foarte mari dubii,ca nu stiu de care)filtrul l-am am cumparat+aditiv de ulei(parca duralube scrie pe el).

Asta nu inseamna ca ulei motul nu este bun. doar ca alegerea ta de a baga uleiul 300v a fost foarte proasta. tinand cont ca este un ulei 100% sintetic si nu este recomandat pentru tipul tau de motor.

daca foloseai un ulei semisintetic se schimbau cu totul datele problemei. asta cu ""(ceva gen 20W-nustiucat)"" nu justifica decat ca nu ai habar de cum se manaca uleiurile insa dai din tine aberatii ca nu este ok, un produs sau altul,

si eu daca foloseam la a mea ulei mineral de la orice tim de producator o faceam praf, dupa care mentionam ca uleiul respectiv este de tot kkatul. nu fac reclama firmei motul insa argumentele aduse de tine.......sunt josnice

 

si inca ceva! cum iti explici ca uleiul era prost insa piesele nu au suferit nicio modificare? ceva aici nu se pupa

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Babuta mea e din '98 si are 63000km, toata viata ei a vazut doar MOTUL 5100 10W40 cu schimb de ulei la fiecare 4000km si merge perfect! chiar mai bine decat multe motoare dupa 2000..

Problema motorului-Motul 300V.

Clar nu ai facut o alegere buna cu 300V...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...