Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare voua, posesori de Suzuki GS500!

Nu sunt posesor al acestui model, insa as avea nevoie de o piesa care se gaseste la GS500, mai exact de niste semighidoane pt furca de 37 de mm. Semighidoanele care ma intereseaza sunt cele cu prinderi pe furca, cu clip-on sau coliere, ceva de genul asta...semighidoane

Daca aveti ceva de genul asta sau stiti pe cineva care le vinde astept ofertele si sfaturile voastre!

Nummai bine si asfalt uscat cat mai curand! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare voua, posesori de Suzuki GS500!

Nu sunt posesor al acestui model, insa as avea nevoie de o piesa care se gaseste la GS500, mai exact de niste semighidoane pt furca de 37 de mm. Semighidoanele care ma intereseaza sunt cele cu prinderi pe furca, cu clip-on sau coliere, ceva de genul asta...semighidoane

Daca aveti ceva de genul asta sau stiti pe cineva care le vinde astept ofertele si sfaturile voastre!

Nummai bine si asfalt uscat cat mai curand! :cheers:

 

Nu stiu unde ai vazut tu asa ceva la GS. La cele cu semighidon ( modelele mai vechi) piesa in care intra semighidonul se prinde cu doua suruburi de partea in care se prinde si bordul si care la randul ei se prinde de jug, adica nu poti sa le prinzi de amortizor. Daca vrei chestii din alea unde intra semighidonul eu am asa ceva dar nu stiu cum ai putea sa le prinzi de amortizor.post-10185-0-24790400-1329992399_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, am luat afara carcasa de filtru de aer cu tot si am schimbat cu un filtru de K&N dupa model nu cele universale! Deatunci imi porneste foarte greu, da ma gandesc ca primeste mai mult aer decat ar trebui si stiu ca tre sa sincornizez iar carburatoarele, dar cumva tre sa ajung la mecanic :)) Intrebarea mea este ca unde pot regla aerul sau ce sa reglez ca sa se porneasca mai bine? Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, am luat afara carcasa de filtru de aer cu tot si am schimbat cu un filtru de K&N dupa model nu cele universale! Deatunci imi porneste foarte greu, da ma gandesc ca primeste mai mult aer decat ar trebui si stiu ca tre sa sincornizez iar carburatoarele, dar cumva tre sa ajung la mecanic :)) Intrebarea mea este ca unde pot regla aerul sau ce sa reglez ca sa se porneasca mai bine? Multumesc mult!

Sincronizarea la carburatoare nu prea are legatura cu filtrul de aer ( e legata de turatia fiecarui cilindru). Cea mai simpla solutie e sa il pui pe cel original inapoi pana ajungi cu ea la un mecanic . Il scutesti si pe respectivul mecanic de alte batai de cap :) .

Editat de dragos1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincronizarea la carburatoare nu prea are legatura cu filtrul de aer ( e legata de turatia fiecarui cilindru). Cea mai simpla solutie e sa il pui pe cel original inapoi pana ajungi cu ea la un mecanic .

Sssshhh nu mai spune ca te faci de ras. Carburatia are stansa legatura cu aerul ... AMESTEC AER-BENZINA ..este baza unei functionari perfecte. fa tu o sincronizare cu un filtru infundat ca nici intr o 1000 de ani nu ai sa nimeresti

Si de aceea este mecanic sa indentifice "buba" si sa o rezolve.

 

Baieti, am luat afara carcasa de filtru de aer cu tot si am schimbat cu un filtru de K&N dupa model nu cele universale! Deatunci imi porneste foarte greu, da ma gandesc ca primeste mai mult aer decat ar trebui si stiu ca tre sa sincornizez iar carburatoarele, dar cumva tre sa ajung la mecanic :)) Intrebarea mea este ca unde pot regla aerul sau ce sa reglez ca sa se porneasca mai bine? Multumesc mult!

te sfatuiesc sa mergi la un mecanic care are ceasuri. este o operatiune care nu se face dupa ureche (oricat muzician ai fii :cheers: )

modificarea traseului de aer sau a oricarui traseu duce automat la alte reglaje. aici nu ma refer daca schimbi furtunul de benzina si il dai dupa un surub ci la trasee gandite de producator

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sssshhh nu mai spune ca te faci de ras. Carburatia are stansa legatura cu aerul ... AMESTEC AER-BENZINA ..este baza unei functionari perfecte. fa tu o sincronizare cu un filtru infundat ca nici intr o 1000 de ani nu ai sa nimeresti

Si de aceea este mecanic sa indentifice "buba" si sa o rezolve.

 

 

te sfatuiesc sa mergi la un mecanic care are ceasuri. este o operatiune care nu se face dupa ureche (oricat muzician ai fii :cheers: )

modificarea traseului de aer sau a oricarui traseu duce automat la alte reglaje. aici nu ma refer daca schimbi furtunul de benzina si il dai dupa un surub ci la trasee gandite de producator

 

 

Da asa este . Data viitoare o sa sincronizez si eu aerul cu benzina . :)

Editat de dragos1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpar si eu, capacelele de la martorii din bord ( ulei,N,semnal si faza lunga)..daca are cineva pe acasa in plus :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpar si eu, capacelele de la martorii din bord ( ulei,N,semnal si faza lunga)..daca are cineva pe acasa in plus :rolleyes:

 

nu stiu la cine o sa gasesti asa ceva, iti dai seama ca alea nu scoate omu daca nu sunt sparte :P

dar mi se pare ca deja in topicul asta s-a rezolvat problema asta cu niste capace de plastic :D ex.: coca cola, sau borsec , deja ai rosu si albastru :)) Dorna are verde:P si asa mai departe :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu la cine o sa gasesti asa ceva, iti dai seama ca alea nu scoate omu daca nu sunt sparte

dar mi se pare ca deja in topicul asta s-a rezolvat problema asta cu niste capace de plastic ex.: coca cola, sau borsec , deja ai rosu si albastru ) Dorna are verde:P si asa mai departe

asta toamna incepuse sa-mi curga uleiul din furca(a cedat semeringul dupa 13k km) datorita drumurilor patriei.... :baldy:..iar pt ca oricum aveam 15W in furca adica destul de tare, am continuat sa merg asa pana au aparut niste vibratii in bord ( nu mari dar sesizabile cand cand acceleram mai tare)...am deviat de la subiect...dar datorita vibratiilor mi-au sarit capacelele din bord de la martori. inca de cand mi-a sarit primul capacel am taiat cum ai spus si tu mai devreme din diferite capace de plastic de la sticle pe care le-am lipit cu picatura, dar am si avansat, acum nu mai tai capace de plastic, ci pur si simplu car cu mine cativa nasturei colorati la dimensiunea potrivita( problem solved!) dar pe bune ca ma zgarie pe ochi cand ma uit in bord :pow:

 

 

nu e o urgenta, pot trai asa cu ea...doar ca.. nu sunt eu pe deplin multumit :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Am ceva probleme cu mobra, nu mai porneste dupa iarna, nici macar nu am lumini in bord. Aici pe forum, lumea zice ca ar fi o siguranta arsa. Acum vine intrebarea: siguranta "activa" este cea din dreapta bateriei ? Care este "incastrata" intr-un invelis de cauciuc ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus-o pe redresor 12h si nici o schimbare. Asa am ajuns la varianta cu sigurantele...

 

Am verificat azi siguranta, era intreaga. Am incercat si siguranta de rezerva, just in case, si tot nimic. Vreo idee ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...