Hellicks Hellmet Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 salutare, am un nepot (zurliu) care sa infipt,pe loc in acceleratie(motorul cald)pana la 5,6 mii de ture de 2,3 ori si am obs. ca scotea fum negru (nu exagerat)pe toba. este normal ? E posibil sa fi suflat afara depunerea din toba. Adica mai ales daca circuli de obicei cu el in regim de ture mici, pe circuitul de evacuare, mai ales in toba, se depune funingine. Iar atunci cand tragi mai tare de el, sufla funinginea depusa afara. Daca nu face fum constant, sau albastrui (de la ulei, dar asta se vede numai in sarcina, in mers, la acceleratie puternica), nu ai de ce sa iti faci griji. Oricum, fiind GS, daca nu si-a batut joc cineva de el in ultimul hal, n-o sa-ti faca probleme din astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tince1290 Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 salutari colegi forumisti....sunt intr-un mic impas...mi s-au cam dus placutele de frana....si..din cate imi amintesc de la fostul propriatar motocicleta are frane racing...nu stiu daca doar furtunasele sau tot sistemul...asa ca va intreb pe voi...asa arata franele originale? fata: spate: ma intereseaza ca sa stiu ce placute sa comand....se potrivesc cele de gs? si inca o intrebare putin stupida...dar e prima mea motocicleta deci ma gandesc ca se accepta....eu la masina mi-am schimbat placutele singur...aici se poate?...e complicat?...sau mai bine o duc la un service?.... astept raspunsuri....asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 ma intereseaza ca sa stiu ce placute sa comand....se potrivesc cele de gs? si inca o intrebare putin stupida...dar e prima mea motocicleta deci ma gandesc ca se accepta....eu la masina mi-am schimbat placutele singur...aici se poate?...e complicat?...sau mai bine o duc la un service?.... Cred ca doar furtunele le ai "racing", placutele trebuie sa se pottriveasca de GS 500. Se pot schimba personal, fara service, eu n-am facut-o pana acum dar am prieteni care-si schimba singuri placutele de frana la motociclete mai mari si mai complicate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 salutari colegi forumisti....sunt intr-un mic impas...mi s-au cam dus placutele de frana....si..din cate imi amintesc de la fostul propriatar motocicleta are frane racing...nu stiu daca doar furtunasele sau tot sistemul...asa ca va intreb pe voi...asa arata franele originale? .aici se poate?...e complicat?...sau mai bine o duc la un service?.... astept raspunsuri....asfalt uscat ai franele de fabrica, doar furtunasele de legatura dintre pompa de frana si etrier sunt racing. in concluzie poti comanda placuete normale . este o operatiune simpla,. cu sculele potrivite si putina atentie in 10 minute sunt gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tince1290 Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 ok..multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) frane racing... exprimarea asta ma distreaza tare. eu as zice ca nu are frana racing, insa cu siguranta mult mai bune decat in situatia cu furtune normale (si eu am pus furtune cu invelis metalic). cum zicea si florin, doar furtunele se schimba, etrierele cu siguranta nu, sunt cele originale. poti comanda orice placute de frana compatibile cu GS500 (vezi in cluj). baga cetire aici cu bucata de manual legata de frane. Pentru la iarna, macar parcurge manualul GS500, macar ca idee, nu neaparat sa faci tu singur. Editat Septembrie 16, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 salutare domnilor, nu am lumina in ceasul de km.(asha am cumparat o) si becul albastru de faza lunga nu se mai aprinde de 2 zile (asta ma deranjaza mai mult decat lumina din km_aj) am faza lunga in far, nu este ars becul .v ati confruntat cu prob. asta pana acum?.... ce, cum sa demontez si cu ce sa inlocuiesc?... multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) nu am lumina in ceasul de km Editat Septembrie 16, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 (editat) uitativa cum modifica gs-ul. Editat Septembrie 17, 2011 de expresul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tince1290 Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 (editat) dintre placute de frana (fata+spate): - sbs - 205 lei - ebc - 136 lei - TRW/Lucas - 153 lei ce imi recomandati?...diferenta de pret nu e chiar asa mare...dar daca nu este diferenta prea mare intre ele nici nu as da banii aiurea....despre sbs am auzit numai de bine pe aici pe forum...insa despre celelalte nu stiu mai nimic...ceva sfaturi? ... drumuri bune Editat Septembrie 17, 2011 de Tince1290 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 dintre placute de frana (fata+spate): - sbs - 205 lei - ebc - 136 lei - TRW/Lucas - 153 lei ce imi recomandati?...diferenta de pret nu e chiar asa mare...dar daca nu este diferenta prea mare intre ele nici nu as da banii aiurea....despre sbs am auzit numai de bine pe aici pe forum...insa despre celelalte nu stiu mai nimic...ceva sfaturi? ... drumuri bune EBC, INSA CU SIGURANTA FATA+SPATE NU POA SA COSTE DOAR 136 LEI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 eu stiu de sbs sint mai burabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tince1290 Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 EBC, INSA CU SIGURANTA FATA+SPATE NU POA SA COSTE DOAR 136 LEI ba da...am intrebat pe la bursa si este o firma care mi-a trimis oferta si asa apare (de la Met**cMot**n)...poate o fi compozitia mai moale si nu tin asa mult... EBC FA231 = 70 RON EBC FA63 = 66 RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Sunt destul de moi astea si nu o sa te tina prea mult. Incearca mai bine sinterizate, au acelasi cod dar au terminatia "HH" Eu acum folosesc asa ceva si sunt super multumit de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Sunt destul de moi astea si nu o sa te tina prea mult. Incearca mai bine sinterizate, au acelasi cod dar au terminatia "HH" pai asta este si ideea. sa nu te tina placutele 30 000 km si discul de frana 15.000. placute tari....disc uzat mult mai repede. placute moi ........scapa discul placute 100 lei ..disc minim 200 euro. si ca o paranteza, cu cat sunt placutele mai tari cu atat sunt mai proaste in franare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 dintre placute de frana (fata+spate): - sbs - 205 lei - ebc - 136 lei - TRW/Lucas - 153 lei ce imi recomandati?...diferenta de pret nu e chiar asa mare...dar daca nu este diferenta prea mare intre ele nici nu as da banii aiurea....despre sbs am auzit numai de bine pe aici pe forum...insa despre celelalte nu stiu mai nimic...ceva sfaturi? ... drumuri bune Eu stiu ceva mai bun, pretul cred ca e pana in 220 de lei fata+ spate. In nici un caz Lucas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tince1290 Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 (editat) 220 lei nu e mult...cum se numesc si de unde pot sa iau?...doar cele 3 modele le-am gasit pe forum...si inafara nu stiu unde sa caut pentru ca nu stiu care se potrivesc si imi pot fi si livrate prin posta... EDIT: ...m-am uitat unde a zis colegul...aici: http://www.romimoto-piese.ro/category/10700000000/vehicle/41911 dar nu stiu exact ce sa aleg...ideea e ca nu merg agresiv....si cel mai mult merg in oras...adica nu imi trebuie cine stie ce super-forta de franare dar imi trebuie sa franeasca destul de repede incat sa pot evita pericolele aparute in oras...de cele mai multe ori merg solo si am cam 70 kg cu costum pe mine....nu vreu sa le schimb foarte des dar nici sa uzez discurile...deci ceva de duritate medie cred ca ar fi cel mai ok....si ca bani as vrea undeva in jur de 200 de lei...dar daca nu e mult peste e ok Editat Septembrie 18, 2011 de Tince1290 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 pai asta este si ideea. sa nu te tina placutele 30 000 km si discul de frana 15.000. placute tari....disc uzat mult mai repede. placute moi ........scapa discul placute 100 lei ..disc minim 200 euro. si ca o paranteza, cu cat sunt placutele mai tari cu atat sunt mai proaste in franare Nici astea nu tin 30000 Km, eu doar am facut comparatie intre 2 modele EBC pe care le-am folosit iar diferenta este de la cer la pamant. Iar ca o mica paranteza Gs-ul vine (venea)echipat cu sinterizate pe fata si organice pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tince1290 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 (editat) si totusi..eu cu cine votez?...hac imi trebuie sa franeasca destul de repede Doamne fereste...nu pot sa cred ca am spus asa ceva ...."sa opreasca" sau "sa franeze"...nu sa franeasca ...acum am recitit iar ultimele pagini incercand sa trag o concluzie si am vazut ce-am scris...s-a cam acumulat lipsa de somn...daca mai aveti ceva idei sunt binevenite in urmatoarele 12 ore...apoi voi da comanda...sa-mi ajunga pe vineri sa ma pot si eu da fara griji...succesuri Editat Septembrie 19, 2011 de Tince1290 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 custom GS500 pentru cei pasionati . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 custom GS500 pentru cei pasionati . nice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 salutare domnilor, nu am lumina in ceasul de km.(asha am cumparat o) si becul albastru de faza lunga nu se mai aprinde de 2 zile (asta ma deranjaza mai mult decat lumina din km_aj) am faza lunga in far, nu este ars becul .v ati confruntat cu prob. asta pana acum?.... ce, cum sa demontez si cu ce sa inlocuiesc?... multumesc! Gavroghe trebe schimbat becu din far, se schimba usor este H4 55/60W si iti recomand un Filips da nu albastru! normal ca lumineaza mai bine. Becu de la kilometraj este un bec mic de 2W fara soclu metalic si care se schimba prin demontarea capacului din spatele ceasurilor si ai sa vezi "dulia" de cauciuc care intra in corpul kilometrajului (vezi ca sunt cate 2/ceas) le scoti afara, pui pozitia si constati care nu lumineaza, le inlocuiesti pe cele arse si apoi le montezi la loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 MULTUMESC! SPOR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Am aflat ca se poate trece de la semighidoane la ghidon normal fara a schimba nimic. Necesar Ghidon inaltatoare sau semi inaltatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Am aflat ca se poate trece de la semighidoane la ghidon normal fara a schimba nimic. Necesar Ghidon inaltatoare sau semi inaltatoare ~valabil pentru orice marca/model de motocicleta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.