Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

ciao.eu am montat filtru de benzina pe ea de 3 ani, tot dupa o scena de asta,sistemul e sigur! ;)

Cred ca ai avut norocul de care eu nu am avut parte.

 

Salut aceaiasi problema am avuto si eu m-am trezit cu benzina in cutia filtrului de aer ,am duso la mecanic a curatat carburatoarele le-a sincronizat si am montat un filtru de benzina.Acum sunt in probe cu ea inca imi este frica sa ma avant in curse lungi .Daca depistezi problema te rog sa postezi aici.

Am rezolvat 100 la 100 problema. Buba era urmatoarea:

- Garniturile acelor bucse ce intra in carburator, in care inchide cuiul ponton, erau slabite, nu foarte mult, dar destul incat uneori sa inchida corect pe corpul carburatorului si alteori NU, si daca a-ti avut aceasta problema(benzina in filtrul de aer) sunt aproape sigur ca e din aceasi cauza.

 

Am rezovat problema personal, m-am saturat de service, in care sa aud acelas lucru: "Poate a prins mizerie la cuiul ponton, cu un filtru se rezolva.". Se rezolva pe draq, cand ti-e lumea mai draga te lasa mobra in drum.

 

Am rezolvat procedand la:

- Demontarea carburatoarelor, cu ele intoarse invers, adica cu plutitoarele pe inchis am suflat aer pe furtunul de tur, si se auzea cum pe langa acele bucse scapa aer.

- Scoaterea acelor bucse, curatarea lor cu putin diluant, lasat putin la uscat si aplicat un strat de silicon negru din ala nemtesc la tub mare(din ala scump) pe partea cu garniturile si respectiv partea unde inchid pe corpul carburatorului.

 

Bineinteles voi cumpara garnituri noi, pentru a le inlocui pe cele vechi, dar pana atunci sunt convins ca voi face multe sute de km fara probleme.

 

Parerea mea este ca daca iti baga odata benzina in carcasa filtrului de aer si ulterior ii pui un filtru de benzina, daca face si a doua oara e clar ca ai aceasi problema ca si mine.

 

Multa bafta va doresc si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Etansarea cu silicon negru sau rosu nu e indicata pentru locurile unde vin in contact cu benzina.

Stiu, este o solutie de moment, nu permanenta, saptamana viitoare imi iau garniturile necesare, dar le voi schimba atunci cand va fi nevoie, oricum, cred ca va tine mult si bine asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mi-am luat de curand si eu un GS500 la mana a doua si mergand destul de mult pe audostrada as vrea sa imi iau un parbriz de la Louis, care credeti ca ar fi cel mai bun (calitate-pret)? Si a doua intrebare, de unde as putea sa iau un manual de reparatie Haynes pentru modelele 88-02, as vrea daca se poate un link de download ca sa vad cum e..... si daca imi place promit sa-l cumpar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Am si eu niste probleme la mobra (de ceva timp) si cred ca e momentul sa le rezolv (era de mult momentul dar au tot fost altele mai importante). O sa incep prin a spune ca am cautat din greu mobra asta acum 2 ani si inca consider ca am luat una din cele bune. In cei 2 ani nu am investit nimic in ea exceptand consumabilele, mobra nu e picata si merge bine. Peste o saptamana urmeaza si primul nostru itp si imediat dupa asta o sa inceapa reparatiile.

 

Problemele sunt urmatoarele:

- surubul de scurgere al uleiului e intepenit (am schimbat uleiul tot cu seringa)

- mananca ulei (si destul de mult, dar fun nu scoate niciodata)

- ambreiajul patineaza, dar doar cand e "solicitat". Adica, daca urc un deal foarte abrupt cu bagaje si ma infig putin mai tare in acceleratie, sau daca plec de pe loc mai tare, patineaza..altfel, pe drept si in conditii normale nu patineaza si nici cand merg cu viteza mai mare (pe autostrada am mers cu 140 si pasager si nu au fost probleme)

 

Alte mentiuni:

- am consum cam mare (scot undeva la 5-6% in conditiile in care merg civilizat si destul de mult extra-urban)

- la rece sta la 1000 rpm dar mereu cand ajung acasa si e incalzita bine sta pe la 2000 rpm

- porneste bine (90% din cazuri la prima cheie)

- mobra are ~35.000 km

- motorul trage bine, nu se balbaie, sta bine la relanti si urca bine in ture

 

 

Din pacate gs-urile astea sunt tot folosite de incepatori, iar proprietarul anterior a fost o fata. Deci problemele la ambreiaj sunt oarecum justificate, iar pentru numarul de km...probabil si cele la motor.

 

Mai este de mentionat faptul ca ma simt foarte confortabil cu mobra asta, m-am invatat foarte bine pe ea si este exact ce-mi trebuie. Puterea imi ajunge, prin oras e foarte manevrabila si ma ajuta mereu, consumul e bun, piesele destul de ieftine si ma simt bine pe ea. Motiv pentru care nu ma gandesc sa o schimb in viitorul apropiat. Poate peste vreo 2-3 ani o sa ma gandesc la un naked de 6-700, insa pana atunci vreau sa pastrez gs-ul. Asadar repararea mobrei e necesara, utila si inevitabila :D.

 

Intrebarea mea pentru voi este: cam cat de grave credeti ca sunt problemele si cam cat m-ar costa toate reparatiile + sincronizare si schimbul de bujii?...asa...la prima vedere.

Editat de Tince1290
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1- surubul de scurgere al uleiului e intepenit (am schimbat uleiul tot cu seringa)

 

2- am consum cam mare (scot undeva la 5-6% in conditiile in care merg civilizat si destul de mult extra-urban)

 

3- la rece sta la 1000 rpm dar mereu cand ajung acasa si e incalzita bine sta pe la 2000 rpm

 

4- mobra are ~35.000 km

 

5- cam cat m-ar costa sincronizare si schimbul de bujii?

1- Mergi la un service si imposibil sa nu il desfaca cu o tubulara buna sau un pistol cu aer

 

2- Verifica filtrul de aer (parerea mea). Cel mai ieftin filtru de aer e undeva la 80 de lei

 

3- Exact asa face si a mea, doar ca mai extrem, la rece sau putin incalzita sta la 1.000rpm si cand ajung acasa dupa un drum lung sta undeva la 2.500-3.000rpm, daca gasesti problema da-mi si mie un pm.

 

4- Esti sigur ca nu are 35.000 si nu 135.000 ? La 35k Km nu prea ar avea voie sa patineze ambreiajul, eventual daca a fost condus in regim sport, ceea ce e putin probabil la un gs500

 

5- In Arad peste tot imi cereau 300 lei pt sincronizare si curatare, si am reusit sa gasesc la un service sincronizat + curatat 200 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Syntax Error:

Cui pontouCARB%20NEEDLE%20SWINGING.JPG

 

nu pontonponton-lac-trei-ape.jpg?w=587

 

 

Problema de gramatica fiind partial rezolvata, sa rezolvam si problema de mecanica. Asta de-l arati tu in poza e "cuiul de dozaj" (jet needle) si arata ceva mai diferit de cuiul "poantou" (ca vine din frantuzescu' pointeau) si care arata asa:pointeau-pour-carburateur-gurtner.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit de la un prieten un GS 500 din 95, si ii lipseste capacul din dreapta de la motor pe care scrie SUZUKI.Pot circula cu el asa pana gasesc sa cumpar unul ?

Editat de susinfumuri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema de gramatica fiind partial rezolvata, sa rezolvam si problema de mecanica. Asta de-l arati tu in poza e "cuiul de dozaj" (jet needle) si arata ceva mai diferit de cuiul "poantou" (ca vine din frantuzescu' pointeau) si care arata asa:pointeau-pour-carburateur-gurtner.jpg

MDA... din fericire nu am mai vazut un carburator pe dinauntru din 1998. Am si uitat cum arata defapt cuiul pontou. (care e incis de plutitor parca) :cheers:

Asa se-ntampla daca ai Honda....

 

Am primit de la un prieten un GS 500 din 95, si ii lipseste capacul din dreapta de la motor pe care scrie SUZUKI.Pot circula cu el asa pana gasesc sa cumpar unul ?

gizaz

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze am o dispozitie cam proasta.

Eu nu as merge fara capacul ala.

De obicei o stricaciune neremediata atrage dupa sine alte stricaciuni.

Si nu uita ca de obicei lucru provizoriu ramane definitiv.

Nu stiu ce are GS-ul sub capacul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit de la un prieten un GS 500 din 95, si ii lipseste capacul din dreapta de la motor pe care scrie SUZUKI.Pot circula cu el asa pana gasesc sa cumpar unul ?

Poti. Eu merg asa de 2 ani de cand o am fara probleme, dar nu am spalat-o la furtun si nici vreo ploaie mai serioasa nu m-a prins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti. Eu merg asa de 2 ani de cand o am fara probleme, dar nu am spalat-o la furtun si nici vreo ploaie mai serioasa nu m-a prins.

 

 

lucru provizoriu ramane definitiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow chiar ii tare chestia ,nu sti a incercat careva pe la noi asa ceva?

 

 

In toamna eu fac modificarea asta sper sa iasa o treaba eleganta... printre altele am tras o fuga in delta de vineri plecat, franele si furca de cbr sau descurcat nemaipomenit mult mai stabila pe curbe franeaza bine[ 2 discuri fata de gs cu un disc] cu arcuri progresive cam tare suspensia pentru cei 60-70 km de pamant/macadam /gropi si noroaie dar a fost bine per-total. si cum ziceam in toamna sau cand mai am resurse intra la schimbat janta spate cu una de bandit + cauciuc de 150 160 vedem atunci. bafta

post-40872-0-34154300-1369655677_thumb.jpg

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...