Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ori apa in benzina ... dar mai degraba ceva electric

imprumuta un cdi de la cineva si verifica ....mai verifica si incarcarea

 

sau mai intreaba ca poate eu gresesc

rezervorul a fost golit in iarna

am pus baterie noua si am verificat incarcarea ii buna

mersi oricum.poate mai stie cineva ce ias mai putea face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super link-ul.

 

Am sa intreb daca se potriveste si la GS500 (desi am vazut ca este universal) si sigur comand un set.

 

Multumesc mult.

 

PS

Am o intrebare legata de furtunul care intre-iese din carburatoare (pozitia 55 in imagine).

Exista un furtun care intra intr-un T in carburatoare. Ei bine, n-am acel furtun (este T-ul liber) si am inteles de la un coleg de pe forum ca prin acel furtun cu ajutorul unui filtru se face comunicarea membranelor cu aerul exterior. Sunt de acord cu ceea ce-a explicat si consider ca are dreptate. Avand in vedere ca fara filtru se infunda acest sistem, imi puteti spune cat costa furtunul si filtrul respectiv? Nu trebuie sa fie nou, poate fi si SH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut GS isti am de vinzare urmatoarele piese din desmembrarea unui motor de gs 500 ,electromotor perfect functionabil,stator+rotor ,platou cu cititori si cama,restu de piese sint rezervate pana simbata,alte detali si preturi PM.

post-54357-0-64208000-1363179357_thumb.jpg

post-54357-0-15106100-1363179389_thumb.jpg

post-54357-0-28440500-1363179473_thumb.jpg

post-54357-0-71323200-1363179506_thumb.jpg

post-54357-0-54284900-1363179526_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

am o problema cu gs .dupa ce trece de 5000 de ture trage cu intreruperi indiferent in ce treapta de viteza este.

schimbat filtru de aer ,bujii,golit paharele decantoare de la carburatoare si nici o schimbare

Trebuie sa elimini pe rand tot ce poti. Trebuie sa o iei logic. Mentionez ca sunt incepator si nu sunt mecanic. Prin urmare, dupa 5.000 ture se intampla fie ca ii creste consumul si nu are nivel, fie intra aer fals pe undeva, fie sistemul electric (inalta tensiune - bujii) nu functioneaza cum trebuie sau combinatii dintre ele, sau .... motorul are probleme mecanice (nu inchid/ deschid supapele (dar nici nu vreau sa ma gandesc la asta)) sau datorita vibratiilor atinge ceva .....

 

Deci, daca nu ai de gand sa mergi la un mecanic incearca:

- sa vezi care este nivelul in carburatoare.

- sa vezi daca traseul filtrului de aer nu este imbacsit sau prost etansat (filtrul este schimbat). Vezi daca furtunul de drenaj este obturat (este in partea de jos a filtrului si prin el se goleste de fluide carcasa filtrului- ex. benzina dupa ce-o scapi pe-o parte motocicleta). Verifica si furtunul cu filtrul de aer in cap (intra in carburator - cel care imi lipseste mie) sa nu fie obturat partial sau total.

- sa verifici etansietatea furtunurilor de vacum (robinet benzina, etc)

- sa verifici daca robinetul de benzina are membrana intreaga, iar cel de pe rezervor este deschis la maxim, daca furtunele de alimentare nu sunt obturate, daca filtrul de benzina (cel din rezervor) este curat, etc.

 

Pentru partea electrica, este bine sa vezi daca tensiunea pe acumulator este cea corecta (sa nu depaseasca 15V sau sa nu fie sub 13V), daca fisele / bobinele/ bujiile sunt prinse corect si nu "scapa la masa" sau din cauza vibratiilor sa se fi desfacut vreo legatura la bobine, etc, etc.

 

Vezi daca senzorii sunt buni si dau semnal la CDI (practic cu bujiile scoase, verifici daca ai scanteie la bujii, pe rand). Este posibil sa fie CDI-ul defect, sa nu faca fata la turatii ridicate.

 

Vezi sa nu fie probleme si la alti senzori (cric, etc).

 

Daca tot nu merge, verifica si presiunea in cilindrii ... dar deja cred ca nu ai cu ce si asta presupune interventia unui mecanic priceput.

 

Era bine daca spuneai cum au inceput toate astea. Nu pierdeam timp sa-ti insir toate cele ...

 

Mult succes.

 

Am uitat sa-ti recomand o curatare a carburatoarelor. Este important sa ai carburatoarele curate, mai ales dupa o perioada lunga (cum ar fi iernarea). In timpul procesului de curatare, vei putea verifica cuiele pontoane daca inchid sau daca nu sunt blocate. Sunt multe de verificat la carburatoare. Iti recomand manualul Haynes. Este super.

Editat de CezarCV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa elimini pe rand tot ce poti. Trebuie sa o iei logic. Mentionez ca sunt incepator si nu sunt mecanic. Prin urmare, dupa 5.000 ture se intampla fie ca ii creste consumul si nu are nivel, fie intra aer fals pe undeva, fie sistemul electric (inalta tensiune - bujii) nu functioneaza cum trebuie sau combinatii dintre ele, sau .... motorul are probleme mecanice (nu inchid/ deschid supapele (dar nici nu vreau sa ma gandesc la asta)) sau datorita vibratiilor atinge ceva .....

 

Deci, daca nu ai de gand sa mergi la un mecanic incearca:

- sa vezi care este nivelul in carburatoare.

- sa vezi daca traseul filtrului de aer nu este imbacsit sau prost etansat (filtrul este schimbat). Vezi daca furtunul de drenaj este obturat (este in partea de jos a filtrului si prin el se goleste de fluide carcasa filtrului- ex. benzina dupa ce-o scapi pe-o parte motocicleta). Verifica si furtunul cu filtrul de aer in cap (intra in carburator - cel care imi lipseste mie) sa nu fie obturat partial sau total.

- sa verifici etansietatea furtunurilor de vacum (robinet benzina, etc)

- sa verifici daca robinetul de benzina are membrana intreaga, iar cel de pe rezervor este deschis la maxim, daca furtunele de alimentare nu sunt obturate, daca filtrul de benzina (cel din rezervor) este curat, etc.

 

Pentru partea electrica, este bine sa vezi daca tensiunea pe acumulator este cea corecta (sa nu depaseasca 15V sau sa nu fie sub 13V), daca fisele / bobinele/ bujiile sunt prinse corect si nu "scapa la masa" sau din cauza vibratiilor sa se fi desfacut vreo legatura la bobine, etc, etc.

 

Vezi daca senzorii sunt buni si dau semnal la CDI (practic cu bujiile scoase, verifici daca ai scanteie la bujii, pe rand). Este posibil sa fie CDI-ul defect, sa nu faca fata la turatii ridicate.

 

Vezi sa nu fie probleme si la alti senzori (cric, etc).

 

Daca tot nu merge, verifica si presiunea in cilindrii ... dar deja cred ca nu ai cu ce si asta presupune interventia unui mecanic priceput.

 

Era bine daca spuneai cum au inceput toate astea. Nu pierdeam timp sa-ti insir toate cele ...

 

Mult succes.

 

Am uitat sa-ti recomand o curatare a carburatoarelor. Este important sa ai carburatoarele curate, mai ales dupa o perioada lunga (cum ar fi iernarea). In timpul procesului de curatare, vei putea verifica cuiele pontoane daca inchid sau daca nu sunt blocate. Sunt multe de verificat la carburatoare. Iti recomand manualul Haynes. Este super.

mersi mult am sa desfac robinetu de benzina sa vad in ce stare este membrana.carburatoarele au fost sincronizate in toamna.

am sa verific filtru ala de benzina.nu am stiut unde ii pus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca conteaza ce marca e topcase-ul . Placa are tot felu de gauri in ea pt a putea sa il montezi pe diverse moto. Si eu am topcase e prinsa placa pe doua "tije" care fiecare se prinde in 2 suruburi. Unu dedesupt langa scara de la pasager si celalalt in lateral pe undeva deasupra semnalizarii. Oricum astea cred ca le are motocicleta din fabrica.



Asa am eu . Am incercuit locurile unde se prinde de cadru.

post-10185-0-05854600-1363463854_thumb.jpg

Editat de dragos1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult am sa desfac robinetu de benzina sa vad in ce stare este membrana.carburatoarele au fost sincronizate in toamna.

am sa verific filtru ala de benzina.nu am stiut unde ii pus

Salut,

am avut si eu prob. ta, am desfacut robinetul de benzina si am gasit membrana vacuum uscata. Am fost nevoit sa cumpar robinet nou pt. ca nu exista kit de reparatie pt. robinet benzina suzuki gs 500 e.

 

SPOR!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am avut si eu prob. ta, am desfacut robinetul de benzina si am gasit membrana vacuum uscata. Am fost nevoit sa cumpar robinet nou pt. ca nu exista kit de reparatie pt. robinet benzina suzuki gs 500 e.

 

SPOR!

am schimbat si eu robinetu ca al meu nu mai mergea pe rezerva si am pus unu second dar tot la fel merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu stie nimeni un releu de incarcare ca am cautat peste tot si nici de bandit 400 nu gasesc......cineva care dezmembreaza?

a aparut un gs la dezmembrari ...grabestete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,
cum se schimba oglinda, am gasit oglinda stanga sparta si nu prea vreau sa cumpar alta cu tot cu brat si carcasa ,se poate schimba ?....a mai schimbat cineva?....mentionez ca am oglinda dreptunghiulara cu carcasa din plastic pt. gs 500 E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

gs ul meu e din 99 si l pornesc numai cu socul tras dimineata. il las aprox. 3-5sec. pana urca la 2500 dupa care reduc treptata pana se stabilizeaza la 1350. daca nu trag socul se balbaie rau si dureaza prea mult pana se stabilizeaza relantiu. Nu cred ca este o problema daca porneste doar cu shocul tras , ideea e sa nu stai cu el tras f. mult sau sa mearga doar cu el tras si sa nu se stabilizeze relantiu.

 

SPOR in toate, cu detoate!

Editat de GAVROCHE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am si eu un gs din 93, si vreau sa pun carburatoare de gs din 2001. intrebarea e , oare potrivesc?

multumesc

Sunt diferite in sensul ca cele dupa 2001 au senzor pe acolo cred ca e de la turometru plus tot felu de furtune. Diametrele sunt cred la fel. Probabil cu ajutorul unui mecanic poti sa le pui .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neata.

are cineva idee de unde sa cumpar un bug spoiler pt un GS500E din '96?

 

as prefera SH.

 

multumesc.



buna seara.

sunt proaspat posesor al unui GS 500E '96.

prima motoreta, imi place si s foarte mandru de ea.

azi am inmatriculat o si, pe seara, m am urcat sa dau o tura pe stradute ca sa ne cunoastem.

buuuun....

urcat, ridicat cricul, tras socul si pornit mobreta.

ajunge ea in vreo 5000 de turatii si incep sa inchid socul.

incet, incet, cel mai incet.

PROBLEMA mea e ca nu vrea sa se stabilizeze relantiul.

cand ajung cu socul la maxim jumatea cursei, hac hac si moare.

motorul clar era incalzit pentru ca l simteam a lot.

socul il mai scadeam cand incepea iar sa urce n turatii.

toata operatiunea asta a durat vreo 20 de minute, cand ar trebui sa dureze maxim 3.

 

daca asa o sa faca dimineata cand plec la munca, sigur o sa mi fac dusmani pe scara.

 

 

deci: ori sunt eu prea noob ori capra mea are o problema.

 

mentionez ca ieri, pe traseul fostul proprietar - RAR - actualul proprietar (EU) a mers f bine.

nu am condus o eu, ci un prieten experimentat.

 

 

rog help petru ca ma arde grav sa ma imprietenesc cu ea.

 

astept opinii avizate. maine merg la SMAEB sa mi caut echipament si m as oftica sa l iau si sa ma uit la el si la EA.

:(

Editat de tzaviola46
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

tocmai am bagat ulei in motor, motul 10w40, si nu mi se pare ok( e prima data cand fac schimbul la ea) parca se aud zgomote in motor, foarte putin dar se aud si nu imi place. ma gandesc ca ar fii uleiul de vina, pt ca acum imi zice fostul proprietar cum ca el ar fi bagat doar castrol....

nu stiu ce sa zic... sa fie uleiul de vina?

ce ulei recomandati?

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista un reglaj de duritate a suspensiei ( mai moale sau mai tare si sunt in jur de 7 setari daca nu ma insel) dar, daca vrei sa o ridici de fund vei fi nevoit sa-ti schimbi "oasele" de la telescop. eu am un kit de coborare..pt cine doreste.

Ultimele modele nu mai au reglajul ala pentru amortizorul spate (cel putin F-ul din 2006 al lu' cumnata-miu, nu mai are). si daca ma gandesc bine, cred ca nu le mai are nici p'alea de pe fata. Si apropo de chitul de ridicare (oasele alea), am postat eu pe undeva pe aici operatiunea. nu mai tin minte dar cred ca am dat si dimensiunile lor. E cam maximul ce se poate face in privinta suspensiei spate (destul de moale stock), asta daca nu schimbi amortizorul cu altul mai breaz. si mai ai avantajul ca si ridica putin codita motoretei cu vreo 4cm parca.(sau..in fine...eu mi-am dorit chestia asta, altii mai mici poate nu o vor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am urmatoarele piese de vanzare de gs: codita( doar plasticele) ,stop spate, senzor cric, maneta ambreiaj, blocul de lumini stanga( cel cu butoane semnale, si schimbari de faze) ,telescop spate, robinet benzina, etrier fata cu placute ( mai merg) ,scarite pilot+ suportii lor( care se prind pe cadru) ,maner pasager, cabluri de km, si turometru, si melc roata fata km.

preturile le facem impreuna si sunt o k.

0753.688.427 bebe ( cluj)

trimit doar prin curier rapid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...