theogs Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 ori apa in benzina ... dar mai degraba ceva electric imprumuta un cdi de la cineva si verifica ....mai verifica si incarcarea sau mai intreaba ca poate eu gresesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niku 87 Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 ori apa in benzina ... dar mai degraba ceva electric imprumuta un cdi de la cineva si verifica ....mai verifica si incarcarea sau mai intreaba ca poate eu gresesc rezervorul a fost golit in iarna am pus baterie noua si am verificat incarcarea ii buna mersi oricum.poate mai stie cineva ce ias mai putea face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 http://adalmotors.ro/set-inaltatoare-ghidon-motocicleta-universal-cod-616-p-25702.html?osCsid=c9fdd5b0844ce415f36095421d27c2d5 Super link-ul. Am sa intreb daca se potriveste si la GS500 (desi am vazut ca este universal) si sigur comand un set. Multumesc mult. PS Am o intrebare legata de furtunul care intre-iese din carburatoare (pozitia 55 in imagine). Exista un furtun care intra intr-un T in carburatoare. Ei bine, n-am acel furtun (este T-ul liber) si am inteles de la un coleg de pe forum ca prin acel furtun cu ajutorul unui filtru se face comunicarea membranelor cu aerul exterior. Sunt de acord cu ceea ce-a explicat si consider ca are dreptate. Avand in vedere ca fara filtru se infunda acest sistem, imi puteti spune cat costa furtunul si filtrul respectiv? Nu trebuie sa fie nou, poate fi si SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 salut GS isti am de vinzare urmatoarele piese din desmembrarea unui motor de gs 500 ,electromotor perfect functionabil,stator+rotor ,platou cu cititori si cama,restu de piese sint rezervate pana simbata,alte detali si preturi PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 (editat) salutare am o problema cu gs .dupa ce trece de 5000 de ture trage cu intreruperi indiferent in ce treapta de viteza este. schimbat filtru de aer ,bujii,golit paharele decantoare de la carburatoare si nici o schimbare Trebuie sa elimini pe rand tot ce poti. Trebuie sa o iei logic. Mentionez ca sunt incepator si nu sunt mecanic. Prin urmare, dupa 5.000 ture se intampla fie ca ii creste consumul si nu are nivel, fie intra aer fals pe undeva, fie sistemul electric (inalta tensiune - bujii) nu functioneaza cum trebuie sau combinatii dintre ele, sau .... motorul are probleme mecanice (nu inchid/ deschid supapele (dar nici nu vreau sa ma gandesc la asta)) sau datorita vibratiilor atinge ceva ..... Deci, daca nu ai de gand sa mergi la un mecanic incearca: - sa vezi care este nivelul in carburatoare. - sa vezi daca traseul filtrului de aer nu este imbacsit sau prost etansat (filtrul este schimbat). Vezi daca furtunul de drenaj este obturat (este in partea de jos a filtrului si prin el se goleste de fluide carcasa filtrului- ex. benzina dupa ce-o scapi pe-o parte motocicleta). Verifica si furtunul cu filtrul de aer in cap (intra in carburator - cel care imi lipseste mie) sa nu fie obturat partial sau total. - sa verifici etansietatea furtunurilor de vacum (robinet benzina, etc) - sa verifici daca robinetul de benzina are membrana intreaga, iar cel de pe rezervor este deschis la maxim, daca furtunele de alimentare nu sunt obturate, daca filtrul de benzina (cel din rezervor) este curat, etc. Pentru partea electrica, este bine sa vezi daca tensiunea pe acumulator este cea corecta (sa nu depaseasca 15V sau sa nu fie sub 13V), daca fisele / bobinele/ bujiile sunt prinse corect si nu "scapa la masa" sau din cauza vibratiilor sa se fi desfacut vreo legatura la bobine, etc, etc. Vezi daca senzorii sunt buni si dau semnal la CDI (practic cu bujiile scoase, verifici daca ai scanteie la bujii, pe rand). Este posibil sa fie CDI-ul defect, sa nu faca fata la turatii ridicate. Vezi sa nu fie probleme si la alti senzori (cric, etc). Daca tot nu merge, verifica si presiunea in cilindrii ... dar deja cred ca nu ai cu ce si asta presupune interventia unui mecanic priceput. Era bine daca spuneai cum au inceput toate astea. Nu pierdeam timp sa-ti insir toate cele ... Mult succes. Am uitat sa-ti recomand o curatare a carburatoarelor. Este important sa ai carburatoarele curate, mai ales dupa o perioada lunga (cum ar fi iernarea). In timpul procesului de curatare, vei putea verifica cuiele pontoane daca inchid sau daca nu sunt blocate. Sunt multe de verificat la carburatoare. Iti recomand manualul Haynes. Este super. Editat Martie 13, 2013 de CezarCV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niku 87 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Trebuie sa elimini pe rand tot ce poti. Trebuie sa o iei logic. Mentionez ca sunt incepator si nu sunt mecanic. Prin urmare, dupa 5.000 ture se intampla fie ca ii creste consumul si nu are nivel, fie intra aer fals pe undeva, fie sistemul electric (inalta tensiune - bujii) nu functioneaza cum trebuie sau combinatii dintre ele, sau .... motorul are probleme mecanice (nu inchid/ deschid supapele (dar nici nu vreau sa ma gandesc la asta)) sau datorita vibratiilor atinge ceva ..... Deci, daca nu ai de gand sa mergi la un mecanic incearca: - sa vezi care este nivelul in carburatoare. - sa vezi daca traseul filtrului de aer nu este imbacsit sau prost etansat (filtrul este schimbat). Vezi daca furtunul de drenaj este obturat (este in partea de jos a filtrului si prin el se goleste de fluide carcasa filtrului- ex. benzina dupa ce-o scapi pe-o parte motocicleta). Verifica si furtunul cu filtrul de aer in cap (intra in carburator - cel care imi lipseste mie) sa nu fie obturat partial sau total. - sa verifici etansietatea furtunurilor de vacum (robinet benzina, etc) - sa verifici daca robinetul de benzina are membrana intreaga, iar cel de pe rezervor este deschis la maxim, daca furtunele de alimentare nu sunt obturate, daca filtrul de benzina (cel din rezervor) este curat, etc. Pentru partea electrica, este bine sa vezi daca tensiunea pe acumulator este cea corecta (sa nu depaseasca 15V sau sa nu fie sub 13V), daca fisele / bobinele/ bujiile sunt prinse corect si nu "scapa la masa" sau din cauza vibratiilor sa se fi desfacut vreo legatura la bobine, etc, etc. Vezi daca senzorii sunt buni si dau semnal la CDI (practic cu bujiile scoase, verifici daca ai scanteie la bujii, pe rand). Este posibil sa fie CDI-ul defect, sa nu faca fata la turatii ridicate. Vezi sa nu fie probleme si la alti senzori (cric, etc). Daca tot nu merge, verifica si presiunea in cilindrii ... dar deja cred ca nu ai cu ce si asta presupune interventia unui mecanic priceput. Era bine daca spuneai cum au inceput toate astea. Nu pierdeam timp sa-ti insir toate cele ... Mult succes. Am uitat sa-ti recomand o curatare a carburatoarelor. Este important sa ai carburatoarele curate, mai ales dupa o perioada lunga (cum ar fi iernarea). In timpul procesului de curatare, vei putea verifica cuiele pontoane daca inchid sau daca nu sunt blocate. Sunt multe de verificat la carburatoare. Iti recomand manualul Haynes. Este super. mersi mult am sa desfac robinetu de benzina sa vad in ce stare este membrana.carburatoarele au fost sincronizate in toamna. am sa verific filtru ala de benzina.nu am stiut unde ii pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Salut, Care aveti topcase givi montat pe GS 500, ce sistem de prindere ati folosit? Unde as putea gasi asa ceva? Mi-am cumparat un topcase+placa numai ca imi trebuie acum si sistemul de prindere de motocicleta... Numai bine, Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 (editat) Nu cred ca conteaza ce marca e topcase-ul . Placa are tot felu de gauri in ea pt a putea sa il montezi pe diverse moto. Si eu am topcase e prinsa placa pe doua "tije" care fiecare se prinde in 2 suruburi. Unu dedesupt langa scara de la pasager si celalalt in lateral pe undeva deasupra semnalizarii. Oricum astea cred ca le are motocicleta din fabrica. Asa am eu . Am incercuit locurile unde se prinde de cadru. Editat Martie 16, 2013 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 mersi mult am sa desfac robinetu de benzina sa vad in ce stare este membrana.carburatoarele au fost sincronizate in toamna. am sa verific filtru ala de benzina.nu am stiut unde ii pus Salut, am avut si eu prob. ta, am desfacut robinetul de benzina si am gasit membrana vacuum uscata. Am fost nevoit sa cumpar robinet nou pt. ca nu exista kit de reparatie pt. robinet benzina suzuki gs 500 e. SPOR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 http://creativemonkeyz.com/recomand/recomandari/waiting-out-winter/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niku 87 Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Salut, am avut si eu prob. ta, am desfacut robinetul de benzina si am gasit membrana vacuum uscata. Am fost nevoit sa cumpar robinet nou pt. ca nu exista kit de reparatie pt. robinet benzina suzuki gs 500 e. SPOR! am schimbat si eu robinetu ca al meu nu mai mergea pe rezerva si am pus unu second dar tot la fel merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 vand maneta /index.php?/topic/692351-vand-maneta-frana-suzuki-in-stare-bunaf-buna/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 chiar nu stie nimeni un releu de incarcare ca am cautat peste tot si nici de bandit 400 nu gasesc......cineva care dezmembreaza? a aparut un gs la dezmembrari ...grabestete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 salut,cum se schimba oglinda, am gasit oglinda stanga sparta si nu prea vreau sa cumpar alta cu tot cu brat si carcasa ,se poate schimba ?....a mai schimbat cineva?....mentionez ca am oglinda dreptunghiulara cu carcasa din plastic pt. gs 500 E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Buna seara. am de gand sa cumpar un gs din 96. e normal sa porneasca doar cu socul tras? Inseamna asta.o defectiune? stiam ca socul se foloseste cand e frig, nu oricum. multumesc pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) salut, gs ul meu e din 99 si l pornesc numai cu socul tras dimineata. il las aprox. 3-5sec. pana urca la 2500 dupa care reduc treptata pana se stabilizeaza la 1350. daca nu trag socul se balbaie rau si dureaza prea mult pana se stabilizeaza relantiu. Nu cred ca este o problema daca porneste doar cu shocul tras , ideea e sa nu stai cu el tras f. mult sau sa mearga doar cu el tras si sa nu se stabilizeze relantiu. SPOR in toate, cu detoate! Editat Aprilie 1, 2013 de GAVROCHE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Buna ziua. o intrebare... Imi puteti recomanda un mecanic pt evaluare/test gs500 in vederea achizitionarii? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Buna ziua. o intrebare... Imi puteti recomanda un mecanic pt evaluare/test gs500 in vederea achizitionarii? multumesc salut, suna-l pe CLAVI -0721312219. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 salut am si eu un gs din 93, si vreau sa pun carburatoare de gs din 2001. intrebarea e , oare potrivesc? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Vand disc frana spate gs500 'dantelat' folosit 2000 de km, pret 100 lei! sau janta spate de gsxf600 cu disc 250 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 salut am si eu un gs din 93, si vreau sa pun carburatoare de gs din 2001. intrebarea e , oare potrivesc? multumesc Sunt diferite in sensul ca cele dupa 2001 au senzor pe acolo cred ca e de la turometru plus tot felu de furtune. Diametrele sunt cred la fel. Probabil cu ajutorul unui mecanic poti sa le pui . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) neata. are cineva idee de unde sa cumpar un bug spoiler pt un GS500E din '96? as prefera SH. multumesc. buna seara. sunt proaspat posesor al unui GS 500E '96. prima motoreta, imi place si s foarte mandru de ea. azi am inmatriculat o si, pe seara, m am urcat sa dau o tura pe stradute ca sa ne cunoastem. buuuun.... urcat, ridicat cricul, tras socul si pornit mobreta. ajunge ea in vreo 5000 de turatii si incep sa inchid socul. incet, incet, cel mai incet. PROBLEMA mea e ca nu vrea sa se stabilizeze relantiul. cand ajung cu socul la maxim jumatea cursei, hac hac si moare. motorul clar era incalzit pentru ca l simteam a lot. socul il mai scadeam cand incepea iar sa urce n turatii. toata operatiunea asta a durat vreo 20 de minute, cand ar trebui sa dureze maxim 3. daca asa o sa faca dimineata cand plec la munca, sigur o sa mi fac dusmani pe scara. deci: ori sunt eu prea noob ori capra mea are o problema. mentionez ca ieri, pe traseul fostul proprietar - RAR - actualul proprietar (EU) a mers f bine. nu am condus o eu, ci un prieten experimentat. rog help petru ca ma arde grav sa ma imprietenesc cu ea. astept opinii avizate. maine merg la SMAEB sa mi caut echipament si m as oftica sa l iau si sa ma uit la el si la EA. Editat Aprilie 12, 2013 de tzaviola46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 salut tocmai am bagat ulei in motor, motul 10w40, si nu mi se pare ok( e prima data cand fac schimbul la ea) parca se aud zgomote in motor, foarte putin dar se aud si nu imi place. ma gandesc ca ar fii uleiul de vina, pt ca acum imi zice fostul proprietar cum ca el ar fi bagat doar castrol.... nu stiu ce sa zic... sa fie uleiul de vina? ce ulei recomandati? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Exista un reglaj de duritate a suspensiei ( mai moale sau mai tare si sunt in jur de 7 setari daca nu ma insel) dar, daca vrei sa o ridici de fund vei fi nevoit sa-ti schimbi "oasele" de la telescop. eu am un kit de coborare..pt cine doreste. Ultimele modele nu mai au reglajul ala pentru amortizorul spate (cel putin F-ul din 2006 al lu' cumnata-miu, nu mai are). si daca ma gandesc bine, cred ca nu le mai are nici p'alea de pe fata. Si apropo de chitul de ridicare (oasele alea), am postat eu pe undeva pe aici operatiunea. nu mai tin minte dar cred ca am dat si dimensiunile lor. E cam maximul ce se poate face in privinta suspensiei spate (destul de moale stock), asta daca nu schimbi amortizorul cu altul mai breaz. si mai ai avantajul ca si ridica putin codita motoretei cu vreo 4cm parca.(sau..in fine...eu mi-am dorit chestia asta, altii mai mici poate nu o vor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 salut am urmatoarele piese de vanzare de gs: codita( doar plasticele) ,stop spate, senzor cric, maneta ambreiaj, blocul de lumini stanga( cel cu butoane semnale, si schimbari de faze) ,telescop spate, robinet benzina, etrier fata cu placute ( mai merg) ,scarite pilot+ suportii lor( care se prind pe cadru) ,maner pasager, cabluri de km, si turometru, si melc roata fata km. preturile le facem impreuna si sunt o k. 0753.688.427 bebe ( cluj) trimit doar prin curier rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.