Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal, daca ati desfacut vreodata carburatoarele ve rog spuneti-mi si mie aveti un furtun inchis la un capat ? Unde vine asta montat? Motorul merge perfect si fara el dar trebuie sa aibe si asta un rol. Treaba e ca am ramas cu el si nu stiu de unde este :cheers:

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, ieri am dat jos capacul care tzine filtrul de ulei k

sa dau cu pasta de garnituri pe garnitura aia de la capc k pica uleiu'de ma ruina.

Stateam k la dentist shi ma uitam cum curge in lighean shi nu'mi venea sa cred cat de negru era :cheers: dupa 4000Km de la schimb. Precizez k Schimbul l'am facut la un service. :cheers:

Deci este NEGRU in conditziile in care l'am mai shi completat cu aproape 1L de Motorex 10W60, :crack: in ashtia 4000Km, care e aproape incolor cand e nou.

Intrebarea: E normal sa arate atat de NEGRU un ulei dupa 4000Km ? Cum arata uleiul cand il schimbatzi ?

Ma gandesc sa nu mai circul cu ea pana la salariu(10zile) cand o sa am bani sa'i schimb uleiu'.

Suzi >> :lol:

Editat de AlexLau_81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu consuma f putin ulei, motorul mergea ceas. I-am facut schimbu acum vreo 500 de km iar uleiul era negru ca noaptea (exagerez) :lol: . Eu zic sa si daca faci schimbu dupa 2000 la fel de negru o sa fie. E normal... da' cum ai vrea sa arate? Mai ales ca, chiar si cand schimbi uleiul vreo cateva sute de grame de ulei vechi tot raman prin motor/baie si ala se amesteca cu cel nou. Stai linistit ca e ok!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu consuma f putin ulei, motorul mergea ceas. I-am facut schimbu acum vreo 500 de km iar uleiul era negru ca noaptea (exagerez) :cheers: . Eu zic sa si daca faci schimbu dupa 2000 la fel de negru o sa fie. E normal... da' cum ai vrea sa arate? Mai ales ca, chiar si cand schimbi uleiul vreo cateva sute de grame de ulei vechi tot raman prin motor/baie si ala se amesteca cu cel nou. Stai linistit ca e ok!

Saru'mana...banuiam eu k sunt paranoic dar credeam k e doar lumea invidioasa :cheers:

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand i-am facut schimbul de ulei - cel vechi era foarte inchis la culoare. Iti dai seama ca uleiul este cea mai stresata componenta a unui motor - e fiert, ars si comprimat - pana ii sar ochii :lol: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand i-am facut schimbul de ulei - cel vechi era foarte inchis la culoare. Iti dai seama ca uleiul este cea mai stresata componenta a unui motor - e fiert, ars si comprimat - pana ii sar ochii :cheers: .

Bai Cristi eshti mare! Merci pt indicatziile de ieri! N'am dat tot uleiul jos, am scos filtru' shi au curs cam 400ml din lacashul in care era filtrul. Sper k am aplicat bine pasta, am lasat'o 10 min sa se usuce shi am strans capacul...sa vedem ce iese, intr'o ora ii fac proba :cheers: shi dak totul e ok diseara am programat un drum la Ploiesti.

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare. Am inteles ca unele motoare au rezerva de benzina la rezervor. Eu am vazut ca la GS in partea dreapta este o "vana" care are mai multe pozitii. Este vreo pozitie pentru tinut rezerva de benzina? Sau e doar pentru on-off la benzina?

Ca eu ieri am comutat in dretul RES (parca) si am mers ceva, pana cand a murit, :lol: Si ma gandeam ca poate are si asta rezerva ceva, :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On = nu trage benzina din rezerva

Res = trage din rezerva

Pri = trage de unde apuca :cheers:

 

 

 

Nu chiar :lol:. In mod normal, benzina ajunge in carburatoare vacuumatic (i.e. un furtun prin care carburile "sug" aer si deschid o supapa cu membrana de cauciuc din robinet). Pozitia "Pri" (priming) este pentru cand motocicleta a stat mai mult timp si nu mai are benzina in carburatoare - in acest caz benzina curge direct. Daca ai carburile goale, pui robinetul pe "pri", il lasi cateva minute, apoi treci pe "on".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci :cheers: la amandoi :lol:

Sa vad daca am inteles merg ca robotelul cu motorul pe ON pana raman in pana prostului (deh se mai intampla) schimb pe RES si pot sa mai :crack: un pic. Da cat de un pic? :crack: Cam cati km mai fac? Aveti idee? Nu de alta, dar sa stiu daca tr sa ma bazez pe rezerva aia, sau sa merg tot timpul cu stres ca trebuie facut plinul ochi ca raman pe langa drum, :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De regula cand mergi pe "ON" si ramai fara benzina, mai inti o sa simti o scadere de putere (si de turatie) si mai tarziu va incepe sa mearga cu intreruperi (poate doar intr-un singur piston etc...). La primul simptom inseamna ca trebuie sa schimbi pe rezerva si poti face lucrul asta in timp ce mergi . Daca astepti pana se opreste motorul , va trebui sa mai astepti o perioada pana se incarca iar carburatoarele etc...

 

In functie de cum mergi , rezerva iti ajunge pentru ~45km pana la ~60m.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers chiar si >100km (alaltaieri) pe rezerva. Accelerezi, tragi ambreiajul... :lol:

Se pare ca motorul meu are inca tot cauciucurile Bridgestone din fabrica (sau acelasi tip). Mi se pare ca vireaza total aiurea inclinat, voi ce cauciucuri aveti pe spate si va simtiti bine cu ele? Stiu ca s-a mai discutat, dar a mai venit lume noua de atunci.

Ieri am schimbat kitul de lant si intr-adevar e alt motor, cum zicea cineva pe aici. E operatiune de o ora, demontezi roata, desfaci jos telescopul, dai jos cele doua axe de la bascula, capacul de la pinon fata/schimbator si eventual repozitionezi cablul de frana pe bascula.

Celor care nu s-au uitat prin motor le recomand sa desfaca acel capac de la schimbator (5 suruburi) si sa mai curete de mizerie. De la mine cred ca am scos jumate de kil de jeg, s-ar putea ca si la voi sa fie la fel. In caz contrar de uzeaza mai repede lantul, pinionul, merge mai greu ambreiajul si schimbatorul, etc.

Unde se pot gasi carene de GS? Noi sau second. Eu am mers 200 cu al meu (naked) dar peste 120 cam bate vantul pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers chiar si >100km (alaltaieri) pe rezerva. Accelerezi, tragi ambreiajul... :cheers:

Se pare ca motorul meu are inca tot cauciucurile Bridgestone din fabrica (sau acelasi tip). Mi se pare ca vireaza total aiurea inclinat, voi ce cauciucuri aveti pe spate si va simtiti bine cu ele? Stiu ca s-a mai discutat, dar a mai venit lume noua de atunci.

Ieri am schimbat kitul de lant si intr-adevar e alt motor, cum zicea cineva pe aici. E operatiune de o ora, demontezi roata, desfaci jos telescopul, dai jos cele doua axe de la bascula, capacul de la pinon fata/schimbator si eventual repozitionezi cablul de frana pe bascula.

Celor care nu s-au uitat prin motor le recomand sa desfaca acel capac de la schimbator (5 suruburi) si sa mai curete de mizerie. De la mine cred ca am scos jumate de kil de jeg, s-ar putea ca si la voi sa fie la fel. In caz contrar de uzeaza mai repede lantul, pinionul, merge mai greu ambreiajul si schimbatorul, etc.

Unde se pot gasi carene de GS? Noi sau second. Eu am mers 200 cu al meu (naked) dar peste 120 cam bate vantul pe el.

 

si tu vrei sa dai blana :cheers: la GS-u si sa nu te deranjeze nimic :lol: ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ii dau blana ca nu prea sunt drumuri sigure si nici nu am cu cine. In general la drum lung merg 80-120 in grup si atunci scoate un consum din ala incredibil (<=3.5%). Problema e ca unele curbe nu le pot lua inclinat, mai ales cu pasager(a), pentru ca simt ca la mai mult de 15 grade inclinare devine instabil. Era sa o musc pe ploaie, mi-a fugit spatele de cateva ori si nu stiu daca l-am inclinat mai mult de 15 grade la 80/h.

Am inteles ca pe spate se poate pune de /150 cu modificarea cadrului (si pierderea vitezei maxime) dar de /140 se potriveste perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

200 de ce? de km/h?? sau 2000 km/h? Si eu sunt pescar, dar totusi....

Iti garantez ca nu prinde mai mult de 180, varianta nelimitata, carenata sau necarenata, oricum o fi ea!

Si merge fara probleme 150 pe spate, fara sa modifici nimic! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Mici modificari" inseamna eventual alt pinion, alta putere!

GS standard, nelimitat, schimbat totul pe rosu, 180! Fix. o mica variatie ar putea exista, in functie probabil de cablu, dar ff mica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca'i uzat foarte rau...(a.i. sa se reduca diametrul considerabil) face mai multe rotatzii la aceeashi viteza decat ar fi facut k nou deci arata o viteza mai mare decat cea reala.

 

Am shi eu o intrebare care pare stupida la prima vedere - dar cineva mi'a dat motive s'o pun.

La cauciucuri: Tubless - clar fara camera

TubeType - is cu camera sau fara ? - parerea mea e ca's cu camera dar cineva din "bransha" zice ca's tot fara.

Voi ce shtitzi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

200 de ce? de km/h?? sau 2000 km/h? Si eu sunt pescar, dar totusi....

Iti garantez ca nu prinde mai mult de 180, varianta nelimitata, carenata sau necarenata, oricum o fi ea!

Si merge fara probleme 150 pe spate, fara sa modifici nimic! :lol:

 

Esti amuzant :cheers:

Motorul meu a facut doar 10.000km pe meleagurile noastre si 10.000 in Germania. Asa ca daca al tau nu merge 200 trebuie sa te gandesti de ce. Am un parbriz din ala de 25 de euro dupa care m-am ascuns si ma gandesc ca daca as fi avut un echipament adecvat (am un costum speed din piele) si roata din spate nu era lovita poate ar fi sarit de 200. Dar cum n-am auzit pe nimeni sa treaca de 200 ma indoiesc ca al meu o va face.

Si mie cand mi-a zis cineva ca a mers 200 cu un GS din '91 nu am crezut, de aia am iesit sa vad cu ochii mei.

Printre alte povesti pescaresti, am mers Oradea-Arad cu pasager si bagaje (cam 170kg sarcina) cu 160km/h constant si mi-a consumat 3.7%. Si nu, nu vreau sa-l vand, ci vreau sa zic cam cum ar trebui sa mearga daca totul e reglat bine pe el. In general la drumuri lungi cu 80-120/h scot consum de 3.5%, aici pe forum am vazut 4% si peste la altii.

M-am uitat la mai multe modele de carene pt GS si toate desi au parbriz si carene laterale, nu au nimic sa redirecteze curentii de aer de la maini. Asta inseamna ca tot intra vantul prin maneca. Sau aveti alte experiente? E vorba de confort, nu de viteza maxima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...