depechemod Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 Cu durere in suflet (maica mea a plans in hohote) tin sa va anunt dragi prieteni ca Suzi a plecat din viata mea. Dupa 9 luni de bucurii si placeri pe care mi le-a oferit i-am dat voie sa faca fericit si pe altcineva. O sa o vad probabil prin SB si sper sa aiba parte de un stapan pe masura ei. In tot acest timp nu a facut nazuri sau figuri desi ne am plimbat amandoi si la -19 grade in decembrie si am fost de craciun la munte pe zapada. La fel mi-a fost tovaras de nadejde si in cei 1240 de km pe care i-am facut dintr-un foc din Germania de unde am cumparat-o pana la SB si muuulte multe alte amintiri. Asa ca, chiar daca suna exagerat ma simt naspa, ca si cand nu as fi fost recunoscator si am tradat-o daca intelegeti ce vreau sa spun. Cand iti vinzi motoreta (mai ales prima) luata cu efort mare si de care te leaga amintiri, experiente e altceva decat cand ti ai vinde conserva sau calculatorul, mai ales ca nu am dat-o ca sa ma scap de ea. Nici nu aveam in plan defapt sa o dau vara asta. Viata merge insa mai departe iar locul lasat de ea sper sa fie umplut tot de o Suzi, de sora mai mare, GSF 600 Bandit, bineinteles varianta N, careia ii va reveni dificila sarcina de a readuce zambetu pe buzele mele. Asadar raman oarecum in familie. O sa raman insa in grupul vostru (daca ma mai tineti) si unde pot, o sa va fiu alaturi cu sfaturi sau raspunsuri... Va doresc asfalt curat si sa va bucurati alaturi de motoretele voastre. Aveti grija unii de altii. Primu motor nu se uita niciodata... Suzi Sa dea Domnu' sa-ti cumperi motoru' pe care il visezi. Si eu vreau sa o vand pentru a-mi lua altceva dar parca pe zi ce trece mi-e tot mai greu sa ma despart de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 Sa dea Domnu' sa-ti cumperi motoru' pe care il visezi. Si eu vreau sa o vand pentru a-mi lua altceva dar parca pe zi ce trece mi-e tot mai greu sa ma despart de ea. Lafel si eu. iar daca nu o dau , nu imi pare rau, ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 20, 2006 Autor Share Postat Iunie 20, 2006 marcela nu are FSP... Traiasca programele de editare. Pun gatul ca e al ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 Aveti idee ce discuri de frana (fata) de potrivesc la GS? de la alte marci/modele. Sau poate aveti vreunu manualul la indemana sa imi spuneti si mie ce diametru are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AsubayaH Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 Sal, daca ati desfacut vreodata carburatoarele ve rog spuneti-mi si mie aveti un furtun inchis la un capat ? Unde vine asta montat? Motorul merge perfect si fara el dar trebuie sa aibe si asta un rol. Treaba e ca am ramas cu el si nu stiu de unde este Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 (editat) Oameni buni, ieri am dat jos capacul care tzine filtrul de ulei k sa dau cu pasta de garnituri pe garnitura aia de la capc k pica uleiu'de ma ruina. Stateam k la dentist shi ma uitam cum curge in lighean shi nu'mi venea sa cred cat de negru era dupa 4000Km de la schimb. Precizez k Schimbul l'am facut la un service. Deci este NEGRU in conditziile in care l'am mai shi completat cu aproape 1L de Motorex 10W60, in ashtia 4000Km, care e aproape incolor cand e nou. Intrebarea: E normal sa arate atat de NEGRU un ulei dupa 4000Km ? Cum arata uleiul cand il schimbatzi ? Ma gandesc sa nu mai circul cu ea pana la salariu(10zile) cand o sa am bani sa'i schimb uleiu'. Suzi >> Editat Iunie 23, 2006 de AlexLau_81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Al meu consuma f putin ulei, motorul mergea ceas. I-am facut schimbu acum vreo 500 de km iar uleiul era negru ca noaptea (exagerez) . Eu zic sa si daca faci schimbu dupa 2000 la fel de negru o sa fie. E normal... da' cum ai vrea sa arate? Mai ales ca, chiar si cand schimbi uleiul vreo cateva sute de grame de ulei vechi tot raman prin motor/baie si ala se amesteca cu cel nou. Stai linistit ca e ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Al meu consuma f putin ulei, motorul mergea ceas. I-am facut schimbu acum vreo 500 de km iar uleiul era negru ca noaptea (exagerez) . Eu zic sa si daca faci schimbu dupa 2000 la fel de negru o sa fie. E normal... da' cum ai vrea sa arate? Mai ales ca, chiar si cand schimbi uleiul vreo cateva sute de grame de ulei vechi tot raman prin motor/baie si ala se amesteca cu cel nou. Stai linistit ca e ok! Saru'mana...banuiam eu k sunt paranoic dar credeam k e doar lumea invidioasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Cand i-am facut schimbul de ulei - cel vechi era foarte inchis la culoare. Iti dai seama ca uleiul este cea mai stresata componenta a unui motor - e fiert, ars si comprimat - pana ii sar ochii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Cand i-am facut schimbul de ulei - cel vechi era foarte inchis la culoare. Iti dai seama ca uleiul este cea mai stresata componenta a unui motor - e fiert, ars si comprimat - pana ii sar ochii . Bai Cristi eshti mare! Merci pt indicatziile de ieri! N'am dat tot uleiul jos, am scos filtru' shi au curs cam 400ml din lacashul in care era filtrul. Sper k am aplicat bine pasta, am lasat'o 10 min sa se usuce shi am strans capacul...sa vedem ce iese, intr'o ora ii fac proba shi dak totul e ok diseara am programat un drum la Ploiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thot Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 Am si eu o intrebare. Am inteles ca unele motoare au rezerva de benzina la rezervor. Eu am vazut ca la GS in partea dreapta este o "vana" care are mai multe pozitii. Este vreo pozitie pentru tinut rezerva de benzina? Sau e doar pentru on-off la benzina? Ca eu ieri am comutat in dretul RES (parca) si am mers ceva, pana cand a murit, Si ma gandeam ca poate are si asta rezerva ceva, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 On = nu trage benzina din rezerva Res = trage din rezerva Pri = trage de unde apuca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thot Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 On = nu trage benzina din rezerva Res = trage din rezerva Pri = trage de unde apuca Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 On = nu trage benzina din rezervaRes = trage din rezerva Pri = trage de unde apuca Nu chiar . In mod normal, benzina ajunge in carburatoare vacuumatic (i.e. un furtun prin care carburile "sug" aer si deschid o supapa cu membrana de cauciuc din robinet). Pozitia "Pri" (priming) este pentru cand motocicleta a stat mai mult timp si nu mai are benzina in carburatoare - in acest caz benzina curge direct. Daca ai carburile goale, pui robinetul pe "pri", il lasi cateva minute, apoi treci pe "on". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 nici rezerva nu trage benzina vacuumatic din cate stiu, de-aia am scris asa mai pe scurt, sa priceapa omu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thot Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 Merci la amandoi Sa vad daca am inteles merg ca robotelul cu motorul pe ON pana raman in pana prostului (deh se mai intampla) schimb pe RES si pot sa mai un pic. Da cat de un pic? Cam cati km mai fac? Aveti idee? Nu de alta, dar sa stiu daca tr sa ma bazez pe rezerva aia, sau sa merg tot timpul cu stres ca trebuie facut plinul ochi ca raman pe langa drum, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 De regula cand mergi pe "ON" si ramai fara benzina, mai inti o sa simti o scadere de putere (si de turatie) si mai tarziu va incepe sa mearga cu intreruperi (poate doar intr-un singur piston etc...). La primul simptom inseamna ca trebuie sa schimbi pe rezerva si poti face lucrul asta in timp ce mergi . Daca astepti pana se opreste motorul , va trebui sa mai astepti o perioada pana se incarca iar carburatoarele etc... In functie de cum mergi , rezerva iti ajunge pentru ~45km pana la ~60m. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 Eu am mers chiar si >100km (alaltaieri) pe rezerva. Accelerezi, tragi ambreiajul... Se pare ca motorul meu are inca tot cauciucurile Bridgestone din fabrica (sau acelasi tip). Mi se pare ca vireaza total aiurea inclinat, voi ce cauciucuri aveti pe spate si va simtiti bine cu ele? Stiu ca s-a mai discutat, dar a mai venit lume noua de atunci. Ieri am schimbat kitul de lant si intr-adevar e alt motor, cum zicea cineva pe aici. E operatiune de o ora, demontezi roata, desfaci jos telescopul, dai jos cele doua axe de la bascula, capacul de la pinon fata/schimbator si eventual repozitionezi cablul de frana pe bascula. Celor care nu s-au uitat prin motor le recomand sa desfaca acel capac de la schimbator (5 suruburi) si sa mai curete de mizerie. De la mine cred ca am scos jumate de kil de jeg, s-ar putea ca si la voi sa fie la fel. In caz contrar de uzeaza mai repede lantul, pinionul, merge mai greu ambreiajul si schimbatorul, etc. Unde se pot gasi carene de GS? Noi sau second. Eu am mers 200 cu al meu (naked) dar peste 120 cam bate vantul pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 Eu am mers chiar si >100km (alaltaieri) pe rezerva. Accelerezi, tragi ambreiajul... Se pare ca motorul meu are inca tot cauciucurile Bridgestone din fabrica (sau acelasi tip). Mi se pare ca vireaza total aiurea inclinat, voi ce cauciucuri aveti pe spate si va simtiti bine cu ele? Stiu ca s-a mai discutat, dar a mai venit lume noua de atunci. Ieri am schimbat kitul de lant si intr-adevar e alt motor, cum zicea cineva pe aici. E operatiune de o ora, demontezi roata, desfaci jos telescopul, dai jos cele doua axe de la bascula, capacul de la pinon fata/schimbator si eventual repozitionezi cablul de frana pe bascula. Celor care nu s-au uitat prin motor le recomand sa desfaca acel capac de la schimbator (5 suruburi) si sa mai curete de mizerie. De la mine cred ca am scos jumate de kil de jeg, s-ar putea ca si la voi sa fie la fel. In caz contrar de uzeaza mai repede lantul, pinionul, merge mai greu ambreiajul si schimbatorul, etc. Unde se pot gasi carene de GS? Noi sau second. Eu am mers 200 cu al meu (naked) dar peste 120 cam bate vantul pe el. si tu vrei sa dai blana la GS-u si sa nu te deranjeze nimic ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 Nu prea ii dau blana ca nu prea sunt drumuri sigure si nici nu am cu cine. In general la drum lung merg 80-120 in grup si atunci scoate un consum din ala incredibil (<=3.5%). Problema e ca unele curbe nu le pot lua inclinat, mai ales cu pasager(a), pentru ca simt ca la mai mult de 15 grade inclinare devine instabil. Era sa o musc pe ploaie, mi-a fugit spatele de cateva ori si nu stiu daca l-am inclinat mai mult de 15 grade la 80/h. Am inteles ca pe spate se poate pune de /150 cu modificarea cadrului (si pierderea vitezei maxime) dar de /140 se potriveste perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 200 de ce? de km/h?? sau 2000 km/h? Si eu sunt pescar, dar totusi.... Iti garantez ca nu prinde mai mult de 180, varianta nelimitata, carenata sau necarenata, oricum o fi ea! Si merge fara probleme 150 pe spate, fara sa modifici nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 La mine a sarit un pic de 180, pe ceas, cu guma mai lata pe spate (150), asa ca ma gandesc io ca ar ajunge si la 200 cu mici modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 "Mici modificari" inseamna eventual alt pinion, alta putere! GS standard, nelimitat, schimbat totul pe rosu, 180! Fix. o mica variatie ar putea exista, in functie probabil de cablu, dar ff mica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 Sau Dynojet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 daca ai cauciucul mai uzat pe fatza iti arata o viteza mai mare decat cea reala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.