Piratul Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 O sa pici sarmanul GS nou Sunt banii tai pana la urma. Probabil ca la un GS nou face cam 500 de euro cazatura cand ai uitat sa pui cric-ul Cred ca cel mai bine ar fi sa iti iei un second hand in stare foarte buna de functionare, cu buloane de protectie sau si mai bine crash bar plus echipament de protectie pentru tine. Iti mai raman si bani Teoretic scriind ai putea sa pui buloane de protectie si la modelul F, cred ca am citit despre asta tot pe thread-ul de gs500, undeva mai in spate. Ca sa intre buloanele trebuie facute gauri in carenele laterale. Si mie mi-ar trebui insa deocamdata imi e prea mila de ea ca sa incep sa o gauresc. In plus e in garantie si nu stiu daca e voie. Ce mi s-a parut nashpa la un GS500e : e un pic prea puternic pentru cineva micut si fara experienta pe masina. Daca esti un tip mai solid + experienta ta pe 4 roti, ar trebui sa fie ok. GS500f-ul nou e mai cuminte decat modelele vechi de gs500e. In plus modelele vechi care au trecut prin cativa propietari s-ar putea sa fi fost segmentate sau umblate pe la carburator, poate si toba schimbata, deci s-ar putea sa fie mai puternice decat modelul F nou noutz. O parte proasta daca incepi pe motocicleta noua e ca tu la inceput cand ar trebui sa faci rodajul de fapt nu stii sa mergi, supraturezi sau subturezi motorul si practic rodajul nu il faci cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 O sa pici sarmanul GS nou Nu mai speria domnule omu'. Motoreta e foarte cuminte si iti iarta multe. Nu esti obligat sa cazi daca esti incepator . Recunosc ca nu fac parte din aceasta categorie dar am destui prieteni care au reusit sa nu se verse deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 O intrebare pentru cei care au modelul F : se pot scoate carenele (lasand doar parbrizul si partea din fata)? ma bate gandul ca asa ar supravietui mai mult carenele (pana ma obisnuiesc cu ea). La modelul naked nu-mi place farul de nici o culore. Da, se pot scoate carenele, dar o sa arate ca dracu . Sunt 3 bucati cred, una care inconjoara farul si laterale. Alea laterale am inteles ca-s prinse in 2 cleme, se scot in 10 secunde, dar n-am incercat niciodata. Am vazut si eu model de crash pads, intradevar e luat de la GS500E si trebuie sa dai gauri in carena, jos, in fatza motorului. Totusi pt modelul E am vazut si niste protectii de motor in forma de Y, dar cei de la repr. mi-au zis ca nu se pot monta pe F, si oficial ei nu au nimic pt protectie. Un set de carene costa undeva intre 600 si 1000E, cica. Eu am culcat-o de 2 ori si n-am deat niste mici polizari, nu s-a spart nimic. Bine, am si tinut-o cat am putut (evita strazile cu piatra cubica/de rau/denivelate). Si cele mai expuse sunt oglinzile, noroc ca sunt foarte mobile si doar se pliaza de cele mai multe ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pandulinu Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 O sa pici sarmanul GS nou Nu intentionez sa...dar ma astept sa... Sunt banii tai pana la urma. Probabil ca la un GS nou face cam 500 de euro cazatura cand ai uitat sa pui cric-ul Cred ca cel mai bine ar fi sa iti iei un second hand in stare foarte buna de functionare, cu buloane de protectie sau si mai bine crash bar plus echipament de protectie pentru tine. Iti mai raman si bani in conditiile in care am vazut gs vechi de 10 ani cu 30k km pe care se cere 2500-3000 (poate mai lasa la pret) iar nou e 5300 nu-mi pare ca merita un sh. in afara de asta prefer sa o asigur ca sa nu trebuiasca sa dorm pe ea si e mai usor sa o asigur daca e noua. Crash paduri pot pune cei de pe timisoara (deler suzy) mi-au si aratat un model F cu ele montate. O sa vad pana la urma cu carenele daca le scot sau nu dar crahs paduri o sa-i oun oricum (in primul rand pentru genunchii mei) Da singura problema pare sa fie cea cu rodajul da cred ca o s-o scot la capat sau o sa rog un prieten care are acelasi model sa facem schimb si sa-i faca rodajul. Apropo nu sunt micutz asa ca nu vad probleme la raportul dintre mine si motor. Multzam pentru sfaturi si pareri --- Mesaj completat în 08 Aug 2007 11:56 ------------- Da, se pot scoate carenele, dar o sa arate ca dracu . Ar trebui sa arate cam asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 care ma ajuta si pe mine , care se ofere , pls maine sau poimaine , io sper maine , ... 1 ora , 2 ...ca sa pun carburatoarele de la un gs care merge bine la gs-ul meu sa aflu mai repede care este cauza sanatatii lui atat de proaste . sa imi dau seama daca este de la carburatoare sau din motor pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiroiban Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 am o problema la GS500. daca il accelerez putin (dar numai un pic), dupa aceea se tot accelereaza singur fara sa invart mai tare de acceleratie. stiti care ar putea sa fie problema? mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 (editat) am o problema la GS500. daca il accelerez putin (dar numai un pic), dupa aceea se tot accelereaza singur fara sa invart mai tare de acceleratie. stiti care ar putea sa fie problema? mersi. Posibil cablul de acceleratie sa ramana blocat....aceeasi problema am avut-o si eu . Ia-ti un spray vasilina cu lithium, baga pe camasa si se rezolva problema, asta daca nu cumva cablul e deteriorat si agata... Editat August 10, 2007 de adya suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
id Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 Salutare tuturor... Am zis daca e sa incep sa o fac aici..printre oamenii mei De vreo 3 zile (oficial) sofez si eu un GS500E din '94 de care pot sa spun ca sunt incantat - este si iti ofera exact ce trebuie sa fie si sa iti ofere o motoreta pt. incepatori. Ieri am dat pe jos cu ea prima data (sper si ultima) nimic grav..nici la mine nici la ea (o mica vanataie pe gamba si o oglina cazuta)...In rest merge bine exceptand problema de mai sus...cu accleleratia care face aceeasi figura si cutia de viteze care imi face uneori figuri cand o bag in treapta 1-a din neutru... In rest ..astia suntem noi si locurile pe unde am poposit Numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 da ce seamana cu suzy a meeaaaaa.. in afara de porbagajul pe care il am eu montat.... nici nu m-as da seama de pe poze asadar pot sa zic cu mana pe inima ca este foarte frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 a incercat careva bec halogen 100W/H4 pe far? ma intereseaza dc tine regulatorul la un consum mediu crescut cu 50W fata de stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 Da, am avut eu 80/100 la un moment dat. Problema e ca incarca mai greu bateria, iar cu amble faze aprinse iti consuma din baterie sub 4-5000 rpm (estimativ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 Da, am avut eu 80/100 la un moment dat.Problema e ca incarca mai greu bateria, iar cu amble faze aprinse iti consuma din baterie sub 4-5000 rpm (estimativ). ms, inseamna k o sa-mi pun si eu un halogen bun de 100, pb a aparut de la faptul k oglinda farului e un pic cam matuita, si am o lumina destul de slaba din aceasta cauza. Oricum, la al meu gs500e nu se aprind ambele faze deodata decat dc mergi cu scurta si apesi si "flash-ul". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tendon Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 lume lume... am si eu o chichitza de intrebat... vreau sa-mi reglez amortizorul pe spate... mai exact... sa-l fac mai tare... cine are amabilitatea sa-mi explice si mie exact ce trebuie sa fac?... adica... pot sa fac asta singur sau trebuie sa merg la un mecanic?... si daca pot singur... explicati foarte foarte detaliat avant in vedere ca sunt pulbere la mecanica... mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 vreau sa-mi reglez amortizorul pe spate... mai exact... sa-l fac mai tare... Din ce-mi aduc eu aminte suspensia spate e reglata din fabrica la nivelul 4, din 7 posibile. Ai o cheitza si parca se regleaza de undeva de sub sha. Sau pe la roata spate. N-am incercat sa modific setarea. Daca nu-ti raspunde nimeni pana diseara ma uit prin carticica de la moto si-ti citez de acolo . PS: o plimbarica ceva scurta nu mai face nimeni? Acum am si sotie dupa mine deci nu ma bag la drumuri lungi. Mai ales ca-n ultimele 2 luni am cam mers fara motot la ultima runda am cam avut ceva febra musculara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legnakrad Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 helau is si io p'aici printre geseisti...stie careva de unde pot sa fac rost de o masca gen streetfighter cu protectie anti-vant cat de cat ok ? help ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 vreau sa-mi reglez amortizorul pe spate... mai exact... sa-l fac mai tare... Deci, vad ca n-a raspuns nimeni, asa ca uite ce zice in carticica (English, please): The rear suspension spring preload is adjustable to compensate for rider... There are 7 positions. To change, place byke on central stand. Twist the spring tension ring to the desired position with the adjuster provided in the tool kit. Position 1 is the softest, position 7 is the stiffest (adica ceea e vrei tu , banuiesc). The bike is delivered from factory with the adjuster set to 4. Da si o poza, dar e asa de aiurea facuta, incat nu imi pot da seama unde dracu e localizata zona pe motocicleta. Parca ar fi undeva sub toba, pe partea dreapta (cam acolo unde e sudata galeria la toba). Noroc, daca gasesti unde e zona sa-mi zici si mie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 Uite de unde reglezi amortizorul pe spate. In trusa de scule ai o cheie speciala, daca nu bagi o surubelnita si il invarti pe ce pozitie vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 (despre cauciuc - poate mai are careva nevoiei sa gaseasca ma repede) draci tov, am cam aminat schimbarea cauciucurilor dar in lumina ultimelor evenimente a devenit o cehestiune vitala. spuneti-mi si mie cum se alege un cauciuc! ok - o sa ma uit la alea vechi, iau seria de numere care le gases pe ele (scria pe aici ce repezinta - diametru latime si inca ceva). revenind la problema. presupun ca sunt o galagie de producatori si de modele cu acelasi dimensiuni. eu ce aleg? ce alte informatii mai gasesc in numele cauciucului. daca tot am citit postul lui semaca cu accidentul - care este presiunea recomnadata pt trotineta noastra? secondo - placute de frina - deh trebuie si alea. cine a comandat de pe louis de care si cit de multumiti de ele - sau recomandati altceva. si daca tot ati citit pina aici mai aveti putintica rabdare. cine a pus benzina de aia scumpa (+99 cred ca ii zice de la petrom) si care au fost urmarile gata. merci de rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 revenind la problema. presupun ca sunt o galagie de producatori si de modele cu acelasi dimensiuni. eu ce aleg? ce alte informatii mai gasesc in numele cauciucului. Sunt numa cateva modele care ti se potrivesc, ai 130/70-17 pe spate si 110/70-17 pe fata daca tot am citit postul lui semaca cu accidentul - care este presiunea recomnadata pt trotineta noastra? 2.8 spate, 2.25 pe fata cu pasager. 2.5 spate, 2.25 fata fara pasager. secondo - placute de frina - deh trebuie si alea. cine a comandat de pe louis de care si cit de multumiti de ele - sau recomandati altceva. Lucas de la Louis sunt ok, io din alea am avut si m-au tinut destul de mult. Acum am Ferodo. si daca tot ati citit pina aici mai aveti putintica rabdare. cine a pus benzina de aia scumpa (+99 cred ca ii zice de la petrom) si care au fost urmarile Io am bagat si nu am simtit nimic. Ia si tu manualu', raspunsul la toate intrebarile astea il gaseai acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 (despre cauciuc - poate mai are careva nevoiei sa gaseasca ma repede) draci tov, am cam aminat schimbarea cauciucurilor dar in lumina ultimelor evenimente a devenit o cehestiune vitala. spuneti-mi si mie cum se alege un cauciuc! ok - o sa ma uit la alea vechi, iau seria de numere care le gases pe ele (scria pe aici ce repezinta - diametru latime si inca ceva). revenind la problema. presupun ca sunt o galagie de producatori si de modele cu acelasi dimensiuni. eu ce aleg? ce alte informatii mai gasesc in numele cauciucului. eu mi am pus pe spate michelin, si pe fata dunlop pret total 250 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 GS500 are sfortza in el. Duminica am terminat turul Romaniei pe GS500f din 2007. A mers totul super ok, consum 3,7 la suta...era pe acolo si o Honda VFR care consuma dublu Merge 500 de km pana sa intre pe rezerva. Asta inseamna ca la fiecare plin trebuie sa dai cu spray de lant In 2300 km am bagat in ea doar spray-uri pentru lant si benzina de 95. A consumat cam jumate de litru de ulei (e normal la una noua? ) Cica motor de incepatori Hai ca avem niste fiare super tari. A fost un tip si in turul Ucrainei, cu Cernobal cu tot, pe un GS500E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 A fost un tip si in turul Ucrainei, cu Cernobal cu tot, pe un GS500E N-am facut turul Ucrainei In toate excursia am facut cam 2,000 km.(Brasov - Suceava - Kiev - Odesa - Tiraspol - Tighina - Chisinau - Brasov) Anul trecut am facut si un mic tur al Romaniei, tot vreo 2,000 km, fara nici o problema. Acum, in Ucraina, mi-a consumat 2l de ulei, dar am un surub busit la capacul de chiuloasa, in rest nici o problema. In legatura cu gumele... eu am incercat sa pun 150 pe spate, mi s-a parut ca sta mai bine pe curbe, dar imi atingea aripa din spate, si mi s-a belit pinionul de atac (e posibil sa fi pus roata un pic stramb, dar nu cred). Deci... nu recomand. In oferta lui Romi3 de cauciucuri am gasit numai 4 perechi de gume care se potrivesc la ale noastre. Din pacate am aruncat lista, ca un mare bou ce sunt . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 am cam aminat schimbarea cauciucurilor dar in lumina ultimelor evenimente a devenit o cehestiune vitala. spuneti-mi si mie cum se alege un cauciuc! ok - o sa ma uit la alea vechi, iau seria de numere care le gases pe ele (scria pe aici ce repezinta - diametru latime si inca ceva). revenind la problema. presupun ca sunt o galagie de producatori si de modele cu acelasi dimensiuni. eu ce aleg? ce alte informatii mai gasesc in numele cauciucului. ... cine a pus benzina de aia scumpa (+99 cred ca ii zice de la petrom) si care au fost urmarile Eu am cauciucurile din fabrica, Bridgestone daca nu ma insel. Parca era 130 pe spate si 110 pe fatza, asta iti zice si aici : "Durable 110/70-17 front tire and 130/ 70-17 rear tire mounted on lightweight cast aluminum wheels" Si ca gazolina scrie benzina fara plumb. Daca aia de 99 de la Petrom e fara plumb banuiesc ca rau nu-i face (aia fara plumb are teava mai subtire, la mine in rezervor teava de la o pompa normala nu intra). Si cum mai zicea cineva, mare parte din info le afli din manual, inclusiv cand e indicat sa schimbi cauciucele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Salutare tuturor... Am zis daca e sa incep sa o fac aici..printre oamenii mei De vreo 3 zile (oficial) sofez si eu un GS500E din '94 de care pot sa spun ca sunt incantat - este si iti ofera exact ce trebuie sa fie si sa iti ofere o motoreta pt. incepatori. Ieri am dat pe jos cu ea prima data (sper si ultima) nimic grav..nici la mine nici la ea (o mica vanataie pe gamba si o oglina cazuta)...In rest merge bine exceptand problema de mai sus...cu accleleratia care face aceeasi figura si cutia de viteze care imi face uneori figuri cand o bag in treapta 1-a din neutru... In rest ..astia suntem noi si locurile pe unde am poposit Numai bine si asfalt uscat Bine ai venit in "clubul nostru" . Ti-am admirat suzeta (si ieri si azi). Sa o stapanesti sanatos. Am parcat iar langa tine. Am vazut ca nu ai capete de ghidon. Din cate stiu acele capete au un rol in functionare(probabil legat de vibratii/voblaj) si nu sunt doar de design. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micisoara Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Salut. Si eu proaspata Gs-ista si cu oaresce belele (cam repede zic eu). In primul rand s-a bulit robinetul de la rezervor si nu imi trage benzina de pe rezerva (in acest caz am facut 10 km de A1 din 2 in 2, adica cu ce se aduna in filtru, pana la prima benzinarie) 2. Am garniturile de la motor cam naspa si mai pica ulei. Problema cu garniturile ar fi ca ele exista dar tipul de la care am luat-o zice sa si segmentez motorul daca schimb garniturile. Faza e ca restul lumii cu care am vorbit a zis sa nu ma apuc de segmentat ca se poate sa nu mai fac motoreta din ea. Voi ce ziceti? Sar'na de rabdarea de a citi toata polologhia. Miki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.