cccc_vasy Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Ei bine dragii moshului, a venit timpul pentru o schimbare! Asa ca cine vrea un "cal" GS500 din '91 cu doar 1500 euro, sa ma anunte. Starea tehinca este rumatoarea: - schimbat pe dinauntru pistoane, segmenti, toti cuzinetii. Am facut aceasta reparatie deoarece cam papa ulei. De cand am facut reparatia am facut vreo 7000km si nu mai papa ulei. - la exterior am cam asa: cauciuc pe fatza nou, placutze de frane pe spate noi, pe fata le am noi dar inca nu sunt montate, cauciuc pe spate 75% bun. Odata cu reparatia , deci cand am desfacut motorul am mai schimbat: - toate garniturile + simeringurile. - axul din cutia de viteze pe care se monteaza pinionu pentru lantzul de transmisie. - lantul de distributie - pastilele (de la tachetii) din ciulasa - bateria e noua (deoarece a stat destul de mult in reparatie , a trebuit sa cumpar alta baterie, fiindca cea veche nu mai tinea curentul) - kit de lantz (adica lantz-ul + pinioanele) au doar 8000km (si se poate venea ca le-a uns din belsug). - ulei proaspat schimbat. Pretul este discutabil daca renuntati la piesele pe care le am de rezerva (multe piese din motor, din cutie, electromotor). Am cumparat acum un an jumate de la cineva de aici de pe forum, un motor care avea vibrochenul dus. Daca va intereseaza putem vorbi la telefon: 0724.532.752 salut daca tot ai piese de rezerva ...poate ma ajuti si pe mine cu un capac la motor si senzorii de aprindere(generator) partea dreapta...... da un add pe mes daca se poate mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 sorry. nu am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 (editat) Ziua buna la toata lumea! Am achizitionat recent un Suzi gs 500, an 92 si am ceva intrebari despre ea. In primul si in primul rand, are furca schimbata, din moment ce are dublu disc, dar nu asta ar fi problema, ci faptul ca imi cam scuipa ulei pe la simeringuri si as vrea sa le schimb. Intreb si eu acuma, daca poate cineva sa isi de-a seama din poze ce furca este sau ce detalii sa masor, ca sa pot afla ce caracteristici au simeringurile. Alta la mana, azi am constatat ca desi robinetul este pus de ON, mi-a papat toata benzina, deci si rezerva. L-am trecut si pe PRI si tot degeaba, ca nu era mai nimic in rezervor. Acuma, este posibil oare sa fie furtunelul din rezervor care trage benzina pe ON si lasa rezerva sa mai existe crapat, ca eu la asta ma gandesc? A facut cineva un indicator de benzina la GS? O alta treaba ar fi lantul, ca am vazut ca atinge in mers de cricul central, nu cel lateral, daca nu tin piciorul pe suportul de la cricul central. Este normal, se poate remedia prin strangerea lantului sau prin alta metoda? Cam asta este momentan ce am ca prioritati, mai urmeaza estetica dar aia se rezolva mai usor. Am atasat poza cu furca de mai sus. Am uitat sa mentionez, poate are vreo importanta, placutele sunt marca Tokiko. Numai bine si sper sa ma poata ajuta cineva Editat Martie 11, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Salut. de furca nu stiu ce sa spun - pare tot de suzuki. Despre robinet: este posibil ca se se fi inversat furtunele cand a fost montat rezervorul si deci s-a inversat pozitia de ON cu cea de RES. Se poate remedia inversand furtunele care intra in rezervor. Lantul: intinderea lui se poate regla din suruburile din capatul basculei (sau furcii de pe spate .... sau cum so numi). Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Salut. de furca nu stiu ce sa spun - pare tot de suzuki. Despre robinet: este posibil ca se se fi inversat furtunele cand a fost montat rezervorul si deci s-a inversat pozitia de ON cu cea de RES. Se poate remedia inversand furtunele care intra in rezervor. Lantul: intinderea lui se poate regla din suruburile din capatul basculei (sau furcii de pe spate .... sau cum so numi). Bafta. Zicea ceva domnul de la care am luat-o ca ar fi de gsx 250, dar .. nu strica sa intrebi mai intai. Problema este ce trebuie sa masor ca sa stiu ce simeringuri sa cumpar. Intradevar, cu robinetul nu m-am gandit la varianta ta, o sa pun un pic de benzina, sa curga doar pe rezerva, si oi vedea care curge, ca sa verific ideea ta. Cu lantul, metoda de reglare nu este complicata, dar vroiam sa stiu daca este normal sa atinga la cricul acela central, capra, nu stiu cum se numeste. Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Sunt furtunele inversate, mi s-a intamplat si mie cand am dus-o pe cea veche la un service mai nashpa. Si de atunci m-am lecuit de service-uri nashpa, mai bine faceam cu mana mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Zicea ceva domnul de la care am luat-o ca ar fi de gsx 250, dar .. nu strica sa intrebi mai intai. Problema este ce trebuie sa masor ca sa stiu ce simeringuri sa cumpar. Intradevar, cu robinetul nu m-am gandit la varianta ta, o sa pun un pic de benzina, sa curga doar pe rezerva, si oi vedea care curge, ca sa verific ideea ta. Cu lantul, metoda de reglare nu este complicata, dar vroiam sa stiu daca este normal sa atinga la cricul acela central, capra, nu stiu cum se numeste. Noroc Pentru simeringurile de la furca poti intra pe www.louis.de si sa cauti acolo simeringuri de GS500. Alaturi de produs apare si o lista de "COMPATIBILITATI"... si vezi daca apare si gsx250. (sau cauti pentru gsx250 etc...) Cu robinetul poti rezolva mai simplu , doar verificand vizual. Iei manualul HAINES de GS500 de aici de pe topic (stiu ca l-a pus cineva) si te uiti la circuitul de alimentare - este foarte bine detaliat si iti poti da seama usor cum trebuie sa vina furtunele. Despre lant: nu trebuie sa atinga de nimic!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Am un GS500E din 93. I-mi lipseste unu' din cauciucurile mici in care se infige carena laterala (de sub sa). Stiti cumva unde as putea gasi asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Sunt furtunele inversate, mi s-a intamplat si mie cand am dus-o pe cea veche la un service mai nashpa. Si de atunci m-am lecuit de service-uri nashpa, mai bine faceam cu mana mea. asa este, de cand am avut oltcitul, ce faceam cu mana mea, nu facea nimenea. traiasca garajul si indemanarea.. nevoia te invata Pentru simeringurile de la furca poti intra pe www.louis.de si sa cauti acolo simeringuri de GS500. Alaturi de produs apare si o lista de "COMPATIBILITATI"... si vezi daca apare si gsx250. (sau cauti pentru gsx250 etc...) Cu robinetul poti rezolva mai simplu , doar verificand vizual. Iei manualul HAINES de GS500 de aici de pe topic (stiu ca l-a pus cineva) si te uiti la circuitul de alimentare - este foarte bine detaliat si iti poti da seama usor cum trebuie sa vina furtunele. Despre lant: nu trebuie sa atinga de nimic!! Sa vad cu simeringurile, poate gasesc ceva scris pe furca pe undeva, sa masor diametru la telescoape si ii dau de cap+ sa caut si pe loius.de cum ai sugerat. Will do, tre sa mearga. Am verificat cu 1 L de benzina in rezervor si functioneaza corect. I-au si manualul si verific si cu el, ca tre sa fie o chichita. Daca tot nu, il dau jos sa il iau la purificat si il si curat cu ocazia asta. La enduroaica veche, am gasit mizerie cu nemiluita in sita de la robinet. Cu lantul, il mai strang nitel, cat sa aiba si jocul lui si sa nu atinga NIMIC! . Ms de info si sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Despre robinet: este posibil ca se se fi inversat furtunele cand a fost montat rezervorul si deci s-a inversat pozitia de ON cu cea de RES. Se poate remedia inversand furtunele care intra in rezervor. corect. dar mai poti remedia si altfel. mergi pe RES pana simti ca nu mai trage dupa care comuti pe ON si mai ai cativa litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 corect. dar mai poti remedia si altfel. mergi pe RES pana simti ca nu mai trage dupa care comuti pe ON si mai ai cativa litri. Ultima oara, adica alaltaieri, cand am incercat sa trec de pe ON pe RES, nu mai curgea in nici o parte.. duma este ca dupa ce am alimentat 2 L, curgea doar pe RES , desi ma asteptam sa se intample cum spuneati si voi, sa fie furtunele inversate si sa curga doar pe ON.. cum de s-a intamplat, chiar nu stiu O sa il desfac in weekend, pana atunci... benzina mai multa, ca nu-i de joaca . Cred ca o sa ma specializez si in kit + vopsire, sa fac ceva retusuri la fibra de pe rezervor, ca are ceva nevoie. Revin cu alte intrebari daca mai am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 Ultima oara, adica alaltaieri, cand am incercat sa trec de pe ON pe RES, nu mai curgea in nici o parte.. duma este ca dupa ce am alimentat 2 L, curgea doar pe RES , desi ma asteptam sa se intample cum spuneati si voi, sa fie furtunele inversate si sa curga doar pe ON.. cum de s-a intamplat, chiar nu stiu O sa il desfac in weekend, pana atunci... benzina mai multa, ca nu-i de joaca . Cred ca o sa ma specializez si in kit + vopsire, sa fac ceva retusuri la fibra de pe rezervor, ca are ceva nevoie. Revin cu alte intrebari daca mai am Nu stiu sigur care este cauza dar se pare ca apare o problema cu alimentarea daca motocicleta sta mai mult timp nepornita (vreo cateva luni). Si eu am avut asemenea probleme acum in primavara - pur si simplu nu tragea benzina din rezervor nici pe RES nici pe ON, Iar pe PRI curgea destul de incet. Cred ca sunt probleme cu acel filtru (sita) care se afla in rezervor .... ma gandesc la faptul ca se intareste mizeria adunata pe el si nu mai lasa benzina sa curga liber. Pana la urma am rezolvat problema curatand carburatoarele si adaugand inca 5 litri de benzina peste cei 3 care erau deja in rezervor. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 o intrebare pe unde gasesc filtrul de aer?adica ce trebuie sa desfac si unde sa l caut? vreau sa l verific.la ce anume trebuie sa fiu atent? si daca nu e in regula,se poate curata sau se skimba? si cat costa unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 Este cumva sub rezervor.. dar ajungi la el de sub sa. Este fix in spatele acumulatorului. Acesta din urma trebuie scos.. la fel si rezervorul trebuie cel putin desfacut din suruburi si ridicat putin si intors ca sa poti scoate filtrul. se poate curata cu un compresor de aer cel mai usor si il verifici cat e de plin scuturandu-l si vezi daca iese praf din el, etc. Mai amanuntit gasesti in manualul de la Haynes care este undeva aici pe grup sau downloadabil de undeva , cu asta cred ca te ajuta mai bine altltii care stiu pe unde e (are vro 75MB) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bodhi Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Salut Am si eu o problema cu carburatoarele.Ma indrumati si pe mine undeva sa le curete is sa le calibreze cum trebuie? Am ramas la fel fara gas si a tras toata mizeria din rezervor. Se multumeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin de pe forum Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 salutare baieti si fete ! in viitorul f apropiat, cateva zile, o sa devin si eu mandrul posesor al unui suzuki gs 500 , chiar cel de la smaeb. mi-au promis ca pe joi-vineri o sa apara. si sunt foarte entuziasmat. nu am mai mers pe motor de vreo 3-4 ani. am descoperit topicul acesta si o sa ma pun pe citit acum Salutare tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tendon Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 (editat) Salut Am si eu o problema cu carburatoarele.Ma indrumati si pe mine undeva sa le curete is sa le calibreze cum trebuie? Am ramas la fel fara gas si a tras toata mizeria din rezervor. Se multumeste Georgel... pe DN1 in Ciolpani... e ceva de mers dar merita... lucreaza ieftin si foarte bine... 0722.537.975... nu stiu daca mai e de actualitate dar merita incercat @chivu felicitari mestere... o sa iubesti manevrabilitatea si consumul GS-ului... --- Mesaj completat în 17 Mar 2008 22:05 -------------in alta ordine de idei... stie cineva un vopsitor bun si ieftin pentru un set complet de carene? Editat Martie 17, 2008 de Tendon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobobarosanu Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Salut tuturor. Am si eu o intrebare pentru posesorii de GS din bucuresti.Cat consuma in conditiile de trafic de la noi.Stiu ca se spunea ca in oras ar consuma 5L/100km dar bucurestiul e mai aparte Desi tocmai au fost curatate si sincronizate carburatoarele am sesizat un consum poate cam mare....7% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 (editat) Salut tuturor. Am si eu o intrebare pentru posesorii de GS din bucuresti.Cat consuma in conditiile de trafic de la noi.Stiu ca se spunea ca in oras ar consuma 5L/100km dar bucurestiul e mai aparte Desi tocmai au fost curatate si sincronizate carburatoarele am sesizat un consum poate cam mare....7% Noroc. Cred si eu ca bucurestiul este aparte dar din pacate orice oras in care folosesti primele doua trepte cel mai des este clar ca un consum de 5 % nu se va produce prea des. Depasiri, stil de mers, mici probleme tehnice de infranare sau mai stiu eu ce (eu am infranata fata, numa ca stau in C-ta si a mers scos un 4% mixt) te trag inapoi la consum. 7%..cam piperat, asa-i. Sunt curios si eu ce zic GS-istii bucuresteni - Intrebare de la mine: Urmeaza sa fac actele la suza mea, ca sa devin propretar complet si in acte. Problema este asa, ea are cateva modificari mai mari si anume: toba"Powerfull"->de masina - suna frumos dar clar nu scrie suzuki pe ea si nu este asezata paralel cu motocicleta, ci in V cumva; cauciuc de 150/70/17 pe spate cauciuc de 120/60/ 17 pe fata. Acuma, am inteles ca tre sa dau pe la RAR pentru identificare cand cumpar motoreta. E nevoie sa iau dupa mine o toba originala, cauciucuri, una alta?.. ca daca da, cam nasol. Poate o rezolv cu o mica "atentie", ca nu am mai dat de mult si asa. Astept o posibila rezolvare si eu. Multam Editat Martie 18, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 Poate o rezolv cu o mica "atentie", ca nu am mai dat de mult si asa. Cum ar spume un pishat de la TV: "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul." Si io am o gramada de balauri modificari la motoreta si daca m-as duce asa cu ea la ei i-ar chema pe pretini lor militieni si m-ar duce aia in catuse de acolo , insa nici nu mi o trecut prin cap sa-i "atentionez" pe aia. Simply not an option. Cand va fi vremea o sa rog un pretin sa mi dea de la el piese stock. La urma urmei e odata la 2 ani nu in fiecare luna, da-o ca.cat de treaba. Io zic ca nu merita sa ne manjim. Decat sa-i "atentionezi" pe labarii aia de la RAR mai bine petreci o dupamasa cu un GeSeist mai umanitar si saritor de pe aici si apoi mereti la o bere. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 Cum ar spume un pishat de la TV: "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul." Si io am o gramada de balauri modificari la motoreta si daca m-as duce asa cu e ala ei ar chema pe pretini lot militieni si m-ar duce in catuse de acolo, insa nici nu mi o trecut prin cap sa-i "atentionez" pe aia. Simply not an option. Cand va fi vremea o sa rog un pretin sa mi dea de la el piese stock. La urma urmei e odata la 2 ani nu in fiecare luna, da-o ca.cat de treaba. Io zic ca nu merita sa ne majim. Decat sa-i "atentionezi" pe labarii aia de la RAR mai bine petreci o dupamasa cu un GeSeist mai umanitar si saritor de pe aici si apoi mereti la o bere. Parerea mea. Asa as avea si eu de gand, numa ca is inca nou printre naked-isti si motociclism in sine, nu cunosc lume, doar pe net pe cate cineva. ITP-ul il are pana in mai 2009, dar e chestia asta cu identificarea. Oricum, ma interesez si dau anunt dupa, de este nevoie de un "imprumut" de piese stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 ce ma sfatuiti sa aleg? -Kit lant Regina 90E -Kit lant RK (japonia) 100 E -kit lant DID (japonia) 110E nu e vorba ca stau in 20 euro dar ma gandesc ca cel mai scump nu e obligatoriu sa fie si cel mai bun. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 ce ma sfatuiti sa aleg? -Kit lant Regina 90E -Kit lant RK (japonia) 100 E -kit lant DID (japonia) 110E nu e vorba ca stau in 20 euro dar ma gandesc ca cel mai scump nu e obligatoriu sa fie si cel mai bun. mersi. Ar fi o chestie daca este vreunul cu lant X-ring, ca ai viata mai lunga cu el, datorita sistemului intern al zalelor, respectiv ungerea lor. Daca sunt toate O-ring, ca si cel original, sa zica cei trecuti prin ele, care e mai recomandat, desi nu cred ca e cine stie ce diferenta. Poate doar la pinioane, sa fie din alt material. Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 (editat) in alta ordine de idei... stie cineva un vopsitor bun si ieftin pentru un set complet de carene? Ia vezi aici. Nu l-am incercat, dar preturile par ok (asta comparativ cu pretul pt vopsit spoiler spate la un VW Jetta in service VW - 800 RON, sa nu dau nume ). Sa inteleg c-ai dat cu CBR-ul prin sant? Apropo, lume. Ceva intalniri de weekend in Bucuresti? Ca se face frumos afara Editat Martie 18, 2008 de anescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 ce ma sfatuiti sa aleg? -Kit lant Regina 90E -Kit lant RK (japonia) 100 E -kit lant DID (japonia) 110E nu e vorba ca stau in 20 euro dar ma gandesc ca cel mai scump nu e obligatoriu sa fie si cel mai bun. mersi. DID X-Ring am avut la GS 500 (schimbat nou) si am si la Bandit acum si mi se pare supercalitate. De celelalte nu pot spune nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.