roadking Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 Informatii verificate. 1903 - prima motoreta single 410cc 1904 - primul dealer in Chicago CH Lang 1905 - 50 buc produse 1908 - 400 buc produse cu 18 angajati 1909 - primele V-twin si participa la primele curse si stabilesc primele recorduri de viteza 1912 - peste 200 dealeri in state si incepe exportul in Japonia 1913 - peste 13.000 buc produse 1914 - primele motoare cu atas 1916 - se deschide scoala pentru mecanici HD, incepe editarea revistei Enthusiast. 1917 - peste 800 dealeri in 48 de state 1918 - primul GI care intra in Germania e caporalul Roy Holtz pe un HD 1920 - cel mai mare producator mondial peste 2000 dealeri in 67 de tari 1921 - un HD castiga cursa de la Fresno California cu viteza medie de peste 160km/h 1922- pliantele de export tiparite in 7 limbi. 1924 - 14000 produse din care peste 7000 exportate. 1925 - 2500 de politisti din state merg pe HD 1927 - prima motocicleta de curse cu 4 supape pe cil vit max peste 200km/h. Va urma --- Mesaj completat în 21 Dec 2007 18:44 -------------Sorrry am gresit numele din topic, daca se poate remedia va rog sa o faceti. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChopperVonGal Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 dar componente in china de cand au incpeut sa faca? a, nu fac, e o confuzie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roadking Postat Decembrie 22, 2007 Autor Share Postat Decembrie 22, 2007 dar componente in china de cand au incpeut sa faca? a, nu fac, e o confuzie si cand eram mic student amarat, tot cu BMWR12 mergeam nu cu M-uri . mai bine incearca sa fi constructiv. de ce nu incerci si tu sa pui o istorie ruseasca? daca nu ai de unde vezi ca au scris unii intr-o revista de pe la noi, poate o gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 cunosc articolul din revista, are destul de multe erori, l-am citit de mult. sunt chitra, nu as da banii pe R12, este greu de intretinut, piesele scumpe (originale), iar daca l-as avea l-as tine in vitrina si tot m-ul l-as rupe. am lucrat la restaurarea unui R12, stiu exact cu ce se mananca. mie imi e necaz ca HD nu mai e american 100%, si asta nu de ieri. si ma roade pentru ca imi place... mult... RK Classic, 2003, evident vivid black... cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roadking Postat Decembrie 22, 2007 Autor Share Postat Decembrie 22, 2007 Partea a 2-a: 1928 - toate modelele au frane si pe fata; scad preturile din cauza crizei economice:model JD=178$ 1929 - Apare modelul DL flathead. Baietii,nepotii, Gorden, Walter si Allen Davidson traverseaza America, peste 8000 mile cu modele de 45Cui side-valve. 1930 - scad salariile angajatilor HD cu 10% tot din cauza crizei ec. 1932 - Apare triciclul Service-car. Va fi tinut in productie 41 de ani fiind foarte popular. 1933 - Vulturul art deco este pentru prima oara pictat pe un rezervor si marcheaza inceputul desenelor grafice pentru HD. Se scurteaza saptamana de lucru din cauza crizei ec. Pentru a combate efectele economice ale crizei, HD incepe sa comercializeze accesorii cu numele HD. 1934 - modelele au aripi mai inguste, pistoane noi si evacuare modificata. 1935 - Apare industria JAPONEZA de motociclete, pe baza HD licente, scule si masini, cu modelul RIKUO. Totodata exista cateva sute de avioane usoare cu motoare HD 74cui. 1936 - Primul EL Knuckelhead 1000cc 145km/h. 1937 - Joe Petrali stabileste noul recodr la Dytona Beach de 136 mph 1939 - se formeaza clubul exclusiv al femeilor posesoare de HD Motor Maids Club 1941 - Apare modelul FL 1200 cc, 4 vit, 153 km/h. Este oprita productia civila in favoarea celei militare. 1942 - Modelul WLA este modificat pentru armata, 750 cc, supape laterale, 3 vit, 104km/h. 1945 - In total au fost produse 90.000 de WLA pentru armata. Apar primele Custom Bikes facute de fostii combatanti prin indepartarea aripilor si a franei fata. 1946 - Apare o versiune civila a WLA. Noul WR racing ccu 750cc, 160 km/h. 1947 - se dechide noua fabrica in Capitol Drive. 1948 - Modelul FL Panhead 1200 cc, 164km/h. Primele aparate de radio emisie-receptie sunt destinate politiei. Hell Angels formeaza primul chapter in California. Va urma. --- Mesaj completat în 22 Dec 2007 17:37 ------------- cunosc articolul din revista, are destul de multe erori, l-am citit de mult. sunt chitra, nu as da banii pe R12, este greu de intretinut, piesele scumpe (originale), iar daca l-as avea l-as tine in vitrina si tot m-ul l-as rupe. am lucrat la restaurarea unui R12, stiu exact cu ce se mananca. mie imi e necaz ca HD nu mai e american 100%, si asta nu de ieri. si ma roade pentru ca imi place... mult... RK Classic, 2003, evident vivid black... cheers! Super. Eu am avut R12 prin 93 asa ca e mult de atunci. La HD am suspensii pe aer showa, cauciucuri dunlop, mai sunt frane brembo, deh globalizarea. Craciun fericit. --- Mesaj completat în 22 Dec 2007 19:44 ------------- Partea a 2-a: 1928 - toate modelele au frane si pe fata; scad preturile din cauza crizei economice:model JD=178$ 1929 - Apare modelul DL flathead. Baietii,nepotii, Gorden, Walter si Allen Davidson traverseaza America, peste 8000 mile cu modele de 45Cui side-valve. 1930 - scad salariile angajatilor HD cu 10% tot din cauza crizei ec. 1932 - Apare triciclul Servi-car. Va fi tinut in productie 41 de ani fiind foarte popular. 1933 - Vulturul art deco este pentru prima oara pictat pe un rezervor si marcheaza inceputul desenelor grafice pentru HD. Se scurteaza saptamana de lucru din cauza crizei ec. Pentru a combate efectele economice ale crizei, HD incepe sa comercializeze accesorii cu numele HD. 1934 - modelele au aripi mai inguste, pistoane noi si evacuare modificata. 1935 - Apare industria JAPONEZA de motociclete, pe baza HD licente, scule si masini, cu modelul RIKUO. Totodata exista cateva sute de avioane usoare cu motoare HD 74cui. 1936 - Primul EL Knuckelhead 1000cc 145km/h. 1937 - Joe Petrali stabileste noul recodr la Dytona Beach de 136 mph 1939 - se formeaza clubul exclusiv al femeilor posesoare de HD Motor Maids Club 1941 - Apare modelul FL 1200 cc, 4 vit, 153 km/h. Este oprita productia civila in favoarea celei militare. 1942 - Modelul WLA este modificat pentru armata, 750 cc, supape laterale, 3 vit, 104km/h. 1945 - In total au fost produse 90.000 de WLA pentru armata. Apar primele Custom Bikes facute de fostii combatanti prin indepartarea aripilor si a franei fata. 1946 - Apare o versiune civila a WLA. Noul WR racing ccu 750cc, 160 km/h. 1947 - se dechide noua fabrica in Capitol Drive. 1948 - Modelul FL Panhead 1200 cc, 164km/h. Primele aparate de radio emisie-receptie sunt destinate politiei. Hell Angels formeaza primul chapter in California. 1949 - Noile suspensii hidraulice sunt introduse pe modelul Hydra Glide. 1951 - Modelul K motro 750cc, 4 vit, 137 km/h 1953 - HD sarbatoreste 50 de ani si creaza un nou logo aniversar. 1957 - Noul XL Sportster motor 883 cc, 4vit, 161 km/h care devine un succes in vanzari Oakland Hells Angels - Chapter deschis de catre Sony Barger si altii, pe 1 aprilie. 1958 - Modelul Duo Glide cu suspensii hidraulice si in spate. 1960 - HD produce modelul Topper un scuter in 2 timpi si 165cc, 80 km/h. HD cumpara compania italiana Aermacchi pentru experienta lor in producerea de motociclete mici. Primii 14 care termina cursa de la Daytona merg pe HD. 1961 - Modelul Sprint 1 cil 4 timpi, 250cc, 4 vit si 120km/h. 1962 - Willie G Davidson se angajeaza ca director de design. 1963 - Modelul Pacer , 1 cil 2 timpi 175 cc 96 km/h. 1964 - Pornire electrica pe modelul Servi-car 1965 - Modelul FLH Electra Glide 1200cc, 160km/h pornire demaror. 1966 - Noul motor FL Shovelhead 1967 - Fabrica produce modelul CRTT - 1 cil orizontal 344cc 4 timpi, 5 vit, 210 km/h. Arlen Ness produce primul sau custom bazat pe un Knuckelhead din 1937. 1969 - Rezultatele financiare foarte bune al HD fac foarte dezirabile actiunile companiei si ea este preluata de AMF, American Machine and Foundry. 1970 - Modelul FX Super Glide 1200cc, 177 km/h o noua clasa de motociclete. Evel Kenivel incepe cascadoriile cu un model XR 750. S-a stins din viata in Noiembrie 2007. 1971 - Evel Kenievel sare peste 21 de masini pe Ontario Speedway. 1972 - Noul Sportster XR 750 750 cc, 210 km/h. Franele pe disc sunt instalate in serie. 1973 - Se termina productia Servi-Car. 1974 - Sunt introduse sistemele de alarma antifurt. Demaror electric si pe Super Glide. 1977 - Modelul Low Rider si XLRC CAFE RACER cu primele roti din aliaj turnate. 1978 - Aniversarea a 75 de ani. Compania Aermacchi este vanduta. 1980 - Modelul FX Wide Glide motor 1340cc, 164km/h cu roata fata de 21inch si transmisie finala pe curea din Kevlar!! Schema de vopsea cu flacari este introdusa si de fabrica. 1981 - Managementul HD cumpara inapoi actiunile de la AMF si redevin proprietari. 1983 - Campanie de publicitate prin teste de anduranta de 15.000 km, viteza medie 130km/h fara service. HOG infiintata cu peste 30.000 membri in primul an. HD inregistreaza sunetul de la V-twin ca marca. 1984 - Primul FXST Softail cu suspensia ascunsa sub cadru si look de rigid. Va urma. <small>--- Mesaj completat în 22 Dec 2007 17:37 -------------</small><br/> Super. Eu am avut R12 prin 93 asa ca e mult de atunci. La HD am suspensii pe aer showa, cauciucuri dunlop, mai sunt frane brembo, deh globalizarea. Craciun fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 http://www.harley-davidson.com/wcm/content...sp?locale=en_us Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roadking Postat Decembrie 22, 2007 Autor Share Postat Decembrie 22, 2007 Bun link-ul. Eu am vrut sa fiu mai explicit si mai la obiect pe forum in asa fel incat informatia ajunge mai usor la toata lumea. nice day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
urcu Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 (editat) Bun link-ul. Eu am vrut sa fiu mai explicit si mai la obiect pe forum in asa fel incat informatia ajunge mai usor la toata lumea. nice day inteleg ca in curand devin posesor al unei intregi istorii .tare am cumpanit pana sa trec la achizitie.daca totul e bine primavara aceasta am sa-i fac rodaj Editat Decembrie 23, 2007 de urcu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
logan Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 (editat) 1949 Harley-Davidson FL Hydra-Glide... imi place la nebunie!! o bijuterie...imi place masivitatea ei.. Editat Iulie 23, 2009 de logan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 1949 Harley-Davidson FL Hydra-Glide... imi place la nebunie!!o bijuterie...imi place masivitatea ei.. frumos Panhead......desi il prefer pe chopperele ce au facut istorie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Noile modele Trike de la HD: Street Glide Trike 2010 Tri Glide Ultra Classic 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 si un model mai vechiut si mai rarut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 si un model mai vechiut si mai rarut. foarte rar nu rar....singurul Harley cu motor boxer(din cate stiu eu) Harley Davidson XA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 HD-urile, din gura unui om care a petrecut 50 in saua lor. "Harleys are junk!" "The balancing system on the 88V motor is the kind of thing a Caterpillar tractor had a hundred years ago" "I would probably ride a BMW or a Honda ST 1100. The Harleys are getting better every year, but they're still junk. I mean I bought my wife a brand new 2000 Dyna Glide Sport and it goes into a speed wobble at 85 and I've done everything that I can do to get it out. I'm a good mechanic, I've followed their directions, we took it their shop, they've done work and it still wobbles on her. The factory tells us to change the shocks. Now why should we buy a brand new motorcycle?" "The people who ride have definitely helped the industry," Barger continues. "But it used to be that we bought motorcycles to ride. People buy Harley's now to own. They don't say 'I ride a Harley' they say 'I own a Harley'. When the new ones come out, people put money down on them, pick them up and never ride them. Later they put them on sale for $5,000 more than they paid." Sony Barger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 HD-urile, din gura unui om care a petrecut 50 in saua lor. Sony Barger Sunt convins ca 90% sau mai mult din ceea ce zice omu reflecta realitatea, totusi se pare ca pe uni "nebuni" ii pasioneaza acest lucru, sincer eu sunt unul dintre ei, din pacate m-am nascut si traiesc aproape de limita decentei( deci un nivel sub) si nu-mi permit sa imi cumpar un harley, dar sincer o zic ca nu vad altfel harley-ul, daca ar fi echilibrat ca o honda probabil nu m-as mai uita dupa el , poate ca bucata asta de populatie in care tind sa cred ca ma inscriu si eu, este bolnava, poate ca nu. Un singru lucru e cert, pasionatii (obsedatii) de harley nu cred ca vor schimba fierul pe o honda sau orice altceva mai fiabil si mai bine construit............... Un exemplu similar la noi in tara sunt unii posesori de Nipru care se apropie ca standarde de harley (dar si acestia ii poti numara pe degetele de la o mana)........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 HD-urile, din gura unui om care a petrecut 50 in saua lor. Sony Barger da?de aia o stat 50 ani in shaua lor?....blablabla,politica.....declaratiile publice is politica. in acest caz,asta e doar o replica la pozitia producatorului HD,care nu recunoaste meritele promovarii brandului de catre HA si alti 1% si nu vor sa le fie asociat numele cu acestia. pe de alta parte insa da,HD-urile sint mai pacatoase,mai ales cele pre-evo,dar asta nu inseamna decit ca brandul era mai conservator atunci(crezi ca ei nu puteau "fura" ceva tehnologie si sa faca motoare mai hitech?) ce sa mai zicem despre cei care colectioneaza,restaureaza si calaresc oldtimere de alt neam,care-s si ele mai pacatoase....sa le arunce la gunoi pt ceva mai hitech?hmmmm stati voi linistiti ca fanii marcii nu renunta,ceilalti sa se dea pe moto cu pornire din telecomanda,nu ne deranjeaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 (editat) Sonny putea sa taca la fazele astea... Pana una alta Harley-ul l-a facut pe el , ca daca era calare pe Honda ST 1100 (fain motor n-am ce zice ... buahahahhaha)nu era nimeni interesat in opinile lui. Clasic Sonny, si-o bagat piciorul in clubul care l-a facut cineva, apoi in motorul care l-a bagat in club, urmeaza ma-sa ! Iar IceMan ramaneai mai destept cu 5 minute daca taceai... respectiv nu scriai. Acum revenit la subiect : Si cum spunea Logan FL din 49... putin dupa nasterea formei ideale de cruiser si liniei pe care mai apoi toate marcile de motoare din lume au incercat sa o copieze fara rezultat Ups... am uitat poza: Editat Septembrie 24, 2009 de Shobolanu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Scuze de off topic dar nu pot sa nu ma abtin si sa zic urmatoarele: http://www.indianmotorcycle.com/History/Hi...78/Default.aspx ca ofensiva la HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 da?de aia o stat 50 ani in shaua lor?....blablabla,politica.....declaratiile publice is politica.in acest caz,asta e doar o replica la pozitia producatorului HD,care nu recunoaste meritele promovarii brandului de catre HA si alti 1% si nu vor sa le fie asociat numele cu acestia. pe de alta parte insa da,HD-urile sint mai pacatoase,mai ales cele pre-evo,dar asta nu inseamna decit ca brandul era mai conservator atunci(crezi ca ei nu puteau "fura" ceva tehnologie si sa faca motoare mai hitech?) ce sa mai zicem despre cei care colectioneaza,restaureaza si calaresc oldtimere de alt neam,care-s si ele mai pacatoase....sa le arunce la gunoi pt ceva mai hitech?hmmmm stati voi linistiti ca fanii marcii nu renunta,ceilalti sa se dea pe moto cu pornire din telecomanda,nu ne deranjeaza.... stati ba, nu va basicati! Ideea e ca HD-urile se vand, pacatoase sau nu, si se vand fara a avea un motiv obiectiv, sa fim seriosi. Progresul tehnologic (si nu ma refer la internet wireless si pornire prin telecomanda, TFB, ci la fiabilitate si calitatea produsului finit) vine atunci cand ai cu ce concura pe piata!!! Cunosc pe cineva care si-a cumparat Sporty-ul de 1200 in 2003, si-n 2005 se cojea cromul de jante. Harley, vinde pe imagine, nu pe produs, si ca imagine...nu prea au concurent in gama cruiser, decat modern-clasicurle de la Triumph...dar alea intra oarecum si in alte categorii. Prin simplu fapt ca restul producatorilor cu traditie (BMW spre exemplu) au renuntat la designul 1930-1960, face ca Harley sa fie mai apreciat de catre iubitorii de motociclite "de fier". Si sa nu ne mai intoarcem dupa deget, nu HD a inventat rezervorul lacrima sau look-ul de cruiser... asa erau TOATE motocicletele in prima jumatate a secolului trecut....ei doar au pastrat-o, si la inceput...nu neaparat din traditie, ci din anumite lipsuri.... Alta problema ar fi pretul nejustificat de mare! Inafara de gama sportser 883...restul nu merita banu'... decat daca vrei sa cumperi o emblema. De exemplu, un harlan ce s-ar potrivi pt mine, e fostul FXR, actual Dyna Superglide... e minim 15.000 euro!!!! si vreau sa va spun, ca desi (dpmdv inafara de Iron 883) , e cel mai bine construit HD (merge sa-l calaresti si mai sportiv asa).... tot zic ca 12.000 euro s-ar apropia mai mult de realitate. Si ajungem la punctul 3: n-am 15 mii de euro, asa ca vreau sa-mi iau unu' la mana a-2-a...si gasesc unu din 2000, cu 50.000 km, la 11.000 euro Chestia asta cu pastratul pretului(asa de sus) mi se pare o porcarie. Inca imi plac anumite HD-uri, dar m-au dezamagit ca motociclist... ca adolescent de liceu, m-au dezamagit demult. Nu sunt asa "tru" cum ii vedeam eu in tinereti. Ideea e ca 75% din calaretii de HD sunt "douchebags" care tin HD Company pe loc, cumparand mobre doar de show-off, chiloti si sosete flausate cu HD. 75% din HD-urile bucurestene sunt locate in Primaverii (zona 'rich' si plina de fite) Ce vreau sa spun e ca HD s-a cam stricat, e la fel ca Mc'Donalds. si sunt mult prea scumpe pt ce ofera. Daca nu era Hollywood....HD murea demult! PS: nu mai aruncati cu replici tendentioase, ca n-am nimic personal cu voi sau cu motocicletele voastre...e o discutie despre un producator de motociclete. Mesaj completat Iar IceMan ramaneai mai destept cu 5 minute daca taceai... respectiv nu scriai. poti sa-mi dai si-un argument pentru care zici asta? sau ai zis doar asa... PS: Poti sa intrii in HA cu XR1200 sau Buell? stie careva? vb serios... stiu ca regula e "american made motorcycle" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 da,poti sa intrii,in mod sigur in chapterele din EU dar doar daca esti TU ok pt ei....hehehe about HD, 1:exagerezi,ca toti riderii de ne-HD. 2:de unde stii tu cum sint ele?ai calarit vre-unul citeva mii de km sau ani de zile?daca nu-ti permiti,nu inseamna ca-s scumpe...(apropos,de ce nu-ti iei un dyna sau softail Evo,din 95-98?pret sub 10.000€ si si f bune) 3:sa inteleg ca alte marci vintage,is de aruncat pt ca inca fac treaba "hand made" si mai classic tech?si Triumph la fel,pt unele modele.si Indian la fel?wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 (editat) C'mon, vulpeacan nu ajunge la struguri - sau la HD - zice ca-s acri... Cum dracu' sa nu-ti placa HD? Poate nu-ti place pretul dar atunci, nah... fura unu'. doar suntem romani, ce dracu'... Poate vreunu' din becalii aia din primaverii poate nici nu observa, hehe.. Editat Septembrie 24, 2009 de Darth Wraith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 (editat) Scurt si la obiect, HD nu face cat dai pe el, ei nu vor sa creasca pt ca au vanzari...au vanzari pt ca IN GENERAL lumea le cumpara ca acesorii. TFB - nu am personal, dar cunosc cativa oameni cu HD-uri si ce probleme au intampinat. Si ma repet...nu e vorba de hitech (ca nici eu nu ma omor dupa ABS, CCP, PLM) ci de fiablitate si calitatea prodului finit..care intr-adevar, la Triumph e mult peste HD, ca triumph au concurenti pe toate fronturile. In al doilea rand...de cand cu succesul cruiserlor metrice, HD a inceput sa se miste ca altfel o lua in mana, d-aia a aparut EVO, de frica japanezilor. Wraith - daca mi-am permis un VN crede-ma ca puteam si-un sportster din '95...problema e ca nu merita. Ati luat-o prea personal, nu agreez chestii gen "strugurii acrii" intr-o discutie ce se vrea obiectiva, asa ca va las in pace. Am criticat HD obiectiv, cum critic si tot ce a facut Ducati pana in 2000 (adica mobre frumoase dar proaste)...dar am uitat ca n-am voie sa ma iau de HD p-aici, e tabu....e ca si cum te-ai lua de dumnezeo in biserica...pfff. N-am zis ca urasc HD, am zis ca nu-l mai iubesc cum il iubeam odata, si imi devine oarecum indiferent Asfalt uscat! (ca HD-urile ruginesc usor ) Editat Septembrie 24, 2009 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Scurt si la obiect, HD nu face cat dai pe el... * man, daca nu dai, nu ai. simplu! daca nu ai, nu apreciezi. vise si aspiratii avem cu totii. si eu am trecut prin toate fazele posibile (de la iubire la ura si inapoi ) in visurile mele cu si despre HD. pana nu o sa am unul insa, n-am sa stiu cum e, for real. cand o sa-l am, nu o sa mai conteze cat m-a costat, ci unde o sa ma duca. tot scurt si la obiect, cred ca tie o sa-ti placa mai mult un custom. facut din ceva cadru japonez sau ce-o fi, cu piese care sa imite HD, dar mai ieftine. (se pot face si pe la noi, din cate am auzit). adica ce au facut japonezii de serie, tu poti face de capul tau unicat. si ala sa fie chopperul tau, cu care sa te dai si care sa-ti placa f. tare. si poti sa-i spui cum vrei tu... a la votre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Iceman-e,s-a mai discutat despre asta,si concluzia a fost tot aia,ca sint proaste si nu-si merita banii.ok. ce nu inteleg eu e indirjirea cu care deschideti acest subiect mereu,indirjirea de a demonstra ca sint proaste... AM INTELES,OK,LASATI-I PE CEI CARE LE IUBESC IN PACE SI VEDETI-VA DE MOTOCICLETELE VOASTRE PERFECTE. si culmea e ca,tot cei care NU au calarit vreodata HD darmite sa le le aiba in curte pt mai multi ani,deschid acest subiect.gizzz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.