lil debul Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 URAL,o motocicleta sovietica , ceva mai pricopsita decit alte surate ale ale ei. Poate ca au fost mii de discutii pe tema asta, dar asi dori sa stiu cit ii face pielea cu adevarat. Cit este de fiabil , adica cit mergi cu un Ural fara sa se strice? Ideea este ca eu am inceput sa muncesc pe afara , mai precis Cehia, pentru moment si mi-ar place sa calatoresc cu Uralul. Dar oare ma lasa in drum ? Doresc pareri de la cunoscatori adevarati, de la unii care au avut sau au si care au mers mult cu ele. Va multumesc anticipat si astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 Da te lasa in situatia ta. Orice comunista (ca doar nu vrei sa iei Ural nou), nu ai de unde sa stii, merge bine si fara probleme abia dupa ce ti-ai facut tu ucenicia pe ele, in momentul in care ai toate sculele necesare, rezerve de piese consumabile si stii cum sa o ingrijesti. In momentul in care stapanesti micile secrete devine o motocicleta de mare incredere si ieftina de exploatat. Tu nu ai timp fiind pe drumuri si nu ai de la cine sa inveti in Cehia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 URAL,o motocicleta sovietica , ceva mai pricopsita decit alte surate ale ale ei. Poate ca au fost mii de discutii pe tema asta, dar asi dori sa stiu cit ii face pielea cu adevarat. Cit este de fiabil , adica cit mergi cu un Ural fara sa se strice? Ideea este ca eu am inceput sa muncesc pe afara , mai precis Cehia, pentru moment si mi-ar place sa calatoresc cu Uralul. Dar oare ma lasa in drum ? Doresc pareri de la cunoscatori adevarati, de la unii care au avut sau au si care au mers mult cu ele. Va multumesc anticipat si astept. daca ai vreo 2000 euro, inscrie-te la excursia asta, vei calatori cu uralul pana in patria lui: http://www.ural.cc/index.php?id=51,116,0,0,1,0 si se pleaca din praga, daca tot esti in cehia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 sau daca ai 2000e ia un ural. exemplu: mie imi este cam scarba sa strang bani o eternitate pt un ural nou intreg, sa vedem la inceputul anului ce se mai petrece, daca am banii cash cumpar un motor nou de 750 si il pun pe altceva. e mai IEFTIN. sper sa reusesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 ....foarte tare topic, si eu vreau un ural,un m72 din pacate sunt greu de gasit,iar cel pe care l-am gasit costa un pic cam mult dupa parerea mea,1200E............merita banii???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 ....foarte tare topic, si eu vreau un ural,un m72 din pacate sunt greu de gasit,iar cel pe care l-am gasit costa un pic cam mult dupa parerea mea,1200E............merita banii???? depinde cu ce comunista o compari la bani......un planeta ajunge si la 600 de euro depinde de motor..... uralu are pret mai mare, fata de un mt....oare de ce....e si normal e mai bun parerea mea un m72 si mai mare (piesele se gasesc mai greu) e si normal sa fie mai mare....si nu se gasesc asa de usor... eu sincer as da 1200 de euro pe un m72 depinde si de starea lui acuma daca te uiti la preturi afara nu gasesti numic la 1200 de euro de care vrei tu daca te intereseaza am un ural din 1982 dar nu am acte deocamdata (am acte de dnepr) am si un m72 numere susesti. itp,asigurare tot ce trebuie inca nui terminat dar il termin curind si k750 tot cu numere rusesti la un pret bun( il consider undeva intre ural si m72) este destul de reusit parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Decembrie 23, 2007 Autor Share Postat Decembrie 23, 2007 Faza este ca sint indragostit de fiare gen Ural sau Dnepr, nu conteaza de ce. Ce ma pune pe ginduri este fiabilitatea lor. In Cehia o sa fac niste bani si decit sa-mi iau o japoneza mai bine un Ural. Dar se poate aduce Uralul undeva spre fiabilitatea japonezei ? Cu piese bagate in el , nu pe cirpeala. Oricum nu ma grabesc , acum nu mai am timp sa-l iau , dar macar sa stiu pe ce ma bazez. Sa planific banii din timp. Si oricum nu sint nebun sa iau unul nou , asa mai bine iau direct un H.D. sporster second-hand. Ideea e , ce cade la el mai frecvent ? Sa achimb ce din prima ? Daca grupul si cutia sint beton , ce se duc , segmentii , pistoanele ? Partea electrica ? Ma refer aici si la o exploatare corecta , nu-l fac Hayabusa , ca nici eu nu sint vre-un zmeu. Astept specialistii , sa ma lamureasca exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 nu exista specialisti. singurul specialist ai sa fi tu. cauta Ural de 750, pentru ca este un motor inca IN FABRICATIE. deci ai piese originale pt el. stii bine cat conteaza asta. ural poate fi fiabil, depinde de ce faci cu el. are niste limite, don't push it. "... de unde bai nene atata banet/ si asa, apare dilema..." --- Mesaj completat în 23 Dec 2007 21:36 -------------tare ciudat, la asta cu HD ma gandeam si eu. un Sporster nou este doar un pic mai ieftin decat un Retro cu atas. ma rog, sa (ne) revenim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 Uralul este o motocicleta foarte fiabila in conditiile in care o exploatezi in limitele ei si mai ales daca ai grija de ea. Cunosc un om care are un Ural M62 parca din 1975. Merge si azi cu ea. Nu am prea vazut motociclete din asa care sa mearga si in ziua de azi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 m72 sucks. trebuie sa fii doar foarte pasionat de fiare vechi ca sa iei asa ceva. 22 de cai, supape laterale, cuplu destul pt. atas dar atat. nu are nimic care sa-l faca fiabil in ziua de azi. a, da... cand se gaseau piese noi si bune pt. el era ceva... acum... are si stressu' unul, in ianuarie reconditionarea il papa dar nu o sa faca mai mult de 1000 de km pe an... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 "pasager profesionist" - facem pariu ca acolo ramai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 (editat) m72 sucks. trebuie sa fii doar foarte pasionat de fiare vechi ca sa iei asa ceva. 22 de cai, supape laterale, cuplu destul pt. atas dar atat. nu are nimic care sa-l faca fiabil in ziua de azi. a, da... cand se gaseau piese noi si bune pt. el era ceva... acum... are si stressu' unul, in ianuarie reconditionarea il papa dar nu o sa faca mai mult de 1000 de km pe an... sincer.........nu ai dreptate .....ne apucam sa vb .de fiabilitate la un motor din 50? are pt. virsta ei are destula... din cite stiu eu m72 nu au fost fabricate pt.mers la cumparaturi.....sau plimbari sub clar de luna cu amanta.... Editat Decembrie 23, 2007 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Decembrie 24, 2007 Autor Share Postat Decembrie 24, 2007 Da ce are M-ul cu Ural-u? M este o antichitate care arata beton, pentru pasionati , dar la care nu mai gasesti piese. Ural-u se fabrica si acum, deci e bine cu piesele. Cai, cuplu, viteze astronomice. Nu toti vor sa zboare pe strazi, eu unu' ma multumesc cu un 120-130 la ora maxim, da sa sune si sa arate misto fieru'. De exemplu , Ural-u are o ungere mai buna decit Dnepr-u. Poate mai are si alte plusuri, cum ar fi piesele,ca Dnepr-u am inteles ca a inchis fabrica. Hai ca am inceput sa-mi raspund singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 Trebuie sa te gandesti bine pentru ce vrei sa iei motorul, daca-l iei din pasiune pt ca-ti place uralul atunci nu cred ca mai conteaza ce spun altii despre el. Daca-ti iei ural o sa ai nevoie de ceva timp liber pe care sa i-l aloci pentru intretinere si reparatii, asta ca sa nu mai vorbim de banii pentru piese ca de astia e nevoie la cam toate motocicletele. Totusi daca ai nevoie de o motocicleta fiabila cu care sa faci drumuri lungi sau cu care sa mergi zilnic fara sa-ti faca probleme nu cred ca uralul este solutia ideala, este un motor de conceptie veche la care de cele mai multe ori calitatea pieselor este cel putin indoielnica. Costul de achizitie al unui ural + costul pieselor+ munca pt a-l reconditiona astfel incat sa ai baza in el poate fi mai mare decat costul unei japoneze ok. Si mie mi-ar place un ural dar din pacate nu am timp , mai am un Ij 49 de reconditionat iar pentru plimbari lungi si mers in fiecare zi am ales varianta japo..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 Danutza sper sa il faca odata, ca o sa adori aia 22cp, nici nu se compara senzatia cu Ijul sau defapt orice altceva. Nu zic ca Ijul nu isi face treaba, dar BMW-ul ala si toate din familia aia au fost motociclete geniale. Estetic este foarte frumos si curat, senzatia motorului, tehnica simpla si rezistenta, foarte usor de intretinut, buna de sosea si de teren, o reusita totala. Daca stressu vrea piese gaseste de MT12/K750 destule cum gaseste si danny. @lil debul: 3000 Euro nenegociabil si ai un Ural Solo Clasic 2002 cu 16 000km, model original de politie cu girofar, coburi si proiectoare albastre. Este un model mai rar. Motor de 40-45 cp 750 cmc, in stare perfecta, nu consuma ulei, nu bate, trage pana la 160, ii place constant 100, alternator de 300 W, pornire clasica si cu demaror, crash-baruri si sissy baruri originale, furca Paioli, frana fata Brembo, carburatoare Keihin, aprindere electronica ti-o cumpar si montez eu. De la anul nu se mai comercializeaza Urale noi solo, asta este in Rusia in jur de 7000 Euro nou. In lume exista foarte putine Urale 750 second hand si se vand scump. --- Mesaj completat în 24 Dec 2007 19:40 -------------Acu stii care e chestia, esti destul de pasionat sa iti cumperi Uralul asta in loc sa dai 3000 Euro pentru o japoneza incomparabil mai performanta? Macar esti destul de pasionat incat sa-ti cumperi un Ural de 650 vechi si sa-l intretii? Sau iara e numai vorba de tine, ca si cu Ijul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 Alecu trece la BMW. p.s. si este perfect invizibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Decembrie 24, 2007 Autor Share Postat Decembrie 24, 2007 Ce IJ , ca sincer ,nu mai tin minte!? Cit despre Ural , ce sa zic ? Am zis ca-s bolnav de boxere vechi , ca sint si noi , dar am mai spus ca URMEAZA sa plec in Cehia , sa fac niste bani. Adica inca nu am plecat , deci nu am banii. De fapt , ca sa nu mint , am fost, dar am stat doar 3 luni, deci am venit cu putini bani. Asa ca astept noul an , sa ies mai tare la produs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 mosul a refuzat sa vina pe ural? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 mosul a refuzat sa vina pe ural? ..Mosu a avut pierdere de compresie pe dreapta , de la o supapa gripata, si i-a dat putin in goarna , asa ca l-o gătat si pe stanga o țîră......pînă l-a desfacut , facut alea, alea, a pierdut si putinul ulei pe care il avea, asa ca a trebuit sa sloboadă putin din cutie ca sa ajunga pana la o margine de sat ,unde a vazut o luminiță, la o colibă de țîgani...unde a si inoptat...Maine are ceva promisiune de niste ulei ars dintr-un bloc motor de Dacia pe care il aveau romulanes pus deoparte pentru fier vechi... asa ca se amana sosirea(daca nu-l fac romulanes de cadouri , urale si ce biata lui mai are in atas...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 Danutza sper sa il faca odata, ca o sa adori aia 22cp, nici nu se compara senzatia cu Ijul sau defapt orice altceva. Nu zic ca Ijul nu isi face treaba, dar BMW-ul ala si toate din familia aia au fost motociclete geniale. Estetic este foarte frumos si curat, senzatia motorului, tehnica simpla si rezistenta, foarte usor de intretinut, buna de sosea si de teren, o reusita totala. Daca stressu vrea piese gaseste de MT12/K750 destule cum gaseste si danny. @lil debul: 3000 Euro nenegociabil si ai un Ural Solo Clasic 2002 cu 16 000km, model original de politie cu girofar, coburi si proiectoare albastre. Este un model mai rar. Motor de 40-45 cp 750 cmc, in stare perfecta, nu consuma ulei, nu bate, trage pana la 160, ii place constant 100, alternator de 300 W, pornire clasica si cu demaror, crash-baruri si sissy baruri originale, furca Paioli, frana fata Brembo, carburatoare Keihin, aprindere electronica ti-o cumpar si montez eu. De la anul nu se mai comercializeaza Urale noi solo, asta este in Rusia in jur de 7000 Euro nou. In lume exista foarte putine Urale 750 second hand si se vand scump. <small>--- Mesaj completat în 24 Dec 2007 19:40 -------------</small><br/>Acu stii care e chestia, esti destul de pasionat sa iti cumperi Uralul asta in loc sa dai 3000 Euro pentru o japoneza incomparabil mai performanta? Macar esti destul de pasionat incat sa-ti cumperi un Ural de 650 vechi si sa-l intretii? Sau iara e numai vorba de tine, ca si cu Ijul. hehe stiu uralul din poza!! am stat pe el o data!! stiu ca era la o firma de protectie si paza, daca nu ma insel.. chiar ma intrebam pe unde au disparut, e foarte frumos motorasul ala!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 URAL,o motocicleta sovietica , ceva mai pricopsita decit alte surate ale ale ei. Poate ca au fost mii de discutii pe tema asta, dar asi dori sa stiu cit ii face pielea cu adevarat. Cit este de fiabil , adica cit mergi cu un Ural fara sa se strice? Ideea este ca eu am inceput sa muncesc pe afara , mai precis Cehia, pentru moment si mi-ar place sa calatoresc cu Uralul. Dar oare ma lasa in drum ? Doresc pareri de la cunoscatori adevarati, de la unii care au avut sau au si care au mers mult cu ele. Va multumesc anticipat si astept. Daca te intereseaza am gasit un ural nou din ukraina cu factura Nu stiu anul inca,dar am sa am si foto cu el curind Nu l-am vazut ca era departe,dar ajung si la el pretul ar fi 1800 de euro numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 dany, cred ca pe multi de aici ne intereseaza ce spui: ural nou la 1800 euro! cum adica nu stii anul? e nou dar ... vechi ca an de fabricatie? si inca o intrebare: e cu atas sau solo? anyway, tine-ne la curent, asa cum zici, detalii si foto. drum bun prin ucraina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 la anul nu mai trebuie viza in Ucraina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 cotizatia la racheti se mai plateste? ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 cotizatia la racheti se mai plateste? ; Totul se plateste la ei serios acuma, spagile care se dau prin vama si traseu, ajung la 40 de lei indiferent de scopul vizitei in ukraina --- Mesaj completat în 29 Dec 2007 21:41 ------------- dany, cred ca pe multi de aici ne intereseaza ce spui: ural nou la 1800 euro! cum adica nu stii anul? e nou dar ... vechi ca an de fabricatie? si inca o intrebare: e cu atas sau solo? anyway, tine-ne la curent, asa cum zici, detalii si foto. drum bun prin ucraina! Eu nu am vazut motocicleta,am intrebat de motor de ural si omul mi-a zis ca are ural nou acasa Mi-a promis omul ca face o fotografie si date despre motor.Orcum asta era un intermediar...toti tre sa cistige la ei.Deci...motocicleta este noua dar nu a fost folosita, nici macar inmatriculata.L-am intrebat daca se poate inmatricula si omul mi-a spus ca fara probleme.150 euro numerele Eu sper ca am so vad cit de curind,sa se mai lese frigul asta,ca e jale..am congelat azi Si eu as fi imteresat orcum --- Mesaj completat în 29 Dec 2007 21:44 ------------- la anul nu mai trebuie viza in Ucraina. Viza nui o problema,e simplu de scos Problema este ca tre sa ai pe cineva care sa te duca unde ai nevoie si sa ai incredere in el.Odata ce ai trecut granita esti in alta lume...serios acuma,una fara lege --- Mesaj completat în 29 Dec 2007 21:47 ------------- dany, cred ca pe multi de aici ne intereseaza ce spui: ural nou la 1800 euro! cum adica nu stii anul? e nou dar ... vechi ca an de fabricatie? si inca o intrebare: e cu atas sau solo? anyway, tine-ne la curent, asa cum zici, detalii si foto. drum bun prin ucraina! Uitasem,e modelul cu doua scaune si are si atas numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.