Sari la conținut

Nu Porneste Cbr-ica


cristicbr
 Share

Postări Recomandate

e vb de un f3 azi am incercat sa l pornesc dupa aprox 2 sapt timp in care nu a fost pornit deloc. nu a vrut deloc. iam dat bujiile jos.......udee fleasca. asa ceva la minsk mai pateam nu mam asteptat vreodata in viata sa gasesc cbr inecat ce d-zeu poate sa aiba de se ineaca? nu inchide cuiul poantou cum trebe , ce are? e prima oara cand il gasesc inecat. il mai las asa un pic si ma duc maine sa mai incerc. pls o parere aici.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca a stat in frig 2 saptamani e posibil sa fie slaba bateria=> scanteie insuficienta => ancrasarea bujiilor

A pornit in 1 sau 2 cil si s-a oprit sau nu a dat nici macar un semn de viata?

Inainte sa montezi inapoi bujiile verifica scanteia (sa nu strapunga in interior ci intre electrozi si sa aiba culoarea albastra)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujiile sunt cam negre ce-i drept. prostia a fost ca o porneam seara cam din 2 in 2 zile cate 15 minute si o lasam. asta timp de 1 sapt juma. astazi nu a mai vrut iam dat jos bujiile si erau negre si ude. le-am sters cu o carpa si le-am frecat cu peria de sarma bine dupa care le-am montat a balbaito in 3 pistoane cam 5 secunde si s-a oprit. ( asta fara soc si fara acceleratie). iam tras socul am mai incercat odata si n-a mai zis nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!!!si yo am avut probleme cu cbrul meu dar era f1 asta nu conteaza ce model e,in fine dai bujiile jos da la automat fara bujii ca sa se elimene benzina acumulata din pistoane si apoi arde bujiile si punele ,dar sa nu mai faci cu peria de sarma ca le strici bujiile si sa nu umbli la distanta,daca porneste laso asa vreo 20 minute ,tragi socu la maxim,si la acceleratie ori o tii la maxim ori deloc asta e o prostie sa dai sprituri,inceraca fara acceleratie,yo asa ii faceam si in 5 minute o porneam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

momentan am terminat bateria. tre sa gasesc un redresor si sa incerc iarasi. incerc cu socul tras sau fara si apas pur si simplu pe buton?. are ceva daca iau o baterie de dacie si o conectez prin fire pe bornele bateriei mele? difera amperajul,risc sa se arda ceva sau?...................

 

 

 

 

aaaa si inca ceva la ce spuneti voi sprituri? pornit 20 minute/zi si lasata? ms

Editat de cristicbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

momentan am terminat bateria. tre sa gasesc un redresor si sa incerc iarasi. incerc cu socul tras sau fara si apas pur si simplu pe buton?. are ceva daca iau o baterie de dacie si o conectez prin fire pe bornele bateriei mele? difera amperajul,risc sa se arda ceva sau?...................

aaaa si inca ceva la ce spuneti voi sprituri? pornit 20 minute/zi si lasata? ms

 

 

cumpara cablu cu papuci de la peco, baga la o masina si da-i cheie....

 

asta pe viitor, daca motorul sta mult timp nepornit si la frig o sa porneasca greu ,

mai ales daca si batt e o idee dusa. si ca sa nu omori batt faci din prima tb asta si nu o sa te enervezi :crack:

 

eu unu asa fac!

Editat de free fly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujiile cum se ard? la flacara de bricheta sau aragaz? eu leam frecat putin cu smirghel subtire in capul elecrodului. si incredibil nu numai ca am inecato dar cand am scos joja sa verific uleiul la jumatatea ei am gasit

asa ca o promoroaca :crack: . sa fie din cauza uleiului treaba aia? e procycle e bun de ceva ce stiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge cu o baterie de dacie nu conteaza amperaju,dar sa nu cumva sati treaca prin cap sa skimbi bateria cu motoru pornit (sau daca faci asta o faci cand motoru e cald si isi tine relantiu dar fara sa o accelerezi cai arzi releu de incarcare)nu conteaza ce fire pui orikum sa fie cv mai gros,yo am ramas undeva fara baterie si am pornito cu 2 bucati de sarma am tras de la o dacie si a mers,nu aveam incotro eram undeva la iarba verde intro padure nu aveam nici kum sa o imping si nam avut ce face,oricum mare grija,bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms fain baieti o sa o pun la incarcat mai bine sa nu ma complic. cand o sa incerc o sa-i trag iara socu k sper k s-a evaporat benzina + ca am si bujiile curatate. dak nu o ia cred k o sa ma :crack: pana ce uit de mine pt k am bujait la cbr cat nu am bujait la minsk in 4 ani!!!

 

--- Mesaj completat în 31 Dec 2007 17:33 -------------
tiai gasit sa porneasca.... :crack: offf si mult mai este pana da caldura sa pot sa o pun punct fara sa inghet langa ea............la multi ani fratzilor :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Nu mai incerca sa umbli la reglaje,este foarte inecata ,scoate bujiile si lasa sa se evapore benzina.Bateria incarco la redresor si tineo inntr-un loc mai calduros,nu porni motorul cu o baterie de masina ci cu bateria ei.Pornirea grea pe frig este o "problema" la Honda,reglajele sunt facute pentru un timp calduros nu pt iarna.Pune bujiile la aragaz si ardele,nu e o solutie optima dar asa o sa o poti porni .Stand doua saptamani sa evaporat din benzina si cind ai incercat sa o prnesti ai reusit sa o ineci se mai intampla.Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice CBR porneste vara sau iarna cu socul tras. Eventual si putin din acceleratie... Cum se zicea si mai sus pune bujiile la aragaz cam 15 min la flacara mica... si ajuta-ti bateria cu una de Dacie sau oricealta baterie.

Mult succes.

Editat de vladdiac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Este foarte inecata,am patit asa ceva si eu. Scoate bujiile si laso un timp fara ele sa se aeriseasca ,o poti porni doar impinsa dar destul de greu fiind asa inecata si rece afara.Cand mai incerci sa pornesti trage doar socul si nu o accelera de loc.va porni pana la urma

Editat de batranul_lup2000@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune 4 bujii noi si porneste-l fara probleme.

 

Pune bujii noi cum spune AlexM si porneste doar cu socul tras la maxim si fara sa accelerezi.Nu are rost sa-l tii pe loc sa se incalzeasca, pleci cu socul tras si in 100 de metrii poti sa inchizi socul.In rest porneste motorul cand ai de gand sa-l folosesti nu aiurea in garaj ca nu-i face bine nicicum(bateria nu are timp sa se incarce,se face condens in interiorul motorului,si dupa mai multe porniri scurte se ajunge inevitabil la inecarea bujiilor;pe deasupra la pornire sunt cele mai mari uzuri in motor). Condensul din ulei o sa se evaporeze cu prima ocazie cand o sa se incinga uleiul.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujii noi si vezi daka dau scanteie cum trebuie..adik sa fie destul de puternica..si bateria full..eventual alta

...si la honda nu e nici o problema cu pornitul la rece...la -12 a luat o la prima cheie dupa 3 saptamani de stat pe tusa......daka nu mergi si rezolvati carburile...sincronizare etc... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujiile trebuie incalzite la aragaz pana ce se inrosesc. s-o las cu bujiile scoase cateva ore? eu ma gandesc k am condens in cilindri si benzina+apa=niciodata fire :crack: sa iau un uscator de par sa bag niste aer cald in cilindri :crack:

fuck ce dezamagit sunt. :crack: VARA UNDE ESTI....POATE MA GASESTI....DAR VINO SA MA IEI...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vb de un f3 azi am incercat sa l pornesc dupa aprox 2 sapt timp in care nu a fost pornit deloc. nu a vrut deloc. iam dat bujiile jos.......udee fleasca. asa ceva la minsk mai pateam nu mam asteptat vreodata in viata sa gasesc cbr inecat ce d-zeu poate sa aiba de se ineaca? nu inchide cuiul poantou cum trebe , ce are? e prima oara cand il gasesc inecat. il mai las asa un pic si ma duc maine sa mai incerc. pls o parere aici.....

Cel mai probabil ai probleme cu bateria datorita frigului. O baterie slaba desi invarte demarorul nu-l invarte suficient ca sa-ti faca compresie destula. Cand dai de demaror suna cum erai obisnuit sa sune sau merge ceva mai incetisor? Ca mai incetisor inseamna sistem de innecat motorul, nu de pornit motorul.

Daca bateria e slaba, incearca sa gasesti pe cineva sa-ti dea curent de la o masina pornita. Pui borna de plus pe borna de plus a bateriei tale si apoi borna de minus pe pedala franei de picior, si dupa ce-ti pleaca jucarie le decuplezi in ordine inversa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca atunci cand arzi bujiile se pot supraincalzi in anumite puncte ,crapa izolatorul=> adio scanteie

 

Daca are bujii pe iridium nu trebuie sa le arda,da bine nici probleme nu cred ca avea la pornire so i guess ca foloseste normale

 

Eu pe a mea nu am mai pornit-o din noiembrie,si cand am incercat erau 0 grade afara si invartea incet bateria,desi o tinusem in casa si era incarcata.nu am reusit sa o pornesc impinsa...cred ca am un ulei 20w50 sau ceva se intampla ca parca se misca mai greu demarorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are bujii pe iridium nu trebuie sa le arda,da bine nici probleme nu cred ca avea la pornire so i guess ca foloseste normale

 

Eu pe a mea nu am mai pornit-o din noiembrie,si cand am incercat erau 0 grade afara si invartea incet bateria,desi o tinusem in casa si era incarcata.nu am reusit sa o pornesc impinsa...cred ca am un ulei 20w50 sau ceva se intampla ca parca se misca mai greu demarorul

Iarna trebuie sa pui ulei mai subtire de genul 10W40 sau 10W50. Oricum ritualul de iarna spune sa dai o cheie de 1-2 secunde sa "rupi" uleiul, sa lasi bateria sa se linisteasca 10-20 secunde si dupa aia sa incepi efectiv sa pornesti motorul. Mie daca am bateria incarcata si l-am pornit in ultimele 3-4 zile imi pleaca de obicei la prima cheie dupa 1-2 secunde (adica la aia de "rupt" uleiul)...

 

Inca ceva: esti sigur ca are destula benzina? Eu dupa ce mi-am cumparat motorul am dat cateva ture cu el prin curtea si parcarea de la servici, si cand am facut rost de numere rosii am cumparat 5 litri de benzina la canistra, am alimentat motorul, am dat o tura scurta pe strazi si l-am lasat pana a doua zi. Dupa aia nu a mai vrut sa-mi porneasca... M-a impins unul (cu vitezana mare CBR1000RR), am plecat, si dupa un km mi s-a oprit motorul. Am dat din cheie pana am terminat bateria, si dupa aia m-am pus pe impins... Un tip dragut cu BMW de 650 s-a urcat pe trotuar in fata mea, si-a oprit motorul, si a venit sa ma intrebe daca am nevoie de ajutor. I-am spus merci si ca nu am nevoie (ca eram cam la 150m de servici), am dus-o in curte, soferii de acolo (care sunt si motociclisti de padure pe enduro) mi-au incarcat bateria, mi-au dat curent de la o masina, si cand tot nu pleca unul m-a intrebat: "Da are benzina?" I-am zis: "Sigur, doar i-am pus ieri 5l si am mers cam 6km" la care el mi-a zis "Si ce daca? Ia baga pe rezerva!". Am pus pe rezerva si a pornit dupa jumatate de secunda pe demaror... Asa ca m-am dus la benzinarie sa-mi fac plinul si un sofer imi spune "Vezi ca-ti curge ceva, cred ca benzina.". Ce se intamplase de fapt? Aveam cuiul Pointeau din unul din carburatoare blocat de mizerie, si carburatoarele Keihin au un tub de prea-plin care arunca benzina in exces afara, si pierdusem cam 1,5 litri de benzina in timpul noptii, dar pana dimineata se uscase de pe betonul din curte... Asa ca m-am dus la United Motors (care din fericire e foarte aproape de servici), astia mi-au curatat si aliniat carburatoarele (si in plus mi-au pierdut una din bucsele de fixat saua din spate), dar n-am mai avut probleme din astea de atunci...

Editat de pmoldovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...