Sari la conținut

Poze Reparatie Dr 650 Rs


Postări Recomandate

Dupa 40.000 km s-a intamplat ceea ce uitasem demult.....s-a stricat motoreta!

Cauza : dintii pinionului de treapta a 5 a erau macinati dar nu pe intreaga circumferinta a pinionului ci local, parca urmarind profilul unei came.

Rulmentii cutiei de viteze erau terminati (uzura mare) dar ceilalti (arbori de echilibrare si ambielaj) perfecti, toti made in Japan - de aici si concluzia ca nu a mai fost desfacut pana acum.

Ambreiajul arata perfect, nu uzura pe placi si nici joc (totul masurat cu sublerul si cartea in fata).

Piston - cateva urme de frecare pe evacuare si admisie, cilindrul - se vad urmele de honuiala de fabrica, segmentii - stanta originala si inchid perfect pe cilindru si fanta ca in carte, supapele - etanse perfect.

 

Concluzia: e un motor simplu, usor de reparat, materiale cum numai japonezu stie sa faca, toate vin exact la locul lor dar trebiue sa ai mare atentie atat la desfacere cat si la asamblare.

 

 

Am avut langa mine un prieten care m-a ajutat f mult caci de unul singur nu prea merge treaba (sa tii, sa desfaci ) si oricum 4 ochi sunt mai buni decat 2.

 

Oricand aveti nevoie de un mecanic bun: 0723172823 Petre

 

 

PS. Mii de multumiri [/b] Vamos pentru gestul tau !! :crack:

 

Va salut pe toti!!!

post-3690-1199106936_thumb.jpg

post-3690-1199106959_thumb.jpg

post-3690-1199106983_thumb.jpg

post-3690-1199107003_thumb.jpg

post-3690-1199107055_thumb.jpg

post-3690-1199107093_thumb.jpg

post-3690-1199107128_thumb.jpg

post-3690-1199107192_thumb.jpg

post-3690-1199107220_thumb.jpg

post-3690-1199107370_thumb.jpg

post-3690-1199108358_thumb.jpg

post-3690-1199108440_thumb.jpg

post-3690-1199108500_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

majoritatea mobrelor nu au nimic special inauntru. Nici un ij nou nu il desfaci pana la 40k Dupa incep sa pice. motoreta ta pare sa nu fi fost abuzata la viata ei

 

Daca nu ma insel in treapta a 5-a transmisia e 1:1 prin cutie si punctul ala in care ai uzura vine de la faptul ca explozia din cilindru se intampla de fiecare data pe aceiasi dinti si cuplul de monocilindru isi spune cuvantul. Asta arata co mobra a mers mult in regim de touring

 

Ai grija ca ai mers cu joc incorect la supape - dupa culoarea lor se vede foarte bine - la admisie prea mare si la evacuare putin cam mic, mai ales pe supapa aia de jos, cea mai deschisa la culoare. oricum nimic fatal pe la ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

majoritatea mobrelor nu au nimic special inauntru. Nici un ij nou nu il desfaci pana la 40k Dupa incep sa pice. motoreta ta pare sa nu fi fost abuzata la viata ei

 

Ba am cam abuzat de ea in ultimul an cand am inceput sa ma dau pe dealuri (1, 2 max a 3 a).

Dar in comparatie de IJ, Minsk, Nipru si alte comuniste (la care poti umbla la cutie fara sa mai desfaci motorul) asta este un mare dezavantaj. Dar japonezu a zis ca timp de cativa ani tragi de ele si dupa aceea iei alta noua (ca si-a amortizat costul) sau le dai la vanzare sa le cumpere romanii de noi si bune.

 

Cert e ca acum cand stiu ce e in ea , am mai multa incredere la drum (doar stii ca vin chiar si la intruniri de comuniste - Timisu de Jos).

 

La multi ani.....si la mai multi kilometrii in 2008!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu. de cand aveai iju ala rosu.

apropo - tocmai ce mi-am platit asigurarea la ij sa il scot iar lal drum :crack:

 

abuz de mobra e cand o bagi la mocirla si faci 3 km in 5 ore, nu cand te dai pe dealuri cu 1 -2 - 3 -> acolo e la ea acasa :crack:

 

 

la drum nu ai treaba. regleaza mai des jocul la supape si ai grija la lantul de distributie - punct slab la dr

 

 

 

daca vrei sa vazi reparatii extreme la dr 600 - cauta topicu lui belbody - a spart pistonul (de la distributie sarita ) si l-a incarcat cu sudura pe centru si i-a mai pornit dupa aia :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s

 

daca vrei sa vazi reparatii extreme la dr 600 - cauta topicu lui belbody - a spart pistonul (de la distributie sarita ) si l-a incarcat cu sudura pe centru si i-a mai pornit dupa aia :crack:

Si a mai mers mult si bine... :crack: si inca mai merge.. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am si eu 3 intrebari:

 

1. De unde ai luat garnituri noi + rulmenti+ pinion de a 5-a?

2.Lantul de distributie nu l-ai schimbat? Are intinzator manual sau automat?

3. Ai amorsat pompa de ulei cand l-ai montat la loc?

 

thanks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am si eu 3 intrebari:

 

1. De unde ai luat garnituri noi + rulmenti+ pinion de a 5-a?

2.Lantul de distributie nu l-ai schimbat? Are intinzator manual sau automat?

3. Ai amorsat pompa de ulei cand l-ai montat la loc?

 

thanks

 

 

Salut

 

1.garniturile erau bune, nu le-am schimbat +cate un pic de silicon pe fiecare parte

2.nu am schinbat lantul inca si are intinzator automat (se dezarmeaza cu surubelnita si se armeaza automat)

3.cum adik sa amorsez pompa? (am bagat km de atunci si nu s-a intamplat nimik :crack: )

 

Oricum am Cartea de service la motoreta si am urmat-o pas cu pas (inclusiv cuplul de strangere-Nm- pentru fiecare prezon) dar chiar nu stiu cum e cu pompa....

 

Am cerut ajutorul pe acest forum pentru pinionul de a 5 a si multumesc tuturor celor care mi-au raspuns.

Dar Vamos a avut un pinion dintr-un alt motor desfacut si astfel am putut rezolva problema.

Se pot cumpara piese separat din America astfel:

 

http://216.37.204.206/xtremepowersports/Su...ype=12&A=71

 

Dar stand prost cu banii si copil mic......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

majoritatea mobrelor nu au nimic special inauntru. Nici un ij nou nu il desfaci pana la 40k Dupa incep sa pice. motoreta ta pare sa nu fi fost abuzata la viata ei

 

Daca nu ma insel in treapta a 5-a transmisia e 1:1 prin cutie si punctul ala in care ai uzura vine de la faptul ca explozia din cilindru se intampla de fiecare data pe aceiasi dinti si cuplul de monocilindru isi spune cuvantul. Asta arata co mobra a mers mult in regim de touring

 

Ai grija ca ai mers cu joc incorect la supape - dupa culoarea lor se vede foarte bine - la admisie prea mare si la evacuare putin cam mic, mai ales pe supapa aia de jos, cea mai deschisa la culoare. oricum nimic fatal pe la ele

te inseli cu vit a-5a...1:1 e la a-4a...

vezi poza...

 

 

 

 

 

<small>--- Mesaj completat în 03 Jan 2008 12:55 -------------</small><br/>

Salut

 

1.garniturile erau bune, nu le-am schimbat +cate un pic de silicon pe fiecare parte

2.nu am schinbat lantul inca si are intinzator automat (se dezarmeaza cu surubelnita si se armeaza automat)

3.cum adik sa amorsez pompa? (am bagat km de atunci si nu s-a intamplat nimik :crack: )

 

Oricum am Cartea de service la motoreta si am urmat-o pas cu pas (inclusiv cuplul de strangere-Nm- pentru fiecare prezon) dar chiar nu stiu cum e cu pompa....

 

Am cerut ajutorul pe acest forum pentru pinionul de a 5 a si multumesc tuturor celor care mi-au raspuns.

Dar Vamos a avut un pinion dintr-un alt motor desfacut si astfel am putut rezolva problema.

Se pot cumpara piese separat din America astfel:

 

http://216.37.204.206/xtremepowersports/Su...ype=12&A=71

 

Dar stand prost cu banii si copil mic......

 

as fi schimbat toate garniturile...mai ales si lantu de distrib care la dr e indicat sa il schimbi pe la 50.000 .

lanturile amindoua,de distributie si cel de la balansiere,sunt cam 2 mil-2,2 milioane...220ron.

si toate garniturileinclusiv tot ce e O-ring,si saiba de cupru sau aluminiu(cine a cumparat un set de garnituri stie),garnit de evac,garnit de la q-lasa,simeringurile de la supape sunt cam 80 de eur...

acum daca nu curge,nu maninca ulei deloc , nu zornaie lantul de disctrib si tu esti multumit e f bine. :crack:

 

 

 

 

 

<small>--- Mesaj completat în 03 Jan 2008 13:00 -------------</small><br/>

Salut am si eu 3 intrebari:

 

1. De unde ai luat garnituri noi + rulmenti+ pinion de a 5-a?

2.Lantul de distributie nu l-ai schimbat? Are intinzator manual sau automat?

3. Ai amorsat pompa de ulei cand l-ai montat la loc?

 

thanks

de la LOUIS...si NU lua ATHENA k nu sunt asa de calitate,(prima oare am luat si eu ATHENA si tot ce era simering dupa o luna curgea)...ia SAITO k sunt net superioare k finisare si calitate si sunt si japan....

post-3910-1199357130_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te inseli cu vit a-5a...1:1 e la a-4a...

vezi poza...

<small>--- Mesaj completat în 03 Jan 2008 12:55 -------------</small><br/>

 

as fi schimbat toate garniturile...mai ales si lantu de distrib care la dr e indicat sa il schimbi pe la 50.000 .

lanturile amindoua,de distributie si cel de la balansiere,sunt cam 2 mil-2,2 milioane...220ron.

si toate garniturileinclusiv tot ce e O-ring,si saiba de cupru sau aluminiu(cine a cumparat un set de garnituri stie),garnit de evac,garnit de la q-lasa,simeringurile de la supape sunt cam 80 de eur...

acum daca nu curge,nu maninca ulei deloc , nu zornaie lantul de disctrib si tu esti multumit e f bine. :crack:

 

 

<small>--- Mesaj completat în 03 Jan 2008 13:00 -------------</small><br/>

de la LOUIS...si NU lua ATHENA k nu sunt asa de calitate,(prima oare am luat si eu ATHENA si tot ce era simering dupa o luna curgea)...ia SAITO k sunt net superioare k finisare si calitate si sunt si japan....

 

Multam Manuel :crack:

Si eu as schimba garniturile orice ar fi...nici nu concep altfel; de asta m-am mirat :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu. de cand aveai iju ala rosu.

apropo - tocmai ce mi-am platit asigurarea la ij sa il scot iar lal drum :crack:

 

abuz de mobra e cand o bagi la mocirla si faci 3 km in 5 ore, nu cand te dai pe dealuri cu 1 -2 - 3 -> acolo e la ea acasa :crack:

la drum nu ai treaba. regleaza mai des jocul la supape si ai grija la lantul de distributie - punct slab la dr

daca vrei sa vazi reparatii extreme la dr 600 - cauta topicu lui belbody - a spart pistonul (de la distributie sarita ) si l-a incarcat cu sudura pe centru si i-a mai pornit dupa aia :crack:

:crack: planeta aia rosie a avut-o de la mine , eu am luat-o de la un mos hot....cred ca e problem generala la dr si la xtz 660 am citit intr-o carte scrisa de un neamt smecher in legatura cu pinionu ala...un dr 650 la medias avea aceeasi chestie.....zidule, am avut o planeta care daca s-ar fi putut sa-i montez un bing, keihin sau mikuni si o aprindere electronica era tare rau.....mergea pe orice fel de drumuri pina te saturai... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...