Sari la conținut

Dkw Nz 350, 350-1 Si Alte Modele


DKWraith
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 140
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dkw-ul ala daca e de 500 este corcit. poate a fost rechizitionat in perioada razboiului dar nu au ce cauta cutiile pe el, sant de la un NZ350-1 cu suspensii spate. Daca motorul in cauza nu are suspensii ori e vreun SB500 sau are spate de NZ350, ca se potrivesc

post-29432-1199649550_thumb.jpg

Editat de DKWraith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar nu avea cutii cum are exemplarul din discutii, ci doar a 2-a sa. Si destul de tarziu au ajuns pe front, fiind o serie civila dar adaptata utilizarii militare. Au fost bagate pe front datorita parcului mare de motociclete nevandute din cauza razboiului.

Editat de DKWraith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dkwraith arata-ne si noua ceva poze cu un nz 350-1 cu suspensie pe spate.Sunt curios sa vad cum arata.Daca e un topic ptr.Nz,sper sa nu fi incurcat prea mult cu SB 250 si sa nu fie off topic. @lupalb l-ai intrebat pe cel care are M72 demontat la 1000e daca nu vinde si DKW-ul NZ 500? Sau ma rog....ce a mai ramas din el(sper sa fie vb de aceiasi persoana) @r1der,cand o sa vedem o motoreta restaurata de tine?Restaurare si reconditionare sunt 2 termeni total diferiti.Din pacate aici pe la noi nu poate fi vorba de restaurare ci doar de reconditionare.In ce ma priveste si cu toate ca nu fac rabat de la nimic nu pot sa zic ca am restaurat o motoreta perfect.IN primul rand lipsa de piese originale ii impinge pe uni la improvizati grosolane.Colaborarea cu mari mesteri romani>mecanici,vopsitori,tinichgi,etc (eu am renuntat demult la ei si prefer sa fac totul singur) si celebra vorba "lasa mah ca e bine si asa".De ex, piesele care mi se intorc cromate si ar trebui sa fie perfecte iti vine sa plangi langa ele.Se vad toate zgarieturile si gaurile de pe suprafata.Asta denota pregatire slaba,crom subtire si cuprare inexistenta.In doua cuvinte "lucru romanesc" .Restaurare,puahhh......e mult pana departe... :bigstar: Vad ca daca ai gura mare ti se ridica si warn-ul dar mai frustrant este sa nu sti de ce l-ai luat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa vezi warnul te uiti acolo unde scrie 10%. De exemplu eu am 20%. A fost ceva minor si e prima data asa ca se scoate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa vezi warnul te uiti acolo unde scrie 10%. De exemplu eu am 20%. A fost ceva minor si e prima data asa ca se scoate.

Mmmda,nu mi-am dat seama ca se poate da clik si acolo.Asa e cu astia mai neinitiati in calculatoare.Si dupa ce am citit textul de 10 ori tot nu imi dau seama daca a fost textul in sine sau care cuvant e prohibit.In fine.Merci.Scuze de off topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dkwraith arata-ne si noua ceva poze cu un nz 350-1 cu suspensie pe spate.Sunt curios sa vad cum arata.Daca e un topic ptr.Nz,sper sa nu fi incurcat prea mult cu SB 250 si sa nu fie off topic. @lupalb l-ai intrebat pe cel care are M72 demontat la 1000e daca nu vinde si DKW-ul NZ 500? Sau ma rog....ce a mai ramas din el(sper sa fie vb de aceiasi persoana) @r1der,cand o sa vedem o motoreta restaurata de tine?Restaurare si reconditionare sunt 2 termeni total diferiti.Din pacate aici pe la noi nu poate fi vorba de restaurare ci doar de reconditionare.In ce ma priveste si cu toate ca nu fac rabat de la nimic nu pot sa zic ca am restaurat o motoreta perfect.IN primul rand lipsa de piese originale ii impinge pe uni la improvizati grosolane.Colaborarea cu mari mesteri romani>mecanici,vopsitori,tinichgi,etc (eu am renuntat demult la ei si prefer sa fac totul singur) si celebra vorba "lasa mah ca e bine si asa".De ex, piesele care mi se intorc cromate si ar trebui sa fie perfecte iti vine sa plangi langa ele.Se vad toate zgarieturile si gaurile de pe suprafata.Asta denota pregatire slaba,crom subtire si cuprare inexistenta.In doua cuvinte "lucru romanesc" .Restaurare,puahhh......e mult pana departe... :bigstar: Vad ca daca ai gura mare ti se ridica si warn-ul dar mai frustrant este sa nu sti de ce l-ai luat.

 

 

Cel cu m72 demontat nu e posesorul DKW/ului. Eu chiar nu-mi dau seama de care DKW este vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4bike: nu e treaba ta de ce iau eu uarn...

in al doilea rand frate daca nu poti sa o RESTAUREZI ca la carte lasati-va de meserie...nu mai mergeti si va faliti cu "chiciurile" pe strada

in al treilea rand daca nu ai bani restauratul devine o problema si atunci va duceti la mesteri in ale bauturii si va fac piesele muci

 

NU o sa vezi motor restaurat de mine ca nu vreau sa rada SI DE MINE lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este un NZ 350 cu suspensie spate. Practic intre NZ 250, NZ350/350-1 si NZ 500 nu este nici o diferenta constructiva in privinta cadrului central. diferentele sant doar la partea din spate si la suportii motorului, metoda adoptata pentru o singura banda de executie a unor repere, cauzata de pierderile economice in timpul razboiului.

o alta caracteristica este lipsa tool-box-ului, in mod normal aflat in stanga (unde vin buzunarele laterale la IJ)

post-29432-1199730397_thumb.jpg

Editat de DKWraith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry man,dar asta nu e NZ 500???Eu nu vad nici o diferenta intre cele 2 poze in afara de evacuari.Ori cel din poza are 2 cilindri,adica 500ccm.Eu ziceam de ceva mai elocvent.Eu eram curios sa vad un motor de NZ 350 pe cadru cu suspensie spate.Mai ai si alte poze?@r1der pastreza-ti parerile ptr.tine.Mie oricum nu imi e rusine cu ce am facut eu si putin ma intereseaza de remarcile ironice ale unora.Cand ai sa restaurezi tu unu atunci o sa mai vorbim.Nu cred ca are rost sa infestam topicul omului cu o discutie in contradictoriu.Pana atunci date cu r1 si fi cool.PS.Ma doare in cot de warn-ul tau.Pe mine ma interesa de ce mi-am luat eu. :bigstar:

post-19117-1199737210_thumb.jpg

post-19117-1199737238_thumb.jpg

Editat de 4bike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai luat warn fiindca i-ai zis lu ala ca e un fraier de provincie. Ai inteles?E ultimul warn pe care l-am dat ca imi bag pwla si nu mai moderez :bigstar:.

Motocicletele mele nu sunt restaurate, sunt cel mult resuscitate si consuma ulei si pierd ulei ca de-aia scrie si in cartea tehnica la Uralul 2007 ca pierderile de ulei nu sunt acoperite de garantie. De asemenea scrie acolo in cartea tehnica ca poti sa o dai de-a rostogolul in prapastie ca nu are nimic ca e Nipru. Poti sa o pescuiesti din lac si o pornesti in jumate de ora.

Si R1der stiu ce e iarna lunga da nu mai parazita pe la comuniste daca nu-ti plac, ce io ma bag peste orezaria ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel din a 2-a poza este un 500, iar dupa tobe pare un Luxus 500 sau un SB 500, din care a derivat UL 500 (sport), un model identic avand si IZH, dar fara suspensii spate.

Un mic amanunt ti-a scapat pentru a putea face diferenta, tool box-ul de pe stanga (cutia de scule ca la IZH). NZ350-1, varianta militara, nu are asa ceva din fabrica.

Mai apar diferente intre NZ350 si NZ350-1 la aripa fata si la prinderea farului pe furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ala din prima poza ce e(poza ta)???Nu crezi ca e una si aceiasi motocicleta?Adica NZ 500.Doar tobele sunt schimbate.Eu as vrea sa vad o alta poza cu un DKW NZ 350 cu suspensie pe spate.Chiar si cu motocicleta ta demontata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E naspa ca am pozele intr-un format pe care nu i-l haleste motoretizmu' Si tre' sa instalez Windowsu' ca sa le schimb formatul. Ala din prima poza nu e al meu (netu' sa traiasca) Este un NZ 350. Sa vad cum le convertesc sau mai degraba sa ajung la curte si sa-i fac poze noi, adica jpg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am venit cu cateva informatii pentru a risipii polemicile ,mai intai scrisoarea oficiala a fabricii DKW referitoare la modifica aduse modelului NZ 350 si aparitia modelului NZ 350-1 exclusiv militarservice_letter_2116.pdfsi pentru a fi impacat tu cu tine insati poti verifica seriile motorului,sasiului si poti vedea ce model este si cand a fost fabricat sau daca motocicleta a suferit ceva modificari de sasiu ,adica sa aiba cadru de 350 ,de aici si suspensia spate.ident..pdfNu sunt nici pe departe carcotasi ,dar sa lamurim problema :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@claudiurusu, daca le-ai luat de pe www. dkw-nz.net e ok. acolo sant logat de aproape 2 ani. iar identificarea tot cu ajutorul celor de acolo am facut-o. cauta in baza de date si o sa ma gasesti, sant singurul din Romania. din pacate...

Editat de DKWraith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Camarazi doresc sa pun in maini mai capabile un DKW din 1941 de 350 cmc, are acte dar necesita reparatii la partea electrica ,... eu conduc o yamaha si DKW-ul sta degeaba, o dau repede si ieftin sa imi cosmetizez diversionu', postez si foto

post-6619-1199872838_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara de motor si ceva ramasite din cadru nu mai are nimic original.asta numesti tu DKW? :P

 

Omule eu nu sunt un cunoscator, asa am cumparat-o asa scrie in talon,... deci,... nu e Hoinar e DKW :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

macar e un Ij (de Ij parre a fi cadrul) cu inima de DKW! :lol:

 

un pret superbiggy? starea actelor? adica ce motocicleta e trecuta pe-acolo (ij/dkw), itp, piese de rezerva...

 

 

exista contract de vanzare cumparare pe numele meu, talon original DKW 1941 si imputernicire prin notariat sa ma ocup numai eu de restul formalitatilor pentru ca propietarul era cu un picior in groapa,...

se poate sa fie modificata nu zic nu, aprinderea este electronica de MINSK ghidonul eu l-am schimbat dar am originalul acasa, seile au schelet original dar le-am reconditionat eu artizanal,...

aripile,..my bad,... am bagat flexu in ele sa le fac de chopper,...stooooopid :bigstar: stiu, dar asta e produsul

motoreta o vand pe 25 milioane, sa imi iasa si mie ceva dupa investitie,... cutia este perfecta motorul la fel trebuie facut RODAJUL, la electrica nu am gasit pe nimeni priceput si intre timp am gustat japonezele si nu mai imi bat capul,...

pretul poate suferi mici modificari :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...