mihai_prd Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Ba nu eu, nu mi-a mai mers nici macar ala on-line. Da ce, am zis eu de tine. Unde e bah DKW-ul ala, e vorba e cel de 500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Il stii, ala din Bucuresti Feldgrau cu cutii laterale fara masca de gaze si dragutel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 6, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2008 (editat) Dkw-ul ala daca e de 500 este corcit. poate a fost rechizitionat in perioada razboiului dar nu au ce cauta cutiile pe el, sant de la un NZ350-1 cu suspensii spate. Daca motorul in cauza nu are suspensii ori e vreun SB500 sau are spate de NZ350, ca se potrivesc Editat Ianuarie 6, 2008 de DKWraith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 E de 350, tot un Ij . Pai de ce DKW de 500 a fost motocicleta militara cu atas in nr mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 6, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2008 (editat) Da, dar nu avea cutii cum are exemplarul din discutii, ci doar a 2-a sa. Si destul de tarziu au ajuns pe front, fiind o serie civila dar adaptata utilizarii militare. Au fost bagate pe front datorita parcului mare de motociclete nevandute din cauza razboiului. Editat Ianuarie 6, 2008 de DKWraith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 @dkwraith arata-ne si noua ceva poze cu un nz 350-1 cu suspensie pe spate.Sunt curios sa vad cum arata.Daca e un topic ptr.Nz,sper sa nu fi incurcat prea mult cu SB 250 si sa nu fie off topic. @lupalb l-ai intrebat pe cel care are M72 demontat la 1000e daca nu vinde si DKW-ul NZ 500? Sau ma rog....ce a mai ramas din el(sper sa fie vb de aceiasi persoana) @r1der,cand o sa vedem o motoreta restaurata de tine?Restaurare si reconditionare sunt 2 termeni total diferiti.Din pacate aici pe la noi nu poate fi vorba de restaurare ci doar de reconditionare.In ce ma priveste si cu toate ca nu fac rabat de la nimic nu pot sa zic ca am restaurat o motoreta perfect.IN primul rand lipsa de piese originale ii impinge pe uni la improvizati grosolane.Colaborarea cu mari mesteri romani>mecanici,vopsitori,tinichgi,etc (eu am renuntat demult la ei si prefer sa fac totul singur) si celebra vorba "lasa mah ca e bine si asa".De ex, piesele care mi se intorc cromate si ar trebui sa fie perfecte iti vine sa plangi langa ele.Se vad toate zgarieturile si gaurile de pe suprafata.Asta denota pregatire slaba,crom subtire si cuprare inexistenta.In doua cuvinte "lucru romanesc" .Restaurare,puahhh......e mult pana departe... Vad ca daca ai gura mare ti se ridica si warn-ul dar mai frustrant este sa nu sti de ce l-ai luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 Ca sa vezi warnul te uiti acolo unde scrie 10%. De exemplu eu am 20%. A fost ceva minor si e prima data asa ca se scoate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 Ca sa vezi warnul te uiti acolo unde scrie 10%. De exemplu eu am 20%. A fost ceva minor si e prima data asa ca se scoate. Mmmda,nu mi-am dat seama ca se poate da clik si acolo.Asa e cu astia mai neinitiati in calculatoare.Si dupa ce am citit textul de 10 ori tot nu imi dau seama daca a fost textul in sine sau care cuvant e prohibit.In fine.Merci.Scuze de off topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 @dkwraith arata-ne si noua ceva poze cu un nz 350-1 cu suspensie pe spate.Sunt curios sa vad cum arata.Daca e un topic ptr.Nz,sper sa nu fi incurcat prea mult cu SB 250 si sa nu fie off topic. @lupalb l-ai intrebat pe cel care are M72 demontat la 1000e daca nu vinde si DKW-ul NZ 500? Sau ma rog....ce a mai ramas din el(sper sa fie vb de aceiasi persoana) @r1der,cand o sa vedem o motoreta restaurata de tine?Restaurare si reconditionare sunt 2 termeni total diferiti.Din pacate aici pe la noi nu poate fi vorba de restaurare ci doar de reconditionare.In ce ma priveste si cu toate ca nu fac rabat de la nimic nu pot sa zic ca am restaurat o motoreta perfect.IN primul rand lipsa de piese originale ii impinge pe uni la improvizati grosolane.Colaborarea cu mari mesteri romani>mecanici,vopsitori,tinichgi,etc (eu am renuntat demult la ei si prefer sa fac totul singur) si celebra vorba "lasa mah ca e bine si asa".De ex, piesele care mi se intorc cromate si ar trebui sa fie perfecte iti vine sa plangi langa ele.Se vad toate zgarieturile si gaurile de pe suprafata.Asta denota pregatire slaba,crom subtire si cuprare inexistenta.In doua cuvinte "lucru romanesc" .Restaurare,puahhh......e mult pana departe... Vad ca daca ai gura mare ti se ridica si warn-ul dar mai frustrant este sa nu sti de ce l-ai luat. Cel cu m72 demontat nu e posesorul DKW/ului. Eu chiar nu-mi dau seama de care DKW este vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 4bike: nu e treaba ta de ce iau eu uarn... in al doilea rand frate daca nu poti sa o RESTAUREZI ca la carte lasati-va de meserie...nu mai mergeti si va faliti cu "chiciurile" pe strada in al treilea rand daca nu ai bani restauratul devine o problema si atunci va duceti la mesteri in ale bauturii si va fac piesele muci NU o sa vezi motor restaurat de mine ca nu vreau sa rada SI DE MINE lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 7, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2008 (editat) Asta este un NZ 350 cu suspensie spate. Practic intre NZ 250, NZ350/350-1 si NZ 500 nu este nici o diferenta constructiva in privinta cadrului central. diferentele sant doar la partea din spate si la suportii motorului, metoda adoptata pentru o singura banda de executie a unor repere, cauzata de pierderile economice in timpul razboiului. o alta caracteristica este lipsa tool-box-ului, in mod normal aflat in stanga (unde vin buzunarele laterale la IJ) Editat Ianuarie 7, 2008 de DKWraith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 (editat) Sorry man,dar asta nu e NZ 500???Eu nu vad nici o diferenta intre cele 2 poze in afara de evacuari.Ori cel din poza are 2 cilindri,adica 500ccm.Eu ziceam de ceva mai elocvent.Eu eram curios sa vad un motor de NZ 350 pe cadru cu suspensie spate.Mai ai si alte poze?@r1der pastreza-ti parerile ptr.tine.Mie oricum nu imi e rusine cu ce am facut eu si putin ma intereseaza de remarcile ironice ale unora.Cand ai sa restaurezi tu unu atunci o sa mai vorbim.Nu cred ca are rost sa infestam topicul omului cu o discutie in contradictoriu.Pana atunci date cu r1 si fi cool.PS.Ma doare in cot de warn-ul tau.Pe mine ma interesa de ce mi-am luat eu. Editat Ianuarie 7, 2008 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 Tu ai luat warn fiindca i-ai zis lu ala ca e un fraier de provincie. Ai inteles?E ultimul warn pe care l-am dat ca imi bag pwla si nu mai moderez . Motocicletele mele nu sunt restaurate, sunt cel mult resuscitate si consuma ulei si pierd ulei ca de-aia scrie si in cartea tehnica la Uralul 2007 ca pierderile de ulei nu sunt acoperite de garantie. De asemenea scrie acolo in cartea tehnica ca poti sa o dai de-a rostogolul in prapastie ca nu are nimic ca e Nipru. Poti sa o pescuiesti din lac si o pornesti in jumate de ora. Si R1der stiu ce e iarna lunga da nu mai parazita pe la comuniste daca nu-ti plac, ce io ma bag peste orezaria ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 7, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2008 cel din a 2-a poza este un 500, iar dupa tobe pare un Luxus 500 sau un SB 500, din care a derivat UL 500 (sport), un model identic avand si IZH, dar fara suspensii spate. Un mic amanunt ti-a scapat pentru a putea face diferenta, tool box-ul de pe stanga (cutia de scule ca la IZH). NZ350-1, varianta militara, nu are asa ceva din fabrica. Mai apar diferente intre NZ350 si NZ350-1 la aripa fata si la prinderea farului pe furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 Da ala din prima poza ce e(poza ta)???Nu crezi ca e una si aceiasi motocicleta?Adica NZ 500.Doar tobele sunt schimbate.Eu as vrea sa vad o alta poza cu un DKW NZ 350 cu suspensie pe spate.Chiar si cu motocicleta ta demontata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 7, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2008 E naspa ca am pozele intr-un format pe care nu i-l haleste motoretizmu' Si tre' sa instalez Windowsu' ca sa le schimb formatul. Ala din prima poza nu e al meu (netu' sa traiasca) Este un NZ 350. Sa vad cum le convertesc sau mai degraba sa ajung la curte si sa-i fac poze noi, adica jpg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiurusu Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 Salutare,am venit cu cateva informatii pentru a risipii polemicile ,mai intai scrisoarea oficiala a fabricii DKW referitoare la modifica aduse modelului NZ 350 si aparitia modelului NZ 350-1 exclusiv militarservice_letter_2116.pdfsi pentru a fi impacat tu cu tine insati poti verifica seriile motorului,sasiului si poti vedea ce model este si cand a fost fabricat sau daca motocicleta a suferit ceva modificari de sasiu ,adica sa aiba cadru de 350 ,de aici si suspensia spate.ident..pdfNu sunt nici pe departe carcotasi ,dar sa lamurim problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 9, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2008 (editat) @claudiurusu, daca le-ai luat de pe www. dkw-nz.net e ok. acolo sant logat de aproape 2 ani. iar identificarea tot cu ajutorul celor de acolo am facut-o. cauta in baza de date si o sa ma gasesti, sant singurul din Romania. din pacate... Editat Ianuarie 9, 2008 de DKWraith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiurusu Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 tocmai asta ziceam si eu ,am vazut ca esti acolo si ca esti si marcat cu culoarea gri,iar daca vei citi la sfarsitul paginii vei vedea ca acel marcaj inseamna o sidcrepanta intre seria motor si seria sasiu,deci indecursul timpului cineva a inlocuit cadrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbiggy Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 Camarazi doresc sa pun in maini mai capabile un DKW din 1941 de 350 cmc, are acte dar necesita reparatii la partea electrica ,... eu conduc o yamaha si DKW-ul sta degeaba, o dau repede si ieftin sa imi cosmetizez diversionu', postez si foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 in afara de motor si ceva ramasite din cadru nu mai are nimic original.asta numesti tu DKW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbiggy Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 in afara de motor si ceva ramasite din cadru nu mai are nimic original.asta numesti tu DKW? Omule eu nu sunt un cunoscator, asa am cumparat-o asa scrie in talon,... deci,... nu e Hoinar e DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 macar e un Ij (de Ij parre a fi cadrul) cu inima de DKW! un pret superbiggy? starea actelor? adica ce motocicleta e trecuta pe-acolo (ij/dkw), itp, piese de rezerva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbiggy Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 macar e un Ij (de Ij parre a fi cadrul) cu inima de DKW! un pret superbiggy? starea actelor? adica ce motocicleta e trecuta pe-acolo (ij/dkw), itp, piese de rezerva... exista contract de vanzare cumparare pe numele meu, talon original DKW 1941 si imputernicire prin notariat sa ma ocup numai eu de restul formalitatilor pentru ca propietarul era cu un picior in groapa,... se poate sa fie modificata nu zic nu, aprinderea este electronica de MINSK ghidonul eu l-am schimbat dar am originalul acasa, seile au schelet original dar le-am reconditionat eu artizanal,... aripile,..my bad,... am bagat flexu in ele sa le fac de chopper,...stooooopid stiu, dar asta e produsul motoreta o vand pe 25 milioane, sa imi iasa si mie ceva dupa investitie,... cutia este perfecta motorul la fel trebuie facut RODAJUL, la electrica nu am gasit pe nimeni priceput si intre timp am gustat japonezele si nu mai imi bat capul,... pretul poate suferi mici modificari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 Se vede ca ai investit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.