mihaio07 Postat Iunie 13, 2008 Autor Share Postat Iunie 13, 2008 Exact. Levierul ala din aluminiu. Nu e sudata, e doar indoita si ulterior taiata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Merci, Bibi si Sasa, cand dau de bormasina, dau si gauri. Ghidonul nu l-as schimba inca deoarece ar trebui sa fac si un colier pentru comanda de SHC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 eu am început de ieri să reevaluez treaba asta cu handguardurile ... Dacă aveți cumva leviere de frînă lungi (supermoto), trebuie tăiate neapărat... Mie mi s-a miÂşcat puțin pompa de frînă în mers (nu era foarte bine strînsă) nimic evident, dar suficient cît să agațe levierul de frînă în handguards ... Acum aÂştept nota de plată de la AMCkart, că le-am zburat două panouri de gard ... din fericire am ieÂşit doar cu contuzii ... Cred că o să-mi iau Âşi un Leatt Brace .. la halul în care mi-a zburat capul eram convins că am rupt clavicula (am intrat cu moaca în gard ... mă doare falca, abia pot să muÂşc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 15, 2008 Autor Share Postat Iunie 15, 2008 Si eu ma gandeam sa imi tai maneta de frana (ambreiaju e deja ciopperit) dar speram sa gasesc o solutie sa raman cu ea intreaga ca imi place mai mult senzatia de a apuca cu toata mana . Uite Bibi, nu mai poti sa zici ca ai handguarduri de aluminiu de atata timp si nu ai avut nici o problema. Daca e sa dau si eu gol pe Amckart, sper sa cad pe partea stanga, ca pana acum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 eu am început de ieri să reevaluez treaba asta cu handguardurile ... Dacă aveți cumva leviere de frînă lungi (supermoto), trebuie tăiate neapărat... Mie mi s-a miÂşcat puțin pompa de frînă în mers (nu era foarte bine strînsă) nimic evident, dar suficient cît să agațe levierul de frînă în handguards ... Acum aÂştept nota de plată de la AMCkart, că le-am zburat două panouri de gard ... din fericire am ieÂşit doar cu contuzii ... Cred că o să-mi iau Âşi un Leatt Brace .. la halul în care mi-a zburat capul eram convins că am rupt clavicula (am intrat cu moaca în gard ... mă doare falca, abia pot să muÂşc ) Eu cand le-am pus pe astea am taiat instant manetele si le-am facut scurte, din motive de practicitate (2 degete frana, maxim 3 degete ambreiaj) dar si din cauza asta, ca sa nu cumva sa agate dupa ce se desfac de la vibratii. P.S. Cum ai reusit 2 garduri sa le dai jos ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 Salut Am luat bine curba aia largă din capătul liniei de start-sosire, după care urma acul de păr, moment în care am strîns frîna Âşi ... nimic ... Am mers drept , am spulberat cauciucurile Âşi după aia m-am oprit direct în gard (ceva gen musca pe parbriz) ... Tot răul spre bine, cred că, în cazul în care apucam să pun spatele Âşi mă tăvăleam cu mobra peste mine era mai rău ... aÂşa am rămas pe ea, Âşi norocul a făcut că ea a deschis drumul De lovit, am scăpat destul de subțire ... mîna stîngă are o contuzie zdravănă (a nimerit într-o țeavă verticală) Âşi falca mă doare cel mai rău (am dat cu moaca-n gard ceva de genul unui croÂşeu bine aplicat) ... Vina îmi aparține 100%, nu pot acuza pe nimeni ... mi-am schimbat singur pompa de frînă acum cîteva zile Âşi n-am strîns suficient Âşuruburile ... levierul este lung Âşi s-a miÂşcat puțin, exact cît să se blocheze în handguard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 Am un set de handguarduri de pe louis noi noute, nu pot sa le montez pe TDM...si sunt de vanzare. pretul 45 ron. codul lor de pe louis este 10019601 cine le doreste sa dea un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Eu mi le fac singur[cu insertie metalica,metal ]. Cazaturi au fost dar nu am rupt nici o maneta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 CELE MAI TARI HANDguard-uri !!! Sistemul de prindere este SECRETUL !!! Stie cineva de unde se poate comanda in Europa ? http://www.cyclebuy.com/shopping/fastway/fastway_hgm.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius A Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Interesante protectiile de mai sus, dar nu prea cred ca in tara le gasim la pretul ala... Eu tocmai am montat un set de Handguard-uri din Al luate la un pret acceptabil si par destul de OK, cel putin au efect psihologic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 Eu tocmai am montat un set de Handguard-uri din Al luate la un pret acceptabil si par destul de OK, Le-am testat si eu. La plimbari cu DR-u poate sunt bune, dar la trante 'zilnice' NU TIN. Mai multumit sunt de cele din plastic din catalogul de PowerParts de la KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iulie 11, 2009 Autor Share Postat Iulie 11, 2009 Mai multumit sunt de cele din plastic din catalogul de PowerParts de la KTM. Alea sunt sfante. Cred ca nu o sa tina mobra cat tin ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 combinatie corecta de plastic pe al am vazut doar la ego bark busters, tija de Al intra prin plastic. la modelele unde plasticul sta in suruburi sau nituri cred ca sansele sa se rupa sunt f mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 la modelele unde plasticul sta in suruburi sau nituri cred ca sansele sa se rupa sunt f mari. Ai dreptate....ar fi putut folosi alt mod de fixare a plasticului pe Al. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 ce pot sa spun este ca eu am mers cu modelul indicat aproape 3 sezoane si nu a dat semne de oboseala. au costat undeva la 70 -80 euro si le-am luat de la yamaha (atunci in ghencea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Salut, De modelul acesta e vorba ? Plasticul este turnat peste aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 aproape la fel, probabil ca cele din poza sunt model mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 (editat) ce pot sa spun este ca eu am mers cu modelul indicat aproape 3 sezoane si nu a dat semne de oboseala. au costat undeva la 70 -80 euro si le-am luat de la yamaha (atunci in ghencea ) depinde foarte mult de producator. pe RM am ACERBIS (vorbim de cele cu aluminiu prin plastic, fara suruburi) si la cea mai mica tranta chiar si pe pamant moale se indoaie aluminiul si-mi blocheaza mai mereu maneta de ambreiaj si sunt silit sa le ridic si sa le indrept cand ajung acasa. pe KTM cred ca am modelul de la UFO si pana acu (si am luat ceva trante de cand il am) nu s-au indoit. eventual s-au mai deplasat ceva din prindere dar le-am repozitionat. altfel aud numai laude despre modelele din plastic de la KTM Editat Iulie 15, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 eee, se mai sparg si acelea, mai ales cind este vreme rece in combinatie cu o anumita traiectorie a atelajului dupa ce se sparg devin cu adevarat periculoase pentru ca de regula se sparge legatura cu capatul ghidonului iar partea ramasa iti poate rani degetele mai mult decit o maneta de frina infasurata peste degete ( am patit asta la intilnirea EMD de la sibiu, maneta de frina s-a indoit peste degetul mic si inelar pina ce bila din capat a atins ultima articulatie a degetului inelar . m-am ales doar cu o gilma la acea articulatie dar fara probleme de mobilitate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 mergeti mai incet si problemele dispar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 am tot citit topicul asta. dar nu m-am lamurit de un al treilea aspect. ca pe mine nu ma intereseaza daca e aluminiu sau plastic ci ma intereseaza sa protejeze cat mai bine la vant. ce recomandati in acest sens? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 am tot citit topicul asta. dar nu m-am lamurit de un al treilea aspect. ca pe mine nu ma intereseaza daca e aluminiu sau plastic ci ma intereseaza sa protejeze cat mai bine la vant. ce recomandati in acest sens? bune la vant mi se par cele originale de pe supertenere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 bune la vant mi se par cele originale de pe supertenere. e stiu dar as prefera sa fie ceva cu prindere in 2 puncte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Acerbis din plastic,cele mai tari.Eu am tras o gramada de cazaturi cu ele pe coclau. Un prieten a cumparat enduroaica cu unele gata montate,si dupa 1 an inca sunt acolo,la fel ca in ziua cind a luat fierul. Secretul e sa nu fie strinse "maxim",ci indeajuns incit sa se poate misca in cazul unei cazaturi. Cele mai bune si ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Handguards KTM. Rezistente la impact si protectie la vant. Acum si in varianta portocalie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.