Sari la conținut

Despre Handguards Sau Aparatoare De Ghidon


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 118
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

si un pret ai pt ele? :grinbandit:

 

Am uitat sa specific ca handguards-urile nu se potriveau la ghidonul original Yamaha si a trebuit sa cumpar ghidon KTM + prindere ghidon KTM + facut adaptoare/inaltatoare pentru noua prindere KTM. Prin urmare: scump.

Handguards - vreo 50 euro, ghidon vreo 100 euro, prindere ghidon vreo 70 euro, adaptoare - cumparat bara duraluminiu + taiat si gaurit vreo 80 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam scump andrei pentru ce vreau eu :grinbandit:

 

 

Mesaj completat

o sa dau o fuga la my moto si poate ajung si la oliver's, vedem cum stau cu timp, o sa postez ce am gasit :unsure:

Mesaj completat

30 euro polisport. am primit un mail si acum l-am citit. din plastic si destul de maricele.

 

hmm am deja prima optiune.

 

acerbisu l-am scos din schema ca 35 handguard +17 kit+ 14 protectie suplimentara pt vant. ies prea scump pt bugetul actual

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu caut ca imi cumpar handguard-uri si dupa ce am citit pe aici pot trage urmatoarele concluzii:

 

1. pentru motoarele care nu sunt trantite foarte tare si foarte des sunt bune protectiile la care primeaza protectia la vant.

2. pentru motoarele de cross si mai ales la cele de enduro eu cred ca sunt bune cele cu insertie metalica sau de aluminiu. Aici vad ca parerile sunt impartite, si

parerea mea este ca la o cazatura socul trebuie preluat de ceva.

Atunci daca ai insertie de metal socul va fi preluat mai tare de ghidon.

Daca ai insertie de aluminiu, la cazatura socul va fi preluat in cea mai mare parte de aluminiu care se va deforma si mai putin de ghidon.

Acum am Acerbis Rally Pro si ce-i drept dupa 3 ani de endureala sse indreapta din ce in ce mai greu si evident nu mai vin bine la prinderi. Cu toate astea si-au facut treaba cu brio.

Cred ca daca aveam cu insertie de metal acum ghidonul sigur era stramb.

 

Pana la urma este o chestie de prioritati.

Vrei sa ai handguard-uri frumoase si drepte multi ani iei din metal cu riscul de a avea ghidonul stramb, si din aluminiu stramb cu ghidon drept.

Editat de ketemeu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine ma streseaza santurile transversale cind merg la vale sau prin iarba inalta.

dupa citeva acrobatii la trapez, pardon ghidon, pe mine ma intereseaza sa nu-mi rup mina .

deci:

1) merg cu handguarduri de plastic, fixate la limita sa nu se miste ( nestrinse )

 

dupa ce am mers 2 ani cu modele avind insertie din aluminiu timp in care mi-am strivit un deget intre un mal de pamint si handguard am zis ca am indreptat destule cu ciocanul ca oricum de prea multa protectie n-am nevoie

la ce soc sa fie rezistent un handguard fara sa risti altceva, miini rupte, ciocnire frontala cu un copac, etc.

 

2) am pus banda de teflon sub prinderile de la ambreiaj si frina.

 

se rotesc suficient de usor chiar si la stringerea excesiva a suruburilor si astfel nu risti sa-ti rupi inchieura miinii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-au parut foarte bune cele de la acerbis, de plastic. M-au ajutat de multe ori sa nu-mi zdrobesc degetele :) . Le recomand, fara discutii. Pretul lor era undeva in jurul sumei de 40 de euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 8 months later...

am revenit cu un review pt cele dela Polisport fara insertie

 

Montajul a fost un pic mai anevoios pt ca la mine capetele de ghidon au atasate 2 mari contragreutati care nu prea sepupau cu garua din fabrica,asa ca a trebuit sa maresc gaura si sa tai din plasticul pe care vine mansonul de acceleratie. In felul asta handguradul avea un pic de mobilitate in capatul gidonului putandu-se roti liber dar era fix in partea din mijloc.

 

am luat multe trante cu ele, dar majoritatea la viteze mici sau de pe loc. ce sa zic in afara de zgarieturi sunt excelente :) doar o bila de la maneta de frana s-a rupt dar asta in momentul in care am fost lovit din lateral de o masina, mobra aterizand pe o parte la 3 metri de la locul impactului. plus ghidonul s-a strambat usor. eu zic ca au rezistat destul de bine.

 

vaca mea are vreo 230kg si am luat trante si cand eram cu bagaje si pasager si tot sunt intregi. o sa imi mai iau o pereche pt urmatorul ghidon, care va fi unul normal de enduro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-au dezamagit handguards-urile Polisport. La EXC se rupeau manetele prin handguards. Iar la touring nu apara de vant. Recomand handguards-urile originale KTM sau Acerbis cu insertie de dural si plastic gros turnat peste insertie. Pt touring se pot fixa cu nituri aparatori de vant suplimentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-au dezamagit handguards-urile Polisport. La EXC se rupeau manetele prin handguards. Iar la touring nu apara de vant. Recomand handguards-urile originale KTM sau Acerbis cu insertie de dural si plastic gros turnat peste insertie. Pt touring se pot fixa cu nituri aparatori de vant suplimentare.

 

 

nici eu nu am auzit lucruri bune despre cele de la polisport....spune-mi un pic care sunt cele de la acerbis dsp care vb tu, care e denumirea lor uzuala?

 

ms

 

dsp cele de la ktm am auzit ca sunt chiar durabile si ok din mai multe pcte d vedere, numai ca eu as vrea sa-mi iau unele albe, cel mult albastre ,sa mearga la aspectul motocicletei mele...iar porto sau negru nu prea da bine....si nush d care sa-mi iau...daca mai aveti alte sugestii in plus, le ascult cu placere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici eu nu am auzit lucruri bune despre cele de la polisport....spune-mi un pic care sunt cele de la acerbis dsp care vb tu, care e denumirea lor uzuala?

 

ms

 

dsp cele de la ktm am auzit ca sunt chiar durabile si ok din mai multe pcte d vedere, numai ca eu as vrea sa-mi iau unele albe, cel mult albastre ,sa mearga la aspectul motocicletei mele...iar porto sau negru nu prea da bine....si nush d care sa-mi iau...daca mai aveti alte sugestii in plus, le ascult cu placere

 

Acerbis Rally Pro. Astea vad ca folosesc cei mai multi. 85 euro. Si sunt si albastre.

 

http://www.acerbistore.it/product.aspx?ID=...p;C=155&L=2

 

Modelul Rally Brush are si accesorii de vant pt touring. Dar cred ca se poate adapta si pt modelul Rally Pro. Eu acum am doar insertia de duraluminiu, home made.

 

http://www.acerbis.it/images/cat/pdf/lo/14_handguards.pdf

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

eu ... mi-am facut propriile handsguard-uri din aluminiu ... am cautat placa aluminiu groasa de 1cm am taiat 2 fasii cu lungimea specifica dupa originale ... am dat gauri la capete pt prize si 2 gauri pt a infileta in suruburi plastice de la handsguarduri obisnuite din plastic ... pb nu am cu ele ... doar ca ma enerveaza k uneori se misca ... ori se duc in sus ori in jos ... dak aveti nevoie de poze ... anuntati-ma nu se merita sa investiti in accesoriile sau piesele care se pot face , le poti confectiona singur...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !!

Mai nu stiu dc unii critica Polisport'u hanguardurile astea sunt chear bunee . Din experienta proprie pot spune ca chiar rezista dupa cateva trante nu chiar usoare ,inca se mentin foarte bine cu mica precizare ca sunt putin zgariate .

Acum fratilor daca vreti sa va tina hanguardurile mai trebuie inca ceva .......... adica..........CAPETE DE GHIDON . eu am ceva gen 5 cm confectionate de mine la un prieten la strung si spun cu mana pe inima ca fac toata treaba .

 

 

NUAMI BINE SI NOROI DIN PLIN

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

116 euro

 

Cam ala e pretul corect la niste hanguard-uri de calitate cu insertie de aluminiu ...intre 400 si 600 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...