radu_moto Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 sal all as vrea si eu sa stiu cine a modificat dimensiune anvelopei spate si cum ,doar un cauciuc mai lat decit originalul, alta janta daca da ce fel de janta potriveste daca trebuie modificari exact unde trebuie facute. janta spate originala yamaha fz 750 130/80/18 multa lume face confuzia intre FZ si FZR sunt bine venite si alte sfaturi care aduc o inbunatatire substantiala atit performantelor cit si aspectului unui FZ 750 daca are careva o janta spate care sa ma ajute: radu_moto@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 sunt bine venite si alte sfaturi care aduc o inbunatatire substantiala atit performantelor cit si aspectului unui FZ 750 Astea mai vechi au farmecul lor asa cum sunt, cu un salam de 190 pe spate tot nu o sa arate si nici nu o sa mearga ca un miar din 2007. Cu cauciucurile nu e joaca, dimensiunile alea vin din niste calcule, nu sunt alese la ochi. Daca vrei sa mearga bine ia-i un set de gume noi cu dimensiunea din fabrica, schimba-i toate filtrele, baga cele mai bune placute, bujii si ulei, spal-o, greseaza-i manerele si cablurile. Daca ai pe cineva bun fa-i o curatare-reglare la carburatoare si o reglare la distributie (daca e cu pastile va fi cazul sa comanzi unele noi). Eventual pune-i un kit de lant pinion mai mic, foaie mai mare si lant x-ring. Pentru imbunatatiri substantiale trebuie sa bagi in ea cat nu face. Asa ca daca nu te leaga vre-un juramant vesnic de ea, mai bine o vinzi si cu banii de tuning iei ceva mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_moto Postat Ianuarie 14, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2008 sunt un pic surprins de dimensiunea cauciucului original 130/80/18 pentru ca e aceeiasi generatie cu suzuki gsxr care are 160 daca bine tin minte latimea la cauciuc . La fz e dat in carte de la 0-100km/h in 3,8 sec. si crede-ma ca asa si este testat de mine si e o performata avand in vedere ca e din 90 iar alte miare din 2007 nu se ridica la performanta asta sau chiar daca o depaseste nu o face cu mai mult de 1 sec. citeam in forumuri cum ca daca e mai lata guma ai mai buna stabilitate. daca e vreun posesor de fz care citeste rog sa posteze o parere ....sa confirme sau sa infirme spusele mele sal all Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 asta e adevaratul stramos al lui er unu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 (editat) sunt un pic surprins de dimensiunea cauciucului original 130/80/18 pentru ca e aceeiasi generatie cu suzuki gsxr care are 160 daca bine tin minte latimea la cauciuc . La fz e dat in carte de la 0-100km/h in 3,8 sec. si crede-ma ca asa si este testat de mine si e o performata avand in vedere ca e din 90 iar alte miare din 2007 nu se ridica la performanta asta sau chiar daca o depaseste nu o face cu mai mult de 1 sec. citeam in forumuri cum ca daca e mai lata guma ai mai buna stabilitate. daca e vreun posesor de fz care citeste rog sa posteze o parere ....sa confirme sau sa infirme spusele mele sal all Era cineva pe aici cu o Aprilia de 125 si guma de 190. (exagerat dupa parere mea mai ales la puterea aia). Deci daca s-a putut la motoreta aia tre sa se poata si la a ta. Daca te incalzeste cu ceva merge sigur de 140 pe aceeasi janta. Eu mai mult de 160 nu te sfatuiesc sa ii pui ca o sa ii afecteze prea tare ciclistica. Legat de partea estetica iti recomand mai multe: - sa vopsesti jantele negru mat, pentru ca verdele ala e oribil si tradeaza varsta - sa pui pe jante rim stripes eventual reflectorizante (asa cum am eu in avatar) pot sa te ajut eu cu astea - sa scoti desenele animate de pe carene, scrisul ala oribil FZ de pe rezervor, scrisul OFF THE LIMIT - sa pui pe motor logo FZ asa cum este el original in linkul asta (te pot ajuta eu si cu asta) http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C04%5C21...-871926-800.jpg Parerea mea ca o motocicleta veche are farmec cu atat mai mare cu cat e mai aproape de stadiul original. Ai mai jos o simulare in photoshop. Succes la modificari. Editat Ianuarie 14, 2008 de paulcannibal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 desi nu-mi place sa recunosc, @paulcannibal are dreptate aici. la o mobra veche nu ai ce sa-i faci sa fie la moda. decat sa o faci cat mai originala. orice lucru vechi, oricat de urat ar fi ca model, daca este original si intretinut, este deosebit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 Din experienta mea de "tuner" iti spun ca nu e bine sa pui un cauciuc mai lat pe spate(sau foarte lat). Da, castigi la stabilitate pe linie dreapta dar pierzi pe curbe. Eu am montat pe un RF400 care avea 160 un cauciuc de 180. Nu era mare diferenta intre ele dar cu pasager, pe curbe, simteam cum fuge spatele, cum forteaza greutatea in cauciuc. Exact cum spunea si "pistolarul" dimensiunile date de fabricant sunt gandite si calculate de niste cetateni care asta fac . Oricum e alegerea ta dar la motorul ala e mai bine sa-i pastrezi look-ul, de acolo ii vine tot farmecul. Bafta Foarte bine si ce zicea paul canibal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_moto Postat Ianuarie 18, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2008 am luat hotarirea sa pun cauciuc de 150/60/18 pe aceeiasi geanta care e de 130/80/18 daca a mai facut cineva asa ceva astept pareri pro si contra multumesc celor care mi-au raspuns am luat in considerare sfaturile lor si de aceea nu incerc sa fortez prea tare doar cu doua numere iar animatiile vor disparea iar gentiile le voi face negru mat cu rim stripes alb cind voi terminba motorul voi deschide alt topic cu poze pentru cei interesati sau chiar pe acesta daca va mai exista bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 am luat hotarirea sa pun cauciuc de 150/60/18 pe aceeiasi geanta care e de 130/80/18 daca a mai facut cineva asa ceva astept pareri pro si contra multumesc celor care mi-au raspuns am luat in considerare sfaturile lor si de aceea nu incerc sa fortez prea tare doar cu doua numere iar animatiile vor disparea iar gentiile le voi face negru mat cu rim stripes alb cind voi terminba motorul voi deschide alt topic cu poze pentru cei interesati sau chiar pe acesta daca va mai exista bafta oloooooooooooo.. esti varza ba! pune dala pe dimensiune ..motorul e facut sa mergi cu el, nu sa te dai mare cu cauciucul de pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 oloooooooooooo.. esti varza ba! pune dala pe dimensiune ..motorul e facut sa mergi cu el, nu sa te dai mare cu cauciucul de pe spate Un post foarte inteligent si matur. Din punctu meu de vedere tu esti ala varza pt ca nu stii sa vorbesti. Guma spate mai lata inseamna stabilitate mai mare plus ca arata si mai bine. Nu vad care ar fi problema si nu vad de ce nu si-ar face o imbunatatire estetica atata timp cat se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 tu esti ala varza pt ca nu stii sa vorbesti. Guma spate mai lata inseamna stabilitate mai mare Ba tu esti ala varza La latimi incrementale, suprafata petei de contact ramane constanta. La un cauciuc ingust pata de contact e lunga si ingusta, la unul lat pata este scurta si lata. Forma petei de contact reprezinta un balans intre tractiune/frana si stabilitate pe viraje. Cu un cauciuc lat va castiga sustinere laterala (ceea ce nu are nevoie pentru fz-ul nu e motor sa pui genunchiu jos cu el) si va pierde din tractiune (rupe aderenta mai usor pe ploaie) si din eficienta franei spate. Latimea cauciucului a evoluat odata cu suspensiile si cu alte elemente de sasiu, nu cu moda. @radu_moto: mai demult am avut un GSX care avea specificat 140, si i-am pus 150 (strict pentru look, recunosc ) Motorul ala oricum avea tendinta de a rupe aderenta, deci nu stiu daca era de vina cauciucul, insa ce iti pot spune e ca si cu 150 nu arata nici macar pe aproape ca o vitezana noua, deci te chinui degeaba oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 pune roata de cioper si ala esti...tunning tati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 (editat) La latimi incrementale, suprafata petei de contact ramane constanta. La un cauciuc ingust pata de contact e lunga si ingusta, la unul lat pata este scurta si lata.[...] Eu nu vad logica, tu de unde stii chestia asta? Esti 100% sigur ca nu se mareste suprafata de contact? De unde si aderenta mai mare? Nu cred ca se reflecta doar in sustinere laterala mai buna. Si nici nu cred ca se chinuie degeaba, un 150 ar arata clar mai bine decat un 130. Editat Ianuarie 20, 2008 de paulcannibal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 ia sa va lovesc io cu ceva tare http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kaw...xr750L%2093.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Kawasaki%203.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...51_sp2%2006.htm uitati-va la cuarter mile-uri mai poate batrana trage oleaka ha? amu nu ca si ma laud da te simti bine cand ai o baba ce inca nu se face de ras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 Eu nu vad logica, tu de unde stii chestia asta? Esti 100% sigur ca nu se mareste suprafata de contact? 1. Din mai multe carti de high performance riding si high performance driving pe care le am (si nu le dau ) 2. De la fizica presiune... suprafata... greutate... got it? Daca bagi aceeasi presiune in pneuri si apasarea este aceeasi, pata de contact mai depinde doar de volumul de aer din pneu. De aia am precizat ca ma refer la dimensiuni incrementale, unde volumul de aer din pneu nu difera prea mult. Ma rog, cred ca ti-am mai zis, scriu pentru ca asa am chef, nu trebuie sa-mi justific nimanui afirmatiile, o fac doar de amorul artei. P.S. 150 pe spate arata retro man, nu ai ce sa-i faci Mai bine nu te chinui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 1. Din mai multe carti de high performance riding si high performance driving pe care le am (si nu le dau ) 2. De la fizica presiune... suprafata... greutate... got it? Daca bagi aceeasi presiune in pneuri si apasarea este aceeasi, pata de contact mai depinde doar de volumul de aer din pneu. De aia am precizat ca ma refer la dimensiuni incrementale, unde volumul de aer din pneu nu difera prea mult. Ma rog, cred ca ti-am mai zis, scriu pentru ca asa am chef, nu trebuie sa-mi justific nimanui afirmatiile, o fac doar de amorul artei. P.S. 150 pe spate arata retro man, nu ai ce sa-i faci Mai bine nu te chinui. CBR F3 si ZZR 600 au de 160 pe spate. Daca 150 e retro, 130 ce e? 125cc? Sunt sigur ca o sa arate mai bine, eu in locul lui m-as "chinui". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 ia sa va lovesc io cu ceva tare http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kaw...xr750L%2093.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Kawasaki%203.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...51_sp2%2006.htm uitati-va la cuarter mile-uri mai poate batrana trage oleaka ha? amu nu ca si ma laud da te simti bine cand ai o baba ce inca nu se face de ras aoleu..nuuuu. nu iar cu kawagunoiul... mah baieti, daca pui un cauciuc mai mare pe spate, pe vechea janta, cauciucul nu va mai avea o forma adecvata. el va sta chinuit pe janta, poate chiar prea bombat, astfel miscsorandu-se suprafata de contact. ganditi-va ce forma va adopta guma de 150 pe janta de 130. va face un balon cudat, si cred ca se va comporta si ca atare. eu la masina am facut d-astea cu gume mai mari, dar la motoreta...no way. consider ca aia care au gandit-o nu au fost niste idioti, si o las ca atare. nu sunt eu in masura sa reinventez roata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 @dopeman .... frate unde ai gasit semnatura aia ?? @sergiukawa ... daca nu ai postere in casa cu zxr7 nu esti fan adevarat numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 Eu cred ca la o motocicleta ca a ta nu dimensiunea cauciucului e importanta ci ma degraba aspectul ei. Culorile pe care le ai tu pe motocicleta nu o scot cu nimic in evidenta . Ca sa faci o motocicleta ca asta sa arate bine iti trebuie o investitie destul de consistenta, iar daca nu ai de gand sa o pastrezi nu are rost sa-i aduci nici o modificare. Eu asa vad lucrurile. Uite FJ-ul asta e din 91', oricum bafta --- Mesaj completat în 23 Jan 2008 19:21 ------------- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrackerX Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 Salutare tuturor.Am si eu un FZ 750 pe care l am aranjat cat de cat zic eu pentru a arata binishor. Daca va intereseaza va pot raspunde la orice intrebare legata despre acest motor fz750 atat mecanica cat si estetica. Am si unele piese pe care le dau ieftin pentru doritori. Asfalt Uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 ...am un preten care a avut un fz de 750, si acum o lauda. dar nu te supara.... mi-ar fi rusine sa ies pe strada cu motorul vopsit in halu' ala. da-o draku' de treaba .......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
athos22 Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 (editat) salutare inca o data nam mai scris ca am tot fost plecat dupa una alta prin tara si mam ales cu o janta de fzr 1000 cauciuc de 180 e complecta acum intrebarea mea : ar potrivi in bascula originala de fz 750 sau trebuie una de fzr 1000? daca potriveste de fz ce modificari trebuie facute si unde daca trebuie de fzr 1000 doar se ia bascula si se monteaza sau si aici ar fi nevoie de modificari? toate ideile sunt binevenite pro si contra P.S. Fj-ul din poza e mortal voi tine cont de culori cind imi voi vopsi motorul daca mai are careva ceva idei de cum ar trebui vopsit un motor alb+albastru sa le aud eu as vrea sa dea impresia de rechin burta alba si spatele albastru dar nam inca o imagine formata daca stie cineva........... multumesc athos22=radu_moto eram logat de la un prieten Editat Februarie 5, 2008 de athos22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrackerX Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 stiu ma omu`le ca este vopsita in culori urate dar asha am luat o urmeaza sa o vopsesc saptamana viitoare sa sa ii pun carenele laterale sa vedem ce parere ai.....iar frumoasa nu este pt ca este veche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.