Sari la conținut

Kymco Fanclub


gabi18051991
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 275
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Caut si eu o baterie pentru Kymco Grand Dink 125. (GTX 9-BS) Unde pot sa gasesc ? Am sunat peste tot si nu am gasit. Mersi pentru orice sfat.

 

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=39284

Eu am luat de la italianu' si a mers, e un pic mai inalta dar am taiat bridele acelea de plastic de la capacul locasului

bateriei, si s-a potrivit perfect.

Pret - 70 RON

Sau:

/index.php?...=179907&hl=

...,baterii Exide.

Editat de SnakeBite
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=39284

Eu am luat de la italianu' si a mers, e un pic mai inalta dar am taiat bridele acelea de plastic de la capacul locasului

bateriei, si s-a potrivit perfect.

Pret - 70 RON

Sau:

/index.php?...=179907&hl=

...,baterii Exide.

 

Wau, super. Chiar am vorbit cu Italianu. Merg maine si iau.

 

Si eu am dat acuma 2 zile pentru o baterie de Agility 220 RON. :wave:

 

Multumesc mult pentru sfat. Sunt dator la tine :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte buna bateria.

La Grand Dinkul meu functioneaza perfect.

Singura chestie a fost ca era putin mai inalta decat cea originala de la Kymco, dar am rezolvat asa cum am zis mai sus.

Bafta!

Editat de SnakeBite
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"""esti un 273846(indiciu - uita-te la felefon).

a tau o fi mai nereusit din pdv al motorului, a meu a plasticelor.

si habar n-am ce au cu bateria, scuteru mere si acuma cu bateria originala fara probleme...

nu stiu de ce ai impresia ca toti patim ca tine sau ca tu esti regula.

si nu stiu de ce mai indraznesc sa intru pe coltu scuteristilor, nu ca eu n-as fi fost, da cum zic ceva sar 5 pe mine si ma rupt cu morile de vant sa conving prin ce-am trecut. crezi ce vrei, frate, 17 imi consuna, la vale, cu 120, in timp ce nici n-avea plastice. hai pa.""""

 

 

ti-am pus o simpla intrebare , probabil am avut eu impresia ca stii mai multe decat restu` ..

nu am zis nicaieri ca mie mi-a cazut acumulatorul sau ca al meu e singurul care nu prinde 80 la ora nu vad de ce EU as fi o regula..asa ca obisnuieste-te cu ideea ca nimeni nu prea inghite faptul ca al tau fuge si consuma extraordinar de putin (mai putin decat sustine producatorul)

 

dar poate noi ne inselam si esti un norocos

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si a mers, e un pic mai inalta dar am taiat bridele acelea de plastic de la capacul locasului

bateriei, si s-a potrivit perfect.

Pret - 70 RON

 

Am luat si eu acuma de la Italianu. Cum ai facut ? Ai taiat bridele acelea de plastic de la capacul locasului

bateriei ??? Nu inteleg cum. La mine nu prea merge. Dar sincer nici nu sunt prea capabil la asa ceva. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat si eu acuma de la Italianu. Cum ai facut ? Ai taiat bridele acelea de plastic de la capacul locasului

bateriei ??? Nu inteleg cum. La mine nu prea merge. Dar sincer nici nu sunt prea capabil la asa ceva. :burnout:

Da, am taiat bridele acelea, si s-a potrivit.

Le-am taiat cu un flex...

A durat 1 minut.

Eee, cand vine vorba de improvizatii, românu' e maestru..

Editat de SnakeBite
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vi se par cam scumpe consumabilele? cureaua de transmisie 130 de lei, filtru de aer 50 de lei... bilele de la variator le-am gasit cu 60 de lei. enorm, cel putin pentru cureaua aia amarata...

 

voi le-ati schimbat vreodata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vi se par cam scumpe consumabilele? cureaua de transmisie 130 de lei, filtru de aer 50 de lei... bilele de la variator le-am gasit cu 60 de lei. enorm, cel putin pentru cureaua aia amarata...

 

 

Chiar FOARTE scump.

 

Bateria 220 Lei. :cheers: Am luat alta acuma de la Italianu cu 70 RON pentru Grand Dink.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am ajutat un curier. L-am condus pana la strada pe care o cauta .. calarea un kymco agility de 50 cu 30.000 de km pe bord :cheers:

partea stanga era sparta toata .. bord,maner,oglinda lipsa, aparatoare lipsa, podeaua si ea era sparta insa tehnic nu dadea semne de slabiciune si se tinea ok dupa mine 60-65 chiar a mers si in fata o perioada

 

inca un motiv sa iti iei kymco pt fiabilitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut!

 

Cine este interesat in a lucra ca livrator de pizza pentru "PHD by Pizza Hut" este invitat sa depuna CV la magazinul din Calea Vitan nr.23D sau in Calea Dorobanti 5-7 (Pizza Hut). Ne puteti contacta si pe www.PHDpizza.ro sau la telefon 021 201 17 60 sau 0749 099 041.

 

Multumim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

 

Proaspat posesor de Grand Dink 250, SH, 30.000 KM.

 

Am reusit sa golesc bateria, sau ma rog, era goala bateria. Acum as vrea sa o incarc, dar nu vrea sa iasa din cutie. E cumva v-un surub, sau vreo siguranta? Manualul nu il am la mine... Please help!

 

 

 

Multumesc,

George

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

welcome 2 the club, vezi aici daca te ajuta cu ceva http://pdftown.com/PDF-Kymco-Grand-Dink-12...ice-Manual.html

 

 

acuma se descarca, mersi mult.

 

worst case scenario e sa ii scot portbagajul, pentru ca mi se pare ca e prinsa cu un surub la care nu am acces altfel. va tin la curent.

 

am reusit. am tras cu toata ura de care am fost capabil si am fost atent sa nu crape v-un plastic sau sa se lovesc ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum mai stati cu scuterele? eu am facut aproape 7500km si mi s-a stricat ceva de la far de nu mai vrea sa se aprinda. L-am desfacut, am verificat firele sa nu fie intrerupte, nu am gasit nimic dar acum nu mai merge deloc... nu primeste tensiune. Ma gandeam sa ii fac eu sistemul de lumini separat ca sa am posibilitatea de a aprinde pozitiile si atunci cand motorul nu este pornit + lumini de avarie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-apropii de 100 km. i-am schimbat bateria ca era praf si urmeaza uleiurile si lichidul de frana.

problema e ca la turatii mici da rateuri si mi se pare ca are un consum maricel de aproximativ 5%. prin oras parca ma dau in balansoar din cauza asta, sau parca ar avea cutie manuala si nu stiu sa ma joc cu ambreiajul :blink:

sa fie din cauza carburatorului rateurile, sau din cauza bujiei? oricum, o sa verific bujia chiar azi si o s-o curat sau schimb.

a doua problema e la lumina de la kilometraj. s-aprinde cand vrea ea si se stinge tot asa :)

Editat de anothergxg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am ajutat un curier. L-am condus pana la strada pe care o cauta .. calarea un kymco agility de 50 cu 30.000 de km pe bord :)

partea stanga era sparta toata .. bord,maner,oglinda lipsa, aparatoare lipsa, podeaua si ea era sparta insa tehnic nu dadea semne de slabiciune si se tinea ok dupa mine 60-65 chiar a mers si in fata o perioada

 

inca un motiv sa iti iei kymco pt fiabilitate

 

kidule ne amenintai mai demult ca iti golesti toba si pe urma ne spui si noua cum e. I-ai facut ceva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-un moment de nebunie ieri seara pe la 6 am plecat subit singur pe traseul Bucuresti - Ploiesti - Buzau - Urziceni - Bucuresti cu scuterache. Am facut in jur de 230 km doar cu pauze de alimentare si oprit in Urziceni la o prietena sa ii cer o bluza ca muream de frig. Pe cat de periculos e sa circuli noaptea pe un drum european pe atat de frumos e sa vezi doar drumul luminat de far si cerul plin de stele :)

 

cateva poze:

post-17355-1212697919_thumb.jpg

post-17355-1212697926_thumb.jpg

post-17355-1212697936_thumb.jpg

Editat de bogdan!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Super 9 al meu are 7007 km, si din februarie 2007 nu am avut decat becul spate ars(frana). In rest, incident provocate de mine: am gaurit toba, dar am sudat-o si acum e bine...fara nici un fel de alte probleme...prinde 71.5(cronometrat pe gps), in conditii aproape ideale..fara vant si drum drept....e un pic cam greu fata de alte modele, dar ai senzatia de mertan pe el (adica e ca o balena in curbe si peste gropi). va marturisesc ca la stilul meu de mers, maxim, consuma cam 3-3,5%, si 1l de ulei pe la 600-650km, dar n-am umblat pana acum la el la nimic...n-am schimbat cureaua (poate ar trebui), filtrele probabil la anul. Oricum in manualul lor (am in engleza un manual special pt super 9) spun de revizii la fiecare mie de km.....pai ce..eu fac 5 revizii pe an? Exagerat!

Editat de o_kellu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...