Sari la conținut

Accident in Bucuresti...


Dimitris
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dap... la aia s-a referit, dar orice firma, cand ii predai ceva verifica... nu cred ca cei de la leasing au facut o exceptie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, daca nu cunosti PERFECT ce cumperi, NICIODATA sa nu cumperi ceva la SH (masina, moto, utilaj/scula de orice fel) care a fost al unei firme! Stiti voi : "E altfel cand basculanta-i a ta!" :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e pacat ce s-a intamplat...ce motor au mai distrus acum?..eu am fost la advantage media tuning show acu o saptamana si ceva la Prisma2 si am vazut acolo niste motociclete cu sigla BGS,dar erau news-uri...un ZX10 si inca cateva...eu nu am nimic cu baietii,ce-a fost a fost,ideea e ca in iarna,prin acel ultim lung post al meu,trageam un semnal de alarma catre conducerea BGS sa aiba grija pe mana cui lasa asemenea bijuterii...iata ca aveam dreptate...in cele din urma,tot firma BGS este cea pagubita (chiar si pt Full Casco,acel motor nu va fi operabil o vreme,deci tot pierdere inseamna)...

 

PS:eu am reparat in cele din urma acel ZZR,bineinteles punandu-i alt motor si cumparand inca o tona de piese lipsa( traiasca amicul meu Johan si ebay.de-ul )...voi reveni in scurt timp cu poze la sectiunea Motocicleta mea...pana atunci,aveti grija de voi...

 

Bine ca nu a patit nimeni nimic,din cate am inteles.

Editat de alexs307
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este ca din cauza celor care se dau in Stamba pierdem si noi in fata celor care nu stiu cum stau lucrurile si suntem bagati TOTI in aceiasi oala "Motociclisti sunt niste ............." cam asa candesc uni despre noi :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, era sau nu motoristul angajat la BGS? nu conteaza.

daca DA, i se poate atribui firmei doar o parte din rusine, nu neaparat vina. din cate se stie, de obicei cand un angajat al unei institutii foarte cunoscute o da in bara in timpul liber, tot este cumva asociata imaginea firmei respective cu acel eveniment (neplacut) . fie ca vrea sau nu. este absolut fireste, este subiect de scandal, automat. si sunt exemple, le pot da pe privat. oricum nu asta vroiam sa subliniez, ci faptul ca era motociclist, si a gresit teribil ca a facut wheelie in oras.

Pana nu face producatorul motoretei un model cu o singura roata, parerea mea este ca trebuie sa te dai normal, pe ambele roti, nu sa te dai in spectacol, pentru ca pe o roata risti mult, iti risti pielea, si ceea ce este infinit mai important, o risti si pe a altora, iar pentru chestia asta nici un juriu nu te iarta.

 

acum, ca o nota personala, si pur lipsita de ratiune: in caz ca eram eu sau apropiati ai mei in matiz-ul ala, stimate utilizator_moto buclucas, si mai ales daca te-ai dat pe-o roata cand ai provocat accidentul, ti-ai fi dorit sa nu ma cunosti. pentru acrobatii ai circuit, acolo iti poti frange gatul fara sa ma pui pe mine in pericol, in vreun fel sau altul. asa ceva nu este de tolerat, de aia intreb, ce vina as fi avut eu ca vrei tu sa te dai ciumeg, daca eram in locul respectivului matiz si iesea nasol?

 

oricum, nu mai comentez pe seama "contributiei" aduse la imaginea si asa de cacao a motociclistilor romani in ochii celorlalti.

 

 

semnat: un chopperist frustrat ca nu poa' sa faca wheelie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da, se ridica mereu pe o roata si fara ca sa vreau. dar si dobitociclistul putea s-o ridice pe a lui la 80 si s-o duca asa pana la 160. de ce as crede ca avea viteza FOARTE mare? pentru ca am vazut tot felul de accidente, precum matizuri lovite de bmw seria 7 si n-au fost rasturnate.

Vad ca tu o ti pe a ta! Ai fost la fata locului? Ai vazut live accidentul ca sa sustii ce scrii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca tu o ti pe a ta! Ai fost la fata locului? Ai vazut live accidentul ca sa sustii ce scrii?

tu ai fost ca sa sustii ce scrii? eu cel putin ma bazez pe masina rasturnata pe care am vazut-o la tv, tu pe ce te bazezi? pe spusele boului de pe motor, sau a prietenilor lui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in nici un caz nu a avut 160 in momentul impactului, il rupea in doua. Motorul nu loveste ca masina (pe suprafata), Loveste punctual si se infige

Eu am lovit frontal un tico cu un moped de 50 kile la maxim 40 la ora si avea radiatorul deplasat, bara rupta, aripa dreapta deplasata, etc.

Energia cinetica este m*v*v/2, creste cu patratul vitezei si cu masa, adica un motor de 4 ori mai greu si cu o viteza de 4 ori mai mare ar fi lovit cu o energie de 25 de ori mai mare !!!!!!

Probabil scula ramasa fara calaret a sarit cumva in aer si a lovit matizul in partea de sus, aproape de plafon, Iar in momentul impactului a avut undeva intre 60 si 80 la ora. Poate idiotul a avut ceva mai mult cand a cazut dar scula a incetinit pana la matiz. Daca il lovesti sus, deasupra centrului de greutate, nu e greu sa il rastorni. Puneti si voi mana pe partea de sus a unui matiz si impingeti usor sa vedeti cum se clatina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...