Sari la conținut

probleme supape


Gim
 Share

Postări Recomandate

imi pare rauuu....

poza e facuta la morga? :grinbandit:

recuperezi ce se poate....

dak q-lasa nu e fisurata schimba scaunele supapelor,din cite se vede sunt si alea rau strimbate(sparte),schimba ghidurile k sigur sunt fisurate si supape noi...da cu unele originale nu facute pe la noi.

e de lucru la greu..la o gramada de masinarii...

pistonu a scapat?

vrei mult mai putina bataie de cap?...o q-lasa buna(noua)!

succes!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:banana: WOW, un unul din cele mai spectaculoase cazuri pe care le-am vazut :grinbandit: Irecuperabil.

Eu as licita pentru biela rupta/piston crapat.Daca era lantul de distributie nu era singurul cilindru in halul asta si in plus motorul nu ar mai fi mers destul timp in 3 cilindri sa mestece supapele asa. :laugh:

 

Condoleantele noastre, semnam certificatul de deces, ingroapa chiulasa pana nu vine musca :ok:

 

Singura solutie pe care o vad e sa cumperi de afara un motor la mana a doua, distrus in alt mod eventual sau dintr-o motocicleta zobita in accident.Asa iesi mai ieftin.

 

P.S. Poza e numai buna de pus pe desktop :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diagnostic:

1- forja tot timpu

2- ardere uscata

3-evacuare sport (libera)

4-skimb ulei (nu sa efectuat la timp)

5-probabil sau gripat supapele pe deskis

si sa ajuns la rezultatul dorit :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: Cilindrul ala avea carbul infundat sau flansa aia de cauciuc rupta? Ca la cum arata pare ca a mers f multa vreme sarac...Probabil ca s-a incalzit f tare si s-au gripat supapele, altfel nu-mi explic..Nu a dat nici un semn, sa nu tina relantiul, sa se tureze aiurea, sa nu revina turatia dupa ce ai eliberat gazul?

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti sa recuperezi decat supapele ramase.

Iti trebuie alta chiulasa si alt piston.

Chiar daca nu e crapat in profunzime, Orice prelucrari ai face pe camera aia de ardere iti modifica raportul de compresie si nu mai merge niciodata rotund. Ca sa nu mai sic de varfuri/striatii de la prelucrare=puncte fierbinti=detonanta si alte kkaturi.

Mizez pe distributie rupta si motorul s-a mai rotit cateva ture din inertie sau datorita transmisiei. Restul pistoanelor au scapat pt ca daca nu au atins in momentul in care s-a rupt lantul de distributie, supapele au ramas retrase, ca nu le-a mai miscat nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diagnostic:

1- forja tot timpu

1)( Nu cred ca e relevanta forja,teoretic merge mai rotund fara sa se impileze,presiune de ulei ridicata, racire mai buna)

 

2- ardere uscata

2)(aici poate e discutabila treaba,si ai grija dupa ce remediezi sa verifici sa nu mearga iar uscat cil. in cauza ca se cocoseaza din nou)

 

3-evacuare sport (libera)

3){( ce treaba are)}

 

4-skimb ulei (nu sa efectuat la timp)

4){( aicea da ,ai vazut cand te carpesti mai rau te rupi)}

 

5-probabil sau gripat supapele pe deskis 

si sa ajuns la rezultatul dorit  :grinbandit:

5) pe sus sa mai rupt ceva?axa stramba?

Si in plus mai vreau sa te intreb daca pompa de apa era departe de cilindrul cu pricina?

Eu te sfatuiesc sa nu te joci cu asa ceva ca este mult de munca numai sa dai motorul jos de pe cadru+anexe+reparatia in sine. Daca nu alta noua macar alta buna.

Si MARE GRIJA LA CUPLUL DE SRANGERE.Manualul E SFANT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...