Gim Postat Aprilie 4, 2005 Share Postat Aprilie 4, 2005 cine poate sa imi dea un sfat ce ar trebui sa fac cu piesa asta ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gim Postat Aprilie 4, 2005 Autor Share Postat Aprilie 4, 2005 poza 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 4, 2005 Share Postat Aprilie 4, 2005 imi pare rauuu.... poza e facuta la morga? recuperezi ce se poate.... dak q-lasa nu e fisurata schimba scaunele supapelor,din cite se vede sunt si alea rau strimbate(sparte),schimba ghidurile k sigur sunt fisurate si supape noi...da cu unele originale nu facute pe la noi. e de lucru la greu..la o gramada de masinarii... pistonu a scapat? vrei mult mai putina bataie de cap?...o q-lasa buna(noua)! succes!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Aprilie 5, 2005 Share Postat Aprilie 5, 2005 Din ce cauza s-a intamplat? Lantul de distributie? Pistonul a lovit cu capul in supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Aprilie 5, 2005 Share Postat Aprilie 5, 2005 WOW, un unul din cele mai spectaculoase cazuri pe care le-am vazut Irecuperabil. Eu as licita pentru biela rupta/piston crapat.Daca era lantul de distributie nu era singurul cilindru in halul asta si in plus motorul nu ar mai fi mers destul timp in 3 cilindri sa mestece supapele asa. Condoleantele noastre, semnam certificatul de deces, ingroapa chiulasa pana nu vine musca Singura solutie pe care o vad e sa cumperi de afara un motor la mana a doua, distrus in alt mod eventual sau dintr-o motocicleta zobita in accident.Asa iesi mai ieftin. P.S. Poza e numai buna de pus pe desktop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gim Postat Aprilie 5, 2005 Autor Share Postat Aprilie 5, 2005 poza3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Aprilie 5, 2005 Share Postat Aprilie 5, 2005 Hm...se pare ca astea sunt inca intr-o bucata... Care a fost cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gim Postat Aprilie 5, 2005 Autor Share Postat Aprilie 5, 2005 diagnostic: 1- forja tot timpu 2- ardere uscata 3-evacuare sport (libera) 4-skimb ulei (nu sa efectuat la timp) 5-probabil sau gripat supapele pe deskis si sa ajuns la rezultatul dorit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Aprilie 5, 2005 Share Postat Aprilie 5, 2005 (editat) Am si eu o intrebare: Cilindrul ala avea carbul infundat sau flansa aia de cauciuc rupta? Ca la cum arata pare ca a mers f multa vreme sarac...Probabil ca s-a incalzit f tare si s-au gripat supapele, altfel nu-mi explic..Nu a dat nici un semn, sa nu tina relantiul, sa se tureze aiurea, sa nu revina turatia dupa ce ai eliberat gazul? Editat Aprilie 5, 2005 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 5, 2005 Share Postat Aprilie 5, 2005 Nu poti sa recuperezi decat supapele ramase. Iti trebuie alta chiulasa si alt piston. Chiar daca nu e crapat in profunzime, Orice prelucrari ai face pe camera aia de ardere iti modifica raportul de compresie si nu mai merge niciodata rotund. Ca sa nu mai sic de varfuri/striatii de la prelucrare=puncte fierbinti=detonanta si alte kkaturi. Mizez pe distributie rupta si motorul s-a mai rotit cateva ture din inertie sau datorita transmisiei. Restul pistoanelor au scapat pt ca daca nu au atins in momentul in care s-a rupt lantul de distributie, supapele au ramas retrase, ca nu le-a mai miscat nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 5, 2005 Share Postat Aprilie 5, 2005 sau blocat supapele sigur k dak se rupea lantu de dist cel putin ink unu-l agatza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadRider Postat Aprilie 5, 2005 Share Postat Aprilie 5, 2005 Iei si pui alta, cea mai simpla si probabil si cea mai ieftina solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 5, 2005 Share Postat Aprilie 5, 2005 diagnostic:1- forja tot timpu 1)( Nu cred ca e relevanta forja,teoretic merge mai rotund fara sa se impileze,presiune de ulei ridicata, racire mai buna) 2- ardere uscata 2)(aici poate e discutabila treaba,si ai grija dupa ce remediezi sa verifici sa nu mearga iar uscat cil. in cauza ca se cocoseaza din nou) 3-evacuare sport (libera) 3){( ce treaba are)} 4-skimb ulei (nu sa efectuat la timp) 4){( aicea da ,ai vazut cand te carpesti mai rau te rupi)} 5-probabil sau gripat supapele pe deskis si sa ajuns la rezultatul dorit 5) pe sus sa mai rupt ceva?axa stramba? Si in plus mai vreau sa te intreb daca pompa de apa era departe de cilindrul cu pricina? Eu te sfatuiesc sa nu te joci cu asa ceva ca este mult de munca numai sa dai motorul jos de pe cadru+anexe+reparatia in sine. Daca nu alta noua macar alta buna. Si MARE GRIJA LA CUPLUL DE SRANGERE.Manualul E SFANT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadRider Postat Aprilie 5, 2005 Share Postat Aprilie 5, 2005 De acord cam cu tot ce a zis DCSAN20. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.