mac Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 acum consuma'le apoi orienteaza'te spre ceva care sa satisfaca cerintele tale. e inutil sa pui gume supersportive daca stai mereu in oras ..sau faci drumuri lungi si nu ai parte de curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emi(Hornet600) Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 acum consuma'le apoi orienteaza'te spre ceva care sa satisfaca cerintele tale. e inutil sa pui gume supersportive daca stai mereu in oras ..sau faci drumuri lungi si nu ai parte de curbe. CBR-ul il folosesc numai in afara localitatii....la fiecare sf de saptamana merg la Brasov...170km de asfalt bun si cu destule curbe.... in oras folosesc Hornetul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 atunci te poti orienta spre ceva mai sportiv daca zici ca iti permite asfaltul desi sincer vorbind, daca nu exagerezi si un set de pilot sport proaspat te face sa te distrezi in siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 (editat) Am un set de dunlop qualifier pe motor. Au fost puse imediat de au aparut,la inceputul lui 2006 -cred. Ideea e ca nu am comparatie cu alte cauciucuri pe motocicleta asta (ZX9), eu fac cel mai des drumuri pe Cheia, Siriu,Brasov. Deci merg mult mai mult in linie dreapta decat pe curbe. Nu sunt nici mare reisar, nu reusesc sa ma inclin pe toata suprafata cauciucului,de exemplu,imi ramane o mica banda nefolosita. Am pe spate 190/50/17. Mi-am luat tot un qualifier normal 190/55/17 pentru spate pentru ca am tocit cam mult banda de rulare. Ideea e ca fata arata inca f bine, si mi-e ciuda un pic sa schimb cauciucul spate pentru ca pe margine mai am carne foarte multa. Precizez ca nu am ajuns la ate sau alte prostii,doar ca nu mai am santuri aproape de loc pe mijloc. Ce sa fac, dau niste burn-uri si il dau jos sau sa-l mai tin pana se uzeaza mai tare? Ideea e ca il am deja si pe ala nou care asteapta sa fie montat. Si alta intrebare, am vazut ca se vehiclueaza idei cu presiunea in roti in functie de incarcare si tip de mers. Eu am vazut ca la mine in carte scrie 2.5 fata si 2.9 spate. Am bagat 2.4 fata si 2.7 spate. Cam cu ce presiune trebuie sa merg la qualifier? P.S.Am 120kg si cu o fata in spate ajung la limita de incarcare a motocicletei! Editat Aprilie 28, 2008 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 daca esti asa de greu presiunea pe care o ai acum 2,4 cu 2.7 e foarte buna. eventual cu o fata in spate urci la 2.8-2.9 ptr a preveni uzura prematura a cauciucului. cand se consuma asa de mult pe centru nu prea ai ce sa ii mai faci ..se formeaza o scarita pe care o simti atunci cand te inclini poti sa ii dai un burn pe lateral sa il mai rotunjesti putin ..in felul asta se anuleaza diferenta aia de nivel-forma. dar daca ai guma noua care'si asteapta randul ..n'o mai lungii prea mult ..schimb'o si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Mersi, o sa-l dau jos si-l pun pe ala nou,ca e cam patratit asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Intrebare, ca tot am vazut o discutie legata de asta pe un topic de la Accidente. Ce se intampla / de ce este contraindicat sa mergi cu slickuri pe strada? Nu ma refer la conditii de ploaie, sau nisip/mazga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Intrebare, ca tot am vazut o discutie legata de asta pe un topic de la Accidente.Ce se intampla / de ce este contraindicat sa mergi cu slickuri pe strada? Nu ma refer la conditii de ploaie, sau nisip/mazga. ptr ca slickurile sunt aderente doar dupa ce se incalzesc bine iar pe strada nu prea ai unde si cand sa le aduci la o temperatura optima...+ nisipa,mazga,ploaie, asfalt lucios etc... ah si dpdv financiar , se consuma mult mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 corect slick'urile si gumele de pista in general chiar daca nu sunt slick nu sunt indicate ptr strada. cu cat guma este mai moale cu atat are nevoie de o temperatura mai mare de functionare la care este mai greu sa ajungi in conditii stradale o guma medie-hard are o temperatura de exercitiu mai scazuta, rezulta ca iti ofera un grip mai mare la temp scazute si o durata net superioara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 in romania ai voie cu slicks pe strada??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 hmmm buna intrebare s'ar putea sa nu fie voie vazand ca nu sunt omologate ptr uzul stradal, dar asta doar daca exista o lege care vb despre acest aspect in codul rutier. iti spun sigur ca in italia nu ai voie pe strada cu nici un produs care nu e street legal. primesti amenda ptr : evacuare, cauciucuri, semnalizari, oglinzi si tot ceea ce nu este omologat la noi legislatia in privinta asta cred ca e incompleta ..dar e mai bine asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 Io am Conti Road Attack si sunt super multumit... se lipesc bine de tot de Terra ... nush daca e dual compozit dar calea de rulare ramane intacta pe cand pe laterale se fac "frecatei" la o tura mai in forta pe drumuri virajate... ceea ce e bine! aderenta maxima Si design super... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 nu e dual compound ..e chiar sport touring cea de la road attack am dat unui client race attack street ...sincer aratau superb si din cate stiu in trofeul CIV merg foarte bine cu race attack conti a investit mult in gumele ptr moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 Am o pereche de Diablo Corsa pe Busa,achizitionate de la @mac.Sunt cele mai bune gume pe care le-am avut pana acum si am testat o gramada.Se lipesc de asfalt de parca au superglue pe ele si asta-i valabil si pe ploaie,iar cand sunt pe cale sa piarda aderenta te anunta cu mult inainte Foarte bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 sa vezi diablo corsa 3 cum sunt ...au compozitia sc2 pista pe lateral pacat ca au un cost f ridicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Pai cat de curand trebuie sa imi iau un pneu spate Diablo Corsa ,ca asta-i cam pe duca si o sa incerc cu siguranta si DC3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Am o intrebare , cum adica sa ''piarda aderenta '' , imi explica cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Am o intrebare , cum adica sa ''piarda aderenta '' , imi explica cineva ? e complicat discursul cu aderenta spre exemplu: ai gume soft de pista .care lucreaza la cele mai mari temperaturi dintre toate gumele de pista, pleci cu ele reci si fortezi prima curba pe care o abordezi: ghici ce se va intampla? vei pierde aderenta cu solul deoarece guma nu e la temperatura ei optima de functionare si nu iti poate garanta frecarea aia maxima ca sa te tina pe viraj. idem cu o guma hard sau endurance care lucreaza la o temperatura mai mica decat cea soft: faci 10 ture de pista la un ritm rapid ..si vei supraincalzi guma care va iesi din parametrii ei de functionare..iti inchipui rezultatul idem cu gumele stradale pe pista discursul poate continua ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 e complicat discursul cu aderenta spre exemplu: ai gume soft de pista .care lucreaza la cele mai mari temperaturi dintre toate gumele de pista, pleci cu ele reci si fortezi prima curba pe care o abordezi: ghici ce se va intampla? vei pierde aderenta cu solul deoarece guma nu e la temperatura ei optima de functionare si nu iti poate garanta frecarea aia maxima ca sa te tina pe viraj. idem cu o guma hard sau endurance care lucreaza la o temperatura mai mica decat cea soft: faci 10 ture de pista la un ritm rapid ..si vei supraincalzi guma care va iesi din parametrii ei de functionare..iti inchipui rezultatul idem cu gumele stradale pe pista discursul poate continua ... am inteles , multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Imi trebuie niste cauciucuri supermoto si ma gandesc foarte serios la niste Continental Force SM. Am luat in calcul mai multe variante (toate venind direct de pe SS) si totusi astea imi fac cu ochiul cel mai mult, avand tagul "SM". Ma gandesc ca, daca se intampla sa ies cu ele putin pe camp, o sa se comporte mai bine decat cauciucul obisnuit de supersportiva (stradal sau nu). A mai avut cineva asa ceva? Se poate sa nu fie nicio diferenta intre un cauciuc de supersportiva si unul special gandit/conceput pentru supermoto? Sau e doar un truc de marketing... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 cu conti force pe offroad nu ai ce cauta ptr strada mai bine mergi pe metzeler rennsport ...multi le montau pe SM in italia si se comportau excelen si in pista alta varianta e D208 sau dunlop mutant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Nu imi trebuie pentru strada neaparat si cu atat mai putin pentru pista exclusiv. Vreau sa nu se dezintegreze daca merg cu ele pe pamant uscat (deci nu offroad). M-am gandit ca fiind supermoto sunt proiectate sa faca fata si la zona de pamant pe care se merge supermoto. Bine, nu vreau sa merg cu 100 pe macadam, sa sap gropi cu scaritele in curbe, sau sa urc pante verticale. Pana la urma au aceeasi compozitie ca si cele enumerate de tine sau or fi mai hard? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 rennsport sunt medii ..7000 km pe 900RR si destula pista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Mac, din ce ai zis tu, cel mai mult imi fac cu ochiul Dunlop Mutant-urile. Cam cat costa? Eventual astept PM cu pretul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Am vazut in ultimul numar din Univers Moto un test comparativ si as vrea sa stiu si eu ceva mai multe despre Metzeler Roadtec Z6 si Pirelli Diablo Strada daca merita sa imi pun asa ceva. Merg acum cu un model mai vechi de Metzeler sunt foarte multumit de ele, iti dau foarte multa incredere pe viraje, insa as vrea sa incerc si altceva. In principiu as vrea sa fie tot Metzeler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.