mihaio07 Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Intrebare, ca tot am vazut o discutie legata de asta pe un topic de la Accidente. Ce se intampla / de ce este contraindicat sa mergi cu slickuri pe strada? Nu ma refer la conditii de ploaie, sau nisip/mazga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Intrebare, ca tot am vazut o discutie legata de asta pe un topic de la Accidente.Ce se intampla / de ce este contraindicat sa mergi cu slickuri pe strada? Nu ma refer la conditii de ploaie, sau nisip/mazga. ptr ca slickurile sunt aderente doar dupa ce se incalzesc bine iar pe strada nu prea ai unde si cand sa le aduci la o temperatura optima...+ nisipa,mazga,ploaie, asfalt lucios etc... ah si dpdv financiar , se consuma mult mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 corect slick'urile si gumele de pista in general chiar daca nu sunt slick nu sunt indicate ptr strada. cu cat guma este mai moale cu atat are nevoie de o temperatura mai mare de functionare la care este mai greu sa ajungi in conditii stradale o guma medie-hard are o temperatura de exercitiu mai scazuta, rezulta ca iti ofera un grip mai mare la temp scazute si o durata net superioara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 in romania ai voie cu slicks pe strada??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 hmmm buna intrebare s'ar putea sa nu fie voie vazand ca nu sunt omologate ptr uzul stradal, dar asta doar daca exista o lege care vb despre acest aspect in codul rutier. iti spun sigur ca in italia nu ai voie pe strada cu nici un produs care nu e street legal. primesti amenda ptr : evacuare, cauciucuri, semnalizari, oglinzi si tot ceea ce nu este omologat la noi legislatia in privinta asta cred ca e incompleta ..dar e mai bine asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 Io am Conti Road Attack si sunt super multumit... se lipesc bine de tot de Terra ... nush daca e dual compozit dar calea de rulare ramane intacta pe cand pe laterale se fac "frecatei" la o tura mai in forta pe drumuri virajate... ceea ce e bine! aderenta maxima Si design super... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 nu e dual compound ..e chiar sport touring cea de la road attack am dat unui client race attack street ...sincer aratau superb si din cate stiu in trofeul CIV merg foarte bine cu race attack conti a investit mult in gumele ptr moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 Am o pereche de Diablo Corsa pe Busa,achizitionate de la @mac.Sunt cele mai bune gume pe care le-am avut pana acum si am testat o gramada.Se lipesc de asfalt de parca au superglue pe ele si asta-i valabil si pe ploaie,iar cand sunt pe cale sa piarda aderenta te anunta cu mult inainte Foarte bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 sa vezi diablo corsa 3 cum sunt ...au compozitia sc2 pista pe lateral pacat ca au un cost f ridicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Pai cat de curand trebuie sa imi iau un pneu spate Diablo Corsa ,ca asta-i cam pe duca si o sa incerc cu siguranta si DC3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Am o intrebare , cum adica sa ''piarda aderenta '' , imi explica cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Am o intrebare , cum adica sa ''piarda aderenta '' , imi explica cineva ? e complicat discursul cu aderenta spre exemplu: ai gume soft de pista .care lucreaza la cele mai mari temperaturi dintre toate gumele de pista, pleci cu ele reci si fortezi prima curba pe care o abordezi: ghici ce se va intampla? vei pierde aderenta cu solul deoarece guma nu e la temperatura ei optima de functionare si nu iti poate garanta frecarea aia maxima ca sa te tina pe viraj. idem cu o guma hard sau endurance care lucreaza la o temperatura mai mica decat cea soft: faci 10 ture de pista la un ritm rapid ..si vei supraincalzi guma care va iesi din parametrii ei de functionare..iti inchipui rezultatul idem cu gumele stradale pe pista discursul poate continua ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 e complicat discursul cu aderenta spre exemplu: ai gume soft de pista .care lucreaza la cele mai mari temperaturi dintre toate gumele de pista, pleci cu ele reci si fortezi prima curba pe care o abordezi: ghici ce se va intampla? vei pierde aderenta cu solul deoarece guma nu e la temperatura ei optima de functionare si nu iti poate garanta frecarea aia maxima ca sa te tina pe viraj. idem cu o guma hard sau endurance care lucreaza la o temperatura mai mica decat cea soft: faci 10 ture de pista la un ritm rapid ..si vei supraincalzi guma care va iesi din parametrii ei de functionare..iti inchipui rezultatul idem cu gumele stradale pe pista discursul poate continua ... am inteles , multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Imi trebuie niste cauciucuri supermoto si ma gandesc foarte serios la niste Continental Force SM. Am luat in calcul mai multe variante (toate venind direct de pe SS) si totusi astea imi fac cu ochiul cel mai mult, avand tagul "SM". Ma gandesc ca, daca se intampla sa ies cu ele putin pe camp, o sa se comporte mai bine decat cauciucul obisnuit de supersportiva (stradal sau nu). A mai avut cineva asa ceva? Se poate sa nu fie nicio diferenta intre un cauciuc de supersportiva si unul special gandit/conceput pentru supermoto? Sau e doar un truc de marketing... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 cu conti force pe offroad nu ai ce cauta ptr strada mai bine mergi pe metzeler rennsport ...multi le montau pe SM in italia si se comportau excelen si in pista alta varianta e D208 sau dunlop mutant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Nu imi trebuie pentru strada neaparat si cu atat mai putin pentru pista exclusiv. Vreau sa nu se dezintegreze daca merg cu ele pe pamant uscat (deci nu offroad). M-am gandit ca fiind supermoto sunt proiectate sa faca fata si la zona de pamant pe care se merge supermoto. Bine, nu vreau sa merg cu 100 pe macadam, sa sap gropi cu scaritele in curbe, sau sa urc pante verticale. Pana la urma au aceeasi compozitie ca si cele enumerate de tine sau or fi mai hard? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 rennsport sunt medii ..7000 km pe 900RR si destula pista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Mac, din ce ai zis tu, cel mai mult imi fac cu ochiul Dunlop Mutant-urile. Cam cat costa? Eventual astept PM cu pretul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Am vazut in ultimul numar din Univers Moto un test comparativ si as vrea sa stiu si eu ceva mai multe despre Metzeler Roadtec Z6 si Pirelli Diablo Strada daca merita sa imi pun asa ceva. Merg acum cu un model mai vechi de Metzeler sunt foarte multumit de ele, iti dau foarte multa incredere pe viraje, insa as vrea sa incerc si altceva. In principiu as vrea sa fie tot Metzeler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 7, 2008 Share Postat Iunie 7, 2008 ptr motorul tau ..pe care l'am avut ..gumele citate mai sus sunt cele mai potrivite ptr sport touring si o durata mai buna bune ptr toate conditiile de mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Am si eu nevoie de un sfat astazi e al treilea cui pe care il iau in roata spate, cred ca avea aproape 10 cm nu mai stiam ce sa zic cand l-am scos, ideea e ca e al doilea dop pe care il pun in cauciucul asta si mai pot merge cu el cel putin 2000km dar deja am inceput sa nu ma mai simt sigur cu el, mi s-a mai intamplat sa am o pana la 160 pe autostrada si nu a fost placut deloc. Ce sa fac ca un set nou de gume nu imi permit decat peste 2 luni, adica sa imi impun o anumita limita? Sa fie guma de vina? ca nu inteleg de ce culege cuiele in halul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 esti doar ghinionist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 (editat) mac, am o intrebare, spune-mi ce cauciuc sa-mi iau, in conditiile in care nu merg in pista, dar pe strada imi place sa trag de ea, si merg destul de mult pe curbe si ma las destul de tare. Vreau sa stiu ce cauciuc mi se potriveste fata/spate pentru modul cum il folosesc eu, da-mi cateva exemple, cu aderenta ff buna in curbe, grip, incalzire rapida. Si mai spune-mi te rog, daca e buna presiunea ce o folosesc in cauciucuri, avand in vedere ca am 60 kg, si daca se mai urca si prietena, inca 50, merg cu 2.5 pe spate, 2.5 fata pentru ca asa scrie in carte, iar suspensiile sunt reglate la normal cum scrie in carte, nici dur nici moale.. Si sa mentionez ca am citit in ultimul numar Univers Moto o comparatie la 6 cauciucuri sport BT-016, conti sport attack, dunlop qualifier RR, Metz M3, PP 2CT si diablo ROSSO. Cel mai slab clasat a fost cauciucul Dunlop, iar cele mai bune Bridgestone si Continental. Editat Iunie 14, 2008 de pinnutz_789 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 mac, am o intrebare, spune-mi ce cauciuc sa-mi iau, in conditiile in care nu merg in pista, dar pe strada imi place sa trag de ea, si merg destul de mult pe curbe si ma las destul de tare. Vreau sa stiu ce cauciuc mi se potriveste fata/spate pentru modul cum il folosesc eu, da-mi cateva exemple, cu aderenta ff buna in curbe, grip, incalzire rapida. Si mai spune-mi te rog, daca e buna presiunea ce o folosesc in cauciucuri, avand in vedere ca am 60 kg, si daca se mai urca si prietena, inca 50, merg cu 2.5 pe spate, 2.5 fata pentru ca asa scrie in carte, iar suspensiile sunt reglate la normal cum scrie in carte, nici dur nici moale..Si sa mentionez ca am citit in ultimul numar Univers Moto o comparatie la 6 cauciucuri sport BT-016, conti sport attack, dunlop qualifier RR, Metz M3, PP 2CT si diablo ROSSO. Cel mai slab clasat a fost cauciucul Dunlop, iar cele mai bune Bridgestone si Continental. nu stiu ce "recomanda unii si altii" dar eu am testat si iti recomand eu pe pielea mea Michelin Pilot Power 2 CT sau Dunlop Qualifier sau metzeler M3 Sporttec sau metz 6 restul nu mi-au placut in mod deosebit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 din cate am mers pana acum, si crede'ma am testat destule daca ar fi sa fac un top ptr strada ar fi in felul urmator: 1. Qualifier RR ..cele mai bune in absolut ..inclinari maxime in strada pe curbe cum nu am mai avut parte pana acum, feeling foarte bun, stii mereu ce faci, intri cu frana pe curba si nu se ridica, durata : sper sa depasesc 6000 2. metzeler rennsport - D208 RR Dunlop , o guma care se incalzeste extrem de repede, deriva din curse, chiar se fabrica si in mescola ptr pista medium si soft, cea stradala fiind cea endurance. km parcursi: 7000 din care multa pista 3. metzeler m3 sportec - gama michelin P Power ceva mai putin sportiva decat rennsport dar cu o durata mai mare, o comportare buna pe ploaie nujte de testele lu peste cine le face ..dar pe unde s'au facut teste cu piloti (adevarati) Qualifier RR a surclasat concurenta e o guma stradala cu care faci linistit ziua de pista intrucat e dual compound, mescola E (endurance) pe laterale de la faimoasa Dunlop GP Racer dupa cum stiti ..in pista ca grip si durata aproape dubla fata de concurenta, Dunlop nu are egal. GP racer este aleasa nr 1 a celor care fac pista mai peste tot SFATUL MEU? faceti'va o parere proprie despre gumele pe care le montati, nu va lasati influentati de unul si de altul. incercati sezonul asta michelin sezonul urmator puneti un dunlop nou la urmatorul schimb montati un diablo corsa 3 ..si va spun ca daca va dati pe curbe aveti pe lateral o guma de pista medie SC2 ..recunoscuta ptr calitatile ei pretutindeni in pista acum depinde si f mult de cultura motociclistica pe care o aveti si de tot ce aveti in cap, de multe ori "pareri neavizate" ale amicilor .. invatati sa va setati suspensiile si sa va masurati periodic presiunea in cauciucuri, punand presiunea potrivita fata-spate, recomandata de cei care dezvolta gumele ..cei care toata ziua nu fac altceva decat sa probeze... PS .. am cunoscut unul cu R6 ..vobla motorul in toate vitezele ..de ce oare : presiuni 2.9 fata si 3.1 spate ...combinate cu o suspensie de lemn... nu putea decat sa vb de rau despre gumele alea ...d208 RR care sunt superbe daca sunt la presiunile corecte 2.3 fata -spate inainte sa vbim despre cauciucuri ..eheee ..ar trebui sa vbim de suspensii. cati dintre voi si'a pus un arc potrivit pentru propria greutate? cati dintre voi a pus un ulei nou in telescoape ?? stiti doar ca se schimba anual sau la 10mii km ..datorita faptului ca isi pierde proprietatile si devine apos cati au pus mana sa seteze suspensiile cu pixul si foaia la indemana ptr a'si lua notite? discursul poate continua la infinit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.