yo5peb Postat Aprilie 13, 2005 Share Postat Aprilie 13, 2005 salutare oameni buni! am un Simson cum sa-l modific un pic dar fara sa schimb prea multe ca vreau sa ies cu el ,arata dupa cum urmeaza , eu as vrea sa fie negru si alta toba pt inceput...intrebarea concursului ar fi: Ce ati face cu el?, premilu consta in ,sa zicem o lada de bere ,fara gluma, daca nu ne intilnim la Cluj aminam la Sibiu,daca nici atunci o trimit cu un curier ps nu pot participa la concurs rudele ,bla ,bla Deci se da urmatorul subiect: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo5peb Postat Aprilie 13, 2005 Autor Share Postat Aprilie 13, 2005 Subiectul nr 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Aprilie 13, 2005 Share Postat Aprilie 13, 2005 Nu ash schimba multe.. saua(trebuia una mai chopperita) , teava de esapament, farul,Poate ghidonul!in rest fa-o pr frumusica sa straluceasca! Cu parte technica nu stiu cum sta, dar ar trebui pus la punct!! Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo5peb Postat Aprilie 13, 2005 Autor Share Postat Aprilie 13, 2005 Si ultimul subiect. ps lada de 20 sticle cu bere sau echivalentul la doza drumuri bune si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo5peb Postat Aprilie 13, 2005 Autor Share Postat Aprilie 13, 2005 As vrea un pic chopper ! Probleme tehnica ar fi partea cu electrica,am un smserias in domeniu,deci aproapape ok,.....ii schimb si farul ,am aripa pe fata .......merge mai bine un negru ? cu ghidonul cred ca o sa mai amin.....si tre sa sap la frine o verificare... asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 13, 2005 Share Postat Aprilie 13, 2005 Arata bine rosie, eu zic sa o lasi asa. Toba finala poti sa o confectionezi usor si fara batai de cap din teava de inox de 3.5 - 4cm in diametru (nu stiu cat vine in tzoli). Teava o gasesti la "materiale de constructii" sau pe vreun santier intrebi pe-acolo, le dai o vodca si te faci cu un metru de tzeava. Sa vezi ce misto se-aude dup-aia. La ghidon recomand un T-bar sau "forma literei grecesti PI", ala vezi si tu din ce teava cromata il faci. (poti sa-l cormezi si dup-aia) Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 13, 2005 Share Postat Aprilie 13, 2005 zici ca e un simson CAFE RACER sporster schimbai ghidonul ,toba de esapament si seaua punei un ghidon inalt si lasal in rest asa cum este...va arata s bine doar cu cele trei modificari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Aprilie 13, 2005 Share Postat Aprilie 13, 2005 Nu ar strica nici o aripa pe fatza.Poate dak ai vopsi rotile in negru.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Aprilie 24, 2005 Share Postat Aprilie 24, 2005 Un prieten a modificat un awo...ATENTIE LA TOBA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 24, 2005 Share Postat Aprilie 24, 2005 Fa-l cum a fost , ca daca vei vrea sa-l vinzi mai tarziu peste vreo 10 ani, iti vei scoate bani buni. Si original e mai interesant, cred ca asa iti poti arata respectul pentru motocicleta remarcabila ce este Simsonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo5peb Postat Aprilie 25, 2005 Autor Share Postat Aprilie 25, 2005 (editat) dupa cum ati auzit la stirile de la ora 5. am reusit sa aduc bijuteria acasa.proprietarul la pornit la a 5 pedala.,eu de ce nu pot acum sa devenim mai seriosi, i-am dat capacul jos si am vazut (foto 1) ce inseamna ca e pus pe direct,aprinderea,(de fapt cum e mai bine) ce fel de bujie trebuie sa am? ce trebuie sa reglez la acest carburator. daca e cineva dispus de reglat on line nu o sa-i para rau ginditi-va oameni buni faceti o fapta buna ,pomana se intoarce( vorba lui buza de iepure) multumesc anticipat ! ps off topic daca vreau sa mi schimb nick name ce trebuie sa fac ,as vrea sa trec la POPEYE, imi aduce aminte de tinerete Editat Aprilie 25, 2005 de yo5peb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo5peb Postat Aprilie 25, 2005 Autor Share Postat Aprilie 25, 2005 asta e carburatorul ! ps sint yo5peb pe yahoo ,sint un pic invizibil dar ce nu face omul pt motorul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 100 la 100 originala poza si instalatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 acum sa devenim mai seriosi, i-am dat capacul jos si am vazut (foto 1) ce inseamna ca e pus pe direct,aprinderea,(de fapt cum e mai bine) deci asa cum ai tu aprinderea si dinamul de lumini este original....nu este pus pe direct.... atita tot ca magnetoul functioneaza independent de dinam....decio are curent propriu deci daca functioneaza luminile asa cum sunt originale si magnetoul merge bine....pina ii faci alte modificari lla motor..teas sfatui sal lasi asa pt ca este original in rest vezi tu cei mai facii la motor...ma refer la estetica carburatorul iti poti schimba cu unul de nipru sau unul de minsc....si ce merege bine pe simson este si carburatorul de mz TS 250 asta daca ai gasii pe la vreon mos unul in stare buna nu ar strica nici un carburator de japonez la care trebuie sai faci doar o flansa de aluminiu sa poti pune carburatorul salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo5peb Postat Aprilie 25, 2005 Autor Share Postat Aprilie 25, 2005 ok omule, la bijuteriile de pe site m-am uitat de la inceput ,cind simsonica a meu era doar pe lista am adunat o caruta de poze pe hdd-ul meu , acum insa am trecut de la virtual la real si pina la mai am de dar sper sa trec peste asta si la inaugurarea oficiala, cum zicea poetul calatoria de 100 mile incepe cu un pas si lucrul inceput e pe jumatate terminat ,mai am jumate din treaba si sper sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 sal. sunt cosmin din alba iulia, stam aproape unul de celalalt, baga-te pana la mine ca sa povstim despre modificari. s-ar putea sa te pot ajuta... numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 da-mi un apel pe mobil 0744 582148, sau treci pe la mine adresa : str Octavian Goga nr 15 A in timpul zilei ma gaseshti pe acasa , dar mai bine da-mi un apel inainte te ashtept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo5peb Postat Aprilie 25, 2005 Autor Share Postat Aprilie 25, 2005 am notat multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Aprilie 26, 2005 Share Postat Aprilie 26, 2005 Arata f. sic asa rosu cum e. Nu-ti baga cutitul in el... Doar o toba si-o sa ar trb. In schimb recomand un carburator de minsk, se potriveste la fix si merge f. frumos si-o instalatie electrica pe 12V. Asta inseamna adaptarea unui alternator de planeta sau a unui magnetou de Minsk ori Voshod (asta din urma e mai puternic). Eu am optat pt alternator la al meu si zic ca a fost singura investitie inteligenta, alaturi de carb. bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo5peb Postat Aprilie 26, 2005 Autor Share Postat Aprilie 26, 2005 oameni buni multumesc de ajutor, ,sint pe receptie, am trecut azi pe la amicul kerosen si dupa ce m-am spalat pe ochii(am trecut pe linga bijuteria lui) am tratat sa vina la pacient si sa-i puna un diagnostic intrebare: carb de minsk si magnetou minsk sau voshod, de unde ? apelez pe aceasta cale la cine are sa faca un pm, am inceput si eu sa caut dar parca as lua de la un cunoscut,cu amici de peste prut din piata locala, nu as prea face afaceri ,nu de alta dar pina acum unul nu a zis ca nu poate aduce,imediat, se poate, nou nout,etc,...si ps intre timp am gasit kit-ul asta de pus in spate,si ma gindesc la niste genti de bagaje asfalt uscat si toate cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo5peb Postat Aprilie 26, 2005 Autor Share Postat Aprilie 26, 2005 pe motor ar arata asa , inca o data toate cele bune si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Aprilie 26, 2005 Share Postat Aprilie 26, 2005 Ca tot ai fost mai devreme pe la mine la lucru si ca tot stau degeaba acum iti trimit cateva poze cu fostul meu Simson de acum cativa ani, poate te inspiri si de aici... Rezervor de jawa taiat, latit si cu kilometrajul in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Aprilie 26, 2005 Share Postat Aprilie 26, 2005 Saua "hand-made" in trepte iar ca spatar o tetiera de dacia, aripa spate originala lasata asa (imi placea codita ei si apoi foarte utila-nu stropea pasgerul din spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Aprilie 26, 2005 Share Postat Aprilie 26, 2005 Ghidon de ij cu blocuri de comenzi originale, la rezervor am adaptat un buson cu cheie, aici se vede mai bine spatarul (tetiera de dacie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Aprilie 26, 2005 Share Postat Aprilie 26, 2005 Scarite si comenzile schimbator si frana sunt avansate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.