Sawyer Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 Fiecare revista are partile bune si partile rele. Dar sa cumpar 3 reviste ca sa citesc cate 50% din fiecare, caci cealalta jumatate o gasesc in toate 3, mai devreme sau mai tarziu, mi se pare cam de cacao. Fiecare (poate nu fiecare, dar cel putin 2...) revista a scris despre noua Hayabusa, despre Hornet, si alte modele, iar articolele sunt traduse din aceleasi reviste din alte tari. Mai degraba imi iau variantele in italiana ptr. ca sunt mult mai stufoase si nici cu limba nu ar fi o problema asa mare. Si sa fim seriosi, cu ce ma incalzeste sa citesc in toate 3 revistele despre o Hayabusa pe care doar daca, castig la Loto mi-o pot permite ??? (si nici asa nu mi-ash lua-o ptr. ca nu am suficienta experienta). Nu o luati in nume de rau, dar decat sa cumpar toate 3 revistele ptr. partile pe care le are fiecare care imi plac mie am ajuns la concluzia ca mai degraba bag benzina de banii astia . No offence !!! Pai nu te obliga nimeni sa le iei pe toate trei. Multi cumpara doar revista pe care o simpatizeaza cel mai mult, ai carui stil li se par cel mai potrivit pentru fiecare in parte. Plus ca cele 3 publicatii de la noi au stiluri destul de diferite si mie personal mi se pare ca au si un public tinta putin diferit(desi e normal ca fiecare isi doresc piata in totalitate ). Dar nu uita, la noi presa moto e abia la inceput. Comparatia cu italieni, britanici sau nemti e destul de mult trasa de par. Pe cand ei scriau de Honde noi abia auzeam de ele ca niste creatii de basme. Motivul pentru care cei dinafara au reviste mai stufoase se datoreaza faptului ca isi permit sa trimita piloti avizati in diferite parti ale lumii pentru teste, isi permit o pista proprie(pe cand la noi nu e nici macar o pista calumea destinata tuturor dapai una privata) si aparatura la greu. Dar sunt sigur ca ai observat si tu ca in ultimul timp jurnalistii de la noi is din ce in ce mai tentati sa publice stiri interne, teste facute pe taramuri romanesti sau excursii prin frumusetele tarii noastre. Deci lucrurile merg din ce in ce mai bine dar ca orice lucru bun eu spun ca evolutia dureaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Hello MOTOCICLISMO! Scurtissim vorbind, sinteti cei pe care va cumpar, dupa ce am cintarit atent, timp de citeva numere cumparate in paralel, cele 3 aparitii de profil din tara; motiv pentru care imi permit sa zic aici si acum cite unele: - imi place foarte mult scriitura domnului Marc Sandu, cea "la liber"; de aceea, il rog sa nu mai puna silencer, are stil, stie si poate sa povesteasca, e mai putin savuros in stilul "drive-test" pe care probabil si l-a autoimpus pentru a da "seriozitate" revistei; domnule, let it be, ce mama dracului! fara suparare, cred ca articolele prea tehnicizate nu vi se potrivesc, probabil ca am fost prea impresionat de primele dumneavoastra texte de aici, de pe motociclism.ro, dar nu va vad completind fise de drive(ride)-test. Apropos, ce mai face Clio? - bune si foarte bune celelalte materiale, frustrant totusi sa vezi ca la ride-test autohton nu exista decit quad-uri si ATV-uri si cite un moto SH ratacit. io unul nu inteleg, importatorii sint cretini? in urma cu 8 ani Romania era o piata cu totul minora pentru masini noi, acum inghite 300000unitati/an si totusi revistele auto au avut tot timpul masini NOI la test, chiar si in anii negri ai guvernarii Vacaroiu, cu 5000unitati/an ... no more comments. - imi lipseste nea' Cabral cu linguritele lui, incercati sa rezolvati, e chiar talentat pe segment. - incercati sa puneti intr-o forma cit mai literara turele povestite de colaboratori, unele dau dovada de o scriitura sub standardele de publicare, parerea mea. - vis-a-vis de prezentul topic, daca ati fost in continuare in curtea Editoriale Domus, chiar era batator la ochi atit de mult Ducati (Quatroruotte, pe care o consider oricum cea mai buna revista auto de la noi, e evident si agent de marketing Fiat, macar ca spune in fiecare numar cite ceva despre ei, chiar si de rau) , dar acum sinteti la grupul Burda ... nemti sa faca reclama pidosnica la italieni? no way, Jose ... sper totusi ca NICIODATA sa nu acceptati compromisurile facute de colegii din presa auto, lucruri intii banuite si apoi stiute si care nu le fac cinste. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 Hello MOTOCICLISMO! Scurtissim vorbind, sinteti cei pe care va cumpar, dupa ce am cintarit atent, timp de citeva numere cumparate in paralel, cele 3 aparitii de profil din tara; motiv pentru care imi permit sa zic aici si acum cite unele: - imi place foarte mult scriitura domnului Marc Sandu, cea "la liber"; de aceea, il rog sa nu mai puna silencer, are stil, stie si poate sa povesteasca, e mai putin savuros in stilul "drive-test" pe care probabil si l-a autoimpus pentru a da "seriozitate" revistei; domnule, let it be, ce mama dracului! fara suparare, cred ca articolele prea tehnicizate nu vi se potrivesc, probabil ca am fost prea impresionat de primele dumneavoastra texte de aici, de pe motociclism.ro, dar nu va vad completind fise de drive(ride)-test. Apropos, ce mai face Clio? - bune si foarte bune celelalte materiale, frustrant totusi sa vezi ca la ride-test autohton nu exista decit quad-uri si ATV-uri si cite un moto SH ratacit. io unul nu inteleg, importatorii sint cretini? in urma cu 8 ani Romania era o piata cu totul minora pentru masini noi, acum inghite 300000unitati/an si totusi revistele auto au avut tot timpul masini NOI la test, chiar si in anii negri ai guvernarii Vacaroiu, cu 5000unitati/an ... no more comments. - imi lipseste nea' Cabral cu linguritele lui, incercati sa rezolvati, e chiar talentat pe segment. - incercati sa puneti intr-o forma cit mai literara turele povestite de colaboratori, unele dau dovada de o scriitura sub standardele de publicare, parerea mea. - vis-a-vis de prezentul topic, daca ati fost in continuare in curtea Editoriale Domus, chiar era batator la ochi atit de mult Ducati (Quatroruotte, pe care o consider oricum cea mai buna revista auto de la noi, e evident si agent de marketing Fiat, macar ca spune in fiecare numar cite ceva despre ei, chiar si de rau) , dar acum sinteti la grupul Burda ... nemti sa faca reclama pidosnica la italieni? no way, Jose ... sper totusi ca NICIODATA sa nu acceptati compromisurile facute de colegii din presa auto, lucruri intii banuite si apoi stiute si care nu le fac cinste. Bafta! Multumim mult pentru aprecieri si critici! In legatura cu ride-testele autohtone, am vrea si noi, crede-ne! Oricum, se pare ca va incepe de anul acesta sa se mai relaxeze politica ride-testelor si va vom putea surprinde placut cu cateva chestii facute la noi, de catre noi. Piata este inca la inceput si deocamdata nu se prea inghesuie nimeni sa ne dea motociclete la test. In plus, situatia la motociclete e mai delicata decat la masini (la masini se face CASCO usor si relativ ieftin si ele nu cad de pe cric). Nu am fost niciodata in curtea Editoriale Domus si nici Burda. Suntem in curtea Supercar (revistele Supercar, Cox, Motociclismo, Spirit VW, Mercedes Magazin, ON, Lancer) si stim ca materialele multe despre Ducati din acel numar au fost cam batatoare la ochi, dar Ducati nu ne-a dat nici un cent sau o palma prieteneasca pe umar pentru asta. Pur si simplu, asa s-a nimerit. Nu am avut si nu avem nici macar un sfert de pagina de reclama de la vreun dealer sau importator Ducati. Nu ne-am pretat niciodata la reclame ascunse sau favoritisme de gen si nu acceptam sa ni se modifice continutul editorial de catre nimeni, indiferent cati bani ar da pe reclama. Ca "inside information", in urma interviului din acest numar cu Oresti Marmara (o persoana care se pare ca nu e foarte agreata de multi), un anume importator (nu spui cine, persoana importanta) a ales sa incetam colaborarea. Cu toate acestea noi, nu ne dezicem de principiile jurnalistice sanatoase si mergem mai departe. Atata timp cat nu publicam nimic fals si nu scriem nimic "de scandal", nu avem de ce sa cerem scuze nimanui. Multumim inca o data si s-auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 baieti, scrieti un articol despre Yamaha. Scrieti despre YA 1 si nu cunoasteti ca YA 1 este un MZ Rt 125 adus in Japonia cu inginer cu tot, defapt asta e esenta succesului modelului... Nu am mari pretentii de la voi in ceea ce priveste motocicletele vechi si foarte vechi, poate nu va sunt pe plac. Va dau un sfat, cand mai scrieti despre motociclete istorice luati ca model scrisul lui Adrian Stefanescu din ML, de acum cativa ani. Asa se abordeaza o problema. Corectie: intr-un articol mai vechi unde apareau poze cu DKW-uri se zicea ca Regina este stramoasa YA 1. Dar asta care a scris articolul acum nu a retinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 (editat) in alta ordine de idei, clio este plimbat lunar la spalatorie si apoi la omv lizeanu pentru umflarea pneului stanga spate si apoi pus inapoi in fata blocului, pentru a nu capata aspectul de masina parasita.NU va cumparati Clio! S-a ars a cincea bobina de inductie! Electrica de 1.4 16 v este fundamental gresita!!! marele meu plan existential este sa vand dr-ul pentru a repara clio, pe care sa il vand pentru a cumpara un hard enduro. word up! articolele de la cititori, culmea, eu chiar am impresia ca le pun intr-o forma literara, dar nu mi-e nu stiu cum sa editez prea mult, caci altfel isi pierd savoarea, mi se pare mie. si tatal prietenei mele are impresia ca scriam mai frumos pe forum si acum ma cenzurez maica-mea in schimb refuza sa citeasca reviste de motociclete. nu vreau sa ma dau cu impresii, dar cand o sa am chef, o sa scriu povestea fara silencer a cum mi s-a furat dr-ul si cum l-am regasit, iar acum politia ma cauta, deoarce cineva (adica tot eu) a facut o reclamatie de furt pentru respectiva motoreta. iata ce tampenii scriu pe aici daca stau prea mult la job. Editat Martie 19, 2008 de marque Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 O mare rugaminte am si eu , un articol despre cum sa setezi suspensia la o motocicleta ... Cate ceva despre rebound , damping si ce naiba mai e pe acolo..... Eventual o exemplificare , doua ... Setari de strada ,desigur.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disney Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 salut! pe mine m-ar interesa tirajul revistei. Vreau sa stiu cati romani cumpara si cati se documenteaza din motociclismo. simpla curiozitate spor in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 salut! pe mine m-ar interesa tirajul revistei. Vreau sa stiu cati romani cumpara si cati se documenteaza din motociclismo. simpla curiozitate spor in continuare apreciem interesul tau pe de o parte, dar pe cealalta parte sper ca iti dai seama ca nu prea putem sa facem (inca) public asemenea informatii. revista se vrea a se audita BRAT si apoi acele informatii vor deveni publice. pana atunci . http://brat.ro/index.php?page=cifre toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disney Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 sper sa apreciati interesul meu si atat. nu pe parti intrebarea era inofensiva din punctul meu de vedere. Nu stiu eu ce e ala BRAT, vroiam doar sa aflu daca motociclismo e cumparata de cei 10 000 de posesori de moto din Bucuresti. TX! Spor la treaba. Eu va cumpar anyway Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.