Sari la conținut

Revista Sub Lupa


sadik69
 Share

Postări Recomandate

Marc mi-a spus la telefon ca numarul acesta e unul bun. Ideea e ca nu am tinut sa il contrazic, ci doar sa vad daca are dreptate, si sa vada si ei unde cred eu ca gresesc ... in continuare.

 

Addenda la “Falsul Tratat” de Motociclismo

Ca sa ma bag si eu in seama, o sa scriu o recenzie la ultima apartitie in materie de reviste de motociclism in Romania, MOTOCICLISMO. Care in ciuda titului nu e totusi o revista falsa.Are parti false doar prin prisma faptului ca e de prea multe ori realitatile “lor” nu sunt aceleasi cu ale noastre. Acum, nu imi propunsa fiu si bland, caci baietii de acolo au acum ceva experienta si mai putine scuze.

Sa intram in subiect.

 

Editorialul e bun si puncteaza bine temerile si emotiile motociclistice si, daca m-a pus pe ganduri, inseamna ca a trezit si in mine o emotie.

Actualitate: mi-a placut ideea cu “Ce vor face in 2008”. De interes si cu motociclisti reali. :ok:

“Ducati Un nou dealer in Capitala”, in mod normal nu l-as fi gagat in seama, dar ce e prea mult strica.

Portret : Buna ideea, desi spre rusinea mea nu am auzit niciodata de David Casteau. Dar, titlul mi s-a parut bombastic, avand in vedere ca eu nu cred in ideea promovata de americani cum ca Al-Qaeda si Bin la Den ar fi intruchiparea raului in lume, si ca ei ar fi singurii teroristi. Stim toti cine striga “hotul” primul. :eek:

Off seazon e mai de graba On season. Intre atatea ATV-uri chinezesti e o gura de aer proaspat, dar nu cred ca va prinde in Romania ideea, avand in vedere ca de vreo 3 ani nu am mai avut iarna “adevarata”.

One Man Show. El nu e singurul, dar titlul e bun, la fel si articolul. :moto:

Confruntare. Un test pentru cei “pur sange”. Iar, noi suntem un neam de corcituri, in sensul bun. Prea putin are de-a face testul de pe circuit, cu realitatea gropilor de pe autostrada si a drumuruilor nationale pline de carute si radare. Si, colac peste pupaza, nici circuit nu avem, desi am fost amagiti si cu asa ceva. Si, daca e o confruntare, de ce nu apare pe coperta si Kawasaki ? Per toatal rata de interes mica si din cauza ca stiu ca multi viseaza si putin vor cumpara bestiile pe doua roti. :kiss:

Test. Ce fel de test? Eventual o prezentare, mai curand o reclama ascunsa,caci defectele sunt mai putin prezente la motocicleta perfecta: Ducati nu stiu cum. Totul e perfect, insa doar cand ai 14.700 de Euro in buzunar si nu mai stii cum sa ii cheltuiesti.

Comparativ. Articol pe gustul meu. Sunt motocicletele care ar trebui sa domine gropile Romaniei. Practice, fiabile, ieftin de intretinut. Honda, Suzuki, Kawasaki, nume vechi cu greutate. Este totusi o problema... din nou isi da cineva cu parerea si “Suzuki...insa din punct de vedere estetic este un pic cam invechita” Hai sa fim seriosi, ca in realitate motocicleta arata bine, numai asta ati gasit sa-i reprosati? Oricum, desi Honda e cea mai noua e totusi cea mai grea, nu Suzuki cum insinuati in articol.

Sym. Daca nu ma intereseaza ATV-urile mai bine nu imi dau cu parerea.

Yamaha. Interesant Scooterul, dar tot nu am inteles de ce ar putea fi o jucarie cu roti de 12 si cauciucuri de strada, bun pentru zapada. Eu care credeam ca roti de 17 si 21 cu crampoane s-ar descurca de minune in acele conditii. :rock:

Moto Special. Sincer nu mi-a placut nici Trike-ul, nici fata. E totusi o chestiune de gusturi, asa ca sper ca la altii au placut. Totusi, textul de la inceputul prezentarii m-a bagat in ceata: Maria nume incendiar??? De cand? De la Fecioara pana acum? Si, iar nu inteleg ce e cu “uita-te la pagina aia ca vezi un Alien”, “uita-te doar la foto din dreapta ca vezi un Harley”? May be I’m just too slow. ;)

Moto Special: Ducati Monster. Ce poate fi mai interesant decat un Ducati? Toata revista plina de Ducati-uri. :moto:

Sport:Ice Racing. Promovarea valoriloir nationale nu poate da gres. Din ciclul ... pacat ca nu am putut fi acolo. :kiss:

Sport:Dakar 2008. La cat de frica mi-e de teroristi...mai bine ne-am muta pe luna poate acolo scapam de ei. SAU : stiti povestea cu drobul de sare!? Articolul e interesant, nu ma intelegeti gresit, doar premisa ma enerveaza. :kiss:

Sport: Noutati. Sa intelegem ca singurele noutati din2008 vin doar de la mareata firma italiana? Nu de alta dar, Yamaha aia din cele 2 poze sunt asa de mici si “acoperite” de Ducati-uri ca iti trebe o lupa sa vezi cum trebuie motorul. Si Honda , Suzuki, Kawasaki vor merge cu motocicletele din 2007 saracii de ei.

Sport:Ducati si MV. Deja ma enervez. De ce nu Benelli si MV? Oricum titlul e gresit. Ar trebui sa se numeasca: Ducati si Ducati. Si iar Ducati. :what:

Tehnica. BMW HP2 Sport. Patru pagini interesante, care miros subtil a publicitate. Poate ma insel totusi. :moto:

Turism. NO Comment. Prietenii stiu de ce.

Epoca. Istorie Ducati. Dar ce altceva putea fi? Deja imi dau seama ca m-am inselat. Nu cu BMW e baiul.Ci e vorba de cele 32 de pagini dedicate unei motociclete scumpe (a se citi foarte scumpe), greu de intretinut si extrem de rara pe plaiuri mioritice. Deci, am platit cu 32 de pagini in plus din cele 130. E ca si cum bag pe gat algocalmin, dar pe mine nu ma doare capul. Asa ca revista ar fi trebuit sa coste de fapt doar 6 lei.

Ghid. Second Hand. Desi imi plac acest tip de motoare, nu pot sa nu ma minunez. Se prezinta una bucata KTM (adica il laudam, “pupam in c.r” etc.), ca doua pagini “mai tarziu” il gasim la vanzare. So convinient and so lame. :D

 

Concluzii.

O revista groasa si grasa in materiale. Bine realizata tehnic, scrisa de doi oameni. Marius si Marc. Nu ar trebui sa fie totusi mai multi redactori pentru cele 130 de pagini? Oricum ar fi bine sa fie, poate asa s-ar evita si prea numeroasele articole cu caracter subiectiv si publicitar. Nu vreau fiu prost inteles totusi: cei doi fac treaba buna, dar ca se ne raportam la grijile noastre, trebuie sa scrie ai nostri, nu alte populatii care nu au pus roata veci pe drumurile toate (noastre) bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La istoria cafe racerelor am scris ca nu am vazut nici unul in Romania, uitand de Honda ta cea galbena, pe care insa am vazut-o mai mult in poze. Deja o vandusesi cand ne-am cunoscut. Aceasta nu inseamna insa ca nu exista cafe racere. Ideea pe care doream sa o subliniez este ca sunt foarte foarte rare si chiar nu mi-a venit atunci in cap fosta ta Honda, care repet, am vazut o in poze.

 

Trike. Eu nu am scris "fata cu nume incendiar", ceea ce suna intr-adevar aiurea, eu am scris "bioritm incendiar" ceea ce inseamna cu totul altceva. Adevarul este ca la articolul cu pricina, eu incerc sa fiu cat mai libinos cu putinta. :kiss:

 

Scuter. Nu am zis nicaieri bun pentru zapada. Remarca te rog nota ludica a textului. L-am scos pe zapada pentru ca pur si simplu era plin de zapada pe aici dar nu ar fi fost in stilul nostru sa scriem un articol despre un scuter luand poze de pe net si improvizand ceva din... tastatura.

 

Ma bucur ca ti-a placut Ice Racing. Si mie mi-a placut foarte mult. :what:

 

La ghidul second, Adventure chiar e o motocicleta foarte teapana, si chiar am discutat pe mail cu Lord Maciek, care poate confirma calitatea lui Adventure. Da, motocicleta se gaseste la vanzare si sa-i fie de bine. Cei care o vand au fost printre putinii pana acum care ne-au dat motoare la test. Mai mult, ne-au dat motocicleta in conditiile in care pe jos era zapada. Anunturile second hand sunt gratis!Asta e stilul romanesc sa faci legaturi conspirative intre diverse, sa spunem entitati. Si ca tot veni vorba de stilul romanesc, daca tot m-am apucat sa scriu aici nu am sa inteleg niciodata, de ce atitudinile noastre sunt fie admiratie neconditionata, fie de aruncat cu rahat. Forumul abunda in exemple.

 

Oricum, imi place ca am starnit o asemenea reactie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La istoria cafe racerelor am scris ca nu am vazut nici unul in Romania, uitand de Honda ta cea galbena, pe care insa am vazut-o mai mult in poze. Deja o vandusesi cand ne-am cunoscut. Aceasta nu inseamna insa ca nu exista cafe racere. Ideea pe care doream sa o subliniez este ca sunt foarte foarte rare si chiar nu mi-a venit atunci in cap fosta ta Honda, care repet, am vazut o in poze.

 

Trike. Eu nu am scris "fata cu nume incendiar", ceea ce suna intr-adevar aiurea, eu am scris "bioritm incendiar" ceea ce inseamna cu totul altceva. Adevarul este ca la articolul cu pricina, eu incerc sa fiu cat mai libinos cu putinta. :lol:

 

Scuter. Nu am zis nicaieri bun pentru zapada. Remarca te rog nota ludica a textului. L-am scos pe zapada pentru ca pur si simplu era plin de zapada pe aici dar nu ar fi fost in stilul nostru sa scriem un articol despre un scuter luand poze de pe net si improvizand ceva din... tastatura.

 

Ma bucur ca ti-a placut Ice Racing. Si mie mi-a placut foarte mult. :wink:

 

La ghidul second, Adventure chiar e o motocicleta foarte teapana, si chiar am discutat pe mail cu Lord Maciek, care poate confirma calitatea lui Adventure. Da, motocicleta se gaseste la vanzare si sa-i fie de bine. Cei care o vand au fost printre putinii pana acum care ne-au dat motoare la test. Mai mult, ne-au dat motocicleta in conditiile in care pe jos era zapada. Anunturile second hand sunt gratis!Asta e stilul romanesc sa faci legaturi conspirative intre diverse, sa spunem entitati. Si ca tot veni vorba de stilul romanesc, daca tot m-am apucat sa scriu aici nu am sa inteleg niciodata, de ce atitudinile noastre sunt fie admiratie neconditionata, fie de aruncat cu rahat. Forumul abunda in exemple.

 

Oricum, imi place ca am starnit o asemenea reactie.

 

Da nu exista publicitate negativa ...

Legat da Cafe-Racer ....

post-6052-1202805719_thumb.jpgpost-6052-1202805743_thumb.jpg

Ideea ca notiunea de Cafe-Racer e destul de extinsa ... si tre sa mai fie prin Romania,chiar

daca nu ca al meu Oldie.

 

Ai scris : "insa v-am spus ce nume intimidant poarta"

Inteleg ca e la gluma, dar am trecut toti de varsta la care ne intimideaza fetele ... NU ???

 

Nu ai scris ca e bun pt. zapada, dar testandul in acele conditii ai lasat sa se inteleaga ca ...

 

Mai o fi motocicleta teapana ... dar si pretul e teapan de-ti ingheata buzunarul.

Si daca tot o testezi mai dai si cu negativele in noi , ca motocicleta perfecta nu exista ...si sunt sigur ca i-as gasi ceva bube/bubite.

Daca faci un test si motorul e pus la vanzare si tu doar il lauzi ce rezulta ???

Esti subiectiv si ne-profesionist.

Si in plus unii ar putea afirma ca iti iei comision din vanzare.

 

 

Oricum faza cu Ducati mi s-a parut pe departe cea mai jenanta !!! :kiss: :) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sadik, asa putem transorma discutia in chat analizand fiecare propozitie din textul pictorialului. Da, trebuie sa recunosc ca sunt fete care ma intimideaza. Si ce e cu asta? Pe domnisoara cu trike-ul o cheama Rece. Nu merge sa te joci putin cu asta?

 

Am testat in acele conditii pentru ca alea erau conditiile.Repet: puteam da din mapa din presa. Am preferat sa merg pe derdelus. E mai entertaining. Era chiar sa intru si intr-un pom...

 

La KTM: "se descurca corect pe sosea". E asta lauda? "Toleranta cu asfaltul"?. Am zis cumva cat de extraordinara e pe sosea? E o problema ca am zis " de neoprit in offroad?".A catigat parca Dakarul... Nu o sa ma doboare niciodata vibratiile unui Adventure si pot sa fac turul tarii exclusiv pe asfalt, exact pe motoreta asta. Am scris obiectiv ce au patit polonezii in cei 21.000 km facut cu Adventure. Si am mai scris ca in mainile unui rider foarte bun, Adventure poate face manevre super tari. Nu cred ca am facut temenele in fata motocicletei.

 

Daca eu as lua comision la vanzarea ei? :wink: Stii doar ca sunt un afacerist genial... Mai bine ma impusc decat sa fac asta. Am testat o motocicleta care e de vanzare, nu inteleg care e problema. Am zis despre problemele cu spitele ale acestui model? Am zis. Am zis despre lagarul palier? Am zis. Lasa ca data viitoare o sa testez Domi si dupa aia il scot la vanzare cu 3.000 euro. Sa se vada clar ca de fapt scopul meu e sa ma imbogatesc din jobul de redactor moto,care permite niste combinatii fantastice. De fapt, eu am in garaj vreo trei motoare noi, primite spaga de la dealeri, dar ma dau cu ele noaptea, in costum negru, cu casca cu vizor mat, sa nu se prinda lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si multumim ca te intereseaza revista si ca o diseci cu atentie. Apreciez sinceritatea si obiectivitatea de care dai dovada. Doar ca, pe alocuri, se transforma in subiectivitate.

O sa iti raspund punctual, la lucrurile cu care nu sunt eu de acord.

La PORTRET, chiar daca nu ai auzit niciodata de David Casteu, el ramane unul dintre cel mai buni piloti de enduro din lume si a venit si randul lui sa apara la aceasta rubrica (cred ca stii ca am avut cam cele mai tari nume din Romania si unele foarte tari din afara la interviuri).

La CONFRUNTARE; de ce am prezentat aceste doua bestii, "ozeneuri", raritati atat de neportrivite pentru realitatea romaneasca? Pentru ca: 1. Exista in Romania un public numeros care e chiar interesat de asa ceva, chiar daca nu isi va cumpara neaparat maine un Fireblade nou. Tu citesti in reviste numai despre lucruri pe care ti le poti permite in viitorul apropiat? 2. Exista oameni din ce in ce mai multi in Romania care se dau si pe circuit. Anul acesta vor fi trei "trackdays" la Serres, in Grecia, plus cate ceva prin Ungaria, pe Hungaroring si Pannoniaring. 3. Chiar daca nu poti duce un Fireblade la limita pe drumurile din Romania, sunt niste lucruri relevate acolo care sunt valabile oriunde in lume. De exemplu, daca o motocicleta este stabila pe franare pe un circuit din Italia sau Japonia, va fi si pe Cheia, Meses sau Autostrada Soarelui. Daca motorul merge neregulat sub x mii rpm, va face asta si la Predeal si la Milano. De ce nu e si Kawa pe coperta? Daca citesti confruntarea cu atentie, vei vedea ca testele au fost facute separat, la distanta de o saptamana, pe acelasi circuit, cu acelasi pilot. Au fost de fapt lansarile oficiale ale modelelor, organizate de Honda, respectiv Kawasaki, pe circuitul Losail din Qatar. Cei de la Motociclismo Italia au fost pur si simplu destul de "smecheri" sa trimita acelasi pilot cu echipament de telemetrie, ca sa le compare.

TEST cu Ducati 848. Daca omul din Italia care este un fel de "tata lor" pe circuit zice ca e tare, inseamna ca e tare. Nota este foarte entuziasta pentru ca motocicleta chiar e foarte tare. Omul respectiv a castigat cursa de anduranta de la Daytona anul trecut. Deci stie despre ce vorbeste. Arata-mi tu pe cineva avizat care s-a dat si a zis ca nu e cine stie ce. Iar cu cei 14.700 euro, revenim la aceeasi faza: ar trebui sa scriem numai despre motociclete de 3.000 euro, ca asa isi permit acum majoritatea motociclistilor din Romania? Pentru mine, de exemplu, si o motocicleta de 6.000 euro e mult prea scumpa in acest moment. Asta inseamna ca nu citesc decat despre second-hand-uri si motociclete coreene si/sau de 125 cmc?

COMPARATIV. Ma bucur ca ti-a placut. Cel care a scris despre Suzuki V-Strom a zis ca e invechit, nu urat. Adica trendul e mai spre Honda si Kawa, iar Suzuki nu a mai facut un facelift la V-Strom de ceva vreme. Oricum, o anumita nota de subiectivitate e inevitabila la orice test facut de un om, nu de un robot.

La SCUTER ti-a raspuns Marc.

La MOTO SPECIAL - trike-ul imi place, dar nu pot sa zic ca ma da pe spate. Nici mie nu imi prea place fata. Unui prieten de-al meu nu ii place trike-ul, dar ar lua fata la o tura. Altul e convins ca fata e cvasi-boccie, dar ar dormi pe trike daca l-ar avea in ograda. Cate bordeie, atatea obiceie.

La celalalt MOTO SPECIAL, am gasit acest Ducati Monster, ne-a placut si l-am bagat in revista. Poate crezi sau nu, dar faptul ca revista e plina de Ducati e o pura coincidenta. A aparut un model nou si important, Ducati 848, Ducati a castigat in premiera un campionat in MotoGP in lupta impotriva "gigantilor" si un cititor pasionat, Bogdan Vintila, ne-a scris un articol despre istoria Ducati. Asa s-a intamplat numarul acesta. Numarul viitor se pare ca va avea destul de mult Suzuki, acum cateva numere a fost BMW, Honda sau mai stiu eu ce alt producator. In plus, ca sa te convingi ca nu e publicitate, te provoc sa te uiti in toate numerele MOTOCICLISMO de pana acum; daca gasesti o singura reclama la Ducati, eu le mananc pe toate cu ketchup in fata ta. Asta dovedeste ca, din contra, nu numai ca nu e pe bani, ci ca nu scriem, ca altii, numai despre marcile cu care ne avem bine si de la care luam cascaval, ci bagam foarte mult si despre cei care nu ne prea baga in seama, pentru ca ne gandim in primul rand la cititor, nu la interesele noastre financiare.

La SPORT, aceeasi chestie; de ce nu Benelli? Pentru ca Ducati a castigat campionatul. Ideea articolului nu e "ia te uita, Ducati!", ci un mare pilot din anii '60-'70 (Agostini), care face o paralela intre o motocicleta tare de pe vremea lui (Agusta) si una moderna (Ducati). Asa ceva nu vezi in fiecare zi. In plus, sunt declaratii de la oamenii-cheie din echipa lui Stoner. Si o poza (foarte rara) cu o motocicleta de MotoGP cu carenele desfacute.

La TEHNICA, am vrut sa analizez mai in detaliu caracteristicile tehnice inedite ale "ultimului racnet" in materie de boxere BMW si sa subliniez cat de departe s-a ajuns fata de motocicletele de acum 20 de ani. BMW a avut publicitate in revista o singura data (un singur numar). Deci iar nu e deloc valabila treaba cu publicitatea, ba dimpotriva. Nu se poate spune ca am scris despre ei pentru ca ne dau bani, ci ca am scris despre ei desi nu ne dau bani.

La EPOCA, e vorba despre istoria unei marci renumite de motocicleta, care poate ca nu iti place tie, dar asta nu o face mai putin celebra. Ti-am explicat mai sus cum de s-a intamplat ca am avut atata Ducati in revista. Trebuie sa intelegi ca revista nu o facem pentru tine, in special, sau ca nu toti cititorii (nici macar majoritatea, cred) nu gandesc la fel ca tine. Cele 32 de pagini "dedicate unei motociclete" contin asa: 8 pagini cu 848 - e un model nou, trebuia testat "cat e cald", cam tot atatea pagini alocam si unei Honde noi, spre exemplu. 4 pagini cu Ducati Monster modificat: ce conteaza cat costa si cat e de greu de intretinut? Daca dadeam o creatie Orange County Choppers nu era tot prohibitiv de scumpa si foarte greu de intretinut? 12 pagini cu Agostini care se da cu Ducati GP7 si cu Agusta 500: Ducati-ul ala normal ca e rar, scump si greu de intretinut. Honda de MotoGP este si mai scumpa. Istoria Ducati am explicat-o mai sus. Nu este o motocicleta, este o marca in legatura cu care tu ai ceva prejudecati. Asta nu inseamna ca trebuie sa scriem cat mai putin despre ea. In plus, numarul viitor ar putea sa nu aiba deloc Ducati si foarte mult Suzuki. Atunci e OK, nu? Dar se vor supara fanii BMW, care nu vor sa vada atata Suzuki in revista...

GHID SECOND HAND: e un KTM care e de vanzare. Cine crezi tu ca da la teste motociclete asa, pur si simplu? Si din ce motive? Omul care ne-a dat KTM-ul avea un interes. Sa apara mare si frumos in revista, poate il vinde mai usor. Cei care dau motociclete noi la teste au un mare interes: sa se vada motocicletele lor pozate frumos si calarite de oameni credibili, care se pricep, ca sa se vanda precum painea calda. Nimeni nu iti da la test motociclete fara nici un interes, decat SH-uri de la prieteni, eventual. Marc a descris experienta pilotajului si s-a documentat cu privire la istoria si fiabilitatea modelului. Daca a iesit de bine, inseamna ca e o motocicleta buna, nu? Este chiar atat de putin probabil sa fie asa?

In concluzie, intr-adevar, ar trebui mai multi redactori, dar nu ploua nici cu redactori moto, nici cu bani pentru redactori moto la Motociclismo. Deci ne descurcam cum putem. Stim ca revista nu este perfecta si ca mai avem de evoluat, dar facem tot posibilul sa devenim mai buni, mai interesanti etc. Iti multumim foarte mult pentru aprecierile tale (si pozitive si negative) si sper sa ne cunoastem cat de curand, sa stam la o bere pe undeva sa discutam "tete-a-tete" despre chestii motociclistice si jurnalistice. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum faza cu Ducati mi s-a parut pe departe cea mai jenanta !!! :wink: :kiss: :)

 

May I ask why? Deci Ducati au avut un an extraoddinar in 2007 si merita niste aprecieri. Au lansat un superb 848 deci trebuie sa stie lumea de el. Apoi au castigat MotoGP, probabil ca cineva(mai ales fanii care crede-ma sunt multi) este interesat de ce parere au pilotii si membrii echipei de explozia de forma de care au dat dovada...si daca cu aceasta ocazie au sansa sa-l intrebe si pe miticul "Ago" ce parere are despre vremurile lui si vremurile de astazi e si mai bine. Apoi vine acel Monster, care imita extraordinar de bine un cafe-racer(ca tot au fost prezentat in nr trecut). Mai mult de atat e realizat de catre un roaman...deci se prinde microbul si la noi. Iar faptul ca la astea se adauga povestea concernului Ducati e pura coincidenta crede-ma, vorbesc in cunostinta de cauza. Cred ca ai interpretat gresit numarul asta. La prima vedere cand am citit postul tau mi s-a parut ca ai dreptate pe ici pe colo dar apoi mi-am dat seama ca nu. Daca se prezinta in revista un articol despre Honda asta inseamna ca la pagina cu vanzari nu trebuie sa apara vreo Honda? Mi se pare absurd!

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<small>--- Mesaj completat în 14 Feb 2008 11:37 -------------</small><br/>

May I ask why? Deci Ducati au avut un an extraoddinar in 2007 si merita niste aprecieri. Au lansat un superb 848 deci trebuie sa stie lumea de el. Apoi au castigat MotoGP, probabil ca cineva(mai ales fanii care crede-ma sunt multi) este interesat de ce parere au pilotii si membrii echipei de explozia de forma de care au dat dovada...si daca cu aceasta ocazie au sansa sa-l intrebe si pe miticul "Ago" ce parere are despre vremurile lui si vremurile de astazi e si mai bine. Apoi vine acel Monster, care imita extraordinar de bine un cafe-racer(ca tot au fost prezentat in nr trecut). Mai mult de atat e realizat de catre un roaman...deci se prinde microbul si la noi. Iar faptul ca la astea se adauga povestea concernului Ducati e pura coincidenta crede-ma, vorbesc in cunostinta de cauza. Cred ca ai interpretat gresit numarul asta. La prima vedere cand am citit postul tau mi s-a parut ca ai dreptate pe ici pe colo dar apoi mi-am dat seama ca nu. Daca se prezinta in revista un articol despre Honda asta inseamna ca la pagina cu vanzari nu trebuie sa apara vreo Honda? Mi se pare absurd!

 

 

Nu contest ca nu o fi Ducati-ul ala cea mai buna motocicleta facuta vreodata.

Chestia cu Monsterul mi-a placut si mie.

Si la prezentarea modelului 848 m-a deranjat ca era prea mult "pupincurism" ... numai calitati fara defecte ...ala nu e test e reclama.

Si problema a fost si per ansamblu ... CE E MULT STRICA ... oricare ar fi fost marca prezentata.

Dar , din nou ... in totata revista sunt 85 de pagini ocupate de motociclete, din care 32 revin DOAR

Ducati. Da mi se pare enorma de mult , avand in vedere ca la noi Cifra de afaceri Ducati nu e la nici

jumate din cea a Kawasaki (care e cea mai slab vanduta marca japoneza la noi).

Din punct de vedere al vanzarilor Ducati in Romania aproape ca nu exista.

Nici in Italia de altfel nu am vazut in 5 zile decat un Ducati Monster ... si am vazut zeci de Honde, Yamaha,

Suzuki si chiar mai multe Triumphuri, BMW-uri decat Ducati.

Asa ca numarul de pagini dedicat oricarei marci trebuie in opinia mea sa aiba in vedere numarul de motoare existente in Romania care apartin marcii respective. Nu trebuie sa fie o regula asta, dar marca care se cumpara prezinta interes pt. mai multi cititori.

 

Referitor din nou la CONFRUNTARI.

Am inteles ideea cu telemetria ... interesant dar totusi nu extrem de relevant.

1.Mai ales spun asta pt. ca, comparand acum cateva numere bune testele voastre cu cele ale Univers Moto erau niste discrepante mari.

2.Sunt motoare (si masini) care se comporta exemplar pe circuit, si pt. ca pot sa foloseasca printre altele

toata plaja de turatii inalte si franele la maxim, dar care pe drumurile publice nu numai ca ar fi ilegale prin viteza de deplasare, ci bu pot, fara riscuri mari de accidente sau urce asa de mult in ture (ca iese badea Ion cu caruta si el nu are de unde sa stie ca tu mergi cu 250 km/h).

Si nici franarile nu sunt prea grozave pe plaiuri mioritice ... calitatea asfaltului si mizeriile de pe el .....

Oricum numarul de accidente din Romania e enorm ... iar cei pe doua roti sunt fruntasi.

Si si dintre ei, de fiecare data cand vezi ca unul a dat coltul e pe o vitezana. Eu stiu ca genul asta de motoare se vand bine, dar in Romania consider ca nu trebuie incurajat si promovat, ca cred ca au murit destui .... sau nu ?!?!

3. Daca e o confruntare , din nou ma repet, amandoua motoarele trebuiau puse pe coperta.

 

De ce nu sunt de acord cu GHID SECOND HAND ... cum l-ati facut voi.

Repet ... daca vi se da un motor gratis la test, care dupa aia baitaul il scoate la vanzare ....

Atunci prezentati si defectele !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ca nu exista motor perfect !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iar pretul cu care il vinde spune multe ...

 

Iar la Trike am zis ca e chestie de gusturi.

Editat de sadik69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<small>--- Mesaj completat în 14 Feb 2008 11:37 -------------</small><br/>

Nu contest ca nu o fi Ducati-ul ala cea mai buna motocicleta facuta vreodata.

Chestia cu Monsterul mi-a placut si mie.

Si la prezentarea modelului 848 m-a deranjat ca era prea mult "pupincurism" ... numai calitati fara defecte ...ala nu e test e reclama.

Si problema a fost si per ansamblu ... CE E MULT STRICA ... oricare ar fi fost marca prezentata.

Dar , din nou ... in totata revista sunt 85 de pagini ocupate de motociclete, din care 32 revin DOAR

Ducati. Da mi se pare enorma de mult , avand in vedere ca la noi Cifra de afaceri Ducati nu e la nici

jumate din cea a Kawasaki (care e cea mai slab vanduta marca japoneza la noi).

Din punct de vedere al vanzarilor Ducati in Romania aproape ca nu exista.

Nici in Italia de altfel nu am vazut in 5 zile decat un Ducati Monster ... si am vazut zeci de Honde, Yamaha,

Suzuki si chiar mai multe Triumphuri, BMW-uri decat Ducati.

Asa ca numarul de pagini dedicat oricarei marci trebuie in opinia mea sa aiba in vedere numarul de motoare existente in Romania care apartin marcii respective. Nu trebuie sa fie o regula asta, dar marca care se cumpara prezinta interes pt. mai multi cititori.

 

Referitor din nou la CONFRUNTARI.

Am inteles ideea cu telemetria ... interesant dar totusi nu extrem de relevant.

1.Mai ales spun asta pt. ca, comparand acum cateva numere bune testele voastre cu cele ale Univers Moto erau niste discrepante mari.

2.Sunt motoare (si masini) care se comporta exemplar pe circuit, si pt. ca pot sa foloseasca printre altele

toata plaja de turatii inalte si franele la maxim, dar care pe drumurile publice nu numai ca ar fi ilegale prin viteza de deplasare, ci bu pot, fara riscuri mari de accidente sau urce asa de mult in ture (ca iese badea Ion cu caruta si el nu are de unde sa stie ca tu mergi cu 250 km/h).

Si nici franarile nu sunt prea grozave pe plaiuri mioritice ... calitatea asfaltului si mizeriile de pe el .....

Oricum numarul de accidente din Romania e enorm ... iar cei pe doua roti sunt fruntasi.

Si si dintre ei, de fiecare data cand vezi ca unul a dat coltul e pe o vitezana. Eu stiu ca genul asta de motoare se vand bine, dar in Romania consider ca nu trebuie incurajat si promovat, ca cred ca au murit destui .... sau nu ?!?!

3. Daca e o confruntare , din nou ma repet, amandoua motoarele trebuiau puse pe coperta.

 

De ce nu sunt de acord cu GHID SECOND HAND ... cum l-ati facut voi.

Repet ... daca vi se da un motor gratis la test, care dupa aia baitaul il scoate la vanzare ....

Atunci prezentati si defectele !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ca nu exista motor perfect !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iar pretul cu care il vinde spune multe ...

 

Iar la Trike am zis ca e chestie de gusturi.

 

Allow me sa te contrazic. La faza cu testele nu prea e corect sa afirmi ca daca soselele noastre is proaste si is pline de carutze cu badea ion in ele asta inseamna ca pe noi nu ne iuntereseaza comparatia dintre vitezane. Eu stiu multi de prin Iasi care merg la Serres si pentru asta si-au luat motoare puternice. Sunt constienti ca badea Ion este pretutindeni, lasandu-si calul sa imprastie material derapant pe sosea...si nu forteaza prea mult pe soselele nationale. A...ca sunt multi care fac acest lucru, care se cred un fel de Rossi mioritici in timp ce merg prin oras sau pe drumuri aiurea si apoi umplu lista de victime, asta e partea a doua si crede-ma se intampla peste tot. Eu in germania eram cu 240 pe autostrada(cu masina) si a trecut unu pe langa mine cu motoru de abia am apucat sa vad ce tip e. Mai tarziu ii culegeau motoru de prin copacii de pe margine. Iar in Anglia nu mai spun cat de urat sunt priviti vitezanii. Asa ca "eroi"(sau zeroi) dinastia se gasesc peste tot. Dar a spune ca daca drumurile noastre sunt proaste atunci nu ne intereseaza motoarele de viteza inseamna ca insinuezi urmatoarele lucuri:

1. Esti de acord ca locul unei vitezane e pe strada si nu pe pista

2. Dai de mancare la cei care tot se lalaie in a ne coinstrui si noua o pista si le dai motiv sa spuna:"Lasaaaaa ba ca si asa nu-i intereseaza"

Si nu cred ca defapt esti de acord cu astea doua lucruri. Faceai referire la testele din UM. Testele de acolo mi se par prea pline de detalii tehnice, prea...dure(parere strict proprie). Altii savureaza din plin acele detalii. Dar fiecare are prorpia cliantela, propriul public target. Poti face o comparatie similara intre Top Gear sau Supercar si Auto, Motor si Sport. In primele doua detaliile tehnice iti sunt povestite pe cand in ultima iti sunt date din abundenta printr-o serie de tabele si grafice, dealtfel foarte profesional structurate. Totul depinde de cel fel de pers esti. De aceea fiecare revista are fanii ei, sau chiar fani comuni. La articolul despre 848 nu spune nimeni ca acest Ducati e perfect. Sunt puse si in evidenta defecte cum ar fi functionarea slaba in turatii inalte datorita interventiei bruste a limitatorului. Si un numar din UM de exp era plin de Honde(imi pare rau ca nu am toate rev la mine ca sa-ti spun si ce nr). Asta nu inseamna ca faceau reclama la Honde ci pur si simplu Honda avuse o perioada in care a facut multe lansari si in care erau mult de vorbit despre ea.

Apoi despre rcalama la KTM...era un tip care intreba de ce nu se mai schimba unele anunturi de la sf revistei ptr ca era satul sa tot vada cateva motociclete care sunt acolo de ceva luni. I s-a raspuns ca :"o pagina cu anunturi este cumparata de o firma care se ocupa cu vanzari sh, iar cealalta pagina este actualizata luna de luna cu anunturile primite pe mail, sau de cei care doresc sa-si mai tina motocicleta la vanzare". Deci este probabil ca anuntul sa fie introdus de acea firma. Si oricum nu cred ca scopul acelui articol era sa se evidentieze un test super la sange a acelui model. Mie mi se pare ca Marque a considerat ca te poti distra de minune cu acel KTM in acele circumstante si a incercat sa ne induca si noua prin cuvinte acel factor 'fun'. Plus in acea mica prezentare a aventurilor facute de catre Maciek sunt evidentiate si o serie de defecte ce au aparut. Nu fa confuzia intr-un test la sange si o aventura. Oricum imi place cum iti sustii parerile :wink: . Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da nu exista publicitate negativa ...

Legat da Cafe-Racer ....

post-6052-1202805719_thumb.jpgpost-6052-1202805743_thumb.jpg

Ideea ca notiunea de Cafe-Racer e destul de extinsa ... si tre sa mai fie prin Romania,chiar

daca nu ca al meu Oldie.

asta nu e nici pe departe un cafe racer. vezi: ghidonul, saua, scaritele, crash-bar-ul. daca faci abstractie de modul in care e pictata, e o simpla motocicleta clasica. ceea ce e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer si mie mi-a sarit in ochi faza cu KTM-ul prezentat destul de elogios pentru ca la sfarsit sa se spuna ca e la vanzare cu pretul de...Si mai era si la pagina de mica publicitate pus,impreuna cu altele de la aceeasi firma (sponsor?). In rest o revista buna (cu mult Ducati).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cand in cand apar modele, mai ales pe scena supersport, care entuziasmeaza foarte mult si constituie un fel de revolutie. Asa a fost cu Fireblade in 1993, cu R1 in '98 si cu GSX-R 1000 in 2001. Daca citesti textele de la lansarile modelelor respective cam de prin toate revistele de specialitate, toate sunt arhi-laudate. La fel a fost cazul si cu 848. Ti-am explicat de ce nu putem fi acuzati sub nici o forma ca e publicitate pentru Ducati, pentru ca noi nu am luat nici un ban de la vreun importator sau dealer Ducati pana acum. Ever.

Partea cu Agostini nu poate fi considerata neaparat promovare pentru Ducati. Este vorba de motocicleta care a care a castigat cel mai prestigios titlu din motociclismul viteza mondial. Nu are nici o legatura cu motocicletele de strada. E pur si simplu o paralela intre vremurile de acum si cele de atunci (anii '60-'70) si o prezentare a unei echipe si a unei motociclete de succes. Daca il castiga Suzuki, acolo ar fi fost echipa Suzuki.

Stiu ca nu e echilibrat sa ai atat de mult despre o singura marca, dar, dupa cum probabil stii, Romania nu este tocmai tara in care subiectele pentru o revista moto abunda, mai ales pe timp de iarna. Asa ca ne-am dat seama de la inceput ca nu vom putea sa facem o revista care sa fie mereu echilibrata din punctul de vedere al marcilor sau al genurilor de motocicleta prezentate. Astfel, intr-un numar e mai mult Honda, in altul mai mult BMW, in altul Kawasaki etc. Pentru ca exista pasionati si de Ducati, trebuie la un moment dat sa fie si Ducati. Nu a fost in primele 9 numere, a fost in al zecelea. Un numar e mai mult cu viteza, altul cu enduro, altul cu chopper/cruiser. Daca am vrea sa facem echitabil, ne-ar trebui de trei ori mai multi redactori care sa alerge dupa subiecte, de trei ori mai multi fotografi si de trei ori mai multi bani pentru deplasari etc.

In legatura cu confruntarea supersport: Intr-adevar, daca o motocicleta este buna pe circuit, nu inseamna ca este OK si pe strada, dar, daca citesti articolul, vei vedea ca se fac foarte multe observatii referitoare la calitatile generale ale motocicletelor, chestii valabile oriunde. In plus, lansarile modelelor s-au facut pe circuit (asa au ales Honda si Kawasaki), deci evaluarea pilotului de teste nu s-a putut face si pe strada. Iar la faza cu descurajarea publicului sa cumpere supersport, sa fim seriosi. Cred ca putem fi de acord ca nu din cauza ca erau pe supersport au facut accident atatia, ci din cauza lipsei de experienta si neadaptarii mersului la conditiile de drum. Faptul ca atatia mor pe supersport e o consecinta a faptului ca toti "infierbantatii" tineri si cu figuri in cap aleg acest gen de motocicleta sa moara pe ea. Crezi ca daca toti acestia si-ar lua naked-uri, spre exemplu, ar merge mai prudent sau mai incet? Si crezi ca, daca noi am scrie de maine "nu va mai luati supersporturi ca sunt periculoase", ar asculta cineva? Nu incurajam si nu promovam nici un gen de motocicleta in special, noua ne plac toate. Ce face fiecare cu fierul pe care si-l cumpara e treaba lui. Daca puneam amandoua motoarele pe coperta, nu iesea foarte OK estetic, pentru ca nu au fost pozate amandoua in acelasi timp, unul langa altul. Asa ca am ales Fireblade-ul, pentru ca erau poze mai frumoase cu el si pentru ca era o noutate mai asteptata si mai controversata aici la noi.

Ghidul second-hand, cum l-am facut noi, nu se vrea neaparat o prezentare a exemplarului pe care l-am avut noi sa ne dam. Ca un Adventure la 13 mii km bine intretinut e intr-un fel, altul la 15 mii prost intretinut si cazut e in alt fel, si altul la 5 mii km, care a fost folosit numai in stil barbar, pe coclauri si trantit frecvent, e in cu totul alt fel. Marc a prezentat caracteristicile generale ale modelului, dupa ce s-a dat pe un exemplar in foarte buna stare si bine intretinut. A specificat ca merge si pe asfalt, poate si enduro destul de mult, limitat totusi de greutatea relativ mare, si a dat un istoric al fiabilitatii, cu problemele mai frecvente care pot aparea si declaratii ale unor oameni care l-au folosit intensiv, in conditii extreme. Mie mi se pare suficient ca cineva sa-si faca o parere de genul "ma intereseaza sau nu ma intereseaza un LC4 second hand pentru ca: e prea greu, nu e prea de asfalt, are motor puternic, se poate strica cutare sau cutare lucru etc."

 

 

--- Mesaj completat în 15 Feb 2008 09:34 -------------

asta nu e nici pe departe un cafe racer. vezi: ghidonul, saua, scaritele, crash-bar-ul. daca faci abstractie de modul in care e pictata, e o simpla motocicleta clasica. ceea ce e ok.

 

Dap. Sunt de acord. Cafe racer inseamna semighidoane coborate, bar-end mirrors, sa scurta, scarite mutate inapoi, rezervor minimalist, roti sport. Nu vad nimic din toate astea la motocicleta respectiva. E un commuter normal din anii '70-'80.

 

--- Mesaj completat în 15 Feb 2008 10:17 -------------

Sincer si mie mi-a sarit in ochi faza cu KTM-ul prezentat destul de elogios pentru ca la sfarsit sa se spuna ca e la vanzare cu pretul de...Si mai era si la pagina de mica publicitate pus,impreuna cu altele de la aceeasi firma (sponsor?). In rest o revista buna (cu mult Ducati).

 

 

Presupunand ca admitem ca e prezentat elogios, aceasta prezentare se refera mai degraba la caracteristicile generale ale modelului 640 Adventure, nu la exemplarul testat. Adica nu e o reclama pentru omul care il vinde, pentru ca el vinde acel exemplar. Unul dintre zecile de mii care exista, care au aceste caracteristici. Marc nu a zis niciodata ceva care sa bata spre "cumparati acest Adventure de la omul X, ca e bun si e in stare perfecta si e la un super pret". A zis ca modelul merge bine pe off-road, se preteaza si la ture on-road, poate avea problemele X si Y, pe off-road e limitat de greutate, dar, daca te pricepi, poti face treaba cu el (motocicleta asta a castigat Dakarul pana la urma) si, conform marturiei unor oameni care l-au folosit intensiv in conditii grele, e destul de fiabil si rezistent. Caracteristici GENERALE. Cum si in ce fel il vinde omul respectiv, aia e treaba lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

This spells my point. Mi-a placut observatia lui Sawyer, ca Adventure a fost prezentat in context, adica o scurta (prea scurta) aventura intr-o frumoasa zi de iarna. Am si mentionat pe deasupra ca nu a fost un test la sange si am exemplificat cu o poveste din viata reala. Sau ar fi fost mai bine primit un "test" facut din crampeie de poze si imagini de pe net?

 

Ca un om care se pare ca are un fetish pentru motociclete, pornesc de la prezumptia de nevinovatie in cazul unei noi motociclete pe care am placerea sa o pilotez. NU ma voi apuca sa caut defecte cu lumanarea si nu voi cauta sa fiu ziaristul moto lui Peste, doar ca sa arat cat sunt eu de incisiv cu motoretele astea. Mi se pare super aiurea cand aici pe forum, se lanseaza o motocicleta noua si hop, lumea sare cu comentarii depreciative, de parca ei lucreaza la R & D. Motocicletele sunt create pentru "felii" de viata si cand scrii despre una, te raportezi la felia respectiva. Iar pentru felia respectiva, in cazul Adventure, din ce am experimentat si cercetat, motocicleta este foarte ok. Daca esti aventurier moto si te deranjeaza vibratiile lui Adventure, atunci o lasi balta mai bine si treci la choppere.

 

Nu am scris eu ca exemplare mai vechi au avut probleme cu rulmentul lagarului palier? Ce era sa spun, ca nu poti face speed touring cu Adventure? Va rog sa imi spuneti defectele fundamentale ale acestei motociclete. Cat despre povestea cu reclama, deja ma plictiseste. E si asta un real life story. Uite, motocicleta asta este de vanzare, iar noi am scos-o la un ride... Nu am spus nimanui sa o cumpere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta nu e nici pe departe un cafe racer. vezi: ghidonul, saua, scaritele, crash-bar-ul. daca faci abstractie de modul in care e pictata, e o simpla motocicleta clasica. ceea ce e ok.

 

 

Deci domnu' judecator care dati cam repede sentinte:

1. Ghidonul nu e Cafe Race .... si scaritele nu sunt date asa de in spate.

Iar Crash-bar-ul l-am pus dupa ce unul a dat cu ea de pamant si mi-a spart o semnalizare, oglina si wind-shieldul. Si fiindca piese pt. un motor din '79 sunt aproape imposibil de gasit am considerat ca e mai ieftin asa.

2. Seaua nu e single ... dar nu e oblifatoriu sa fie single ... dasi in articol Mark asa sustine.

 

E adevarat ca in poza pusa detaliile nu se vad extrem de bine, dar altele nu mai pot sa fac.

 

 

 

CAFE RACER e un naked modificat sa fie rapid si manevrabil.

E o motocicleta de oras folosibila si pe serpentinele de langa oras.

De aici in colo nu sunt extrem de multe repere.

 

1.Tipul de motocicleta e Cafe Racer.

2. Arhitectura motorului e Cafe Racer.

3. Tevile de esapament (primare) sunt Cafe Racer.

4. Pornirea la pedala e stil Cafe Racer.

5. Codita e tip Cafe Racer.

6. Rotile intra si ele in acceasi notiune.

7. Ceasurile de bord

8. Cadrul , rezervorul .... etc.

Sau astea nu conteaza ....

 

Si ca sa va dau o paralela ...

post-6052-1203161518_thumb.jpg

Uitati-va la motor, la cilindrii, la chiuloasa, la aripi, roti, ceasuri.

Dar, fireste trebuia cineva sa comenteze ceva.

Ca daca nu unii nu se simt bine.

Si daca vrei sa iti mai dai cu parerea du-te si vezi cum arata pe viu si cum suna.

 

 

<small>--- Mesaj completat în 16 Feb 2008 13:47 -------------</small><br/>

This spells my point. Mi-a placut observatia lui Sawyer, ca Adventure a fost prezentat in context, adica o scurta (prea scurta) aventura intr-o frumoasa zi de iarna. Am si mentionat pe deasupra ca nu a fost un test la sange si am exemplificat cu o poveste din viata reala. Sau ar fi fost mai bine primit un "test" facut din crampeie de poze si imagini de pe net?

 

Ca un om care se pare ca are un fetish pentru motociclete, pornesc de la prezumptia de nevinovatie in cazul unei noi motociclete pe care am placerea sa o pilotez. NU ma voi apuca sa caut defecte cu lumanarea si nu voi cauta sa fiu ziaristul moto lui Peste, doar ca sa arat cat sunt eu de incisiv cu motoretele astea. Mi se pare super aiurea cand aici pe forum, se lanseaza o motocicleta noua si hop, lumea sare cu comentarii depreciative, de parca ei lucreaza la R & D. Motocicletele sunt create pentru "felii" de viata si cand scrii despre una, te raportezi la felia respectiva. Iar pentru felia respectiva, in cazul Adventure, din ce am experimentat si cercetat, motocicleta este foarte ok. Daca esti aventurier moto si te deranjeaza vibratiile lui Adventure, atunci o lasi balta mai bine si treci la choppere.

 

Nu am scris eu ca exemplare mai vechi au avut probleme cu rulmentul lagarului palier? Ce era sa spun, ca nu poti face speed touring cu Adventure? Va rog sa imi spuneti defectele fundamentale ale acestei motociclete. Cat despre povestea cu reclama, deja ma plictiseste. E si asta un real life story. Uite, motocicleta asta este de vanzare, iar noi am scos-o la un ride... Nu am spus nimanui sa o cumpere.

 

 

Da stiu tu esti f. entuziasmat de orice motocicleta noua pe care o pilotezi.

Dar atunci esti si subiectiv, si ca redactor nu prea ai voie sa fi asa.

Da sa testez eu motorul ca ii gasesc defecte ... poate sunt putine, dar sigur sunt.

 

 

Si nu are rost sa ma repet ...

Am citit si ce au scris altii despre ce am scris eu ...

Ideea e ca ... nu cu rautate sau alt interes.

Dar interesul tuturor e ca noi toti sa criticam revista.

Numai asa redatorii isi vor da seama unde gresesc ca sa poata sa scoata o revista mai buna.

Daca toti luam apararea si spunem lucruri bune nimic nu o sa evolueze.

 

Cineva zicea ca in UM la un moment dat erau o gramada de articole despre Honda.

Probabil ... dar tre sa nu uitam ca HONDA (desi nu ii sunt fan) e HONDA.

Si la capitolul vanzari, calitate, profesionalism poate sa ingroape la orice ora Ducati.

Care se vinde statistic unul la 1000 Honda.

DECI ... Ducati ca reprezentare in viata reala fata de Honda NU EXISTA !!!.

Inutila comparatia intre cele doua, chiar si daca Ducati ar scoate cateva zecimi de secunda in plus pe circuit.

Am un prieten care nu vroia sa auda de japoneze acum 10 ani. Motociclist inrait. Lui pur si simplu nu ii placea

de "mancatorii de usturoi"(ii confunda cu Coreeenii.)

Nu stia decat Ducati si MotoGuzzi. Acum sa nu auda de Ducati ... e vorba de costuri de intretinere.

 

Am multi prieteni, cunostinte care au Honda.

Nici unul cu Ducati.

Asa ca toti acesti oameni vor recationa mai bine cand vor vedea Honda in test

decat daca ar vedea Ducati.

Si numai eu cunosc vreo 15 posesori de Honde.

 

AGAIN ... 32 de pagini pt. o marca care vide in Romania mai putine motoare noi

pe an decat degetele mele ... E ENORM de mult !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Cand o sa vanda de 10 ori mai mult mai vorbim. :wink:

Editat de sadik69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci domnu' judecator care dati cam repede sentinte:

1. Ghidonul nu e Cafe Race .... si scaritele nu sunt date asa de in spate.

Iar Crash-bar-ul l-am pus dupa ce unul a dat cu ea de pamant si mi-a spart o semnalizare, oglina si wind-shieldul. Si fiindca piese pt. un motor din '79 sunt aproape imposibil de gasit am considerat ca e mai ieftin asa.

2. Seaua nu e single ... dar nu e oblifatoriu sa fie single ... dasi in articol Mark asa sustine.

 

E adevarat ca in poza pusa detaliile nu se vad extrem de bine, dar altele nu mai pot sa fac.

CAFE RACER e un naked modificat sa fie rapid si manevrabil.

E o motocicleta de oras folosibila si pe serpentinele de langa oras.

 

ok, eu tot n-am inteles pana acum ce modificari ai adus tu moticicletei tale...

nu ma pricep la genul asta de motociclete, dar deja vad ca insisti foarte mult, asa ca m-ai facut curios.

 

din pozele postate de tine pe pagina anterioara nu am vazut decat niste stickere si un logo cafe-racer.

 

si eu, daca-i scot carena motociletei mele, si ii pun un sticker cu "street-fighter" asta nu inseamna neaparat ca e street fighter....

 

colegii mei ti-au spus odata, de doua ori, dar tu se pare ca nu vrei sa intelegi ceva... numarul asta a fost o coincidenta cu atata ducati. care parte n-ai inteles-o???? ti s-a specificat clar ca numarul viitor o sa avem mai mult suzuki. cum crezi ca o sa se simta posesorii de... bmw de exemplu? ar trebui sa arunce cu noroi in suzuki pt ca e prea mult pentru gustul lor. am inteles ca tie nu-ti plac motoretele made in italy dar astea nu le face automat niste motociclete demne de aruncat la gunoi. ducati e o marca mai aparte, e destinata unui anumit segmet. oricum, scump vs ieftin e o chetie foarte relativa si discutabila si nu vreau sa mai continuam discutia. la noi in tara sunt destui pasionati ducati, care cred ca s-au bucurat foarte mult la vederea numarului 10 al revistei. asadar, daca tie nu ti-a placut asta, nu e frumos din partea ta sa arunci cu noroi in ei si nu inseamna ca toata lumea iti impartaseste opinia.

 

oare tot asa spuneai daca avem 30 pagini despre harley-davidson??? sau bmw? sau triumph??? daca pe strada vad mai multe ducati decat triumph*, asta nu inseamna by default ca ducati e mai buna ca trimumph* (* poti inlocui triumph cu harley-davidson, buell, mv agusta, moto guzzi, bimota, moto morini)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva zicea ca in UM la un moment dat erau o gramada de articole despre Honda.

Probabil ... dar tre sa nu uitam ca HONDA (desi nu ii sunt fan) e HONDA.

Si la capitolul vanzari, calitate, profesionalism poate sa ingroape la orice ora Ducati.

Care se vinde statistic unul la 1000 Honda.

DECI ... Ducati ca reprezentare in viata reala fata de Honda NU EXISTA !!!.

 

Ceea ce spui e absolut absurd realizezi? Eu ca fan Honda apreciez f mult firma Ducati. Ei se bazeaza mai mult pe spirit decat pe fiabilitate si uite ca merge. Cate Harley-uri se vad in comparateie cu Honda...cred ca ajungi cam la acelasi raport ca si la Ducati...si vrei sa spui ca Harley e nimic pe langa Honda? Pardone mois! Pai ce ar fi daca intr-o revista s-ar scrie 30 pag Honda, 30 Yamaha tot asa pentru alte firme cu renume...si cand vine vorba de Ducati, Aprilia se acorda cate jumatate de pag...nu mai spun de Buell pentru care cred ca dupa aceasta ideologie nu ar primi nici un colt de pagina. E aiurea sa spui ca domle scriem 60 pag Honda...de ce?...pentru ca Honda e Honda. In acest mod nu creezi egalitate. Si ce daca primele Ducati se stricau dupa 100 km? Poate anul asta au dat lovitura si is mai fiabili decat orice japonezi...nu ar fi corect sa-i dam o sansa? Mi se pare ca respingi foarte mult ceea ce este nou si nu accepti ceva care ar putea schimba imaginea creata pe piata. Ce ar fi daca tu ai fi pe pista mai rapid cu o sec decat Rossi...dar managerul va spune neeee...Rossi primeste ultimul racnet in materie de tehnologie pentru ca are renume...iar tu primesti un motor de minsk. Cum te-ai simti? Probabil ca revoltat! :kiss: ....... :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ce spui tu este ca, din moment ce Ducati oricum nu se prea vinde in Romania si in lume fata de alte marci, ar trebui sa neglijam aceasta marca, sa scriem cate ceva despre ei din an in Paste. Sa stii ca nu sunt chiar atat de putine Ducati-uri in tara cate crezi tu. Faptul ca tu nu cunosti nici un posesor nu e foarte relevant. Eu, de exemplu, cunosc mai multi posesori de Ducati decat de Honda, sau poate in numar egal. Nici tu, nici eu, nu suntem un esalon reprezentativ din punctul asta de vedere. In numerele Motociclismo de pana acum, cam fiecare marca a avut prioritate la un moment dat. Acum a venit si randul Ducati. Pentru posesorii aia putini. Am avut Honda, am avut KTM, am avut Suzuki, Aprilia si cate si mai cate. Si ti-am zis ca exagerezi cu cele 32 de pagini. Cel cu Agostini nu se poate considera ca promoveaza vreun model Ducati, in afara de cazul in care vrea cineva sa-si cumpere vreun GP7. Articolul cu Monsterul modificat se refera mai mult la o motocicleta customizata intr-un fel deosebit, decat la cat de bun si magnific e Ducati Monster. Istoria Ducati a venit dupa istoria Honda, Yamaha etc. si e pur si simplu un articol de cultura generala motociclistica. Daca e sa ne luam dupa vanzarile la nivel mondial, atunci toata revista ar trebui sa fie plina de Honda, Suzuki si Yamaha. Dar noi vrem sa multumim pe toata lumea, nu doar pe majoritatea. Asa ca cei care nu sufera Ducati vor trebui sa suporte numarul asta, iar cei care nu sufera Suzuki vor trebui sa inghita un pic in sec numarul viitor.

In legatura cu cafe-racer-ul tau, dezbaterea e lunga si ar trebui s-o facem pe alt topic. Un motor cu doi cilindri paraleli nu inseamna neaparat cafe-racer. Coada pe care am vazut-o eu in poze e de motocicleta japoneza din anii '70-'80, nu de cafe-racer. Ma rog, poate nici nu ne putem da seama foarte bine din pozele respective, ca nu sunt foarte clare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa umila mea parere, motocicleta este in sine un vehicul entuziasmant. Eu unul, m-am entuziasmat si cand m-am dat cu IJ-ul sau cu Mz-ul. Te rog sa te dai cu un Adventure si sa-i gaseseti fundamentalele defecte, care fac acest motor total nerecomandabil pentru turele cu mult offroad. Sau rog posesorii de Adventure sa se pronunte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, eu tot n-am inteles pana acum ce modificari ai adus tu moticicletei tale...

nu ma pricep la genul asta de motociclete, dar deja vad ca insisti foarte mult, asa ca m-ai facut curios.

 

din pozele postate de tine pe pagina anterioara nu am vazut decat niste stickere si un logo cafe-racer.

 

si eu, daca-i scot carena motociletei mele, si ii pun un sticker cu "street-fighter" asta nu inseamna neaparat ca e street fighter....

 

colegii mei ti-au spus odata, de doua ori, dar tu se pare ca nu vrei sa intelegi ceva... numarul asta a fost o coincidenta cu atata ducati. care parte n-ai inteles-o???? ti s-a specificat clar ca numarul viitor o sa avem mai mult suzuki. cum crezi ca o sa se simta posesorii de... bmw de exemplu? ar trebui sa arunce cu noroi in suzuki pt ca e prea mult pentru gustul lor. am inteles ca tie nu-ti plac motoretele made in italy dar astea nu le face automat niste motociclete demne de aruncat la gunoi. ducati e o marca mai aparte, e destinata unui anumit segmet. oricum, scump vs ieftin e o chetie foarte relativa si discutabila si nu vreau sa mai continuam discutia. la noi in tara sunt destui pasionati ducati, care cred ca s-au bucurat foarte mult la vederea numarului 10 al revistei. asadar, daca tie nu ti-a placut asta, nu e frumos din partea ta sa arunci cu noroi in ei si nu inseamna ca toata lumea iti impartaseste opinia.

 

oare tot asa spuneai daca avem 30 pagini despre harley-davidson??? sau bmw? sau triumph??? daca pe strada vad mai multe ducati decat triumph*, asta nu inseamna by default ca ducati e mai buna ca trimumph* (* poti inlocui triumph cu harley-davidson, buell, mv agusta, moto guzzi, bimota, moto morini)

 

 

Imi pare rau domnilor redactori ca am avut tupeul sa va critic.

Revista voastra e cel putin perfecta si greseala de a defaima tara si poporul

nu trebuie iertata.

De aceea eu ma retrag umil.

Va doresc cat mai multe numere la fel de perfecte ca ultimul.

 

 

Cat despre Restul nu mai comentez ca ma doare capul.

 

OVER and OUT !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Okay...cineva e frustrat...Unele obs sunt spot on(mult ducati si faza cu ktm-u :huh: )...dar in rest...frate de la arhitectura cafe racer la cafe racer mai ai ceva drum...cu tot respectul...loganul de zi cu zi seamana cu longanul proiectat pt rally...are in mare aceiasi caroserie...parbrize faruri si dtopuri...totusi nu e o masina de raliu...iar pt a ajunge la statutul resp treb modificata cu elementele definitorii categ resp... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau domnilor redactori ca am avut tupeul sa va critic.

Revista voastra e cel putin perfecta si greseala de a defaima tara si poporul

nu trebuie iertata.

De aceea eu ma retrag umil.

Va doresc cat mai multe numere la fel de perfecte ca ultimul.

Cat despre Restul nu mai comentez ca ma doare capul.

 

OVER and OUT !!!

 

Oricine accepta critica dar atunci cand aceasta este facuta fara sa aiba un scop precis si bine sustinut...well nu prea cred! Daca ai fi criticat un articol, o poza...cateva pagini da...dar in primul tau topic ai luat fiecare subiect si l-ai taiat de pe lista preferintelor. Mi se pare exagerat de mult! Daca revista ar fi fost asa de proasta cum reiese din criticile tale probabil ca nu ar fi ajuns la numarul 10. Iti inteleg suspiciunile legate de KTM....hai sa spunem ca asta mai e de acceptat desi spun eu ca cei de la motociclismo au pus destule cuvinte jos la acest topic sa te convinga de faptul ca nu a fost reclama...dar hai treaca mearga, sa presupunem ca esti mai greu de convins. Dar la faza cu Ducati...oricat m-as stradui sa inteleg...nu pot. E ca si cum la un numar anterior in care s-au scris peste 30 de pag despre enduro s-ar fi rasculat un fan speed sa critice acest lucru. Eu cred ca tu ai ceva cu Ducati...te-a dezamagit acest producator sau iti este antipatic...altfel nu-mi explic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aceea eu ma retrag umil.

OVER and OUT !!!

 

nu este nevoie sa te retragi, stimabile. mie mi-a facut place citesc si alte pareri, si sa ascult ce au de spus cititorii. este un forum public, nu te da nimeni afara doar ca ti-ai spus parerea. datorita voua, cititorilor si colaboratorilor, am ajuns la numarul 10. pererile voastre, ale cititorilor, sunt luate in seama, dar numai acele pareri care au ceva de zis si sunt sustinute cu argumente si contraargumente - pareri ca "ducati este o marca de cacao si nu se merita sa scrieti atata despre asa ceva" fii sigur ca o nu o sa fie niciodata luata in seama. imi pare rau ca ti-ai dat asa tarziu seama despre asta. toata lumea a incercat sa te faca sa intelegi inca de la primele raspunsuri, dar se pare ca ai vrut cu tot dinadinsul sa desfiintezi acea marca. aici nu am fost de acord cu tine!!!!la restul, colegi mei ti-au explicat ce si cum, cu asa zisa publicitate mascata din revista si articole partinitoare.

 

asteptam oricand pe adresa redactiei alte aventuri d'ale tale, iar acest thread va ramane deschis pentru cei care au o parere bine argumentata despre ceea ce citesc in revista, nu frustrari personale despre o marca de motocicleta sau un model anume cu care ei avut probleme in trecut. pentru asta exista threaduri dedicate.

oare cum ar fi daca numarul viitor marc ar desfiinta suzuki (cunoastem amandoi trecutul lui marc vs DR). trebuie sa pastram totusi o atitudine pozitiva. nu suntem o revista de scandal ca atunci cand ne dam cu o motocicleta, un scuter, un atv sa-l desfiintam din prima si sa-i descoperim intai partile negative si inutilitatea modelului respectiv.

 

 

@ Sawyer

man, stiu ca esti alaturi, dar pentru a evita unele neplaceri, te rog sa-ti modifici semnatura. nu vrea nimeni sa fim acuzati de publicitate mascata.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci domnu' judecator care dati cam repede sentinte:

 

 

Si ca sa va dau o paralela ...

post-6052-1203161518_thumb.jpg

Uitati-va la motor, la cilindrii, la chiuloasa, la aripi, roti, ceasuri.

Dar, fireste trebuia cineva sa comenteze ceva.

Ca daca nu unii nu se simt bine.

Si daca vrei sa iti mai dai cu parerea du-te si vezi cum arata pe viu si cum suna.

 

daca ti se pare ca aprecierea mea e o sentinta ... poti face apel :huh: .

iar paralela facuta de tine ... nu are nici o legatura cu motocicleta ta inafara de culoarea galbena. a, si pe un cafe recer nu scrie "cafe racer", pt. ca se vede ca e :cheers:

am comentat pt. a-mi spune parerea fata de o apreciere a ta pe care am considerat-o si o consider gresita, nu ca sa ma simt bine. iar ca sa imi spun parerea nu sunt obligat sa vad cum arata pe viu honda aceea.

 

In legatura cu cafe-racer-ul tau, dezbaterea e lunga si ar trebui s-o facem pe alt topic. Un motor cu doi cilindri paraleli nu inseamna neaparat cafe-racer. Coada pe care am vazut-o eu in poze e de motocicleta japoneza din anii '70-'80, nu de cafe-racer. Ma rog, poate nici nu ne putem da seama foarte bine din pozele respective, ca nu sunt foarte clare.

este un astfel de topic. de unde inca o data rezulta ca honda aceea nu e cafe racer.

/index.php?...hl=cafe%20racer

 

De aceea eu ma retrag umil.

 

Cat despre Restul nu mai comentez ca ma doare capul.

 

OVER and OUT !!!

faptul ca ai adus critici e ok. dar nu stii sa accepti argumentele altora. tii sa ai doar tu dreptate. de aceea te-ai si retras din discutie. deloc umil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ne-am inteles gresit. Daca am lasat impresia ca ne-am luat de tine personal sau ca nu acceptam nici un fel de critica, ne cerem scuze. Stim ca revista nu e perfecta (nimic nu e perfect), dar ne straduim pe cat putem sa o facem din ce in ce mai buna. Conteaza parerea ta, ca si a celorlalti cititori si, dupa cum am spus si in primul meu post de pe acest topic, apreciez faptul ca ai disecat revista in detaliu. Asta arata ca iti pasa. In acelasi timp, si eu si colegii mei avem dreptul sa nu fim intru totul de acord cu tine, nu? Am fost de acord ca e destul de mult Ducati in numarul asta, dar am si explicat de ce s-a intamplat asta si de ce nu poate fi considerata publicitate sub nici o forma. Nu trebuie sa devenim vehementi sau sa luam o nota personala in aceste dezbateri. Pur si simplu avem diferente de opinii, ne spunem parerile, argumentam frumos si civilizat si vedem la ce concluzie ajungem. Noi nu avem absolut nimic cu tine si chiar te rugam sa ne analizezi in continuare revista si sa ne critici fara mila. Pana la urma, asa evoluam. S-auzim de bine! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare revista are partile bune si partile rele. Dar sa cumpar 3 reviste ca sa citesc cate 50% din fiecare, caci cealalta jumatate o gasesc in toate 3, mai devreme sau mai tarziu, mi se pare cam de cacao. Fiecare (poate nu fiecare, dar cel putin 2...) revista a scris despre noua Hayabusa, despre Hornet, si alte modele, iar articolele sunt traduse din aceleasi reviste din alte tari. Mai degraba imi iau variantele in italiana ptr. ca sunt mult mai stufoase si nici cu limba nu ar fi o problema asa mare. Si sa fim seriosi, cu ce ma incalzeste sa citesc in toate 3 revistele despre o Hayabusa pe care doar daca, castig la Loto mi-o pot permite ??? (si nici asa nu mi-ash lua-o ptr. ca nu am suficienta experienta).

Nu o luati in nume de rau, dar decat sa cumpar toate 3 revistele ptr. partile pe care le are fiecare care imi plac mie am ajuns la concluzia ca mai degraba bag benzina de banii astia :huh: . No offence !!!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...