Aleko Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Cine obisnuieste sa faca faze de genul celor din avatarul lui Cracky nu trebuie sa se mire de uzuri mari rapide. Foarte bine, e treaba lui dar decarteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Ma bag si eu peste topicul asta ca sa nu deschid altul. Acum vreo doua zile am vrut sa curat lantul (fara sa il dau jos) si am dat pe el cu WD40 o data, si cu spray de lant dupa. Cand am inceput sa merg cu mobra am vazut ca frana spate nu mai tine deloc. Am ajuns acasa, am sters discul si pe carpa s-a luat ceva negru si unsuros. Nu cred ca era WD40, iar spray de lant putin probabil sa fi fost, pentru ca nu prea aveam cum sa dau pe langa cu ala. Intrebarea este cu ce pot sa dau pe disc ca sa se curete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 brake clean! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 brake clean! Ma refer la solutii mai gospodaresti asa. De exemplu apa, apa cu detergent, benzina, ajax floral fiesta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 Ma refer la solutii mai gospodaresti asa. De exemplu apa, apa cu detergent, benzina, ajax floral fiesta... Eu zic, ca nu este chiar asa un capat de tara un spray de la louis de 12 ron care este conceput pentru asa ceva! Solutii gospodaresti ar fi alcool tehnic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 10, 2008 Admin Share Postat Martie 10, 2008 Nu trebuie sa ajungi la Louis pentru un spray.Gasesti cam in orice benzinarie sau magazin auto asa ceva. Il mai poti sterge si cu o cirpa inmuiata in benzina sau decarbusolv.Dar spray-ul este cel mai practic. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 (editat) Si eu am joc la acele bolturi la motocicleta, discul este NOU, doar 2000KM, nu sunt semne de lovire in nituri sau disc, deci nu ma speriu' este normal ziceti voi care cunoasteti de mult fenomenul DAR, ce este acel zuruit in mers la viteza mai mare de 40km/h se aude constant, la voi se aude? Placutele sint noi, discul deasemeni, etrierul nu ramina blocat (eu la asta m-am gindit prima oara dar nu se blocheaza nici un cilindru am testato se invarte normal roata ) Acest sunet nu e un zuriut de rulment uzar pt k cind trag frina usor nu mai zuruie! o las incepe iar, nu se aude tare dar ma inerveaza uneori. Respect Editat Martie 10, 2008 de tamas_daniell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Dupa cum a spus si cineva mai sus, nu exista posibilitatea ca dupa frana sa revina pistonasele din etriere la pozitia initiala si atunci discul impinge placutele inapoi. Fiind atat placutele cat si discul noi, e perfect normal sa se auda zgomotul ala, pentru ca placutele freaca tot timpul pe disc (foarte foarte usor). La fel, perfect normal e sa nu se mai auda zgomotul cand franezi, chiar si usor, pentru ca lipesti perfect placuta de disc si atunci nu mai are cum sa joace. In concluzie, nu ai nici o problema la motor Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Multam mult de raspuns Ride safe --- Mesaj completat în 12 Mar 2008 16:10 ------------- Multam mult de raspuns Ride safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian2000 Postat Aprilie 6, 2008 Share Postat Aprilie 6, 2008 (editat) Iti vand eu o roata completa fata cu discuri aproape noi ,neagra, identica cu a ta. 130 euro <small>--- Mesaj completat în 06 Apr 2008 21:46 -------------</small><br/>0727 027 300.radu.bucuresti.sorry Editat Aprilie 6, 2008 de adrian2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 buna ziua, am o cagiva mito cu o problema identica, motiv pt care i-am permis sa scriu in acest topic. primul lucru pe care le-am facut dupa ce am constatat jocul la disc a fost sa vad ce scrie in manualul de reparatie si am constat ca nu ofera informatii despre acest joc al discului, scrie ca se inlocuieste doar cand ajunge sub grosimea de 0.13 inch legat de tipul de disc, (floating) manualul spune asa: "The front disc of this motorcycle is floating, i.e. it consists of a part integral to the wheel rim, and a braking band that, by means of special bushings where the disc can slide freely, is able to get the proper position under the effect of the brake caliper." "...where the disc can slide" - si stau si ma intreb: pai bine, dar cat de mult poate sa joace (alunece)? pt ca discul meu are un joc de 1-2 mm - chiar o sa-l masor. este suficient de mare incat sa auzi un pacanit in momentul franarii... nu situ cat de amre e pericolul forfecarii, dar stresul e destul de mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.