Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Nu stiu de ce spui ca nu adera pe dop. La mine la fel am procedat, dar inainte de a da cu silicon am luat si am sters acel dop cu diluant (l-am degresat). Ce am observat e ca , acest lucru ajuta si siliconul sta lipit bine de el. Dupa vreo 2 ani de utilizare, am desfacut pentru a-mi schimba lantul de distributie si imi amintesc bine ca a trebuit sa frec bine cu degetele de el sa se ia siliconul. Siliconul dat in strat subtire nu in strat gros, e mai mult o stergere.

 

Daca ai pelicola de ulei pe el, e si normal sa nu se lipeasca si sa iti fuga stanga dreapta. Recomand chiar degresarea tuturor suprafetele inainte de aplicarea siliconului. O operatiune de 3 minute, dar care te ajuta sa faci o garnitura rezistenta.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Din cate stiam eu , uleiul nu afecteaza deloc siliconul. Dar: Recomand sfatul lui Irinel. Eu degresez absolut toate suprafetele pentru ca nu poate face nici un rau si e cel mai bine.

Pe langa faptul ca am o obsesie sa sterg absolut orice lucru cu benzina :tempted: motocicleta o sterg cu benzina din cand in cand , si cauciucurile si farurile .... etc ( Am ster odata numarul de inmatriculare cu benzina si s-a luat vopseaua :)) a trebuit sa refac literele cu pensula - asta arata calitatea vopselei pe care o folosesc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca folosesti benzina la sters sa stii ca aceasta e foarte buna prietena cu praful. Adica il atrage de mama, mama. In trecut vopsitorii amestecau anumite vopsele de la policolor pentru un super luciu. De aici se explica si dizolvarea literelor de pe placuta de inmatriculare. Plus o sa observi ca daca freci o picatura de benzina intre degete ramane unsuros.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dizolvarea literelor de pe placuta de inmatriculare tine strict de vopseaua de proasta calitate . Aceeasi vopsea este folosita si la aripa de logan noua (o vopsea neagra pe care eu o sterg cu benzina , ramane tabla curata si o vopsesc iar.

O vopsea de calitate (auto) nu se sterge cu benzina ( rar se sterge cu nitrodiluant ) Eu unul la vopsit folosesc doar benzina pentru ca sunt atatea tipuri de diluant care nu sunt compatibile , in schimb benzina merge la orice.

Am pus o data diluant intr-o vopsea foarte scumpa si ala de la magazin nu mi-a zis ca nu se potriveste - vopseaua s-a branzit si s-a separat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajutor!

Am gasit in DR-ul meu un releu(cred, are 6 picioruse late aurii, doua randuri de cate trei) rupt si fara carcasa.

Ce este si la ce foloseste? Mentionez ca motorul porneste dar nu are stop pe frana, nici semnalizatoare si bateria e moarta.

As pune poze cu releul dar nu stiu cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajutor!

Am gasit in DR-ul meu un releu(cred, are 6 picioruse late aurii, doua randuri de cate trei) rupt si fara carcasa.

Ce este si la ce foloseste? Mentionez ca motorul porneste dar nu are stop pe frana, nici semnalizatoare si bateria e moarta.

As pune poze cu releul dar nu stiu cum.

PS: In loc de poza am pus releul si am uitat sa spun ca nu se opreste motorul de la buton ci din decompresor(DR 750 DIN 1994)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce spui ca nu adera pe dop. La mine la fel am procedat, dar inainte de a da cu silicon am luat si am sters acel dop cu diluant (l-am degresat). Ce am observat e ca , acest lucru ajuta si siliconul sta lipit bine de el. Dupa vreo 2 ani de utilizare, am desfacut pentru a-mi schimba lantul de distributie si imi amintesc bine ca a trebuit sa frec bine cu degetele de el sa se ia siliconul. Siliconul dat in strat subtire nu in strat gros, e mai mult o stergere.

 

Daca ai pelicola de ulei pe el, e si normal sa nu se lipeasca si sa iti fuga stanga dreapta. Recomand chiar degresarea tuturor suprafetele inainte de aplicarea siliconului. O operatiune de 3 minute, dar care te ajuta sa faci o garnitura rezistenta.

Justificare:

Sunt doua cazuri, unul cind ai piesele in stare folosita dar in cotele de uzura si cazul in care nu mai sunt in cote.

Aici era vorba de un dop de cauciuc care are insertie metalica, cauciucul fiind unul mai special dat fiind faptul ca sta pe chiuloasa racita cu aer(si ulei).

Daca sintem la cazul 1, atunci nu trebuie sa faci nimica altceva decit ce scrie in cartea de reparatie , in care spune clar "NU SE FOLOSESTE SOLUTIA DE ETANSARE ..." ci doar pe imbinarea chiuloasa - capac. Evident cu respecarea masurilor generale de lucru (curata de resturi, degresare, etc)

In cazul 2, fiecare se scarpina cum poate, pentru ca fiecare isi asuma riscurile. Cine poate garanta solutia inlocuirii sau "reparatiei" unei piese defecte, asa cum este nenorocitul ala de dop, ca tine ? Dar riscurile ca sa ramii fara dopul ala pe coclauri si-ti frigi motorul ?

 

Eu nu afirm ca am cine stie ce experienta dar pot afirma un lucru, pe care as vrea sa-l inteleaga toti care citesc aceste topicuri,(opinia mea pe care mi-o asum in totatlitate) : motociclismul, in orice varianta ar fi, este o activitate relativ scumpa si care necesita investitii. Lipsa acestor investitii "costa" de multe ori mai mult decit investitia. Dorinta de a te bucura de mersul pe doua roti este enorma pentru cei care au acest microb si intotdeauna este cumplit sa nu poti face acest lucru din cauza ca n-ai piesa care trebuie sau la timp. Dar facind improvizatii nu faci nimic alceva decit a-ti pune viata ta si acelor din trafic in pericol. Cei care incep sa-si repare motocicletele in garaj, si n-au experienta, si citesc din forumuri despre improvizatii care "tin" sunt indrumati GRESIT. Din punctul meu de vedere, improvizatiile sunt varianta de urgenta, pe traseu, acolo unde nu ai ce sa-i mai faci altceva, lucru pe care fiecare ar trebui sa-l stie sa-l faca la motorul lui. Asta evident denota ca-si cunoaste temeinic motorul, a "trecut la mina" toata motocicleta, avind in cealalta mina manualul producatorului, de reparatii, ca sa stie ce inseamna reparatia si ce inseamna improvizatia.

 

Cei care au experienta vietii de motociclist, si au ani, au prins Mobre, MZ, CZ, Jave, etc, N-AU AVUT INTERNET, PIESE ORIGINALE,SILICOANE samd. Singura lor(si a mea) varianta de reparatie era improvizatia. Alte vremuri, alte riscuri, alt trafic, alte viteze, alte motoare, ALTA GENERATIE !

 

Asta e parerea mea legat de acest hobby.

 

Succes tuturor :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Justificare:

Sunt doua cazuri, unul cind ai piesele in stare folosita dar in cotele de uzura si cazul in care nu mai sunt in cote.

Aici era vorba de un dop de cauciuc care are insertie metalica, cauciucul fiind unul mai special dat fiind faptul ca sta pe chiuloasa racita cu aer(si ulei).

Daca sintem la cazul 1, atunci nu trebuie sa faci nimica altceva decit ce scrie in cartea de reparatie , in care spune clar "NU SE FOLOSESTE SOLUTIA DE ETANSARE ..." ci doar pe imbinarea chiuloasa - capac. Evident cu respecarea masurilor generale de lucru (curata de resturi, degresare, etc)

In cazul 2, fiecare se scarpina cum poate, pentru ca fiecare isi asuma riscurile. Cine poate garanta solutia inlocuirii sau "reparatiei" unei piese defecte, asa cum este nenorocitul ala de dop, ca tine ? Dar riscurile ca sa ramii fara dopul ala pe coclauri si-ti frigi motorul ?

 

Mi-e teama ca baietii vorbeau despre puferul/dopul de cauciuc pe unde intra firele electrice in motor. Nu este un cauciuc special, nu are insertii metalice si nici nu se uzeaza. Era vorba doar de oportunitatea etansarii zonei respective cu gasket sealant. Nimic mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-e teama ca baietii vorbeau despre puferul/dopul de cauciuc pe unde intra firele electrice in motor. Nu este un cauciuc special, nu are insertii metalice si nici nu se uzeaza. Era vorba doar de oportunitatea etansarii zonei respective cu gasket sealant. Nimic mai mult.

nope, e vorba de dopul de cauciuc de pe chiuloasa, asa cum se vede in poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeati despre pozele mele ? :) nu mi-am dat seama pana acum. Daca e vorba de dopul acela in continuarea Axei cu came ? nu conteaza daca are sau nu silicon , daca considerati ca izoleaza bine doar dopul , eu pun totusi silicon :D

 

PS: Nu stiu daca se vede prea bine in poza , dar am pus foarte putin silicon . Nu are ce stoarce , ca sa ajunga in motor. Cand am umblat la motor dopul avea si el silicon .

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul de reparatii e bun pentru ati face o ideie.

Fiecare motor in parte chiar daca e facut la fel isi are mersul lui. Stii vorba aia :" bai daca nimeresti motor bun din prima te tine, daca nu, te va supara toata viata ". Nu poti aplica in totalitate valorile din carte pentru ca acelea se refera la un motor nou, standard si nu la unul cu km la bord. Uneori reglajele se fac si dupa "ureche" asculti motorul cum ii place lui.

Am observat ca toti spun: " manualul spune se strange la maxim si se da o tura jumate inapoi , pentru aer ". Fals.... nu la toate motoarele e la fel. Parametri sunt mereu in modificare si totul se datoreaza uzurii. Ai un motor cu toate piesele noi, atunci da, tii cartea in stanga si cu dreapta strangi.

 

Consider in momentul de fata manualul doar ca un punct de pornire ,( distributie, balansieri acolo e putin mai diferit, dar tot la fata locului se iau decizile).

 

"Alta generatie " (jawe ij, comuniste). Prima mea trotineta a fost Jawa 350 pe care am reconditionat-o de la A la Z. A urmat suza care a trecut prin acelasi proces.

 

Crede-ma unele improvizatii vin sa aduca un plus de bani in buzunar, siguranta si chiar rezistenta. Exemplu :Cablu de soc: se duce repede la Suzi. Pret unul nou cu tot cu tragator peste 100 ron:

 

Acum improvizatie : schimbator metalic de bicicleta cu trepte, cablu + manta schimbator = 10 ron Are 4 ani de cand l-am montat nici o problema.

 

 

 

Justificare:

Sunt doua cazuri, unul cind ai piesele in stare folosita dar in cotele de uzura si cazul in care nu mai sunt in cote.

Aici era vorba de un dop de cauciuc care are insertie metalica, cauciucul fiind unul mai special dat fiind faptul ca sta pe chiuloasa racita cu aer(si ulei).

Daca sintem la cazul 1, atunci nu trebuie sa faci nimica altceva decit ce scrie in cartea de reparatie , in care spune clar "NU SE FOLOSESTE SOLUTIA DE ETANSARE ..." ci doar pe imbinarea chiuloasa - capac. Evident cu respecarea masurilor generale de lucru (curata de resturi, degresare, etc)

In cazul 2, fiecare se scarpina cum poate, pentru ca fiecare isi asuma riscurile. Cine poate garanta solutia inlocuirii sau "reparatiei" unei piese defecte, asa cum este nenorocitul ala de dop, ca tine ? Dar riscurile ca sa ramii fara dopul ala pe coclauri si-ti frigi motorul ?

 

Eu nu afirm ca am cine stie ce experienta dar pot afirma un lucru, pe care as vrea sa-l inteleaga toti care citesc aceste topicuri,(opinia mea pe care mi-o asum in totatlitate) : motociclismul, in orice varianta ar fi, este o activitate relativ scumpa si care necesita investitii. Lipsa acestor investitii "costa" de multe ori mai mult decit investitia. Dorinta de a te bucura de mersul pe doua roti este enorma pentru cei care au acest microb si intotdeauna este cumplit sa nu poti face acest lucru din cauza ca n-ai piesa care trebuie sau la timp. Dar facind improvizatii nu faci nimic alceva decit a-ti pune viata ta si acelor din trafic in pericol. Cei care incep sa-si repare motocicletele in garaj, si n-au experienta, si citesc din forumuri despre improvizatii care "tin" sunt indrumati GRESIT. Din punctul meu de vedere, improvizatiile sunt varianta de urgenta, pe traseu, acolo unde nu ai ce sa-i mai faci altceva, lucru pe care fiecare ar trebui sa-l stie sa-l faca la motorul lui. Asta evident denota ca-si cunoaste temeinic motorul, a "trecut la mina" toata motocicleta, avind in cealalta mina manualul producatorului, de reparatii, ca sa stie ce inseamna reparatia si ce inseamna improvizatia.

 

Cei care au experienta vietii de motociclist, si au ani, au prins Mobre, MZ, CZ, Jave, etc, N-AU AVUT INTERNET, PIESE ORIGINALE,SILICOANE samd. Singura lor(si a mea) varianta de reparatie era improvizatia. Alte vremuri, alte riscuri, alt trafic, alte viteze, alte motoare, ALTA GENERATIE !

 

Asta e parerea mea legat de acest hobby.

 

Succes tuturor :hug:

post-45143-0-50997800-1371115316_thumb.jpg

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul de reparatii e bun pentru ati face o ideie.

Fiecare motor in parte chiar daca e facut la fel isi are mersul lui. Stii vorba aia :" bai daca nimeresti motor bun din prima te tine, daca nu, te va supara toata viata ". Nu poti aplica in totalitate valorile din carte pentru ca acelea se refera la un motor nou, standard si nu la unul cu km la bord. Uneori reglajele se fac si dupa "ureche" asculti motorul cum ii place lui.

Am observat ca toti spun: " manualul spune se strange la maxim si se da o tura jumate inapoi , pentru aer ". Fals.... nu la toate motoarele e la fel. Parametri sunt mereu in modificare si totul se datoreaza uzurii. Ai un motor cu toate piesele noi, atunci da, tii cartea in stanga si cu dreapta strangi.

 

Consider in momentul de fata manualul doar ca un punct de pornire ,( distributie, balansieri acolo e putin mai diferit, dar tot la fata locului se iau decizile).

 

"Alta generatie " (jawe ij, comuniste). Prima mea trotineta a fost Jawa 350 pe care am reconditionat-o de la A la Z. A urmat suza care a trecut prin acelasi proces.

 

Crede-ma unele improvizatii vin sa aduca un plus de bani in buzunar, siguranta si chiar rezistenta. Exemplu :Cablu de soc: se duce repede la Suzi. Pret unul nou cu tot cu tragator peste 100 ron:

 

Acum improvizatie : schimbator metalic de bicicleta cu trepte, cablu + manta schimbator = 10 ron Are 4 ani de cand l-am montat nici o problema.

Iti respect parerea dar nu o aprob.

 

Manualul este sfint, si-ti spun si de ce . Valorile se dau pentru NOU + tolerante. Cind este nou, e nou. Cind esti IN TOLERANTE este vorba de unde ne aflam noi, adica cu uzura. Iar ce iese din tolerante se chema ca trebuie schimbat cu nou sau uzat in tolerante. Aci ma refer la improvizatii. De caeea nu te aprob.

Nu stiu unde ai citit in manuallul de reparatie ca aerul se regleaza la desfiletat x ture si gata. Nici vorba. Se refera la faptul ca dupa ce desurubezi x ture inapoi, motorul ar trebui sa porneasca, dupa care te invita frumos sa faci reglajele. Vezi, est o proasta interpretare a unui manual, care se raspindeste.

Legat de valorile de stringere, daca tu vrei sa-ti stringi suruburile de chiuloasa sau furca dupa cum vrei tu, n-am nici o treaba si-ti doresc succes. Dar nu vad de ce, atita timp cit idiotii aia de-or conceput un motor si si-au mincat nervii sa vada anduranta motorului, testare uzuri dupa km de test, etc, si au dat modalitatea de reparatie noi avem solutia mai desteapta .... sau au gindit ca doar motoare noi se vor repara, sau cum ?

Ce ar fi sa le trimitem noi niste observatii constructive, sa le ia in calcul, dade' or face moatoare mai performante si mai durabile. Ca-s vai de mama lor.

Oh da !

 

La distributie si "balansieri" e intr-adevar diferit...

 

 

Legat de cablul pe care l-ai pus, si economia facuta. Calculeaza cit costa maneta schimbatorului, cablul, eventual colierul modificat, prinderea in carburator, curentul, timpul tau si vezi in comparatie cu un cablu nou sau vechi. Cum stai ? Cu siguranta ca daca n-ai ce face, ai platit o data maneta si cablul, ai un atelier sau garaj samd iesi mai ieftin, dar nu asa se calculeaza costul !

 

Oricum, discutia este despre reparatii esentiale, nu ca decompresorul este neesential..

 

Mai este un aspect. Se fac crash teste si la motociclete, nu ca la autoturisme, vezi sa nu te "zgirii" in maneta ta de soc. Cel original e plastic , nu ?

 

Sa ma scuze cititorii pentru agresivitate ... sper sa nu se intimple des.

 

BAFTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"vezi sa nu te "zgirii" in maneta ta de soc. Cel original e plastic , nu ? "

 

:))) buna asta...dupa cum observi are si ala manson din plastic.

 

Nu am sustinut ca acele componente super de uzate trebuiesc mascate, daca ai urmari topicul reconditionare suzuki dr 650 rs de pe celalalt site ai vedea ca am cam inlocuit tot ce era uzat :

 

Cauciucuri in primul rand- ca sa nu imi rup coarnele....si pe astea le-am pus noi;

 

Ulei schimbat cu filtru in fiecare an;

Discuri ambreiaj,

placute de frana

lant distributie....

 

si multe altele....

 

deci...cum sustineai : e o "proasta interpretare" :)))))))))))) din partea unora

 

ps: treaba aia cu reglatul aerului era asa mai mult ca o metafora, nu o lua la propriu....

 

10 roni a costat totul....cu tot cu ciocanul de lipit pus in priza.... munca mea e gratis- il consider un hobby, la urma urmei asta e motociclismul nu? Un hobby...

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RaduCod :

 

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79646-reconditionare-suzuki-dr-650-rs/

 

Nu vreau sa ma dau artist, am fost gresit poate interpretat. Se pot observa unele improvizatii nepericuloase, precum si unele imbunatatiri aduse.

 

 

Uite o informatie super de utila pentru unii cu putini bani dar cu rezultate uriase. Reconditionarea amortizorului spate...totul facut cu 23 ron Gasiti informatiile pe topicul meu.

 

Se poate numi o improvizatie care dureaza din 2011....

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avem si noi un prieten aici " ser_ser9 "pe care il cam ignorati cu contrazicerile . Daca aveti DR Big 750 ajutatil si pe el sa recunoasca piesa aceea. Eu unul nu prea imi dau seama si nu cunosc modelul ( nu este releu de incarcare nici bobina de inductie nici releu de semnalizare ) ar putea fi CDI ,. dar probail ca nu e.

 

Revenind la voi :D eu il sprijin pe irinel , nu ca as dezaproba manualul dar un adevarat mecanic stie sa recunoasca sau sa inteleaga orice e legat de motocicleta lui. Daca ma ambitionez prea tare construiesc si eu CDI-ul de dr ( e doar un circuit cateva piese si fire )

Te felicit Irinel pentru ideea cu decompresorul , exact aceeasi imbunatatire am facut-o si eu (cablu de bicicleta 2 lei si o maneta de frana bicicleta luata de la fier vechi .

Recunosc ca unele piese trebuie luate noi (piston / segmenti / distributie) , dar nu o sa isi bata joc de mine nimeni si niciodata cu preturi absurde

100 lei cablu decompresor / 80 euro o maneta de ambreiaj cumpar din targ cu 5 lei - 100 de manete de ambreiaj :))

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cdi nu cred ca e pt ca ii porneste .. poate e un releu de protectie, desi din poze greu se observa, cand le maresc, pozele sunt foarte neclare....

 

Ai spus ca nu ai curent deloc. Din cate stiu sunt doua circuite pe dr. Cel de la lumini nu are legatura cu pornirea. Cel putin asa e la mine. Pot porni motorul fara baterie, dar nu e indicat sa folosesc semnalizarile farul sa nu solicit "magnetoul"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WOW bine zis. NU PORNITI MOTORETA FARA BATERIE

Esita sanse foarte mari sa prajiti instalatia. L-a mine a durat doar 5 minute. Am vrut sa verific daca merge faru , semnalizarea , clanxonu in acelasi timp (fara baterie) si au pocnit toate.A trebui sa schimb releu de semnalizare si becurile . Ciudat ca siguranta parca era inca buna :))

 

Chiar daca bateria e moarta , curentul trece prin ea si se stabilizeaza.

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RaduCod :

 

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79646-reconditionare-suzuki-dr-650-rs/

 

Nu vreau sa ma dau artist, am fost gresit poate interpretat. Se pot observa unele improvizatii nepericuloase, precum si unele imbunatatiri aduse.

 

 

Uite o informatie super de utila pentru unii cu putini bani dar cu rezultate uriase. Reconditionarea amortizorului spate...totul facut cu 23 ron Gasiti informatiile pe topicul meu.

 

Se poate numi o improvizatie care dureaza din 2011....

 

"vezi sa nu te "zgirii" in maneta ta de soc. Cel original e plastic , nu ? "

 

:))) buna asta...dupa cum observi are si ala manson din plastic.

 

Nu am sustinut ca acele componente super de uzate trebuiesc mascate, daca ai urmari topicul reconditionare suzuki dr 650 rs de pe celalalt site ai vedea ca am cam inlocuit tot ce era uzat :

 

Cauciucuri in primul rand- ca sa nu imi rup coarnele....si pe astea le-am pus noi;

 

Ulei schimbat cu filtru in fiecare an;

Discuri ambreiaj,

placute de frana

lant distributie....

 

si multe altele....

 

deci...cum sustineai : e o "proasta interpretare" :)))))))))))) din partea unora

 

ps: treaba aia cu reglatul aerului era asa mai mult ca o metafora, nu o lua la propriu....

 

10 roni a costat totul....cu tot cu ciocanul de lipit pus in priza.... munca mea e gratis- il consider un hobby, la urma urmei asta e motociclismul nu? Un hobby...

intradevar, eu gresesc si tu ai dreptate !

BAFTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat ca siguranta parca era inca buna :))

Pai a fost cea mai buna. Alea proaste se puscau :laugh:

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ca tot veni vorba de manualul de reparatie in care se scriu chestii orientative, ce ai tu in mina este unitatea de control a decompresorului. cap5-9 din manual.

 

ser_ser9, daca nu ai manualul da-mi PM. acolo iti spune ce si cum trebuie sa verifici ca sa vezi daca problem ae acolo sau in conectica etc.

 

poza lui

http://www.cmsnl.com/dr750-1988-suj_model13271/control-unit-decomp_3291044b00/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar, eu gresesc si tu ai dreptate !

BAFTA

ti-am urmat sfatul si ti-am urmarit "reconditionarea" destul de atent. Sincer nu vreau sa ma cert cu tine si nici sa abuzez de forum, poate odata, la o bere...

Oricum te laud pentru ca vrei sa repari si esti indeminatic, cu siguranta mai mult decit multi mototciclisti, dar e pacat ca nu ai pornit cu dreptul. Asta e opinia mea !

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...