Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Pai de ce atatea batai de cap pentru o garnitura de 50 lei ? Doar nu o schimbi de fiecare data cand reglenzi lantul debalansierilor. Daca stii ca ai schimbat-o tu, cred ca poti sa o desfaci linistit si a 2-a oara.

Si eu am gasit in locul filtrului o bucata de burete legata cu sarma pe cusca aceea de plastic. Probabil ca la un moment dat acel burete fusese chiar filtru, dar undeva in timp a incetat sa mai fie.

 

Cat despre schimbul de experienta cu motoarele, mai bine o facem cand o aduc si eu in Bucuresti.

Editat de Dogaru Florin George
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu folosesc fara probleme doar garnitura facuta din silicon, fara carton

- nu curge, se aplica usor....trebuie doar avuta putina rabdare pana se usuca si apoi trebuie montat capacul.

 

- aceeasi operatiune i-am facut-o si pe partea dreapta la ambreiaj. Nu curge.... Anul asta trebuie sa desfac din nou ca vreau sa imi montez discurile cele noi de ambreiaj...prin urmare repet operatiunea. Am folosit pana acum silicon la 4 lei tubul....anul asta o sa pun rezosil...-parca asa se numea....

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu folosesc fara probleme doar garnitura facuta din silicon, fara carton

- nu curge, se aplica usor....trebuie doar avuta putina rabdare pana se usuca si apoi trebuie montat capacul.

 

- aceeasi operatiune i-am facut-o si pe partea dreapta la ambreiaj. Nu curge.... Anul asta trebuie sa desfac din nou ca vreau sa imi montez discurile cele noi de ambreiaj...prin urmare repet operatiunea. Am folosit pana acum silicon la 4 lei tubul....anul asta o sa pun rezosil...-parca asa se numea....

 

Si eu daca o tin si anul asta, va trebui sa-i schimb ambreiajul. Ce kit ai cumparat ? Schimbi si discurile metalice si arcurile sau doar placile ? Daca o faci acasa, m-as invita si eu sa asist la operatiune, sa vad la ce sa ma astept. Asta daca se poate si nu deranjez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am doar discurile de ambreiaj.....si intentionez doar pe ele sa le schimb. Sunt Ebc. Nu cred ca voi pune arcuri sau placile metalice. Momentan ambreiajul nu imi patineaza, dar mi s-a pus mie pata cu setul asta .....ca sa stau linistit anul acesta.

 

Aici am istoricul motoretei mele, http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79646-reconditionare-suzuki-dr-650-rs/

 

Oricum intentionez sa postez operatiunea de schimbare discuri....

 

Am observat ca multi se plangeau de rigiditatea arcurilor de la ebc.....fiind nevoiti in final sa renunte si sa revina la vechile arcuri.

 

Cred ca, din mica istorioara facuta de mine, multi pot sa isi repare unele componente la care nici nu visau : Enumar : reconditionare amortizor spate, reconditionare amortizoare fata, reglare distributie si montaj lant distributie, reglare lant balansieri...etc

 

Sunt din Botosani, prin urmare nu stiu ce sanse sunt de a observa pe viu operatiunea....

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, ok, nu stiu de ce credeam ca esti din Bucuresti.

Am vazut ca intrebai pe celalalt forum in ce ordine se monteaza discurile de ambreiaj.

Eu am gasit o schema aici: http://www.cmsnl.com/suzuki-dr650-1991-rsm_model13251/partslist/FIG-15.html#results.

Cele 6 discuri identice sunt reperul 8, iar cel de-al 7-lea e reperul 9. Se pare ca reperul 9 este in exterior.

Eu le-as comanda de aici, dar mi-as lua si discurile metalice si arcurile.

Tu la ce bani ai gasit placile ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e deloc greu sa stii, doar sa ai sculele necesare si rabdare. Pe al meu l-am dat jos in momentul cand a trebuit sa imi montez lantul de distributie. Ma manca curiozitatea si am desfacut sa vad cum se prezinta discurile.

 

Voi posta pe topicul meu cu poze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- operatiunea nu cred ca dureaza mai mult de 120min si asta doar daca vrei sa mai inspectezi. Astazi, tocmai am facut o iesire in afara sa testez putin ambreiajul, singur, 100kg, drum drept, 150 spre 160km/h. E clar, nu imi patineaza ambreiajul, discurile sunt bune. In momentul cand voi monta noile discuri sunt curios daca tot asa o sa mearga. Momentan operatiunea, inlocuirea discurilor, o aman pana dupa Pasti.

 

Scule prea complicate nu sunt, in schimb eu am intampinat oarece dificultati la acele suruburi cu cap imbus de la conductele de ulei din partea dreapta fata. Prima data erau intepenite, iar imbusurile mele din trecut cred ca erau din plastelina. Se recomanda, cu un ciocanel usurel, sa bati usor in capul suruburilor si apoi sa treci efectiv la desfacerea lor. Eu pe atunci nu prea stiam de metoda asta neortodoxa insa m-a invatat si pe mine cineva :)))

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depresare Volanta !!!

Nu prea am mai avut timp sa mai repar la motoreta mea. Astazi am reusit sa ii scot si eu volanta (rotorul) sa ma asigur ca are pana originala acolo si nu s-a deplasat de la punc. Totul este ok , deci o sa revin la problema cu aprinderea , pe care nu stiu cum sa o rezolv.

 

Rotorul s-a desfacut ENORM de greu , si am observat ca la capatul axului , dupa conicitate , unde se termina rotorul , a fost ceva gripat pe ax. Probabil s-a rupt odata pana aia si s-a gripat putin , oricum am refacut partea aia si e intacta acum.

Pentru a scoate rotorul , am facut l-a strung pe o teava , un filet de 42 cu pas fin si in capat am sudat o piulita cu surub (tot cu pas fin) . filetul de 42 intra pe rotor , iar surubul din capat il strang pana in capatul ambielajului ( surubul de pe ambielaj sa fie desfacut cativa milimetri ) Apoi strang tare de surub , pana preseaza afara rotorul si sare de pe conicitate.

 

Astazi am incercat sa o si pornesc, dar nu a mers .

Simptome:

Dupa 30 de pedale , porneste foarte greu si sta cateva secunde.

Cand incerc sa o pornesc imi arunca pedala in sus si da rateuri puternice ( face niste explozii mari " BUM" si iese fum prin filtru de aer, pe sub sa )

 



Unde gasesc si eu un CDI si cam cat ar costa ?

Exista vreo posibilitate sa reglez scanteia ? (avansul) . Se poate programa avansul din CDI ?

 

Unde gasesc si eu pe cineva in Bucuresti sa imi verifice aprinderea ?

post-71111-0-42774600-1367523192_thumb.jpg

post-71111-0-12145100-1367523197_thumb.jpg

post-71111-0-84212100-1367523209_thumb.jpg

post-71111-0-32458300-1367523284_thumb.jpg

post-71111-0-83013300-1367523294_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un prieten ce tocmai si-a cumparat un dominator, avea cam aceleasi simtome pe care le povestesti tu. Nu prea ii dadea scanteia cum trebuia. Rezolvare....a luat cdi si a desfacut ,curatat, la contactele de la mufa, dupa care a reinnoit toate lipiturile de la acele picioruse,pini. De atunci si pana acum nu a mai avut probleme. E bine sa vezi, acel cdi, daca se poate da jos acea rasina de pe contacte si sa incerci innoirea lipiturilor. Sigur exista una desprinsa de pe placa de la trepidatii.

 

Noroc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cine ma scoate din incurcatura ???

 

Mi-am desfacut complet mobra acum doua luni si acum cind s-o pun laolalta nu mai gasesc patina intinzatorului de la lantul de.distrbutie. Problema e ca in scurt timp trebuie sa plec cu ea si nu este timp pentru a comanda una noua :(

 

Cine are una de dat ?

Motorul meu e dr 800 st.

Tel 0744331730

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mea e ca CDI-ul nou , l-a pus un idiot care era prieten cu fostul proprietar si a taiat toti papucii si a inodat firele. Mi-a taiat si firele de contact ON / OF . Apoi a pornit motorul sa vad eu ca merge si l-a oprit cu un fir din CDI pus pe masa (cadru) un fel de scurt .

Nu o sa il uit niciodata , pe .......... ala , care mai are si atelier de reparatii si se da si mare mecanic.

 

Nici macar nu stiu ce fel de papuci trebuie pusi acolo :(

Ar trebui sa o duc undeva sa imi puna papuci aia , ca eu nu ii mai nimeresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ivanica

Daca nu te grabesti pana dupa sarbatori, te rezolv eu cu un CDI

L-am trimis unui prieten sa-l aibe pentru un test si, da a il mai are, il rog sa ti-l trimita.

Te costa doar transportul.

Si bere, cand ne-om intalni.

Editat de Louis Cyphre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ar fi de mare ajutor macar sa vad ce fel de papuci ii trebuie si pe ce fire (culori) . Si daca il trimiti sa fac si un test sa vad daca e acolo problema , si mai bine. ( il trimit inapoi dupa si dau si berea )

Multumesc.

Numai Bine si Sarbatori fericite.

 

CDI - conteaza ce model e ? Eu am Suzuki dr 600 1990 - pornire la pedala.

Pe asta il am eu : http://www.bike-teile.de/pic/suzuki/g/1175586145_dr600cdi.jpg

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un DR 650 RS cu kickstart, fara pornire la buton.

Vorbesc cu omul sa ti-l trimita si vezi daca ti-e bun.

Nu trebuie sa mi-l trimiti inapoi, poti sa il dai mai departe cuiva care are nevoie, daca nu il tii tu.

Poti sa ma suni la 0741697000, si sa imi trimiti adresa ta pe PM.

Cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu o tura mai lunga ieri, de vreo 100km, cu pasager. Intr-adevar, parca se aseaza mai bine pe sosea si nu mai e asa sensibila la vant lateral. In schimb, destul de obositor cu pasager, ca abia imi gaseam loc eu pe saua aia ingusta. Cand eram singur, imi gaseam diverse pozitii in sus si in jos cand amorteam.

As vrea niste sfaturi legat de o problema de care se pare ca nu scap. Motorul nu trage rotund, de parca ar avea momente cand ii vine prea mult aer sau prea multa benzina.

Anul trecut am observat o bolboroseala la flansa de imbinare dintre filtrul de aer si carburator si am comandat si schimbat flansa aceea, colierele si o-ringul de la flansa dinspre chiuloasa. Cat a stat la iernat, am spalat si carburatorul. In el am inlocuit cam tot ce nu mi se parea in regula. De pornit porneste la prima pedala dupa ce a stat o saptamana nepornita. Binenteles, cu 4-5 pedale in gol, pentru a-si trage un pic de benzina.

Ei, dar dupa ce se incalzeste un pic, parca se joaca cineva si imi astupa cu mana admisia de aer. Pur si simplu se gatuie. Nu moare motorul, nu-i scade turatia, dar isi pierde puterea. Daca ma opresc in acel moment, relantiul sta bine, nu da sa moara, deci nu e o problema de alimentare. Sau e, dar se manifesta cand are nevoie de multa benzina. Totusi, are si momente aleatoare cand trage bine. Atat de bine ca abia atunci simt ca patineaza un pic ambreiajul.

Poate fi ceva in carburator unde trebuia sa curat cu grija ? Am curatat bine tubul emulsor, acul de dozaj e perfect, nu am gunoaie, i-am pus si un filtru original pe cotul metalic unde intra benzina in carburator. Acel filtru e foarte des, nu trec gunoaie prin el, nu am gasit nimic in el.

Aveti vreo idee ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- incearca sa reglezi putin surubul de amestec din fata carburatorului. Lasi motorul pornit cateva minute, dupa care maresti usor relantiu. Apoi cu o surubelnita dreapta incearca sa reglezi acel surub in punctul in care motorul incepe sa se tureze singur. Ai sa iti dai seama unde e punctul ala, ascultand motorul. Atunci ai sa vezi ca motorul merge si rotund si bine. Multi spun ca acel surub se strange la maxim si apoi se desface parca o tura jumate. Eu sunt pe principiul sa asculti motorul exact in punctul in care el incepe sa se tureze. Dupa ce ai atins acel punct, poti reduce din turatie din surubul ala cu cap rozeta. (Acelasi surub la care ai umblat si prima data cand ai marit putin relantiul)

 

Ps: pentru problema cu saua eu am folosit burete de 2cm , cu care am infasurat vechiul burete. Prin urmare am latit saua, iar intr-o iesire de 250km cu sotia , am parcurs 130km fara sa amortim. Pe topicul meu ai sa gasesti si modificarea seii.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestecul e reglat bine, zic eu. E posibil sa fi descoperit problema. Cred ca aveam nivelul prea mare in camera plutitorului, asa ca l-am lasat mai jos. Cu reglajul pe care il avea, camera se umplea cu benzina si cred ca urca chiar mai sus, inundand pasajele pe care vine aerul. Asta e doar o prezumtie. Totusi, dupa ce am mai reglat un pic limba aia pe care sta cuiul, am facut o tura de vreo 20 km si a mers perfect. Chiar parca nu a tras asa de bine niciodata. Si motorul parca e mai elastic. Inainte nu puteam sa-i dau a 5-a decat dupa ce atingeam macar 3500 rpm intr-a 4-a. Acum pot sa-i dau si de la 3000rpm. Si parca si suneul in tobe e mai curat.

Maine fac iar vreo 150 km cu pasager si am sa stiu cu certitudine daca i-am nimerit reglajul sau doar a fost o intamplare.

 

Saua mea arata destul de bine. Are doar doua gauri foarte mici, dar in rest este impecabila. Nu m-as baga sa o stric. Dar cred ca nu fundul e problema, ci spatele. Ne-a durut pe amandoi spatele. Cu fundul nu am probleme, ca e batut de la saua bicicletei. Si desi am un top box montat, sotia spune ca nu se poate sprijini pe ea, ca o loveste in spate la orice denivelare. Asa ca sta cam peste mine si ma cam impinge in fata pe sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunosc problema...cu topcase-ul...nici a mea nu se putea sprijini. Ma gandeam sa fac ceva in stilul celor de pe chooper si sa mut top case mai spre exterior. Un spatar prins de suporti laterali care sa aiba burete.

 

reglajul cel mai corect al plutitorului, e ca acela sa inchida perfect in momentul cand e perfect paralel cu marginile carburatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit ieri intr-o tura de vreo 150 km si am avut timp sa testez.

Ca o paranteza, recomand cui ajunge prin zona sa mearga de la Galati spre Tulcea, prin Luncavita si Isaccea ca repere, cu opriri pe la manastirile din zona. Drumul este foarte liber, chiar si pentru a 2-a zi de Paste, plin de serpentine frumoase, paduri, drumul perfect. Se pot vizita manastirile Cocos, Saon, Celic Dere, etc. De la Luncavita se poate intra dreapta spre Nifon, se merge cam 10 km printr-o padure superba. La intrarea in padure exista un popas unde anul trecut s-a tinut intrunirea moto pe zona Dobrogei. Se va tine si anul asta, dar nu stiu data.Bacul pe la Galati costa 6lei/motor si inca 1.5 lei/pasager. Bacul merge zilnic, din jumate in jumate de ora, de la 8 la 22.

 

Acum, sa revenim la motocicleta. O vreme a mers bine, dar din cand in cand iar dadea sa mearga prost. Per ansamblu, mult mai bine decat inainte. E posibil totusi ca plutitorul ala sa isi faca de cap. Am vazut de mai demult ca are un piciorus rupt. Cei doi lobi care plutesc se prind de cadrul pe care stau cu cate 3 picioruse fiecare. La unul din ei, un piciorus este rupt. Totusi, se tine destul de bine in ceilalti doi si nu atarna. Nu cred ca apar forte atat de mari acolo astfel incat sa conteze atat de mult. Aveam de gand sa-l lipesc cu vreun super glue, dar ma gandesc sa nu se dizolve lipiciul ala in benzina si sa nu fac mai rau. In pus, uitandu-ma in lumina, am vazut ca in interiorul lobilor se misca un pic de lichid, ceva mai gros, ca un ulei. Nu e mult, cam cate o picatura in fiecare lob, intinsa pe acolo. Daca il tin inclinat, se vede cum se prelinge.

L-as schimba, daca as fi sigur ca de acolo apar problemele, altfel nu as da 70E pe unul nou si sa mearga la fel.Si nici nu stiu daca in banii astia intra si cuiul si daca este 100% compatibil cu modelul meu de carburator. Sunt unele cu teava groasa, cea pe care vine benzina, mai scurta sau mai lunga. Eu am cu teava lunga. La cele cu teava scurta, mai exista un prelungitor metalic pana la gaura pe unde vine benzina din rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de cui, citisem gresit mai sus.

 

Acum depinde, la yamaha daca am umblat prin carburi, am schimbat si cuiele (unul desi parea nou, lasa putin sa curga), la honda la fel.

 

Legat de plutitor, la pretul pe care ti-l ofera reprezenta pe unele chestii, iei un carb complet la SH - bine... aici e si posibilitatea sa nu fie bune unele piese, dar rogi vanzatorul sa pozeze tot sa nu ai suprize :) Plutitor pt mobra mea parca mai vazusem pe http://www.romimoto-piese.ro poti sa incerci si aici daca gasesti ceva. Stima si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...